loading
در حال بررسی درخواست شما
متیو فاکس:چرا آرسنالی شدم
متیو فاکس:چرا آرسنالی شدم

متیو فاکس:چرا آرسنالی شدم

این بازیگر آمریکایی توضیح میدهد که چگونه عاشق توپچی ها شده و در وهله ی اول چرا یک هوادار آرسنال شده است.سپس در مورد بازیکنان مورد علاقه اش و همچنین برداشتش از دیدار با آرسن ونگر سخن میگوید.

چرا آرسنال؟

برای اولین بار به این خاطر مقدمات دیدن بازی آرسنال را فراهم کردم که من در Marylebone زندگی میکردم درست جایی که آرسنال و تاتنهام در آن جا حضور دارند.اما من در مورد این دو تیم از مردم سوال کردم و آنها به من گفتند قطعا آرسنال.

من و پسرم بازی آرسنال برابر منچستر یونایتد را در استادیوم امارات تماشا کردیم و آرسنال موفق شد پیروزی باورنکردنی بدست آورد.در آن زمان پسر کوچکم به رختکن آرسنال رفت و با همه ی بازیکنان ملاقات کرد و او در حال حاضر توپی دارد که به امضای تمام بازیکنان آرسنال رسیده است که بسیار جالب است.

بازیکنان مورد علاقه ات؟

باکاری سانیا باورنکردنی است اما ما اکنون تنها یک بازیکن سطح جهانی داریم و آن مسوت اوزیل است.همچنین من یکبار با آرسن ونگر ملاقات کردم ،او مرد بسیار خوبی بود و شما میتوانید با او به صورت باورنکردنی با هیجان در مورد ترکیب تیم حرف بزنید.

من بدلیل سبک بازی آرسنال عاشق آنها هستم.هنگامی که آنها بازی روانی انجام میدهند و توپ را با حرکات تک ضرب به حرکت در می آوردند تماشای آنها میتواند باور نکردنی باشد.

بازیهای بزرگ مورد علاقه؟

اولین خاطره من از بازیهای جام جهانی 1990 است جایی که واقعا برای اولین بار فوتبال نگاه میکردم.از نظر مسابقات بزرگ،یکی از آنها زمانی بود که در فینال جام جهانی 2006 فرانسه در مقابل ایتالیا قرار گرفت.ضربه سر بد زین الدین زیدان به مارکو ماتراتزی و در نهایت شکست فرانسه مقابل ایتالیا.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۷/۷
به قلم Miladarsenal
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : sky
بازدید: ۴,۵۲۲ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰