خودتون قضاوت کنید...

نویسنده: Hossein Y

وبلاگ من
نویسنده: Hossein Y
هر کار میکنم عوض نمیشه!!!!
کل بازدید: 137,983 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
دوید اورنستین ژورنالیست معتبر BBC: اونای امری تیم بزرگی را با خود به آرسنال نخواهد آورد، انتظار می رود ۵-۶ نفر از تیم خود به همراه دیگر اعضای کادر فنی که در گذشته زیر نظر ونگر کار می کردند را با خود داشته باشد.
دوید اورنستین ژورنالیست معتبر BBC: اونای امری تیم بزرگی را با خود به آرسنال نخواهد آورد، انتظار می رود ۵-۶ نفر از تیم خود به همراه دیگر اعضای کادر فنی که در گذشته زیر نظر ونگر کار می کردند را با خود داشته باشد.
آرسنال آماده به خدمت گیری آدرین ربیو، هافبک جا مانده از جام جهانی فرانسوی تیم پاریس سن ژرمن است. بر طبق گزارشات، آرسنال می خواهد آدرین ربیو را به خدمت بگیرد. هافبک پاریس سن ژرمن در لیست ۲۳ نفره فرانسه در جام جهانی روسیه قرار نگرفت. بنا بر گزارشات حاصله، ربیو پی اس جی را بدلیل مدت زمان کم بازیش مقصر این وضع خود می داند. کالچومرکاتو خبر داد که آرسنال اکنون می تواند برای جذب او اقدام کند و به او درباره آینده و بازی در تیم اصلی اطمینان هایی بدهد. ربیو ۲۳ ساله، تنها یکسال از قراردادش با پی اس جی باقی مانده است.
آرسنال آماده به خدمت گیری آدرین ربیو، هافبک جا مانده از جام جهانی فرانسوی تیم پاریس سن ژرمن است. بر طبق گزارشات، آرسنال می خواهد آدرین ربیو را به خدمت بگیرد. هافبک پاریس سن ژرمن در لیست ۲۳ نفره فرانسه در جام جهانی روسیه قرار نگرفت. بنا بر گزارشات حاصله، ربیو پی اس جی را بدلیل مدت زمان کم بازیش مقصر این وضع خود می داند. کالچومرکاتو خبر داد که آرسنال اکنون می تواند برای جذب او اقدام کند و به او درباره آینده و بازی در تیم اصلی اطمینان هایی بدهد. ربیو ۲۳ ساله، تنها یکسال از قراردادش با پی اس جی باقی مانده است.
ایان پولتر بازیکن مطرح گلف و هوادار متعصب آرسنال در مورد جانشینی آرسن ونگر توسط اونای امری گفت: "به نظرم هر کسی قرار بود این نقش را بر عهده گیرد باید سنگ بزرگی را در مقابل ۲۲ سالی که به نظرم آرسن به خوبی از عهده‌ی آن بر آمد، بر می داشت، به امید آنکه تغییر او اتفاقی مثبت باشد و تیم را در قسمت های مهم تقویت کرده و نتایج خوبی کسب کند." ایان پولتر بازیکن مطرح گلف و هوادار متعصب آرسنال در مورد جانشینی آرسن ونگر توسط اونای امری گفت: "به نظرم هر کسی قرار بود این نقش را بر عهده گیرد باید سنگ بزرگی را در مقابل ۲۲ سالی که به نظرم آرسن به خوبی از عهده‌ی آن بر آمد، بر می داشت، به امید آنکه تغییر او اتفاقی مثبت باشد و تیم را در قسمت های مهم تقویت کرده و نتایج خوبی کسب کند."
باشگاه آرسنال رسما اعلام کرد، عبارت "Visit Rwanda" در فصل آتی روی آستین پیراهن باشگاه نقش خواهد بست و این جزئی از یک قرارداد سه ساله با هیئت توسعه کشور رواندا خواهد بود.قرارداد اسپانسرینگ آستین پیراهن با عبارت ویزیت رواندا با گذر از اسپانسرینگ شرکت هیوندا برای چلسی و نِکسِن تایر برای منچستر سیتی،‌ حالا بزرگترین قرارداد تاریخ لیگ برتر است و سالیانه ده میلیون پوند برای آرسنال سود به همراه خواهد داشت.
باشگاه آرسنال رسما اعلام کرد، عبارت "Visit Rwanda" در فصل آتی روی آستین پیراهن باشگاه نقش خواهد بست و این جزئی از یک قرارداد سه ساله با هیئت توسعه کشور رواندا خواهد بود.قرارداد اسپانسرینگ آستین پیراهن با عبارت ویزیت رواندا با گذر از اسپانسرینگ شرکت هیوندا برای چلسی و نِکسِن تایر برای منچستر سیتی،‌ حالا بزرگترین قرارداد تاریخ لیگ برتر است و سالیانه ده میلیون پوند برای آرسنال سود به همراه خواهد داشت.
تاکوما آسانو رسما با یک قرارداد قرضی به تیم هانوفر آلمان پیوست. تاکوما آسانو رسما با یک قرارداد قرضی به تیم هانوفر آلمان پیوست.
باشگاه آرسنال اونای امری را به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی کرد باشگاه آرسنال اونای امری را به عنوان سرمربی جدید تیم معرفی کرد
در جشن سی سالگی باشگاه بانوان آرسنال،  دنیله ون د د دنک به عنوان بهترین بازیکن فصل معرفی شد.
در جشن سی سالگی باشگاه بانوان آرسنال، دنیله ون د د دنک به عنوان بهترین بازیکن فصل معرفی شد.
پیترچک در فصل آتی با شماره ۱ برای آرسنال به میدان خواهد رفت. هکتور بلرین با شماره ۲ بازی میکند و محمد الننی پیراهن شماره ۴ را برتن میکند.ژاکا هم شماره ۲٩ را خالی میکند و ۳۴ میپوشد. پیترچک در فصل آتی با شماره ۱ برای آرسنال به میدان خواهد رفت. هکتور بلرین با شماره ۲ بازی میکند و محمد الننی پیراهن شماره ۴ را برتن میکند.ژاکا هم شماره ۲٩ را خالی میکند و ۳۴ میپوشد.
"او رفیقِ بسیار نزدیکی برای من است، من او را تحسین می کنم و احترام بسیاری زیادی برای او و تمام کارهایی که در فوتبال انجام داده است قائلم، او مردِ بسیار بزرگی است. او یکی از اولین افرادی بود که پیش از خرید باشگاه [پاریس سنت ژرمن] با او صحبت کردم، او چیزی به من گفت که هیچ وقت آن را فراموش نخواهم کرد، او گفت: 'تو یک الماس را می خری و باید آن را بیآرایی و موجب درخشش آن شوی.' نمی دانم او چه خواهد کرد و چه تصمیمی برای آینده اش دارد، اما مطمئنا پیشنهادات بسیاری خواهد داشت، امروز، مدیر ورزشی تیم ما آنترو هنریک است و او در این پست باقی خواهد ماند." "او رفیقِ بسیار نزدیکی برای من است، من او را تحسین می کنم و احترام بسیاری زیادی برای او و تمام کارهایی که در فوتبال انجام داده است قائلم، او مردِ بسیار بزرگی است. او یکی از اولین افرادی بود که پیش از خرید باشگاه [پاریس سنت ژرمن] با او صحبت کردم، او چیزی به من گفت که هیچ وقت آن را فراموش نخواهم کرد، او گفت: 'تو یک الماس را می خری و باید آن را بیآرایی و موجب درخشش آن شوی.' نمی دانم او چه خواهد کرد و چه تصمیمی برای آینده اش دارد، اما مطمئنا پیشنهادات بسیاری خواهد داشت، امروز، مدیر ورزشی تیم ما آنترو هنریک است و او در این پست باقی خواهد ماند."
سامی مقبل ژورنالیست دیلی میل:انتخاب ناگهانی و قریب الوقوع اونای امری، بازیکنان را شوکه کرده است زیرا آنها انتظار داشتند که آرتتا سرمربی آنها شود.امری پس از یک روز مذاکره در لندن قبول کرده است که با بودجه از پیش تعیین شده و با کنترلی محدود سرمربی جدید آرسنال شود. سامی مقبل ژورنالیست دیلی میل:انتخاب ناگهانی و قریب الوقوع اونای امری، بازیکنان را شوکه کرده است زیرا آنها انتظار داشتند که آرتتا سرمربی آنها شود.امری پس از یک روز مذاکره در لندن قبول کرده است که با بودجه از پیش تعیین شده و با کنترلی محدود سرمربی جدید آرسنال شود.

خودتون قضاوت کنید...

خودتون قضاوت کنید...



سلام.اول لز همه بگم که قصدم اصلا و اصلا به هم زدن سایت و طرفداری از بازیکنی نیست.......فقط یخوام نظر شما رو بدونم....
یک نگاه به همین 3 تا بازی انجام شده توی لیگ من یونایتد و آرسنال بندازین......
بعضی ها میگن که ژیرو کاری میکنه که رابین رو فراموش کنیم!!!!!!!!!!!
خودتون هم میدونید که نمیشه.......
الان وضعیت رابین و ژیرو دقیقا مثل هم هست........
هردو تازه  به تیم های جدیدشون پیوستن و هر دو طول میکشه تا توی تیم جا بیفتند....
ام رابین توی 3 بازی که دقیقا مثل ژیرو کامل بازی نکرده 4 گل زده و 1 هت ریک کررده.....
اما ژیرو چند موقعیت خوب از دست داده......
خوب حالا به نظرتون میشه فراموشش کرد/؟؟؟؟؟
میشه به ژیرو دل بست؟؟؟؟؟؟
من که به شخصه حسرتشو میخورم.....
نظر شما چیه/؟؟
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

سالار لاری در 18/6/1391 | 19:06 گفت:

حسرت داره ولی باید به ونگر اعتماد کرد
ونگر میدونه چی خریده ژیرو هم ستاره میشه حالا ببينيد

محمد رستگار در 18/6/1391 | 10:22 گفت:

باید بهش فرصت داد

علی ارشدی در 18/6/1391 | 01:01 گفت:

حسین@ مسلما ون پرسی مهاجم کلاس بالایی بود کسی منکر این نیست و ژیرو هم اصلا قرار نیست جای کسی رو پر کنه

علی در 18/6/1391 | 00:50 گفت:

داداش حسین زیاد خودتو ناراحت نکن..
اونروز که دیدم این بیشرف با لباس انچستر شادی میکنه بخدا باورم نشد فهمیدم که قیمت انسان واقعا کم شده تازه گل هایی که واسه آرسنال رو هم زده بوده رو فراموش کردم ایشالا ژیرو بتونه خوب کار کنه نکردم فدای سرت

reza در 18/6/1391 | 00:44 گفت:

seneshoonam begu

Hossein Y در 18/6/1391 | 00:37 گفت:

به هر حال این نظر من بود.....من که به شخصه رابین رو خیلی خیلی به ژیرو ترجیح میدم....حتی اگه ژیرو امسال آقای گل شه.....
اگه گل های رابین رو ببینید واقعا به جز یکیش که مرده خوری بود گل های خیلی خوبی زده....

Hossein Y در 18/6/1391 | 00:35 گفت:

بابا من فقط همین 3 بازی رو مقایسه کردم!!!!
ولی قبول کنین رابین از ژیرو بهتر بود....خدایی نبود؟؟؟

پوریا در 17/6/1391 | 23:13 گفت:

نمیدونم والا معیارتون از مقایسه چی بود اول که رابین اومد تو تیم که چیزی نبود الانم همین دو فصل سه فصل چیزی شد بعدشم یعنی بد یازی کرد ژیرو ؟ اونوقت از چه نظر ؟

Morteza Bauer در 17/6/1391 | 21:27 گفت:

مقایست مسخره بود.شک نکن جیرود بهتر ازاین خواهد شد.

حسین در 17/6/1391 | 20:49 گفت:

عجب مقایسه ی مسخره ای ! رابین 7 سال طول کشید تا این بشه ! من نمیدونم شاید ژیرو نتونه مثل اون بشه ولی مسخره ترین مقایسه بود !

علی قاسمی در 17/6/1391 | 19:58 گفت:

داداش رابین شاید بهتر از جیرود باشه اما دلیلش این سه بازی نیست

Esmaeil در 17/6/1391 | 17:47 گفت:

نمی خوام پیش بینی کنم که ژیرو چی میشه.(مگه من نوستراداموسم!)
اما فرق بین ژیرو و رابین اینه که ون قبلا تو لیگ برتر بازی کرده.
تازه ونگر قبل از خوب شدن رابین شاماخ رو ستاره کرده بود (بازیهای پر گل اول اون فصل یادتونه.)
من به رییس اطمینان دارم ،اگر خود تو هم بری ازت رابین می سازه

Esmaeil در 17/6/1391 | 17:47 گفت:

نمی خوام پیش بینی کنم که ژیرو چی میشه.(مگه من نوستراداموسم!)
اما فرق بین ژیرو و رابین اینه که ون قبلا تو لیگ برتر بازی کرده.
تازه ونگر قبل از خوب شدن رابین شاماخ رو ستاره کرده بود (بازیهای پر گل اول اون فصل یادتونه.)
من به رییس اطمینان دارم ،اگر خود تو هم بری ازت رابین می سازه

Esmaeil در 17/6/1391 | 17:47 گفت:

نمی خوام پیش بینی کنم که ژیرو چی میشه.(مگه من نوستراداموسم!)
اما فرق بین ژیرو و رابین اینه که ون قبلا تو لیگ برتر بازی کرده.
تازه ونگر قبل از خوب شدن رابین شاماخ رو ستاره کرده بود (بازیهای پر گل اول اون فصل یادتونه.)
من به رییس اطمینان دارم ،اگر خود تو هم بری ازت رابین می سازه

Bijan در 17/6/1391 | 17:43 گفت:

به فکر تیم محبوبتون باشین نه اون نامردها و رفقای نیمه راه

Bijan در 17/6/1391 | 17:42 گفت:

این تیم امسال مدعیه،شک نکنید؛ فقط باید حمایت کنید

Bijan در 17/6/1391 | 17:42 گفت:

با کامنت علی ارشدی جای هیچ صحبتی نمیمونه

اگه امکان داره دوستان اسامی انسان نماهایی مثل نصری، فابرگاس، ملعون پرسی، کلیشی، گلب، فلامینی و ... رو تو سایت نیارید
اینا برن به پول و جام وعنوانشون برسن
ما هم هوای باشگاه محبوب خودمون رو داشته باشیم
حالا هر انی تو شانچستر هر چیزی خورده به تیم ما مربوط نیست
لطفا در مورد دفاع خوبمون تو این فصل ، هافبکهای آماده ای که داریم (مخصوصا ویلشر عزیز) و مهاجمهامون بگین
از چمبرلین بگین که مطمئنم یکی از ستون های تیم خواهد شد

این تیم امسال مدعیه،شک نکنید؛ فقط باید حمایت کنید

مهران کاظمی در 17/6/1391 | 16:35 گفت:

ایشالا که ژیرو هم جواب میده، ون پرسی که تو هر بازی حداقل 3 4 موقعیت عالی خراب می کرد

حمید پیرنیا در 17/6/1391 | 16:27 گفت:

چرت و پرت. در ضمن اسم این یارو نکبت رو دیگه نیار

حمید پیرنیا در 17/6/1391 | 16:27 گفت:

چرت و پرت. در ضمن اسم این یارو نکبت رو دیگه نیار

hesam در 17/6/1391 | 16:20 گفت:

چرا چرت میگی...رابین 8 سال تو انگیس بازی کرده...این فقط 3 تا کرده.
ولی به نظر من هم 20 سال بازی کنه تسلط رابینو نداره...

مجتبی عابدی در 17/6/1391 | 15:39 گفت:

چه بخوایم چه نخوایم مجبوریم !!! رابین دوی داشتنی گلزن حرفه ای اما گربه صفت بود . منم حسرتشو میخورم حقیقتا بد جورم حسرتشو میخورم . اما جیرود خوش استایل و حرفه ایه و تو هر تیمی بوده گلزن اول تیمش بوده حالا تو هر سطحی . حسین جان به جیرود دل نبندیم چی کار کنیم ؟؟؟ من خدایی تا اعماق تهم میسوزه رابین و تو شانچس تر میبینم . کابوسشم نمی دیدم اما ... . حرفت کاملا درسته اما راه حل ؟؟؟ چاره ای نداریم .

T.Vermaelen در 17/6/1391 | 15:28 گفت:

حسین جان رابین چند سال زیر نظر رئیس بوده الان جیرو چه مدته توپچی شده؟
البته بگم که رابین از همان اوایل هم استعدادش مشخص بود و شوت های پای چپ رابین رو هیچ کسی نیمتونه بزنه..( حتی روبن) کی نمیدونه که رابین بهترین ضربه پای چپو داره؟
اینارو میدونیم اما به هر حال رفت ولی ما الان 2 بازیکن چپ پای عالی داریم که جاشو خواهن گرفت به زودی، ویلشر هم که بیاد دیگه اله اکبر تیم عالی میشه..

aYaD در 17/6/1391 | 15:25 گفت:

اسپم!!

hamid saadi در 17/6/1391 | 15:18 گفت:

درسته من هم قبول دارم 3 بازی ملاک قضاوت نیست.
و مطمئنم جیروید به زودی گل زنی هاش رو شروع میکنه ولی تا به حد و اندازه رابین برسه زمان میبره

حسین در 17/6/1391 | 15:17 گفت:

اتفاقا بازیکن هایی که از لالیگا میان جزیره موفق تر هستن تا بازیکن هایی که از جزیره میرن لالیگا.چون بازیکن های لالیگا تکنیک دارن و توی جزیره چیزی که برای تکنیک لازم هست(یعنی فضا) بیشتر براشون مهیا هست و برای همین شکوفاتر میشن.

یحیی توره داوید سیلوا آگرو فقط چند نمونه کوچیک از ستاره لالیگا(تازه نه ستاره تاپ لالیگا) هستن که اومدن توی جزیره و شدن سوپر استار.

ولی این طرف فقط رونالدو رفت لالیگا و موفق شد.که رونالدو اگر با این سطح بازی از لیگ مغولستان هم می رفت لالیگا موفق میشد.ولی روبن نیستلروی هلب و خیلی های دیگه از جزیره رفتن لالیگا و ناکام شدن.

حسین در 17/6/1391 | 15:12 گفت:

غلی=علی

حسین در 17/6/1391 | 15:12 گفت:

غلی ارشدی دیگه از این مقایسه ها نکن لطفا برادر...

کریس رونالدو بعناون "بهترین" بازیکن جزیره رفت لالیگا و موفق شد.ولی اونطرف سرخیو آگرو که توی لالیگا همچین مالی هم نبود اومد لیگ جزیره و شد یکی از ستاره های جزیره و گل قهرمانی سیتی رو زد.

پس این موضوع ربطی به درپیت بودن و فلان نداره.

ArSeNaL در 17/6/1391 | 15:10 گفت:

کی شبکه ی پرمیر لیگو داره هر کی داره حرکت های بدون توپشو ببنید خودتون میبیند چه قدر از هوش بالای برخورداره
من خودم نگاه کردم همیه بازی ها رو ولی به ژیرود دقت نکردم ولی وقتی کارشناسا حرکات ژیردو میدیدند متعجب میشدن و میگفتن خیلی باهوشه
مشکلش فقط تموم کردنه که درست میشه

ramin kazemi در 17/6/1391 | 15:05 گفت:

9 بازی طول کشید تا تیری هانری گل اول برای ارسنال بزنه.6 بازی طول کشید تا دنیس برگکمپ گل اولش برای ارسنال بزنه.زوده برای قضاوت کردن.ون پرسی 8 سال توی جزیره بازی کرده اما ژیرود فقط 2 بازی انجام داده!

علی آقاشاهی در 17/6/1391 | 14:55 گفت:

اولا 3 تا بازی ملاک قضاوت نیست
در ثانی چرا انقدر به افتخارات فردی اهمیت می دی؟؟؟؟؟
مهم تاثیر یک بازیکن تو تیم و نتایج اون تیمه. شاید در نگاه اول تو 2 بازی اول گل نزدنمون رو از چشم ژیرو ببینی ولی 3تا بازی بدون گل خورده بخاطر زحمت کل تیمه نه فقط خط دفاعی

good luck

محمد حسینی در 17/6/1391 | 14:42 گفت:

دوستان جواب هارو گفتن منم این رو بهت میگم که آنری کبیر هم مدت ها طول کشید تا بتونه اولین گلش رو بزنه دیگه ژیرو و ان پرسی دیگه کین
بعد بیا ژیرو رو با هم بازیش مقایسه کن! کوشیلنی که یک زمان کابوس بود الان نبودش کابوسِ واسمون

یحیی جان قیاس مع الفارق منظورتِ دیگه

Hossein Y در 17/6/1391 | 14:38 گفت:

منظور من اینه که جای رابین به این راحتی و به این سرعت پر نمیشه.....

سمک! در 17/6/1391 | 14:06 گفت:

مقایسه ژیرو و سانتی و پودولسکی قیاس مع الفارغه...سانتی و پودولسکی 2-3 سال از ژیرو سنشون و تجربشون بیشتره،ژیرو فقط یه فصل تو فوتبال حرفه ای واقعا فوتبال بازی کرده ولی پودولسکی و کازورلا نه...ژیرو تو لوشامپیونه بوده ولی پودولسکی تو بوندس لیگا بوده و برای بایرن هم بازی کرده رو هم داره...کازورلا هم تو بهترین لیگ بعد از لیگ برتر بازی میکرده.تا 1-2 سال پیش کی ژیرو رو می شناخت؟ولی الان به هر بچه ای بگی پودولسکی و کازورلا کی هستن بهت میگن....
این خائن 7 سال پیش میتونست مثل پیرو حرکت بدون تو داشته باشه؟؟؟؟؟؟؟
یک کلام:ون پرسی بت نیست...هتریک هم کرده که کرده،به درک،وقتی رونی بیاد تمام پاسا بهش ختم نمیشه.
ژیرو هیچ وقت و به هیچ عنوان نقش فن پرسی رو بازی نمی کنه و نخواهد کردژیرو، ژیروه،نه فن پرسی!

ali در 17/6/1391 | 13:47 گفت:

اساسا ژیرو اصلا تو لیگ برتر بازی نکرده بود و تو لیگ فرانسه بازی میکرد
اساسا رابین دست پرورده رئیس بود و چندین سال زیر نظرش بود تا آدم شد
اساسا اون خائن تو اوج فوتبالشه
اساسا تو تیم اون خائن هافبکهایی هستن که چندین ساله باهم بازی میکنن
اساسا هرکی فک کرده ژیرو جای رابین اومنده اشتباه کرده
اساسا پولدی جای رابین اومد
اساسا .....

علی ارشدی در 17/6/1391 | 13:45 گفت:

مگه کریس رونالدو از همین لیگ جزیره نرفت لالیگا بهترین شد تو همون اولین فصل؟؟؟؟؟یا هزار نفر دیگه!!!!
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
خیلی عذر می خوام الان داری بهترین لیگ دنیا رو با لالیگای درپیت مقایسه می کنی؟ معلومه که کسی از یه شرایط سخت بره به شرایط آسون بهتر میشه یعنی باید بهتر بشه مثلا من تو فیفا با درجه سختی ورلد کلاس اگه 2-0 می برم با درجه ی آماتور باید 7-0 ببرم



یه مثال دیگه...همین پودولسکی!!!!!مگه از بوندسلیگا نیومد؟؟؟؟؟؟ولی هم خوب بازی میکنه هم خوب گل میزنه.....
یا همین کارزولا!!!!!!!
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
کی گفته ژیرو بد بازی کرده اصلا؟ اگه بازیا رو دوباره ببینی اینو نمیگی رو گل اول به لویرپول ژیرو با یه حرکت بدون توپ خوب یه مدافعو برد اون ور و فضا ایجاد کرد.
تنها مشکل ژیرو اینه که هنوز گل نزده ولی یادمون باشه که همین ان پرسی که 30 گل زده برامون 30 تا گل هم نزده دست کم

حسین در 17/6/1391 | 13:43 گفت:

منم با مسعود موافقم.ولی واقعا باید به ونگر افتخار کرد.

رابین رو سال 2004 از زندان در آورد کرد اینی که الان هست.رابین بچه خلاف محلشون بود الان شده یه ستاره فوتبال.

جیرو تازه امده به تیم.درسته سخته و تلخ ولی باید صبر کرد تا دوباره زیر نظر ونگر از اینم یه ستاره در بیاد که امیدوارم اینم ول نکنه بره.

parsa در 17/6/1391 | 13:42 گفت:

اون ملعون آشغال مگه اون موقعی که اومد آرسنال خوب بازی میکرد
خوب یک سال برا ما خوب بازی کرد
از هفته 5یا6 به بعد جیرود رو ببین
خواهشا زود قضاوت نکن

masoud mahmudpur در 17/6/1391 | 13:39 گفت:

رابین 8 سال زیر دست ونگر کار کرده بود شد این.یه ذره به ژیرو فرصت بدیم مطمئنا جا میفته

ایمان بهادران در 17/6/1391 | 13:36 گفت:

zaman mikhad

ایمان بهادران در 17/6/1391 | 13:36 گفت:

zaman mikhad

سید امین هاشمی در 17/6/1391 | 13:35 گفت:

ببین حسین جان،پر کردن جای خالی رابین خیلی سخته،ولی ژیرو هم بازیکن خوبیه که به زمان نیاز داره

soroosh در 17/6/1391 | 13:32 گفت:

اشتباه گفتم
اون بی پدر مادر بهترین بازیکن لیگ فصل قبل بود

soroosh در 17/6/1391 | 13:30 گفت:

چه ربطی داشت ؟؟؟
ژیرو بهترین بازیکن لیگ فصل پیش بود
ژیرو نیاز به زمان داره
_________________
گفتن یا نگفتنِ ما هم فایده نداره
اون بی پدر مادر گورش رو گم کرد رفت
حالا باید به ژیرو امید داشته باشیم

Hossein Y در 17/6/1391 | 13:30 گفت:

داش جوابتو تو نظرای قبلی دادم......
بعدشم اگه قرار بود با نظر یه نفر پست حذف کنم الان هیچی پست نداشتم.....

مهرداد در 17/6/1391 | 13:27 گفت:

شرایط ژیرو و اون پست فطرت مثل هم نیست تو باید ژیرو رو با 7 سال پیش

اون پست فطرت مقایسه کنی چون ژیرو تازه بازی تو لیگ جزیره رو شروع کرده

اگه پیشنهاد منو میخوای اول یه کم فکر کن به قضیه بعد پستت رو زود پاک کن

.

Hossein Y در 17/6/1391 | 13:24 گفت:

یه مثال دیگه...همین پودولسکی!!!!!مگه از بوندسلیگا نیومد؟؟؟؟؟؟ولی هم خوب بازی میکنه هم خوب گل میزنه.....
یا همین کارزولا!!!!!!!

سمک! در 17/6/1391 | 13:22 گفت:

مشکلی نیس که...فوقش همین کریم انصاری فرد خودمونو می فرستیم دیگه...ناسلامتی میلیارد میلیارد پول میگیره که گل بزنه،نه اینکه تو باشگاه و تیم ملی نقش هویجو بازی کنه!!!!!!
راستی...اون خائن 29 سالشه،10 برابر ژیرو تو لیگ برتر و فوتبال و .. تجربه داره،این ژیرو هنوز تو حال و هوای لوشامپیونه هست،امون بده جانم،امون بده

Hossein Y در 17/6/1391 | 13:22 گفت:

مگه کریس رونالدو از همین لیگ جزیره نرفت لالیگا بهترین شد تو همون اولین فصل؟؟؟؟؟یا هزار نفر دیگه!!!!

Hossein Y در 17/6/1391 | 13:20 گفت:

بازیکن اگه بازیکن باشه بدشانسی حالیش نیست گل میزنه!!!!!

محمد جویبار در 17/6/1391 | 13:20 گفت:

آقا حسین من به ژیرو اعتقاد دارم.
وضعیت این دو بازیکن ابدا مشابه نیست.
ون پرسی از سال 2007 داره تو لیگ جزیره بازی میکنه وژِیرو تازه از لوشامپیونه به انگلیس اومده.
مسلما تفاوت این دوتا لیگ خیلی زیاده.

مطمئنم روزی به ژیرو افتخار میکنیم.
فقط باید گل اول رو بزنه اعتماد به نفسش برگرده

سید محمد رضا در 17/6/1391 | 13:19 گفت:

غاشق رابین بودم ولی دوست داشتم بره!
الان هم مطمئنم که ژیرو خیلی سرتر از رابینه ، فقط کمی بدشانسی آورده تا الان