نمردیم و دیدیم ....

نویسنده: علی قاسمی

وبلاگ من
نویسنده: علی قاسمی
چرا
کل بازدید: 276,023 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
انتظار میرود اونای امری در کنفرانس قبل از بازی کاپیتان تیم خود را به طور قطعی مشخص کند،اگر صحبتی در این مورد نشود احتملا همه چیز روز بازی مشخص خواهد شد.
انتظار میرود اونای امری در کنفرانس قبل از بازی کاپیتان تیم خود را به طور قطعی مشخص کند،اگر صحبتی در این مورد نشود احتملا همه چیز روز بازی مشخص خواهد شد.
 انتظار میرود الکساندر لاکازت که برای بازی روز شنبه در دسترس باشد. انتظار میرود الکساندر لاکازت که برای بازی روز شنبه در دسترس باشد.
وضعیت گرانیت ژاکا برای حضور در بازی روز شنبه مقابل برنلی مورد برسی قرار میگیرد،پای او آسیب دیده و ‌دچار کبودی شده است. وضعیت گرانیت ژاکا برای حضور در بازی روز شنبه مقابل برنلی مورد برسی قرار میگیرد،پای او آسیب دیده و ‌دچار کبودی شده است.
باشگاه گالاتاسرای ترکیه مطمئن است که میتواند الننی را در این پنجره جذب کند،اما هنوز توافقی برای انتقال قرضی او (احتمالا با بند خرید) بین دو باشگاه صورت نگرفته است.
باشگاه گالاتاسرای ترکیه مطمئن است که میتواند الننی را در این پنجره جذب کند،اما هنوز توافقی برای انتقال قرضی او (احتمالا با بند خرید) بین دو باشگاه صورت نگرفته است.
سول کپمل اسطوره ی آرسنال که حدود هشت ماه پیش سرمربی باشگاه مکلسفیلد تان شده بود از سمت خود کناره‌گیری کرد. سول کپمل اسطوره ی آرسنال که حدود هشت ماه پیش سرمربی باشگاه مکلسفیلد تان شده بود از سمت خود کناره‌گیری کرد.
الکس ایوبی وینگر نیجریه‌ای آرسنال رسماً با قردادی ۵ ساله به اورتون پیوست. الکس ایوبی وینگر نیجریه‌ای آرسنال رسماً با قردادی ۵ ساله به اورتون پیوست.
پنجره انگلستان بسته شد. آرسنال میتواند تا ساعاتی دیگر داوید لوییز را هم معرفی کند و خبر ترک آرسنال توسط ایوبی را منتشر نماید. پنجره انگلستان بسته شد. آرسنال میتواند تا ساعاتی دیگر داوید لوییز را هم معرفی کند و خبر ترک آرسنال توسط ایوبی را منتشر نماید.
 با تایید بی‌بی‌سی ایوبی ۱۰۰٪ به اورتون میرود. با تایید بی‌بی‌سی ایوبی ۱۰۰٪ به اورتون میرود.
در شبکه‌های اجتماعی از این انتقال همه خوشحال هستند. هواداران گمان میکنند او پیشرف زیادی در این دوره می‌کند... در شبکه‌های اجتماعی از این انتقال همه خوشحال هستند. هواداران گمان میکنند او پیشرف زیادی در این دوره می‌کند...
 انکتیا رسما به لیدزیونایتد پیوست .... انکتیا رسما به لیدزیونایتد پیوست ....
تبلیغات توپچی

نمردیم و دیدیم ....

پنج دیدار تا پایان فصل باقی مانده و پرونده امسال آرسنال شاید پر بار تر از 10 سال اخیر بسته خواهد شد .



شاید هیچ یک از بینندگان دیدار آرسنال برابر ساوتهمپتون این تصور را در سر نمی پروراندند که این تیم میتواند به این شکل خود را احیا کند . بعد از  شکست 2-0 برابر ساوتهمپتون روند جدیدی در نتیجه گیری باشگاه شکل گرفت .
در تمامی 22 دیدار  اخیر به غیر از 2 دیدار (دیدار برابر چلسی ، موناکو ) آرسنال گل اول را در 40 دقیقه ابتدایی به ثمر رساند و از حریف پیش افتاد و تنها در دیدار برابر تاتنهام شکست را تجربه کرد و در 19 دیدار از 20 دیدار باقی مانده پیروزی برای آرسنال رقم خورد .
در آن دو دیداری که آرسنال نتوانست گل اول را به ثمر برساند دقیقا همان دو دیدار سرنوشت ساز فصل بود ، یعنی دیدار برابر موناکو در امارات و دیدار برابر چلسی که در آن دو دیدار آرسنال دو جام را به طور قطع از دست داد .
شاید این دوره با ثبات ترین دوره 10 سال اخیر آرسنال باشد و تا حدودی شباهت زیادی به نیم فصل اول فصل گذشته دارد که همین روند در زدن گلهای زود هنگام در آرسنال حاکم بود که آرسنال را با اختلاف در صدر قرار داد .
این نوع نتیجه گیری به تیم کمک میکند تا در نیمه دوم با صرف انرژی کمتر و تمرکز بیشتر و حتی گاها دادن توپ به حریف مانع مصدومیت های دراز مدت شود .
تفاوتی که این دو فصل به نسبت فصول گذشته شاهد آن بودیم شاید تعداد مصدومان تیم باشد و همچنین ذخیره های مورد اعتماد هم سطح با بازیکنان درون زمین از دلایل مهم ثبات در تیم است .
شاید اگر به 6 یا 7 سال قبل برگردیم و دیدار آرسنال برابر لیورپول که با پیروزی 4-1 لیورپول به پایان زسید را به خاطر بیاوریم به قدرت این روز های آرسنال پی خواهیم برد . در آن دیدار تعداد مصدومان آرسنال و عدم وجود ذخیره مناسب به حدی بود که آرسن نگر به ناچار از فابرگاس به عنوان هافبک راست استفاده کرد ولی امروز شاید آرسنال بیش از هر تیم دیگری هافبک داشته باشد و تعداد هافبک های تقریبا طراح آرسنال شاید بیش از مجموع 3 تیم دیگر بالای جدول باشد (ویلشر ، رمسی ، اوزیل ، زلالم ، کازورلا ، روسیچکی و شاید ارتتا ) چیزی که امروز منچستر یونایتد از آن رنج میبرد .



اما امروز شاید باید کمی بی رحم تر بود .
برای بردن جام های متعدد باید محبت پدرانه را کنار گذاشت و برای نشاندن بازیکنان فعلی روی نیمکت ذخیره اعتباری خرج کرد .

بازگرداندن پودولسکی به باشگاه کاملا نا معقول به نظر میرسد زیرا سرعت این بازیکن و شکل بازی لوکاس شباهت زیادی به لیگ ایتالیا و انگلیس ندارد و شاید تیم هایی مانند لورکوزن و هامبورگ بتوانند مقاصد بهتری برای این بازیکن گران قیمت باشد .

نگه داشتن کوشیلنی و گابریل تنها در صورتی جایر به نظر میرسد که یک مدافع کلاس بالای جهانی در کنار مرتساکر قرار بگیرد و بالطبع با سرعت مناسب توانایی پوشش دادن دفاع را داشته باشد .
نگه داشتن دیابی در این فشردگی در خط هافبک بزرگترین اشتباه میتواند باشد .
از میان ارتتا و فلامینی شاید نهایتا یکی آن هم برای ذخیره و سکو ها باید انتخاب شود .
شاید باید کمی نسبت به ویلشر صبور بود شاید او شباهت زیادی به پیام صادقیان داشته باشد اما با شدت بسیار کمتری از خطا . او روزی میتواند مارکو رویس آرسنال باشد اجداد او آرسنالی بوده اند .
شاید همین صبر را باید در قبال والکات داشته باشیم و همچنین گیبس . بازیکنان انگلیسی باشگاه دارایی های اصلی ترکیب آرسنال هستند . بازیکنانی که میتوان سالها آنها را در اوج در تیم حفظ کرد کاری که نتوانستیم در برابر فابرگاس و ون پرسی انجام دهیم .

با این دو دروازبان میتوان قهرمان انگلیس و اروپا شد اما خرید 1 مدافع و یک هافبک دفاعی قدرتمند باید در اولویت باشگاه قرار بگیرد و خرید یک مهاجم درجه 1 در کنار جیرود هم از لازمه های این تابستان آرسنال  باشد و در این شرایط و با همین 3 خرید که شاید تنها 80 میلیون هزینه خواهد داشت در کنار کمی جسارت برای نیمکت نشین کردن بازیکن های اضافه میتوانیم قهرمانی انگلیس و اروپا را برای آرسنال متصور شد .

نتیجه گیری بالا در صورتی قطعیت پیدا میکند که ما دیدار یوونتوس برابر موناکو را بار دیگر مرور کنیم . بدون شک آرسنال به مراتب بهتر از یوونتوس در برابر حریف خود بازی کرد اما کمی شتابزدگی شاید امروز توفیق رسدن به نیمه نهایی را از آرسنال گرفت بدون شک آرسنال ترکیب قدرتمند تر از یوونتوس را طی این هفته ها وارد میدان میکند .

و چند اشتباه که میتواند در تابستان برای آرسنال مشکل ساز شود .
ابتدا فروش کازورلا که این روز ها شاید از بهترین های آرسنال است و این بازیکن در سطحی بالا تر از ترکیب فعلی آرسنال بازی میکند .
دوم خروج هر یک از بازیکنان انگلیسی آرسنال.
سوم نگه داشتن متیو دبوشی که از همان اول هم  پالس های مناسبی از این بازیکن دریافت نمیشد .

و در آخر روسیچکی که نماد وفاداری و شخصیت آرسنال است . که بر خلاف میل شاید این فصل آرسنال را ترک کند و شاید بسیاری از هواداران حضور او در ترکیب را حتی به قیمت از دست دادن امتیاز هم ترجیح بدهند .

.......................................................................

و حالا نمردیم و دیدیم ها .

نمردیم و دیدیم ون پرسی سرش به سنگ خورد و از خونه رفت و بیخانمان شد .
بگو آنجا که هستی  .. شاد هستی ؟!!
نمردیم و دیدیم فن خال ادامه دهنده راه مویس شد ...
نمردیم و دیدیم چلسی 11 نفره رفت تو دفاع ، کاشف به عمل آمده هنوزم بازیکناشون روخط ایستادن نکنه آرسنال بزنه و این موضوع برای مورینیو کافیه که گفته بود متعجبم چطور این آرسنال در کورس قهرمانی نیست ...
نمردیم و دیدیم بازیکنای چلسی از تساوی برابر آرسنال به هوا پریدن ...
نمردیم و دیدیم سمیر نصری هم در به در شد و الان رم به 15 تا دنبالشه .... تو هم بگو .. بگو آنجا که هستی شاد هستی ؟
نمردیم و دیدیم دو تا منچستری زیر دو تا لندنی خواهند بود ...
نمردیم و دیدیم مورینیو از فرپلی مالی حرف میزنه !!!
نمردیم و دیدیم راجرز بعد از هر بازی میگه من بهترین گزینه برای هدایت لیورپولم ...
نمردیم و دیدیم عوض منچستر رو بهشون دادیم ... بازیکن سابقشون بهشون گل زد خوشحالی کرد بیشتر از ون پرسی ...
نمردیم و دیدیم منچستر باید بیاد از ما سهمیه بگیره ...

نمردیم و دیدیم هاوارد وبی نیست که بازی ها رو راحت به سود منچستر در بیاره ...
نمردیم و دیدیم آرسنال میتونه قهرمانی های جام حذفیشا بیشتر از منچستر کنه ...
نمردیم و دیدیم ..

حالا شما بگید ...

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

محسن عاشوری در 18/2/1394 | 22:48 گفت:

مت اسپیرو کارشناس برجسته فوتبال فرانسه میگوید آرسن ونگر برنامه ریزی کرده تا دو بازیکن از لیگ ۱ فرانسه را به خدمت بگیرد. یکی از آنها آیمن عبدنور مدافع موناکو و دیگری نبیل فکیر هافبک لیون است.

به شدت از آیمن عبدالنور استقبال میکنم "

حتی میشه به جای اشنایدرلین ، جفری کوندوگبیا رو بگیریم
البته هم اشنایدرلین خوبه هم کوندوگبیا .. اینجاست که آدم تو دوراهی گیر میکنه

ramin در 18/2/1394 | 17:59 گفت:

یه وقتایی یاد قدیما میوفتم.یادوقتایی که همه ازآرسنال وحشت داشتن.حتی رئال وبارسا.یادوقتی میوفتم که آنری تونل مادرید رو افتتاح کرد.یاوقتی که تو ورزشگاه سن سیرو.اینتر رو با خاک یکسان کردیم.یادوقتی که چلسی هیچی نبود وهمش میبردیمش.فقط مابودیم و اوسکولای منچستر.آآآآآآآآآآآخخخخخخخخخخخخ یادش بخیرررررررررر.

mohammad در 18/2/1394 | 17:47 گفت:

ونگر: والکات از آرسنال جدا نمی شود
آرسن ونگر، سرمربی آرسنال که در یک نشست خبری شرکت کرده بود، در این رابطه گفت:" هیچ اتفاق تازه ای در این مورد رخ نداده است.بله؛ ما هنوز با والکات در حال مذاکره برای تمدید قرار داد هستیم و هنوز نتیجه ای هم حاصل نشده اما تا به امروز، من به مساله فروش والکلات به تیمی دیگر فکر نکرده ام؛ چرا که علاقه دارم او در آرسنال بماند. ما در پی این هستیم تا او را در جمع خودمان حفظ کنیم و می دانم که والکات نیز چنین علاقه ای دارد.

محمد در 18/2/1394 | 13:42 گفت:

دیروز سایت معتبر ESPN سر خط خبرهای ترنسفرش توافق شخصی شیندرلین با آرسنال بوده ... ESPN خبر زده که : آرسنال رسما برای خرید مورگان شیندرلین اقدام کرده و هوده مورگان هم موافقتش رو برای پیوستن به آرسنال اعلام کرده و بر سر دستمزد و حقوق به توافق رسیدند. ساوتهمپتون با 37 میلیون یورو اجازه خروج به شیندرلین میده ولی آرسنال در حال چونه زنی و کاهش قیمت به 30 میلیون هستش . یه احتمال فراوان با مبلغ 32 میلیون به آرسنال خواهد پیوست .

همچنین ESPN از مورگان شیندرلین به عنوان اولین خرید رسمی آرسنال برای تابستان 2015 یاد کرد و نوشت : حلقه ی گمشده ی تاکتیکی ونگر تابستون راهی لندن میشه .

از دیگر هدف های آرسنال تو تابستون به بندیکت هوودس و دراکژوئف از دیناموکیف اسم برده شده که هر دو دفاع وسط هستند دراگو 22 ساله و بندیکت 26 ساله هستند ....

محسن عاشوری در 18/2/1394 | 01:57 گفت:

کاشکی بازیامون همیشه دوشنبه باشه خخخخخخخخ
دوشنبه 21/02/1394 ساعت : 23:30
هفته 36 ليگ برتر انگليس : آرسنال - سوانسي
زنده از شبکه ورزش

mehdi در 17/2/1394 | 22:27 گفت:

نمردیم و دیدیم بلاخره ترکیب کامل شد...........

علیرضا در 17/2/1394 | 17:37 گفت:

@ masoud mahmudpur

مسعود جان زیاد جوش نزن و خودتو ناراحت نکن داداش.برا بعضیا مرغ همسایه غازه

--------------------------------
نمردیمو دیدیم مونرئالم بازیکن شد
مرسی از پست

سيد حميد در 17/2/1394 | 17:03 گفت:

داش علی پستت وحشتناااااااااک خوب بود،ممنون
در مورد نمردیم و...: نظر ستاره واسه تشویق خائن عالی بود
در مورد ترکیب هم نظر من اینه اولین کاری که باید بکنیم فروختن هکتور با یه قیمت خیلی خوب به بارساست،میدونم آینده داره و لازمش داریم و... ولی الان بدیمش بهتره تا اینکه یکی از ستون های تیم بشه و یهو فیلش یاد لاماسیا کنه!
چیدن بقیه ترکیب هم به عهده بقیه کاربرا :دییییی

masoud mahmudpur در 17/2/1394 | 16:56 گفت:

نقل قول :
@masoud mahmudpur

من تا حالا 100 بار داخل این سایت و تو پستهام(گرچه از تعداد انگشتان دست بیشتر نمی شه) گفتم ونگر اسطوره است. هنوزم سر حرفم هستم. اما اسطوره ها هم اشتباه می کنن. بعضی چیزها رو نمی شه ازش گذشت. پارسال گلباران شدن این جز حتما کیفیت به حساب میاد. پارسال اگه مثل ترسوها و با ترکیب مسخره ی ارتتا فلامینی مقابل ناپولی بازی نمی کردیم به عنوان تیم اول صعود می کردیم بازیه بعدیمون هم به یه تیم ضعیف می خوردیم. اما چی شد؟ باز دوم شدیم خوردیم به بایرن. و شاهکار این فصل با موناکو داخل خونه 3 تا بخوری هم دیگه جز نکات مثبت فصل به حساب میاد. بعد این همه سال می تونستیم حتی 1/4 باشیم. اما بار دیگر بازیکنان گرامی شاهکار افریدن. دیگه جیرود دروازه خالی هم گل نکنه!؟ حالا چون چند تا بازی پشت سر هم خوب بازی کرد باید به به چه چه کنیم. اقا حتی انتظار نداره به بازیکناش از گل نازک تر بگن. هانری گفت ارسنال به یه مهاجم تاپ نیاز داره ایشون گفتند هانری اشتباه می کنه. درباره ی ویژگی های خاص ایشون و قدرت ذهنی و از این جور حرف ها که هر سال داریم می شنویم حرف زدند.
----------------
درباره ی ولبک هم سر حرفم هستم! ایشون اشتباه کردند. ادم نباید مقابل تیم سابق اش خوشحالی کنه حتی بعضی از بچه های هایبوری هم گفتند نباید این کار رو می کرد.
+++++++++++++
نه خیر! بعضی ها دارن تیم چلسی رو می کوبن بیشتر منظورم این بود! سه هفته مونده به آخر لیگ رو تموم کردن کار هر کسی نیست. حرف های عجیب غریب ضد فوتبال بازی کردن و تفسیر کردن این که ببازیم و گلباران بشیم چون بازی زیبا می کنیم خیلی بهتر از اینه که اتوبوسی بازی کنیم. تازه چلسی تو چند تا بازی تو این فصل این طور بازی کرد. شاید زیبا بازی نکنه ولی هر بازی هم جلوی دروازه پارک نمی کنه. این بهانه ها واسه طرفدارهای تیم بزرگی مثل آرسنال چندان(از نظر من) قابل قبول نیست. نکته ی جالب تر این که ارسنالی ها بیشترین کسایی هستن که به چلسی گیر می دن. حالا خوبه ما پارسال تو 50% بازی ها می رفتیم پشت محوته تو عرض فقط پاسکاری می کردیم.
************************
من تو اکثر مواقع وقتی ارسنال حتی یه بازی رو بدجور می خوره کامنت بدجور نمی دم ولی حالا که فصل داره تموم می شه باید انتقاد کرد.
---------------------
با یاین دفاه هم ما نمی تونیم چیزی بشیم. یکی مثل بیل ریبری روبن رونالدو و... کار تیم رو می سازن.

زمان تغییر است#


پاسخ شما : کلا حرفات خیلی ربطی به کامنت من نداشت.اصلا بحث من سر اسطوره بودن یا نبودن ونگر نبود.
در ضمن من نمیگم حرکت ولبک خوب بود.میگم اگه حرکت ونپرسی زشت نبود پس حرکت ولبک که اصلا هیچ موردی نداشت
ببین اگه از این که بعضیا دارن چلسی رو میکوبن ناراحت شدی پس حق بده منم از این که ببعضیا دارن آرسنال رو الکی میکوبن میکنن ناراحت بشم

حامد **رنگی** در 17/2/1394 | 16:18 گفت:

اقا راضیم یعنی راضیم هاااا خیلی دلنشین و زیبا نوشته بودی علی جان ممنون

اکثر نظرات بچها رو خوندم ماشالله ما هم کارشناس زیاد داریمااا ولی واقعا فرق تیم آرسنال با باقی تیما اینه که هواداراش بافهم و

فوتبالی ترن حالا نگید به خاطر اینکه یارو خودش آرسنالیه اینجوری میگه اگه یه سر به سایت چلسی و بارسا و منچستر بزنید خیلی چیزا

گیرتون میاد!و از همه مهمتر سایتهای همسایه خیلی بیصاحابه هر کی هرچی از دهان مبارک میاد ول میده بیرون فحش و ناسزا...

ببخشید پست رو با کامنتم خراب کردم فقط میخواستم بگم قدر بدونید محیطی خوب و زیبا هست یا مطالب فوق العاده

ما نمردیم و دیدیم اوزیل رفت تو اوج و بهترین بازیکن ماه جزیره شد

mohsen abbasi در 17/2/1394 | 15:31 گفت:

بلرین خوب قبول ولی تو بازیا بزرگ نمیشه روش زیاد حساب کرد دبوشی باید بمونه تا بلرین تجربه بدست بیاره
مصدومیت های بدی پیش اومد براش بیچاره دو مصدومیت شدید تو یه فصل

در مورد کازورلا خودش دوست داره برگرده اسپانیا نمیشه به زور نگهش داشت

در مورد چلسی : چلسی قهرمان شده اینکه با چه روشی زیاد مهم نیست البته مورینیو فقط جلو تیمایه بزرگ اتوبوس می چینه و اینم روشیه باید بهش احترا گذاشت چلسی و بخصوص جان تری ( که ازش متنفرم ) این فصل عالی کار کردن و حقشون قهرمانی بود

در مورد ژیرود : اگوئرو و هری کین بیش از 20 گل زدن ولی نتونستن تیمشونو قهرمان کنن پارسال که سیتی قهرمان شد نگردو ژکو اگوئرو و یایا توره گلزنی کردن و سیتی قهرمان شد مورینیو چرا پارسال از ژکو تعریف کرد چون وقتی اگوئرو و نگردو خسته شده بودن این گلایه ژکو بود که سیتیو قهرمان کرد افت ژکو و یایا توره این فصل باعث شد سیتی قهرمان نشه پس بحثه ژیرود نیست بحثه مکمله ارسنال فقط با الکسی و ژیرود نمی تونه قهرمان شه

در مورده تک تک پستام تو پست قبل نوشتم

مهرزاد در 17/2/1394 | 13:53 گفت:

@masoud mahmudpur

من تا حالا 100 بار داخل این سایت و تو پستهام(گرچه از تعداد انگشتان دست بیشتر نمی شه) گفتم ونگر اسطوره است. هنوزم سر حرفم هستم. اما اسطوره ها هم اشتباه می کنن. بعضی چیزها رو نمی شه ازش گذشت. پارسال گلباران شدن این جز حتما کیفیت به حساب میاد. پارسال اگه مثل ترسوها و با ترکیب مسخره ی ارتتا فلامینی مقابل ناپولی بازی نمی کردیم به عنوان تیم اول صعود می کردیم بازیه بعدیمون هم به یه تیم ضعیف می خوردیم. اما چی شد؟ باز دوم شدیم خوردیم به بایرن. و شاهکار این فصل با موناکو داخل خونه 3 تا بخوری هم دیگه جز نکات مثبت فصل به حساب میاد. بعد این همه سال می تونستیم حتی 1/4 باشیم. اما بار دیگر بازیکنان گرامی شاهکار افریدن. دیگه جیرود دروازه خالی هم گل نکنه!؟ حالا چون چند تا بازی پشت سر هم خوب بازی کرد باید به به چه چه کنیم. اقا حتی انتظار نداره به بازیکناش از گل نازک تر بگن. هانری گفت ارسنال به یه مهاجم تاپ نیاز داره ایشون گفتند هانری اشتباه می کنه. درباره ی ویژگی های خاص ایشون و قدرت ذهنی و از این جور حرف ها که هر سال داریم می شنویم حرف زدند.
----------------
درباره ی ولبک هم سر حرفم هستم! ایشون اشتباه کردند. ادم نباید مقابل تیم سابق اش خوشحالی کنه حتی بعضی از بچه های هایبوری هم گفتند نباید این کار رو می کرد.
+++++++++++++
نه خیر! بعضی ها دارن تیم چلسی رو می کوبن بیشتر منظورم این بود! سه هفته مونده به آخر لیگ رو تموم کردن کار هر کسی نیست. حرف های عجیب غریب ضد فوتبال بازی کردن و تفسیر کردن این که ببازیم و گلباران بشیم چون بازی زیبا می کنیم خیلی بهتر از اینه که اتوبوسی بازی کنیم. تازه چلسی تو چند تا بازی تو این فصل این طور بازی کرد. شاید زیبا بازی نکنه ولی هر بازی هم جلوی دروازه پارک نمی کنه. این بهانه ها واسه طرفدارهای تیم بزرگی مثل آرسنال چندان(از نظر من) قابل قبول نیست. نکته ی جالب تر این که ارسنالی ها بیشترین کسایی هستن که به چلسی گیر می دن. حالا خوبه ما پارسال تو 50% بازی ها می رفتیم پشت محوته تو عرض فقط پاسکاری می کردیم.
************************
من تو اکثر مواقع وقتی ارسنال حتی یه بازی رو بدجور می خوره کامنت بدجور نمی دم ولی حالا که فصل داره تموم می شه باید انتقاد کرد.
---------------------
با یاین دفاه هم ما نمی تونیم چیزی بشیم. یکی مثل بیل ریبری روبن رونالدو و... کار تیم رو می سازن.

زمان تغییر است#

masoud mahmudpur در 17/2/1394 | 11:10 گفت:

نقل قول :
قلم گیرا و افسون کننده ی اقای قاسمی!
--------
مگر ارسنال دیوانه باشه بخواد کازولا رو بفروشه! تا حالا اعتراض می کردیم چرا بازیکنای ارسنال کم سن و سال و بی تجربه هستند. الان بازیکنی که تو اوجش هست و برخلاف خیلی ها مصدوم نمی شه رو بفروشیم!؟

اپه دفاع خوب داشته باشیم + مهاجم خوب (نه لمس ساده) می تونیم مدعیه جام باشگاه ها هم باشیم. اما نمی تونیم چون دفاع های ارسنال خوب نیستن و سرمربی هم به جای اینکه بره یکی که سر به تنش می ارزه رو بگیره رفت چمبرز و گابریل رو گرفت. حداکثر اگه قرعه ی خوب به ما بخوره تا 1/4 بریم.

ارتتا + فلامینی هم اگه واقعا ونگر نمی خواد پدر مهربون باشه باید برن.

تحت هیچ شرایطی نباید والکات و ویلشر برن چون هم بازیکن خوبی هستن هم انگلیسی هستند.(والکات هم در بدترین شرایط یک ساله دیگه صبر می کنه.)

درباره ی نمردیم و دیدیم بعضی جاها مخالفم!!!

من یونایتد این همه سال تو اوج بود حالا دوساله این طوری شده باید بگیم نمردیم و دیدیم!؟ حالا خوبه تا پارسال همش 4 می شدیم و خوشگل می باختیم! بعد دو فصل بد کار کردن (تازه احنمال زیاد جز 4 تا می شن) که مسییش 99.99% فرگوسن هست که یه تیم داغون رو از خودش به ارث گذاشت.

چلسی هم با اقتدار اول شد. تبریک به هواداران چلسی.

اون کار ولبک هم که دیگه خیلی زشت بود! نباید به باشگاه سابقش این طوری خوشحالی می کرد. اون خوشحالی ون پرسی هم به خاطر شاهکار مربیون بود که قبل از بازی گفت که پرسی الان باید پشیمون باشه که از ارسنال رفته.

زمان تغییر است.


پاسخ شما : اولا که منظورت از این که تا پارسال همیشه چهارم میشدیم و خوشگل میباختیم دقیقا چیه؟حاجی آرسنال از سال 2005 به بعد یه سال در میون سوم و چهارم شده فقط پارسال و پیارسال که دو بار پشت سر هم چهارم شدیم و اینکه کلا تو این 9 سالی که جام نیاوردیم چهار پنج باز ناجور باختیم که به غیر از منچستر تلافیش رو سر همشون درآوردیم
دوما واقعا چرا تو کانون هوادارای آرسنال به طرفدارای چلسی تبریک میگی؟مگه اینجا طرفدار چلسی داریم؟؟؟اگه فکر میکنی خیلی حرکت با کلاسیه باید بهت بگم که نیست.خیلیم ضایست
سوما حرکت ولبک جلوی منچستریا که با اردنگی انداختنش بیرون زشت بود اما حرکت ونپرسی که ونگر از یه چوب لباس تبدیلش کرد به یه همچین بازیکنی زشت نبود؟؟؟
در ضمن ونگر قبل بازی نگفته بود "ونپرسی باید از رفتنش پشیمون باشه".خبرنگاره ازش پرسید به نظرت ونپرسی از رفتنش پشیمونه؟ونگر گفت"شاید"
داداش شرمنده بهت پریدم ولی واقعا تحقیر کردن تیم خودمون و تحریف حرفای سرمربی تیم کفر آدمو درمیاره

حامد در 17/2/1394 | 11:06 گفت:

زیبا و جهان شمول بود اااااااااااااحسنت

Davood Yoosefian در 16/2/1394 | 21:44 گفت:

نمردیم و دیدیم مهرزاد ننوشت ittich

مهرزاد در 16/2/1394 | 21:13 گفت:

مدیرای سایت چرا نظر ندادن!؟ این پست خیلی خیلی خوبه دریغ از یک نفر! حالا می گن بیشتر به سایت سربزنین و بلاگ خوب بدین و نظر بدین.

مهرزاد در 16/2/1394 | 21:05 گفت:

قلم گیرا و افسون کننده ی اقای قاسمی!
--------
مگر ارسنال دیوانه باشه بخواد کازولا رو بفروشه! تا حالا اعتراض می کردیم چرا بازیکنای ارسنال کم سن و سال و بی تجربه هستند. الان بازیکنی که تو اوجش هست و برخلاف خیلی ها مصدوم نمی شه رو بفروشیم!؟

اپه دفاع خوب داشته باشیم + مهاجم خوب (نه لمس ساده) می تونیم مدعیه جام باشگاه ها هم باشیم. اما نمی تونیم چون دفاع های ارسنال خوب نیستن و سرمربی هم به جای اینکه بره یکی که سر به تنش می ارزه رو بگیره رفت چمبرز و گابریل رو گرفت. حداکثر اگه قرعه ی خوب به ما بخوره تا 1/4 بریم.

ارتتا + فلامینی هم اگه واقعا ونگر نمی خواد پدر مهربون باشه باید برن.

تحت هیچ شرایطی نباید والکات و ویلشر برن چون هم بازیکن خوبی هستن هم انگلیسی هستند.(والکات هم در بدترین شرایط یک ساله دیگه صبر می کنه.)

درباره ی نمردیم و دیدیم بعضی جاها مخالفم!!!

من یونایتد این همه سال تو اوج بود حالا دوساله این طوری شده باید بگیم نمردیم و دیدیم!؟ حالا خوبه تا پارسال همش 4 می شدیم و خوشگل می باختیم! بعد دو فصل بد کار کردن (تازه احنمال زیاد جز 4 تا می شن) که مسییش 99.99% فرگوسن هست که یه تیم داغون رو از خودش به ارث گذاشت.

چلسی هم با اقتدار اول شد. تبریک به هواداران چلسی.

اون کار ولبک هم که دیگه خیلی زشت بود! نباید به باشگاه سابقش این طوری خوشحالی می کرد. اون خوشحالی ون پرسی هم به خاطر شاهکار مربیون بود که قبل از بازی گفت که پرسی الان باید پشیمون باشه که از ارسنال رفته.

زمان تغییر است.

علی قاسمی در 16/2/1394 | 17:45 گفت:

خب رفقا من خیلی از نظرات شما رو خوندم
فکر کنم با توضیحاتی که دوستان دادن تا حدود زیادی مشکل در مورد کازورلا حل شد و همه دوست داریم که بمونه

در مورد دبوشی باید این رو بگم که تنها میتونه ذخیره خوبی برای ما باشه نه بخاطر تنها سنش بلکه به نظر من بلرین به مراتب شاداب تر و سریع تره شایدم نظر شما درست باشه ولی نمیشه خیلی روی چنتا بازی نظر داد اما اگه جنکینسون بتونه بره توی اوج بهتره این بازیکن تنهایتا سال اینده کنار گذاشته بشه و اون برگرده

در مورد مرغ همسایه غازه باید این رو بگم که خودم هم با حرفت موافقم اما روی هر بازیکنی که نام ببریم میتونیم بگیم که این بازیکن اگه توی تیم دیگه بود حتما دوست داشتیم بگیریمش برای مثال همین جیرود که شاید در حد هری کین بازی میکنه ولی چون تو تیم ما هست میگیم کافی نیست و الا بهتره این رو اضافه کنم که ما توی هر پست باید برجسته تر و بیشتر باشیم یعنی بدون شک دو مهاجم نوک برای قهرمانی کافی نیست و شاید بازیکنی مانند بنزما از جیرود برجسته تره و بازیکنی مانند اگوئرو در کنار جیرود تیم رو پر مهره تر و کامل تر میکنه
یا شاید بازیکنی مثل کوشیلنی توی اکثر فصل خوب باشه ولی توی یک بازی سرنوشت ساز همون اول بازی پنالتی اخراج میده یا گل به خودی ای رو میزنه که کل فصل هم خوب باشه نمیتونه اون رو جبران کنه و گاهی در بازی هایی مهم با تیم های بزرگ که پرس از جلو انجام میشه تیمی مثل بارسا خیلی راحت تو دفاع پاسکاری میکنه اما ارسنال نه و بازیکنی مثل راموس این قدرت رو داره ولی شاید گابریل و کوشیلنی درصد خطای بیشتر و کیفیت بازی سازی کمتری داره
همه چیز رو نمیشه با امار نشون داد
در مورد گیبس هم باید این رو بگم که به نظر من اینده به مراتب بهتری از مونرئال رو برای متصورم و به هیچ عنوان نباید این بازیکن ها رو از تیم خارج کنیم و این نوع بازیکنا چون انگلیسی اند تعصب به مراتب بیشتر از سایر ملیت ها دارند

منچستر یونایتد زمانی تونست قهرمانی های پی در پی رو کسب کنه که بازیکنای با تعصب رو برای سالها توی تیم خودش نگه داشت مثل فردیناند ویدیچ رونی نویل کین اسکولز و... که تقریبا اکثر اونها انگلیسی بودن ولی ارسنال چی ؟ همش پای ون پرسی ، هانری ، فابرگاس ، نصری ، فلامینی ، هلب ، ابو ء، توره ، کلیچی ، دنیلسون ، المونیا ، ادبایور و... صبر کرد و خیلی هاشون شکوفا شدن ولی تقریبا همشون بد جور از تیم جدا شدن و بعضی ها هم توهین کردند ولی هیچ بازیکنی از انگلیس از ارسنال یادم نمیاد جدا شده باشه و بد گفته باشه و شاید تنها اشلی کول این شرایط رو داشته و بهتره بگیم که ما اصلا رو انگلیس سرمایه گذاری نکردیم
من بر این باورم که باید همه این بازیکنان در تیم برای سالها موندگار بشند ویلشر گیبس ولبک رمسی والکات زلالم جنکینسون و چند نفر دیگه در این هسته
در مورد ویلشر هم بگم که خدایی توی حاشیه ها و سیگار کشیدن ها و اینکه توی پست خودش حرکت های انفجاری انجام میده و پا به توپ هست و از طرفی گاهی عصبی بازی میکنه شباهت داره با صادقیان داره

ALIREZAGUNNER در 16/2/1394 | 15:28 گفت:

علی جان خیلی زحمت کشیدی ولی در مورد 3تا از دفاع هامون بی انصافی کردی

اول کوشینلی که امار بردهامون بدون اون فقط 39درصد بوده واگه ما تبلیغات تلویزیونی تیمهای دیگه رو داشتیم مطمئنم الان انداره ی
راموس و هوملز بزرگ بود ولی همیشه مرغ همسایه غازه.

گابریل هم هر وقت که بازی کرده خیلی خوب واماده نشون داده و از نظر اماری عالی بوده

دیوشی تو دفاع یه جنگجو هست مثل سانچزویادمون نره که ما در مورد دفاع راست تیم ملی فرانسه صحبت میکنیم.واینکه دبوشی سالهای قبل خیلی مصدوم نمیشد وامسال واقعا بدشانس بود.

به نظرمن اگر بخواهیم سال بعد برای قهرمانی بجنگیم اول بایداشنایدرلین رو اضافه کنیم بعد گزینه های در دسترس رو برای مهاجم نوک ودروازبان رو بررسی کنیم.

فقط 2تا نکته برای این دوتا پست برای دروازبان همونطور که ونگر گفت اوسپینا در لیگ بهترین بوده
درمورد مهاجم هم گزینه های زیادی برای اینکه به تیم چیزی اضافه کنند وجود نداره مثل (بنزما-سوارز-لواندوفسکی-اگوئرو-کاوانی وزلاتان) که اوناهم تو تیمایی هستن که از نظر مالی خیلی ازما قویترن

نیما در 16/2/1394 | 13:04 گفت:

مرسی علی جان

به نظرم فلامینی و گیبس باید از تیم برن مخصوصا فلامینی اما دبوشی نه دبوشی بسیار بسیار بازیکن خوبیه بازیکنی که هم تودفاع عالیه هم تو حمله فقط مصدومیت نذاشت خودشو نشون بده کازورلا هم صددرصد باید بمونه

ارتتا و روسیچکی هم به نظرم بمونن خوبه ولی بعید میدونم روزا بمونه البته ارتتا که قطعا میمونه چون یه سال دیگه تمیدید کرد

در مورد ویلشرم واقعا بازی با هالو که بازیشو دیدم عالی بود و اگه از حاشیه ها دست برداره و همین طوری عطش داشته باشه برای بازی به نظرم عالی میه

رمزی هم که داره روز به روز کامل تر میشه و اما مهاجم به نظرم اگه مهاجم میگیریم باید خیلی مهاجم کلاس بالایی باشه ولی اگه هم نگرفتیم به نظرم ژیرو جواب میده ژِیرو با بازی پشت به دروازه فوقالعادش میتونه به تیم خیلی کمک کنه و با اعتمادی که رییس بهش داره فک نکنم خریدی در کار باشه
درون دروازه هم به نظرم باید شزنی رو بفروشیم و به فکر یه جانشین خوب واسه اوسپینا باشیم که عالی بوده

حسن در 16/2/1394 | 12:59 گفت:

نقل قول :
آخه نمیدونم اینایی که میگن کازورلا پیر شده رو چه حسابی دارن این حرفو میزنن ؟؟؟
یه نگاهی به نظرسنجی همین سایت واسه انتخاب بهترین بازیکن فصل آرسنال بندازن و بعد به من بگن که آیا بازم روشون میشه بگن که باید سانتی رو بفروشیم ؟؟؟؟
پایه ریزی تمام حملاتمون و گلامون تو این فصل برعهده سانتی بوده...
اگه سانتی نبود هیچ کسی نمیتونست جای خالی اوزیل رو تو این فصل برامون پر کنه....
سانتی یه بازیکن چند پسته اس و الانم که اوزیل برگشته ؛ این 2 تا میتونن بیشتر به هم کمک کنن و مکمل هم بشن و فشار کارو از رو همدیگه بردارن...
با هردوپا میتونه پاس بده ، شوت کنه ؛ سانتر کنه ؛ کرنر ارسال کنه و...

خداوکیلی من نمیدونم این ملت فازشون چیه ؟؟؟

اشتباهات مرگبار کوش و مرته و مونرعال و گیبس و فلامینی و آرتتا رو می بینن اما یکیشون نمیگه که باید اینا رو بفروشیم ؛ ولی هربازی عملکرد درخشان و دیدنی سانتی رو می بینن بعد خیر سرشون میان اینجا تز روشنفکرانه فوتبالی واسه ملت میدن و میگن که:
"سانتی سنش بالا رفته ؛ باید بفروشیمش"


پاسخ شما : عادت كرديم به توهين به هم ديگه، من نظر شخصيمو گفتم به كسي هم توهين نكردم
در مورد ارتتا گيبز فلاميني بسكه گفتيم بايد برن تكراري شده بحث سر كازورلا بود لازم ندونستم بگم اينا بايد برم،
به هر حال گذر زمان مشخص ميكنه همه چي رو ، الصن نگفتم كازورلا بده ، خيليم عاليه
اميدوارم با پيشنهاد از سوي تيماي لاليگا نره و بمونه و بدرخشه

Setare در 16/2/1394 | 12:10 گفت:

به نظر من اگه تیممونم کامل باشه باز باید بازیکنای خوبو بخریم حتی اگه تو ی پست ده بازیکن درجه یک داشته باشیم و اینکه بازیکنای خودمونبه خصوص سانتی و تئو رو نگه داریم اونجوری فرصت خرید رو از تیمای حریف میگیریم.نا سلامتی دیگه یکی از تیمای ثروتمندیم.

حسن در 16/2/1394 | 11:48 گفت:

من نگفتم پير شده سانتي كه جبهه حق عليه باطل گرفتين! ميگم سنش رفته بالا ، اوج فوتبال ١ بازيكن تو سن ٢٥ تا ٣٢ نهايتش هست حالا دليل نميشه چند تا استثنا رو مثل پيرلو و زانتي رو بياريم وسط ... تو اين كه سانتي اين فصل فوق العاده بوده و با ثبات ترين بازيكن ارسنال بوده و بعد از الكسيس بهترين بوده شكي نيست ولي از فروشش تو اين تابستون خيلي پول بيشتري گير باشگاه مياد و ميتونه صرف خريد بازيكن جوون تر و عاليي كنه، ولي اگه باشگاه به اونجايي رسيده كه به اين پولا نيازي نداره اميدوارم بمونه و بدرخشه و همون طوري كه علي قاسمي گفت حضور بازيكن با تجربه واقعا به بقيه بازيكناي جوون خيلي كمك ميكنه
خود سانتي گفته دوست داره برگرده لاليگا و مطمعنم با اولين پيشنهاد اتلتيكو ميره گرچه خودم عاشق بازيشم و دوپا بودنش بيش از هر بازيكني خاصش كرده
تعصب تو بحثا خوبه ولي يكم منطق هم كنارش بد نيست

میثم محمودی در 16/2/1394 | 11:47 گفت:

ممنونم علی جان
در باره سانتی همه چیزش عالیه
در خوب بودنشم هیچ شکی نیست ولی شم گلزنی بسیار پایینی داره و شوت زن نیست ولی بقیه فاکتورها رو 101% داره
سنشم عالیه
در باره نمردیم ها هم بگم خوب بود منم یه چندتایی اضافه میکنم
نمردیم و دیدیم تو اوج شکوفایی از موناکو متوسط حذف شدیم
نمردیم و دیدیم فابرگاس به حرفش وفا نکرد و دل همه ما رو بدجور شکست (منظورم رفتن به چلسی بود)
نمردیم و دیدم که پرسی بهترین پنالتی زن ما منع زدن پنالتی شده در یونایتد
نمردیم و دیدیم بعد از 8 سال یونایتد رو تو ورزشگاه خودشون بردیم
نمردیم و دیدیم لیورپول با فروش سوارز خودشو نابود کرد
نمردیم و دیدیم ونگر دست به تغییر تاکتیک زد و حرف بازیکناشو گوش کرد و سیتی رو تو ورزشگاه خودش برد
نمردیم و دیدیم مورینیو با ونگر تو زمین فوتبال جلو همگان با هم دست به یقه شدن تا همه دنیا بدونن چقدر این دوتا با هم جنگ دارن
نمردیم و دیدیم ارسنال بعد از 10 سال داره دوم میشه
ولی شاید بمیریم ولی قهرمانی ارسنال رو تو لیگ برتر نمبینیم
شایدم بمیریم ولی شکست دادن مورینیو رو نبینیم

parsa در 16/2/1394 | 10:41 گفت:

مرسی علی جان....
سانتی رو بفروشیم؟؟؟؟!!!! وااااات!!!؟؟؟....
علی ویلشر کجا شبیه پیام صادقیانه آخه برادر))
راجب دفاع صدردصد باید یکی مثل هوملز رو بگیریم وراجب مرته هم باهات مخافلم شدید
همیشه توبازی های بزرگ پدرمون رو درآورده....
ویک مهاجم نوک که البته سرزندگی شرط میبندم که ونگر مهاجم بخر نیس...

میثم در 16/2/1394 | 10:33 گفت:

خدارو شکر من که حسرتی از آرسنال ندارم روزای خوبش دیدم روزایی سختیش رو دیدم و دوباره روزای خوبشو میبینم

علی قاسمی در 16/2/1394 | 10:17 گفت:

ممنون محمد عزیز و همه دوستای گلم
در مودر کازدرلا باید این رو اضافه کنم که ایا حضور یک بازیکن با تجربه توی تیم نیاز نیست ؟؟

Setare در 16/2/1394 | 09:56 گفت:

مرسی از پستتون.
نمردیم و دیدیم طرفدارای ی تیم به جای هو کردن ی خائن اونو تشویق کردن

Enrique در 16/2/1394 | 09:47 گفت:

آخه نمیدونم اینایی که میگن کازورلا پیر شده رو چه حسابی دارن این حرفو میزنن ؟؟؟
یه نگاهی به نظرسنجی همین سایت واسه انتخاب بهترین بازیکن فصل آرسنال بندازن و بعد به من بگن که آیا بازم روشون میشه بگن که باید سانتی رو بفروشیم ؟؟؟؟
پایه ریزی تمام حملاتمون و گلامون تو این فصل برعهده سانتی بوده...
اگه سانتی نبود هیچ کسی نمیتونست جای خالی اوزیل رو تو این فصل برامون پر کنه....
سانتی یه بازیکن چند پسته اس و الانم که اوزیل برگشته ؛ این 2 تا میتونن بیشتر به هم کمک کنن و مکمل هم بشن و فشار کارو از رو همدیگه بردارن...
با هردوپا میتونه پاس بده ، شوت کنه ؛ سانتر کنه ؛ کرنر ارسال کنه و...

خداوکیلی من نمیدونم این ملت فازشون چیه ؟؟؟

اشتباهات مرگبار کوش و مرته و مونرعال و گیبس و فلامینی و آرتتا رو می بینن اما یکیشون نمیگه که باید اینا رو بفروشیم ؛ ولی هربازی عملکرد درخشان و دیدنی سانتی رو می بینن بعد خیر سرشون میان اینجا تز روشنفکرانه فوتبالی واسه ملت میدن و میگن که:
"سانتی سنش بالا رفته ؛ باید بفروشیمش"

Enrique در 16/2/1394 | 09:35 گفت:

اگه اون کلمه ((پیام صادقیان)) تو پستت نبود فکر میکردم که این پست ترجمه یه تحلیل یا یه مقاله فوتبالی خارجیه....
بعد مدتها یه پست درست و حسابی خوندم تو این سایت ؛ عالی بود پستت

محمد در 16/2/1394 | 08:20 گفت:

اینم همون لینک طرفداری که نمردیم و دیدیم رو گذاشیم
http://www.tarafdari.com/%D9%85%D8%AD%D9%85%D8%AF-r3nal/196737#gsc.tab=0

محسن عاشوری در 16/2/1394 | 01:46 گفت:

اونایی که میگن سانتی پیر شده و باید از آرسنال بره کاملا در اشتباه هستن و بس
فقط کافیه یه نگاه به پیرلو بندازین تا حساب کار دستتون بیاد

سانتی باید بمونه چون تیم بهش نیاز داره

محمدرضا در 16/2/1394 | 01:19 گفت:

نقل قول :
به نظرم سانتی میره( البته دوس دارم بمونه). روسیچکی هم بره واسه خودش بهتره و والکات هم حتما باید فروش بره.
بیاد یه مهاجم نوک و یه هافبک دفاعی بخریم. دفاع وسط حتی اگه مرته هم بره گابریل و کوش + دبوشی که نشون داده دفاع وسط خوب بازی میکنه هستن و نیاز به خرید نداریم.
نمردیم و دیدیم مسی دستشو خالکوبی کرد


پاسخ شما : در مورد سانتی و روسیچکی باهات مخالفم و باید بمونن و فکر میکنم پرفوسور هم نگهشون میداره

چون وقتی هافبک های جوون میان وبه تیم اصلی میرسن باید این چنین بازیکنهایی باسرشون باشن (همون اتفاقی که واسه اوکس سال 2011 با اومدن 2ماهه هانری افتاد ویا مثل مصابه جدید ونگر راجب اومدن پیرس و حضورش کنار برکمپ) اینه با توجه به جوون بودن ویلشر ، رمسی و چمبرلین ، کمپبل والبته شخصیت اوزیل میگم

درباره مرته ساکر هم همین طور گابریل و چمبرز وبیرین ودفاع های جوون وتازه وارد بهش نیاز دارن ولی اگه دفاع خوب ومستحکم بگریم با رفتنش موافقم

Reza ADPH در 16/2/1394 | 00:26 گفت:

نمردمو یه پست با حال دیدیم ! مرسی از پستت

علی قاسمی در 15/2/1394 | 22:58 گفت:

در مورد اینکه کازورلا اخرین زور ها رو میزنه من قبول ندارم رفیق چون چند ساله همش گفته میشه کازورلا پیر شده اما همیشه شاداب بوده و دو پا هم هست این خیلی خوبه
در مورد دبوشی باید بگم هر کی نظر خودشو داره ولی من عقیده دارم بازیکن متوسطیه
در مورد فروش مرتساکر باید بگم که به نظر من مرتساکر با اختلاف بهترین دفاع وسط تیمه هر چند چند بازی افت کرد و یکم کنده ولی خیلی خوب دفاع رو جمع کرد

علی قاسمی در 15/2/1394 | 22:53 گفت:

راحت باش محمد

Ali در 15/2/1394 | 22:15 گفت:

نقل قول :
سلام به همه ارسنالی ها و ورزشکارا.
علی تحلیلت خیلی قشنگ بود مرسی واقعا لذت بردم به خصوص و حالا نمردیم و دیدیم ها با اجازت اینو کپی میکنم میزارم توی سلیت طرفداری خیلی خوشم اومد اونجا هم میگم که اینو تو نوشتی


پاسخ شما : هر موقع گذاشتی لینکشم بزار اینجا.

حسن در 15/2/1394 | 22:14 گفت:

حس ميكنم اين تابستون الكس سانگ رو برميگردونيم

Davood Yoosefian در 15/2/1394 | 22:04 گفت:

نمردیم و دیدیم شد ماه می! آرسن در اوج انتقادات:
judge me on may


Mobin در 15/2/1394 | 21:33 گفت:

نمردیم و دیدیم ها عالی بودن

محمد در 15/2/1394 | 21:03 گفت:

سلام به همه ارسنالی ها و ورزشکارا.
علی تحلیلت خیلی قشنگ بود مرسی واقعا لذت بردم به خصوص و حالا نمردیم و دیدیم ها با اجازت اینو کپی میکنم میزارم توی سلیت طرفداری خیلی خوشم اومد اونجا هم میگم که اینو تو نوشتی

Ali در 15/2/1394 | 20:33 گفت:

به نظرم سانتی میره( البته دوس دارم بمونه). روسیچکی هم بره واسه خودش بهتره و والکات هم حتما باید فروش بره.
بیاد یه مهاجم نوک و یه هافبک دفاعی بخریم. دفاع وسط حتی اگه مرته هم بره گابریل و کوش + دبوشی که نشون داده دفاع وسط خوب بازی میکنه هستن و نیاز به خرید نداریم.
نمردیم و دیدیم مسی دستشو خالکوبی کرد

حسن در 15/2/1394 | 19:57 گفت:

عالي بود پستت لذت برديم!
با اين ٢ تا مخالفم ١- فروش سانتي كار معقوليه چون فصل بعد سانتي رو با اين كيفيت اين فصل نميتونيم ببينيم سنش رفته بالا و اين فصل داره نهايت تلاشش رو ميكنه كه با خاطره خوش ارسنال رو ترك كنه، ٢- درمورد دبوشي مخالفم دبوشي اماده از بلرين ميتونه خيلي بهتر باشه
نمرديم و ديديم چلسي با اون همه ادعاي چمپيونز از پي اس جي ١٠ نفره حذف شد