loading
در حال بررسی درخواست شما
منطقه آمار : آرسنال - استوک
منطقه آمار : آرسنال - استوک

منطقه آمار : آرسنال - استوک

















تاثیرات کیرون گیبس

[تصویر: fki30bahn9ee8l3ydor9.jpg]
* تصویر سمت چپ مربوط به پاس ها و توپ هایی است که گیبس در بازی با مارسی پخش کرده و تصویر سمت راست مربوط به توپگیری ها و کارهای دفاعی او در آن بازی می باشد.
.
پیروزی توپچی ها در بازی برابر مارسی کاملا سزاوارانه بود و آنها به درستی توانستند در نیمه ی دوم به دو گل دست پیدا کنند.

گیبس به طور مرتب بر روی راه حل های دفاعی و کارهای هجومی به خوبی متمرکز بود.برای بهترین بازیکن میدان شدن باید در هر دو زمینه مطلوب کار می کرد همانگونه که در دو تصویر بالا می بینید.

سانتر نخست گیبس بود که منجر به گل نخست تیم توسط تئو ولکات شد (خط قرمز رنگ ) او همچنین پاس گل دوم تیم را به آرون رمزی داد.(خط آبی رنگ) در حالی که گیبس به شدت توپ هایی که می گرفت را به موقعیت حمله می برد او بدون شک بر روی دو بخش از مهمترین قسمت های بازی تاثیر گذار بود.

او این کار ها را انجام داد در حالی که سهم بزرگی در دفاع تیم هم داشت.به طوری که بر روی کسانی که بازی با مارسی را دیدند تاثیری شگرف گذاشته است.بیشترین رنگی که در سمت راست میبینید رمگ زرد است که مربوط به پوشش های اوست که توپ های سایر مدافعین و هافبک ها را جمع کرده است.رنگ بعدی زرشکی است که مربوط به توپگیری های او می باشد.

مورد بعدی قابل اشاره،9 توپی است که او توانسته آن را نجات دهد که 7 تای آنها در کناره ی زمین بوده است.یک مدافع چپ ممکن است که این کار را انجام دهد اما قطعا کیرون مردی برای تمام خطوط زمین در بازی چهارشنبه شب بود.


رقابت کلیدی- الیویه ژیرو در مقابل رابرت هاث
.
[تصویر: soboh030kf972vemg5.jpg]
* مقایسه ی آماری دو بازیکن در 4 بازی گذشته در لیگ جزیره
.
هم ژیرو و هم هاث قطعا از بازی و درگیری فیزیکی ای که در بازی یکشنبه بینشان اتفاق می افتد لذت خواهند برد.

هر دو در فرم خوبی هستند.ژیرو در هر 4 بازی ای که برای توپچی ها در لیگ جزیره به میدان رفته است توانسته گلزنی کند و در حال حاضر در صدر جدول گلزنان لیگ قرار دارد و هاث به عنوان رهبر خط دفاعی استوک توانسته تیم را به سمت دو کلین شیت مطلوب در مقابل منچسترسیتی و وستهم هدایت کند.

مهاجم آرسنال توانسته ترکیبی خوب از توانایی های هوایی و زمینی اش ایجاد کند. 51.4 درصد موفقیت در نبرد های رو در رو آماری بسیار عالی و قابل احترام برای یک مهاجم مرکزی تنها است که ناگزیر توجه مدافعین تیم مقابل را دریافت می کند.در حالی که 62.5 درصد موفقیت در نبردهای هوایی برای یک مهاجم هدزن و درون محوطه ای نشان می دهد که احتمال موفقیت هوایی او کم می باشد.

هر 85.3 دقیقه یک گل،4 گل از 12 موقعیت دریافتی در ای فصل،به طور کلی هیچ شکی را در تاثیرگذاری ژیرو باقی نمی گذارد.

آمار هاث برای رقابت های هوایی و زمینی همان چیزی است که شما از یک مدافع میانی ای که به علت نمایش های خوبش مشهور شده است انتظار دارید.او تنها در 3 نبرد هوایی شکست خورده استو ژیرو رقیبی بسیار سخت در این زمینه در مقابل خودش خواهد دید.

آمار های مربوط به پاس دادن هاث هم جالب می باشد.83 درصد پاس های او صحیح می باشد که ممکن است نشان دادن صبور بودن استوک سیتی زیر نظر هیوز باشد،شاید تصمیمی برای بازی سازی از عقب باشد،اگرچه زمانی چنین تصمیم هایی مطلوب است که در نیمه ی زمین حریف هم چنین آماری وجود داشته باشد.

رقابت کلیدی این هفته مربوط به شخصی است که می خواهد باز هم شادی پس از گل را تجربه کند و شخصی که می خواهد باز هم کلین شیت کند.


نکات جالب بازی

* توپچی ها هر 5 بازی انجام شده در لیگ جزیره در مقابل استوک سیتی در ورزشگاه امارات را پیروز شده اند.

* پیتر کراوچ 7 گل در لیگ جزیره به آرسنال زده که تنها در مقابل بلکبرن گل های بیشتری به ثمر رسانده است.(8 گل)

* استوک پنجمین تیمی خواهد بود که مارک هیوز در مقابل آرسنال آن را هدایت می کند اما او هر 6 تقابل اخیرش در برابر آرسن ونگر را شکست خورده است.

* متئو فلامینی در هر دو دیداری که برای آرسنال در لیگ جزیره به میدان رفته،کارت زرد دریافت کرده است.

* آرسنال هر هشت گلش در لیگ جزیره در این فصل را در جریان بازی به ثمر رسانده در مقابل استوک سیتی،دو گل از مجموع سه گلش را از روی ضربات ایستگاهی زده است.

* استوک سیتی در این فصل 79 درصد پاس صحیح داشته که از تمامی 5 فصل گذشته زیر نظر پولیس بیشتر می باشد.

* آنها همچنین به طور میانگین در هر بازی 397 پاس داده اند که باز هم از تمامی فصلو پولیس بیشتر بوده است.

* الیویه ژیرو یکی از 9 بازیکنی است که در 4 بازی نخست لیگ جزیره به طور متوالی گلزنی کرده است و دومین بازیکن آرسنال پس از ریس در فصل 2004/05 می باشد.

* همه ی 4 گل ژیرو در این فصل در نیمه ی نخست بازی و پیش از دقیقه ی 24 بوده است.

* بدون گل های ژیرو آرسنال در حال حاضر هفتم بود و تنها 2 امتیاز کمتر کسب می کرد.

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۳۰
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: دیگر خبرها
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۲,۵۷۸ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰