دفاع تیم

نویسنده: وحید

وبلاگ من
نویسنده: وحید
25ساله-دانشجو عمران-عاشق آرسنال و آرسن ونگر عاشق فیلم و سریال-عاشق والیبال و فوتسال
کل بازدید: 16,343 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
اسکای اسپورت گفته که صحنه اصلا چک هم نشده! افراد زیادی در شبکه مجازی واکنش نشون دادن به این تصمیم عجیب داور اسکای اسپورت گفته که صحنه اصلا چک هم نشده! افراد زیادی در شبکه مجازی واکنش نشون دادن به این تصمیم عجیب داور
در چنین روزی یعنی ۱۸ اکتبر ۲۰۰۵، تیری آنری با زدن دو گل در مقابل اسپارتا پراگ توانست صد و هشتاد و ششمین گل خود را به ثمر برساند و رکورد گلزنی ایان رایت را شکست دهد و به تنهایی به عنوان بهترین گلزن تاریخ آرسنال شناخته شود. در چنین روزی یعنی ۱۸ اکتبر ۲۰۰۵، تیری آنری با زدن دو گل در مقابل اسپارتا پراگ توانست صد و هشتاد و ششمین گل خود را به ثمر برساند و رکورد گلزنی ایان رایت را شکست دهد و به تنهایی به عنوان بهترین گلزن تاریخ آرسنال شناخته شود.
لنو:"وقتی بعد از قرنطینه به اینجا آمدیم ۳ ۰ باختیم و شانسی نداشتیم ولی امروز بازی بسیار نزدیک بود و می توانستیم مساوی کنیم یا حتی ببریم.ما در مسیر درست هستیم و سیتی هم این را حس کرده است." لنو:"وقتی بعد از قرنطینه به اینجا آمدیم ۳ ۰ باختیم و شانسی نداشتیم ولی امروز بازی بسیار نزدیک بود و می توانستیم مساوی کنیم یا حتی ببریم.ما در مسیر درست هستیم و سیتی هم این را حس کرده است."
 اسطوره ایان رایت راجع به اوبا : برای ما هواداران آرسنال، وقتی بیشتر از هر زمانی به تو احتیاج داشتیم، و در زمانی که دیده بودیم اسطوره ها وقتی به آنها احتیاج داشتیم ترکمان کردند، تو برای ما تا ابد مقام اسطوره را داری. عاشقتم کاپیتان. اسطوره ایان رایت راجع به اوبا : برای ما هواداران آرسنال، وقتی بیشتر از هر زمانی به تو احتیاج داشتیم، و در زمانی که دیده بودیم اسطوره ها وقتی به آنها احتیاج داشتیم ترکمان کردند، تو برای ما تا ابد مقام اسطوره را داری. عاشقتم کاپیتان.
در دوران جوانی من هم هوادار بوده‌ام، من احساس آنها را درک میکنم وقتی تیم برنده میشود یا شکست میخورد. من آنها را میفهمم و دلیل ماندن من همین است. چون من عاشق آنها هستم در دوران جوانی من هم هوادار بوده‌ام، من احساس آنها را درک میکنم وقتی تیم برنده میشود یا شکست میخورد. من آنها را میفهمم و دلیل ماندن من همین است. چون من عاشق آنها هستم
پیر امریک اوبامیانگ در مورد جام‌های بیشتر: "احساس خیلی خوبی است.  اول از همه ، من باید بگویم تولدت مبارک برادر [نایلز].  او بهترین بازیکن مسابقه بود ، من واقعاً برای او خوشحالم ، او شایسته آن است.  ما این جام را خواهیم گرفت و این بار امیدوارم که آن را رها نکنم! "  [مصاحبه با BT قبل از لیفت کردن جام بود] پیر امریک اوبامیانگ در مورد جام‌های بیشتر: "احساس خیلی خوبی است. اول از همه ، من باید بگویم تولدت مبارک برادر [نایلز]. او بهترین بازیکن مسابقه بود ، من واقعاً برای او خوشحالم ، او شایسته آن است. ما این جام را خواهیم گرفت و این بار امیدوارم که آن را رها نکنم! " [مصاحبه با BT قبل از لیفت کردن جام بود]
 آرسن ونگر درباره محمد الننی : "او یک بازیکن در خدمت تیم خارق العاده است و اگر مصری باشید ، به کشور شما اعتبار داده است. او یک پسر خارق العاده است ، ما او را در اینجا دوست داریم." آرسن ونگر درباره محمد الننی : "او یک بازیکن در خدمت تیم خارق العاده است و اگر مصری باشید ، به کشور شما اعتبار داده است. او یک پسر خارق العاده است ، ما او را در اینجا دوست داریم."
✅ ونگر اخبار مربوط به احتمال جانشینی مربی تیم ملی هلند را تکذیب کرد و گفت: من در حال حاضر برای فیفا کار میکنم و در دسترس نیستم... واقعا نمی‌دانم این خبرها از کجا میآیند. هیچکس با من تماس نداشته است. ✅ ونگر اخبار مربوط به احتمال جانشینی مربی تیم ملی هلند را تکذیب کرد و گفت: من در حال حاضر برای فیفا کار میکنم و در دسترس نیستم... واقعا نمی‌دانم این خبرها از کجا میآیند. هیچکس با من تماس نداشته است.
💢 به نقل از برخی خبرگذاری‌ها آرسنال و لیل بر سر مبلغ ۳۰ میلیون یورو برای گابریل به توافق رسیده‌اند و گابریل فردا تستهای پزشکی پیش از قرارداد را خواهد گذارند.

💢آرسنال قصد دارد در صورت مهیا شدن شرایط در هفته آینده اقدامات مربوط به فعال کردن بند آزادسازی توماس پارتی را انجام دهد. پیش از این اتلتیکو گفته بود تنها با فعالسازی بند آزادسازی قرارداد حاضر به فروش توماس پارتی میباشد.

💢 برخی از خبرگزاری‌ها مبلغ توافق شده برای خرید گابریل دفاع لیل را رقمی بین ۲۳ تا ۲۵ میلیون یورو اعلام کرده اند، اما چیزی که تقریبا همه روی آن اتفاق نظر دارند این است که باید گابریل را آرسنالی بدانیم زیرا او به زودی تستهای پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت و با قراردادی ۵ ساله به آرسنال ملحق خواهد شد. 💢 به نقل از برخی خبرگذاری‌ها آرسنال و لیل بر سر مبلغ ۳۰ میلیون یورو برای گابریل به توافق رسیده‌اند و گابریل فردا تستهای پزشکی پیش از قرارداد را خواهد گذارند. 💢آرسنال قصد دارد در صورت مهیا شدن شرایط در هفته آینده اقدامات مربوط به فعال کردن بند آزادسازی توماس پارتی را انجام دهد. پیش از این اتلتیکو گفته بود تنها با فعالسازی بند آزادسازی قرارداد حاضر به فروش توماس پارتی میباشد. 💢 برخی از خبرگزاری‌ها مبلغ توافق شده برای خرید گابریل دفاع لیل را رقمی بین ۲۳ تا ۲۵ میلیون یورو اعلام کرده اند، اما چیزی که تقریبا همه روی آن اتفاق نظر دارند این است که باید گابریل را آرسنالی بدانیم زیرا او به زودی تستهای پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت و با قراردادی ۵ ساله به آرسنال ملحق خواهد شد.
مربی جدید بارسلونا از اظهار نظر در مورد کوتینیو خودداری کرده اما مشخص است می‌خواهد تیمش را بر اساس "دی‌یانگ" بچیند.با توجه به مجموعه گزارشات موجود ...‌ می‌توان همچنان به انتقال دیر هنگام فیلیپ به آرسنال امیدوار بود. انتظار می‌رود طی هفته پیش‌رو گابریل معرفی شود. آرسنال احتمالا چند بازیکن از جمله سوکراتیس، گندوزی، توریرا  (و احتمالا لاکازت) را بفروشد و در خرید بعدی توماس پارتی را به لندن بیاورد و در نهایت کوتینیو به یک توپچی تبدیل شود.

☝️ پاراگراف آخر مجموعه‌ای از گزارشات از تعدادی توئیت و خبر از پایگاه‌های مختلف خبری است و فعلا چیزی قطعی نیست. مربی جدید بارسلونا از اظهار نظر در مورد کوتینیو خودداری کرده اما مشخص است می‌خواهد تیمش را بر اساس "دی‌یانگ" بچیند.با توجه به مجموعه گزارشات موجود ...‌ می‌توان همچنان به انتقال دیر هنگام فیلیپ به آرسنال امیدوار بود. انتظار می‌رود طی هفته پیش‌رو گابریل معرفی شود. آرسنال احتمالا چند بازیکن از جمله سوکراتیس، گندوزی، توریرا (و احتمالا لاکازت) را بفروشد و در خرید بعدی توماس پارتی را به لندن بیاورد و در نهایت کوتینیو به یک توپچی تبدیل شود. ☝️ پاراگراف آخر مجموعه‌ای از گزارشات از تعدادی توئیت و خبر از پایگاه‌های مختلف خبری است و فعلا چیزی قطعی نیست.

دفاع تیم

به نظرم باید یک دفاع بزرگ بخریم



من تو این چند سال ضعف اصلی تیم رود تو خط دفاع میبینم چون همیشه ما باز بازی میکنیم و وجود دفاع خوب و مطمین باعث ثبات تیم میشه.تیم هایی که قهرمان لیگ یا لیگ قهرمانان شدن دفاعاشون همه ستاره بودن ونقطه قوت تیمشون بودن مثل بارسا که پویول داشت ولی وقتی پویول رفت بارسا ثبات و قدرت خودشو از دست داد و ضعیف شد چون اونام هجومی و باز بازی میکنن که بایرن نمونه بارزش بود که بارسا رو لوله کرد.
حالا که ورما میره باید یه دفاع خوب بخریم جون و آینده دار نیاز نداریمچون دفاع شوخی بردار نیست و پست حیاتی هستش
صحبت از هوملز هست به نظرم خوب میاد با مرته میشه هماهنگش کرد ولی خود مرته تو بازیای پارسال عامل باخت و گلای زیاد جلو تیمای بزرگ بود حالا ببینیم رییس چیکار میکنه من دوست داشتم چند تا دفاع دیگه بخریم و بریم به امید مصدوم نشدن و دسترس بودن همه بازیکنا واسه قهرمانی
با عرض پوزش نظر و انتقاد درست رو میپذیرم
یا علی...

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

علیرضا در 14/5/1393 | 02:59 گفت:

در مورد هافبک دفاعی

علیرضا در 14/5/1393 | 02:58 گفت:

از بین 4 تا دفاع آخری که داریم الان ، اولویتای من به ترتیب کوش ورما چمبرز و مرته هستن.
با نظر علی ارشدی هم موافقم

amin در 13/5/1393 | 23:29 گفت:

آرین از اول فصل نقل و انتقالات گیر داده به مانولاس
به نظر منم مشکل اصلی هافبک دفاعیه . دفاعا مشکل ندارن . کوشیلنی که جزو بهترین دفاعای اروپاس در حال حاضر . . .
شما هایلایت همین بازی با بنفیکارو نگاه کنید . اون صحنه که گایتان شوت زد خورد به تیر . وظیفه ی هافبک دفاعیه جلو دفاعو جمع کنه ولی فلامینی تو اون صحنه کجاست؟ تو محوطه حتی عقب تر از مدافعا!!!
کمبود هافبک دفاعی به شدت حس میشه . امیدوارم ویلیام کاروالیو رو بگیریم چون به معنای واقعی کلمه گولاخه! دقیقا همون چیزی که ما کم داریم .

آرین در 13/5/1393 | 21:57 گفت:

هوملز اصلا برا ما خوب نیست چون کنده.دقیقا همون ضعفیه که مرتساکر داره.به نظر من بهترین و مناسب ترین خرید کوستاس مانولاسه. مانولاس علاوه بر فیزیک بدنی مناسب,سرعت بسیار خوبی هم داره.کلا از یونانی ها بهتر تو دفاع داریم مگه؟!! کوش که یکی از بهترین مدافعان اروپاست.اونی که تو بازی های بزرگ و جلو مهاجمایی مثل اگوئرو و استوریج و سوارز و.. کم میاورد مرته بود که به نظرم چه ورما بره چه نره نیاز به تقویت دفاع داریم...

علی ارشدی در 13/5/1393 | 18:52 گفت:

در مورد آرتتا اغراق نکردم
فصل 2011/12 آرتتا یکی از بازیکنای کلیدی تیم بود اما با فروش سانگ و اومدن آرتتا به پست جدید نتونست عملکرد خوبش رو ادامه بده

__________________________

اتفاقا بر خلاف نظرت م نفابرگاس رو هم گزینه خوبی برای هافبک دفاعی نمی دونم! فابرگاس هم هافبک خلاقه هافبک دفاعی خوب یکیه مثل ویرا
از بین بازیکنایی که الان تو اون پست بازی می کنن من اینا رو خیلی می پسندم: اسون بندر، لارس بندر، کوندوگبیا، پوگبا، اشنایدرلین و حتی ماتوئیدی

arsenalfc در 13/5/1393 | 18:00 گفت:

یادم شد اینم بگم که
وفتی هافبکه دفاعی نباشه و رمسی خسته باشه (که پارسال چندتا بازی یادمه رمسی خسته بود و هیشکی نمیومد توپو از دفاع بگیره و بره جلو) مدارفعا مجبورن بیان جلوتر که درصده لو رفتن توپ هم میره بالا و هر توپی بیاد میره تو گل .
هافبکه دفاعی فقط .
یا جک ویلشر مردونگی کنه .
یکی از این دو حالت .
که امسال رئیس هم گفته ، جک میتونه اگه . . .

راستی بازیهای جام امارات یه چیزه خیلی مهم بهمون میگن ،
2 تا گل خوردیم هر دو تا هم از روی سانتر --------------------------------- هشدار هشدار .
امسال باید روی ارسالهای خیلی کار کنیم .


سانچز ساخته شده برای مهاجم نوک فقط .
حتی تویه بارسلونایه نامرد هم ، نمیتونست خودشو نشون بده بدلیل مسی که نوک بود .

امسال دروازه بونایه وحشتناکی داریم .
مگه فقط از رویه سانترها گل بخوریم .
در غیر اینصورت خودشونو بکشن هم نمیتونن گل بزنن .
3 دروازه بان وحشتناک خوب .
(یادآوری : به هر تیمی که میخواین نیگا کنین ، دروازه بان 6دنگ ندارن...سوتی میدن و . . .)

دفاع راست وحشتناک خوبیم .
3 تا دفاع راست 6 داریم.

دفاع وسط ، 2 تا دفاع وسط 6 داریم (کوش و مرته) .. مرته هم خوبه انصافا ، عادلانه نیگا کنین .
یادم نمیره چطوری خودشو پرت میکرد جلویه توپ و بلوکه میشد ... همین پارسال .

هافبک هجومی و بازیساز هیچ مشکلی نداریم .

مهاجمم که امسال خیلی امیدواریم .

فقط هافبک دفاعی میخوایم .
که ظاهرا ویلیام کاروالیو داره میاد .
بازیاشو ندیدم ولی خیلی تیما هافبک دفاعی که واقعا اسمش رو بشه گذاشت هافبک دفاعی ندارن.
احتمالن این یکی بازیکنه خوبیه چون حداقل اسمش رو خیلی از سایتا گذاشتن هافبکه دفاعی

arsenalfc در 13/5/1393 | 17:50 گفت:

نقل قول : بارها گفتم و هنوز هم شدیدا معتقدم مدافعای ما خوبن هافبک دفاعیامون افتضاح بودن تو این سال ها

بعد از ویرا و گیلبرتو هافبک دفاعی خوب نداشتیم

سانگ: توپ گیری ضعیف تخریب بازی حریف ضعیف یا خطا می کرد یا توپ ازش رد میشد کلا استعداد دفاعی نداشت بیشتر به درد هافبک وسط می خورد

آرتتا: قدرت بدنی کم. عدم توانایی تخریب بازی حریف و گرفتن توپ. لو دادن توپ تحت فشار. نداشتن جنگندگی لازم برای هافبک دفاعی

آرتتا هافبک بازی سازه و در فصل اول حضورش ما فقط یک بازی رو بدون آرتتا بردیم و تو اون مقطعی که مصدوم شد نبودش به شدت حس شد

فلامینی: علیرغم جنگندگی خوبی که داره و دائما درگیر میشه زیاد خطا می کنه و خیلی با فکر بازی نمی کنه هر لحظه ممکنه اخراج بشه و دست تیم رو بذاره تو پوست گردو
_______________________________________________________

وقتی هافبک دفاعی یک تیم ضعیف باشه مدافعا مجبورن برای همه توپ ها خودشون بجنگن و این مساویه با بالا رفتن تعداد اشتباها

عالم و آدم می دونن ضعف ما تو دفاع هافبک دفاعیه ازتون خواهش می کنم این بار که بازی آرسنال رو می بینید زوم کنید رو عملکرد هافبکای دفاعی و بشمرید چند تا توپ ازشون رد میشه چند تا رد نمیشه
چند بار بدون خطا توپ گیری می کنن چند بار با خطا
چند تا از توپ های لو رفته وسط زمین رو جمع می کنن
و....

خواهید دید که آمار واقعا فاجعه باره حالا اگه شانس من باشه بازی بعدی بهترین بازیکن زمین هافبک دفاعی ما میشه ولی جدا از شوخی منصفانه نیست با این هافبکای دفاعی توقع بیشتر از این داشت از مدافعای تیم


پاسخ شما :

خیلی با نظرت موافقم .
ولی به کسی نمیگیم که از آرتتا خیلی تعریف کردیه (شاید اغراق آمیز) .

اما واقعا تیم امسال و پارسال و . . . فقط به هافبک دفاعی لازم داشته و داره .
فقط یه هافبک دفاعی .
حتی به مهاجم هم نیاز نداریم (الآن) .

تویه بیشتره بازیا هیشکی (که مطمئن باشه) نمیاد نزدیکه دفاعمون تا توپ رو ازشون بگیره و حمل کنه تا به هافیک هجومی بده.
من خیلی نیگا کردم .
بعد از فابرگاس ، فقط (پارسال) رمزی بود که میومد و میخواست این کارو کنه که انصافا زحمتش رو کشید.
ولی رمسی باید هم کاره هافبک دفاعی رو میکرد هم تویه مقطعی که اوزیل افت کرد ، کار بازیسازی و پاسور(و هافیک هجومی) رو باید انجام میداد که انصافا داشت خودشو میکشت بس که زحمت میکشید .
ولی خو یه جا کم میاره و مصدوم میشه که مصدومم شد.

از کاری که فابرگاس کرد و رفت تیم رقیبمون راضی نیستم ولی انصافا وقتی بود کمبوده هافبکه دفاعی رو حس نمیکردیم .
میومد توپ رو از دفاع میگرفت ، میرفت میکاشت زیر پایه مهاجم ...
همونطور که مورینیو دیروز پریروز گفت (فابرگاس توپ لو نمیده و بازیخانی قوی ای داره).

رمسی داره عین فابرگاس کار میکنه .
ولی مصدوم میشه بیچاره .
سطح بازیا خیلی بالاتر رفته و تیما وحشتناک بازی مکنن (تویه لیگ).

بنظر من بازم میشه بدون هافبکه دفاعی ولی ویلشر هم باید حاشیه یازی رو بذازه کنار و مثله رمسی مردونه بازی کنه .
برعکس ویلشر حالا فیلش یاده هندستون کرده و داره حاشیه بازی در میاره .
داره به بیراهه میره .
آخه این دیگه چرا اینکارا رو میکنه ؟

علی ارشدی در 13/5/1393 | 17:34 گفت:

بارها گفتم و هنوز هم شدیدا معتقدم مدافعای ما خوبن هافبک دفاعیامون افتضاح بودن تو این سال ها

بعد از ویرا و گیلبرتو هافبک دفاعی خوب نداشتیم

سانگ: توپ گیری ضعیف تخریب بازی حریف ضعیف یا خطا می کرد یا توپ ازش رد میشد کلا استعداد دفاعی نداشت بیشتر به درد هافبک وسط می خورد

آرتتا: قدرت بدنی کم. عدم توانایی تخریب بازی حریف و گرفتن توپ. لو دادن توپ تحت فشار. نداشتن جنگندگی لازم برای هافبک دفاعی

آرتتا هافبک بازی سازه و در فصل اول حضورش ما فقط یک بازی رو بدون آرتتا بردیم و تو اون مقطعی که مصدوم شد نبودش به شدت حس شد

فلامینی: علیرغم جنگندگی خوبی که داره و دائما درگیر میشه زیاد خطا می کنه و خیلی با فکر بازی نمی کنه هر لحظه ممکنه اخراج بشه و دست تیم رو بذاره تو پوست گردو
_______________________________________________________

وقتی هافبک دفاعی یک تیم ضعیف باشه مدافعا مجبورن برای همه توپ ها خودشون بجنگن و این مساویه با بالا رفتن تعداد اشتباها

عالم و آدم می دونن ضعف ما تو دفاع هافبک دفاعیه ازتون خواهش می کنم این بار که بازی آرسنال رو می بینید زوم کنید رو عملکرد هافبکای دفاعی و بشمرید چند تا توپ ازشون رد میشه چند تا رد نمیشه
چند بار بدون خطا توپ گیری می کنن چند بار با خطا
چند تا از توپ های لو رفته وسط زمین رو جمع می کنن
و....

خواهید دید که آمار واقعا فاجعه باره حالا اگه شانس من باشه بازی بعدی بهترین بازیکن زمین هافبک دفاعی ما میشه ولی جدا از شوخی منصفانه نیست با این هافبکای دفاعی توقع بیشتر از این داشت از مدافعای تیم

mehdi در 13/5/1393 | 17:22 گفت:

یه دفاع وسط باید بگیریم جوون یا باتجربش فرقی نمیکنه فقط باید سرعتی باشه..................

tofigh در 13/5/1393 | 16:18 گفت:

من این حرفو چند ساله دارم میزنم الان که دبوشی اومده گیبس هم من از ش راضیم فقط میمونه دوتا دفاع وسط خ وب مثل هوملز یا واران اگر قراره یه دفاع بگیریم باید جای مرته بگیریم چون افتضاحه و کوشیلنی بازی کنه به جاش البته کوش هم بگیر نگیر داره ..

و یه هافبک دفاعی باتجربه مثل یحیی توره اینطوری شاید قهرمان شیم..
دروازبان هم میخوایم..

احسان کازرونی در 13/5/1393 | 15:22 گفت:

مرته ساکر اگه سرعت داشت عالی می شد ولی حیف .......

به نظرم به یه دفاع قدرتی مثل هوملز نیاز داریم.http://arsenal.ir/images/smile/7.gif

هادی در 13/5/1393 | 14:13 گفت:

ورمائلن از تمدید قراردادش با آرسنال سر باز زده.
ژورو هم که امسال قراردادشو با هامبورگ دائمی کرد.کجای کاری شما؟؟؟
به نظر من دنبال هوملز رفتن اشتباهه. چون نمیاد و ما رو از هدفای دیگه دور می کنه. باید دنبال یه هدف واقع بینانه تر باشیم. مثلا یه دفاع نهایت 15 میلیون پوندی.

A.Djahed در 13/5/1393 | 13:56 گفت:

اگه کاپیتان بمونه و ژورو هم برای رو نیمکت نگه داریم تیم نیاز به دفاع نداره .
تنها نقطه ضعف تیم هافبک دفاعی می باشد .
هافبک دفاعی/ هافبک دفاعی/ هافبک دفاعی /هافبک دفاعی /هافبک دفاعی/ هافبک دفاعی/ هافبک دفاعی/ هافبک دفاعی

majid در 13/5/1393 | 13:49 گفت:

امیدوارم بعد رفتن ورما یه دفاع خوب بخریم... صحبت از هوملس تو این فصل نقل و انتقالات دور از ذهن نیست... اما نظر من اینه اگه اگه اگه هوملز بیاد باید جای مرته رو بگیره نه کوش... به نظرم کوش یه سر و گردن از مرته بالاتره