loading
در حال بررسی درخواست شما
پیروزی ، رمزی و کوشلنی
پیروزی ، رمزی و کوشلنی

پیروزی ، رمزی و کوشلنی



در مورد بازی..


باور دارم در جوی بسیار بسیار پرحرارت و مقابل یک تیم خوب بازی کردیم. از همان دقیقه اول به روشی مثبت و فعال فوتبال بازی کردیم که امشب این مساله بسیار مهمی بود. با ترس به زمین نیامدیم بلکه بسیار مصمم بودیم و میل داشتیم بازی را به آنها تحمیل کنیم. در کل بازی را در کنترل خود داشتیم. این تیم قدرت ذهنی زیادی از خود نشان داده است. دیروز هم به شما گفتم فراموش کرده اید که این تیم از ماه مارچ تا کنون تنها یک بار شکست خورده است و آن هم زیر فشار شرایط خاصی که وجود داشت. البته جوی که ما با آن روبه رو شدیم سخت بود اما تنها راه این است که به زمین بروید و آنطور که می خواهید فوتبال بازی کنید.

در مورد مصدومیت کوشلنی...

جمجمه کوشلنی شکاف عمیقی خورده است و مجبور شدیم او را به بیمارستان بفرستیم. از آن ضریه خوشحال نبودم چراکه احساس من این است که همواره می توانید آرام تر کار کنید. در پایان فقط خود بازیکن است که می داند چه کرده است. نگران هستیم زیرا مجبور شدیم او را به بیمارستان بفرستیم تا بررسی شود که احیانا استخوان او نشکسته باشد. در حال حاضر منتظریم تا او برگردد و ببینیم می تواند با ما به سمت خانه پرواز کند یا خیر. شنبه با برخوردهای زیادی مواجه شدیم و امشب دوباره این اتفاق افتاد. این بخشی از شدت بازی است. البته امروز حساسیت زیادی برای صعود وجود داشت و شما می توانید آن را درک کنید. در مورد این برخورد خاص ، واقعا نمی دانم باید چه فکری در مورد آن بکنم. وقتی که آن صحنه را دیدم عصبانی بودم. اما نمی دانم که آیا بازیکن می تواند دقیقا برایتان توضیح دهد چه کاری انجام داد یا خیر.

در مورد نیاز به تقویت خط میانی..

از نظر کیفیت به هیچ کس نیازی نداریم اما همانطور که دیروز به شما گفتم از نظر کمیت تعدادمان کم است.ما سه هافبک بین المللی-آرتتا ، دیابی و چمبرلین- را از دست دادیم. این دلیلی است که چرا کم تعداد هستیم. تلاش کردیم یک نفر را اضافه کنیم اما در حال کار کردن روی این موضوع هستیم. باید متوجه باشید که هنوز راه زیادی باقی است. بازار نقل و انتقالات حالا برای من آغاز شده و از حالا تا دوم سپتامبر اتفاقات زیادی خواهد افتاد. از 21 آگوست تا 2 سپتامبر شما 12 روز زمان دارید ، بنابراین اتفاقات زیادی خواهد افتاد. از حالا شروع شده است.

در مورد رمزی..

او امشب عالی بود. فکر می کنم اکنون حضوری فیزیکی و تاثیر گذار در زمین دارد. تمام هافبک هایمان امشب خوب بودند.

در مورد اینکه چرا نقل و اتقالات در انتهای آگوست پر جنب و جوش می شود..

شبیه بازی پوکر است. مردم تا جایی که امکان دارد کارت هایشان را نگه می دارند تا ببینند چه اتفاقی می افتد. در پایان برای تصمیم گیری اقدام می کنند. در ابتدا همه به تعطیلات می روند و هیچ کس نمی خواهد کاری انجام دهد. پس از آن بسیاری از باشگاه ها تغییر سرمربی می دهند. سرمربی های جدید نیاز دارند قبل از تصمیم گیری تیم خود را بشناسند. و بسیاری چیزهای دیگر اما همواره چیزهای شبیه این اتفاق می افتد.

در مورد مصدومیت چمبرلین..

می تواند کمی بیش از آن چیزی باشد که پیش از این گفتم. نیاز به جراحی نیست. بین 6 تا 12 هفته طول خواهد کشید.

در مورد اینکه انتقال سوارز منتفی شده است..

بله. قطعا شانسی برای آن وجود ندارد.

در مورد کیفیت هافبک ها..

امشب کیفیت تکنیکی ما بسیار مهم بود. این حقیقت که می توانیم به خارج از خانه برویم و مالکیت توپ را در اختیار داشته باشیم. جدا این بسیار بسیار مهم بود. و همانطور که شما اشاره کردید ، امشب کیفیت هافبک هایمان بسیار حیاتی بود.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۵/۳۱
به قلم پیام مشایخ نسب
دسته‌بندی: لیگ قهرمانان اروپا
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱,۸۳۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰