loading
در حال بررسی درخواست شما
Arsenal

بررسی تحول بعد از بازی با بایرن

بررسی تحول بعد از بازی با بایرن
حال به بررسی تیم بعد از تحول بپردازیم...
لازم به ذکر است که:
 به دلیل تحلیل و بررسی تخصصی و طولانی بودن این مطلب در این بلاگ فقط به بررسی تیم بعد از تحول خواهیم پرداخت !
بررسی فوق تخصصی تغییر روش رئیس در پست آخر !
بررسی تحول قبل از بازی با بایرن در پست قبلی !
اونایی
که دنبال شایعه و ترانسفر و بلاگ های سطحی و ضعیف و کوتاه هستند و حال و
حوصله خوندن ندارن و یا اونایی که وقتشون پره این بلاگ باسشون هیچ سودی
نداره!
با این بلاگ ما میتونیم از شکل و فرم کلی تیم باخبر بشیم و بتونیم بهترین پیش بینی هارو برای تیم انجام بدیم!
من هی جمع میبندم فعل هام رو چون این بررسی فقط با کامنت های شما کامل میشه . در ضمن من دلم براتون تنگ شده و برای نظرای تحلیلیتون!
ـــــــــــــــــــ

همه ما منتظر تحقیر شدن تیم بودیم . بایرن فوق العاده امسال قوی شده بود و این قدرت بعد از بازی با آرسنال در مقابل تیم های یوونتوس ( شیر ایتالیا ) و بارسلونا ( هههه 7تاییاش ) بیشتر به چشم اومد . اما همه چیز بعد از اون بازی تغییر کرد . آرسنال تنها تیمی در این فصل بود که موفق شد باواریایی ها رو در آریانس آرنا شکست دهد آن هم بدون گل خوردن و با اختلاف 2 گل ! اما چه شد که این شد؟!!! بررسی میکنیم که ما در پست ها و بازیکنان چه تغییر و تحول هایی داشتیم...

وضعیت خط دفاعی:

کوشیلنی با قدرت بازگشت...
لورن
این مدافع آنقدر عالی ظاهر شد که به خاطر این چند بازی دومین بازیکن سال آرسنال شود . تیم های بایرن و بارسا مشتریان سخت وی شوند و جای خود را توانست در تیم ملی محکمتر از قبل کند ! او علاوه بر اینکه بسیار میدوید و فوق العاده سریع شده بود با مرته هم کاملا هماهنگ بود . اما به نظر هم تغییر روش ونگر بسیاری از فشارها رو از دوش مدافعین برداشت که باعث شد توانایی های این مدافع نمایان شود !

مرته کاملا با تیم و لیگ هماهنگ بود...
مرته
همگی بازی کند او را در اوایل فصل 11-12 به یاد دارید . همه از او عبور میکردند . تا اینکه بعد از ژانویه کاملن از ترکیب اصلی ذور شد . اما اوضاع درست سال بعد همان موقع تغییر کرد . پر کاملن با لورن هماهنگ شده بود . او مسئولیت یارگیری من تو من و کوش وظیفه پشتیبانی از پشت سر با سرعت بالا را بر عهده داشتند . این هماهنگی یک تیم دفاعی قدرتمند را بوجود آورد که باعث شد تیم در 13 بازی آخر بهترین خط دفاعی را داشته باشد !


ناچو مونرئال تنها خرید زمستانی ولی مفید...
ناچو

همه در عجب خرید ونگر مست و ملنگ... چرا مونرئال؟ چون کایرون مصدوم شده بود و سانتوس که مطمئن هم نبود در دوران لوآن به سر میبرد . این خرید نشان داد که خط دفاعی توپچی ها برایش خیلی مهم شده و میشد حدس زد که ونگر بخواهد تغییر سیستم دهد و بیشتر به گل نخوردن فکر کند تا گل زدن. ناچو در تیم موٍثر بود . اما او هنوز فیزیک مناسبی برای بازی در لیگ جزیره ندارد .


کایرون گیبس کارل جنکینسون...
کارل
شاید بتوان از مدافعان کناری و جوان تیم مطمئن بود . چرا که آنها در دوران ضعیف آرسنال هم خوب بازی میکردند . جنکینسون در بازی رفت مقابل چلسی بهترین بازیکن زمین و بازی برگشت مقابل بایرن در کنار آرتتا بهترین بازیکن تیم شد . در حالی که تیم هر دو بازی را باخته بود . نکته دیگر پیشرفت و کار زیاد مدافعین کناری آرسنال است که هر فصل چشمگیرانه پیشرفت میکنند . گیبس این مسئله را به عینه ثابت میکند . اما سوال اینجاست که چرا ونگر سانیا که دیگر غروب کرده را به جنکینسون که تا حدودی هم خود را ثابت کرده ترجیح میدهد !!! چرا ؟؟؟ باید منتظر بود که ایا خریدی در این پست خواهیم داشت یا باز هم سانیا یا اینبار کارل !
 

دروازبانان...
فابیانسکی
ارزش دروازبانان تیم درست بعد از تغییر تاکنیک ونگر مشخص شد. هم فابیانسکی و هم ژسنی در 13 بازی آخر سیو های فوق العاده ای داشتند و در مجموع موفق شدند 6 کلین شیت را ثبت کنند ( 5تا یا 6تا ) . این نشان میدهد هروقت دفاع تین نامنظم باشد و فشار روی این ناحیه زیاد باشد کاری از دست دروازبانان ساخته نیست . حال ونگر که از این روش جدید خرسند است میخواهد باز برای این پست بازیکن جدید تزریق کند ( احتمالن سزار موفق و ارزان ) نا برای دروازه تیم یک قفل و تلسم سخت و قوی درست کند !



سانیا و فرمالن :(
ورمالن

مشخص نیست بگوییم تکلیف این دو مشخص است یا نه ؟!!! (البته فکر کنم تکلیف سانیا مشخصه ) حتی بعد از مدتی باز هم ورمالن نتوانست مانند کوش و مرته خود را نشان دهد . او و باکاری تنها بازیکنانی بودند که بعد از پیشرفت هنوز ضعیف کار میکردند. باشگاه در حال بررسی ورمالن است که آیا او به خاطر جایگیریهایش ضعیف بوده تا کلن دیگر نمیتواند تیم را همراهی کند . همین سوال در مورد سانیا هم وجود دارد !



وضعیت خط میانی:

کازورلا بهترین...
سانتی
سانتی بهترین بازیکن این فصل آرسنال شد . او در جمع دیگر تیم ها هم در سایت whoscored جزو 10 بازیکن برتر اوپاست . او به جز یک مدت محدود بهترین بود . نقش او در پست جدید خلاقیت وی بود و از دریبل زنی و گل زنی کمتر خبری بود . درست برعکس اوایل فصل !


جک ویلشر همه را امیدوار کرد...
جکی

او واقعا میتواند بهترین اروپا و دنیا شود . ریکاوری و بازگشت او پس از پایان مصدومیت طولانی مدتش هم طولانی بود . اما طوری برگشت که همه حیرت زده شده بودند . بعضی وقت ها کارهایی میکرد که انصافن اینیستاش هم نمیتونست همچین کاری کنه . ولی تنها مشکل او این است که شیوه بازی وی با مصدومیت رابطه نزدیکی دارد . برای همین بعد از بازی بایرن او را کم دیدیم . زمانی هم که به بازی نیامد به دلیل مصدومیت ناآماده بود . پس میتوان به طور کلی او را از ارکان آینده فوتبال دنیا دانست چه برسه به آرسنال !


آرون رمزی و تبدیل شدن او به یک ستاره...
رمزی

اینبار هم ارزش آرسن ونگر کبیر به همگان ثابت شد. همه ناخوش از اینکه چرا بیش از حد به رمزی بازی داده میشه . اما او نشان داد که میتواند خیلی بهتر از اینها باشد. به طور حتم تاکنیک جدید و پست تازه او بیش از هر چیزی به تغییر او کمک کرد . او خیلی میدوید . بسیار در تکلینگ موفق بود . پاس های او بسیار کم خطا شده بودند و همه چیز برای یک CDM شدن برای او آماده بود . او میتواند نیاز این پست را ارضا کند ! بازی با منچستر این حرف ها را برای همه ثابت کرد . حال او میتواند جای فحش خوردن دیگر آن مصدومیت کذایی را فراموش و به یک بازیکن محبوب تبدیل گردد !


آرتتا بهترین پاسور...
میکل

میکل در دوران بازیش همواره در کارهای هجومی موفق بوده . اما در این فصل و قبل از تحول مجبور بود یک تنه مسئول وصل دفاع و هافبک باشه . اما این وظیفه برای ویرا در زمان جوانیش بود نه آرتتا . بعد از بازی با بایرن اوضاع به حالت اول برای میکل برگشت و اتفاقا او کاملن هم موفق بود . تنها نکته ای غ ق انکاره اینه که سن ارتتا باعث افت بازیش نسبت به سال اول حضورش و بازیش در اورتون شده است !


آبو دیابی و سایرین...
دیابی

او و سایرین در پست میانی کمتر مورد توجه بودند و در بازیهای آخر نقشی ایفا نکردند . او دیگر برای آرسنال کارساز نیست و مصدومیت های دایمی و بلند مدتش فقط برای تیم و ونگر ضرر زده است . باید دید اینده وی چگونه است ! توماس روسیچکی هم به همین خاطر از تیم دور است . اما او هروقت به ترکیب بازگشته عالی و چشمنواز عمل کرده و بعد از تحول از بهترین ها بوده است !



وضعیت خط آتش:

لوکاس ...
لوکاس
آینده وی هنوز مشخص نیست . اما چیزی که معلوم شد این بود که به تعطیلات زمستانی در لیگ انگلیس ( که وجود ندارد ) عادت نشد و باعث شد کمی افت کند . اما در مجموع او خیلی خوب ظاهر شد و موفق شد 16 گل برای تیم به ثمر برساند . اما مشکل بیشتر از ونگر بود . به دلیل اینکه آرسنال از یک تموم کننده رنج میبرد رئیس پست لوکاس را مهاجم نوک کرد و او هیچ در این پست شناختی نداشت... باید دید در آینده چه پیش می آید !

تئو ولکات بدون فراز و نشیب...
ولکات
پس از تمدید قرارداد و اینکه او قانع شد که بیشتر در وینگ مهارت دارد دیگر از تئو ولکات پر فراز و نشیب خبری نبود و او توانست با 21 گل زده بهترین گلزن تیم لقب بگیرد . او در سیستم جدید نقش بسیار مهمی داشت . چون تاتنیک جدید بر مبنای دفاع برنامه ریزی شده بود سرعت تئو برای تغییر موقعیت بسیار نقش مهمی داشت . او دیگر برای تیم یک ستاره است !


الیویر جیرو :l
الیویر

او را میتوان بازیکن باثباتی در فصل اول حضورش خواند . اما ثبات او در حد متوسط بود . او هیچ وقت جای رابین رو نتونست پر کنه برای همین آرسنال هیگواین رو گرفته و شایعه سوارز هم زیاد شده . باید ببینیم آینده الیویر چگونه است !


اکس چمبرلین پنجمین خورشید آینده دار فوتبال...
چمبو
او امسال تازه 20 ساله میشود و این در حالی است که خیلی نزدیک به ستاره شدن است . چون او در تیم ملی درخشان ظاهر شده و موفق به گلزنی شده . همچنین سطح بازی و پیشرفت او در امسال فوق العاده بوده است . او نیز نقش جدیدش مانند تئو ولی در سمت چپ بود . سرعت و تکنیک و همچنین پاس ها و سانتر های رو به عقب او بسیار زهردار بود . او باید امسال در پست LS یا LW در ترکیب اصلی بازی کند . باید ببینیم رئیس چه میکند !


جروینهو و سایرین...
ژروینیو

او و سایر مهاجمین از ابتدا متوسط به پایین بودند . باید دید در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد !



نتیجه کلی...
نتیجه کلی همون چیزیه که من قراره مفصل و عمیق و کامل در موردش حرف بزنم .

دوستان عزیز ا
ز همتون ممنونم بابت همیاری و خواندن این پست . امیدوارم این پست بتونه براتون مفید باشه . بابت هیگواین هم تبریک...
دوستون دارم :ایکس

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات بلاگ

آرسنال ستاره سرخ آسمان هفتم.

من دانشجوي كارشناسي مکانيک و عاشق بازي آرسنال و بازيکناي اصيل و جوان و تيم به دور از پول مفت و داور و بهترين مربي جهان و تيمي هستم كه در نابودي تيم انگليس مؤثر بوده است؛ اگه ام بخواد مث بارسا يا السيتي يا تيماي کثيف ديگه شه اولين نفريم كه از هواداري تيم ميام بيرون.<br>We love Arsene Arsenal<br>عشق فقط توپچی ها...<br>:)

تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۴/۱۵
بازدید پست : ۲,۰۵۹ بار
کل بازدید: ۷۰,۰۴۰ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰