loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی و نیوکاسل
پیروزی و نیوکاسل

پیروزی و نیوکاسل

درباره اینکه صبر کلید اصلی بازی بود...

صبر و البته از لحاظ عصبی. باور دارم نیاز داشتیم عجول نباشیم و برای موقعیت های خود صبر می کردیم و البته از یکی از آن ها استفاده کردیم . باید بگویم نیوکاسل از ابتدای بازی سعی در ارائه بازی فیزیکی داشت و باید از لحاظ عصبی خود را کنترل می کردیم و همینطور به شکل تهاجمی (فیزیکی) بازی نمی کردیم . فکر می کنم به خوبی در این مورد کار کردیم . پس از آن بازی عجیبی هم بود . شما در خانه آن ها بازی می کردید و بازی 11 برابر 10 بود و آن ها در عمق بسیار متراکم بازی می کردند و در واقع با 10 بازیکن برابر 9 بازیکن دفاعی در یک سوم دفاعی باز یکردیم و همچنین فشار زیاد هواداران نیز روی آن ها بود که تاثیر گذار روی داوری نیز بود و کار را مشکل می کرد . فضایی پیدا نمی کردیم و آن ها به خوبی دفاع کردند و نیوکاسل به خوبی دلیل اینکه چرا برابر منچستر گلی دریافت نکردند را به نمایش گذاشتند . از اینکه سه امتیاز را داریم خوشحالیم .

درباره کارت قرمز میتروویچ...

صادقانه بگویم در حین بازی صحنه را ندیدم . فقط صحنه را از تلویزیون دیدم و متاسفانه کارت قرمز داشت . او اصلا برای توپ نرفت .

درباره اینکه آرسنال حمایت و مراقبت لازم را از سوی داوری دریافت کرد...

نمی دانم . فکر می کنم داور کاملا درست کار کرد اما نیوکاسل می خواست ما را از بازی کردن متوقف کند . آن ها در حرکت سریع توپ ما و بازیمان وقفه ایجاد کردند و این کار از ابتدای بازی آغاز شد . میتروویچ شاید کمی محتاط نبود و یا شاید کمی بد شانس بود . آیا آن ها این هدف را داشتند یا خیر ؟ نمی دانم.


درباره نقل و انتقالات...

ما آماده هستیم و در بازار نیز حضور داریم . اگر بازیکن استثنایی در هر پستی پیدا کنیم خرید خواهیم کرد . در حال حاضر نمی دانم اگر این اتفاق رخ دهد یا خیر .


درباره اینکه این یک بازی خارج از خانه عالی بود...

این مهم بود . می دانیم در خانه امیتاز از دست دادیم و از نظر ریاضی مهم بود که امروز در خانه حریف امتیازی از دست ندهیم . از تیم های برتر و بالای جذول خیلی دور نیستیم و این از نظر روانی نیز مهم است چرا که امیتازاتی در خانه خودمان از دست دادیم . دو بازی کاملا متفاوت خارج از خانه برابر نیوکاسل و کریستال پالاس داشتیم اما توانستیم 6 امتیاز بگیریم و این بسیار خوب است .


درباره اینکه کارت قرمز چگونه روی پلن بازی شما تاثیر داشت...

بله . توقع فضای بیشتری برای تئو والکات داشتم . در ابتدای بازی کمی تعهدانه بازی کردند اما بعد از 15 دقیقه کمی برایمان مشکل شد . هیچ فضای پشت مدافعین نبود و عبور از خطوط دفاعی بسیار دشوار شد و آن ها هم به خوبی دفاع کردند .

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۶/۷
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۳۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰