loading
در حال بررسی درخواست شما
مصاحبه اختصاصی کانون با دنی کرباسیون - بخش آخر
مصاحبه اختصاصی کانون با دنی کرباسیون - بخش آخر

مصاحبه اختصاصی کانون با دنی کرباسیون - بخش آخر



همانگونه که در بخش دوم اطلاع داده شد،صحبت های این بخش پیرامون زندگی شخصی دنی می باشد.اکنون می توانید بخش پایانی مصاحبه را در ادامه بخوانید :

فکر می کنم که زندگی شخصی ات هم برای ایرانی ها بسیار جذاب است.برای اولین سوال،تصمیمی برای مربی شدن در آینده داری؟

من چندین مدرک مربیگری دریافت کرده ام.زمانی که در ریچموند زندگی می کردم فقط استعدادیاب نبودم.همچنین در آکادمی های آرسنال در آمریکا هم مدتی مربی بودم. زمان زیادی را در سفرهای استعدادیابی و مربیگری کودکان و نوجوانان گذرانده ام.اما این کمی نا امید کننده است که به علت مصدومیت نباید بازی کنید و مجبورید به عنوان مربی فعالیت کنید.


الگوی تو در زندگی ات چه کسی است؟

من همیشه به پدر و مادرم نگاه می کنم زیرا همه چیز هایی که من و برادرم یاد گرفتیم از آنها بوده است.من بسیار خوش شانس بودم که چنین الگوهایی در زندگیم داشتم و مطمئنا به پیروی از نصیحت ها و کمک هایشان ادامه خواهم داد حتی اگر از لحاظ سنی بزرگ شوم.از نقطه نظر فوتبالی هم ، من عاشق زیدان بودم و همیشه از کودکی به او نگاه می کردم. واقعا همه چیز او از جمله پاس دادن،توانایی گلزنی و قدرت دریبلزنی اش را دوست دارم.او شگفت انگیز بود.


پسر یا دختر دنی در آینده فوتبالیست می شوند؟

اگر من بچه ای داشته باشم فکر می کنم که حتما فوتبالیست خواهد شد زیرا فوتبال همیشه در خانه، تلویزیون، کامپیوتر و حتی گوشی تلفن من وجود دارد و این بسیار عجیب خواهد بود اگر این مسئله اتفاق نیافتد!


معمولا در اوقات فراغتت چه برنامه ای داری؟ اهل گیم هستی؟ FIFA یا PES ؟

من به مطالعه و همچنین کارهایی که عامه ی مردم در بیرون از خانه انجام می دهند علاقه مندم.در حال حاضر در میامی زندگی می کنم و وبسایت SWOL و همچنین ساحل زیبای آنجا وقتم را پر می کنند.بنابراین هنگامی که وقت آزاد داشته باشم سعی می کنم که به ساحل بروم.همچنین اغلب ایکس باکس بازی می کنم و قطعا FIFA را به PES ترجیح می دهم.


اشاره کردی که اهل مطالعه هستی،چه سبکی را می پسندی؟ اهل رمان و شعر هم هستی؟

من واقعا عاشق مطالعه کردن هستم اگرچه بیشتر چیزهایی که می خوانم داستانی نیست.من توسط کتاب جنگ جهانی 2 جذب شدم و به طور کلی به کتابهای تاریخی مربوط به آن دوران علاقه مندم.اما اگر بخواهم کتاب های داستانی بخوانم هارلِن کوبِن را ترجیح می دهم و همچنین کمی هم به دن برون تمایل دارم.


بر خلاف انتظار بسیار خوب فارسی صحبت می کنی.بسیار مشتاقم بدانم چقدر به ایران،فرهنگ و رسوماتش نزدیک هستی؟


پدرم متولد آبادان است و قسمت عمده ی خانواده ام ایرانی هستند و در ایران زندگی می کنند.از زمانی که به دنیا آمدم پدرم با من فارسی صحبت می کند و من هم با او فارسی صحبت می کنم.من در روانوکه ی ویرجینیا بزرگ شدم که ایرانی های زیادی آنجا نیستند.اما همیشه به وسیله صحبت کردن با پدر و خانواده ام سعی می کردم نسبت به زبان فارسی خودم مطمئن شوم. اگرچه هیچگاه در ایران نبودم اما عاشق فرهنگ ایران هستم و همیشه به ایرانی بودن خودم بسیار افتخار می کنم.از همه چیز ایرانی ها ، چگونگی صحبت کردن و گرم گرفتن و حتی غذا پختنشان لذت می برم. فکر می کنم اگر کسی به من بگوید که همیشه می توانم ته چین و کباب بخورم،آن وقت من شادترین آدم دنیا هستم!


نظرت پیرامون موزیک و هنر ایرانی چیست؟


بله،من موزیک ایرانی به ویژه دَنس-پاپ را دوست دارم مانند کارهایی که آرش انجام می دهد و اگر در حالت خاصی باشم زدبازی را ترجیح می دهم! دی جی های ایرانی زیادی در آتلانتا،لوس آنجلس و سایر شهرهای آمریکا هستند.هنگامی که چندین آهنگ ایرانی را مخلوط می کنند دوست دارم کارهایشان گوش بدهم.


اگر تور آسیایی در ایران برگزار شود،آیا همراه تیم خواهی آمد؟چون مطمئن هستم بعد از انتشار این مصاحبه محبوبیتت بین هواداران آرسنال در ایران به اندازه ی اسطوره های باشگاه خواهد شد.

من واقعا دوست دارم که به ایران بیایم حتی اگر باشگاه نیاید! با این حال اگر آرسنال تصمیم بگیرد به ایران برود من هم قطعا همراه آنها سفر خواهم کرد.نه تنها دوست دارم جایی که پدر و خانواده ام در آن بزرگ شده اند را ببینم بلکه بسیار مشتاق هستم تا هوادارن پر شور آرسنال در ایران را هم ببینم.شاید بتوانم تعدادی از تصمیم گیرنده های باشگاه را برای حضور در ایران برای آینده متقاعد کنم


حرف آخر ؟

از حمایت تمامی نزدیکانم و همچنین آرسنالی ها در این 10 سالی که همراه آرسنال بودم سپاسگزارم.به توپچی های ایرانی می گویم : امیدوارم که روزی به ایران بیایم و همراه شما یکی از بازی ها را تماشا کنم.از شما هم ممنونم



ما هم ضمن تشکر از دنی به خاطر قبول انجام این مصاحبه مفصل، برای او در آرسنال بهترین ها را آرزو داریم. این نکته هم قابل ذکر است که سوالات زیادی باقی ماند که او به دلیل ذیق وقت و البته احترام به حریم خصوصی باشگاه از پاسخ دادن به آن ها عذر خواست.به هر حال از او سپاسگزاریم و امیدواریم که این همکاری در مراحل بعدی قدرتمند تر شود.

شما می توانید از لینک زیر گل دنی کرباسیون در مقابل منچسترسیتی را دانلود و تماشا کنید :

Danny's goal against Manchester City


با سپاس از تمامی اعضای تحریریه و مدیریت هایبری به ویژه پیام مشایخ نسب و حمید فرازی...

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات خبر
avatar تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۶/۱۵
به قلم مصطفی کاظمی
دسته‌بندی: مصاحبه
منبع : Arsenal.ir
بازدید: ۲,۲۲۳ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
منچستر سیتی
منچستر سیتی
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - ورزشگاه اتحاد
۱۴۰۳/۱/۱۲ ۱۹:۰۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
1 - 0
پورتو
پورتو
لیگ قهرمانان اروپا - استادیوم امارات
۱۴۰۲/۱۲/۲۲ ۲۳:۳۰