loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

یک زن آینده ونپرسی را قبل از تولدش پیش بینی کرد!



یک زن آینده ونپرسی را قبل از تولدش پیش بینی کرد!

باب ونپرسی، پدر رابین ونپرسی به عنوان یک هنرمند در کشورش شناخته می شود. او اخیرا در مصاحبه ای جالب اعلام کرد که قبل از تولد فرزندش می دانست که او یک فوتبالیست حرفه ای خواهد شد!

" همیشه فکر می کردم که او به یک بازیکن حرفه ای تبدیل می شود.

درست بعد از اینکه او متولد شد یک زن پیشگو به من گفت که او به یک فوتبالیست حرفه ای تبدیل می شود و اینکه برای تیم ملی هلند بازی می کند. من حرف او را باور کردم زیرا قبل از اینکه رابین متولد شود آن زن به ما گفته بود که فرزند شما یک پسر خواهد بود.

من دو دختر داشتم و به او گفتم " بسیار خوب، اگر تو درست بگویی و این یک پسر است پیش تو باز می گردم زیرا می خواهم ادامه داستان زندگی او را بشنوم."

دو هفته بعد از اینکه رابین به دنیا آمد آن زن به من گفت که او یک پسر خاص است و البته چیزی که دقیقا گفت این بود که این پسر همانند یک ماشین فراری است و اینکه می تواند برای تیم ملی هلند بازی کند. من آن گفته را باور داشتم.

از لحظه ای که او می توانست روی پاهایش بایستد با توپ بازی می کرد، این خارق العاده بود.

او همواره خیلی خیلی بهتر از دوستان خود بود. نوعی عناصر خاص و زیبایی شناسی در حرکاتش داشت. او با پاهایش کاری را انجام می داد که من با دستان و انگشتانم انجام می دهم.

من هنوز گل های زیادی را که او در بچگی به ثمر رساند را به یاد می آورد، اگر چشمانم را ببندم می توانم آنها را ببینم. از آنها لذت می برم. من یک حافظه تصویری دارم و می توانم تمام آن گل ها را همانند یک فیلم در ذهنم ببینم.

من از همسرم جدا شدم و رابین وقتی 5 ساله بود آمد و با من زندگی می کرد. ما عادت داشتیم بازی های بزرگ را در کنار هم در تلویزیون تماشا کنیم و در مورد فوتبال با یکدیگر صحبت کنیم.

رابین وقتی 20 ساله بود خانه را ترک کرد اما همواره در مورد فوتبال شور و اشتیاقی دیوانه وار داشت، خصوصا در قبال مارادونا که قهرمانش بود."


#################################################


حالا یه عکس با حال:


 


115115115115115115115115115115115115115






İmage
درصد مالکیت توپ رو نگاه کنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

درود بر خالق من و توپچیهای لندن

شهرام ازبندر رستمی _لیسانسه بیولوژی هستم_ازسال 2000 که فوتبال رو فمیدم و درک کردم دیوانه وار عاشق ارسنال و سبک بازیش شدم. الگوم دنیس برکمپه امیدوارم تا زنده هستم قهرمانی ارسنال در لیگ قهرمانان اروپا ببینم!!!!!!!!!!!!!!!!

تاریخ انتشار : ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
بازدید پست : ۱,۳۱۵ بار
کل بازدید: ۱۰۵,۲۶۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
آرسنال
آرسنال
VS
اورتون
اورتون
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۳۰ ۱۸:۳۰
بازی قبلی آرسنال
منچستر یونایتد
منچستر یونایتد
0 - 1
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - اولدترافورد
۱۴۰۳/۲/۲۳ ۱۹:۰۰