loading
در حال بررسی درخواست شما
ادامه کنفرانس خبری بازی با ساندرلند
ادامه کنفرانس خبری بازی با ساندرلند

ادامه کنفرانس خبری بازی با ساندرلند

 
در مورد اینکه فصل گذشته چه چیزی را بیشتر از همه یاد گرفتید...
 
من همیشه سعی می‎کنم یاد بگیرم و اگر یک کیفیت داشته باشم این است که سعی می‎کنم از هر چیزی یاد بگیرم. هر سال کم و بیش چیزهای یاد می‎گیرم. فکر می‎کنم چیزی که فصل گذشته یاد گرفتیم این است که تیمی مثل لستر می‎تواند قهرمان شود و فقط سه بازی را ببازد. هیچکس پیش از آغاز فصل نمی‎توانست چنین چیزی را پیش بینی کند و به همین دلیل رقابت این فصل هم بسیار فشرده خواهد بود.
 
در مورد مذاکرات تمدید قرارداد اوزیل...
 
واقعا به اندازه کافی اتفاق مهمی رخ نداده است که در مورد آن صحبت کنیم ولی مذاکرات جریان دارد.
 
در مورد مزیت‎های یکپارچه‎سازی فقط سه خرید جدید...
 
می‎دانید که ما ترکیب بزرگی داریم و باور دارم ترکیب تیم ما رقابتی است و رقابت سالمی درون تیم وجود دارد. اگر بازیکنان زیادی داشته باشید، هیچگاه رقابتی در میان نخواهد بود چون تعدادی از بازیکنان هرگز بازی نخواهند کرد و اگر هم به اندازه کافی بازیکن نداشته باشید، باز هم رقابتی وجود نخواهد داشت و این مضر است. ما تعداد بازیکنانی محدود ولی با کیفیت را انتخاب کردیم و این باعث می‎شود روشی که فوتبال بازی می‎کنیم و ثبات فنی‎مان کمتر دستخوش تغییر شود.
 
در مورد رویارویی با دوید مویس...
 
دیوید مویس مربی باتجربه‎ای است که 15 سال در لیگ برتر کار کرده. فکر می‎کنم او به نقاط قوت ساندرلند احاطه پیدا خواهد کرد و آنها را طوری سازماندهی خواهد کرد تا به خوبی دفاع کنند و به ما ضدحمله بزنند و از ضربات ایستگاهی هم بهره ببرند.
 
در مورد اینکه آیا مویس از پس تجربه بد با منچستر یونایتد بر آمده است یا نه...
 
اینطور فکر می‎کنم. وقتی از یک تجربه خارج می‎شوید و به سراغ تجربه بعدی می‎روید، روی آن تمرکز می‎کنید تا بهترین عملکردتان را برای باشگاه جدیدتان ارائه کنید. چرا باید از آن تجربه فاصله نگرفته باشد؟ وقتی در خانه هستید و شغلی ندارید به تجربه بدی که داشتید فکر می‎کنید ولی وقتی شغل جدیدی دارید، روی داشتن بهترین عملکرد در شغل جدیدتان تمرکز می‎کنید.
 
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۵/۸/۷
به قلم اشکان
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲,۸۶۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰