loading
در حال بررسی درخواست شما
اخبار مصدومین
اخبار مصدومین

اخبار مصدومین



کارل جنکینسون پس از بهبودی مصدومیتش در دیدار سه شنبه تیم رزرو آرسنال ، 45 دقیقه به میدان رفت ، این در حالیست که مروانه شاماخ همچنان در حال سپری نمودن دوران مصدومیت پایش می باشد. تیم دوم آرسنال که هم اکنون تعدادی از بازیکنان تیم اصلی در ترکیب آن به میدان می روند موفق شد در دیداری راحت ، تیم نوریچ سیتی را با پنج گل شکست دهد. یکی از بازیکن هایی که در این دیدار به میدان رفت ، کارل جنکینسون 20 ساله بود.

بازیکن جوان آرسنال به علت مصدومیت از ماه نوامبر گذشته نتوانسته بود به میدان برود ، با این حال او برای دربی روز یکشنبه در برابر تاتنهام می تواند مورد نظر آرسن ونگر واقع شود.

مثبت

مربی تیم ذخیره ها ، نیل بانفیلد به سایت رسمی باشگاه گفت : " برای جنکینسون و آفوبه 45 دقیقه بازی در نظر گرفته شده بود که همه چیز خوب پیش رفت. "

پر مرته ساکر ، سباستین اسکیلاچی و فرانسیس کوکلین یقینا بازی با تاتنهام را از دست خواهند داد ، اما جنکینسون می تواند در چهارچوب برنامه های ونگر برای این بازی قرار بگیرد. توپچی ها همچنین منتظر رسیدن اخباری در مورد آمادگی مروانه شاماخ نیز می باشند. مهاجم ملی پوش مراکشی آرسنال نیز که به تازگی از مسابقات جام ملت های آفریقا باز گشته است برای اولین بار در بازی مقابل نوریچ در امارات حاضر بود. او در دیدار مقابل نوریچ دچار مصدومیت جزئی شد که هنوز هم آن را به همراه دارد.

بانفیلد افزود : " او می خواست بازی خوبی از خود به نمایش بگذارد اما با مصدومیت بدی مواجه شد و تنها نیم ساعت توانست بازی کند. او بهتر خواهد شد ، اما فکر می کنم در حال حاضر دچار مصدومیت بدی است. "

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۲/۴
به قلم Saeed Milani
دسته‌بندی: اخبار مصدومان آرسنال
منبع : www.skysports.com
بازدید: ۸۳۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰