ارسنال و هازارد و پول.........!!!!!!!!!!!!!!

نویسنده: توپچی جنوب

وبلاگ من
نویسنده: توپچی جنوب
شهرام عمویی ,لیسانسه بیولوژی هستم ازسال2000 عاشق ونگر وسبک بازی ارسنال شدم دوست دارم ارسنال هرچه زودتر جام لیگ قهرمانان اروپا رو به افتخاراتش اضافه کنه=>همیشه ارسنالی متعصب بودم وهستم وخواهم بود:عشق فقط ارسنال.............
کل بازدید: 77,387 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
اوسپینا به زودی تست های پزشکی باشگاه ناپولی را پشت سر خواهد گذاشت و با قراردادی قرضی با بند خرید به این تیم خواهد پیوست . اوسپینا به زودی تست های پزشکی باشگاه ناپولی را پشت سر خواهد گذاشت و با قراردادی قرضی با بند خرید به این تیم خواهد پیوست .
مارسی فرانسه قصد به خدمت گرفتن محمد الننی را دارد .به گزارش نشریه Espn با جذب گوندوزی و توریرا در پست هافبک به نظر میرسد الننی رقابت سختی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم خواهد داشت و تلاش میکند از آرسنال جدا شود .مارسی فرانسه تلاش میکند پیش از بسته شدن پنجره ی نقل و انتقالات در این کشور محمد الننی را به خدمت بگیرد .الننی به تازگی قرارداد ۴ ساله ی جدیدی را با آرسنال امضا کرده است .
مارسی فرانسه قصد به خدمت گرفتن محمد الننی را دارد .به گزارش نشریه Espn با جذب گوندوزی و توریرا در پست هافبک به نظر میرسد الننی رقابت سختی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم خواهد داشت و تلاش میکند از آرسنال جدا شود .مارسی فرانسه تلاش میکند پیش از بسته شدن پنجره ی نقل و انتقالات در این کشور محمد الننی را به خدمت بگیرد .الننی به تازگی قرارداد ۴ ساله ی جدیدی را با آرسنال امضا کرده است .
بیشترین میزان دوندگی در هفته ی آغازین رقابت های لیگ جزیره بیشترین میزان دوندگی در هفته ی آغازین رقابت های لیگ جزیره
آرسنال و باشگاه فروزینونه ایتالیا، دیشب بر سر انتقال جوئل کمپل، بازیکن فعلی آرسنال به توافق رسیدند و تا چند ساعت دیگر، این انتقال رسما اعلام می شود. آرسنال و باشگاه فروزینونه ایتالیا، دیشب بر سر انتقال جوئل کمپل، بازیکن فعلی آرسنال به توافق رسیدند و تا چند ساعت دیگر، این انتقال رسما اعلام می شود.
سهامدار سابق آرسنال، علیشر عثمانف، در نظر دارد تا در باشگاه اورتون سرمایه گذاری کند. سهامدار سابق آرسنال، علیشر عثمانف، در نظر دارد تا در باشگاه اورتون سرمایه گذاری کند.
در سال ۱٩٩٦ در چنین روزی: آرسنال با مبلغ ۳.۵ میلیون پوند پاتریک ویرا ۲۰ ساله را از آث میلان خرید. در سال ۱٩٩٦ در چنین روزی: آرسنال با مبلغ ۳.۵ میلیون پوند پاتریک ویرا ۲۰ ساله را از آث میلان خرید.
 الکس سانگ که از آرسنال به بارسلونا رفته بود و بعد از آن راهی وستهم شده بود در انتقالی رایگان به FC Sion سوئیس پیوست. او بیش از ۲۰۰ بار پیراهن آرسنال را در میادین بر تن کرده است.

الکس سانگ هم اکنون ۳۰ ساله است و طی قرارداد دوساله در لیگ سوئیس بازی خود را ادامه خواهد داد
الکس سانگ که از آرسنال به بارسلونا رفته بود و بعد از آن راهی وستهم شده بود در انتقالی رایگان به FC Sion سوئیس پیوست. او بیش از ۲۰۰ بار پیراهن آرسنال را در میادین بر تن کرده است. الکس سانگ هم اکنون ۳۰ ساله است و طی قرارداد دوساله در لیگ سوئیس بازی خود را ادامه خواهد داد
کمپانی آدیداس، مسئول تهیه اقلام ورزشی باشگاه آرسنال از فصل آینده شد. این قرار داد ۵ ساله و به مبلغ ٦۰ میلیون پوند بابت هر سال (مجموعا ۳۰۰ میلیون یورو) میباشد. کمپانی آدیداس، مسئول تهیه اقلام ورزشی باشگاه آرسنال از فصل آینده شد. این قرار داد ۵ ساله و به مبلغ ٦۰ میلیون پوند بابت هر سال (مجموعا ۳۰۰ میلیون یورو) میباشد.
انتظار میرود با جدایی چمبرز ، آرسنال به دنبال خرید یک مدافع وسط دیگر باشد . مدافع اهل کرواسی تیم بشیکتاش ، دوماگوج ویدا اصلی ترین گزینه ی آرسنال است .قیمت این بازیکن حدود ۱۸ میلیون پوند می باشد . انتظار میرود با جدایی چمبرز ، آرسنال به دنبال خرید یک مدافع وسط دیگر باشد . مدافع اهل کرواسی تیم بشیکتاش ، دوماگوج ویدا اصلی ترین گزینه ی آرسنال است .قیمت این بازیکن حدود ۱۸ میلیون پوند می باشد .
به نقل از سایت Goal : لوکاس پرز در حال پشت سر گذاشتن تست های پزشکی باشگاه وستهام است و به زودی به این تیم منتقل خواهد شد ./ به نقل از دی مارزیو : بشیکتاش سعی دارد داوید اوسپینا را به خدمت بگیرد و پیشنهاد انتقال قرضی + آپشن خرید را مطرح کرده که توسط آرسنال رد شده است .آرسنال قصد دارد اوسپینا را بفروشد . به نقل از سایت Goal : لوکاس پرز در حال پشت سر گذاشتن تست های پزشکی باشگاه وستهام است و به زودی به این تیم منتقل خواهد شد ./ به نقل از دی مارزیو : بشیکتاش سعی دارد داوید اوسپینا را به خدمت بگیرد و پیشنهاد انتقال قرضی + آپشن خرید را مطرح کرده که توسط آرسنال رد شده است .آرسنال قصد دارد اوسپینا را بفروشد .

ارسنال و هازارد و پول.........!!!!!!!!!!!!!!

هافبک 20ساله بلزیکی باشگاه لیل یکی از ستاره های جوان اروپاست که همه نگاه ها را به خود معطوف کرده.



آرسنال 2 سال است پیشرفت هازارد را زیر نظر دارد اما درخشش او موجب شده باشگاه هایی مانند رئال مادرید، اینتر میلان و منچستر سیتی نیز به فکر جذب او باشند.
هنوز باشگاه لیل مبلغی رو برای فروش او اعلام نکرده اما بنظر شما ما که 5جمین باشگاه ثروتمند جهانیم هازارد رو که بهش نیاز هم داریم به لندن میاریم یا باز هم وقتی پای پول دادن اومد وسط" مثل نخریدن ژاوی الونسو یا اشنایدر یا اون بازیکن ارژانتینی که رفت اینتر کنار میکشیم و باشگاهای دیگه حالش رو میبرن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا چه اشکال داره یه بار هم ما یه بازیکن 20 یا30 یا 40 میلیون پوندی بخریم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

توپچی جنوب در 5/8/1390 | 01:35 گفت:

بچه ها من رفتم بخوابم صبح که این مطلب رو نوشتم فکر نمیکردم اینجوری بشه بازم به علی میگم اینجوری اعتراض کردن درست نیست
حالا که طرفدار السیتی شدی یه وقت سر اونا چنین بلای نیاری بری طرفدا یه تیم پولدارتری بشی(ها ها ها ها ها شوخی کردم میدونم هوادار ارسنال هستی و خواهی بود چه با ونگر چه بی ونگر چون با برد ارسنال اون ته دلت خوشحال میشه وبا باختش ناراحت!!!! درست میگم یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟
اصلا ارسنال با تیم های دیگه فرق داره یه جوریه که نمیشه ازش دل بکنی.
شب خوش دوستان توپ چی..............

sam baygan در 5/8/1390 | 01:04 گفت:

نیگاه کن چه بلبشوییه اینجا!واقعأ این همه خشونت لازمه؟! و اما شما علی اقا!از حرفات مشخصه چقد به تیمت علاقه داری و جز اینم انتظار نمیره.هیچکس از این شرایطی که تیم داره خوشحال نیست.منم وقتی از اون نتیجه کذایی تو الدترافرد باخبر شدم حالی بهم دست داد که نمیتونی تصور کنی، اما این درسته هر کدوم ما به نشانه اعتراض بریم پرچم یه تیم دیگه رو بالا ببریم؟اونم من سیتی؟به نظر تو الان ونگر از تیم بره همه چی حل میشه؟هر چند از حرفات برمیاد که به فرگوسن بیشتر از ونگر اعتقاد داری که به نظرم در اشتباهی،باید بدونی که فقط ونگر هست که میتونه مشکلات این تیمو حل کنه.تیمی که خودش اونو بزرگ کرد.15سال زمان کمی نیستش،درک کن!
در ضمن،راه های دیگه ایم برای نشون دادن اعتراض هست؛میتونی شماره ونگر رو بگیری زنگ بزنی فوت کنی!
تیم تو این مقطع که تازه یه کمی جون گرفته به حمایت نیاز داره نه چیز دیگه.

محمد جواد در 5/8/1390 | 00:52 گفت:

چند وقت پیش بعد بازی منچستر که آرسنال 8 تا خورد یکی از دوستام که دید خیلی ناراحتم برگشت گفت تو چرا بیخیال آرسنال نمی شی؟چرا این قدر خودتو اذیت می کنی؟بهش گفتم ارسنال بخشی از زندگیم شده. آدم تو زندگیش که همیشه برنده نیست! بالاخره نوبت ما هم میشه.یا این فصل یا فصل بعد یا....بازم طرفدار ارسنالم

محمد جواد در 5/8/1390 | 00:51 گفت:

چند وقت پیش بعد بازی منچستر که آرسنال 8 تا خورد یکی از دوستام که دید خیلی ناراحتم برگشت گفت تو چرا بیخیال آرسنال نمی شی؟چرا این قدر خودتو اذیت می کنی؟بهش گفتم ارسنال بخشی از زندگیم شده. آدم تو زندگیش که همیشه برنده نیست! بالاخره نوبت ما هم میشه.یا این فصل یا فصل بعد یا....بازم طرفدار ارسنالم

علی ارشدی در 5/8/1390 | 00:50 گفت:

راستش واسم جالبه چون حرفتو کاملا فهمیدم حالا شما اگه متوجه حرفای من نمیشی چکار کنم؟ شما میگی طرفدار پول خرج کردنی و اینکه میگی طرفدار سیتی هستی یعنی طرفدار پول خرج کردنی درست میگم؟؟؟؟؟؟ ولی شیوه بیانت خیلی بده از اول بگو میخوام خرج کنیم چرا آتیش درست میکنی در مورد مصاحبه های ونگر هم که از مدیرا حمایت میکنه اگر نکنه چکار کنه بگیرشون به باد انتقاد تا بندازنش بیرون؟ در مورد پول خرج کردنم که لطفا پست منو بخون تا کاملا واست روشن شه

علی ارشدی در 5/8/1390 | 00:49 گفت:

راستش واسم جالبه چون حرفتو کاملا فهمیدم حالا شما اگه متوجه حرفای من نمیشی چکار کنم؟ شما میگی طرفدار پول خرج کردنی و اینکه میگی طرفدار سیتی هستی یعنی طرفدار پول خرج کردنی درست میگم؟؟؟؟؟؟ ولی شیوه بیانت خیلی بده از اول بگو میخوام خرج کنیم چرا آتیش درست میکنی در مورد مصاحبه های ونگر هم که از مدیرا حمایت میکنه اگر نکنه چکار کنه بگیرشون به باد انتقاد تا بندازنش بیرون؟ در مورد پول خرج کردنم که لطفا پست منو بخون تا کاملا واست روشن شه

ali در 5/8/1390 | 00:39 گفت:

آقای علی ارشدی یه سوال داشتم از شما.شما هنوز متوجه نشید بنده طرفدار چه تیمی هستم.که باز میاید آخر نظرتون اونطور عنوان میکنید که انگار بنده حامی یک تیم دیگه هستم.نمیدونم ما ایرانی ها چرا اینطور هستیم فقط منتظرن یکی یه چی خلاف میلشون بگند بعد سریع میخوان انگ و تهمت و بهتان و..... به طرف مقابل بزنن.واینکه تو برو ، تو آدم نیستی ، حرف حرف منه ،اینجا اگه چیزی خلاف میل بنده بگی میخوای جو سایت رو بهم بزنی و ...........
آقا علی بنده دیگه صحبتی با شما ندارم.دیگه این آخرین جوابی بود که به شما دادم.حالا میخوای بعد از ده پست منظوز بنده رو متوجه شده باشی ، میخوای هم نتوجه نشده باشی.هر طور میلت هرچی دوست داری بگو.من فقط به اینطور پست ها میخندم ، که یارو میخواد خودش عقل کل نشون بده و طرف مقابلشو .............

ali در 5/8/1390 | 00:30 گفت:

آقای علی ارشدی و شهرام عمویی عزیز خیلی تشکر دارم از شما که کمی لحنتون نسبت به بنده اروم تر کردید و بنده رو یک خرابکار و برانداز و متشنج کننده جو سایت وهوادار یک تیم دیگه و تشویش کردن اذهان عمومی ندوستید که اومد جو سایت بهم بزن بلکه بنده مثل شما عاشق تیمم هستم وطاقت دیدن این روز ها رو ندارم.اما رک و پوس کنده بخوام بهتون عرض کنم بنده اصلا با جواب هایی که دادین قانع نشدم.و هنوز ابهاماتی برام وجود دارد و نقطه نظرات دیگه ای دارم که با این دلایلی که شما اوردید با احترام تمام به نظرتون قانع نشدم و هنوز سر نظر خودم هستم.این که شما میگید ونگر مونده و باید بمونه واین مدیران هستن که باید برن اصلا با عقل جور در نمیاد.تا جایی که ما میدونیم ونگر صبح تا شب ، شب تا صبح داره از مدیران و سیاست های اونا وخودش حمایت میکنه و مدیران هم همینطور.حالا چطور شد که ارسن ونگر خودشم از دست این کلافه هست برام چیز عجیبیه؟واز این عجیب تر اینه که ما بگیم ونگره مونده تا با گنده کاریهای این مدیران بسازه و خراب کاری های اونا رو درست کنه.مگه همین ونگره نبود که گفته بود اگر علیشر عثمانوف بیاد من میرم.این برای شما چه معنی داره؟جز اینه که میخواد بگه مخالف پول خرج کردن ومیخواد همون سیاست های مدیران باشگاه(از نظر شما)وخودش(از نظر بنده) رو تکرار کنه و میخواد بگه که حامی این نوع سیاست هست؟؟!!

آرمان امیراحمدی در 5/8/1390 | 00:29 گفت:

1 ) از تمام دوستان می خوام درست صحیت کنن!
2) هرکس نظری داره ، باید تحمل نظرات مخالف رو هم داشته باشید !!!
3) دوستمون 1 کلام گفته کاش بشه خرید ، چه ایرادی داره 40 میلیون هزینه کنیم !!! کجاش بده ؟! به کی بی ادبی کرده ؟! یعنی چی که هر چی میشه بهم میپرین و بهم میگید برین طرفدار فلان تیم بشید !!!!

saeed در 5/8/1390 | 00:25 گفت:

خیلی نامردی که همتون ریختید سره یه نفر که داره حقیقت رو میگه واسه تک تک شما ونگر دوستان متاسفم

saeed در 5/8/1390 | 00:19 گفت:

با با ونگر زورو/بتمن /رابین هود/الیور تویست/پتروس.............حله

HAMED toopchi در 4/8/1390 | 22:31 گفت:

با همه احترامي كه واسه ونگر جون دارم، ولي بايد بگم ناكامي اين چند سال فقط واسه كله شقي ونگره.

توپچی جنوب در 4/8/1390 | 21:15 گفت:

علی جان ما از ونگر حمایت میکنیم چون وقتی مدیران باشگاه پول خرج می کردن و بازیکنانی در حد کلاس جهانی داشتیم و از این نظر با منچستر ولیورپول (اون زمان)برابری داشتیم خودش رو به عنوان یک مربی بزرگ ودر حد ارسنال ثابت کرده وتیم رو به قهرمانیهای پیاپی رسوند حتی بدون شکست(البته اگر شما یادتون باشه)
واما بنیتز از وقتی که از مسئولیت شونه خالی کردوبه قول شما مثل مرد کنار کشیدچه بلای سر لیورپول اومدهنوزم که هنوزه نتونسته بیاد لیگ قهرمانان. چرا نیومد؟؟؟؟؟
مرد اونیکه بمونه و با شرایط سخت تیم رو بسازه نه اینکه جا بزنه ورئیس مرد بزرگیه
علی جان تو میدونی چه کسی بهترین مربی دهه اخیر جهان انتخاب شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به نظر تو ونگر اگه از ارسنال بره تا چند ساعت بیکار میمونه؟
شک نکن یه تیم بزرگ اون رو به خدمت میگیره وحسرتش برای ماست
هیچکس به اندازه ونگر بدرد ارسنال نخورده و نمیخوره ونخواهد خورد مگه ونگر از بازیکن بزرگ و قهرمانی بدش میاد نه اصلا.ولی فعلا سیاستهای باشگاه ومدیرانش اینه و ونگر میسازه!!!!!!!!!!!!
ما حالا مدرنترین ورزشگاه انگلیس رو داریم و ما حالا جزو محدود باشگاه های هستیم که اقتصاد سالم داریم وتا 2سال دیگه فیفا قانون اقتصاد جوانمرداه رو اجرامیکنه که به باشگاها اجازه نمیده پول هنگفت خرج بازیکنان کنندوما در اینده مشکلات باشگاهای دیگه رونداریم و من این چیزا رو درک میکنم نه اینکه یکی بگه من طرفدارارسنال بودم وبخاطر پول طرفدار السیتی ما ارسنالی های واقعی به هیچ وجه وتحت هیچ شرایطی به خودمون اجازه نمیدیم به طرفداری از تیمهای دیگه فکر کنیم چه برسه به........

علی ارشدی در 4/8/1390 | 20:09 گفت:

http://arsenal.ir/Blog/post.aspx?PostID=344&BlogId=43 اینم لینک پست من

علی ارشدی در 4/8/1390 | 20:07 گفت:

http://arsenal.ir/Blog/post.aspx?PostID=344&BlogId=43 اینم لینک پست من

علی ارشدی در 4/8/1390 | 20:01 گفت:

آقا علی بازیکن خریدن الان مثل حراجیه یک جنس بنجل رو میذارن رنگ و لعاب میدن بعد یک عده هم مثل این شیخه که از بازیکنا هیچی حالیش نیست میاد یک پیشنهاد کلفت میذاره وسط و معلومه که بازیکن رو میخره اما ونگر بازیکن شناسه آقا نمیخواد واسه بازیکنی که نمی ارزه پول الکی بده این هم که میگی چرا مثل بنیتز نمیره واسه اینه که آرسنال خونه ونگره و مدیرا هستن که باید عوض شن ونگر خوب کاری میکنه که سنگرو خالی نمیکنه در مورد معصوم بودن ونگر من یک پست گذاشتم از آرشیو نوشته هام بگرد پیداش کن تا بدونی که ما نمیگیم ونگر معصومه پول خرج کردن کاری نداره ولی باید ارزششو داشته باشه شما هم اگه میای تو این سایت عقاید مسموم خودت رو پرکنده نکن آرسنال هواداری میخواد که تحت هیچ شرایطی تاکید میکنم هیچ شرایط حتی به صورت صوری و سمبلیک هم دست از آرسنال نکشه افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علی ارشدی در 4/8/1390 | 20:00 گفت:

آقا علی بازیکن خریدن الان مثل حراجیه یک جنس بنجل رو میذارن رنگ و لعاب میدن بعد یک عده هم مثل این شیخه که از بازیکنا هیچی حالیش نیست میاد یک پیشنهاد کلفت میذاره وسط و معلومه که بازیکن رو میخره اما ونگر بازیکن شناسه آقا نمیخواد واسه بازیکنی که نمی ارزه پول الکی بده این هم که میگی چرا مثل بنیتز نمیره واسه اینه که آرسنال خونه ونگره و مدیرا هستن که باید عوض شن ونگر خوب کاری میکنه که سنگرو خالی نمیکنه در مورد معصوم بودن ونگر من یک پست گذاشتم از آرشیو نوشته هام بگرد پیداش کن تا بدونی که ما نمیگیم ونگر معصومه پول خرج کردن کاری نداره ولی باید ارزششو داشته باشه شما هم اگه میای تو این سایت عقاید مسموم خودت رو پرکنده نکن آرسنال هواداری میخواد که تحت هیچ شرایطی تاکید میکنم هیچ شرایط حتی به صورت صوری و سمبلیک هم دست از آرسنال نکشه افتاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ali در 4/8/1390 | 19:39 گفت:

بنده جو سایت رو متشنج نکردم شما ها هستید که میخواید با برداشت های اشتباه خودتون جو رو متشنج کنید.آقا من یه بار دیگه عرض میکنم من از این که میگم طرفدار منسیتی هستم میخوام اینو بگم که بنده طرفدار وحامی پول خرج کردنم.نمی دونم چرا یه عده اصرار دارن اون چیزی رو که دوست دارن برداشت کنن؟!!!!!!!فکر نکنم که یه طرفدار منسیتی اینقدر بیکاره باشه که هی بیاد اخبار ارسنال رو دنبال کنه وبخواد ببینه تیم مدعی ارسنال با حضور ارسن ونگر چه خبره و چطور داره نتیجه میگره و عضو سایت بشه و بخواد نظر بده و جو سایت رو بهم بزنه.تو رو خدا این چیزای مسخره رو نگید که خندم میگره.واقعا مسخره ست من طرفدار منسیتی هستم.باشه آقا من طرفدار منسیتی ، شما که طرفدار ارسن ونگر هستید نه ارسنال!!!!!! حالا باز بیاید حرف خودتون رو بزنید و بگید شما برو طرفدار منسیتی ، ما به شما نیازی نداریم.حالا فکر کردی ارسنال به شما ها که فقط کورکورانه از ونگر حمایت میکنید نیاز داره؟!!!مطئمن باش شما برای باشگاه خیلی بدتر از کسی هستید که میره طرفدار یک تیم دیگه میشه.چون شما دارید از یک روند اشتباه حمایت میکنید اما کسی که رفت طرفدار یه تیم دیگه به نوعی اعتراض خودش به این وضعیت رو نشون میده.

ali در 4/8/1390 | 19:25 گفت:

شهرام عمویی شما که منظورم حرف من اینقدر برات سخته و نمی تونی درک کنی سعی کنی زیاد در مورد بنده اظهار نظر نکنی.به شما هیچ ربطی نداره که بنده بخوام بیام توی این سایت یا نه؟نکنه ارسنال به امثال شما نیازه داره شما که هر اتفاقی بیفته نمی خواید دم بزنید که ایشون اشتباه کرده و میخواید همه چیز رو بندازید گردن مدیران باشگاه.اگر مدیران باشگاه مقصر هستن و پول نمیدن ، چرا ارسن ونگر نمیاد مثل یک مرد مثل رافائل بنیتز بره کنار و بگه که مدیران باشگاه ارسنال فوتبالی نیستن و من حاضر به همکاری باهشون نیستم. چرا نمیگه؟؟!!!!!چرا کنار نمیکشه؟!!!چرا هفت سال وعده دروغ قهرمانی داد؟!!چرا تابستان به دروغ گفت که نصری و فابرگاس میمونن؟!!!چرا اینقدر دروغ میگه؟؟؟؟میگن دیوار حاشا بلند ولی نه به این بلندی که شما دارید انجام میدید.من توی همون مثالم توضیح دادم که شما نباید بر هر قیمتی به خاطر باشگاه از یک نفر حمایت کنید.شما میگید چون ونگر قبلا جام اورده و افتخار آفرینی کرده حالا هر بلایی دوست داره میتونه سر تیم بیاره.من گفتم طرفدار منسیتی هستم؟؟!!چرا حرف منو درک نمیکنید و میخواید اون چیزی رو که دوست دارید برداشت کنید.اگه اینطور دوست داری؟!!!خوب اشکال نداره هرچی دلت میخواد بگو برای من مهم نیست.من میگم طرفدارمنسیتی یعنی منظورم اینه که من طرفدار پول خرج کردنم و اینکه که پول خرج کردن جواب میده عزیز بنده.

سیدعلی موسوی امامزاده در 4/8/1390 | 19:03 گفت:

Toro Khoda Bas kon Aghaye Ali.
Aslan hagh nadari fazaye site ro be janjal bekeshooni.
in ke Wenger 2 kharide chand ta az bazikonaee ke rahat mishod bekharishoon,kootahi kard ta 8ta az Man utd khordim,dorost,vali in aslan dalili bar in nist ke shoma har ato ashghali 2 dahanet dar miad be Arsene begi age tarafdare Man city hasT,eyB nadare.Dg 2 site Ars naya.In bashgah be amsal shoma niaz NDARAD!!!!!!

ایمان در 4/8/1390 | 19:02 گفت:

به دوسته خوبمون علی آقا هم میگم بهتره قبل از هر کاری عکسه آواتارشو که دنیس برکمپ هست عوض کنه ، برکمپ که بازیکنه آرسنال بود با هیچ قیمتی خودشو نفروخت ، ما که دیگه طرفداره آرسنالیم بخوایم با پولدار شدنه یه تیم خودمونو بفروشیم کارمون زاره ، راستی یه تیمه پولدار هم تو روسیه پیدا شده به اسمه آنژی ماچاخ کالا که تازه اولین فصلیه که پول ریختن تو تیمشون و دارن با قیمتهایه نجومی بازیکن و مربی میگیرن ، فکر کنم بد نیست اسمه این تیم رو هم بزاری تو لیسته تیم پولدارایی که بعده من سیتی میخوای طرفدارش بشی

ایمان در 4/8/1390 | 18:57 گفت:

با توجه به این نکته که تیمهایی مثله سیتی و رئال و اینتر دنباله هازارد هستن فکر میکنم تیمه لیل حداقل قیمت رو 30 میلیون در نظر میگیره ، چون میدونه مشتریایه پولداری بازیکنشو میخوان ، واسه همین فکر کنم این بازیکن با قیمتی بینه 33 تا 38 میلیون فروخته بشه ،بعید میدونم آرسنال واسه خریده یه بازیکن تا این حد هزینه پرداخت کنه ، فکر میکنم نهایت پولی که آرسنال واسه یه بازیکن پرداخت میکنه ، 20-25 میلیون باشه ، اگه یه بازیکن واقعا ارزش داشته باشه ، خوب ما که از خدامونه سران باشگاه دست به جیب بشن و سره کیسه رو شل کنن و بازیکن رو بخرن ، چون ما موفقیته تیم رو میخوایم و وقتی ونگر حاضر باشه واسه یه بازیکن این 30 میلیون بپردازه ، مطمئنا اون بازیکن جواب میده ، ولی این سرانه باشگاهی که من میبینم ، حاضر نیستن از این پولا خرج کنن

محمد رستگار در 4/8/1390 | 18:46 گفت:

علی حون .اولا خود من شخصا اونقدری که واسه بازی آرسنال فشار خونم بالا پایین می شه برای چیزای دیگه نمیشه.تیم های دیگه که شما می گی جای خود داره.حتی بازی تیم ملی هم برام اهمیت نداره.
در ضمن ما ونگر را پیامبر نمی دونیم . ونگر هم اشتباهات وحشتناک زیادی داشته که اگه بخوایم بررسی کنیم چند ساعت وقت می بره.ولی در چنین شرایطی ونگر بهترین فردیه که می تونه تیم رو نجات بده.مقصر اصلی مدیران باشگاهن.شما چسبیدی به ونگر!
اگر ناراحتی می تونی همراه امثال خودت برین ورزشگاه امارات شعار عللللییی دایییییی سر بدین.

توپچی جنوب در 4/8/1390 | 18:11 گفت:

علی جان ما بچه های کانون هواداران ارسنال همه عاشقانه ارسنال و هر کسی که به این تیم خدمت کرده را دوست داریم
رئیس که دیگه جای خود داره چون با تاریخ ارسنال وافتخارات و همه چیز ارسنال پیوند خورده.
بهت پیشنهاد میکنم دیگه هیچ وقت این سایت رو کلیک نکن چون اینجا به هواداران واقعی ارسنال تعلق داره نه کسی که ثبات نداره و روزی یه تیم داره .ارسنال به امثال شماها نیاز نداره...
ضمن واست موتاسفم که این همه تیم رفتی سمت السیتی اخه این تیم هیچ اصالتی نداره وبردش در الترافرد فقط یک اتفاق بود همین!!!!!!!!!!!!!!!
به قول کی از بچه ها: ماارسنالیها زنمون رو عوض می کنیم ولی تیممون رو ننننننننننننننننه(ها ها ها......)

(Hooman sam (Dark metal در 4/8/1390 | 18:05 گفت:

شاید این دفعه بیاید ، شاید...

ali در 4/8/1390 | 18:00 گفت:

بله بوی تیم فروشی میاد و بنده این رو خیلی وقت دارم میگم یه عده ارسنال رو با ارسن ونگر اشتباه گرفتن و عقیده دارن که ارسن ونگر از باشگاه بزرگتره واقعا خجالت آور که این حرفها زده میشه حتی فرگوسن با اون عظمتش بزرگتر از باشگاه منچستر یونایتد نیست و هواداراش چنینی ادعای پوچ تو خالی ندارن اما متاسفا هوادارای ما ارسن ونگر رو نه تنها بزرگتر باشگاه بلکه اون رو یک معصوم میدونن که از جانب خدا برای نجات ارسنال اومده.ممکن یه روزی یکی بعد از فرگوسن بیاد و بیشتر از اون افتخار کسب کنه.آیا هوادارای یونایتد میتونن به خودشون این اجازه رو بدن که فرگوسن رو بزرگتر از یونایتد بدونن؟؟!!! واقعا من دیگه حرفی برای گفتن ندارم.

ali در 4/8/1390 | 17:53 گفت:

یه سوال دیگه داشتم شما الان هر کس در راس حکومت قرار میگره شما باید ازش حمایت کیند حتما؟اینطور که از حرفها برداشت میشه شما اینطور آدمهایی هستید.حتما اینجا هم باید بگیم بابا اونی که توی راس حکومت یک ایرانی و ما باید ازش حمایت کنیم.خواهشا هوچیگری در نیارید و منظور من کاملا مشخص.خواهشا جوسازی نکنید.جریان ما مخالفان ونگر و موافقان ونگر شده جریان کشور ما که هر کی یه حرفی میزنه سریعا میشه...................

ali در 4/8/1390 | 17:48 گفت:

من دارم جوسازی میکنم یا شما؟شمایید که دارید مخالف های ونگر رو احمق فرض میکنید چرا اصلا شما یه انتقادی به ونگر نمیکنید بابا تو رو خدا یه انتقادی بکنید حداقل بفهمیم این آقا از نظر شما معصوم نیست نه اینکه همش از خوبی هاش تعریف کنید.در ضمنن هیچی کس از باشگاه بزرگتر نیست.این چه حرفی که شما میزنید میگید ارسنال اگه ارسناله بخاطر این آقای لجبازه.خوب باز من باشگاه رو به یه باشکاه دیگه فروختم شما که باشگاه رو به یک شخص نادان فروختید و حاضر نیستید دم بزنید.شما هر کدومتون بعد از ارسنال نسبت به یه تیم دیگه حس دارید ، همین شما اگه ازتون سال کیند طرفدار چه تیمی هستید شما 7 الی 8 تا تیم برای یارو ردیف میکنید.حال نوبت ما که میشه چرا هوچیگری در میارید.بنده گفتم طرفدار ارسنالم اما تا وقتی این اقا بالای سر باشگاه هست من ازش حمایت نمیکنم.

محمد رستگار در 4/8/1390 | 15:16 گفت:

بوی تیم فروشی می آد...

حمید فرازی در 4/8/1390 | 13:39 گفت:

جناب آقای علی خان طرفدار السیتی آره واقعا اسمش السیتی هست با اون مالکای سوسمار خورش آخه سیتی از هیچ نظری با آرسنال منچستر و لیورپول قابل مقایسه نیست.اصلا فکر کن چندسال پشت سرهم قهرمان شه ولی تا کی میخواد مثل اینا ثبات داشته باشه؟ ما که از ونگر حمایت میکنیم نه عاشق چشم و ابروشیم نه نونخور اونیم.فقط برو تو سایت هایبری و تاریخ آرسنالو بخون تا بدونی چه کارای بزرگی کرد.اگه فرصت شد خودم تو یه پست جدا اینا رو میذارم.فقط اگه طرفدار السیتی هستی دیگه تو این کانون نیا تا با این چرت و پرتا اعصاب هوادارا رو بهم بریزی.در ضمن تو تابستون آرسنال 45 میلیون پوند واسه هازارد پیشنهاد داد و خودش هم گفته دوست دارم بیام آرسنال نه رئال

محمدرضاجاشي در 4/8/1390 | 13:24 گفت:

سيتي تو خوده منچستر به زور 4تا هوادار داره حالا تو ايران ...چه چيزا
رفقا چلسي هم يه زماني شروع كرد به ولخرجي بعد زيرش زاييد اين شيخ ال نهرانم دلش برا من سيتي نسوخته صبر كنيد ببينيد چند سال سيتي رو اوج ميمونه مطمئننا عمري نداره چون تاريخ نداره وعاشق نداره مانچيني هم هيچ پخي نيست بارها ثابت كرده

سید امین هاشمی در 4/8/1390 | 12:32 گفت:

جناب آقای علی من فکر کنم که شما باید طرز فکرتون رو عوض کنین.ونگر بین ما خیلی عزیزه و شما با این حرفاتون دارین جو دوستانه حاکم بین هوادارارو به ضرر خودتون متشنج میکنین... آرسنال به خاطر ونگره که الان آرسناله

saeed در 4/8/1390 | 12:25 گفت:

فکر کن ونگر 30 میلیون پوند به هازارد بده ازنظر ونگر حتی کریس رونالدو ومسی بیشتر از 15 میلیون پوند نمی ارزند بخدا اگه این ونگر سره کیسه رو شل می کرد و 2-3 تا بازیکن شاخ می خرید الان این ما بودیم 6 تا به man.u می زدیم ونگر فقط لب و دهن بیشتر نیست همش امید میده که یه بازیکن شاخ می خرم ولی در نهایت می ره به بازیکنی که 30-40 میلیون قیمت داره پیشنهاد 12-13 میلیونی میده اون بازیکنم میگه بفرما آقای ونگر .......این میشه که حال و روزه آرسنال اینه

hamed در 4/8/1390 | 12:17 گفت:

من قصد توهین به هیچ کسی رو نداشتم آرسن ونگر هم هر جا که باشه بازم یک مربی قابل احترام برای آرسنالی ها میمونه و نباید افتخاراتی رو که با ای باشگاه بدست آورده فراموش کرد.

hamed در 4/8/1390 | 12:15 گفت:

ما اگه طرفدار ارسنال باشیم نه باید به بازیکناش کار داشته باشیم و نه به مربیش مهم تیم آرسناله البته ونگر برای آرسنال و آرسنالی ها قابل احترامه فقط میخواستم بگم یک طرفدار واقعی باید طرفدار تیم باشه و به مسائل دیگه کار نداشته باشه...

علی ارشدی در 4/8/1390 | 11:55 گفت:

کسی که بره طرفدار من سیتی بشه بهتره خودش بره گورشو از کانون آرسنالی ها گم کنه

علی ارشدی در 4/8/1390 | 11:54 گفت:

کسی که بره طرفدار من سیتی بشه بهتره خودش بره گورشو از کانون آرسنالی ها گم کنه

علی ارشدی در 4/8/1390 | 11:51 گفت:

اشکالی نداره به شرطی که اون بازیکن واقعا اون قدر بیرزه

ali در 4/8/1390 | 11:49 گفت:

راستی اون دفعه گفتم تا موقعی که ارسن ونگر مربی ارسنال من موقتا میرم طرفدار منسیتی میشم تا این آقا گورش گم کنه.بعد بعضی ها اومدن گفتن فکر کردی با پول میشه هم کار کرد؟!!!حالا دیدید که با پول میشه هم کار کرد.دیدید میشه با پول سنگینترین شکست یکی از بهترین مربی های جهان رو طی دو فصل رقم زد.منتظر افتخارات دوباره من سیتی باشید.

ali در 4/8/1390 | 11:49 گفت:

راستی اون دفعه گفتم تا موقعی که ارسن ونگر مربی ارسنال من موقتا میرم طرفدار منسیتی میشم تا این آقا گورش گم کنه.بعد بعضی ها اومدن گفتن فکر کردی با پول میشه هم کار کرد؟!!!حالا دیدید که با پول میشه هم کار کرد.دیدید میشه با پول سنگینترین شکست یکی از بهترین مربی های جهان رو طی دو فصل رقم زد.منتظر افتخارات دوباره من سیتی باشید.

ali در 4/8/1390 | 11:46 گفت:

نه عزیزم بالای 20 میلیون پوند بازیکن قیمت بخوره برا ما میشه مخالفت با سیاست های ونگر و مخالفت با ونگر یعنی مخالفت با خداوند و تمامی پیامبرانی که تا کنون اومدن.پس قضیه منتفی ست.بی خیال شو ما تا این آقای خدا هستش ما باید بریم دنبال همون لوکا تونی چون لیاقتمون بیشتر از این هم نیست.فقط دوست دارم یه مربی دیگه بیاد اون وقت میبینید که چطور دوباره بازیکنا اشتیاق پیدا میکنن که به تیم ارسنال بیان.