loading
در حال بررسی درخواست شما
هفت غول خفته در کمین توپچی‌ها
هفت غول خفته در کمین توپچی‌ها

هفت غول خفته در کمین توپچی‌ها

هفت غول خفته در کمین توپچی‌ها: حریفان احتمالی آرسنال در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان!


دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا تمام شده و آرسنال با خیال راحت منتظر قرعه‌کشی مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی در روز دوشنبه است. هفت غولِ سرسخت در کمین توپچی‌های لندنی قرار دارند که هر کدام می‌توانند چالش جذابی برای شاگردان آرتتا باشند.

آرسنال

پس از آنکه آرسنال با اقتدار صدرنشین گروهی متشکل از آیندهوون، لنس و سویا شد، حالا پای به مرحله‌ی حذفی گذاشته و آماده‌ی نبردهای سرنوشت‌ساز است. اما حریفان آسانی پیش روی ندارند و قرعه‌کشی می‌تواند با هر کدام از این هفت تیم قدرتمند مقدر شود.

**حریفان احتمالی آرسنال در مرحله یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا:**

  • پاری‌سن‌ژرمن: قهرمانان فرانسه در گروه مرگ قرار داشتند

امباپه

گروهی که با حضور دورتموند، میلان و نیوکاسل آتشی به پا کرد. پاریسی‌ها با تنها دو برد از شش بازی، بعد از دورتموند دوم شدند و حالا گزینه‌ی روی میز توپچی‌ها هستند. تقابل امباپه و سالیبا، مدافع جوان آرسنال، نویدبخش نبردی دیدنی است.

  •  اینتر میلان: بازگشت به خانه الکسیس

اینتر میلان، فینالیست دور قبل لیگ قهرمانان اروپا به عنوان تیم دوم گروه خود صعود کرد. رویارویی با اینتر نه تنها چالش فنی بزرگی خواهد بود، بلکه بازگشت الکسیس سانچز به امارات هم جذابیت خاصی به این بازی می‌دهد.

  • ناپولی: قدرت آتش سِری آ

پارچنوپی‌ها قهرمان فصل گذشته سری آ، حریف دست‌وپاگیری برای آرسنال خواهند بود. با اینکه فصل سختی را پشت سر می‌گذارند، اما قدرت تهاجمی ناپولی را نباید دست‌کم گرفت. آرتتا قطعا برای پیروزی مقابل این تیم مصمم است.

  • لاتزیو: انتقام از ساری، پادشاه کوپا

ماریزیو ساری

شاگردان ساری با قرار گرفتن در رتبه دوم گروهی متشکل از اتلتیکو مادرید، فاینورد و سلتیک، نشان دادند که حریف قابل احترامی هستند. رویارویی با لاتزیو، فرصتی برای آرسنال است تا از شکست در فینال لیگ اروپا ۲۰۱۹ مقابل ساری، انتقام بگیرد.

  •  پورتو: خاطرات خوب لیگ قهرمانان اروپا

غول‌های پرتغالی پس از بارسلونا، در گروهی که شاختار دونتسک و رویال آنتورپ حضور داشتند، دوم شدند. پورتو همیشه حریف سرسختی بوده، اما آرسنال خاطره شیرین شکست ۵-۰ آنها را در لیگ قهرمانان را فراموش نکرده است. تکرار آن نتیجه در مرحله یک‌هشتم، رویایی شیرین برای توپچی‌ها خواهد بود.

  • لایپزیش: نبرد در خاک آلمان

گروه لایپزیش متشکل از منچسترسیتی قهرمان، یانگ بویز سوئیس و ستاره سرخ بلگراد، تعجب‌برانگیز نبود. شاگردان گواردیولا صدرنشین شدند و لایپزیش با پیروزی در همه بازی‌ها به جز دو بازی مقابل سیتی، دوم شد. این دیدار در صورت قرعه، طرفداران آرسنال را هیجان زده خواهد کرد.

  • کپنهاگن: قاتل خاموش

غول‌های دانمارکی با کنار زدن منچستریونایتد و گالاتاسرای، همه را شوکه کردند. کپنهاگن در مرحله گروهی، آبروی شیاطین سرخ را برد و حالا آرسنال می‌تواند به آنها نشان دهد که سطح‌شان از منچستریونایتد، بسیار بالاتر است.

پس، هواداران آرسنال، کمربندها را محکم ببندید و آماده‌ی نبردهای حماسی در لیگ قهرمانان اروپا باشید!


 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۹/۲۳ ۱۱:۱۶
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : arsenalinsider.com
بازدید: ۲۳۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰