loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

ناامید های بعدی نزدیک است ...

چند روز به دیدار سنتی آرسنال و منچستر یونایتد باقی مانده و به اعتقاد من این بازی تا حدود زیادی تکلیف آرسنال را برای امید داشتن به کسب جام لیگ برتر مشخص خواهد کرد ..
آرسنال در این فصل از 9 بازی 15 امتیاز را به دست آورده و به طور میانگین 1.66 امتیاز از هر بازی و با توجه به امتیاز هایی که تیم ها در فصل های گذشته به دست اوردندو به مقام قهرمانی دست پیدا کردند به نظر میرسد حداقل 86 امتیاز برای قهرمانی در این فصل نیاز باشد یعنی 2.26 امتیاز از  هر بازی !!

حال نگاهی به آینده می اندازیم اگر تیم در این بازی به پیروزی دست پیدا کند از 10 بازی 18 امتیاز و میانگین امتیاز 1.8 در هر بازی خواهد داشت ... و با این شرایط شاید بتوان هنوز هم تیم را در کورس قهرمانی دانست ..
و حالا در صورتی که تیم در بازی آینده شکست را تجربه کند از 10 بازی 15 امتیاز و میانگین امتیاز 1.5 در هر بازی را خواهد داشت و این روند نشان دهنده آن است که تیم باید از 28 بازی آینده اش حدودا 71 امتیاز کسب کند تا بتواند به قهرمانی برسد یعنی 1 امتیاز بیشتر از کل امتیازاتی که فصل گذشته کسب کرده بود !! و میانگین امتیاز 2.54 امتیاز در هر بازی که بسیار بعید و غیر محتمل به نظر میرسد و باید( تقریبا) همه بازی های خود تا پایان فصل را با پیروزی به پایان برساند ...

همه اینها نشانگر این هست که تیم با فروش بازیکنان کلیدی خود و احتمالا نخریدن بازیکن در زمستان هدف خاصی برای قهرمانی در این فصل را هم نخواهد داشت و عدم پیروزی در بازی روز شنبه میتواند مهر تاییدی بر این مدعا باشد ...

با این شرایط با این بازیکنان درجه 2 و در لیگی که بهترین لیگ دنیا به حساب میآید و ترکیب اصلی تیم با بازیکن هایی مانند سانتوس ، رمسی ، جنکینسون و حتی جروینیو و مرتساکر و بازیکنان ذخیره مانند شاماخ ، کوکئلین ، جیمز شی ژورو و... هیچ گاه نمیتوان به قهرمانی چشم دوخت و  تغییر خاصی در روند بازی در صورت گره خوردن بازی ایجاد کرد و اگر در قهرمانی لیگ غیر از این دیده شود باید به فوتبال اروپا و حرفه ای بودن آن شک کرد ...و با این روند در لیگ فرانسه و آلمان هم قهرمانی برای آرسنال سخت خواهد شد ..
 و شاید شنبه پایانی بر رویا پردازی های باشگاه در این فصل باشد...

باید دست در جیب برد و   پروژه های بزرگ و هدفمند رو کلید زد

در غیر این صورت



ناامیدی های بعدی نزدیک است ...

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

چرا

دانشجوی mba در مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه صنعتی شاهرود <br><br>تو سمنان دفتر دکوراسیون داخلی با نام نماشهر دارم و از تو دفترم برای شما خبر میذارم <br>وقت خودتون رو خیلی برای فوتبال نذارید چون<br>فوتبال دوست ها تو این جامعه و از نگاه مردم خیلی عاقل و منطقی <br>به نظر نمیاند مخصوصا اگه وقت زیادی بذارند پاش و درآمدی نداشته باشند.

تاریخ انتشار : ۱۳۹۱/۸/۸
بازدید پست : ۳,۷۰۲ بار
کل بازدید: ۲۹۴,۳۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰