loading
در حال بررسی درخواست شما
آخرین قطعه از آرت ورک بیرونی ورزشگاه امارات رونمایی شد.
آخرین قطعه از آرت ورک بیرونی ورزشگاه امارات رونمایی شد.

آخرین قطعه از آرت ورک بیرونی ورزشگاه امارات رونمایی شد.

ما آخرین قطعه هنری که برای تزیین بیرون ورزشگاه امارات طراحی شده، رونمایی کردیم.

طراحی تصویر جمعیت شامل بیش از ۷۰۰ طرفدار است که به موفقیت باشگاه کمک و به جامعه خدمت کرده‌اند و در هر لحظه با ما همراه بوده‌اند.

قطعه هنری که توسط هنرمند مشهور و با سابقه روبن دانگور طراحی شده، پس از ۲۰ هفته با دقت بالایی کشیده شده است و به همراه هفت قطعه دیگر که در ماه ژانویه منتشر شده‌اند، بیرون ورزشگاه به چشم می‌آیند. هر قطعه هنری موضوع متفاوت خود را دارد، اما در کل، هدف همه آن‌ها جشن گرفتن تاریخ طولانی، ارزش‌های جامعه و پیگیری بی‌وقفه پیشرفت، است.

نام قطعه هنری هشتم، یعنی "Found a Place Where We Belong" از نقل قول دنیس برگ‌کمپ الهام گرفته شده است: "وقتی که طرفداری از یک باشگاه فوتبال شروع می‌کنید، به خاطر جام‌ها، بازیکنان یا تاریخ آن باشگاه نیست؛ بلکه به دلیل این‌که خودتان را در آنجا پیدا کرده‌اید و محلی را که به آن تعلق دارید، پیدا کرده‌اید".

این قطعه هنری شامل تصویر بسیاری از طرفدارانی است که با حضور بی‌وقفه و ثابت در بیش از ۳۵۰ بازی در ورزشگاه امارات از زمان انتقال باشگاه در سال ۲۰۰۶، علاقه و تعهد خود را به نمایش گذاشته‌اند. نمایندگانی از کانون های هواداری در سراسر جهان، هواداران مشهوری از گذشته تا کنون، به همراه کسانی که به جامعه کمک بسیاری کرده‌اند، در این قطعه هنری به تصویر کشیده شده‌اند و کارکنان فعلی و گذشته باشگاه نیز بخشی از تنوع فرهنگی خانواده آرسنال هستند.

تیم‌های مردان و زنان ما برای اولین بار این قطعه هنری را در لندن کولنی مشاهده کردند.
 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۲ ۱۱:۴۹
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : arsenal.com
بازدید: ۲۵۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
لیگ های دیگر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۵/۶ ۱۹:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
2 - 1
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰