درد دل یک هوادار.....!!!!!!!!

نویسنده: توپچی جنوب

وبلاگ من
نویسنده: توپچی جنوب
شهرام عمویی ,لیسانسه بیولوژی هستم ازسال2000 عاشق ونگر وسبک بازی ارسنال شدم دوست دارم ارسنال هرچه زودتر جام لیگ قهرمانان اروپا رو به افتخاراتش اضافه کنه=>همیشه ارسنالی متعصب بودم وهستم وخواهم بود:عشق فقط ارسنال.............
کل بازدید: 86,632 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
اسکای اسپورت گفته که صحنه اصلا چک هم نشده! افراد زیادی در شبکه مجازی واکنش نشون دادن به این تصمیم عجیب داور اسکای اسپورت گفته که صحنه اصلا چک هم نشده! افراد زیادی در شبکه مجازی واکنش نشون دادن به این تصمیم عجیب داور
در چنین روزی یعنی ۱۸ اکتبر ۲۰۰۵، تیری آنری با زدن دو گل در مقابل اسپارتا پراگ توانست صد و هشتاد و ششمین گل خود را به ثمر برساند و رکورد گلزنی ایان رایت را شکست دهد و به تنهایی به عنوان بهترین گلزن تاریخ آرسنال شناخته شود. در چنین روزی یعنی ۱۸ اکتبر ۲۰۰۵، تیری آنری با زدن دو گل در مقابل اسپارتا پراگ توانست صد و هشتاد و ششمین گل خود را به ثمر برساند و رکورد گلزنی ایان رایت را شکست دهد و به تنهایی به عنوان بهترین گلزن تاریخ آرسنال شناخته شود.
لنو:"وقتی بعد از قرنطینه به اینجا آمدیم ۳ ۰ باختیم و شانسی نداشتیم ولی امروز بازی بسیار نزدیک بود و می توانستیم مساوی کنیم یا حتی ببریم.ما در مسیر درست هستیم و سیتی هم این را حس کرده است." لنو:"وقتی بعد از قرنطینه به اینجا آمدیم ۳ ۰ باختیم و شانسی نداشتیم ولی امروز بازی بسیار نزدیک بود و می توانستیم مساوی کنیم یا حتی ببریم.ما در مسیر درست هستیم و سیتی هم این را حس کرده است."
 اسطوره ایان رایت راجع به اوبا : برای ما هواداران آرسنال، وقتی بیشتر از هر زمانی به تو احتیاج داشتیم، و در زمانی که دیده بودیم اسطوره ها وقتی به آنها احتیاج داشتیم ترکمان کردند، تو برای ما تا ابد مقام اسطوره را داری. عاشقتم کاپیتان. اسطوره ایان رایت راجع به اوبا : برای ما هواداران آرسنال، وقتی بیشتر از هر زمانی به تو احتیاج داشتیم، و در زمانی که دیده بودیم اسطوره ها وقتی به آنها احتیاج داشتیم ترکمان کردند، تو برای ما تا ابد مقام اسطوره را داری. عاشقتم کاپیتان.
در دوران جوانی من هم هوادار بوده‌ام، من احساس آنها را درک میکنم وقتی تیم برنده میشود یا شکست میخورد. من آنها را میفهمم و دلیل ماندن من همین است. چون من عاشق آنها هستم در دوران جوانی من هم هوادار بوده‌ام، من احساس آنها را درک میکنم وقتی تیم برنده میشود یا شکست میخورد. من آنها را میفهمم و دلیل ماندن من همین است. چون من عاشق آنها هستم
پیر امریک اوبامیانگ در مورد جام‌های بیشتر: "احساس خیلی خوبی است.  اول از همه ، من باید بگویم تولدت مبارک برادر [نایلز].  او بهترین بازیکن مسابقه بود ، من واقعاً برای او خوشحالم ، او شایسته آن است.  ما این جام را خواهیم گرفت و این بار امیدوارم که آن را رها نکنم! "  [مصاحبه با BT قبل از لیفت کردن جام بود] پیر امریک اوبامیانگ در مورد جام‌های بیشتر: "احساس خیلی خوبی است. اول از همه ، من باید بگویم تولدت مبارک برادر [نایلز]. او بهترین بازیکن مسابقه بود ، من واقعاً برای او خوشحالم ، او شایسته آن است. ما این جام را خواهیم گرفت و این بار امیدوارم که آن را رها نکنم! " [مصاحبه با BT قبل از لیفت کردن جام بود]
 آرسن ونگر درباره محمد الننی : "او یک بازیکن در خدمت تیم خارق العاده است و اگر مصری باشید ، به کشور شما اعتبار داده است. او یک پسر خارق العاده است ، ما او را در اینجا دوست داریم." آرسن ونگر درباره محمد الننی : "او یک بازیکن در خدمت تیم خارق العاده است و اگر مصری باشید ، به کشور شما اعتبار داده است. او یک پسر خارق العاده است ، ما او را در اینجا دوست داریم."
✅ ونگر اخبار مربوط به احتمال جانشینی مربی تیم ملی هلند را تکذیب کرد و گفت: من در حال حاضر برای فیفا کار میکنم و در دسترس نیستم... واقعا نمی‌دانم این خبرها از کجا میآیند. هیچکس با من تماس نداشته است. ✅ ونگر اخبار مربوط به احتمال جانشینی مربی تیم ملی هلند را تکذیب کرد و گفت: من در حال حاضر برای فیفا کار میکنم و در دسترس نیستم... واقعا نمی‌دانم این خبرها از کجا میآیند. هیچکس با من تماس نداشته است.
💢 به نقل از برخی خبرگذاری‌ها آرسنال و لیل بر سر مبلغ ۳۰ میلیون یورو برای گابریل به توافق رسیده‌اند و گابریل فردا تستهای پزشکی پیش از قرارداد را خواهد گذارند.

💢آرسنال قصد دارد در صورت مهیا شدن شرایط در هفته آینده اقدامات مربوط به فعال کردن بند آزادسازی توماس پارتی را انجام دهد. پیش از این اتلتیکو گفته بود تنها با فعالسازی بند آزادسازی قرارداد حاضر به فروش توماس پارتی میباشد.

💢 برخی از خبرگزاری‌ها مبلغ توافق شده برای خرید گابریل دفاع لیل را رقمی بین ۲۳ تا ۲۵ میلیون یورو اعلام کرده اند، اما چیزی که تقریبا همه روی آن اتفاق نظر دارند این است که باید گابریل را آرسنالی بدانیم زیرا او به زودی تستهای پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت و با قراردادی ۵ ساله به آرسنال ملحق خواهد شد. 💢 به نقل از برخی خبرگذاری‌ها آرسنال و لیل بر سر مبلغ ۳۰ میلیون یورو برای گابریل به توافق رسیده‌اند و گابریل فردا تستهای پزشکی پیش از قرارداد را خواهد گذارند. 💢آرسنال قصد دارد در صورت مهیا شدن شرایط در هفته آینده اقدامات مربوط به فعال کردن بند آزادسازی توماس پارتی را انجام دهد. پیش از این اتلتیکو گفته بود تنها با فعالسازی بند آزادسازی قرارداد حاضر به فروش توماس پارتی میباشد. 💢 برخی از خبرگزاری‌ها مبلغ توافق شده برای خرید گابریل دفاع لیل را رقمی بین ۲۳ تا ۲۵ میلیون یورو اعلام کرده اند، اما چیزی که تقریبا همه روی آن اتفاق نظر دارند این است که باید گابریل را آرسنالی بدانیم زیرا او به زودی تستهای پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت و با قراردادی ۵ ساله به آرسنال ملحق خواهد شد.
مربی جدید بارسلونا از اظهار نظر در مورد کوتینیو خودداری کرده اما مشخص است می‌خواهد تیمش را بر اساس "دی‌یانگ" بچیند.با توجه به مجموعه گزارشات موجود ...‌ می‌توان همچنان به انتقال دیر هنگام فیلیپ به آرسنال امیدوار بود. انتظار می‌رود طی هفته پیش‌رو گابریل معرفی شود. آرسنال احتمالا چند بازیکن از جمله سوکراتیس، گندوزی، توریرا  (و احتمالا لاکازت) را بفروشد و در خرید بعدی توماس پارتی را به لندن بیاورد و در نهایت کوتینیو به یک توپچی تبدیل شود.

☝️ پاراگراف آخر مجموعه‌ای از گزارشات از تعدادی توئیت و خبر از پایگاه‌های مختلف خبری است و فعلا چیزی قطعی نیست. مربی جدید بارسلونا از اظهار نظر در مورد کوتینیو خودداری کرده اما مشخص است می‌خواهد تیمش را بر اساس "دی‌یانگ" بچیند.با توجه به مجموعه گزارشات موجود ...‌ می‌توان همچنان به انتقال دیر هنگام فیلیپ به آرسنال امیدوار بود. انتظار می‌رود طی هفته پیش‌رو گابریل معرفی شود. آرسنال احتمالا چند بازیکن از جمله سوکراتیس، گندوزی، توریرا (و احتمالا لاکازت) را بفروشد و در خرید بعدی توماس پارتی را به لندن بیاورد و در نهایت کوتینیو به یک توپچی تبدیل شود. ☝️ پاراگراف آخر مجموعه‌ای از گزارشات از تعدادی توئیت و خبر از پایگاه‌های مختلف خبری است و فعلا چیزی قطعی نیست.

درد دل یک هوادار.....!!!!!!!!



#######این درد دل یک هوادار ارسناله که من کاملا باهاش موافقم البته قدیمیه ولی جالب اینجاست که هنوز هم درد دل ما همین مسائله!!!!!!!!!!!!


شاید باشگاه بزرگی همچون آرسنال، نباید اکنون در این شرایط قرار داشته باشد. 4 سال عمر با ارزش مربی بزرگ و با دانشی همچون ونگر، به پای درآمد زائی فردی همچون هیلوود نابود شد. شاید درک این مساله برای خیلی از هواداران سخت باشد. شاید از دور نظاره میکنیم و از ونگر خرده میگیریم. صحبتهای اخیر ونگر طوری برآورد میشود که انگار او میلی به خرید هیچ بازیکنی ندارد. اما با نگاهی به چند سال عقب تر، این مساله قابل باور نیست. در تابستان امسال ونگر بارها در صحبتهای خود اعلام کرد که بدنبال بازیکنی همچون ایلنر است!! بارها اعلام کرد که ولوسو ، آلونسو رو میخواهد. نامهای دیگری بود. چرا هیلوود که میگفت ما 100 ملیون برای تابستان کنار گذاشته ایم، هیچ کدام آنها را نخرید؟؟!! مگر غیر این است که در تمام باشگاههای بزرگ دنیا، مربی بازیکنی را در نظر میگیرد و رئیس باشگاه آن را میخرد؟؟ آیا لاپورتا، کالدرون ، پرز ، ابراموویچ ، گالیانی و ... رئیس باشگاه نیستند؟؟؟ چطور آنها به عنوان رئیس وظیفه خود میدانند که بازیکن خریداری کنند، بعد ما از ونگر انتظار داریم که چرا بازیکن نمیخرد؟؟ به ونگر چه ربطی دارد؟؟ موقعی میتوانیم از ونگر خرده بگیریم که هر بازیکنی را که گفت بدون چانه زدن برایش تهیه کنند. آنوقت اگر نتیجه نگرفت در نظراتمان به او توهین میکنیم!! نمیدانم بعضی از دوستان چه دیدی نسبت به فوتبال دارند که اینطور برخورد میکنند!!!!!

به جرات میگویم اگر بازیکنانی را که در اختیار داریم به مربی همچون فرگوسن بدهید حتی یک تساوی هم نمیتواند کسب کند. پس ، ونگر بیش از توان خود کار میکند.


تابستان امسال کرونکه، میلیاردر آمریکائی به آرسنال آمد. در خبر که در همین سایت نیز برای شما قرار دادیم، پست او به عنوان حامی مالی در فصل نقل و انتقالات اعلام شده بود. اما با کمال تعجب میبینید همه سرمایه او به ساخت خانه های مسکونی در زمین سابق هایبری اختصاص داده شد!! اینجا باشگاه فوتبال است یا مشاور املاک؟؟ شاید یکی از دلایلی که بازیکنان به راحتی باشگاه را ترک میکنند و هیچ عذاب وجدانی نمیکشند این است که با عذاب به باشگاه وارد شده اند!!! اگر آرشاوین بیاید، چند سال بعد که خواست از باشگاه برود، چطور میتواند این ماه را بیاد نیاورد؟؟ هوادارانی که در خیابانهای لندن راه میفتند و شهارهای مرگ بر عثمانوف را میدهند، به چه چیز فوتبال مینگرند؟؟ مگر این اتفاقات را نمیبینند؟؟


از نظر من هیچ ایرادی نمیتوان از مربی و بازیکنان گرفت . حتی اگر نتایج بدست آمده صدها برابر از این بدتر نیز باشد، مصوب آن #### دیگریست. بیاد بیاورید ونگر سال 2006 با بازیکنانی به فینال اروپا رسید که شاید اولین بارشان بود جلوی بزرگان بازی میکردند!! فلامینی دفاع چپ ما بود ( کول بیش از 3 ماه مصدوم بود) سندروس 19 ساله دفاع وسط ما بود ( کمپبل هم مصدوم بود) فابرگاس 18 ساله در مرکز زمین بود!! و ابوئه که اولین بارش بود در اروپا بازی میکرد!! مطمئنا با شرایط موجود و با تمامی کاستی ها اگر این همه ناحقی و بدشانسی به سمت آرسنال نیاید، باز هم روزهای درخشان توپچی ها تکرار میشود. ونگر مقصر نیست!!!!

نظر شما چیه ایا درد دل شما هم همینه؟؟؟؟؟؟؟؟
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

ali در 13/8/1390 | 12:56 گفت:

بنده به هیچ وجه نزدم جاده خاکی.
من زورم میاد نشستیم این هم اون دفعه بحث کردیم ، حالا آقای عمویی میاد میزن زیر هم چیز.
حالا که اینجور دوست دارید ، من میشم مثل همون قبل.
بنده توهین نکردم ، اون کسی که میاد بعد از اون هم حرف باز میاد حرف خودش رو میزنه داره توهین میکنه.
یعنی چی ، یعنی اینکه هر چی حرف زدیم پشم ، من اصلا کاری به چرت و پرت های شما ندارم.من رو حرف خودم هست و شما بی خود ، خودتون رو مسخره کردید.
آقا من دیگه خسته شدم.من دیگه با امثال آقای عمویی بحثی ندارم ، چون بحث با این آقایون مثل تف سر بالا میمونه.
و اینکه بنده تمام حرف های آقا سعید رو قبول دارم ، شما اگه تونستید ایشون رو قانع کنید و جواب درستی بهش بدید ، بنده هم حرف شما رو قبول میکنم.
من این بحث ها رو واگذار میکنم به آقا سعید ، شاید آقا سعید زبون امثال عمویی رو بهتر بتونه بفهمه!!. البته بعید میدونم کسی زبون آقای عمویی رو بتونه بفهم
من که دیگه در آفرینش و خلقت آقای عمویی موندم.!!!!

در آخر :
حرف من ، همون حرف آقا سعید هست . اگه ایشون رو مجاب کردید انگار من رو مجاب کردید ، بنده ایشون رو کاملا قبول دارم.

علی ارشدی در 13/8/1390 | 12:18 گفت:

در ضمن یک نکته در مورد من فکر نکن شما منو قانع کردی که ونگر معصوم نیست من از اولش هم اینو میگفتم شما نمیشنیدی برو آرشیومو ببین تا بدونی

علی ارشدی در 13/8/1390 | 12:15 گفت:

سلام علی آقا من گفتم ونگر بی تقصیر نیست اما شما هم گفتی از نظر فنی ونگر رو قبول داری حالا چیدمان غلط یا تعویض بد رو هر مربی دیگه ای هم داشته و دلیل بر ضعف فنی نیست مگر این که خیلی زیاد باشه که در مورد ونگر این طور نیست و در مورد اینکه اگر تیمو بدن دست مربی دیگه حالا چرا گیر دادین به فرگوسن؟ فرگوسن مربی بدی نیست منظور من بیشتر امثال مورینیو گواردیولا مانچو و ... هست

علیرضا در 13/8/1390 | 10:47 گفت:

نمیدونم این علی آقا چرا گیر داده به ونگر و تعویض اشتباه؟؟؟؟؟؟؟
چطور موقعی که تا دقیقه 80 از بارسا عقبه و با 2 تا تعویض مشت بازیو تو 5 دقیقه میبره تعویضاش بد نیست؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه علی آقا اینا نشان از نبوغ سرشار در مربیگری نیست.........
علی آقا شما بازیکن خوب میخوای که اونم ربطی به ونگر نداره..........
وظیفه ونگر چیزه دیگست.........
تو جام باشگاه اروپا تنها باخت بارسا از ما بود........
در حالی که بارسا 2 بار با رئال پر ستاره و با منچستر بازی کرد........
قبول کن مقصر 100 در 100 مدیران هستند و بس..........

ali در 13/8/1390 | 02:48 گفت:

بازم در آخر میگم این متن کاملا یه طرف هست و به نوعی داره به شعور خواننده توهین میکنه.داره افکار رو انطور که میخواد سوق میده.
ونگر توی این متن شده : مظلوم ، هر کس این متن رو خونده اینطور که نوشته باید لقب سالار مظلومین رو به ونگر بده.

دیگه این خیلی مسخره هست که بگیم ونگر داره خودش فدای ارسنال میکنه!!!!!بلکه این ارسنال که داره فدای یه مشت پول پرست میشه.

با این کارای شما روز به روز تنفرم از ونگر بیشتر میشه؟؟با این متن که میخواید ما رو احمق به حساب بیارید که هنوز نمیتونیم بفهمیم که ونگر مقصر هست یا نه؟؟!!!!!!و اینطور میاید این آقا رو مظلوم نشون میدید به گونه ای که اصلا خطای نکرده.

ali در 13/8/1390 | 02:32 گفت:

آقای عمویی میگه : امسال منچستر با خرید 2 ستاره دیگه باز تیمش تقویت کرده؟
اگه از نظر شما دخئا ستاره هست.پس لابد ژسنی فوق ستارست.
اگه جونز رو میگی لابد مرته ساکر دیگه باید خدای مدافعان باشه.

ali در 13/8/1390 | 02:22 گفت:

سلام آقا سعید گل.من قبل اون بحث ها رو باهشون کردم و جوابی دریافت نکردم یعنی بحث دیگه بجای رسید که دیگه آقایون مثل اینکه راضی شده بودن و قبول کردن که ونگر هم در این ناکامی ها مقصره اما نمیدونم باز امروز چه خبره؟؟
بحث اینجا که میگن فرگوسن نمیتونه با تیم الان ارسنال نتیجه بگیره؟
من نمیدونم اون تیم پارسال پشمک بود.که فرگوسن قهرمانش کرد.
من با خیلی ها بحث کردم و قانعشون کردم که ونگر هم مقصره و طرف مقابل همیشه هم قبول کرد ولی همیشه حتی اون کسی هم که قبول کرده که ونگر مقصره میاد میگه ولی نگاه کن قبول داری هیچ کس مثل ونگر نمیتونه با این بازیکنا تیم رو چهارم کنه.!!!!
نمیونم این چیه که همجا مد شده و میگن؟؟؟بنده اصلا قبول ندارم .همین تیم رو بدید دست یه مربی خوب ببین چه میکنه با تیم.دیگه آخرین دفاعیات طرفدارهای ونگر که میان میگن ولی شما هم قبول کنید که هیچ کس نمیتونه مثل ونگر با این بازیکن ها نتیجه بگیره.
و فقط از خدا یه چیز رو میخوام ، میخوام یه کاری کنه ارسن ونگر بره مربی رئال بشه بعد ببینم چکار میکنه؟؟
مطمئن باشید هیچ کاری نمیتونه بکنه.؟

محمدرضاجاشي در 13/8/1390 | 02:17 گفت:

روني وفرديناند گرون ترين خريهاي ليگ بودن وبه عنوان ستاره به من يو رفتن كجا فرگوسن ادمشون كرد

ali در 13/8/1390 | 02:12 گفت:

بابا دیگه آدم رو کفری نکنید.چرا اینقدر حمایت بی خود میکنید.من قبلا هم گفتم و الان دیدم آقا سعید هم گفت :

saeed : با عرض احترام باید بگم درد و دلت مثل یه شوخی بزرگ یا دست انداختن ما باشه یعنی تو واقعا فکر میکنی ونگر تمام این سالها پاسوزه آرسنال و مدیران شده ای دل غافل ..........یعنی اگه ونگر مربی هر تیمه دیگه بود (تیمهای پر افتخار) این همه بهش فرصت می دادند این آرسنال که پاسوزشده و این وسط داره نابود میشه یعنی ونگر نمی تونه استعفا بده وبعد بیا تویه برنامه تلویزیونی پته مدیران ارسنال رو بریزه رو آب ونگر مگه چند ساله دیگه می خواد مربیگری بکنه که از آینده کاریش بترسه؟

جواب بدید ؟پس کی قرار این سکوت شکست بشه؟
همش کار خود ونگر و مدیران هست.چرا بیخود میخواید بین این دو تفکیک قائل شید در صورتی که خودشون هر روز همدیگه رو تایید میکنن.شما شدید کاسه داغ تر از آش؟؟!!!

saeed در 13/8/1390 | 02:10 گفت:

آقای محمد رضا من از جانب علی جوابتو میدم حال اسمشو هرچی میخوای بزا ر فردیناند ویدیچ رونی همه اینهارو فرگوسن آدم کرد اونم میتونست مثل ونگر با مدیران باشگاه توافق بکنه و یک یک بفروشتشون مگه یادتون نیست که بارسا مثل سگ افتاده بود دنباله رونی ولی چی شد این فرگوسن بود که رونی رو راضی کرد ونگر 6 ساله می خواد ثابت بکنه با بازیکنای 16 ساله 1000 تومنی می تونه افتخاراته گذشته رو تکرار بکنه این وسط ارسنال شده آزمایشگاه

محمدرضاجاشي در 13/8/1390 | 02:08 گفت:

تازه فرگوسن هميشه با بهترين بازيكنا كار ميكنه و ركورد نقل وانتقالاي جزيره و هميشه شكونده
فرديناند روني ورون اشمايكل بلان بارتز كريك نيستلروي فورلان ته وز و....اين كه نشد مربي گري مثل گوارديولا تازه داوري و بقيه ي كثيف كاريشو فاكتور گرفتم

ali در 13/8/1390 | 02:06 گفت:

بله دیگه همیشه مرغ همسایه غازه.
حالا رونی شده همش در خدمت تیم واین که پارسال اصلا فوق العاده بود و به به و چه چه از این بازیکن که اینقدر در خدمت تیمش بود.و اینکه بازیکنایی مثل ژورینیو باید بیان از رونی یاد بگیرن که چقدر پارسال در خدمت تیم بود که اسمش توی بازی ها حتی کمتر از کوژاک میومد.و فرگوسن به خاطر قدر دانی ازش که اینقدر در خدمت تیم بود ، یکی الی دو هفت فرستادش بره آمریکا تا یکم از زیر بار این فشار در بیاد.بیچاره رونی فکر کنم کمرش برید اینقدر در خدمت تیم بود.
بابا آقا شهرام خودت مسخره کردی یا ما رو ؟؟؟؟کلا شما تحلیل فوتبال انگار برات سخته؟
من گفتم که فقط ویدیچ خوب بود و ون در سار و همین باعث شد که آمارشون خوب بشه.
حالا به من و شما چه؟کی شده بود فرشته نجاتشون؟میخواد ونگر بشه فرشته نجاتشون یا هرناندز؟
من میگم پارسال بازیکن نداشت و با یه مشت بازیکن اشغال تیم رو قهرمان کرد؟حال میخواد فرشته نجاتشون هرناندز شده باشه ، میخوادم رونی باشه؟؟آخر سر قهرمان شد یا نه؟
مورینیو کدوم شرایط خاص خودش رو داشت؟!!! هیچ شرایط خاصی نبود؟ای خدا ، حالا بازیکنای پورتو هم شدن برای ما سوپرمن و مورینیو اصلا کار شاخی نکرد که قهرمان شد تازه از نظر آقای عمویی باید چهار تا جام تو همون سال میبرد؟
بازیکنای مورینیو خدااااااااااااااا بودن. اما بازیکنای ونگر یه مشت احمق هستن که اگه زیر دست فرگوسن باشن میرن دسته 3 یا شایدم 4 ؟؟؟بابا یه حرفی نزن آدم خندش بگیره.
کافی همین بازیکنای الان رو بدی به فرگوسن به اضافه یه الی دو خرید ببین چکار میکنه با تیم؟
حالا دیگه سونگ و ونپرسی و ورمالن و ویلشر و سانیا وکوشیلنی و مرته ساکر و ولکات و ژسنی شدن بدتر از اون بازیکنای مورینیو ؟؟!!!!

saeed در 13/8/1390 | 02:03 گفت:

آرسنال 5 تا گل زد به چلسی قبول ماهم ازته دل خوشحال شدیم ولی بعضی ها بد جوری جو گرفتشون شب درازه من تا روزی که زندم خاطره این 8 تا گلی که از منچستر خوردیم فراموش نمی کنم حالا اون 2 تایی که لیورپول عوضی تو لندن چپوند بهمون جای خودش می خوام بگم سنگ هیچ کس رو الکی به سینه نزنید

محمدرضاجاشي در 13/8/1390 | 02:00 گفت:

بازيكناي فصل قبل منچستر
روني گران ترين بازيكن جزيره
فرديناند گران ترين مدافع جهان
ويديچ بهترين مدافع جزيره
فان درسار بهترين دروازبان جزيره
برباتوف اقاي گل ليگ
بگم هنوز عليييييييييييييي
بنده خدا فرگوسن چقدر مظلومه اخه با اين همه بازيكن ضعيف

saeed در 13/8/1390 | 01:55 گفت:

با عرض احترام باید بگم درد و دلت مثل یه شوخی بزرگ یا دست انداختن ما باشه یعنی تو واقعا فکر میکنی ونگر تمام این سالها پاسوزه آرسنال و مدیران شده ای دل غافل ..........یعنی اگه ونگر مربی هر تیمه دیگه بود (تیمهای پر افتخار) این همه بهش فرصت می دادند این آرسنال که پاسوزشده و این وسط داره نابود میشه یعنی ونگر نمی تونه استعفا بده وبعد بیا تویه برنامه تلویزیونی پته مدیران ارسنال رو بریزه رو آب ونگر مگه چند ساله دیگه می خواد مربیگری بکنه که از آینده کاریش بترسه؟ البته امیدوارم امسال ارسنال به یه جایی برسه................

توپچی جنوب در 13/8/1390 | 01:44 گفت:

من که به عنوان یک هوادار ارسنال مثل شیر وتحت هر شرایطی از ارسنال و رئیس حمایت میکنم حتی اگر جام نگیریم و حتی اگر بریم دسه 2 چون عاشق تیمم هستم تو هر بحثی که در مورد ارسنال و ارسن ونگر باشه شرکت میکنم و بهشون ثابت میکنم که ارسنال و ونگر بهترینه و مشکل جای دیگه است!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من پوز طرفداران تیم های دیگه رو به خاک میمالم اگه بخوان در مورد ارسنال و رئیس بد بگن حتی شانچستری ها وحتی بارسلو نایها که خیلی ادعا شون میشه!!!!!!!!!!!!!

شب خوش دوستان ارسنالی

توپچی جنوب در 13/8/1390 | 01:05 گفت:

منچستر پارسال دفاش جزو بهترین های لیگ بود رونی هم کاملا در خدمت تیمش بازی میکرد وبیشتر پاس گل میداد اره چیچاریتو هم شده بود فرشته نجات و گل 3امتیازی میزد که البته منچستر طبق معمول با شانس اویخته شده بود!!!!!!!!!!!
مورینیو که شرایط خواص خودش رو داشت تیم های بزرگ بد شانس بودند یا به هم میخوردند یا الکی حذف میشدند والبته بازیکنان ستاره نه ولی در حال ستاره شدن و خوبی هم داشت اگه اشتباه نکنم موناکو فرانسه رو برد و قهرمان شد که موناکو تیم خیلی............ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ali در 13/8/1390 | 00:47 گفت:

مگه مورینیو نبود که با پورتو قهرمان شد؟؟؟

ali در 13/8/1390 | 00:38 گفت:

بازیکنای منچستر پارسال کییا بودن؟ون درسار ، اورا ، ویدیچ ، فردیناند ، اسکولز ، رونی .اینا ستاره های منچستر بودن.اما کدومشون پارسال در حد یک ستاره بود. تنها فقط ویدیچ و تا حدودی ون در سار خوب بودن.
فردیناند که همش مصدوم بود.هر وقت هم بازی کرد دم به دق هی فرط میداد.
اسکولز که به زور یه نیم هم نمیتونست بازیکنه دیدی که آخرشم خداحافظی کردو چون این سال آخری دیگه اصلا رمق نداشت که بخواد بازی کنه.
رونی رو که دیگه نگم ، خودتون جریاناشو میدونید؟تا آخر فصل به زور تونست یه چند تا گل بزنه.همش برباتوف یا هرناندز بودن.
اورا هم که شده بود تعویضی رافائل ، و فابیو و اونز.کلی توی همین فصل قبل افت کرد بود تا جای که دیگه صحبت از فروشش بود.
مگه یادت رفت همین نصری چکارش کرد؟؟
پس کی بودن این بازیکنای منچستر که فرگوسن باشون رفت تا فینال لیگ قهرمانان؟؟!!!!
تازه شما میگی ویدیچ ، ببخیشد مگه ویدیچ رو خودش نساختش؟؟!
یا ستاره بود که خریدش؟؟!

توپچی جنوب در 13/8/1390 | 00:18 گفت:

ببخشید اشتباه نوشتم: ونگر پارسال همین بازیکنان رو داشت منظورم فرگوسن بود شرمنده!!!!!!!!

ali در 13/8/1390 | 00:17 گفت:

سلام آقا سام گل.دشمن شرمنده دوست عزیز.با عرض پوزش باید بگم خیر ، نظر شما رو نیدیم که بخوام بخونمش.لینک بدید تا بنده برم بخونم.

توپچی جنوب در 13/8/1390 | 00:15 گفت:

به به اقا علی کجایی دیر دیر به سایت سر میزنی!!!!!!!!!!!!!!!1
ونگر پارسال همین بازیکنان رو داشته+وندرسا که بهترین دروازبان بود تیم امسالش هم که با خریدن 2یا3ستاره بهتر شده
اگر میگفتن بدترین تیمه نسبت به سالهای قبل خود تیم منچستر مقایسه اش میکردن نه تیم های دیگه چون منچستر همیشه پر از ستاره بوده وگرنه از نظر بازیکن های نامدار هم پارسال وهم امسال از خیلی از تیمها سر تر هستن کافیه پست به پست با تیم های دیگه مقایسه بکنیدشون!!!!!!!!!!!
نمیخوام ارزشهای فرگوسن رو زیر سوال ببرم چون واقعا مربی بزرگیه ولی بله علی اقا اگر تیم ارسنال دست فرگوسن بود نمیتونست جزو4تیم نگهش داره!!!!
اتفاقا درد دل یه هوادار دو اتیشه ارسناله نه دفاعیه ,مسئله تعویض اشتباه نیست مسئله تغییر مدیریت برای بهتر شدن تیمه
okعلی اقا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!

ali در 13/8/1390 | 00:14 گفت:

متن کاملا یه طرفیه بود.این حرف دل یه هوادار نیست ، بلکه دفاعیه یک شخص از یک شخص دیگه است.
کلا ونگر اصلا مقصر نیست از نظر ایشون.حتی اگه تعویض اشتباه هم بشه از نظر ایشون مقصرش مدیران هستن.

sam baygan در 13/8/1390 | 00:06 گفت:

علی بالاخره پیدات کردم!شرمنده بابت دیشب که یه کمی دیر جواب دادم.نمیدونم جوابمو دیدی یا نه ولی بهرحال دوباره معذرت میخوام.

aziz joon در 13/8/1390 | 00:05 گفت:

ونگر: فابرگاس می خواست به رئال برود

aziz joon در 13/8/1390 | 00:01 گفت:

ونگر: در های رئال همیشه بروی فابرگاس باز است

sam baygan در 12/8/1390 | 23:59 گفت:

علی بالاخره پیدات کردم!شرمنده بابت دیشب که یه کمی دیر جواب دادم.نمیدونم جوابمو دیدی یا نه ولی بهرحال دوباره معذرت میخوام.

ali در 12/8/1390 | 23:44 گفت:

به جرات میگویم اگر بازیکنانی را که در اختیار داریم به مربی همچون فرگوسن بدهید حتی یک تساوی هم نمیتواند کسب کند. پس ، ونگر بیش از توان خود کار میکند.

نقل و قول :

مثل اینکه این مطلب ما چند سال پیش است!!!!!!وگرنه باید می دید که فرگوسن پارسال با چه بازیکنایی به چه جاهایی رسید؟یا همین امسال؟!

متن کاملا یه طرفیه بود.این حرف دل یه هوادار نیست ، بلکه دفاعیه یک شخص از یک شخص دیگه است.
کلا ونگر اصلا مقصر نیست از نظر ایشون.حتی اگه تعویض اشتباه هم بشه از نظر ایشون مقصرش مدیران هستن.


Saeed Milani در 12/8/1390 | 21:07 گفت:

http://arsenal.ir/Blog/post.aspx?PostID=373&BlogId=35 این مطلب رو درباره عثمانوف بخونین بد نیست

aziz joon در 12/8/1390 | 20:40 گفت:

ونگر : فصل بعد 11 بازیکن از بهترین های دنیا را می اوریم اگر مسی را در لباس ارسنال دیدید تعجب نکنید

aziz joon در 12/8/1390 | 20:34 گفت:

ونگر : فصل بعد 11 بازیکن از بهترین های دنیا را می اوریم اگر مسی را در لباس ارسنال دیدید تعجب نکنید

حمید فرازی در 12/8/1390 | 20:23 گفت:

من اینو بارها گفتم ولی خیلیا قبول نمیکنن.واقعا الان فوتبال جوری شده که بهترین گزینه برامون عثمانوف هست.هم پول داره هم سیاست و نفوذ فوق العاده.

sepehr najafian در 12/8/1390 | 19:54 گفت:

bale taghsire wenger nist malekan moghaserand.wenger ba in time kam setare be in khubi natije migire