loading
در حال بررسی درخواست شما
گزارش بازی: بریستول سیتی 1-2 آرسنال + خلاصه بازی
گزارش بازی: بریستول سیتی 1-2 آرسنال + خلاصه بازی

گزارش بازی: بریستول سیتی ۱-۲ آرسنال + خلاصه بازی

یوناس ایدوال دو تغییر در ترکیب تیم نسبت به بازی مقابل استون ویلا انجام داد و لایا کودینا و ویکتوریا پِلووا به ترکیب اصلی راه یافتند.

با انگیزه و آرامش از همان ابتدا، تسلط اولیه ما در Ashton Gate با یک شوت سرکش از کیتی مک‌کیب در دقیقه 7 تبدیل به گل شد. دومین گل او در دو بازی متوالی از فاز دوم یک کرنر حاصل شد، توپ را از بیرون محوطه جریمه برداشت و آن را با مهارت به گوشه بالا سمت راست دروازه سنجاق کرد.

در صدمین بازی خود برای این باشگاه، کیتلین فورد نیز پس از برخی حرکات پا به توپ در محوطه جریمه بریستول نزدیک به گلزنی بود.

از روی یک سانتر، میزبان کمتر از ده دقیقه بعد از طریق ضربه سر راشل فرنس پس از ارسال توپ توسط جیمی لی ناپیر به محوطه جریمه، گل تساوی را به ثمر رساندند و ما مجبور به شروع مجدد بازی از وسط زمین شدیم.

گل تساوی به رابینز جرقه ای از امید داد و آنها در نیمه اول پیشروی کردند، با شجاعت برای هر توپ مبارزه کردند و خط حمله ما را دور نگه داشتند.

ما به بازی سازی صبورانه از عقب زمین به امید بازگشت به بازی ادامه دادیم، اما تلاش های ما بی نتیجه بود و با تساوی در نیمه اول به تونل ورزشگاه رفتیم.

نیمه دوم را با همان تسلطی که در ابتدای نیمه اول پیدا کرده بودیم آغاز کردیم، توپچی های ما ریتم مورد نیاز را برای پیشرفت پیدا کردند.

در یک مورد، ویکتوریا پلووا از مرکز زمین هجوم آورد و به سمت اولیویا کلارک در دروازه بریستول شوت زد. با وجود اینکه ریباند حاصل از آن در محوطه شش قدم به مدافع برخورد کرد، ما نتوانستیم آن لمس حیاتی نهایی را برای گلزنی پیدا کنیم.

حدود یک ساعت از بازی گذشته باود، کیتی مک‌کیب بود که ثابت کرد دوباره قهرمان ماست. پس از اینکه بریستول یک ضربه کرنر را دفع کرد، توپ به کاپیتان ایرلندی ما رسید و او ضربه ای محکم زد تا برتری ما را دوباره بدست آید.

سپس ایدوال، بث مید و فیریدا مانوم را به بازی آورد تا خط حمله ما را شارپ تر کند و مید اینچ‌ها از گل فاصله داشت.

پس از تقریباً یک سال غیبت، ویویان میدما در وقت‌های اضافه به میدان بازگشت و به طرز معجزه آسایی نزدیک بود تا مید را برای گل سوم آماده کند. پاس بدون نگاه میدما، شماره 9 ما را پیدا کرد، اما بریستول توانست خطر را دفع کند.

  • یعنی چی:

توپچی‌های ما اکنون برای تعطیلات بین‌المللی اکتبر به تیم‌های ملی خود می‌روند.

وقتی برگردیم، مستقیماً به مصاف منچسترسیتی می‌رویم. این بازی در ساعت 12:30 بعد از ظهر روز 5 نوامبر در میدو پارک آغاز می‌شود.

  • خلاصه بازی:
     

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۸/۱ ۱۰:۲۳
به قلم میلاد بهرام
دسته‌بندی: بانوان
منبع : arsenal.com
بازدید: ۳۲۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی آغاز شده است
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰