loading
در حال بررسی درخواست شما
مک‌کیب: "تا آخرین لحظه بازی جنگیدیم"
مک‌کیب: "تا آخرین لحظه بازی جنگیدیم"

مک‌کیب: "تا آخرین لحظه بازی جنگیدیم"

کیتی مک‌کیب جایزه بهترین بازیکن زنان لیگ برتر انگلیس را در بازی یکشنبه مقابل استون ویلا که با نتیجه 2-1 به سود آرسنال به پایان رسید، دریافت کرد. 

این بازیکن تیم ملی ایرلند در وقت های اضافه با زدن گل تساوی، بازگشت تیمش را از شکست1-0 شروع کرد. سپس بث مید پس از بازگشت از مصدومیت با آلسیا روسو همکاری کرد تا برد را محقق کند.

مک‌کیب پس از بازی گفت: "عملکرد تیمی شگفت‌انگیزی داشتیم. تا آخرین لحظه بازی کردیم و فکر می‌کنم نشان‌دهنده روحیه این تیم است. تاثیر بازیکنانی که از روی نیمکت آمدند غیرقابل باور بود و 35 هزار هوادار که برای تشویق ما در امارات حاضر بودند، فوق‌العاده بود. ما خیلی خوشحالیم که توانستیم پیروزی را به آن‌ها هدیه کنیم."

"(گل من) می‌توانست توسط بازیکنان دیگر به ثمر برسد. ما واقعا روی آن‌ها فشار آوردیم و کیتلین هم شانس داشت و تیر دروازه را به لرزه در آوردیم، پس می‌دانستیم گل می‌آید، صبور بودیم و فکر می‌کنم آرامش ما در بازی امروز مشهود بود که در نهایت منجر به پیروزی شد." 

"استقبالی که هواداران از بازگشت بث مید کردند شگفت‌انگیز بود و ما همه از او احساس غرور می‌کنیم. 10-11 ماه کار سختش را دیدیم، پس خیلی خوشحالیم که او را دوباره داریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۷/۲۵ ۱۱:۲۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۰۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰