loading
در حال بررسی درخواست شما
تشکر یوناس ایدوال از باشگاه و طرفداران
تشکر یوناس ایدوال از باشگاه و طرفداران

تشکر یوناس ایدوال از باشگاه و طرفداران

فصلی بود که برای طرفداران آرسنال بسیار مهم و خاطره‌انگیز شد. در سراسر باشگاه، از بازیکنان و کادر فنی تا شما، طرفداران… دلایل زیادی برای افتخار وجود داشت. در طول فصل، با لحظات بسیار سختی مواجه شدیم که همه ما به شجاعت و انعطاف پذیری فراخوانده شدیم، اما توانستیم با تلاش و تحمل به پیش برویم. این یک  کار بزرگ و ارزشمند بود.

در میان چالش‌ها، گاهی اوقات فراموش کردن آنچه که امسال موفق به رسیدن به آن شده‌ایم آسان است. قهرمان شدن جام کانتی - اولین جام من در آرسنال - یک لحظه فوق العاده غرور آفرین بود. واقعاً کیفیت خود را در آن روز نشان دادیم: اینکه در فینال جام از یک تیم بسیار خوب مثل چلسی پیشی بگیریم عالیه. علاوه بر این، قهرمانی همیشه خوب است.

در لیگ قهرمانان هم پیشرفت زیادی داشته است. قهرمان اروپا را خارج از خانه با اختلاف زیادی شکست دادیم. همچنین طی یک دهه گذشته برای اولین بار به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیدیم و با وجود اینکه به طور دردناکی از رسیدن به فینال دور ماندیم، همچنان افتخار برانگیز است. قبلاً گفته بودم که می‌توانیم هر تیمی را در روزمان شکست دهیم و معتقدم امسال، با آن نمایش‌ها، این را ثابت کردیم. این یک گام بزرگ در مسیر درست بود.

ما با انتظارات بالا وارد این فصل شدیم، زیرا تاریخچه و افتخارات این باشگاه این را می‌طلبید. اما حتی در آن زمان، پیشرفت‌هایی که در خارج از زمین داشتیم، فراتر از آنچه که تصور می‌کردیم، بود. از آغاز با حضور بی‌سابقه تماشاگران در دربی شمالی لندن برای زنان، تا فروش کامل بلیط های استادیوم امارات برای نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، همه چیز بی‌نظیر بود. ما در حال ساختن چیزی قدرتمند هستیم و باید در این مسیر ادامه دهیم.

در محل تمرین نیز تغییرات قابل توجهی را مشاهده کرده‌ایم. یک ساختمان جدید ساخته‌ایم تا برایمان محیطی برتر و با عملکرد بالا را فراهم کند که به تیم کمک می‌کند تا در زمین فوتبال برتری بیشتری داشته باشیم. تیم‌های مردان، زنان و آکادمی، از موفقیت همدیگر در این فصل الهام گرفته‌اند و واقعاً احساس وحدت را می‌توانید در هنگام گذراندن روز در لندن کولنی احساس کنید.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۳/۸ ۱۲:۲۰
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۱۶۵ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰