loading
در حال بررسی درخواست شما
ویژه - ونگردر مورد دوپینگ و رهبران
ویژه - ونگردر مورد دوپینگ و رهبران

ویژه - ونگردر مورد دوپینگ و رهبران

در مورد دوپینگ...

من هرگز در انگلیس نگران مسئله دوپینگ نیستم.من مسلما شگفت زده هستم.من در ژانویه در مورد قانون دوپینگ صحبت کردم و من خودم را در مورد مطرح کردن آن با یوفا حفظ کردم و آنها بطور خاص این قانون را اجرا نمی کنند،آنها قانون هایی که تنظیم شده است را پیروی می کنند اما من فکر نمی کنم در انگلیس مشکلی با آن داشته باشیم.

در مورد این که آرسنال رهبرانی داشته باشد...

این خیلی مهم است.شما می خواهید هر یک از بازیکنان آرسنال‌رهبرانی باشند و ابتکار داشته باشند ، ارتباط برقرار کنند و آن را به بازیکنان دیگری که شما در زمین می بینید منتقل کنند.شما از آنها می خواهید به بازیکنان دیگر انگیزه بدهند تا آنها مثبت و سازنده باشند.اینها چیزهایی هستند که یک رهبر انجام می دهد.

در مورد امیدواری به روزهایی که در گذشته شاهدش بودیم...

بله شما راست می گویید اما در 38 بازی گذشته وقتی ما گل اول را می زدیم و یک صفر جلو می افتادیم برای 37 بار برنده شدیم.در 25 بازی گذشته قبل از وست برومویچ ، وقتی ما گل اول را می زدیم 25 بار برنده شدیم.شما باید ریاضی را بعنوان یک تصادف در نظر بگیرید.

در مورد اینکه نتیحه باعث اهمیت بیشتر بازی با نوریچ می شود...

من معتقدم ما هرچیزی را داریم و می توانیم آن را رقم بزنیم.فوتبال یک ورزش خارق العاده خوب است زیرا همیشه قابل پیش بینی نیست.وست برومویچ بخوبی سازماندهی شده بودند و در آن روز بخوبی بازی کردند.

در مورد تماشای بازی لسترسیتی و منچستر یونایتد...

بازی خیلی جالبی خواهد شد ، زیرا لستر تیمی است که هیچ فشاری روی آن نیست و آنها بدون هیچ استرس و با کیفیت بازی می کنند.آن تیمی انفجاری است و بطور خاص روی کناره ها کار می کند.وقتی آنها پا به توپ می شوند به روشی خیلی انفجاری بیرون می آیند.در شروع بازی منچستر یونایتد توپ را در اختیار خواهد داشت و لستر تیمی خواهد بود که ضدحمله هایی ویران کننده را خلق می کند.پیش بینی آن خیلی دشوار است.

در مورد فرم دور خوب...

ما به روشی که بازی می کنیم اطمینان داریم و ما استعداد تهاجمی خوب و راندمان دفاعی پیدا می کنیم.در مقابل وست برومویچ درست است بگوییم آن نتیجه بدی بود اما بدشانس بودیم که بازی را باختیم ، و ما در بازی سه شنبه شب به آن پاسخی سریع و خوب دادیم.

در مورد بازی های آینده و دوره کلیدی...

ما فقط با وست برومویچ بازی کردیم.آن چیزی است که من گفتم هر بازی در لیگ ما روز دیگری است و آن نشان می دهد که شما بازی می کنید و ما روی آن تمرکز می کنیم.

در مورد این که در ژانویه کسی را به خدمت می گیرد...

ما در موقعیتی هستیم که می خواهیم آن را انجام بدهیم.اگر ما بازیکن با کیفیت را پیدا کنیم ما آن را انجام خواهیم داد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۵
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۰۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰