loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

یه نظر متفاوت...

خب امشب هم مثل بیش از 90% بازی های قبلی ، مسابقه تیمم رو دیدم و البته چند بار  هم به پست گزارش بازی سر زدم تا صحبت های دوستان رو بخونم...
نظر دوستان در مورد رمزی برام عجیب هستش... 
رمزی داره خیلی خوب بازی میکنه ، خیلی کم توپ لو داد  ، کم یعنی دو بار که هر دو بار قصد داشت از پشت محوطه به پولدی و تئو پاس بده که اولی به سبب بی دقتی و دومی به سبب حرکت نکردن والکات اوت شد.
 

برعکس کازورلا که بعد گرفتن توپ از هر طرف دوباره اونو به همون سمت برمیگردوند ، خیلی خوب بازی رو باز میکرد و 4 بار منطقه بازی رو خیلی قشنگ عوض کرد.



به اضافه این که به جز یه بار که تعادلش به هم خورد ، تو نبرد های تن به تن همش موفق بود و تنها یک خطا  در سمت چپ زمین خودی خطا داشت که آمارش از آرتتا که چند بار جا موند و دوتا خطا پشت محوطه داد و باعث گل خوردنمون شد ، بی نهایت بهتر بود.


 در حمله هم که با توجه به پستش نقش مهمی نداره اما دیدیم که خیلی خوب اضافه میشد ، نمونش استارتی که زد و داشت از وسط زمین تک به تک میشد که مک دین روی روسیچکی خطا گرفت و حتی نمونه بهتر برای اثبات این ادعا ، فرار زیباش از تله آفساید و گل زیبایی که به ثمر رسوند...



رمزی چندتا بازی هستش که خیلی خوب بازی میکنه و اگه دقت میکردید بعد از گلش ، تماشاگر ها بیشتر از سه گل دیگه سر و صدا کردند چون واقعا داره تلاش میکنه و تماشاگر ها هم دارن این تلاش رو  خوبی درک میکنن.


الان من 5 یا 6 بازیه که تمامی حرکاتش رو زیر نظر دارم واقعا فوق العاده داره پیشرفت میکنه فقط حیف که فصل داره تموم میشه.



شاید تنها مشکلی که که باعث میشه بازیش به چشم اکثر بچه های این سایت نیاد ، دید منفی هست که نسبت بهش در این سایت وجود داره وگرنه دلیل دیگه ای وجودنداره.

به نظر من با توجه به سنش و روند رو به رشدش میتونه یکی از خوب های آرسنال باشه...



و البته یه نظر در مورد گیبز هم برام واقعا عجیب بود ، یکی از دوستان از این که مونرئال بازی نمیکنه گله داشت ، گیبز فصل فوق العاده ای رو داشته اما بعد از رفع مصدومیتش یه کم افت داشته که خب طبیعیه اما نسبت به مونرئال بهتر هستش چون اولا سرعت بالاتری داره دوما تو حمله بیشتر شرکت میکنه و سوما اینکه با توجه به سابقه ای که در این لیگ داره در دقایق پایانی بدنش خالی نمیکنه...



البته تمامی این حرفا نظر شخصیمه ولی رو هوا حرف نمیزنم...




<<<<<<<<<<<<< و البته میدونم که پست طولانیه ولی خیلی خوشحال میشم اگه کامل بخونیدش >>>>>>>>>>>>

ضمنا نظر فراموش نشه


و باز هم ممنون از وقتی که برای مطالعه این پست گذاشتید ، کوچیک همتون ، سید محمد رضا

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

North london is RED and always will be

اهل کاشانم ، روزگارم ؟؟؟؟؟!!<br>هههه نخندون منو...

تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۲/۲۵
بازدید پست : ۳,۸۱۴ بار
کل بازدید: ۳۰۸,۲۸۹ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰