loading
در حال بررسی درخواست شما

قوانین سایت کانون رسمی هواداران آرسنال

قوانین کانون:

1- این وبسایت تابع قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران است و هیچ گونه وابستگی به هیچ نهادی ندارد

2- مطرح کردن هر نوع مطلب سیاسی/ضد مذهبی/خلاف شئونات اخلاقی و اسلامی بطور کلی برای عموم ممنوع می‌باشد.

3- هر گونه توهین به مقامات سیاسی / مذهبی به هر شکل و ارائه طنز های این چنینی و کاریکاتور ها ممنوع می باشد

4- به طور کلی فعالیت های قالب این وبسایت در قالب ورزش و مشخصا باشگاه فوتبال آرسنال است و بخش های جانبی نظیر دیوار نیز دارای قوانین و مشخصات خاص است.

5- مطرح کردن هر گونه بحث و ارائه نرم افزار و سایت های فیلتر شکن در وبسایت ممنوع می باشد.

6- ارسال پست فقط باید به زبان فارسی باشد و در صورت مشاهده نوشتار غیر از زبان فارسی در ابتدا تذکر و در ادامه در صورت عدم همکاری کاربر سطح دسترسی وی قطع خواهد شد


- در صورت عدم همکاری کاربران در هر یک از موارد مدیران موظفند مراقب برخورد با کاربر را انجام دهند . بنا بر سطح خطای کاربر با ارائه تذکر و یا محرومیت های مدت دار برای استفاده از بلاگ ها و سایر بخش های جانبی.. ضمنا مدیران موظفند علت ویرایش و یا حذف پست ها را در پیام خصوصی به کاربر اطلاع دهند *** به جز مواردی که در قوانین آن بخش ذکر شده هر گونه پست اضافه و خارج از موضوع بدون اطلاع به کاربر حذف خواهد شد ***

قوانین ثبت نام:

1- کاربران موظفند در هنگام ثبت نام از نام های کاربری مناسب استفاده کنند . مشاهده نام های کاربری خلاف شئونات حذف خواهد شد

2- کاربران دیگر تیم ها مجازند در کانون هواداری آرسنالی های ایران به شرط رعایت قوانین کل کانون و رعایت قوانین خاص فعالیت کنند

**** رعایت ادب و احترام تمامی کاربران و بحث پیرامون مسائل فنی فوتبال .... اجتناب از از بحث های تند فوتبالی یا به اصطلاح کل کل ..... استفاده از آواتار و امضای متناسب با شرایط کانون و موضوعیت آن یعنی آرسنال .... دوری از جنجال و ارائه نظرات تحریک آمیز

در صورت رعایت نشدن هر یک از این مسائل با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.

3- هر کاربر مجاز به ساخت فقط یک نام کاربریست و مدیران در صورت مشاهده قادر به حذف کلیه نام های کاربری مورد نظر و قطع کردن سطح دسترسی کاربر دارند . ایجاد نام کاربری جدید فقط در شرایط خاص و با هماهنگی با مدیران قابل انجام است.

4- کاربرانی که نام کاربری آن ها مسدود شده در صورت ساخت نام کاربری جدید و استفاده مجدد از وبسایت بار دیگر مسدود خواهند شد و اینبار به طور کلی ای پی آن ها بسته می شود.

قوانین ارسال پست و کامنت:

1- کاربران موظفند در هنگام ارسال پست های خود از کلمات شایسته و مناسب استفاده کنند و مدیران موظفند در صورت مشاهده کلماتی که در عرف کانون نیست ضمن ویرایش پست مربوطه به کاربر مورد نظر اخطار دهند.

2- توهین به بازیکنان و مربیان تیم خودی و هر تیم دیگر و هر شخصیت ورزشی و غیر ورزشی اکیدا ممنوع است و در صورت مشاهده ضمن ویرایش و یا حذف پست مورد نظر با کاربر مربوطه برخورد خواهد شد.

3- توهین کاربران به یک دیگر و ایجاد تنش در محیط کانون به شدت ممنوع است و ضمن برخورد با کاربران خاطی پست های ان ها حذف خواهد شد ... ارائه کلمات نا مناسب و ناشایست و ایجاد تنش در پیام های خصوصی و یا در قسمت های دیگر مانند دیوار نیز ممنوع محسوب شده و در صورت گزارش کاربر سریعا با کاربر خاطی برخورد خواهد شد.

 

4- هر توهینی به اقوام قبایل مختلف ایرانی و غیر ایرانی ، نژادپرستانه محسوب شده و با کاربر برخورد میشود.

5- در صورت مشاهده توهین و یا استفاده کلمات ناشایست از سوی کاربری دیگر کاربران حق دخالت و برخورد با کاربر خاطی را نداشته و موظفند از طریق پیام خصوصی این مسئله را به گوش مدیران و ناظران رسانده تا ان ها در بهترین زمان ممکن بهترین برخورد ممکن را با کاربر خاطی انجام دهند . در صورت مشاهده برخورد های شخصی و ادامه دادن بحث و ایجاد تنش در کانون با کاربران خاطی برخورد می شود

6- توهین به عقاید و نظرات دیگر کاربران به شدت ممنوع بوده و در صورت مشاهده سریعا پست مربوطه حذف خواهد شد و با کاربر مربوطه برخورد می شود.

7- در صورت عدم همکاری کاربر متخلف با مدیران و ایحاد فضای تنش زا و برهم زدن فضای عمومی سایت اشتراک وی در کانون به حالت تعلیق در خواهد آمد و در صورت عدم تمکین پس از پایان دوران محرومیتش دسترسی وی به آن کاملا قطع خواهد شد . خواهشمند است در صورت مشاهده هر گونه نقض قوانین ، بي احترامي به شخص يا اشخاص از برخورد شخصی جدا خودداری کرده و فقط مراتب را به ناظمان آنلاين اطلاع داده

8- مدیریت کانون برای هیچ کاربری استثناء قائل نخواهد شد و در صورت موارد خاص با اعمال نظر مدیران ارشد و مدیریت کل این محرومیت ابطال میگردد .

9- انتقاد و ارائه دیدگاه های مخالف با بازیکنان و مربیان تیم کاملا آزاد بوده و هر کاربر می تواند با حفظ شرایط و قوانین مشخص شده انتقاد خود را با شایسته ترین کلمات ارائه نماید و پیرامون عقاید خود بحث کند

10- به منظور جلوگيري از شلوغ شدن و بي نظمي در کامنت های بلاگ از ارسال پست های بی محتوا ، پستهای تشکر ، اعلام موافقت و غیره خودداری نموده و برای چنین مواردی از قسمت پيام خصوصي و یا گزینه Like زیر هر پست استفاده كنيد.

11- * پست های بی محتوا ، به پست هایی گفته می شود که دربر دارنده مفهوم و عبارت ارزشی نیست و تنها به جهت ابراز احساس کاربر ارسال می شود - این چنین پستها در کانون ممنوع است.

12- از ارسال مطالب تبليغاتي شخصي در کانون خودداري نماييد. در صورت مشاهده تخلف مطلب به تشخیص مدیر پاک یا ویرایش خواهد شد. در صورت رعایت نکردن مجدد کاربر دسترسی وی به انجمنها قطع خواهد شد.
** ارسال پیغام خصوصی و پیغام بازدید کننده تبلیغاتی نیز شامل قانون بالا می باشد.

13- كپي برداري از مطالب اين سايت در سايتهاي ديگر بشرط دادن لينك دقيق منبع آن و ذكر نام نويسنده مجاز است .

14- ارائه لینک و یا کپی مطلب و صحبت پیرامون از سایت های موازی این وبسایت ممنوع بوده و در صورت مشاهده پست مورد نظر حذف خواهد شد.

بدیهی است که این قوانین شامل تمام قسمت هایی که به فعالیت کاربران در وبسایت مربوط می شود هست و امید است که با همکاری تمامی کاربران به منظور رعایت این قوانین به بالا بردن این بخش از مجموعه عظیم Arsenal.ir در کنار سایر بخش های آن کمک شود تا به محیطی مناسب و لذت بخش برای فعالیت های آرسنالی ها تبدیل شود.


 

 

آخرین اخبار آرسنال

جزئیات مطلب
آخرین بروزرسانی : ۲ سال و ۹۳ روز پیش
بازدید: ۴۱,۲۲۷ بار
این صفحه را به اشتراک بگذارید
بازی بعدی آرسنال
تاتنهام
تاتنهام
VS
آرسنال
آرسنال
لیگ برتر - تاتنهام هاتسپر
۱۴۰۳/۲/۹ ۱۶:۳۰
بازی قبلی آرسنال
آرسنال
آرسنال
5 - 0
چلسی
چلسی
لیگ برتر - استادیوم امارات
۱۴۰۳/۲/۴ ۲۲:۳۰