loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: نمی‌خواهم توانایی‌های رمزی را بُکُشم
ونگر: نمی‌خواهم توانایی‌های رمزی را بُکُشم

ونگر: نمی‌خواهم توانایی‌های رمزی را بُکُشم

 
آرون از مصدومیت بازگشته و این بازگشت با مصدومیت فرانسیس کوکلن و میکل آرتتا در پست هافبک دفاعی هم‌زمان شده است.
 
رمزی پیش از این تجربه بازی به عنوان هافبک دفاعی را داشته ولی ونگر بیشتر تمایل به استفاده از متئو فلامینی و کالوم چمبرز در آن پست دارد.
 
"رمزی بیشتر یک بازیکن تهاجمی است. اگر گاهی روند بازی ایجاب کند از او در هافبک دفاعی هم استفاده خواهم کرد ولی آیا او و کازورلا می‌توانند زوج مناسبی باشند؟ در این صورت بازی ماجراجویانه‌ای خواهیم داشت!
 
"من از رمزی در سمت راست استفاده می‌کنم چون به تیم تعادل می‌دهد چون اوزیل را داریم که بازیکنی تهاجمی است، سانچز را داریم، ژیرو یا ولکات و کازورلا هم هستند - به همین خاطر برای ایجاد کمی بالانس دفاعی از رمزی در راست استفاده می‌کنم. قطعا به بازی دادن به او در راست ادامه خواهم داد.
 
"او مشکلی با تکل زدن و کار دفاعی ندارد ولی خودش دوست دارد وارد محوطه جریمه شود و زمان‌بندی خوبی هم روی حرکات دارد و می‌خواهد توپ را در اختیار داشته باشد و جلو برود. اگر این را از او بگیرید و بگویید سر جایت بایست و منتظر باش، توانایی‌های او را کُشته‌اید.
 
"رمزی می‌تواند در پست دفاعی بازی کند. حرف‌های من به این معنی نیست که نمی‌تواند ولی با کوکلن می‌تواند موثرتر این کار را انجام دهد - کازورلا هم می‌تواند کنار کوکلن بازی کند.
 
"کازورلا و رمزی تفکرات تهاجمی دارند. در ذهن خودم این را مرور کرده‌ام که سال گذشته زمانی نتایج ما بهبود پیدا کرد که کوکلن را در هافبک دفاعی قرار دادم و کمی ثبات و استحکام به وجود آوردم. حالا (با نبود او) شرایط را می‌دانم و نمی‌خواهم بالانس تیم را به هم بزنم.
 
"سبک بازی آرتتا مثل کوکلن نیست ولی او بازیکنی تاکتیکی است که دوست دارد عقب بایستد چون کمتر روی حرکات تهاجمی متمرکز است.
 
"در ذهن خودم همیشه آرتتا، فلامینی و کوکلن را مدنظر دارم. آرتتا مصدوم شده بود و به همین خاطر همیشه از کوکلن استفاده می‌کردم. حالا که هر دو آنها مصدوم شده‌اند مسلما در آن پست با محدودیت مواجه شده‌ایم. به همین خاطر برای 10 تا 12 دقیقه چمبرز را در آن پست بازی دادم تا ببینم چطور عمل می‌کند و خوشحال هستیم چون او می‌تواند این کار را انجام دهد."
 
مصدومیت کوکلن باعث شد صحبت‌هایی در مورد خرید جانشین برای او در ژانویه مطرح شود.
 
"تقریبا غیرممکن است که در ژانویه بازیکنی بسیار بسیار سطح بالا پیدا کنید ولی باید چشمان‌تان را باز کنید چون هرگز مشخص نمی‌کند - ممکن است بازیکنی خواهان خروج باشد یا بازیکن باکیفیتی نیمکت‌نشین شده باشد. خواهیم دید."
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۰۴۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰