loading
در حال بررسی درخواست شما
ونگر: انتقالات زودهنگام در سال جام جهانی نادر هستند
ونگر: انتقالات زودهنگام در سال جام جهانی نادر هستند

ونگر: انتقالات زودهنگام در سال جام جهانی نادر هستند

با نزدیک شدن به پایان فصل جاری شایعات پیرامون بازیکنان ورودی و خروجی جان گرفته اند. ونگر پیش بینی می کند به خاطر جام جهانی پنجره تابستانی شروعی بی سر و صدا داشته باشد.

"صادقانه بگویم، طبق تجربه من در سالی که جام جهانی برگزار شود، معاملات هرگز زود اتفاق نمی افتند.

"همه روی جام جهانی تمرکز کرده اند، در حال حاضر هیچ کاری نمی توانید بکنید زیرا فصل تمام نشده است. امروز ۸ می است، ۱۲ ژوئن اولین بازی جام جهانی انجام می شود.

"فینال لیگ قهرمانان ۲۴ می است و اساسا دو هفته بعد از آن جام جهانی آغاز می شود. باونکردنی است، بین پایان فصل و شروع جام جهانی فاصله زمانی ای وجود ندارد. هیچ کس قبل از شروع جام جهانی کاری نمی کند. 

آرسنال در پایان فصل گذشته با صدر جدول ۱٦ امتیاز فاصله داشت اما امسال با یک بازی باقی مانده این اختلاف به ۷ رسیده و او باور دارد فصل بعد تیمش می تواند باز هم پیشرفت کند.

"هفت امتیاز... برابر ۲ بازی است اما از طرف دیگر همه چهار تیم بالای جدول دلسرد می شوند زیرا فکر می کنید: "آه ما می توانستیم این امتیاز را بگیریم و اگر این کار را می کردیم قهرمان می شدیم. اگر به چلسی و لیورپول نگاه کنید آنها هم همین را می گویند.

"باید به پیشرفت کردن به عنوان یک تیم ادامه بدهیم. ما روی یک فاصله بزرگ پل ساختیم و می خواهیم فصل بعد بهتر کار کنیم. چگونه می توانیم این کار را بکنیم؟ باید در تابستان به سختی کار کنیم تا آن را به دست آوریم."

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۲/۱۸
به قلم علی ارشدی
دسته‌بندی: مصاحبه رئیس
منبع : Arsenal.com
بازدید: ۱,۵۴۱ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰