یا برون یا بمیر!!!

نویسنده: توپچی جنوب

وبلاگ من
نویسنده: توپچی جنوب
شهرام عمویی ,لیسانسه بیولوژی هستم ازسال2000 عاشق ونگر وسبک بازی ارسنال شدم دوست دارم ارسنال هرچه زودتر جام لیگ قهرمانان اروپا رو به افتخاراتش اضافه کنه=>همیشه ارسنالی متعصب بودم وهستم وخواهم بود:عشق فقط ارسنال.............
کل بازدید: 85,875 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
اسکای اسپورت گفته که صحنه اصلا چک هم نشده! افراد زیادی در شبکه مجازی واکنش نشون دادن به این تصمیم عجیب داور اسکای اسپورت گفته که صحنه اصلا چک هم نشده! افراد زیادی در شبکه مجازی واکنش نشون دادن به این تصمیم عجیب داور
در چنین روزی یعنی ۱۸ اکتبر ۲۰۰۵، تیری آنری با زدن دو گل در مقابل اسپارتا پراگ توانست صد و هشتاد و ششمین گل خود را به ثمر برساند و رکورد گلزنی ایان رایت را شکست دهد و به تنهایی به عنوان بهترین گلزن تاریخ آرسنال شناخته شود. در چنین روزی یعنی ۱۸ اکتبر ۲۰۰۵، تیری آنری با زدن دو گل در مقابل اسپارتا پراگ توانست صد و هشتاد و ششمین گل خود را به ثمر برساند و رکورد گلزنی ایان رایت را شکست دهد و به تنهایی به عنوان بهترین گلزن تاریخ آرسنال شناخته شود.
لنو:"وقتی بعد از قرنطینه به اینجا آمدیم ۳ ۰ باختیم و شانسی نداشتیم ولی امروز بازی بسیار نزدیک بود و می توانستیم مساوی کنیم یا حتی ببریم.ما در مسیر درست هستیم و سیتی هم این را حس کرده است." لنو:"وقتی بعد از قرنطینه به اینجا آمدیم ۳ ۰ باختیم و شانسی نداشتیم ولی امروز بازی بسیار نزدیک بود و می توانستیم مساوی کنیم یا حتی ببریم.ما در مسیر درست هستیم و سیتی هم این را حس کرده است."
 اسطوره ایان رایت راجع به اوبا : برای ما هواداران آرسنال، وقتی بیشتر از هر زمانی به تو احتیاج داشتیم، و در زمانی که دیده بودیم اسطوره ها وقتی به آنها احتیاج داشتیم ترکمان کردند، تو برای ما تا ابد مقام اسطوره را داری. عاشقتم کاپیتان. اسطوره ایان رایت راجع به اوبا : برای ما هواداران آرسنال، وقتی بیشتر از هر زمانی به تو احتیاج داشتیم، و در زمانی که دیده بودیم اسطوره ها وقتی به آنها احتیاج داشتیم ترکمان کردند، تو برای ما تا ابد مقام اسطوره را داری. عاشقتم کاپیتان.
در دوران جوانی من هم هوادار بوده‌ام، من احساس آنها را درک میکنم وقتی تیم برنده میشود یا شکست میخورد. من آنها را میفهمم و دلیل ماندن من همین است. چون من عاشق آنها هستم در دوران جوانی من هم هوادار بوده‌ام، من احساس آنها را درک میکنم وقتی تیم برنده میشود یا شکست میخورد. من آنها را میفهمم و دلیل ماندن من همین است. چون من عاشق آنها هستم
پیر امریک اوبامیانگ در مورد جام‌های بیشتر: "احساس خیلی خوبی است.  اول از همه ، من باید بگویم تولدت مبارک برادر [نایلز].  او بهترین بازیکن مسابقه بود ، من واقعاً برای او خوشحالم ، او شایسته آن است.  ما این جام را خواهیم گرفت و این بار امیدوارم که آن را رها نکنم! "  [مصاحبه با BT قبل از لیفت کردن جام بود] پیر امریک اوبامیانگ در مورد جام‌های بیشتر: "احساس خیلی خوبی است. اول از همه ، من باید بگویم تولدت مبارک برادر [نایلز]. او بهترین بازیکن مسابقه بود ، من واقعاً برای او خوشحالم ، او شایسته آن است. ما این جام را خواهیم گرفت و این بار امیدوارم که آن را رها نکنم! " [مصاحبه با BT قبل از لیفت کردن جام بود]
 آرسن ونگر درباره محمد الننی : "او یک بازیکن در خدمت تیم خارق العاده است و اگر مصری باشید ، به کشور شما اعتبار داده است. او یک پسر خارق العاده است ، ما او را در اینجا دوست داریم." آرسن ونگر درباره محمد الننی : "او یک بازیکن در خدمت تیم خارق العاده است و اگر مصری باشید ، به کشور شما اعتبار داده است. او یک پسر خارق العاده است ، ما او را در اینجا دوست داریم."
✅ ونگر اخبار مربوط به احتمال جانشینی مربی تیم ملی هلند را تکذیب کرد و گفت: من در حال حاضر برای فیفا کار میکنم و در دسترس نیستم... واقعا نمی‌دانم این خبرها از کجا میآیند. هیچکس با من تماس نداشته است. ✅ ونگر اخبار مربوط به احتمال جانشینی مربی تیم ملی هلند را تکذیب کرد و گفت: من در حال حاضر برای فیفا کار میکنم و در دسترس نیستم... واقعا نمی‌دانم این خبرها از کجا میآیند. هیچکس با من تماس نداشته است.
💢 به نقل از برخی خبرگذاری‌ها آرسنال و لیل بر سر مبلغ ۳۰ میلیون یورو برای گابریل به توافق رسیده‌اند و گابریل فردا تستهای پزشکی پیش از قرارداد را خواهد گذارند.

💢آرسنال قصد دارد در صورت مهیا شدن شرایط در هفته آینده اقدامات مربوط به فعال کردن بند آزادسازی توماس پارتی را انجام دهد. پیش از این اتلتیکو گفته بود تنها با فعالسازی بند آزادسازی قرارداد حاضر به فروش توماس پارتی میباشد.

💢 برخی از خبرگزاری‌ها مبلغ توافق شده برای خرید گابریل دفاع لیل را رقمی بین ۲۳ تا ۲۵ میلیون یورو اعلام کرده اند، اما چیزی که تقریبا همه روی آن اتفاق نظر دارند این است که باید گابریل را آرسنالی بدانیم زیرا او به زودی تستهای پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت و با قراردادی ۵ ساله به آرسنال ملحق خواهد شد. 💢 به نقل از برخی خبرگذاری‌ها آرسنال و لیل بر سر مبلغ ۳۰ میلیون یورو برای گابریل به توافق رسیده‌اند و گابریل فردا تستهای پزشکی پیش از قرارداد را خواهد گذارند. 💢آرسنال قصد دارد در صورت مهیا شدن شرایط در هفته آینده اقدامات مربوط به فعال کردن بند آزادسازی توماس پارتی را انجام دهد. پیش از این اتلتیکو گفته بود تنها با فعالسازی بند آزادسازی قرارداد حاضر به فروش توماس پارتی میباشد. 💢 برخی از خبرگزاری‌ها مبلغ توافق شده برای خرید گابریل دفاع لیل را رقمی بین ۲۳ تا ۲۵ میلیون یورو اعلام کرده اند، اما چیزی که تقریبا همه روی آن اتفاق نظر دارند این است که باید گابریل را آرسنالی بدانیم زیرا او به زودی تستهای پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت و با قراردادی ۵ ساله به آرسنال ملحق خواهد شد.
مربی جدید بارسلونا از اظهار نظر در مورد کوتینیو خودداری کرده اما مشخص است می‌خواهد تیمش را بر اساس "دی‌یانگ" بچیند.با توجه به مجموعه گزارشات موجود ...‌ می‌توان همچنان به انتقال دیر هنگام فیلیپ به آرسنال امیدوار بود. انتظار می‌رود طی هفته پیش‌رو گابریل معرفی شود. آرسنال احتمالا چند بازیکن از جمله سوکراتیس، گندوزی، توریرا  (و احتمالا لاکازت) را بفروشد و در خرید بعدی توماس پارتی را به لندن بیاورد و در نهایت کوتینیو به یک توپچی تبدیل شود.

☝️ پاراگراف آخر مجموعه‌ای از گزارشات از تعدادی توئیت و خبر از پایگاه‌های مختلف خبری است و فعلا چیزی قطعی نیست. مربی جدید بارسلونا از اظهار نظر در مورد کوتینیو خودداری کرده اما مشخص است می‌خواهد تیمش را بر اساس "دی‌یانگ" بچیند.با توجه به مجموعه گزارشات موجود ...‌ می‌توان همچنان به انتقال دیر هنگام فیلیپ به آرسنال امیدوار بود. انتظار می‌رود طی هفته پیش‌رو گابریل معرفی شود. آرسنال احتمالا چند بازیکن از جمله سوکراتیس، گندوزی، توریرا (و احتمالا لاکازت) را بفروشد و در خرید بعدی توماس پارتی را به لندن بیاورد و در نهایت کوتینیو به یک توپچی تبدیل شود. ☝️ پاراگراف آخر مجموعه‌ای از گزارشات از تعدادی توئیت و خبر از پایگاه‌های مختلف خبری است و فعلا چیزی قطعی نیست.

یا برون یا بمیر!!!

خوب نقل و انتقالات تابستون هم دیشب تمام شد و بررسی میکنیم ک چی هستیم و چی میتونیم باشیم.!


تقریبا از اواخر فصل قبل بود که اسطوره آرسنال تیری هانری مفسر شبکه اسکای اشاره به این کرد که اگر آرسنال میخواد در فصل بعد قهرمان بشه باید خرید کنه باید ستون فقرات تیمش (دروازبان- دفاع- هافبک دفاعی-فروارد نوک) رو قوی کنه و تاکید هانری بر نوک حمله که یه بازیکن در کلاس جهانی باشه بود.
خوب بعد از اون دیگر کارشناس ها هم کم و بیش حرف هانری رو تایید کردن به خصوص در مورد خرید یک مهاجم در کلاس جهانی ک بتونه بازی رو در بیاره یکی باشه در حد کوالتی  اوزیل و سانچز.

آرسنال یه خرید خوب داشت در شروع نقل و انتقالات و باعث خوشبینی بسیاری از هوادارن نسبت به قهرمانی در این فصل شد ، اون پیتر چک بود یه خرید فوق العاده کسی ک میتونه تیم رو تو بازی نگه داره همونطور ک سال های سال چلسی رو تو بازی های مختلف نگه داشت این یکی از همون مهره هایی بود ک همه میخواستن داشته باشنش  و عملا با وجود چک و اوسپینا ک درخشش فوق العاده ای داشت در فصل قبل مشکلی از این بابت نخواهیم داشت و یعنی در مهره اول از ستون مشکلی نخواهیم داشت.

 

مهره دوم از ستون خرید یک دفاع بود ک ضرورتی به اون صورت  نداشت شاید اولویت چهارم خرید بود اون پست، چرا؟
چون در ژانویه قبل گابریل رو گرفته بودیم ک تو بازی هایی ک به میدان رفته بود به خوبی خودش رو نشون داد و تنها مشکلش شاید ارتباط کلامی با سایر دفاع ها باشه ک اونم حل شده است و میتونه یه زوج کلین شیت کننده ای با کوشینلی ایجاد کنه در این فصل و در این پست هم مشکلی به اون صورت گریبان گیرمون نخواهد بود.


مهره سوم از ستون اما هافبک دفاعی بود جایی ک اکثر هوادار ها با توجه به لینک شدن های فصل قبل انتظار حظور اشنایدرلین رو داشتن و یا حد اقل سایر هافبک دفاعی هایی ک در بازار بودند و اون کوالتی مد نظر رو هم داشتند.
اما ونگر با توجه به درخشش کوکلین و آمار فوق العاده ای ک از خودش به جا گذاشته بود تصمیم گرفت ک به کوک اعتماد کنه و درواقع پاداش بازی خوب فصل قبلش این باشه ک بازیکن فیکس آرسنال در پست هافبک دفاعی این فصل باشه و بک آپ اون رو کاپیتان اول تیم میکل آرتتا باتجربه قرار بده و از خرید یک هافبک دفاعی 25 تا 30 م پوندی صرف نظر کرد.


این یک تصمیم ریسکی به نظر میرسه ، چون خیلی از هوادار ها از اینکه کوک در یک بازی اخراج بشه و یا مصدومیت بلند مدتی دچار بشه به آرتتا اعتمادی ندارند و اعتقاد دارن ک تیم به مشکل بر میخوره اما آرسن ونگر مسئولیت این خطر و این انتقاد های احتمالی رو پذیرفته و حال باید دید در نبود کوکلین آرسن ونگر چه برنامه ای برای اون پست در نظر میگیره؟
این یکی از سوالات بزرگ تاکتیکی در ترکیب تیمه بدون کوکلین آرسنال چگونه بازی خواهد کرد ؟
و آیا تصمیم ونگر در "نخریدن" یک هافبک دفاعی کوالتی دار ک در بازار هم بود و در دسترس هم بود اشتباه بوده یا نه؟
در طول فصل به احتمال زیاد به جواب این سوال دست پیدا خواهیم کرد.

اما مهم ترین مهره ستون یعنی مهاجم هدف ، جایی ک همه کارشناس ها و هواداران به طور قطع و یقین و آرسن ونگر به طور نسبی اذعان دارند که نیاز به یک مهاجم بزرگ یک  کوالتی دار یه بازیکن در سطح کلاس جهانی بازیکنی ک تفاوت رو ایجاد کنه و سطح آرسنال رو بالا ببره هستیم و همه میدونین ک تعداد این مدل بازیکن ها کم و گرفتن این چنین بازیکنانی مشکلات خاص خودش رو داره ...
طبق منابع معتبر هدف مشخص آرسنال کریم بنزما بود  تا جایی ک ونگر محافظه کار توی یکی از مصاحبه اش ک در مورد خرید مهاجم پرسیده شده بود  گفت:" ما یه پیشنهاد خوب ارائه دادیم اما باشگاه از فروش بازیکنش صرف نظر کرده و باشگاهی ک نخواد بازیکنش رو بفروشه نمیشه ازش بازیکن رو خرید ..."
و این آب سردی و یأسی بود بر امید هواداران!

درواقع ما بازیکنانی با کلاس جهانی نیاز داشتیم بازیکنانی ثابت شده مثل کریم بنزما از رءال مادرید ، ادیسون کاوانی از پاریسن ژرمن و لوادونسکی از بایرن، از جمله بازیکنانی بودند ک این خصوصیات مد نظر ما رو داشتن و احتمال فروششون هرچند اندک ولی بود!
 اما اگه به باشگاه های صاحب این مهاجمان دقت کنین باشگاه هایی نیستند ک به پول نیازی داشته باشن و این خودش خرید یه بازیکن رو مشکل تر هم میکنه.


خیلی از هوادار ها هستند ک میگن خوب این بازیکن ها نشد چرا بنتکه یا لوکاکو یا براهینو یا امثالهم رو نگرفتیم حد اقل از ژیرو بهتر بودند.
 جواب مشخصه آیا این بازیکنان در سطح کلاس جهانی هستند!
سیاست باشگاه میگه یا بازیکن ستاره و ثابت شده ک تفاوت ایجاد کنه یا هیچ !
سیاستی ک تو  3 فصل اخیر  ایجاد شده یا 100 یا 0.

خوب ونگر وقتی دید ک نمیتونه بازیکن مورد نظر خودش رو بخره از خرید بازیکن های درجه 2 سر باز زد و اعتقاد داشت بازیکنانی ک در ترکیب داره ژیرو +ولکات+ولبک کارایی رو میتونن داشته باشن که امثال بنتکه و  لوکاکو و غیره.... خواهند داشت.
علاوه بر این مصاحبه های قبلی ونگر به این اشاره کرده ک ما باید هافبک هامون هم در گلزنی شرکت کنن و نقش پر رنگ تری در این امر ایفا کنن چیزی که در گذشته دور داشتیم و باعث موفقیت تیم بوده و الان کمرنگ تر شده و اشاره به  بازیکنانی مثل سانچز ،رمزی،چمبرلین،ویلشر و کازورلا و  حتی اوزیل ک بیشتر نقش سازنده رو داره...

باز هم ونگر این مسئولیت و انتقاد های احتمالی رو پذیرفت و برای کاهش فشار روی خودش و به خاطر حرف رسانه ها و فشار هوادارا ها خرید متوسطی انجام نداد درواقع نخریدن رو به یک خرید متوسط ترجیح داد.
آیا نخریدن یک بازیکن متوسط و اعتماد به ژیرو و ولکات و ولبک اشتباه بود؟ 
جواب این سوال هم در طول فصل مشخص خواهد شد!

حالا سوای همه این هیاهوها و نا امیدی ها و حرص خوردن ها ما حد اقل تا ژانویه 2017 با این ترکیب باید به میادین بریم و باید به عنوان یک هوادار از این ترکیب حمایت کنیم.

چک/اوسپینا

ناچو/گیبز
کوش/چمبرز
گابریل/مرته
بلرین/دبوشی

کوک/آرتتا
سانتی/رمزی/روسیچکی
سانچز/کمپل
 اوزیله/جک ویلشر
چمبرلین

ژیرو /ولکات/ولبک

*فلامینی فقط در مقاطعی از فصل به تیم اضاف میشه در بازی های ن چندان مهم

*ولکات و رمزی و ولبک هم در وینگ راست میتونن جای چمبو باشن.

خوب یکی از خوبی های این ترکیب اینه ک چندین ساله کنار هم بازی میکنن  و با هم هماهنگ هستند و تیم بودن و همبستگی ویژه این بازیکن ها میتونه برگ برنده ما در این فصل باشه
 رقیب های ما واسه قهرمانی سیتی و چلسی و یونایتد هستند ک به جز سیتی بقیه هم در این چند بازی اخیر وضعیتی مشابه آرسنال داشتند...

کل پولی ک در این پنجره تابستان خرج شد!


نظر شخصی :

خیلی دوست داشتم مهاجمی مثل کاوانی یا بنزما رو در ترکیب داشته باشیم  ولی اصلا علاقه ای به اومدن بازیکن درجه 2 به تیم نداشتم و چون اعتقادم بر اینه ک سه مهاجم در جه 2 با سه سبک مختلف در تیم داریم.

به احیا شدن ولبک و ولکات در این فصل و درخشش بازیکنی مثل چمبو و ویلشر خیلی خیلی خیلی امیدوارم.


به این تیم و قهرمان شدنش امید دارم چون اینجا لیگ برتر انگلیسه و نتایج غیر قابل پیشبینی است.

حرص نخورید ، به بازیکنان و کادر فنی فحش ندهید چون هیچ تاثیری روی اون ها نداره فقط اعصاب و روان خودتون و اطرافیانتون داغونتر و بدتر میشه سعی کنین از دیدن فوتبال زیبا لذت ببرین. 

 و در آخر:

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

توپچی جنوب در 13/6/1394 | 06:54 گفت:

بسته به سلیقه بازیکن بین رءال و بارسا یکی رو انتخاب میکنه ب نظر من!
این حرفتم درسته ولی قرار نیست ک ما همچنان ناکام بمونبم !

abolfazl alayi fard در 12/6/1394 | 21:59 گفت:

@ توپچی جنوب

زحمتهای زیادی کشیده ونگر قبول دارم واقعا.

اما یک چیزی هست که منو خیلی نگران میکنه و آزار میده. در غالب یه سوال ازت میپرسم

به نظرت اگر این وضعیت نبردن لیگ و ناکامی تو چمپیونزلیگ ادامه پیدا کنه آرسنال مقصد جذابی برای بازیکنای کلاس جهانی هست یا نه؟؟

مثلا فرض کن در حال حاضر یک بازیکن فوق العاده در دسترس باشه و همزمان رئال و بایرن و بارسا و منچسترسیتی و آرسنال بهش پیشنهاد بدن. شرایطم ایده آل فرض کن یعنی همه پیشنهاداشون و دستمزدشون یکسان باشه

اون بازیکن احتمال رفتنش به کدوم تیم بیشتره؟؟ دوست دارم جوابتو بدونم

توپچی جنوب در 12/6/1394 | 20:24 گفت:

والله ابالفصل جان من نظرم رو در مورد جکسون و سیاست باشگاه گفتم ...
حالا این فصل جفتشون تو لیگ اسپانیا هستند آمارشون مشخص کننده تره

من عاشق ونگر نیستم ولی کارایی واسه تیمی ک عاشقشم کرده ک نمیتونم به سادگی از کنارش بگذرم کار ایی ک هر کسی حاضر به انجامش نبود درسته آرسنال سال 96 به ونگر اعتماد کرد و بهش این فرصت رو داد ک روی نیمکت بشینه و ونگر در کنار آرسنال بزگ شد و آرسنال بزرگتر و رقیب جدی تر و هی ونگر هم بزرگتر و اوج کار هم بردن لیگ برتر بدون حتی یک باخت بود
اما اصل داستان واسه من سال _2007_2006 به بعد بود جایی ک ونگر یه مربی پر آوازه بود با کلی اعتبار و آرسنال باید ورزشگاه میساخت تا بتونه یه برد جهانی بشه تا بتونه تو جهان حرفی واسه گفتن داشته باشه اما با هزینه خود باشگاه نه مالکین ثروتمندش!
و مدیر وقت دیوید دین شرایط رو دید سهامش فروخت و جدا شد ، تیری هانری وضعیت و آینده رو نامعلوم دید ولی جدا شد ، اشلی کول هم جدا شد و بعد ها فابرگاس ها و نصری ها و ونپرسی ها هم جدا شدند هر کدام به یک بهانه ولی تنها کسی ک پیشنهادات بالای دیگر تیم های اروپایی و داشتن ترکیبی همچون زیدان و گوتی و رونالدو و رائول رو رد کرد و موند با اینکه میدونست چه چیزی در انتظارشه با اینکه میدونست دیگه اون روز های شیرین گذشته حالا حالا ها نمیرسه و با اینکه میدونست با حضور ابراهامویچ و گلیزرها روز های سختی در پیششه جا نزد
موند تا آرسنال رو بسازه...
نمیدونم تا چه حد با شخصیت ونگر آشنا هستی از کنار مصاحبه هاش و جملاتی ک میگا به سادگی میگذری یا چنیدن بار میخونیشون و بهشون فکر میکنی ولی به نظر من ونگر چون آرسنال بهش ایت فرصت رو داد خواست تعهد خودش رو کامل کنه در واقع یه جور ادای دین کنه در صورتی ک میتونست اونم مثل بقیه جدا بشه با خاطرات خوش و به رءال بره با اون ترکیب رویایی...
من از کنار اینا نمیتونم به سادگی بگذرم عاشقش نیستم ولی برام یه اسطوره است.

خیلی آرزو های قشنگی داری منم همین آرزو ها رو دارم ولی اصلا اهل کنایه و تیکه و کل کل و اینجور حرفا نیستم ...

این چنین بحث کردن ها ک به دور از تعصب باشه لذت بخشه دوست من

abolfazl alayi fard در 12/6/1394 | 16:34 گفت:

@ توپچی جنوب

اگر نقل و انقالات پورتو رو تو این چند سال پیگیری کرده باشی جز باشگاهایی نیست که راحت ستاره هاشو از دست بده حتی اگه پیشنهادهای بزرگی باشه. اهل فروش هست ولی حداقل دو فصل نگهشون میداره.میتونم فاکائو و هالک و همین مارتینزو مثال بزنم.

اتلتیکو خیلی زود برای جذبش دست به کار شد. جوری که 6 تیر خود جکسون مارتینز تایید کرد که کار انتقالش به اتلتیکو تموم شده.

برام عجیبه و غیر قابل قبوله که بدون دیدن بازیاش و با تکیه به حدسیات که چرا منچستر یا باشگاههای دیگه بهش پیشنهاد نداده، میگی این بازیکن کلاس جهانی نیست.

بنزمایی( در رئال) که شما ازش به عنوان کارکشته و ثابت شده نام میبری 27 سالشه و بد نیست آمارشو مقایسه کنیم با مارتینز(در پورتو) 28 ساله قضاوت با بقیه
بنزما 282 بازی 134 گل
مارتینز132 بازی 92 گل

در نهایت شما و ونگر مارتینز کلاس جهانی نمیدونید ولی من و کیوان و دیگو سیمئونه مارتینزو کلاس جهانی میدونیم
تعداد ما سه تاست پس حق با ماست .خخخخخ

شما عاشق ونگری و من بهت احترام میزارم. نگی نیستی که میام برات

انشالله جفتمون به اندازه کافی از خدا عمر بگیریم و در این جا باشیم و ببینیم نتیجه این تفکرات توی نقل و انتقالات و سیاست های باشگاه ومربی آیا تیمو جز 4 تا تیم برتر و جذاب اروپا میرسونه یا نه. جوری که اسم آرسنال در کنار رئال و بارسا و بایرن تو یه سطح باشه

از صمیم قلب آرزو دارم جام CL و PL رو تو دست ونگر ببینم و متوجه بشم که امروز اشتباه میکردم و شما به من تبریگ بگی و تهشم با کنایه بگی یادته اونروز بهت گفتم

از بحث لذت بردم دوست من

توپچی جنوب در 12/6/1394 | 15:46 گفت:

بله کیوان جان بدون شک من عاشق بحث های منطقی هستم و همیشه هدفم همین بوده ک از بچه ها و دیدگاه های مختلفشون یه چیزایی رو یاد بگیرم.

این ک میگم ببینیم ک مارتینز چیکار میکنه سر کل کل کردن نیست که میخوام ببینم واقعا مهاجمی در اون حد بوده ک با درخشش ب خودم بگم ونگر اشتباه کرده ک این رو نخرید!

آره نظر شما اینه ک مارتینز رفع میکرد تمام چیز ها رو یکی دیگه از بچه ها بود میگفت بنتکه عالی بود خودش هم آرسنال رو دوست داشت، این مهاجم ها "شاید" از مهاجم های خودمون بهتر باشن ولی اون ستاره یا کلاس جهانی بودن مد نظر ونگر نبودن حالا شما میگی ونگر اشتباه کرد نظرتون اینه من هم میگم چون هدفش بزرگتر از جکسون مارتینز بوده اشتباه نکرده نظر منه نظراتمون متفاوته....

در مورد اشتباه کردن و خدا بودن یا نبودن و جایز الخطا بودن هم کاملا حرفت درسته بار ها بوده ک حتی تو تعویض هاش هم اشتباه کرده دیگه مسائل دیگه فوتبالی ک جای خود داره بعضی وقت ها بعضی ریسک هایی کرده ک جواب نگرفته شکی درش نیست.

به هر حال امیدوارم این فصل ولکات و ولبک و ژیرو بتونن جواب اعتماد ونگر رو بدن و تیممون موفق بشه.

کیوان در 12/6/1394 | 15:02 گفت:

آقا شهرام هدف من ازین گفت و گو ها اینه که یه بحث منطقی داشته باشیم. اینکه شما میگی منتظر می مونم ببینم مارتینز تو اتلتیکو چه خواهد کرد.ممکنه نتونه عملکردی رو که تو پورتو داشت تکرار کنه.مثل مانزوکیچ تو بایرن.ولی من تمام حرفم اینه که تموم چیزایی که تو پست مهاجم کم داشتیمو مارتینز رفع میکرد.
و حرف آخرم اینه که ونگرم آدمه.خدا که نیس.اونم اشتباه می کنه.ولی ما بیایم بپذیریم که انسان جایز الخطاس.نه اینکه بیایم بگیم چون ونگر فلان کارو کرد پس قطعا کارش درست بوده.تمام حرفم اینه.و منتظرم نیستم که جکسون بدرخشه یا ندرخشه.چون اون برا آرسنال ساخته شده بود.و90 درصد موفق میشد اگر میومد. اینجور بحثا خیلی خوبه و ایشالا ادامه دار باشه.موفق باشی

توپچی جنوب در 12/6/1394 | 13:43 گفت:

@ کیوان
دلیل این جمله صرفا مقایسه تیمی بود ک دنبال یه مهاجم بزرگ و اسم و رسم دار بود تیم بزرگی ک به مهاجم نیاز داشته باشه...

من اصل حرفم اینه ک باشگاه دنبال مهاجمی با خصوصیات ویژه و نامی و ستاره بود برای گرفتنش هم تلاش کرد و پیشنهاد خودش رو هم داد منتها باشگاه رءال نپذیرفت.
وگرنه لاکتزه هم آقای گل فرانسه بود و در دسترس یا همین مارتینز یا سایر بازیکنان دیگه ک به عقیده بعضی از هوادار ها حد اقلش اگه به اون اندازه ستاره نبودن از ژیرود و ولکات و ولبک بهتر بودند ولی باشگاه دنبال این بود ک بازیکنی ک میخواد اضاف کنه اساسی تو تیم تاثیر بزاره بازیکنی ک بتونه تو لیگ انگلیس حد اقل 25 گل بزنه از نظر ونگر بنزما این توانایی رو داشت
ذره ای شک نکن که اگه ونگر میدونست ک جکسون مارتینز میتونه 25 تا 30 گل تو لیگ برتر به ثمر برسونه حتما اقدام میکرد و با رقمی بالاتر از اتلتیک اون رو جذب میکرد ...

فکر کنم دیگه اونقدر بودجه داشته باشیم ک اگه بازیکن با کیفیتی در دسترس باشه و تو اون پست بازیکن مورد نیازمون باشه اون رو بگیریم.
شما اگه خرید های این چند فصل اخیر رو ببینید متوجه میشید سیاست و هدف باشگاه رو (بازیکن جانشین منظورم نیست، خرید یعنی بازیکنی ک به ترکیب اضاف بشه مثلا با حظور پولدی در چپ سانچز رو به تیم اضاف کردیم یا جایی ک تعدادمون زیاد بود اوزیل رو هم اضاف کردیم یا همین چک با اینکه اوسپینا خوب ظاهر شده بود ولی باز تا دیدیم ک پیتر چک تو دسترسه واسش اقدام کردیم.

اینه سیاست باشگاه رو قبول نداشته باشی در مورد خرید ستاره ها و نخریدن بازیکن متوسط یه بحثیه
اینکه بگیم جکسون جزو ستاره هاست یه بحث جدا..

حالا منتظر میمونیم ببینیم تو اتلتیک و مادرید و لیگ اسپانیا ک به مراتب از لیگ پرتقال بهتره چه نتیجه ای رقم میزنه.

کیوان در 12/6/1394 | 12:44 گفت:

درسته حرفتو قبول دارم که نمیشه بایه کلیپ در مورد بازیکن قضاوت کرد،ولی حداقلش اینه که چشمه ای از توانایی های بازیکنو نشونمون میده.شما اگه تونستی از ژیرود یه کلیپ پیدا کنی که بتونه با قدرت بدنیش چند نفرو دریبل کنه و ازین جور موارد،حق با شماست.در واقع این کلیپا نشون میدن که بازیکن چه کار هایی رو میتونه انجام بده و در چه حد میشه روش حساب کرد

کیوان در 12/6/1394 | 12:38 گفت:

آقا شهرام بنظرم این که میگی چون منچستر جکسون مارتینزو نخریده پس کلاس جهانی نیست،بنظرم اصلا منطقی نیست.البته که نظرات متفاوته و نظر شما هم محترمه.

توپچی جنوب در 12/6/1394 | 12:13 گفت:

@ ابولفضل

گفتم ک بازی هاش رو ندیدم فقط یه بازی با بایرن نمیگم بازیکن بی کیفیتیه بازیکن خوبیه ولی در حد کلاس جهانی نیست نمیدونم واضح تر بگم خدایش و چون نبود هیچ پیشنهادی هم داده نشده و تمرکز خرید روی بنزما بوده..
واقعا اگه بود خیلی وقت پیش یکی از تیم های مطرح اروپایی اون رو برده بودن ب نظر تو منچستر ک ونپرسی رو رد کرد و چیچاریتو رو رد کرد نیاز به مهاجم بزرگ نداشت!
اونا ک اهل پول دور ریختن هم هستند پس چرا نگرفتنش چون کیفیتش و سنش ایجاب نمیکرد.

میگم که واسه ما فقط باید بازیکنی جذب میشد ک 100% ثابت شده باشه و یه اسم بزرگ رو ب یدک بکشه ک تلاش برای جذبش انجام شد ...

ولی بازم میگم این فصل بازی های اتلتیکو رو پیگیری میکنیم ببینیم آیا واقعا ارزشش رو داشته یا نه در حد کاوانی و بنزما و دیگر مهاجم های بزرگ عمل میکنه یا نه.

در مورد ژیرو هم میگم ک اونم یه فروارد متوسطه درجه 2 هستش و ما نیازی به این مدل بازیکن های هم سطح با ویژگی های متفاوت نداشتیم.

majid در 12/6/1394 | 12:12 گفت:

دوستان یجور میگن ژیرو رو با پولدی نمیشه مقایسه کرد انگار ژیرو توی پست مهاجم هدف یه فوق تخصصه. یارو الدنگ یه پاس درست نمیتونه بده. من به شخصه هنوز ندیدم بتونه یه توپ رو کنترل کنه یا پاس بده. بابا صد رحمت به بنتنر!! پودلسکی اقلا پاس میتونست بده. پس بودنش یه لول تیم رو بالاتر میبرد از ژیرود. حالا پستش هرجا بود. کلا مدافع جای ژیرو بازی کنه بهتره
ازش متنفرررررررررررررررررررررررررررررررررم
----------------------------------------------------------------------------------

حامد جان ژیرو نمیتونه یه پاس درست بده؟؟؟؟!!!!!!! اتفاقا تنها نقطه قوت ژیرو اگه سرزنیشو در نظر نگیریم همین پاسکاریا و کاره تیمیشه. درسته قدرت تموم کنندگیهخیلی پایینی داره اما من (نه که فقط من فم کیکنم واقعیتم همینه) قویا اعتقاد دارم ژیرو تو کارای تیمی به همراه سوارز و ... جزو 5 تا مهاجم اول دنیاست (تکرار میکنم تو کارای تیمی و پاسکاری)

abolfazl alayi fard در 12/6/1394 | 11:42 گفت:

@ توپچی جنوب

من بخاطر علاقه ای که بهش داشتم فصل پیش شاید بیستا بازی پورتورو دیدم هم تو لیگش هم چمپیونزلیگ. توی کلیپی که دوستمون گذاشت یا کلیپای دیگه اگه دقت کنی کاملا مشهوده
به زمان بندی ضرباتش به توپ و زمانبندی تموم کنندگیش دقت کن دوست من. به اینکه تو خیلی از لحظه های سخت کارارو به سادگی انجام میده. به اینکه میتونه پا به توپ بشه و بازیکن مقابلشو دریبل کنه و توی سرعت و سرزنی وقدرت بدنی و بالانس توی سطح بالایی هست
به نظرت اینا همون خواص یه بازیکن کلاس جهانی نیست؟؟ آمار گلزنیش توی پورتو (92گل در 132 بازی و هر فصل تقریبا 30 گل) نشون دهنده برندگی(sharpness) این مهاجم نیست؟؟؟
درمورد سنش که 28 سالست و در مورد قیمت . با استیل بدنی و هوش بازی که داره به نظر من اگر بدشانسی نیاره تا 32سال در بالاترین سطح بازی میکنه.
وقتی دیگو سیمئونه پرداخت کرده شما مطمئن باش ارزششو داشته. چون شما مطمئنن بهتر از من میدونی که اتلتیکو و سیمئونه اهل ریخت و پاش مالی نیست و بودجشون هم شاید از ما کمتر نباشه مطمئنن بیشترم نیست. پس پولی برای دور ر یختن ندارن

این جمله:
((من سزح براهینو و لوکاکو رو پایینتر ندونستم ولی به اون صورت بالاتر هم نیستند شاید تو یکی دو جنبه بالا تر باشن نه بیشتر و تفاوت محسوسی با فروارد های خودمون ندارند.

میگی نه مشتاقانه آمارشون رو در پایان فصل با هم مقایسه میکنیم هر مهاجم درجه دو با مهاجمین خودمون.))

دوست من نظرت چیه زیاد وقت خودمونو تلف نکنیم و عوض اینکه تا آخر فصل صبر کنیم همین الان آمار ((سیمونه زازا )) مهاجم فصل قبل ساسولو ( فعلی یوونتوس و ملی پوش ایتالیا) و (( جیرودو)) در دو فصل قبل در لیگ مقایسه کنیم

سیمونه زازا 14-2013: 33 بازی 11 گل جیرود 14-2013 : 36 بازی 16 گل
2014-15: 31 بازی 9 گل 15-2014: 27 بازی 14 گل

هورااااااااااااااا جیرود برنده شد!!!!!!!!!!!!

ولی انگار اینجا تعمدانه از یک نکته غافل شدیم و اون این بود که ((سیمونه زازا)) پشت سرش یکی از خلاق ترین خط هافبکای اروپا بازی نمیکرد و موقعیتی زیادی براش ایجاد نمیشد همونایی هم که زده تک موقعیت های بوده که خیلیاش با هوش خودش ایجاد شده(اگه بازی های ساسولو رو دیده باشین متوجه میشدین) و برای همین استعدادش یوونتوس میخرتش وبه تیم ملی دعوت میشه اما ((جیرود)) چی دوست من؟؟؟؟؟ در مورد لوکاکو و براهینو هم همین.

همون چند جنبه بهتره این بازیکنا میتونست خیلی چیزارو توی بازی تغییر بده

mehdi در 12/6/1394 | 10:52 گفت:

ممنون آقا شهرام..........

اولین باره که معنی کوالیتی رو درک کردم......

توپچی جنوب در 12/6/1394 | 08:16 گفت:

@مجید
من کجای نظر شخصیم نوشتم ک تو نقل و انتقالات قوی بودیم یا ضعیف کار نکردیم مجید جان ??-:
اگه دقت کنی میبینی ک نوشتم خیلی دوست داشتم کاوانی یا بنزما رو جذب کنیم اگه راضی بودم ک نمینوشتم اینو حتی در مورد هافبک دفاعی هم من تردید دارم و به صورت سوالی پرسیدم!
در مورد جکسون مارتینز هم اصلا در حد کریم بنزما یا کاوانی نیست حد اقل از لحاظ اسمی نیست!

@ کیوان

فکر کردم وقتی اسم بازیکنانی همچون کاوانی یا بنزما و لوادونسکی رو اوردم موضعه باشگاه رو در جذب بازیکن مشخص کرده ام جکسون مارتینز جزو گذینه های تیم آرسنال نبود چون من کلیپی ازش ندیدم ولی مهاجمی به اون بزرگی نبوده مطمءن باش اگه بود منچستر یونایتد خدا تومان نمیداد به یه بازیکن 19 ساله و جکسون مارتینز رو جذب میکرد.
اهداف ما مشخصا بنزما و تلویحا کاوانی بودن وقتی دنبال همچین گذینه هایی هستی جکسون مارتینز تو لیستت جایی نداره..

میتونم یه کلیپ از ژیرود نشونت بدم ک با دیدنش فکر کنی ک یکی از بهترین مهاجم های حال حاظر اروپاست!

@ ابولفضل
من یه بازیش رو جلو بایرن دیدم خوب بازی میکرد اما ب نظرت تو مهاجمی با کیفیت و در سطح کلاس جهانی بود؟
مطمءن باش تو این دوره کمبود مهاجم اگه بود خیلی از این باشگاه های پولکی با یه قیمت نجومی جذبش میکردن ، شاید تو یه جنبه هایی از ژیرو و ولبک و ولکات بهتر باشه
آره حرفت در مورد اینکه 100 نیست و جیزی حدود 50 یا 60 درسته ولی آرسنال همچین بازیکنی نمیخواست حالا اینکه میگی سیاستش اشتباهه و باید یه مهاجم متوسط رو میگرفت اونم 28 ساله ابن دیگه نظر شخصی شماست و قابل احترام ولی به نظر من اگه مارتینز 30 م پوندی (قیمت انتقالش رو نمیدونم) بتونه 20 تا گل بزنه تو یه فصل این کار رو ژیرود+ولبک(28 م پوندی) هم میتونن انجام بدن !
من سزح براهینو و لوکاکو رو پایینتر ندونستم ولی به اون صورت بالاتر هم نیستند شاید تو یکی دو جنبه بالا تر باشن نه بیشتر و تفاوت محسوسی با فروارد های خودمون ندارند.

میگی نه مشتاقانه آمارشون رو در پایان فصل با هم مقایسه میکنیم هر مهاجم درجه دو با مهاجمین خودمون.

@ مرسی مسعود جان

@ حامد

من از ژیرو حمایت نمیکنم ولی میگم ژیرود یه مهاجم درجه 2 هست اما تو پاس دادن و کنترل توپ کارش خوبه مشکلش در سرعتش و قدرت دریبلینگ و تموم کنندگیشه ولی توی کار های ترکیبی و فیزیکی جلو زمین خوب کار میکنه ....
البتا من در نظر شخصی اشاره ای به ژیرود نکردم و گفتم امیدوارم ک در این فصل ولبک و ولکات احیا بشن داش حامد.

HAMED toopchi در 12/6/1394 | 06:35 گفت:

شهرام تو واقعا از این ژیرو جلبک حمایت میکنی؟؟؟

HAMED toopchi در 12/6/1394 | 06:31 گفت:

دوستان یجور میگن ژیرو رو با پولدی نمیشه مقایسه کرد انگار ژیرو توی پست مهاجم هدف یه فوق تخصصه. یارو الدنگ یه پاس درست نمیتونه بده. من به شخصه هنوز ندیدم بتونه یه توپ رو کنترل کنه یا پاس بده. بابا صد رحمت به بنتنر!! پودلسکی اقلا پاس میتونست بده. پس بودنش یه لول تیم رو بالاتر میبرد از ژیرود. حالا پستش هرجا بود. کلا مدافع جای ژیرو بازی کنه بهتره
ازش متنفرررررررررررررررررررررررررررررررررم

حامد در 11/6/1394 | 23:52 گفت:

ویلشر ولبک و والکات هرچقدر هم عالی باشن فقط مصدوم میشن و تیمو ناقص می کنن لذا حساب باز کردن روشون خطاست این چند سال همین وضع هست نفهم فقط اینو نمیفهمه با عرض معذرت

abolfazl alayi fard در 11/6/1394 | 23:19 گفت:

@کیوان
داداش ابوالفضل تقریبا همه نظراتتو با منطق میدی دمت گرم
----------------------------------------------------------------------------------

قربونت داداش.

abolfazl alayi fard در 11/6/1394 | 23:04 گفت:

من واقعا جکسون مارتینزو بازیکن کلاس جهانی میدونم که میتونست مارو بیمه کنه توی حمله

ولی سیاست صفر تا صد اشتباهه. عقل حکم میکنه وقتی تو یه مهاجمه با ارفاق 40درصدی توی تیمت داری و نمیتونی 100 درصد جذب کنی بهتره که 60درصدو جذب کنی.

بازیکنای بالای 60 درصد خریدشون مفیده. همونطور که تمام تیمای بزرگ اروپا هم از این نوع خریدها زیاد انجام میدن چون باعث به وجود اومدن وبیشتر شدن رقابت توی تیم میشه. بازیکنایی مثل براهینو و لوکاکو از این دست بودن

واقعا من متعجبم که توپچی جنوب چه جوری میتونه سطح فنی براهینو لوکاکو یا بنتکه رو از جیرود و والکات پایینتر بدونه.

من تمام امیدم رشد ولبکه چون جنبه هایی رو داره که اون دو تا( جیرود و والکات)ندارن ، وگرنه از جیرود و والکات آبی گرم نمیشه مگر اینکه بخاطر این انتقادات معجزه بشه

کیوان در 11/6/1394 | 22:57 گفت:

لینک کوتاه:

yon.ir/yCqY

کیوان در 11/6/1394 | 22:36 گفت:

دوستان اینم یه کلیپ از " کاپیتان " جکسون مارتینز (کلیپ از scout nation). بقول آقای خادم وصف العیش نصف العیش.ببینید و لذت ببرید.

http://s3.picofile.com/file/8209903150/JACKSON_MART%C3%8DNEZ_Goals_Skills_Assists_FC_Porto_2014_2015_HD_.mp4.html

masoud mahmudpur در 11/6/1394 | 22:21 گفت:

مرسی آقا شهرام.عالی بود مثل همیشه
به تیم امیدوارم.نه در حد قهرمانی ولی حالا ببینیم چی میشه
انصافا من نمیدونم بچه ها چی از جكسون مارتینز دیدن؟ببینیم تو اتلتیكو چه میكنه

کیوان در 11/6/1394 | 22:18 گفت:

داداش ابوالفضل تقریبا همه نظراتتو با منطق میدی دمت گرم

aram در 11/6/1394 | 22:02 گفت:

Abolfazl jan aliii bud matnet
Manam ba in siasate ya 100 ya 0 movafegham
Benazare manam age gharare bazikon kharidari beshe bayad setare faghat begirim
Man be venger eteghad daram va migam karesho balade

seda zakhmi در 11/6/1394 | 22:00 گفت:


*****باید باید باید باید باید باید باید باید باید باید باید***** 2 تا وینگ سرعتی_تخصصی توو ترکیب باشه

پیتر چک

گیبس.کوشیلنی.گابریل.بلرین

کوکلین.رمسی

الکسیس.مسوت.چمبرلین

ولکات

abolfazl alayi fard در 11/6/1394 | 21:12 گفت:

دیروز هم گفتم تیمی که قهرمان اخیر اسپانیا و فینالیست چمپیونزلیگه جکسون مارتینز و دارای کوالیتی میدونه ولی ما نه.

چندتا بازیه مارتینز و دیدین بچه ها؟

اون ویدیویی که ترجمه ناقصش تو سایت به عنوان مصاحبه هانری گذاشته شده تو رو بخدا برین نگاه کنین

هانری دقیقا تو دو صحنه ونگر رو به تمسخر مگیره. من یک ساعت آخر نقلو انتقالات اسکای اسپورتو زنده دیدم از اسکای. واقعا اون لحظه ای که ازش در مورد آرسنال سوال شد واقعا عصبی بود وسعی کرد خودشو کنترل کنه ولی دو جا ونگر مسخره کرد. یک جا که دقیقا اداشو درآورد

اول گفت شما سراغ بازیکنایی میرین که تو بهترین تیمای دنیا هستن و دلیلی هم برای جداییشون نیست و اونا نمیخوان که به آرسنال بیان.( یعنی هدفها اشتباه بوده.)
بعد وقتی ازش جیمی ردنپ سوال کرد این تیم قهرمان میشه؟؟ توضیح داد و وقتی به قسمت گلزنی رسید (این قسمت تو سایت نیومد) گفت شما تو چهار هفته سه تا گل زدی که دو تاش گل به خودی بوده و تا الان آقای گل به خودی بهترین گل زن تیمه.

و بعدش گفت ولی آرسن اعتقاد داره (اینجا تقریبا اداشو درآورد) که با همین بازیکنا میشه قهرمان شد و بعدش جیمی ردنپ گفت زیادی اعتقاد داره به بازیکناش

در کل احساس میکنم عاقبت ونگر و آرسنال با اون دیالوگ معروف شخصیت هاروی دنت توی فیلم Batman: The Dark Knight داره انطباق پیدا میکنه:
you either die a hero or you live long enough to see yourself become the villain
یا وقتی یک قهرمانی میمیری یا اونقدر زنده میمونی که بیینی خودت هم تبهکار شدی.

کیوان در 11/6/1394 | 20:39 گفت:

دوستان خواهشا یکی بیاد به من بگه چرا ونگر جکسون مارتینزو نخرید تا منم دیگه اسمشو نیارم.آقا شهرام شماهم بگو نظرتو

majid r در 11/6/1394 | 20:33 گفت:

سلام
تمام کارشناسا میگن ما تو نقل و انتقالات ضعیف کار کردیم حالا میخوای بگی نه اون بحثش جداست
جکسون ماتینز هیچی از بنزما و کاوانی و امثال اینا کم نداره علاقمند بود بیاد ارسنال ولی...
من در کل زیاد ناراحت نیستم فقط امیدوارم ولبک فیکس بشه جیرود بشه ذخیرش

مهرزاد در 11/6/1394 | 19:22 گفت:

پودلسکی رو نمی شه با ژیرود مقایسه کرد.

ژیرود نوک بازی می کنه پرنس کناره ها.

saeed در 11/6/1394 | 19:22 گفت:

استوک چلسی لستر سیتی من یونایتد چهار تار بازی آینده ما خدا کنه فقط بازیم شاید مدیرا به خودشون اومدن و با توجه به فشار هوادارا و رسانه ها این غده سرطانی این پدر خوانده این مافیا آرسنال این پیرمرد نژاد پرست خسیس لعنتی رو شوتش بکنن بیرون

mohammad در 11/6/1394 | 19:10 گفت:

سرمربی فرانسوی آرسنال معتقد است که در بازار نقل و انتقالات تابستانی امسال، تعداد بازیکنان با کیفیت نسبت به گذشته کمتر بوده است

rasoulrostami در 11/6/1394 | 18:43 گفت:

خسته نباشی داداش.
باید مهاجم میخریدیم...هیچ جوری نمیشه توجیه کرد.چارلی آستین فصل قبل عالی بود 18تا گل زد،
درحالی که اوزیل سانتی یا سانچزم کنارش بازی نمیکردن...

خیلی خیلی خیلی از ژیرو بهتره...

امیدوارم ژیرو سعی کنه و تمام تلاششو کنه تا پاسخ اعتماد رئیس رو بده.

توپچی جنوب در 11/6/1394 | 18:33 گفت:

@حامد جان کامل میخوندی کاش.

"سیاست باشگاه میگه یا بازیکن ستاره و ثابت شده ک تفاوت ایجاد کنه یا هیچ !
سیاستی ک تو 3 فصل اخیر ایجاد شده یا 100 یا 0."

نوشتم سه فصل اخیر یعنی اولین خرید اوزیل بود.

این بازیکن هایی ک نام بردی ستاره نیستند خریدشون به 4 فصل قبل به پایینه ک در رکود اقتصادی بودیم.

ولبک و د بوشی خرید محسوب نمیشن جانشین بودن یکی جانشین سانیا بود ک آزاد رفت و دیگری جانشین ژیرو ک نیم فصل رو از دست داد اگه ژیرو مصدوم نمیشد شاید الان جای ولبک یه هافبک دفاعی مثل کاروالیو رو داشتیم در اون فصل در واقع تنها خرید مون ک اضاف کردن بازیکن به تیم محسوب میشد الکسیس سانچز بود وگرنه اوسپینا رو هم به عنوان جانشین فابیانسکی گرفتیم.

ولبک رو دست کم نگیر داش حامد


@ حمید جان با هات موافقم خیلی تعریف ها از کمپل شنیدم تا حالا درست و کامل یه بازی ازش ندیدم ولی خیلیا با داگلس کاستا بایرن مقایسه اش میکنن امیدوارم بازی بهش برسه و خودش رو به ونگر تحمیل کنه.


@ چی شده مهدی جان متوجه منظورت نشدم من کاری کردم

حمید pires در 11/6/1394 | 18:27 گفت:

بچه ها اصولا این طبع انسانه که هیچ وقت قانع نمیشه تا سه سال قبل میگفتیم این تیم جام بیار نیست بعد که اوزیل اومد جام هم اومد بعد دوباره سانچز و حالا چک یعنی هر سال یک بازیکن بزرگ گرفتیم و یک نقص بزرگ تیم رفع شده سال دیگه یک مهاجم بزرگ میگیریم .
یادم نمیره سال کنکورم بود که بی شکست قهرمان شدیم ولی دوستای منچستریم تو اون زمان میگفتن برو بابا با اون ورزشگاه قلکتون حالا یک ورزشگاه عالی داریم و سه ساله منچستر جام نبرده و چیزی هم کم ندارن اینجاست که باید سیاست باشگاه خودمون رو قدر بدونیم .
دی ماریا فن پرسی یانوزای از تیمت برن بعد ذیپای و مارتیال بیان این خنده داره و جای انتقاد داره .

دکتر گانر در 11/6/1394 | 18:20 گفت:

پودولسکی از ژیرو بهتره اقا حامد ؟؟؟؟!!!

پودولسکی!!!!

الان جایگاه ژِرو و سطح ژیرو رو با پولدی مقایسه کنید....

جفتشون متوسط ولی ژیرو بهتره....

ما اگه نوک حمله کلاس جهانی داشتیم..

ژیرو بهترین تعویض بود...

بعد پودولسکی هرگز اقایه گل شده ؟!!

mahdi در 11/6/1394 | 18:02 گفت:

چه جالب وقتی داشتم مینوشتم شما هم اینو گذاشتی
آرسنالی ها دل به دل راه داره

HAMED toopchi در 11/6/1394 | 17:53 گفت:

سیاست باشگاه میگه یا بازیکن ستاره و ثابت شده ک تفاوت ایجاد کنه یا هیچ !
--------
شهرام جان اگه سیاست باشگاه اینه . میشه بگی چرا افرادی مث شاماخ. بنتنر. کیم کالستروم. ژیرود. دنیلسون. پارک . جنکینسون. یایا سونوگو. ولبک. دبوشی. تو تیم بودن یا هستن؟؟؟؟. خصوصا ژیرو.
پودلسکی هرچی بود از ژیرو بهتر بود. اونو نگه میداشت این چلاق رو رد میکرد میرفت.
متنت قشنگ بود. ولی مسءله اینه ما با ونگر به هیچ جا نمیرسیم.

دکتر گانر در 11/6/1394 | 17:47 گفت:

باید تو این پنجره از شر خیلیا راحت میشدیم و هم راه کسب درامدی بودش همین پاکسازی تیم...

ولی ونگر به اشغال جمع کردن علاقه داره....میمونیم تا ونگر یه روزی بره...

هرچند که خیلی دوسش دارم... ولی مربی های نژادپرستی مثل فن خال و ونگر به درد نمیخورن

دکتر گانر در 11/6/1394 | 17:44 گفت:

ولی کاری به ونگر ندارم....زیاد از این کارا کرده...حالا بگذریم...

به ولبک و جویل کمپل اطمینان ندارم چون اصلا شوت زن و گلزن نیستند....

ای کاش نبیل فکیر و لاکازته و کرایچوویک رو میگرفتیم.... تا دو سال اینده تیم غول میشد....یا حداقل رویس رو میگرفتیم...

اینو بگم که تحت هر شرایطی هوادار ارسنالم....ولی خدایی صد در صد با قاطعیت نخواست نه اینکه نشد

Amir در 11/6/1394 | 17:28 گفت:

تنها مشکل تیم پست مهاجم هدفه خیلی بد شد البته منم موافقم که واقعا نمیشد زلاتان و کاوانی و بنزما و لوا رو از چنگ تیماشون درآورد چون بازیکن کلاس جهانی کم بود تو بازار
فقط حسرت من فروش آفوبه بود که میتونس بدرخشه به هر حال مجبوریم

حمید pires در 11/6/1394 | 17:26 گفت:

مرسی شهرام جان عالی بود.
فقط باید اشاره ای هم به جوءل کمپل کنیم مطمئنم با اون بغل پاهای چپش میتونه مثبت باشه فقط نیاز به فرصت داره فرارهای فوق العاده ای هم داره خیلی خوب شد که جایی نرفت.