loading
در حال بررسی درخواست شما
مرتساکر - ما متحد و آماده هستیم
مرتساکر - ما متحد و آماده هستیم

مرتساکر - ما متحد و آماده هستیم

 
آرسنال درست با دو امتیاز کمتر از لسترسیتی در جایگاه چهارم قرار دارد ، شش بازی از جمله سه بازی پیش از کریسمس را پیش رو دارند.
 
این امتحانی سخت برای آنها خواهد بود،اما مرتساکر اصرار می کند آنها برای چالش روز یکشنبه مقابل نوریچ آماده هستند.
 
او گفت " دوره زمستان بدلیل فشار زیاد بر روی تیم ها موقعیتی خوب برای انجام بازی های خوب و گرفتن نتیجه خوب است." در لیگ قهرمانان ما می خواهیم صعود کنیم و به مصاف المپیاکوس می رویم.در بازی های آینده ما بطور جدی بازی می کنیم و امتیازی را از دست نخواهیم داد.
 
" بالای جدول در رتبه سوم یا چهارم وضعیتی خوب است و رقابت نسبت به فصل پیش تنگاتنگ تر است و این برای همه جالب تر است.ما می خواهیم تا پایان به رقابت ادامه دهیم تا به هدف برسیم.
 
". ما هم اکنون نسبت به فصل قبل بهتر شده ایم و به همین دلیل به دو هفته آینده نگاه می‌کنیم چون برای تیم تعیین کننده هستند. چگونه می توانیم در لیگ برتر متحد باشیم و چگونه می توانیم سازگار باشیم؟این یک چالش است، یک چالش خوب و بنابراین من فکر می کنم ما بخوبی آماده هستیم.
 
" ما خیلی متحد هستیم،این احساس من در طول چند سال گذشته است.ما همیشه چیزی را می سازیم و حالا وقت آن رسیده تا اثبات کنیم م قادر به انجام دادن چیزی هستیم.انجام کارهای بزرگ به معنی برنده شدن شما در چیزی است که شما را برای انجام دادن به ثبات در بیشتر از 6 بازی نیاز دارید.
 
" هر تیم لیگ برتر سزاوار ستایش و اعتبار است زیرا آن را بخوبی انجام می دهند.شما بدون هدف نمی توانید به نوریچ بروید.ما نیاز داریم فوتبال را جدی بازی کنیم و شبیه بازی دیناموزاگرب حمله کنیم و سپس ما شانس خوبی برای زندده نگه داشتن امیدمان در لیگ برتر داریم."
 
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۸
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۷۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
ولوز
ولوز
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - مولینکس
۱۴۰۳/۲/۱ ۲۲:۰۰
بازی قبلی آرسنال
بایرن مونیخ
بایرن مونیخ
1 - 0
آرسنال
آرسنال
لیگ قهرمانان اروپا - آلیانز آرنا
۱۴۰۳/۱/۲۹ ۲۲:۳۰