loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: بازی در نیوکاسل همیشه سخت است
ونگر: بازی در نیوکاسل همیشه سخت است

ونگر: بازی در نیوکاسل همیشه سخت است

 
در آخرین بازی دو تیم در سنت جیمز پارک، آرسنال با دو گل ژیرو و با نتیجه 1-2 به پیروزی رسید ولی تیم برای آن پیروزی به سختی جنگید و داوید اوسپینا در دقایق پایانی چند بار دروازه آرسنال را نجات داد.
 
آن پیروزی نهمین بازی بدون شکست برابر نیوکاسل و هفتمین پیروزی متوالی برابر این تیم بود ولی ونگر هشدار می‌دهد که شاگردانش باید کاملا هوشیار وارد این بازی شوند.
 
"می‌خواهیم عملکرد خوبی در نیوکاسل داشته باشیم ولی همیشه در آنجا بازی بسیار بسیار بسیار نزدیک و بسیار متعهدانه است چون هواداران همیشه پشت تیم‌شان هستند.
 
"آنها با نتیجه‌ای خوب از بازی با منچستر یونایتد خارج شدند بنابراین مهم است که به خوبی آماده شویم و به شدت تلاش کنیم تا بازی را در نیمه نخست برنده شویم.
 
"همیشه خارج از خانه خوب عمل کرده‌ایم. فصل گذشته و دو فصل قبل، در آخرین بازی فصل در خارج از خانه باید برنده می‌شدیم. همیشه ریسک وجود داشته است ولی ما فشار را دوست داریم."
 
نیوکاسل در فصل جاری کارد فنی جدیدی دارد و ونگر معتقد است تجربه خارجی استیو مک لارن به او در بازگشت به لیگ برتر کمک خواهد کرد.
 
"من مربیان انگلیسی بیشتری را تشویق می‌کنم تا به خارج از کشور بروند چون گاهی، خصوصا وقتی سرمربی تیم ملی بوده‌اید، بهترین کار این است که برای مدتی از کشور خارج شوید و بعدا بازگردید.
 
"باور دارم مثال خوبی در مورد بابی رابسون سراغ داریم که این کار را انجام داد. فکر می‌کنم حرکت هوشمندانه‌ای از استیو مک لارن بود و خوب هم کار کرد."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۶/۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۱۷۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰