loading
در حال بررسی درخواست شما
المپیاکوس 2 - 1 آرسنال
المپیاکوس 2 - 1 آرسنال

المپیاکوس ۲ - ۱ آرسنال

در هفته آخر دور گروهی لیگ قهرمانان آرسنال که صعود خود را قطعی کرده بود به مصاف المپیاکوس یونان رفت تا تیم های اول و دوم گروه مشخص شوند.

آرسن ونگر در این بازی به تعدادی از بازیکنان اصلی خود استراحت داده بود و آرسنال با ترکیب زیر وارد میدان شد.


ترکیب تیم آرسنال : ژسنی - جنکینسون - اسکیلاچی - ورمالن - مئاده - کوکلن - رمسی - روسیچکی - چمبرلین - ژروینیو - شماک


نیمه اول :


دقایق ابتدایی بازی با اشتباهات دو تیم شروع شد اما حرکت های دو تیم به موقعیت خوبی ختم نمی شد.

در دقیقه 17 بازی روی ارسال چمبرلین شماک توپ را با ضربه سر پاس داد که به رمسی رسید اما آرون سایه توپ را زد و در ادامه با توپ جلو و به بیرون رفت.

چند دقیقه بعد روی یک کرنر و ارسال زیبا تیر دروازه آرسنال به لرزه درآمد. سانتر ارسالی که به تیر دو ارسال شده بود با ضربه سر یار المپیاکوس به تیر عمودی دروازه ژسنی برخورد کرد.

3دقیقه بعد بازیکن المپیاکوس داخل محوطه شد و شوت او را ژسنی به کرنر فرستاد و کرنر ارسالی هم با یک ضربه سر آرام همراه بود که در دستان ژسنی جای گرفت.

اما مهمترین اتفاق نیمه اول در دقیقه 38 بازی رخ داد.در این دقیقه ژروینیو که به سمت راست رفته بود و جای خود را با چمبرلین عوض کرده بود با یک حرکت سریع وارد محوطه شد و 2دفاع المپیاکوس را دنبال خود برد و در آخر با یک عقب گرد و سر توپ 180درجه ای و دید باز پاس به عقب خوبی برای روسیچکی فراهم کرد و توماس هم با یک شوت زیبا و حساب شده قفل دروازه میزبان را گشود تا توپچی ها 1بر0 جلو بیافتند.


نیمه دوم :

در همان شروع و قبل از آغاز نیمه آرشاوین به جای زننده گل روسیچکی وارد زمین شد. 

چند دقیقه بعد از شروع نیمه سانتر با دید خوب از شماک برای آرشاوین که ضربه سر آرشا به بیرون رفت.

در دقیقه 59 و روی یک پاس در عمق توپ به فسجا رسید که شوت او به تور کناری دروازه برخورد کرد و راه به جایی نداشت.

2دقیقه بعد روی همکاری ژروینیو و شماک ، ژروینیو توپ را به آرشاوین رساند و آندری با یک شوت رو پا و محکم کارول دروازبان المپیاکوس را به واکنش انداخت تا دروازه اش را نجات دهد.

3دقیقه بعد بازی به تساوی کشیده شد. روی یک ارسال توپ با ضربه سر مهاجم المپیاکوس و با برخورد به رمسی جلوی ماتیاتیس فرود آمد و او هم از زاویه بسته دروازه ژسنی را گشود.

7دقیقه بعد روی یک حرکت از راست و سانتری سریع مدافعین آرسنال قفلت کردند و ماچادو با یک شیرجه به توپ رسید اما ضربه سر او با اختلاف بسیار کم به بیرون رفت.

3دقیقه بعد یار تازه به میدان آمده المپیاکوس میتروگلو با یک ضربه محکم و قافلگیر کننده به گوشه دروازه برای بار دوم دروازه آرسنال را باز کرد تا تیم میزبان را جلو بیاندازد.

در دقیقه 83 ونگر دست به دومین تعویض خود زد و آنقا را به جای مئاده وارد میدان کرد.

در پایان این دیدار با همان نتیجه 2بر1 به سود تیم میزبان به پایان رسید و در دیگر بازی هم زمان این گروه هم مونپولیه موفق به توقف 1 بر 1 شالکه شد و آرسنال در صورت برد در این بازی می توانست به عنوان صدرنشین صعود کند که اینگونه نشد و شالکه با 12امتیاز به عنوان تیم اول و آرسنال با 10 امتیاز به عنوان تیم دوم به مرحله حذفی راه یافتند و المپیاکوس هم با 9 امتیاز راهی لیگ اروپا شد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۱۵
به قلم شهریار بزرگمهر
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : arsenal.ir
بازدید: ۱,۶۰۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰