loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه آرسن ونگر پیش از بازی استوک
مصاحبه آرسن ونگر پیش از بازی استوک

مصاحبه آرسن ونگر پیش از بازی استوک


صحبت های آرسن ونگر راجب به دیدار شنبه شب...

رکورد فصول گذشته در زمین استوک سیتی چندان امیدوار کننده نیست، در شش بازی اخیریمان در زمین سفالگرها(لقب استوک سیتی) نتوانسته ایم پیروز شویم.اما آخرین دیدارمان با آنها که با نتیجه ۴ بر ۱ به سود ما خاتمه یافت میتواند اعتماد به نفسمان برای بازی روز شنبه افزایش دهد.ما به خوبی ساماندهی شده بودیم بسیار موثر و تحت فشار بودیم و البته تیم برتر میدان نیز بودیم.

ما یک پیروزی متقاعد کننده در آن بازی داشتیم و این امر میتواند راهنمای ما در این بازی نیز باشد.به طور معمول بازی در زمین استوک برای هر تیمی بشیار دشوار است اما  یقینا ما میخواهیم شروع قدرتمندمان در ابتدای فصل را ادامه دهیم.من چندان به بازی های قبل تیم ها اهمیت نمیدهم به نظر من مهمترین نکته نشان دادن توانایی تیم در زمین مسابقه و در روز بازی است.

فصل گذشته بازی خوبی را انجام دادیم و باید تمرکزمان را حفظ کنیم تا بتوانیم آن عملکرد را تکرار کنیم.استوک در زمین خودش رکوردهای خوبی در مقابل خیلی از تیمها دارد و من معتقدم اگر بر کار خود تمرکز کنیم و کیفیت خودمان را نشان دهیم میتوانیم پیروزی خوبی بدست آوریم.


🔸آرسن ونگر آخرین وضعیت تیم را قبل از بازی روز شنبه با استوک سیتی شرح می دهد...
آخرین وضعیت خبری تیم فکر میکنم مانند هفته پیش است. فکر میکنم مرتساکر به تیم اضافه شود.فکر میکنم برای الکسیس کمی زود باشد اما او به شدت در تمرینات کار میکند. تیم پزشکیمان فکر میکنند بازی شنبه برای او خیلی زود است اما حتما برای بازی بعدی در مقابل لیورپول در دسترس خواهد بود.


🔸در مورد ریکاوری الکسیس:
پروسه ی ریکاوری او به خوبی سپری میشود و او به سختی کار میکند اما ما باید محتاط باشیم چرا که مشکلی در ماهیچه هایش وجود داشت و نباید بازهم به همان مشکل برگردیم.


🔸در مورد موستافی و کوکلین:
بله آنها در دسترس هستند و می توانند در ترکیب حضور داشته باشند.


🔸در مورد جک ویلشر:
خوب برای او خیلی خوب است که توانسته برگردد و در دسترس باشد. فکر میکنم در حال حاضر او به بازی نیاز دارد. احتمالا بار دیگر در بازی دوشنبه شب(زیر۲۳ساله ها) بازی کند اما نکته ای  که خیلی اهمیت دارد این است که روند بهبودی طبیعی خود را بدست آورد و آن مساله خیلی دور نیست.


🔸درباره ی الکسیس و اینکه آیا قراردادش را تمدید خواهد کرد ...
ببینید، در حال حاضر نه، ما هنوز پیشرفتی در این زمینه نداشتیم، در حال حاضر او بازیکنی است که وارد سال آخر قرارداد خود شده و برای فصل جدید آماده میشود.به غیر از این ما هیچ‌ پیشرفتی در موضوعات دیگر نداشته ایم!


🔸درباره اینکه آیا واقعا او ترجیح میدهد الکسیس را تابستان آینده رایگان از دست بدهد ...
این یک نتیجه گیری منطقی از صحبت های من است، بله، متاسفانه! اما شما باید بین بهره بردن در زمین بازی و سود مالی یکی را انتخاب کنید اما اگر بتوانید به یک توافق خوب برسید بهتر است.اما در این مورد، فکر میکنم و اولویت بندی من نیز چنین است که در حقیقت او در زمینه ورزشی مفید خواهد بود.


🔸درباره اینکه آیا وضعیت چلسی و دیگو کاستا نیز مشابه الکسیس و آرسنال است ...
نه، فکر نمی‌کنم کاستا تنها یک سال قرارداد داشته باشد.من فکر نمی کنم شباهتی میان این دو وجود داشته باشد. زیرا ما می خواهیم او (سانچز) با ما بماند اما چلسی لزوما این را نمی خواهد.


🔸در باره اینکه آیا موافق بسته شدن زودتر پنجره نقل و انتقالات است ...
البته، من از این قضیه حمایت میکنم. چون آن وقت شما بازیکنی دارید که سه بازی در لیگ برتر بازی کرده اما اگر پنجره نقل و انتقالات باز باشد تازه آغاز فصل برای اوست. این شرایط استانداردی نیست.همچنین از نظر شرایط روحی روانی و تمرکز مربی این سخت است که شما فصل را با بازیکنانی آغاز کنید که در ترکیب هستند اما کاملا در برنامه های شما شرکت نکرده اند.شما نیز میتوانید این را درک کنید وقتی همه رو به جلو باشند همینطور نیز باقی می مانند.


🔸درباره اینکه باشگاه های غیر انگلیسی از این لحاظ مزیت دارند...
نه، چون شما زمان کافی در اختیار دارید. من تمام زمانم را در تابستان صرف نقل و انتقالات کردم فکر میکنم شش یا هشت هفته... به طور اساسی ده هفته داشتیم. بقیه چطور خودشان را هماهنگ میکنند.آنها تنها زمانی که ۳ یا ۴ روز بیشتر نمانده ناگهان همه تصمیم می گیرند و میگویند: بله، ما زنده هستیم! ما اینجا هستیم و قصد خرید بازیکن داریم. اگر زمان کمتری در اختیار آنها باشد آنها نیز با این قضیه هماهنگ خواهند شد.


🔸درباره اینکه آیا او انتظار دارد تا پایان نقل و انتقالات مشغول باشد...
فروختن بازیکن از خرید بازیکن بیشتر وقت شما را میگیرد. بله، فکر میکنم سرم شلوغ خواهد بود!


🔸در باره اینکه آیا چمبرلین تا پایان فصل در آرسنال خواهد بود...
بله


🔸درباره اینکه چرا اینطور فکر میکند...
شخصا من او را بازیکن سطح بالایی میدانم و او یکی از بازیکنانی است که در مسیر پیشرفت قرار دارد.از سال گذشته او پیشرفت قابل توجهی کرده و من می خواهم او برای مدت زیادی اینجا بماند.من متقاعد شده ام که او همان بازیکن انگلیسی است که در دو سال آینده همه نگاه ها به سوی او خواهد بود!


🔸در باره اینکه اگر او می خواهد چمبرلین را نگه دارد مسائل دیگر اهمیتی ندارند...
بله، من بطور منظم با بازیکنانم صحبت میکنم و موضع خودم را به آنها میگویم و آنها نیز می دانند من چه می خواهم و موضع چه کسی در برابر من قرار دارد.


🔸درباره اینکه جک ویلشر سال آخر قراردادش اینجا خواهد ماند...
در حال حاضر بله. من برنامه ای برای تمام فصل او دارم سپس باید ببینیم پایان فصل چه پیش می آید.


🔸درباره لوکاس پرز...
ممکن است (که او در این ماه آرسنال را ترک کند) من در های خروج را به روی او باز گذاشته ام چون مهاجمان زیادی در اختیار دارم.اگر فرصت خوبی(برای خروج) برای او پیش بیاید، من به او کمک خواهم کرد.


🔸درباره اینکه اگر او از اینکه پیشنهادات خوبی نرسیده راضی و خوشحال باشد...
من خیلی خوشحال خواهم شد. مهم این است که شما بی حاشیه با شفافیت و تعهد به کار خود ادامه دهید، به همین خاطر ما راجب نقل و انتقالات صحبت کردیم.


🔸درباره اینکه آیا باشگاه انقدر به لحاظ مالی قوی هست که بتواند به صورت بالقوه قرارداد های بالایی ببندد...
ببینید، اشتباه نکنید، این وضعیت ایده آل مالی نیست و تاوان زیادی دارد اما پیش از همه این را بگویم که این بدان معنی نیست که بازیکنانی که در سال آخر قراردادشان هستند قراردادشان تمدید نمی‌شود.این امکان هنوز برای ما وجود دارد و ما به خوبی روی این قضیه کار میکنیم.

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۶/۵/۲۵
به قلم آرمان امیراحمدی
دسته‌بندی: لیگ برتر انگلستان
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۶۵۶ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰