loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: مونپولیه نتیجه می گیرد
ونگر: مونپولیه نتیجه می گیرد

ونگر: مونپولیه نتیجه می گیرد


توپچی ها با برد برابر مونپولیه صعود خود به دور بعدی را قطعی کردند ولی همچنان پشت سر شالکه تیم دوم گروه هستند و بازیهای روز آخر مشخص کننده سرگروه خواهد بود.

ونگر معتقد است شالکه مقابل مونپولیه در کشور فرانسه کار سختی خواهد داشت و این امر می تواند منجر به صدرنشینی آرسنال در گروه شود.

" من متقاعد شده ام که مونپولیه نتیجه خواهد گرفت. این آخرین بازی آنها در لیگ قهرمانان است و آنها بلیطهای هر سه بازی را یکجا فروخته اند پس استادیوم پر از تماشاگر خواهد بود.

" مردم در مونپولیه غرور زیادی دارند و می خواهند با افتخار این رقابتها را ترک کنند.

" ما تیم اول گروه خواهیم بود چون در آن صورت کار خود را به خوبی انجام داده ایم، اگر تیم اول گروه باشید احساس می کنید همه کارها را درست انجام داده اید."

با توجه به اینکه تیمهایی مثل پاریسن ژرمن، میلان، رئال مادرید و یوونتوس در گروه های خود دوم شده اند شاید صدرنشینی در گروه چندان گزینه جالبی نباشد ولی ونگر معتقد است اول شدن در گروه همچنان مزایای خوبی دارد.

" شما هرگز نمی دانید، پس باید کار خود را به خوبی انجام دهید، هر جوری که حساب کنید نمی توانید تصمیم بگیرید با چه تیمی رو به رو خواهید شد.

" تنها چیزی که می دانید این است که اگر صدرنشین گروه خود باشید شاید قرعه مناسبی نصیبتان شود و شاید هم قرعه سختی نصیبتان شود که در صورت دوم شدن هم همینگونه بود، اما مزیت اول شدن این است که بازی برگشت دور بعد را در خانه انجام می دهید پس این یک مزیت به حساب می آید."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۹/۳
به قلم حسین محمودی
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۱۳۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰