loading
در حال بررسی درخواست شما
مرتساکر- ما می توانیم در یونان نترس باشیم
مرتساکر- ما می توانیم در یونان نترس باشیم

مرتساکر- ما می توانیم در یونان نترس باشیم

آرسنال خیلی راحت نماینده کرواسی را با سه گل در ورزشگاه امارات شکست داد, فقط با سه امتیاز کمتر در گروه f لیگ قهرمانان پشت سر المپیاکوس قرار دارد.

از سوی دیگر آرسن ونگر می گوید ما برای صعود به برد با دو اختلاف گل , یا برد با یک اختلاف گل و حداقل سه گل نیازمندیم, و مرتساکر انتظار دارد آرسنال با آزادی کامل در ورزشگاه کارایسکاکیس بازی کند.

پر مرتساکر" بدون ترس می رویم, با احترامی که برای حریفمان قائلیم تا پایان آنها را زیر فشار نگه می داریم."

این برد بزرگی برای ما بود و من از نحوه بازیمون که از ابتدا به کارگرفتیم خوشحالم.اوگفت " این سبکی هجومی بود و ما در ابتدا دو گل زدیم."ما می توانستیم در نیمه اول سه یا چهار گل بزنیم و در پایان این نتیجه قانع کننده بود.

"ما احتیاج داشتیم امروز ببریم.هر کسی از ابتدا دنبال توپ بود و ما بخوبی حمله می کردیم و گاهی اوقات ما نیاز داشتیم ادامه بدهیم اگر می خواستیم برای هرچیزی در این فصل رقابت کنیم.

" این یک کابوس است که ما در دو بازی اول چگونه بازی کردیم اما ما باید صادقانه با آن روبرو شویم و ما باید در مقابل المپیاکوس با اختلاف بیش از یک گل پیروز شویم.

" این امر ممکنی است و به شرایط بستگی دارد و آنها انگیزه بیشتری برای شکست دادن دارند.ما در وضعیت مشکل تری قرار داریم.روی هر دو تیم فشار خواهد بود و امیدوارم ما آن را بهتر کنترل کنیم.

" ما باور داریم که می توانیم گل های بیشتری بزنیم.شما دیدید که ما امشب مثل همیشه قادر به انجام هر چیزی بودیم.ما بدون ترس می رویم,با احترامی که برای حریفمان قائلیم , تا پایان آنها رازیر فشار نگه می داریم.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۵
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۳۱۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰