loading
در حال بررسی درخواست شما
آرسنال هفتگی -  مونرئال منحصر بفرد
آرسنال هفتگی -  مونرئال منحصر بفرد

آرسنال هفتگی - مونرئال منحصر بفرد

 
این مدافع اسپانیایی در ژانویه 2013 از مالاگا به آرسنال پیوست،او ضمن انتقال یکپارچه به فوتبال لیگ برتر انگلیس در اولین فصل حضورش عملکرد چشمگیری داشت.
 
مونرئال خودش را بعنوان یکی از بهترین دفاع چپ ها در انگلستان تثبیت کرده و او می گوید نمی تواند در شمال لندن شادتر از این باشد.
 
او به پادکست هفتگی آرسنال گفت" احساس می کند همه چیز درست است".من می توانم بگویم در خانه ، در داخل و بیرون از زمین فوتبال چه احساسی دارم.
 
"اگر شما بطور کلی احساس خوبی از زمین فوتبال و خانه نداشته باشید،بدیهی است شما نمی توانید 100 درصد کارایی خودتان را عرضه کنید.با این حال در حال حاضر من انگلستان ، لندن و هم تیمی هایم  را دوست دارم ، بنابراین همه چیز مثبت است.
 
" وقتی من اینجا آمدم می دانستم اولین چیزی که باید انجام بدهم یادگیری زبان انگلیسی است،زیرا اگر شما بخواهید با هم تیمی هایتان،کارکنان و هرکسی اینجاست صحبت کنید ، شما  به یادگیری زبان نیاز دارید.این برای من خیلی مشکل بود،زیرا من به سختی با زبان های مختلف خودم را وفق میدهم ، اما سعی خودم را کردم .
 
" میکل،سانتی و هکتور کمک زیادی برای من بودند ، زیرا وقتی من به اینجا آمدم نمی توانستم انگلیسی صحبت کنم،من هر چیزی را نمی فهمیدم، بنابراین هرزمان من مشکلی داشتم یا چیزی را درک نمی کردم آنها آن را برای من توضیح می دادند.
 
"آنها کمک زیادی به من کردند. حتی در شب ها ، شما گاهی اوقات چیزی برای انجام دادن دارید و یا می توانید وقتتان را با آنها سپری کنید."
 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۴/۹/۱۰
به قلم ammar
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۳۶۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰