دوران زلاتان ؟!

نویسنده: آرمان امیراحمدی

وبلاگ من
نویسنده: آرمان امیراحمدی
عاشق برنامه‌نویسی وب و آرسنال
کل بازدید: 120,087 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در بخش زنان انجام شد و توپچی ها باید سیزدهم یا چهاردهم مارس با پاریسن ژرمن دیدار کنند. برنده ی این دیدار باید با برنده ی دیدار بایرن و لیون رو به رو شود قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا در بخش زنان انجام شد و توپچی ها باید سیزدهم یا چهاردهم مارس با پاریسن ژرمن دیدار کنند. برنده ی این دیدار باید با برنده ی دیدار بایرن و لیون رو به رو شود
تماشای بازی امشب در کنار جمعی از دوستان آرسنالی که در باکو هم همسفر کانون هواداری آرسنال بودند... تماشای بازی امشب در کنار جمعی از دوستان آرسنالی که در باکو هم همسفر کانون هواداری آرسنال بودند...
مصاحبه ی داوید لوییز پس از تساوی خارج از خانه مقابل منچستر یونایتد: از عملکردمان خوشحالیم.شما باید بازی هر دو تیم رو انالیز کنید و فکر میکنم ما کارمون رو عالی انجام دادیم ،حتی وقتی یک گل دریافت کردیم باز هم بالغانه رفتار کردیم خصوصا جوان تر های تیم که لایق اعتبار هستند.با این که بازیکن های جوانی اند ولی میدونن که چجوری فوتبال بازی کنن و با فشارها کنار بیان.نسبت به گذشته  خیلی بالغ تر شدن.بازی جذابی برای تماشاگران بود و ما کارمون رو به خوبی انجام دادیم . مصاحبه ی داوید لوییز پس از تساوی خارج از خانه مقابل منچستر یونایتد: از عملکردمان خوشحالیم.شما باید بازی هر دو تیم رو انالیز کنید و فکر میکنم ما کارمون رو عالی انجام دادیم ،حتی وقتی یک گل دریافت کردیم باز هم بالغانه رفتار کردیم خصوصا جوان تر های تیم که لایق اعتبار هستند.با این که بازیکن های جوانی اند ولی میدونن که چجوری فوتبال بازی کنن و با فشارها کنار بیان.نسبت به گذشته خیلی بالغ تر شدن.بازی جذابی برای تماشاگران بود و ما کارمون رو به خوبی انجام دادیم .
 جدول لیگ برتر در پایان هفته هفتم جدول لیگ برتر در پایان هفته هفتم
  اوبامیانگ بعد از فصل ۹۷/۹۸ اولین بازیکن آرسنال است که در ۷ بازی اول آرسنال موفق شده ۷ گل بزند. پیش از این برگکمپ این رکورد را دارا بود..‌. اوبامیانگ بعد از فصل ۹۷/۹۸ اولین بازیکن آرسنال است که در ۷ بازی اول آرسنال موفق شده ۷ گل بزند. پیش از این برگکمپ این رکورد را دارا بود..‌.
از آخرین باری که آرسنال موفق به برد منچستریونایتد در اولدترافورد شد تا به حال تیم های بالا موفق به انجام اینکار شدند. از آخرین باری که آرسنال موفق به برد منچستریونایتد در اولدترافورد شد تا به حال تیم های بالا موفق به انجام اینکار شدند.
صحبت های پیر امریک اوبامیانگ ستاره ی آرسنال و زننده ی تک گل مساوی بخش بازی امشب در مورد صحنه ی گل: کاملا مطمئن بودم که در افساید قرار نداشتم و متعجب شدم که داور سوت زد ولی طبق عادت سعی کردم گل بزنم با این که صدای سوت به گوشم رسید.شنیدم که تماشاچی ها می‌ گفتند افساید شده ولی اما این یه گل صحیح بود و بسیار خوشحال شدم. صحبت های پیر امریک اوبامیانگ ستاره ی آرسنال و زننده ی تک گل مساوی بخش بازی امشب در مورد صحنه ی گل: کاملا مطمئن بودم که در افساید قرار نداشتم و متعجب شدم که داور سوت زد ولی طبق عادت سعی کردم گل بزنم با این که صدای سوت به گوشم رسید.شنیدم که تماشاچی ها می‌ گفتند افساید شده ولی اما این یه گل صحیح بود و بسیار خوشحال شدم.
بعد از نمایش ضعیف و نا امید کننده نیکلاس پپه در بازی امشب مقابل منچستریونایتد هوادارن آرسنال در شبکه های اجتماعی از عملکرد وی به شدت انتقاد کردند و او را ژروینیوی ثانی لقب دادند . بعد از نمایش ضعیف و نا امید کننده نیکلاس پپه در بازی امشب مقابل منچستریونایتد هوادارن آرسنال در شبکه های اجتماعی از عملکرد وی به شدت انتقاد کردند و او را ژروینیوی ثانی لقب دادند .
قرعه کشی جام اتحادیه انجام شد. آرسنال-لیورپول در مرحله ی بعد لیگ کاپ به مصاف هم خواهند رفت. این بازی هفته دوم آبان در آنفیلد برگزار خواهید شد.
قرعه کشی جام اتحادیه انجام شد. آرسنال-لیورپول در مرحله ی بعد لیگ کاپ به مصاف هم خواهند رفت. این بازی هفته دوم آبان در آنفیلد برگزار خواهید شد.
💢 از زمان اولین بازی اوبامیانگ با پیراهن آرسنال ، تاکنون ۱۵۳ بازیکن مختلف در لیگ برتر حداقل ۳۰ شوت به سمت دروازه حریفان روانه کرده‌اند که اوبامیانگ با ۲٦.۲% بهترین آمار رو در زمینه نسبت گل به شوت در اختیار دارد.

💢 از زمان اولین بازی اوبامیانگ با پیراهن آرسنال ، تاکنون ۱۵۳ بازیکن مختلف در لیگ برتر حداقل ۳۰ شوت به سمت دروازه حریفان روانه کرده‌اند که اوبامیانگ با ۲٦.۲% بهترین آمار رو در زمینه نسبت گل به شوت در اختیار دارد.
تبلیغات توپچی

دوران زلاتان ؟!

منچستر یونایتد زلاتان را به خدمت گرفت ...





سر و صدایی که در منچستر کردند برای یه بازیکن نزدیک به چهل ساله کمی عجیب است ! اما خوب زلاتان است دیگر !!!

به نظر شما آیا خرید ماشین گلزنی پاریسی ها بدون پرداخت 1 پوند به باشگاه پیشینش دلیل خوبی برای آوردنش به آرسنال نبود ؟!

نظر شما در مورد این انتقال چیه ؟؟!!

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

farshad khadem در 20/4/1395 | 15:15 گفت:

سلام دوستان
البته که هر فوتبال دوستی دلش میخوادتیمش یک مهاجم در کلاس زلاتان داشته باشه راجب زلاتان زیاد گفته شده از بدشانسی این عجوبه سوئدی بود که هم دوره وعصر مسی و رونالدو طهور کرد والا شماره یک دنیا بود .ولی در شرایط فعلی نه زلاتان مایل هست در ارسنال باشه نه ونگر علتشم حضور مورینیو در منچستر بود شک ندارم از زمانیکه زمزمه حضور مو در یونایتد شنیده شد قول وقرار این دونفر هم گذاشته شد .از طرفی ونگر هم اعتقادی به خریدن همچین بازیکنی (سن بالا ) نداره فصل پیش راحتما هواداران فراموش نکردند از 48 ساعت تا پایان نقل وانتقالات اتفاقا پست همین افا ارمان بود که لحظه به لحظه خبرهایی از حضور ونگر در پاریس میداد برای انتقال زلاتان و شالعات بیشمار دیکه تا ثانیه های اخر هم هوادارن نا امید نبودندو دنبال میکرند ولی دست اخر پنجره بسته شد و ما همگی سوپرایز شدیم
وخوش بحالمون شد تا پنجره ای دیگر.........

محمد کاوه در 17/4/1395 | 23:22 گفت:

خب دفاع های جلوی لاکازت کیا بودن
فاز رو کسی میگیره که چیزی میزنه
تو چی زدی که فاز گرفتی فکر کردی روبات پاسخگویی

مجتبی در 17/4/1395 | 08:20 گفت:

در مورد بند جداسازی که تو قرارداد بازیکنا هست، آفا حامد یکی از مدیرای سایت جی تی یه مطلب گذاشته که مستقیم نقل میکنم ازشون، جالب بود واسم



یه نکته ای رو گفتم شاید جالب باشه که بگم و اونم بندی هست که در قرارداد الکساندر لکزت وجود داره همون بندی که در قرارداد لوییس سوارس وجود داشت که ما فعالش کردیم.

بند آزادسازی بازیکن از قرارداد بندی هست که تعیین میکنه باشگاه پیشنهاد دهنده با پرداخت مبلغی که از قبل توافق شده بین بازیکن و باشگاه مالک، از قرارداد فعلی خارج میشه و در واقع مالکیت بازیکن رو از دست میده.

خرید بازیکنایی که این بند رو دارن میتونه خیلی خرید نسبتاً کم دردسری باشه، به خصوص اگه مبلغ تعیین شده اون بند مناسب بوده باشه.

با فعال کردن این بند باشگاه مالک بازیکن تقریباً از چرخه مذاکرات حذف میشه و باشگاه فعال کننده بند بلافاصله این مجوز رو دریافت میکنه که با بازیکن در مورد مسائل شخصی قرارداد مذاکره کنه. مثل بندی که در قرارداد واردی موجود بود و لستر عملاً هیچ کاره بود بعد از فعال شدنش.

اما یه چیز دیگه ای هست که بند آزادسازی نیست ولی رسانه ها به اونم میگن بند آزادسازی که البته شباهتی به اون داره. در موردش تحقیق کردم اما نفهمیدم بهش دقیقاً چی میگن این بند رو ولی من بهش میگم بند آزادسازی مشروط!

این بند که طبق اشاره ای که کردم توی قرارداد لکزت هست و در قرارداد سوارس هم موجود بود در صورت فعال شدن صرفاً باشگاه مالک بازیکن رو ناچار میکنه به نشستن پای میز مذاکره و فعال کردن این بند به هیچ عنوان به معنی این نیست که مالک باید بازیکن رو به اون قیمت به فروش برسونه بلکه تازه مذاکره سر قیمت شروع میشه.

در واقع اون پیشنهادی که ما به لیورپول دادیم یعنی همون پیشنهاد معروف 40 میلیون + 1 پوند اصلاً کار مسخره ای نبوده که رسانه ها اونقدر دست گرفتن اون زمان، که این هم به دلیل عدم شناخت درست اون بند بوده. اون پیشنهاد، پیشنهاد رسمی خرید بازیکن نبوده بلکه پیشنهاد رسمی برای شروع مذاکرات بوده و قرار بر این نبوده که پیشنهاد آخر آرسنال اون باشه که بگیم کار مسخره و توهین آمیزی بوده.

اما تخلفی که از طرف لیورپول صورت گرفت این بود که به فعال شدن این بند بی اعتنایی کردن چون باید بلافاصله بعد از فعال شدنش مذاکرات با آرسنال رو شروع میکردن سر قیمت فروش بازیکن. به همین خاطر بود که آرسنال دیگه پیگیری لازم برای خریدش رو انجام نداد.

این رو هم باید بگم که یکی دیگه از تفاوت های بند آزادسازی قطعی با این بند آزادسازی مشروط اینه که اون بند اول یه چیزی هست که کاملاً از لحاظ قانونی قابل پیگیری هست ولی بند مشروط هیچ اجباری برای مالک ایجاد نمیکنه. قولی هست که باشگاه به بازیکن میده ولی اگه زیر اون قول هم بزنه مشکل جدی به وجود نمیاد.

در نتیجه در مورد لکزت هم همین طوره. اولاً معلوم نیست مدیر تیم وفادار باشه به عهدش و دوماً مشخص نیست اگه وفادار باشه چه قیمتی رو بخواد به تیم خریدار که شاید آرسنال باشه پیشنهاد بده و اینم یادآوری کنم که 34 میلیون پند چزی هست که برای شروع مذاکره باید پیشنهاد بشه.

مدیر لیون حدود یک ماه پیش گفته بود 50 میلیون یورو یعنی 43 میلیون پوند ولی الان گزینه ها کمتر شده میتونه بیشتر دندون گرد بازی در بیاری

امیدوارم کامل توضیح داده باشم

ارمان در 16/4/1395 | 22:47 گفت:

دوست عزیز خوب لاکازت هافبک های پشت سرش فکیر و والبوئنا و پرین بودن که فکیر کلا 9 تا بازی این فصل بیشتر نکرده مصدوم بوده پرین 4 ماه مصدوم بوده والبوئنا هم مسائل با بنزما رو داشت هم 2 ماه مصدوم بود مگه یه تیم مثل لیون چند تا هافبک درست داره?جناب ژیرو پشت سرش اوزیل و کازورلا و رمسی سانچز بازی میکنن

محمد فانتوم در 16/4/1395 | 21:52 گفت:

ولی کاش میتونستیم جاکه رینی یا فلورنزی یا ادر روبگیریم.چلسی دنبال جاکه رینی هستش

majid در 16/4/1395 | 20:06 گفت:

ایشاللا هرچی به صلاحه تیمه اتفاق بیفته. اگه ونگر واقعا بخرتش قطعا خریده خوبی خواهد بود

ارمان در 16/4/1395 | 19:51 گفت:

اقا اکانت یه ایجنت گفته که 35 میلیون برای لاکازت تایید شده و الان همه چی به لاکازت برمیگرده

حامد در 16/4/1395 | 19:21 گفت:

اول بگم که من با ونگر مشکل دارم هرکی هم شما میگید بخره باز نظر من همون اولی هست ونگر نمیتواند
اماااااااااااااااااااااااابحث خرید
نظر در مورد یک بازیکن یه حرف خرید اون بازیکن یه حرف دیگه حداقل واسه ارسنال اینجوره
من فکر میکنم دوستان اشتباه میکنن یعنی چی اون اندازه ژیرو گل زده یا مثلا ژیرو دعوت شده اون نشده الان بنزما هم دعوت نشده اون وقت هم که دعوت میشد باز ژیرو گلزنی میکرد برا فرانسه الان ژیرو بهتر بنزما؟؟؟یا همین الان تو فرانسه ی پر مهره ستاره ی اول نباشه دیگه ستاره دوم هست گرژیمن موقعیت هاش از کجا اومده میخوام بگم سیستم تیم هم مهم هست که ژیرو یه جا میشه ستاره میاد ارسنال میشه عامل بدبختی

با سیستم ارسنال (خیمه بزن اما گل بخور) معلوم نیست هرکدومشون جواب بده یا نه نه لوکا نه مورتا بازی کنی هستن موقعیت ها رو خوب استفاده کنن لاکی رو هم نمیدونم نظری روش نمیدم اون مسی بود که تو این تاکتیک گل میزد
لذا هرچی ونگر خرید خوبه اما به نظرم باجمیع شرایط مالی و رقبا در خرید لاکی در دسترس تر هست
بیشتر از اون امیدوارم تغییر تاکتیک بدیم چون اون وقت احتمالا هر خریدی میتونه موفق بشه

اهان یادم رفت هرکی میخواد باشه ولی با ژیرو سبکی متفاوت داشته باشه

majid در 16/4/1395 | 18:11 گفت:

اقا هرجور حساب میکنم نمیرزه لاکازته اینقد همین ژیروی خودمون 16 تا گل زده این فصل اونم

تو لیگ برتر، بعد لاکازته تو فرانسه 20 تا زده. لیگی که زلاتان 38 تا گل زده. خیلی اختلافه... ولی

برعکس با ژیروی خودمون اختلاف چندانی نداره. بعد ونگر 40 تا (حالا یکم بالا پایین) میخواد بده

واسش؟؟ احساس میکنم یه چیزی این وسط درست نیس

ارمان در 16/4/1395 | 17:53 گفت:

جالبه شایعه شده که خبر اینکه بند ازاد سازی قرارداد لاکازت 34 میلیون هست چرته ولی میرر و اکسپرس و اینا میگن هست اسکای هم نوشته 43 میلیون رقم خرید لاکازت هست

mojtaba در 16/4/1395 | 17:03 گفت:

مشکل تیم گلزنیه موراتا چارچوب شناس نیست
اصلا روش نمیشه حساب کرد هممون اون بازیای مهم رو دیدیم که گل زده ولی آمارش رو نگاه کنی نمی ارزه اصلا
لوکاکو هم گرونه از ژیرو یکم بهتره اینم به خاطر آمارش خیلی گندش کردن
یانسن هم اوایل فصلش فاجعه بود فک کنم 8 تا بازی گل نزد که تو لیگ هلند با اون دفاعای لردش زیاد جالب نیست
دیپای هم آقای گل بود چی شد؟؟؟ تازه از یانسن بهتره اگه دقت کرده باشید
لاکازت بهتره خودش رو اثبات کرده قیمتش هم مناسب تره
تاتنهام چون کین رو داره میتونه به یه جوون اعتماد کنه و بهش بازی بده مثلا موقعی که تیمش جلو هست یا تیم رقیب ضعیفه
که به خاطر همین رفته سراغ یانسن که گرونم نیست
در کل به نظرم لاکازت منطقی تر از بقیس
با این حساب فک کنم تیمای ضعیف رو راحت با 4-4-2 میبریم
دیگه فشار گلزنی رو یه نفر نیس و فک میکنم ژیرو هم بهتر کار کنه

بهزاد در 16/4/1395 | 16:27 گفت:

خودم که موراتا رو دوست دارم ولی به نظرم لاکازت بهتره

ارمان در 16/4/1395 | 15:01 گفت:

من فقط دوست دارم کسایی که میگن لاکازت نه فازشون چیه موراتا خوبه?شما فقط امار موراتا رو نگاه کن مرغ پخته خندش میگیره ادم مگیه صد رحمت به ژیرو نیم فصل اول تو لیگ قهرمانان به تمام معنا یووه رو شوهر داد با اون کاراش الانش هم مقطعی هست
لوکاکو هم گابریل عین سوسک نگهش داشته بود بازی با من یو که عامل باخت اورتون بود بازی با ما که گم بود اون هم هافبک های پشت سرش بارکلی هست پس هافبک خلاق پشت سرش خیلی خوبه فقط کافیه یه بازیکن بزارن مسئول گرفتنش کلا محوه

ارمان در 16/4/1395 | 14:25 گفت:

اقا. بهزاد من که نظرم رو زود تر گفتم

بهزاد در 16/4/1395 | 13:43 گفت:

توپچی های عزیز :

میخوام نظراتتونو در مورد 3 تا مهاجم لینک شده بدونم کدام بهترن چرا ؟

1 . لاکازات

2. لوکاکو

3. موراتا

majid در 16/4/1395 | 13:17 گفت:

منم راستش اصن موافق لاکازته نیستم. خرید لاکازته هم دیگه مثه آسانو نیس که بعدش

مهاجم دیگه ای جذب بشه. لاکازته بیاد دیگه نقل و انتقالات تو خط حمله واسمون تموم

میشه. باز از یه طرفم مطمئنم ونگر واسه بازیکنی که بالای 30 تا خرج کنه قطططعا بازیکنیه

که لول تیم و بالا میبره. نمیدونم فعلا باید دید چی پیش میاد

ارمان در 16/4/1395 | 13:11 گفت:

دوست عزیز خو بن عرفا هم دعوت مشده ولی سیسوکو دعوت شده گامیرو دعوت نشده ولی ژینیاک دعوت شده ملاک که نیست دعوت یا نشدن اگه اینجوری باشه ژینیاک باید از گامیرو بهتر باشه

محمد کاوه در 16/4/1395 | 12:12 گفت:

بعد این قراره چیکار کنه که ژیرو نمیکنه؟
بازیکنی که حتی دعوت نشده به تیمی که ژیرو توش فیکسه؟
وای ما چقدر بدبخت شدیم که با این خرید ها خوشحال میشیم

حامد در 16/4/1395 | 11:44 گفت:

34 میلیون پوند شده بز خری؟؟؟با قیمت الان هم حساب کنی بز خری نیست اگه میبینید قیمتش پایین تر از سایر مهاجم هاست چون تو دید نیست
درگیر بازی های رسانه ای نشید که نشد یا هرچی ونگر رو فوش کش نکنید
یادم رفت لاکی!!!!!!! رو گفتم

کیوان در 16/4/1395 | 11:36 گفت:

دلخوشی ما به آرسنال، یه طرفه شده
انقد امیدوار نباشید سال بعدم قهرمان نمیشیم
... WAITING FOR THE MIRACLE:its time to change

ارمان در 16/4/1395 | 08:31 گفت:

از 10 شایعه اول اسکای 3 تاش ماله ارسناله لاکازت 4.4 موراتا 4 لوکاکو 3.9
تو این لیست ناراحت کننده فقط یانسن هست که نوشته 4.3 تاتنهام

ارمان در 16/4/1395 | 08:12 گفت:

فقط تنها مشکلی که هست جناب لیورپول هست که لیور اگه بنتکه بفروشه میخاد بیوفته دنبال لاکازت

ارمان در 16/4/1395 | 08:12 گفت:

من لاکازت رو به سه دلیل میپسندم نسبت به موراتا و لوکاکو
1-تنوعی که تو حمله ایجاد میکنه در مواقعی که میخایم تو نوک ژیرو بازی بدیم میشه گذاشتش وینگ راست وینگمون رو قوی میکنه بعدش میتونیم سیستم رو بکنیم 442 که واقعا مخوف میشه ژیرو و لاکازت مورد سوم تو بازی هایی که میخایم از عنق خیلی استفاده کنیم مثل من یو رفت میتونیم ازش نوک تنها استفاده کنیم
2_قیمتش نسبت به اونا خیلی کمتره واقعا موراتا 60 میلیون و لوکاکو 65 تا نمیرزه
3_نمونه های اون دوتا رو داریم ولبک که کپی موراتا هست لوکاکو هم یه پا ژیرو هست

majid در 16/4/1395 | 05:59 گفت:

دعوت نشده اصن!!

محمد کاوه در 16/4/1395 | 02:47 گفت:

دوستان یه سوال
لاکازت تو تیم ملی ذخیره ژیرو نشسته؟

arsenal در 15/4/1395 | 23:58 گفت:

دیگه فکر کنم باید گفت ، لاکازت رو آرسنالی بدونین .
جالبه 34.2 میلیون پوند که اگه واقعی باشه = بزخریه محض .



پسوردو چطوری عوض کنم ؟

sina در 15/4/1395 | 23:43 گفت:

اقا تلگراف گفته ما به دنباله لاکزته هستیم بند ازاد سازیشم فعال کردیم

بهزاد در 15/4/1395 | 22:53 گفت:

بازم افتادیم دنبال موراتا خدایا میشه
یه روزی بنویسن موراتا به آرسنال پیوست زوج خوبی برای ژیرو خواهد بود لاکازات هم خوبه
ان شالله این چند خرید خوب رو انجام بدیم

مهاجم : موراتا - لاکازات - لوکاکو -------> نظر خودم موراتا خیلی بهتره خیلی جووون و آینده دار

مدافع : سوبوتیچ - رودریگز

محمد فانتوم در 15/4/1395 | 21:02 گفت:

نقل قول :
حرف حقیقت مگه چش بود که شده تیکه؟؟تیکه چرا >>حرف حقیقت رو زده
زلاتان که هرجا بوده قهرمان شده مورینیو هم که کارنامه اش مشخص اقای خاص اقای جام بلاخره اسمش میاد یاد قهرمانی میفتی
حالا چرا میگی تیکه به ونگر رو نمیدونم الکی پای ونگر رو وسط میکشی به فرض هم که گفته باشه الکی گفته مگه؟؟؟
با بازیکن بی بازیکن اینا دیگه حرفای حاشیس تونسته یا نه؟میرفت میخرید مگه گفتنش نخر الان لستر قهرمان شد اصلا شانسی جو گرفتش جرقه بود ما چی جرقه هم نمیزنیم.
حرف گفتن پول ساز واقعی کیه حرف گفتن ورزشگاه درست کن کیه حرف گفتن ذخیره مالی زیاد کن کیه هروقت گفتن کی با مترسکا سهمیه میگیره میگیم ونگر
حالا این تیکه بود یا نبود حرف قهرمانی باشه اسم ونگر نیست


پاسخ شما : منظورم این نیست داش.نمیگم ونگر عالیه.اماهر بازیکنیم الان قبول نمیکنه بیاد ارسنال.اعتبار تیم خراب شده.اوناییم که میخاستن بیان،ونگر نخاست{سسک-سانگ...}.فک کنم میخاد سیاستشو نشون بده.اما نمیدونه باشگاه داره به فنا میره.

محمد فانتوم در 15/4/1395 | 20:52 گفت:

دیروز گفتم که این ژوزه و زلات مثل همن و یه جور فکر میکنن.زلات هم گفته بود اینو.

mojtaba در 15/4/1395 | 20:39 گفت:

اگه ونگر این فصل خوب خرید کنه مورینیو مث فصل پیش دوباره ضایع میشه

محمد حسین در 15/4/1395 | 19:34 گفت:

مورینیو کنایه جدیدی نثار ونگر کرد و گفت:" شخصیت من طوری است که فقط به دنبال پیروز شدن هستم. روش من خیلی واضح و روشن است. تمرکز من بر دورانی است که هدایت یونایتد را بر عهده دارم و می‌خواهم بهترین عملکرد را از خود نشان دهیم.

باید بازی‌های‌مان را ببریم و در همه تورنمنت‌ها حضور قدرتمندی داشته باشیم. می‌خواهم به همه چیز برسم. باید زیبا بازی کنیم. بدون زیبا بازی کردن می‌توان در یک تورنمنت کوتاه قهرمان شد ولی بدون بازی زیبا نمی‌توان در یک تورنمنت مثل لیگ، قهرمان شوید.

من چیزی برای اثبات خودم ندارم. یک سال پیش قهرمان لیگ برتر شدم. در این لیگ مربیانی هستند که ۱۰ سال است قهرمان نشده اند(ونگر) و مربیانی که اصلا قهرمانی ندارند. اگر من به دنبال اثبات خودم باشم، بقیه تصور کنید باید چه کار کنند. هیچوقت نمی توانم بدون موفقیت زندگی کنم. این ویژگی من است و به همین خاطر همیشه با علامت سوال‌های زیادی مقابل خودم مواجه بودم.

برای منچستریونایتد نیز شرایط این طور است. آنها در یک دوره موفقیت برایشان روتین بود و همیشه به موفقیت می‌رسیدند، تنها ۳ سال است که از شرایط خوب خود دور شدند و این به این معنی نیست که اگر پارسال پنجم شدیم، امسال چهارم شویم موفقیت است. بلکه باید مثل گذشته قهرمان شویم."

vahid در 15/4/1395 | 19:34 گفت:

یه نفر تو مصاحبه مورینیو نبوده بهش بگه تو ده سال آخر چند بار اخراج شدی؟مورینیو هر چقدر جام جمع کنه به کلاس ونگر نمیرسه.

ارمان در 15/4/1395 | 19:16 گفت:

خدا بگم چیکارت کنن ونگر سانوگو اوردی تمرین تیم اصلی ماویدیدی رو نیووردی

حامد در 15/4/1395 | 18:52 گفت:

تاکتیک تیم باید عوض شه چه مهاجم بخریم چه مهاجم نخریم

مورینیو تو اولین مصاحبه طوفانی شروع کرد.مصاحبش فوق العاده بود امیدوارم ونگر در گیر مصاحبه و این حرفا نشه.
صحبت مورینیو درباره بازیکنا چند پست واقع حرف دل من بود

سعيد در 15/4/1395 | 18:22 گفت:

مورينيو : من احتياجي به ثابت كردن خودم ندارم، پارسال قهرمان شدم، كساني هستند كه در ده سال گذشته قهرمان نشدن ولي همچنان هستند....

mahdi در 15/4/1395 | 18:12 گفت:

یادتون باشه سانوگو این فصل هتریک کرده
هیگواین چندتا هتریک داشته ؟!!

ارمان در 15/4/1395 | 17:56 گفت:

دبوشی هم بود چمبرز هم بود سانوگوو چمبرلین هم بودن
سوالت هم برو تو پروفت بگرد پیدا میکنی

arsenal در 15/4/1395 | 17:46 گفت:

امروز هم که تمریناته تیم اصلی با حضور چندتا از بازیکنا شروع شد .

مرته ساکر + ایووبی + زلالم + رین آدلاید + الننی + مونرئال + گیبس + والکات .


پسورد رو چطوری میشه عوض کرد ؟

arsenal در 15/4/1395 | 17:43 گفت:

هر موفع به ترکیبه باقیه تیما نیگا میکنم ، میشه فهمید که شاید همه چی تموم باشن ، ولی به اندازه ی ما هافبکه گلساز و خلاق ندارن .
خدایا ، این تیم فقط به ماشین گلزنی میخواد که با 1 اشاره توپ رو بفرسته توو گل.
واقعا حیفه این تیم با این همه هافبکه خلاق حدر بره .
ونگر ، یه کاری کن .


آقایون ، چطوری میشه توو سایت پسور رو عوض کرد ؟

ارمان در 15/4/1395 | 17:38 گفت:

یکی به من بگه چرا سانوگو باید هنوز تو تیم باشه?اینکه دوباره امروز تمرین کرد کافیه تو یه بازی پیش فصل گل بزنه ونگر کلا از خرید مهاجم صرف نظر میکنه اخه تیمی که اکپوم و ماویدیدی داره یا همین جناب اسانو که صد تا بهتر از سانوگو هست چه نیازی به سانوگو داره?
در مورد اسانو باید ببینیم تو المپیک چیکار میکنه اونجا عیارش معلوم میشه

آرمین توپچی در 15/4/1395 | 16:46 گفت:

اون جور که اسکای میگه لاکازات 4.1 رودریگز 2.8 سوبوتیچ 2.6
این سه تا احتمالش بیش ترینه

ارمان در 15/4/1395 | 15:11 گفت:

داداش بن عطیه رفته یووه قطعی فقط رسمی نشده ویتسل کلا نیاز نداریم سیسوکو هم برای وینگ صد رحمت به چمبو
و الان شایعه قوی شده ارسنال یا لوکاکو میخره یا لاکازت

amir در 15/4/1395 | 14:52 گفت:

انشاالله ک این بازیکنارو بگیریم تا بونیم یکمی امیدوار بشیم وگرن روز از نو روزی از نو...
مهدی بن عطیه ،،، اکسل ویتسل یا موسی سیسوکو،،،ریکاردو رودریگز،،،هیگواین
در ضمن سوبوتیچ ک واقعا بدرد نخوره و لوکاکو هم همچین آش دهن سوزی نیستش
وی بهترین نقل و انتقال واس آرسنال میتونه رفتن ونگر بشه

حامد در 15/4/1395 | 02:08 گفت:

حرف حقیقت مگه چش بود که شده تیکه؟؟تیکه چرا >>حرف حقیقت رو زده
زلاتان که هرجا بوده قهرمان شده مورینیو هم که کارنامه اش مشخص اقای خاص اقای جام بلاخره اسمش میاد یاد قهرمانی میفتی
حالا چرا میگی تیکه به ونگر رو نمیدونم الکی پای ونگر رو وسط میکشی به فرض هم که گفته باشه الکی گفته مگه؟؟؟
با بازیکن بی بازیکن اینا دیگه حرفای حاشیس تونسته یا نه؟میرفت میخرید مگه گفتنش نخر الان لستر قهرمان شد اصلا شانسی جو گرفتش جرقه بود ما چی جرقه هم نمیزنیم.
حرف گفتن پول ساز واقعی کیه حرف گفتن ورزشگاه درست کن کیه حرف گفتن ذخیره مالی زیاد کن کیه هروقت گفتن کی با مترسکا سهمیه میگیره میگیم ونگر
حالا این تیکه بود یا نبود حرف قهرمانی باشه اسم ونگر نیست

mojtaba در 15/4/1395 | 01:38 گفت:

گریزمان که عمرا تازگیا تمدید کرده بود
هیگواین هم گرونه بعید میدونم ونگر پول بده
لاکازت اگه قیمت رو بیارن پایین آره احتمالش هست
آقا فرزاد الان مث قدیم نیست کلی بازیکن خوب باشه
واقعا کار داره خیلی هم ریسکیه!
سوبوتیچ افت کرده ولی سنش زیاد نیست که نتونه برگرده به اوجش. بیاد که من استقبال میکنم
ولی جدی نیست فعلا صابون نزنید
راجع به زلاتان و مورینیو بگم تیمشون خیلی پرمهره بوده که به این موفقیتا رسیدن
وگرنه نگاه کردید که خودتون بازیکنای چلسی بعضیاشون نه همشون صرفا افت کردن نکه نابود شن دیدید چی شد چلسی مدعی!!
یا زلاتان با کشورش !!!!
اینا تیمایی رو داشتن که بود و نبودشون زیاد تفاوتی نمیکرد
شاید الان بگید نه ....
یه مستند از باتیستوتا دیدم گفت من از منچستر و real پیشنهاد داشتم ولی نرفتم چون اونا بدون منم جام میگرفتن!

محمد فانتوم در 14/4/1395 | 23:08 گفت:

!!!بچه ها مصاحبه ی زلاتو دیدین؟کنایش به ونگره ها

:"زلاتان:"من یه برنده ی واقعی ام..مورینیو هم یه برنده ی واقعیه

حالا دیدین چقد دی*ثه!!بازم بگین با پول بیشتر میومد...ئ

ارمان در 14/4/1395 | 22:52 گفت:

دوستان نظرتون در مورد سوبوتیچ چیه به سوبوتیچ هم لینک شدیم?

بهزاد در 14/4/1395 | 22:30 گفت:

دوستان چند روزه از نقل و انتقالات مونده ؟؟؟؟؟/

بازم چشم انتظار یه مهاجم و یه دفاع خوب خدایا مگه چقدر کار داره ولی یه احساسی بهم میگه ونگر منتظر گریزمانه یه مهاجم خوبی برای ژیرود هست در ضمن من خیلی دوست دارم 4-4-2 بازی کنیم چون واقعا ابزارشو داریم البته اگه یه مهاجم دیگه بریم یا لاکازات باشه یا گریزمان یا هیگواین به نظرم جواب میده ولی تو سیستم فعلی آرسنال تو دفاع 442 میشیم تو حمله 433 یا 4141 میشیم

آرمین توپچی در 14/4/1395 | 20:38 گفت:

نه داداش حرف من این نیست که بازیکن 40 میلیونی نخره
بحث اینه که حقوق ها همه در یک رنج هست و این یک جور همدلی بین اعضای ایجاد میکنه انگار یه حسی به وجود میاد که ما همه با هم یکی هستیم حالا اگه یکی بیاد 2 برابر همه بگیره از یک طرف بقیه بیش تر می خواهند از طرف دیگر اون حسه از بین می ره

یکی از تیم های که خیلی رو این اصل پایبنده همون طور داداش آرمان گفت یوه هست

arsenal در 14/4/1395 | 20:16 گفت:

نقل قول :
یاعلی arsenal داداش یه قولی رو مردونه بده که هیچ وقت مدیر نشی
هیچ تیمی برای یه بازیکن ثبات مالی خودش رو خراب نمی کنه حتی اگه اون بازیکن زلاتان باشه

اقا حامد منظورت رو از سیستم ژیرو چیه اگه بگید شاید یه جوابی داشته باشم


پاسخ شما :
آرمین جان نگران نباش ، مدیر نمیشم هیچوقت
ولی خوب ثبات مالی برای چیه ؟
یعنی نباید اصلا بازیکن درپیت (30-40 میلیونی) هم بخرن ؟
یا اینکه نباید بجای 64 میلیون ، به فکر جیبشون باشن(که بیش از اندازه هستن) و 48 میلیون خرج کنن ؟ عایااااا

mojtaba در 14/4/1395 | 20:15 گفت:

میلیک مث که داره میره ناپل
احتمالش هست که هیگواین رو بکنه آرسنال بعیده ها ولی احتمالش هست

mojtaba در 14/4/1395 | 19:52 گفت:

فک کنم سیستمی که آرمان میگه 4-4-2 باشه
ینی یه مهاجم دیگه که سانچز باشه کنارش باشه
اوزیل چپ یه بنده خدایی راست
اون دو تاهافبک هم به نظر من رمزی و ژاکا خوب جواب بده

mojtaba در 14/4/1395 | 19:48 گفت:

در حد فنر باغچه نبوده بیاد که چیکار کنه؟؟

آرمین توپچی در 14/4/1395 | 19:47 گفت:

یاعلی arsenal داداش یه قولی رو مردونه بده که هیچ وقت مدیر نشی
هیچ تیمی برای یه بازیکن ثبات مالی خودش رو خراب نمی کنه حتی اگه اون بازیکن زلاتان باشه

اقا حامد منظورت رو از سیستم ژیرو چیه اگه بگید شاید یه جوابی داشته باشم

sina در 14/4/1395 | 19:43 گفت:

اقا شیندم که فن پرسی دوباره میخواد بیاد ارسنال

حامد در 14/4/1395 | 19:35 گفت:

داستان نقل و انتقالات باشگاه ارسنال خیلی پیچیده هست معلوم نیست چطوره ما واسه چمبرز 16 میلیون پوند دادیم!!!!!!!!!!5 تا بازی هم نکرده بعد 2 فصل.کلا رو خود تیم حساب باز کنید با همین بازیکنا حالا اگه کسی هم بود خیر و برکت
یا ما پول بیش اندازه باید بدیم یا باید جذاب باشیم که هیچکدوم نیستیم
مدیریت میگه هرچی 200 تا هست از خرید همونا که پول میخوان هم در میمونیم از طرفی بازیکنا تیم حسابمون نمیکنن از طرفی ونگر میگه ما به اندازه پول میدیم بعد میگه کیفیت داریم یجا میگن گفته به هر قیمتی بخرید معلوم نیست چی میگذره بیشتر من ترجیح میده چه دخالت داره یا نداره ونگر تو نقل و انتقالات ساکت بمونه در مورد قیمت اینا بحث نکنه شائبه به وجود نیاد
============================================================
ونگر یا مدیرت یا هرکی انتظار دارم
این همه تیم تو یورو و کوپا بودن یعنی بازیکنی نیست که بدرد ما بخوره؟؟متوسط باشه ولی متفاوت
خلاصه صبر کنید تا اخر تابستون بلاخره مشخص میشه.با توجه به جمیع صحبت ها به نظر من با ونگر هیچی نمیشیم چون با همین بازیکنا نمیتونه نتیجه بگیره چون انتظار خرید هم از ارسنال ندارم حالا هر بوقی دخالت داره توش
==================================================
کسی نبود جواب من رو بده این هم صحبت فنی خب بگید فقط به اعتراض گیر میدید
چرا سیستم رو متناسب با ژیرو که مهاجم اصلی ما خواهد بود نکنیم؟؟مصدوم هم زیاد نمیشه با توجه به این سیستیم حمله کن گل بخوری که داریم

ارمان در 14/4/1395 | 19:33 گفت:

داداش شما باشگاه داری رو با فیلم هندی اشتباه گرفتی اوزیل و سانچز میگن حقوق بیشتر چک میگه سانتی میگه کمپل میگه الننی میگه بیرین میگه کوش میگه و بگیر تا اخر پس نمیشه
بعدش جناب سانچز چی بگه وقتی اندازه اوزیل حقوق میگیره?و قراره حقوقش رو بکنن 180 هزارتا

arsenal در 14/4/1395 | 19:01 گفت:

من شخصا به اون هم فکر کردم ،فقط 2 نفر میتونن اعتراض کنن به حقوق زلاتان ( اوزیل و الکسیس )
که اون دو تا هم خودشون باشعورن ، میفهمن که بالاخره زلاتان یه چیزه دیگس ،
چرا الکسیس به حقوقه حاج مسوت اعتراض نمیکنه ؟! بخاطره اینکه اینا توجیهن

بازیکنایه دیگه (ولکات و ژیغو و . . . ) هم تا چیزی گفتن ، ونگر باید با پشت دستش بخابونه توو دهنشون .


اون 4تا استخون دستشو باید فورا توو دهنه بقیه ی بازیکنا خورد کنه .
بدون تعارف .
چون بقیه در حدی نیستن که بخوان صحبت کنن ، چه برسه به اعتراض به حقوق

ارمان در 14/4/1395 | 18:55 گفت:

دوست عزیز اینجوری نگاه نکن مثال یووه برات میزنم مگه پول ندارن حقوق بالا بدن ولی برای اینکه بتونن ثبات مالیشون رو حفظ کنن حقوق بالا نمیدن
شاید زلاتان اینجوری که میگی باشه ولی فقط زلات نیست اگه حقوقش اینجوری شد اوزیل میگه من 300 هزار تا میخام سانچز میگه من هم حقوق بالا میخواندبعدش باشگاه میوفته تو ضرر و با کله سقوط میکنیم

mahdi در 14/4/1395 | 18:55 گفت:

آرمان جان ، بحث بنزما اصلا پول نبود .. خود بنزما به ونگر گفته بود دوست نداره توی آرسنال بازی کنه
حتی بعد از شروع فصل ، بنزما باشگاه آرسنال رو مسخره کرده بود گفته بود کی میره توی آرسنال بازی کنه ؟!!

به همون اندازه ای که شما اطمینان داری که ونگر بخاطر مبلغ های ناچیز بازیکن نخریده

به همون اندازه من مطمئنم اگه بازیکنی که ونگر میخواد حاضر بشه بیاد آرسنال ، آرسنال بابتش پول میده
شاید فکر میکنید مبلغ خرید اوزیل کم بوده ؟!! یه تحقیق بکنید ببینید اون زمان پولی که اوزیل رو خریدیم چقدر بوده و چه ارزشی داشته

arsenal در 14/4/1395 | 18:47 گفت:

راستی ، زلاتان میتونست بهترین گزینه و انتخاب باشه ، میگین چرا ؟!

فرض کنین هفته ای 400 و خورده ای هزارتا بهش میدادن =ماهیانه (خونه ی پرش) = 2 میلیون
سالیانه =24 میلیون (نمیدونم فصل ورزشی رو حساب میکنن یا اون2-3ماهی که تعطیلاته به بازیکنا هیچی میدن یا نه و . . .)
حالا اگه 2 سال هم میتونشت برای تیم باشه = 48 میلیون .

حالا یه بازیکنه درپیت که میخوان بگیرن = نزدیکه 40 میلیون باید به باشگاهش بدن
+
حقوقه خوده اون بازیکن (که ما 2 سال رو حساب میکنیم با حقوقه هفتگی 200 و خورده ای هزارتا)
سالیانه =12 میلیون

40 + 24 = 64 میلیون در عرض 2 سال.

در نهایت میشه فهمید زلاتان خیلی گزینه ی خوبی بود که منچستر قاپیدش از همه .

بازم 99% مطمئنم خوش دلش نمیخواست بیاد آرسنال.
ولی اگه میشد که خیلی خوب بود .

arsenal در 14/4/1395 | 18:37 گفت:

یادم شده بود در مورده پست نظر بدم

1- زلاتان ، زلاتانه
حتی اگه 100 ساله هم میبود با این انرژی و گلایی که میزنه = عالیه
اینکه نتونستن بخرنش = دلیلش ضعف مدیرا و . . . بوده ، نه نقص ـه زلاتان .

2- ارزش داش اگه بخاطرش حقوقه هفتگی رو میشکوندن یا حتی 2برابره اوزیل بهش پول میدادن.

فکر کنم ، خودش از ونگر خوشش نمیومد بخاطره اون جریان ریجکت کردنش .

مغروره ، ولی داخل زمین و این بد نیس.

ارمان در 14/4/1395 | 18:20 گفت:

http://arsenaltruth.squarespace.com/arsenal-truth/2015/5/22/arsenal-wage-bill-an-in-depth-analysis.html
این لیست حقوق ها هست مال سال 2014-15 با تغییراتی که حقوقا این فصل کرد مجموعش از 166 میلیون شد 190 میلیون

ارمان در 14/4/1395 | 17:34 گفت:

اقا مهدی دوست عزیز یه ایجنت تو توییترش سال پیش گفت که فرق قیمت ونگر با قیمت رئال برای بنزما 8 میلیون پوند بوده و به خاطر همون بنزما رو نخریدن دقیقا چطوری امید داری اینا بازیکن بخرن?من که خودم از خدا میخوام ونگر سر عقل بیاد یه مهاجم درست بخره ولی شک دارم
اقا حامد کروئنکه حقوقش معلومه هفته ای 30 هزار پوند یعنی از تقریبا همه بازیکنای اصلی کمتر ولی نکته اینه الان داره ارزش باشگاه بیشتر میشه بعدش سود اصلی رو وقتی میکنه که بخواد سهمش رو بفروشه مثلا 10 درصد رو 1 میلیون پوند خریده باشه(مثال زدم) میاد 3 میلیون میفروشه
در مورد خائن که به تیم لینک شده تنها خائنی که دوست دارم برگرده فابرگاس هست واقعا دوستش دارم سانگ سال پیش یه مصاحبه کرد گفت فابرگاس دپست داشت برگرده ارسنال ولی ونگر نخواستش

arsenal در 14/4/1395 | 17:33 گفت:

نه حامد جون ، خوشحالیم بخاطره این بود که داریم از دسته یکی از استادا (استاد ژسنی) راحت میشیم .
کم زجر کشیدیم از دست این پسرک پرحاشیه ؟!
تازه من هنوز منتظرم استاد فلامینی اسمش هرچه سریعتر از لیست بره و مطمئن شم و یه خوشحالیه بزرگ هم اونجا بریم.

mahdi در 14/4/1395 | 17:27 گفت:

آرمان جان ، خبرای موثقی هست که مسئولین آرسنال با باشگاه ناپولی صحبت کردن

اصلا کاری به خرید کردن یا نکردن ندارم

بحثم اینه که ونگر میدونه قیمت هیگواین حدود 65 تا 75 میلیون پوند و یا حتی بیشتر از اینه اما ...
اینکه باز هم با علم به این موضوع دارن صحبت میکنن (هر چند یه تماس تلفنی ساده باشه) مشخص میشه که اگه بازیکن بزرگی (مهاجمی) راضی به ترک باشگاهش و بازی در آرسنال باشه ، مسئولین باشگاه آرسنال حاضرن خرید کنن

متاسفانه 60 - 70 درصد ِ خرید نکردن های آرسنال بخاطر عدم تمایل بازیکنای در لیست ِ ونگر بوده

نمونه بارزش واردی و میختاریان که آرسنال تا پای معامله هم رفته بود (کسی نمیتونه اینو انکار کنه) اما نه قیمت ، نه دستمزد و نه چیز دیگه مانع نبوده غیر از عدم تمایل خود بازیکن به حضور در باشگاه
کانته رو هم میتونید جزء این مورد بیارید چون علنا اعلام کرد بین منچستر و آرسنال و چلسی ، چلسی رو انتخاب میکنه
همچنین سال قبل بنزما که اصرار ونگر نشون میداد حاضرن با هر قیمتی بخرنش
و حتی سوارز در گذشته که خودش حاضر نشد به آرسنال بیاد (بخاطر حرفهای جرارد لعنتی) وگرنه باشگاه و مسئولین خرید اینقدر احمق نیستن که 40 میلیون و 1 پوند پیشنهاد بدن (هر چند هستن کسایی که واقعا فکر میکنن لیورپول بخاطر اون پیشنهاد سوارز رو نفروخت)

حامد در 14/4/1395 | 17:02 گفت:

""ارسنال"" این خوشحالی داره ژسنی میخواد بره با 15 تا؟؟؟؟؟اصلا 40 تا دادیم رفت والکات هم 40 تا گیبس هم 50 تا
اخرش که چی؟؟؟؟چه خیری برا ما داره ذخیره مالی باشگاه خوب میشه میشه اول جهان چی واسه تیم داره هیچی با پولش
میره 4 تا اسانو میخره که بازارای نقاط دیگر جهام هم از دستمون در نره

-----------------------------------------------------------------------------------------
دوستان مطلع الان کرونکه حقوق میگیره از باشگاه یا چطوره مثلا هرچی اضافی بود تقسیم میکنه با بقیه کلا چه جوری هی ما میگیم پول میمونه واسه کرونکه.توضیح لطفا

حامد در 14/4/1395 | 16:55 گفت:

دوستان یه شعر کوچیک اما مفهوم بزرگ یا یه جمله یا.... میخوام که زیر نظراتم بذارم با این مضمون
ونگر برو دیگه نمیتونی چه بازیکن بخری چه نخری چه تغییر کنی چه نکنی اونایی هم که موافق این حرف هستن میتونن از شعره نوشته زیر نظراتشون استفاده کنن
مثلا ونگر دیگر نمیتواند چه بخرد چه نخرد

arsenal در 14/4/1395 | 16:41 گفت:

آقایون یه خبر خوب (درست میبینین ، یه خبر خوب)
ژسنی رو داریم با 15 میلیون پوند میندازیم به رم .
چندتا خبرگزاری این رو نوشته بودن ولی زوده هنوز کامل خوشحال شیم.
ولی خیلی عالیه اگه واقعا با 15 تا بتونیم بندازیم به رم .

این چند روز ، بیشتر اخبار دارن حول خروجی ها میچرخن ، که خوب طبیعی هم هست.
مگه ما بازیکن نیاز داریم ؟!!

سینا در 14/4/1395 | 16:40 گفت:

ونگر فقط دنبال بز خری کافیه یه بازیکن با تیمش مشکل پیدا کنه یا مازاد باشه قیمتشم بالای 20 تا نباشه به طرفة العينی میگیرتش تو این چند فصلم برای خرید مهاجم دنبال مورد بز خری بوده که گیرش نیومده ایشالا هیچوقتم گیرش نیاد تا بفهمه بعضی وقتا برای موفقیت چاره ای جز خرج کردن نیست

ارمان در 14/4/1395 | 15:15 گفت:

اقا مهدی موراتا 78 میلیون یورو جناب رئال قیمت گذاشته که ونگر نمیده
در مورد اخبار بازگشت فن پرسی شایعش زیاد شده

mahdi در 14/4/1395 | 14:50 گفت:

ye fasle bade dighe

mahdi در 14/4/1395 | 11:17 گفت:

تلگراف گفته ونگر همچنان برای خرید موراتا مصممه و داره تلاشش رو میکنه !! (موراتا سر دستمزد هنوز با رئال به توافق نرسیده و احتمال فروشش هست) ضمن اینکه نیم نگاهی هم به لاکازت داره (ولی احتمالا لاکازت خودش نمیاد)

سعيد در 14/4/1395 | 10:56 گفت:

آقايون مثل اينكه كوليبالي هم شديدا به چلسي نزديك شده....واي بر ما...

ارمان در 14/4/1395 | 07:10 گفت:

دیروز هیچ کسی بهمون لینک نشد خدا رو شکر دیگه قرار نیست بازی بشیم
در مورد ژیرو هم جناب ونگر تو مصاحبش گفته بود که ژیرو مهاجم اصلی ماست پس زیاد امید نداشته باشید مدافع هم با وجود 3 تا مدافع عمرا بخره
چهارمی(که همونم شک دارم بیاریم)رو تبریک میگم پیشاپیش
Ittch#

ارمان در 14/4/1395 | 06:15 گفت:

یانسن شدید لینک شده به تاتنهام میلیک به ناپولی موسی دمبله که پرید باتشوایی هم پرید زلاتان مانه نولیتو هم پریدن ونگر موند و حوضش البته اسانو خریده که کیفیت بالایی داره به نظر من اکپوم و ماویدیدی از این بهترن

ALIREZAGUNNER در 14/4/1395 | 04:53 گفت:

حامد دقیقااین فکر منم بودبه نظرم ما هم بیاییم از سیستمی که ژیرو توش جواب میده استفاده کنیم درواقع ازسیستم با مهاجم سایه یا

همون 2مهاجمه استفاده کنیم.

به نظر من الکسیس بهتر از گریزمان میتونه نقش مهاجم سایه رو بازی کنه ای کاش تو تمرینات از این روش استفاده بشه شایدجواب داد.

sina در 14/4/1395 | 03:17 گفت:

اقا این بازیکن ژاپنی میتونه بازی کنه یا نه؟

حامد در 14/4/1395 | 03:02 گفت:

به سلامتی خرید مهاجم هم کردیم!!!!!!!!
این خرید یک خرید اصلی نیست.یعنی اگه مهاجم نخریدیم دلیلش خریدن این نیست.
اقا من یه سوال دارم چرا باید سیستمی رو بازی کنیم که ابزارشو نداریم؟؟؟
ژیرو اینقد خوب بازی میکنه چرا ما بازیمون رو محور اون نبریم؟؟یعنی یه سیستمی بازی کنیم که ژیرو توش راحت هست.

سعيد در 14/4/1395 | 01:37 گفت:

محمد حسين اگه ونگره كه خودش ي لباس ميپوشه ميره وسط بازي ميكنه ولي خريد نميكنه جاي اونايي كه گفتي...خخخخخ

محمد حسین در 14/4/1395 | 01:30 گفت:

عجب!
میخواست شر زلاتانو کم کنه حالا که زلاتان رفت کجا میخواد بره؟

ramin ghorbani در 14/4/1395 | 01:14 گفت:

ادینسون کاوانی پیشنهاد تمدید قرارداد پاریسن ژرمن را رد کرده است و احتمال دارد وی جانشین موراتا در یوونتوس شود.

محمد حسین در 14/4/1395 | 00:52 گفت:

ببخشید که پشت هم کامنت میذارم...

میگم رمسی با این شرایط و پست بازی ای ونگر براش در نظر گرفته (هافبک راست) و پیشنهاد بارسا احتمال پریدنش هست
با این خریدها مسوت و الکسیس هم احتمال رفتنشون هست
سانتی هم سنش داره میره بالا...
تئو و چمبو و کمپل هم که اخر وینگ راست خوبی نشدن
ولبک هم که رفت قاطی باقالیا
ژاکا هم که جایی اومد که نیاز به خرید نبود اصلن
ناچو هم سنش رفته بالا و رودریگز رو هم که نخریدیم
باتشوایی که رفت چلسی و یانسن و میلیک رو هم نخریدیم و لاکازتم میخواد تو باشگاهش بمونه و ایکاردی هم رو هواست و موراتا هم که میخواد یه سال دیگه رئال تلاششو بکنه...
ونگر فکر میکنه مربیگری انگلیس چالش جالبی براش میتونه باشه
الکسیسو یووه میخواد و بایرن
مسوتو بایرن میخواد
بیرینو بارسا میخواد
کوش رو رئال و بایرن میخوان
به نظرتون تا آخر نقل و انتقالات چیزی از تیم میمونه!؟

محمد حسین در 14/4/1395 | 00:44 گفت:

آقا اگه دقت کرده باشین ریش برای ژیرود ساخت !
کچل شدن برا سانچز!
رنگ کردن مو برای رمسی!
خالکوبی دست برا مسوت!
بهتره که پر و تئو و چمبو و... رو بیاریم اول براشون ریش بزاریم بعد موهاشونو ماشین 4 بزنیم باقی موشونو رنگ کنیم سفید! بعدشم یه خالکوبی براشون بزنیم!

محمد حسین در 14/4/1395 | 00:41 گفت:

آرمین: مرسی
منم دارم دو ساله میگم بهترین خرید روانشناسه!

محمد حسین در 14/4/1395 | 00:40 گفت:

ژیرو 2 گل یک پاس گل نمره :10
اوزیل 1 گل و 6 پاس کلیدی نمره:9
رمسی دو پاس گل : نمره 9
کوشیلنی نمره:7
-------------------------------------------------------------------------
اینا کجا بودن تا حالا!؟؟؟
ژیرود انصافا ما رو کشت و خودشم قربانی شد...
اگه تو منچستر ونگال یا توی تاتنهام و وستهم بود الان اندازه هیگواین قیمتش بود انصافا
به سیستم 90 دقیقه خیمه زدن ما روی دروازه حریف نمیخوره! فقط برای پلن بی!

آرمان: فکر میکردی میخواست بخره!؟
به سیستممون نمیخوره انصافا
وقتی هیچ جوری توپ گل نمیشه همه میدونن میکشیم زیرش برای ژیرود واسه همین کاورش میکنن!
اگه دقت کرده باشی بازیایی که متعادل هستن و تیم حریف هم قدرت حمله متقابل رو داره ژیرود خوب گل میزنه
یا بازیایی که ما یه گل زدیم و حریف میکشه جلو برای جبران...
من به خرید ژاکا خوشبین بودم چون اومدنش برای ضربه سر فشار کاور دفاع های حریف روی ژیرود رو کم میکنه...
کلا به ژیرود در فصل آینده امیدوارم چون راه دیگه ای ندارم!

مجتبی در 14/4/1395 | 00:38 گفت:

دوست عزیز بزرگترین تفاوت ژیرود تو فرانسه و آرسنال سیستم های متفاوت بازیشون هست
فرانسه و آرسنال با هم متفاوت بازی می کنن و سیستم بازیشون خیلی متفاوته

آرمین توپچی در 14/4/1395 | 00:27 گفت:

آرمان داداش دیگه اینقدر ونگر کله خراب نیست اگه بخواد بخره آقای گلی ژیرو هم نمی تونه جلوشه بگیره

یه نکته ای رو توجه کردم به نظرم جالبه برای مثال همین ژیرو همه قبول داریم ژیرو تو آرسنال متوسطه ولی اینجا داره می ترکونه
ژیرو همون ژیرو با همون تکنیک و ... ولی یه تغییر بزرگ داشته اگه به چهره ی ژیرو تو بازی های این دور نگاه کنید تفاوت بزرگی با چهره ی ژیرو تو آرسنال داره این همون بحث روحی روانه که آرسنال خیلی وقته توش ضعیفه

این نکته در رابطه با رمسی - کوشیلنی - سانچز هم درسته

ارمان در 14/4/1395 | 00:16 گفت:

ولی یه نکته با این اتفاق ونگر از خرید مهاجم منصرف میشه بدبخت شدیم فقط یه کلمه بدبخت

ارمان در 14/4/1395 | 00:09 گفت:

اقا سینا 15 تا بازی گل نزد کجا خوب بازی میکنه?1 بازی با رکورد شاماخ بزرگ فاصله داشت

sina در 14/4/1395 | 00:00 گفت:

تو ارسنال هم ژیرو خوب بازی میکنه من واقعا قبولش دارم حالا دوستانو نمیدونم

آرمین توپچی در 13/4/1395 | 23:54 گفت:

2 گل 1 پاس گل تازه رو گل پایه هم تاثیر خوبی داشت مگه میشه ؟ مگه داریم؟

Amir در 13/4/1395 | 23:54 گفت:

انصافا این ژیرو و رمسی تو آرسنال مث تیم ملیشون بازی میکردن اصلا مشکل نداشتیم ژیرو تو ۴ گلشون تاثیر گذار بود!

فرهاد در 13/4/1395 | 23:49 گفت:

ماشالله ژیرو 2گل1پاس گل عالی بازی میکنه توفرانسه

ارمان در 13/4/1395 | 23:38 گفت:

ارمین فهمیدی به منم بگو لامصب ژیرو برادر مگه ما چمونه اینجوری برای ما بازی نمیکنی?پاس گلش به گریزمان بهترین پاس تورنومنت بود

Vishka در 13/4/1395 | 23:30 گفت:

به قول خودت زلاتان است دیگر

آرمین توپچی در 13/4/1395 | 23:24 گفت:

اقا مجید نکته ی قشنگی گفت رکورد قدرت دیگه چیه ؟

حاجی خدایی این شماره 9 فرانسه کیه ؟

آرمین توپچی در 13/4/1395 | 23:24 گفت:

اقا مجید نکته ی قشنگی گفت رکورد قدرت دیگه چیه ؟

حاجی خدایی این شماره 9 فرانسه کیه ؟

majid در 13/4/1395 | 23:14 گفت:

ديروزم تو تست پزشكي منچستر ركورد پرقدرت ترين بازيكن تاريخ منچستر رو شكست
-------------------------------------------------------------------

دوستان یکی اینو توضیح میده واسه من یعنی چی این؟ رکورده قدرته چیو شکسته یعنی؟

یعنی قدرت از چه نظر؟ من چون تا حالا چیزی به اسم رکورده قدرت نشنیده بودم تا حالا!

اقا زلاتان خوب اصن خدا اما این یه مورد جز تبلیغات چیزه دیگه ای نیس. رکورد قدرت!!!

بعدم من عرض کردم که هنوز زوده واسه نا امیدی اما بخوایم دیر بجنبیم ممکنه ببازیم.

چیزیم که در مورده خریده غافلگیر کننده گفتم بر اساس شناختم از ونگره دیگه تصمیم به گول زدن خودم و شما رو

نداشتم. در کل اونی که از الان بخواد به بهونه ی واقع گرا بودن نا امید شه و همه چیو ببازه

از شخصیت ضعیفشه اینو جدی میگم تا اخر باید امیدوار بود و جنگید. حالا چون یکمی شعاریم

نشه حرفمون بگم که بله اگه نخوایم بازیکن بگیریم یکمی با شرایط نا برابر باید لیگ و

جلوی بقیه رقیبا شروع کنیم. به نظر خودم که خرید خواهیم داشت حالا دیگه ببینیم...

sina در 13/4/1395 | 22:22 گفت:

من فک کنم بازیکن خوبی باشه

احسان در 13/4/1395 | 21:40 گفت:

اون اماری که قبلا تو ویکیپیدیا زده بودن اشتباه بوده

احسان در 13/4/1395 | 21:40 گفت:

امار کلی تاکوما آسانو:
92بازی,65بار تعویضی وارد زمین شده,16 بار تعویض شده,25 گل,2پنالتی,14پاس گل,2 کارت زرد, 3695دقیقه بازی,میانگین هر 148 دقیقه یک گل.

sina در 13/4/1395 | 21:18 گفت:

سلام اقا این بازیکن ژاپنی میتونه تولیگ بازی کنه یا نه؟

فرهاد در 13/4/1395 | 20:58 گفت:

هرچقدکه دلمومیخوام روشن نگهدارم وبگم یه کاری میکنم مثل ابنکه هیچ کاریم نمیکنیم بقران دیگه دارم دیونه میشم ازیه طرف نمیتونم دل بکنم ازارسنال از یه طرفم داره نابودم میکنه چیکارکنم اخه این ژاپنی چیه اخه مگه ادلاید یااکپوم حتاسانوگو چیشون ازاین کمتره شدیم مسخره عالموادم تیم های رقیب زلاتانو میختاریان باتشوای .... میگیرن مامیریم کیو میگیریم

سعيد در 13/4/1395 | 20:18 گفت:

با سلام به همگي، چند تا نكته رو ميخوام بگم با اجازتون،
اول اينكه اونايي كه ميگن زلاتان پيره و فوووووقش ي سال بتونه اينجوري بازي كنه و مصدوم ميشه و اين حرفا بايد بگم كه به نظر من قضيه ي گوشت و گربه ست، چون زلاتان الان ده ساله كه عاليه اين سالهاي آخر هم كه فوق العاده بوده، ديروزم تو تست پزشكي منچستر ركورد پرقدرت ترين بازيكن تاريخ منچستر رو شكست، باااا پنجاه سال سن، شايدم شصت سال......( با اين تفاسير بشينيم و منتظر باشيم مصدوم شه....)
آقا مجيد كه ميگي ونگر يهو ي ستاره اي ميخره كه ما اصلا فكرشم نميكنيم و حواسمون بهش نيست، آخه برادر من خدارو شكر ما توو اينجا اسم تمام مهاجم هارو ( حتي طارمي و برهاني...) رو برديم،به هيچ كدومشونم متاسفانه حتي نزديك هم نيستيم، خودمونو كه ديگه نميتونيم گول بزنيم، البته هنوز خيلي ها موندنا كه تكليفشون معلوم نيست ( موراتا و بنزما و كاواني و لا كازت و ايكاري و....) ولي خب با اين رويه اي كه ونگر و مسئولين احمق تيم در پيش گرفتن اميد الكي نداشته باشيم بهتره....
در مورد اين سامورايي هم واقعا نميدونم چي بگم، ولي بالاخره ونگر خيلي بيشتر از منو شما ميفهمه قطعا و دلائل خوبي داره براش، لازم هم نيست به ما توضيح بده، ولي خب آخه سنش خيلي هم پايين نيست كه بگيم پديده ي عجيب و غريبيه، تو اين سن بازيكناي اثبات شده و خييييلي بهتري هستن چرا سراغ اونا نرفته الله و اعلم...
من در اين مورد به نظر ونگر احترام ميذارم، در ضمن اين بازيكن قرار نيست تو تيم بازي كنه، به خاطر مجوز كار قراره قرض داده بشه...
جناب عابدي من كاااااملا شمارو درك ميكنم كه اينقدر حرص بخوري، چون هيچكس نميتونه ي آرسنالي رو درك كنه جز ي آرسنالي...( جمله سنگين بود ي دقيقه تنفس...خخخخخ)

Amir در 13/4/1395 | 19:48 گفت:

آقا من که دارم اصن یه جوری میشم
ما داریم میگیم نقل و انتقالات هنوز شروع نشده و واسه دو تا پستمون وقت داریم منچستر بارشو بست به گفته اسکای بالای ۹۰ درصد شانس دارن واسه پوگبا
اونا پوگبا میختاریان زلاتانو ارک بیلی رو گرفتن ما با اینکه درآمدمون امسال با اونا زیاد فرق نمیکرد فقط ژاکا
البته فک کنم منچستر مدافع هم بگیره
چلسی که داره کانته رو میگیره با باتشوایی البته فعلا
منسیتی هم که خودتون میدونید
اونوقت ما نشستیم میخوایم بچه ژاپنی برامون معجزه کنه
این همه مهاجم تو بازار بود از زلاتان و ایکاردی و یانسن بگیر تا موراتا و بنزما و ..... ما رفتیم کیو گرفتیم
وینگ راست درست و حسابی نداریم چندتا بنجل داریم مث ولینگتون و ولکات و گیبس و شاید چمبرلین مدافع نداریم مهاجم نداریم تا کی آخه صبر اه حالم بهم میخوره از این وضع

mojtaba در 13/4/1395 | 19:39 گفت:

ژاکا خوبه واسه هافبک دفاعی با توجه به سبک بازی آرسنال
مهاجم رو امید دارم
دفاع رو زیاد نه
نخره اوزیل و سانچز تمدید نمیکنن
منم بازیاش رو نمیبینم
منم بازیای قدیم رو میدیدم ولی تیم افت کرد تک و توک میدیدم که کیا هستن تو تیم چون سیاست باشگاه عوض شده بود
از وقتی اوزیل رو خرید باز جدی تر نگاه کردم
اوزیل و سانچزم برن به امید کی بشینم نگاه کنم
آسانو)))

ارمان در 13/4/1395 | 19:28 گفت:

اقا مجتبی عقل هر بنی بشری هم.میفهمید تیم مهاجم و دفاع و هافبک دفاعی میخواد خرید? پس امید نداشته باش

mojtaba در 13/4/1395 | 19:03 گفت:

بعید میدونم با همینا ببنده تیم رو
یه مهاجم دیگه هم میگیره
هر بنی بشری میفهمه اینا کافی نیست

mojtaba در 13/4/1395 | 19:03 گفت:

بعید میدونم با همینا ببنده تیم رو
یه مهاجم دیگه هم میگیره
هر بنی بشری میفهمه اینا کافی نیست

ارمان در 13/4/1395 | 18:48 گفت:

یکی دلیلی که ونگر میتونه برای نخریدن مهاجم و دفاع بیاره رو میگه?

arsenal در 13/4/1395 | 18:47 گفت:

دلم بحال این روزایه تیم میسوزه،
یه تیمی مثله چلسی ، 3 تا مهاجم اختصاصی داره ولی ما . . .
یا منچستر ،چه سیتی و چه یونایتد ،تاتنهامم افتاده دنباله مهاجم با اینکه . . .
چقد وضع داغونه

هیشکی نمیدونه . . .

ارمان در 13/4/1395 | 18:18 گفت:

یه بار یکی تو توییتر نوشته بود ارسنال حمله میکنه حریف گل میزنه این خلاصه بازیه

آرمین توپچی در 13/4/1395 | 18:09 گفت:

دوستان یه نکته شماره 9 نپوشه صلوات : دی


تنها تیم هایی که از ما جلوتر هست من یو و لستر به نظر من ما از بقیه بزرگ ها جلوتریم (می دونم با این نظر منو با خاک یکسان می کنید ولی من دلایل خودم رو دارم )

arsenal در 13/4/1395 | 18:00 گفت:

وای باتشوایی هم رفت چلسی
فصله دیگه ، زنگ تفریح نشیم ، صلوات
عجب فصلی بشه فصل آینده


ولی خدایی دلم برای بعضی از بازیهای تیم تنگ شده
مخصوصا اونایی که شب بود و تا داور سوتو میزد تیم شروع میکرد به حمله و حریف ضد حمله میزد و گل میخوردیم و . . .

مجتبی عابدی در 13/4/1395 | 17:59 گفت:

ضمنا مهدی منظورم از ده دقیقه اخر این بود که یکی مث ماویدیدی و اکپوم اندازه کافی خوب هستن واسه اون ده دقیقه ...

منم نخواستم شما میلی به بحث داشته باشین .

مجتبی عابدی در 13/4/1395 | 17:55 گفت:

من اصا حرف نزنم بهتره چون نمی خوام کسی ناراحت شه ولی بعضی دوستان بد برداشت می کنن .

Take care gunners

مجتبی عابدی در 13/4/1395 | 17:54 گفت:

مهدی جان اصلا قصد تمسخر یا جسارت هیچ وقت به یه رفیق ارسنالی و نداشتم و ندارم ... اگه بد بیان کردم عذر می خوام ... چشم چیزی دیگه نمی گم ولی اتفاقا با دقت هم می خونم و باعث افتخارمه ... شرایط خوبی نیست واسه تیم و منم یکم قدیمیم ینی دقیق دیدم ارسنال چی بود و چی شد مث همه ... بازم قصد توهین نداشتم .

mahdi در 13/4/1395 | 17:45 گفت:

#جناب آقای عابدی ؛
من زیاد میلی به بحث کردن با شما ندارم چون میبینم اصلا کاری به نوشته های دیگران نداری و برداشت خودت از حرف بنده روبا افتخار (و کمی تمسخر) بیان میکنی
الانم چون بنده رو مخاطب قرار دادی جواب میدم ولی خواهشا بعد از این نوشته های منو کلا نخون .. از من بگذر !

-----------------------------------------------------
نقل قول مجتبی عابدی: مهدی جدی فاز یه مربی چی باید باشه که تواین شرایط واسه ده دقیقه اخر بازیایی که برده خرید کنه ؟؟؟!!! :-/

جواب: اگه شما متوجه نشدی که مربی برای 10 دقیقه خرید نکرده منم نمیتونم کمکی بهت بکنم

-----------------------------------------------------
نقل قول مجتبی عابدی: الننی کاری نکرده که همه رو متحیر کنه !!! فقط بازیکن خوبیه نسبتا ... وگرنه دردی و از تیم دوا نکرده ...

جواب: اگر شما توقع داشتی با خرید الننی دردهای تیم دوا بشه من این توقع رو نداشتم .. همینکه الننی با اون هزینه در سال اول حضورش اینقدر خوب کار کرده برای شخص بنده کافی بود و شخصا از عملکردش در لیگ برتر متحیر شدم
از عملکردی که امثال سانچز و اوزیل و ژیرو با اینهمه سابقه بازی جرات نکردن با شوت پشت محوطه دروازه بارسلونارو باز کنن ولی الننی خیلی راحت اینکارو کرد

arsenal در 13/4/1395 | 17:43 گفت:

یکی نیس به این ونگر بگه ، خوب لامصب تیم با 2-3 تا بازیکنه دیگه میشه یه تیم قابل رقابت ، خوب بگیر دیگه.
هم خودتو زجر میدی هم بقیه رو .
لامصب بگیر بزار دهنه این تیمایه تازه به دوران رسیده رو سرویس کنیم .
عجیبه انگار مخش یخ زده

مجتبی عابدی در 13/4/1395 | 17:40 گفت:

نه بخاطر اینه که قرارداد داره تا چند روز دیگه گمونم یا بخاطر اینکه شمارشو کسی بر نداشته ...

arsenal در 13/4/1395 | 17:37 گفت:

چه توقعاتی دارین
من فقط دارم به این فکر میکنم که چرا اسم استاد فلامینی رو از توو سایت محو نمیکنن و هنوز اسمش توو لیسته بازیکناست ، شاید میخواد بازم با استاد تمدید کنه .


واقعا خدا نکشتت ونگر با این خریدات

به عقل جن هم نمیرسید همچین خریدی

ایده ای که پشت این خریده منو نگران میکنه ، چندجا خوندم که این خریدو میخواد بفرسته قرضی و . . .
یعنی نگاه ونگر به آیندس ؟!! یعنی میخواد بازم تمدید کنه ؟

مجتبی عابدی در 13/4/1395 | 17:37 گفت:

ابوبکر و می گرفت باز امیدی بود ... یا لاکازت ... یا امباپه ... ( دیگه کاری کردن بگیم کاش لااقل طارمی و می خریدن :-/ )
ازین بدتر خدایی نمی شه خرید کرد ... شخصیت ارسنال شده خوراک مسخره کردن ... تو بدترین دوره ی باشگاه از نظر داشتن یه مهاجم خوب رفتن کی و خریدن تو نزدیک 60 تا بازی تو جی لیگ 11 گل ؟؟؟!!! :-/

ولینگتون سیلوا رو همه یادمونه امارش از پله هم ترسناک تر بود ... چی شد ؟؟؟!!!

arsenal در 13/4/1395 | 17:34 گفت:

......

مجتبی عابدی در 13/4/1395 | 17:32 گفت:

ارمین چند ساله هممون داریم گول این خریدا و شرایط و می خوریم ؟؟؟ خب معلومه ناراحتیه اونم فقط واسه شرایط ارسنال ... بخدا اگه یه افریقایی بود ادم کلی امیدوار می شد ... یه سال یادمه ونگر یه دفاع راست ژاپنی خرید تو زرد ازاب درومد اصا محو شد یبارم میایچی رو خرید که فاجعه بود پارکم دیگه همه یادشونه ...

اره قبول گمنام باشه ولی دیگه نه استاد تاکوما :-/ تو لیگ برتر نمی ذارن یکی مث ژیرو تکون بخوره و یهو یه نیم فصل گل نمی زنه با اون هیکل ... این دیگه ...

امیدوارم درست پیش بینی کنی ارمین ولی مطمئنم این خرید جز یه شکست مسخر هیچی نیست ... منفی بافی و ناراحتی نیست ... فقط کافیه یه سر بری اینستا ی ارسنال !!!

آرمین توپچی در 13/4/1395 | 17:27 گفت:

ونگر گریزمان ژیرو رو دیده ...

اشتباه تایپ کردم

مجتبی عابدی در 13/4/1395 | 17:26 گفت:

دارن یه کاری می کنن بگیم شاماخ عجب بازیکنی بود یادش بخیر !!! :-/
بقول ارمان ____ شاماخ : ژل موی مراکشی :-/ جنکینسن : سوپر گل به خودی :-/

آرمین توپچی در 13/4/1395 | 17:25 گفت:

داداش آرمان من حرفم این نیست که کجا بازی می کنه من حرفم اینه که به تعداد گل نیست

یه حسی بهم می گه این یارو دقیقا برعکس ژیرو هست یه جورایی ونگر گریزمان ژیرو رو دیگه اومده یه همچین کاری رو تو آرسنال بکنه
البته گریزمان کجا این کجا

امیدوارم کاری که اوکازاکی فصل قبل کرد این بتونه بکنه فصل پیش اوکازاکی در واقع واردی رو کامل کرد

آقا مجتبی می دونم ناراحتی ولی یه حسی از رو قلمت داره بهم میگه نظرات از رو ناراحتی هست خداروشکر ونگر آمار خوبی تو خرید های موفق داره

مجتبی عابدی در 13/4/1395 | 17:21 گفت:

جدی جدی دارم روانی میشم ...

ارمان در 13/4/1395 | 17:16 گفت:

مصاحبه ونگر بعد از اینکه نقل و انتقالات تموم شده:
ما ژیرو داریم که تا نیمه نهایی یورو رفته و تاثیرگذار بوده و کیفیت خودشو رو نشون داده و والکات هم هست که من به اوگفتم که مهاجم اینده تیم است و اینده او در خط حمله هست و ولبک را داریم که امیدواریم بتواند نیم فصل دوم به تیم کمک کند و امسال تاکوما را خریدیم که کیفیت بالایی دارد او میتواند به تیم کیفیتی را اضاف کند
در مورد دفاع ما مرته ساکر را داریم که رهبری قوی است و میتواند در بازی های بزرگ به تیم کمک کند همچنین کوش در فرم خوبی قرار دارد گابریل نیز کیفیت خود را نشان خواهد داد و کالوم را داریم که دفاع جوانی است و میتواند در مواقع نیاز به کار تیم بیاید
وقتی خبر نگار در مورد بازیکن نخریدن میپرسن:
در ابتدا بازیکنان با تیم های خود قرارداد دارند و نمیشود بازیکن را به راحتی جذب کرد ما امسال تاکوما و ژاکا را خریدیم که کیفیت بالایی را به تیم اضافه میکنند و اینکه همه از من میخواهند که بازیکن بخرم ولی این کار باعث بر هم خوردن بالانس در تیم میشود این ترکیب کیفیت لازم برای بردن را دارد

مجتبی عابدی در 13/4/1395 | 17:14 گفت:

مهدی جدی فاز یه مربی چی باید باشه که تواین شرایط واسه ده دقیقه اخر بازیایی که برده خرید کنه ؟؟؟!!! :-/
این و صرفا واسه این خریدن که خریدی انجام شده باشه طبق گفته ی ونگر که قول داده بود یک نهایتا دو بازیکن دیگه بگیره !!!

مصاحبه ی ونگر چند روز دیگه : همونطور که قول داده بودیم خرید انجام شد و هوادارا نباید نگران وضعیت خط حمله باشن !!! ما ژیرو رو داریم که خودش بتنهایی یه ملت و به اف می ده !!! حالا هم استاد تاکوما رو از شائولین اوردیم که سرعت و کیفیت رو به ترکیب اضافه می کنه !!! در اینده چیزهای بیشتری ازاو خواهید شنید !!!

من شک دارم اصا از همون اول هم این اقساط امارات واقعیت داشت ینی باشگاه از پسش بر نمیومد بدون فروش ستاره ها ؟؟؟!!! باز صد رحمت به ژانویه 2011 که میایچی رو خریدن باز پستش یه جوری بود که حداقل قابل توهم بود :-/

مجتبی عابدی در 13/4/1395 | 17:07 گفت:

شاه ماهی امسال رناتو سانچز بود که بایرن عین اب خوردن قاپیدش ... دقیقا مث داگلاس پارسال ...

mahdi در 13/4/1395 | 17:05 گفت:

یه کلیپ توی طرفداری ازش دیدم
سه تا نکته ای که مشهود بود رو برای شما هم میگم ، اما قبلش باید بگم که توقعمون از این خرید نباید لیگ برتر باشه !
این خرید صرفا تا یکی دو سال دیگه ، فقط برای جام حذفی و اتحادیه و نهایتا 10 دقیقه آخر بازیهایی که برنده شدیم هست و به نظرم میتونه خیلی مفید باشه

- اولین چیزی که توی بازیش جلب توجه میکنه ، اینه که سرعت پا به توپش با سرعت استارت بدون توپش برابره ! (بعنی اختلاف خیلی کمی داره و برعکس والکاته که پا به توپ سرعتش نصف میشه)

- دومین نکته اینه که داخل و اطراف محوطه ، با اولین تماس ، توپ رو شوت میکنه (که البته توی لیگ ژاپن شاید کار مهمی نباشه اما اگه این قابلیتش در آرسنال هم حفظ بشه نکته خوبیه)

- نکته سوم ، گلاب به روتون ، پایین تنه ی محکمی (مثل سمیر نصری و ادن هازارد) داره که اگه به کلیپش دقت کنید ، متوجه میشید قدرت تعادل و کنترل خوبی داره و این نکته دقیقا نقطه ضعف والکات و چمبرلین هست

*** باز هم میگم این تعاریف بنده فقط برای خرید یه بازیکن با قیمت پایین و سن مناسب برای رشد بود که قرار نیست مستقیما (امسال) در بازی های لیگ بازی کنه

مجتبی عابدی در 13/4/1395 | 17:04 گفت:

خب لعنتیا لااقل وینسنت ابوبکر و کی گرفتین لااقل امیدی بود ...

الان جدی کسی امید داره این کاری بکنه واسه ارسنال ؟؟؟ شاهکار کنه مث همون پارک یکی دوتا گل بزنه تو اتحادیه ...

دست به دست هم ارسنال را کنیم نابود ... هرروز *س خور تر از دیروز (شعار کروئنکه و ونگر!)

مجتبی عابدی در 13/4/1395 | 17:00 گفت:

این و پرسپولیس و استقلال نمی خرن ارسنال خریده !!! WTF is going on

الننی کاری نکرده که همه رو متحیر کنه !!! فقط بازیکن خوبیه نسبتا ... وگرنه دردی و از تیم دوا نکرده ... ادو با اون همه سوتی های سالهای اولش گلای خیلی مهم و موثری می زد هیشکی تحویلش نمی گرفت ... دلم واسه ارسنال قدیم تنگ شده بدجور !!!

سینا در 13/4/1395 | 16:56 گفت:

ونگر خدا نکشتت با این خریدت

مجتبی عابدی در 13/4/1395 | 16:55 گفت:

رسما دارم دیوونه می شم ... اوه یادم نبود مهاجم کلاس جهانی می خواستیم و ژیرو اندازه کافی خوب نبود و الان استاد تاکوما رو از لیان شامپو اوردیم !!! کیفیت داره !!! جوونه !!! مفت می ارزه !!!

خدایا بسه

mojtaba در 13/4/1395 | 16:49 گفت:

به نظرم باز مهاجم میخره اینو واسه چن سال بعد میخواد
امیدوارم دفاعم بخره یکیو از سری آ بکنه
ولی بعید میدونم چیزی ازش دراد آخه بازیکن آسیایی اونم تو آرسنال؟؟؟
شایدم تبلیغاتی باشه
خودمونیما قشنگ یه گشت زد از همه بدتر رو آورد

ارمان در 13/4/1395 | 16:33 گفت:

یه سوال این اصلا مجوز کار داره?این چطور میخواد بازی کنه?

mahdi در 13/4/1395 | 16:17 گفت:

اگه 21 ساله باشه به نظرم همه چی بستگی به خود بازیکن داره
میتونه با روحیه ای مثل الننی وارد آرسنال بشه و همه رو متحیر کنه
و میتونه مثل پودولسکی ، تنبل بازی دربیاره و هیچی نشه

ارمان در 13/4/1395 | 16:05 گفت:

اخه اقا ارمین قبول دارم داره تو تیم.قهرمان ژاپن بازی میکنه تو این سن 3 تا لیگ برده ولی اخه تو اون لیگ ذخیره هست دیگه خودت اوضاع رو درک کن اگه حالا تو یه تیم درستی نیمکت بود قبول ولی لیگ ژاپن نیمکت نشین باشی?

آرمین توپچی در 13/4/1395 | 15:39 گفت:

آقا آرمان این حرفت رو قبول ندارم
تیری هانری 16 بازی 3 گل در یوونتوس با منطق شما نباید تیری هانری رو گرفت یا دنیس برکمپ 52 بازی در اینتر 11 گل

هم خوشحالم هم ناراحت
ناراحتی به خاطر اینه که انتظار بیش تری داشتم
خوشحالیم برای اینکه که خیلی وقت بود ما بازیکن که ستاره نبود رو نخریده بودیم
این یه واقعیته تمام ستاره های حال حاضر مادرزاد ستاره نبودند که بالاخره یه تیمی اول اونارو پیدا کرده مثال هاشم زیاده

دلم برای زمانی تنگ شده که بازیکن می خریدیم به دنیا می گفتیم نگاه کنید کف کنید

امیدوارم ونگر توش یه چیزی دیده باشه چون من که هیچی ندیدم

مسعود در 13/4/1395 | 14:52 گفت:

کلا ونگر اوت

ارمان در 13/4/1395 | 14:41 گفت:

یکی این خرید رو برای من توجیه میکنه 57 بازی 11 گل صد رحمت به ژیرو تو ارسنال هست 60 بازی 27 تا میزنه

ارمان در 13/4/1395 | 14:31 گفت:

میاییچی یا پارک دوم به ارسنال پیوست تبریک میگم اینم مهاجم شش دنگ ونگر بشینیم سماق بمکیم که شاید اقا خواست دو قرون خرج کنه
بعدش دوستان میشه خودتون رو گول نزنید?زلاتان عین خانی جواب میده تا دوسال حمله من یو رو تامین میکنه بشینید و نگاه کنید که ما داریم با این لردامون حرص میخوریم من یو همه چی رو درو میکنه

majid در 13/4/1395 | 14:13 گفت:


یه جورایی نه میشه زلاتان و نخواست نه لازمه که از نداشتنش افسوس بخوریم. دلیله

حرفمم مثه اکثریت سنشه. نمیشه گفت سن فقط یه عدده. اینو با اطمینان میگم زلاتان

امسالم جواب بده همین امساله. تازه اگه همین امسالم جواب بده. به هر حال گذر سن

رو فیزیولوژی بدن تاثیر داره نمیشه گفت سن فقط یه عدده. امیدوارم یه مهاجم و یه دفاع

خوب جذب کنیم. هنوز اتفاقی نیفتاده بخوایم نا امید شیم نقل وانتقالات تازه شروع شده،

گرچه اگه بخوایم دیر هم بجنبیم باز ممکنه اتفاقات بدیم بیفته. اما یه چیزیم هست که

ونگر نشون داده همیشه یهویی یه ستاره ایو شکار میکنه که هیچکی تو محاسباتش

روش حساب نکرده و حواسش بهش نبوده. امسالم یه حسی میگه دوباره این اتفاق

میفته. مثلا به قول اون دوستمون یهویی میبینی هری کین و گرفتیم یا بنزمایی که هیچ

شایعه ای امسال ازش نیست و گرفتیم (اینا صرفا مثال بود). به هر حال تا روزه اخر امیدوار

میمونیم. چون تنها کاریه که از دستمون برمیاد.

احسان در 13/4/1395 | 13:55 گفت:

احتمالا مهاجم دیگه ای در کار نباشه 😢😢

احسان در 13/4/1395 | 13:53 گفت:

تاکامو اسانو به ارسنال پیوست خخخخخ مهاجم خریدیم ها 😑😑

حسن در 13/4/1395 | 13:28 گفت:

زلاتان در حال حاضر حکم دروگبای2فصل پیش برای چلسی رو داره

Sajad در 13/4/1395 | 11:44 گفت:

تو بحث زلاتان تصمیم گیرنده نهایی خود زلاتان بود نه باشگاه هایی که میخواستنش که علاقه زلاتان به منچستر و رونی و مورینیو خیلی وقته که وجود داشت
با پول بیشتر هم نمیشد بیاریش.چون اگه دنبال پول بود از پاریس جدا نمیشد یا میرفت به باشگاه چینی

با این حال امیدوار بمونیم که انشالله یه مهاجم بزرگ میخریم که اگه بخریم بیشتر مشکلات تیم حل میشه اگرم نخریم....

mahdi در 13/4/1395 | 11:39 گفت:

اولا شاعر میگه :

باید بپرد هر که در این پهنه عقاب است
حتی نه اگر بال و نه پر داشته باشد ...


ثانیا: نظر شخصیم اینه که با توجه به سن زلاتان و لیگ درگیر جزیره ،
احتمال مصدومیت ِ نیم فصلی زلاتان وجود داره


ثالثا: به احتمال زیاد منچستر نمیتونه ممفیس دیپای رو راضی نگه داره
و قبل از اینکه ونگال (پیش فصل 15-2014) دیپای رو بخره ، در لیست خرید ونگر بود
که سرعت عمل ِ منچستر اجازه خریدش رو نداد
و شاید بشه مثل ولبک دیپای رو از منچستر کشید بیرون !

-------------------

هنوز مهاجم بزرگی در اروپا جابجا نشده ولی به احتمال زیاد ، با اتمام بازیهای اروپایی،
این اتفاق میفته و از اونجایی که رئال مادرید ، بایرن مونیخ ، پاریس با اینکه مهاجم دارن اما
هنوز دنبال مهاجم هستن ، میشه امیدوار بود با خرید مهاجم ، مهاجماشونو از دست بدن
چون هیچ مهاجم بزرگی حاضر به نیمکت نشینی نیست (مخصوصا کاوانی جوون)

من هنوز منتظرم ...

majid r در 13/4/1395 | 11:38 گفت:

صابر قاسمیان
خوش اومدی دوست عزیز
===
در مورد زلاتان 34سالشه نزدیک چهل!!!
زلاتان تو هر تیمی بوده اون تیم قهرمان شده
یک برنده واقعی
خوب بودن مهمه نه سن
یک خرید عالی برا منچستره خواهد بود
و ونگر همچنان منتظره یه بازیکن یه میلیونی پیدا کنه که 30تا گل بزنه!!!

ارمان در 13/4/1395 | 11:37 گفت:

این که زلات سال دیگه میپوکونه که بحثی نیست ولی در مورد خودمون واردی که رد کرد لاکازت هم مدیر لیون گفته نمیدیم ایکاردی هم که گفته از اینتر نمیره. دقیقا به هیچی افتادیم به خدا همون واردی دوباره یه پیشنهاد 150 هزارتایی بدیم بهش میاد یا لاکازت اگه پیشنهاد 40 میلیونی بدیم لیون با سر میاد ولی مشکل اینه که کسی تو باشگاه نمیخواد خرج کنه

صابر قاسمیان در 13/4/1395 | 10:08 گفت:

سلام دوستان. ببخشید من تازه عضو سایت شدم. قبل از این همیشه میومدم پستا و کامنتا رو میخوندم اما تا حالا عضو نبودم. شایدم باید یه پست جدید میذاشتم واسه معرفی. در هر صورت عذر میخوام. فقط یه چیزی بگم و برم :دی این امیدواری بعضی از دوستان خیلی خوبه. منو یاد این سوال میندازه ک رای بدیم یا ندیم؟ ))))))) همیشه میگیم رای بدیم، این یکی فرق میکنه، امسال فرق میکنه، داره تغییرات صورت میگیره. اما همش وضع همینه ک هست (منظورم ب کساییه ک وضع حال حاضر رو خوب نمیدونن!)
کلا انسان موجود عجیبیه لامصب. تو سخت ترین شرایط خودشو ب ی چیزی امیدوار میکنه. این امید اگه نباشه ادم میمیره :دی
من ک خودمو ب آرون رمزی امیدوار نگه میدارم این روزا :دی
کوچیک همه شماهام هستم

محمد کاوه در 13/4/1395 | 08:16 گفت:

به تیم ما نمیومد البته اگه دنبال افتخار بود میومد تا تو اروپا بازی کنه و جلو یکی از بهترین گل ساز های دنیا آقایی کنه
دلیل رفتنش به من یو فقط تعداد هوادار های این تیمه
که تو بازنشستگیش خیلی به دردش میخورن
به نظر من اصلاً به کار ما نمیاد
چون نهایت یکسال میتونه بازی کنه
اونم اگه بتونه
با توجه به دستمزدش هم به درد نیمکت نمیخوره
روی هم رفته اولین نخرید! ونگر بود که ازش خوشحال شدم
اینکه این بازیکن به درد یک فصل کامل لیگ برتر نمیخوره فقط زمان ثابت میکنه

فرهاد در 13/4/1395 | 00:36 گفت:

من یکی مطمعنم که یک مهاجم درست حسابی میگیریم دلم روشنه یکی که کمترزلاتان نباشه برامون...

سعيد در 13/4/1395 | 00:08 گفت:

لايك حامد

حامد در 12/4/1395 | 23:41 گفت:

من ناراحت نیستم که نگرفتیمش چون نه میومد نه میتونستیم هم مثل یه چاغو دولبه بود واسمون
ضمن اینکه خاطره ی بد از ونگر داشت.نمیومد چون دنبال جاه طلبی بود به فکر جام بود بزرگی میخواست کنه طبیعی بود بره منچستر اونم منچستر خوزه این ما اروپا هستیم و اونا نیستن دل خوشی ما و توجیح ناکامی خودمونه وگرنه میدونیم زنگ تفریح هستیم اونجا از گروهیش به زور میریم بالا چه برسه ...
نمیتونستیم چون وقتی رقیب مثل منچستر داری تو خرید شکست خورده هستیم از قبل مگر اینکه بازیکن دلش با ارسنال باشه
چاغو بود چرا میتونست خوب باشه چون بزرگی میومد تو تیم این بازیکنا مفت خور میتونستن یاد بگیرین ازش چهارتا چیز هرچند یاد نمیگرفتن
و هرچی کمبود تو تیم بود یه جوری زلاتان دواش بود

میتونست بد باشه چون ونگر نمیتونست کنترلش کنه یا احساس من اینه خودش گفته بود از پپ بدم میاد چون روش داد زدم اما اون با برخوردی نکرد حس میکنم ونگر هم اونجور بود ویلشر ژسنی رو نتونست ادم کنه این ونگر خاموش بازیکن چموش بدردش نمیخوره

سعيد در 12/4/1395 | 23:37 گفت:

زلاتان در حال حاضر كاملترين مهاجم دنياست...

علیرضا در 12/4/1395 | 23:26 گفت:

من که عاشقشم. امسال آقای گله.حیف که نگرفتیمش