loading
در حال بررسی درخواست شما
جدایی فرگوسن و چالشی دو گانه
جدایی فرگوسن و چالشی دو گانه

جدایی فرگوسن و چالشی دو گانه


سرمربی 71 ساله شیاطین سرخ هفته گذشته اعلام کرد در پایان فصل بازنشسته خواهد شد و دیوید مویس سرمربی فعلی اورتون از فصل آینده جایگزین وی خواهد بود.

ونگر می گوید جدایی مردی که 13 قهرمانی لیگ برتر برای آنها به ارمغان آورده می تواند تاثیر زیادی روی این تیم و همچنین خود فرگوسن داشته باشد.

" این ناراحت کننده است چون پایانی بر یک دوره شگفت انگیز است. او شایسته این همه تعریف و تمجید است.

" حالا یک چالش دو گانه وجود دارد. اولین چالش برای منچستر یونایتد است که فردی با این عظمت را جایگیزین کند و دومین چالش برای خود الکس فرگوسن است که بتواند زندگی با این شور و حرارتی که تا کنون داشته است را ادامه دهد. اما شما باید به این تصمیم احترام بگذارید."

با بازنشستگی فرگوسن حالا ونگر به عنوان با سابقه ترین مربی لیگ شناخته می شود و او از اهمیت ثبات مربیان می گوید.

" من این شانس را داشته ام که برای مدتی طولانی در این باشگاه باشم چون مدیران به من اعتماد کرده اند و من از این بابت ممنون هستم و سعی می کنم پاسخ اعتماد آنها را با نشان دادن تعهد کامل و گذاشتن تمام توانم بدهم.

" من با کوتاه مدت بودن حضور مربیان در تیمها مخالفم چون معتقدم در باشگاه هایی که افراد به ارزشهای باشگاه پایبند هستند باید ثبات وجود داشته باشد. این خیلی مهم است که درون باشگاه کسانی حضور داشته باشند که نشان دهنده این ارزشها هستند. یک مربی در صورتی که برای مدتی طولانی در یک تیم بماند می تواند یکی از این افراد باشد.

" من به ثبات اعتقاد دارم. ما تیم را بازسازی کرده ایم و از ماه ژانویه بسیار خوب کار کرده ایم و اگر به تعداد امتیازاتی که کسب کرده ایم نگاه کنید و آن را با سایر تیمها مقایسه کنید این را متوجه خواهید شد.

" ما یک پایه و اساس خوب ساخته ایم و این ثبات می تواند به شروع پر قدرت ما در فصل آینده کمک کند."


آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۲/۲۳
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۲۷۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰