messi VS Henry

نویسنده: aso

وبلاگ من
نویسنده: aso
\\\\\\\\\\\\\\\\
کل بازدید: 11,095 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
مارسی فرانسه قصد به خدمت گرفتن محمد الننی را دارد .به گزارش نشریه Espn با جذب گوندوزی و توریرا در پست هافبک به نظر میرسد الننی رقابت سختی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم خواهد داشت و تلاش میکند از آرسنال جدا شود .مارسی فرانسه تلاش میکند پیش از بسته شدن پنجره ی نقل و انتقالات در این کشور محمد الننی را به خدمت بگیرد .الننی به تازگی قرارداد ۴ ساله ی جدیدی را با آرسنال امضا کرده است .
مارسی فرانسه قصد به خدمت گرفتن محمد الننی را دارد .به گزارش نشریه Espn با جذب گوندوزی و توریرا در پست هافبک به نظر میرسد الننی رقابت سختی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم خواهد داشت و تلاش میکند از آرسنال جدا شود .مارسی فرانسه تلاش میکند پیش از بسته شدن پنجره ی نقل و انتقالات در این کشور محمد الننی را به خدمت بگیرد .الننی به تازگی قرارداد ۴ ساله ی جدیدی را با آرسنال امضا کرده است .
بیشترین میزان دوندگی در هفته ی آغازین رقابت های لیگ جزیره بیشترین میزان دوندگی در هفته ی آغازین رقابت های لیگ جزیره
آرسنال و باشگاه فروزینونه ایتالیا، دیشب بر سر انتقال جوئل کمپل، بازیکن فعلی آرسنال به توافق رسیدند و تا چند ساعت دیگر، این انتقال رسما اعلام می شود. آرسنال و باشگاه فروزینونه ایتالیا، دیشب بر سر انتقال جوئل کمپل، بازیکن فعلی آرسنال به توافق رسیدند و تا چند ساعت دیگر، این انتقال رسما اعلام می شود.
سهامدار سابق آرسنال، علیشر عثمانف، در نظر دارد تا در باشگاه اورتون سرمایه گذاری کند. سهامدار سابق آرسنال، علیشر عثمانف، در نظر دارد تا در باشگاه اورتون سرمایه گذاری کند.
در سال ۱٩٩٦ در چنین روزی: آرسنال با مبلغ ۳.۵ میلیون پوند پاتریک ویرا ۲۰ ساله را از آث میلان خرید. در سال ۱٩٩٦ در چنین روزی: آرسنال با مبلغ ۳.۵ میلیون پوند پاتریک ویرا ۲۰ ساله را از آث میلان خرید.
 الکس سانگ که از آرسنال به بارسلونا رفته بود و بعد از آن راهی وستهم شده بود در انتقالی رایگان به FC Sion سوئیس پیوست. او بیش از ۲۰۰ بار پیراهن آرسنال را در میادین بر تن کرده است.

الکس سانگ هم اکنون ۳۰ ساله است و طی قرارداد دوساله در لیگ سوئیس بازی خود را ادامه خواهد داد
الکس سانگ که از آرسنال به بارسلونا رفته بود و بعد از آن راهی وستهم شده بود در انتقالی رایگان به FC Sion سوئیس پیوست. او بیش از ۲۰۰ بار پیراهن آرسنال را در میادین بر تن کرده است. الکس سانگ هم اکنون ۳۰ ساله است و طی قرارداد دوساله در لیگ سوئیس بازی خود را ادامه خواهد داد
کمپانی آدیداس، مسئول تهیه اقلام ورزشی باشگاه آرسنال از فصل آینده شد. این قرار داد ۵ ساله و به مبلغ ٦۰ میلیون پوند بابت هر سال (مجموعا ۳۰۰ میلیون یورو) میباشد. کمپانی آدیداس، مسئول تهیه اقلام ورزشی باشگاه آرسنال از فصل آینده شد. این قرار داد ۵ ساله و به مبلغ ٦۰ میلیون پوند بابت هر سال (مجموعا ۳۰۰ میلیون یورو) میباشد.
انتظار میرود با جدایی چمبرز ، آرسنال به دنبال خرید یک مدافع وسط دیگر باشد . مدافع اهل کرواسی تیم بشیکتاش ، دوماگوج ویدا اصلی ترین گزینه ی آرسنال است .قیمت این بازیکن حدود ۱۸ میلیون پوند می باشد . انتظار میرود با جدایی چمبرز ، آرسنال به دنبال خرید یک مدافع وسط دیگر باشد . مدافع اهل کرواسی تیم بشیکتاش ، دوماگوج ویدا اصلی ترین گزینه ی آرسنال است .قیمت این بازیکن حدود ۱۸ میلیون پوند می باشد .
به نقل از سایت Goal : لوکاس پرز در حال پشت سر گذاشتن تست های پزشکی باشگاه وستهام است و به زودی به این تیم منتقل خواهد شد ./ به نقل از دی مارزیو : بشیکتاش سعی دارد داوید اوسپینا را به خدمت بگیرد و پیشنهاد انتقال قرضی + آپشن خرید را مطرح کرده که توسط آرسنال رد شده است .آرسنال قصد دارد اوسپینا را بفروشد . به نقل از سایت Goal : لوکاس پرز در حال پشت سر گذاشتن تست های پزشکی باشگاه وستهام است و به زودی به این تیم منتقل خواهد شد ./ به نقل از دی مارزیو : بشیکتاش سعی دارد داوید اوسپینا را به خدمت بگیرد و پیشنهاد انتقال قرضی + آپشن خرید را مطرح کرده که توسط آرسنال رد شده است .آرسنال قصد دارد اوسپینا را بفروشد .
کالوم چمبرز بصورت قرضی به مدت یک فصل به فولهام پیوست .انتقال چمبرز به فولهام بصورت قرضی انجام شد . آرسنال حالا در پست دفاع وسط  سوکراتیس ، موستافی ، هولدینگ و ماوروپانوس را دارد (تا زمانی که کوشیلنی از مصدومیت برگردد) .احساس میکنم آرسنال به جذب یک مدافع وسط دیگر احتیاج دارد . کالوم چمبرز بصورت قرضی به مدت یک فصل به فولهام پیوست .انتقال چمبرز به فولهام بصورت قرضی انجام شد . آرسنال حالا در پست دفاع وسط سوکراتیس ، موستافی ، هولدینگ و ماوروپانوس را دارد (تا زمانی که کوشیلنی از مصدومیت برگردد) .احساس میکنم آرسنال به جذب یک مدافع وسط دیگر احتیاج دارد .

messi VS Henry

واقعا دیشب که دیدم مسی دوباره بهترین بازیکن دنیا شده و آنری ، حتی یه بارم نتونسته اعصابم داغون شد!!!
نم یدونم آخه این مسی چه غلطی کرده که باید سه بار بهترین بشه!!!



باورتون میشه آنری تا حالا یه بارم بهترین بازیکن دنیا نشده!!! ولی به جاش یکی مثل مسی 3بار بهترین بازیکن شده!!!
واقعا مسخرست.
نمیدونم مسی به جز قهرمانی تو لیگ مسخره اسپانیا ، 2بار قهرمانی تو اروپا چه غلطی کرده که باید سه بار جایزه رو بگیره!!!!!!!!!!!!
واقعا ملاک فیفا چیه که باید اینجوری بشه، یکی مثل مسی که بزرگترین افتخارش تو رده ملی، رفتن به یک چهارم جام جهانیه باید سه بار بهترین بازیکن دنیا بشه.
بعضیا میگن که مسی 40 تا گل تو یه فصل زده و حقشه و باید بهترین بازیکن دنیا بشه!!
آخه چرا دارید خوردتونو گول میزنید ، اگه به این باشه الان علی دایی باید چهار بار بهترین بازیکن دنیا میشد!!
مگه غیر اینه که دایی به تیمی مثل لائوس نه تا میزد!! مسی هم یکی مثله اون.
مسی 5 تا به گرانادا میزنه بعد آنری 5 تا به اینتر!!!
اینجا افتخارات آنریو مینویسم تا خودتون ببینید چه ظلمی در حق آنری شده.

افتخارات آنری
1 - قهرمان جام جهانی 98
2 - قهرمان اروپا 2000
3 - نائب قهرمان جام جهانی 2006
3 - قهرمان لیگ انگلیس بدون حتی یک باخت!!!
4 - قهرمان باشگاههای اروپا به همراه بارسلونا
5 - قهرمانی تو لیگ مزخرف اسپانیا!!!
6 - بهترین گلزن تاریخ آرسنال
7 - نائب قهرمان جام باشگاههای اروپا همراه با آرسنال
.
.
.

تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

Hossein Y در 21/10/1390 | 12:42 گفت:

فقط نصف گل هاي مسي به خاطر ژاوي و اينيستا هست يعني شما گل هايي كه مسي با شوت از راه دور يا دريبل كردن صد نفر يا صد ها پاس گلش كه داره رو نديدين؟؟؟

علیرضا فراهانی در 21/10/1390 | 11:16 گفت:

قبول دارم مسی فوق العاده اس اما زیادی گندش میکنن. پارسالم حق اشنایدر بود.

بعدم آخه دو سالو دادن به شوچنکو و ندود (اروپا رو) که واقعا حق آنری بود. خیلی س.ختم اونموقع!

♥Arsenal♥ در 21/10/1390 | 10:58 گفت:

بابا این چه حرفیه آقا علیرضا!!
از حقیقت که نمیشه گذشت!مسی انصافا بهترین فوتبالیست جهانه!!!
حالا اگه بگی بهترین بودنش رو مدیون هم تیمیاش یچیزی بی راه نگفتی!!!
آنری هم تو آرسنال میتونست بشه ولی بدبختانه با اینکه آنری عالی بود ولی یه بازیکن عالیتر اونموقع حضور داشت به نام زین الدین زیدان!!

علیرضا فراهانی در 21/10/1390 | 09:20 گفت:

روند انتخاب بهترین یازیکن:
1- if (there is some one from barcelona)
select him!
2-check this condition for real, milan and juventus
3-there was'nt someone?! check again!!

خدایی تیری از 2002 تا 2006 بهترین بازیکن دنیا بود. اگه تو بارسا بازی می کرد حداقل 2بار بهترین بازیکن میشد.
مسی اصلا نمی تونه گلایی مثه گلای آنری بزنه.

♥Arsenal♥ در 20/10/1390 | 22:16 گفت:

یکی به من لینک پست: کالو در لندن برای قرارداد بستن با آرسنال رو بده؟؟؟
واجبه؟

mostafa در 20/10/1390 | 21:08 گفت:

این بارسایی ها رو با بازیکنان ارسنال مقایسه نکنید اصلا سبک بازی تی تی یه چیز دیگست

میثم در 20/10/1390 | 20:16 گفت:

من که حالم از هرچی کاتالانی و ژنتیک حرومیشونه بهم می خوره و مسی یه ککه کثیف خوشانس بیشتر نیست که تو یه زمان خوب حضور داره اگه تونست یه دریبل تو لیگ انگلیس بزنه زکی شوکراس فردیناند تیلور و....... قلمش نکردن
در ضمن کسی
اخر فهمید رئسای کثیف بارسلونا کجای و چه دینی دارن {سهیونیست}
به نظر من که همشون زیر بوته ای هستن
این سایت هم بو لجن گرفت این سایت شهردار نداره
درود بر جنرال فرانگو که کاتالان رو با تخمه حروم پیوند داد
زنده با آرسنال و ونگر کبیر

میثم در 20/10/1390 | 20:16 گفت:

من که حالم از هرچی کاتالانی و ژنتیک حرومیشونه بهم می خوره و مسی یه ککه کثیف خوشانس بیشتر نیست که تو یه زمان خوب حضور داره اگه تونست یه دریبل تو لیگ انگلیس بزنه زکی شوکراس فردیناند تیلور و....... قلمش نکردن
در ضمن کسی
اخر فهمید رئسای کثیف بارسلونا کجای و چه دینی دارن {سهیونیست}
به نظر من که همشون زیر بوته ای هستن
این سایت هم بو لجن گرفت این سایت شهردار نداره
درود بر جنرال فرانگو که کاتالان رو با تخمه حروم پیوند داد
زنده با آرسنال و ونگر کبیر

میثم در 20/10/1390 | 20:14 گفت:

من که حالم از هرچی کاتالانی و ژنتیک حرومیشونهبهم می خوره و مسی یه ککه کثیف خوشانس بیشتر نیست که تو یه زمان خوب حضور داره اگه تونست یه دریبل تو لیگ انگلیس بزنه زکی شوکراس فردیناند تیلور و....... قلمش نکردن
در ضمن کسی
اخر فهمید رئسای کثیف بارسلونا کجای و چه دینی دارن {سهیونیست}
به نظر من که همشون زیر بوته ای هستن
این سایت هم بو لجن گرفت این سایت شهردار نداره
درود بر جنرال فرانگو که کاتالان رو با تخمه حروم پیوند داد
زنده با آرسنال و ونگر کبیر

davood در 20/10/1390 | 17:02 گفت:

بنظر من 2 تا از توپهای طلای مسی درسته ولی اون وسطی(پارسال) باید به اشنایدر میرسید
در مورد هانری هم میتونم بگم تنها دلیلی که باعث شد توپ طلا نگیره وجود بازیکنی مثل رونالدینهو بود اگه رونالدینهو الان ظهور میکرد و با مسی هم دوره بود مسی هم توپ طلا نمیگرفت

aso در 20/10/1390 | 17:00 گفت:

amir reza :
من که هانری و مسی رو از نظر نوع بازیشون مقایسه نکردم. فقط حرف من اینه که همونطور که حق هانریو خوردن ، به مسی لطف زیادی کردن.
به نظرت واقعا نباید از این سه تایی که به مسی دادن حداقل یکیشو باید به ژاوی می دادن!
بعدشم من که نگفتم بازیکن بدیه، من میگم تاثیر گزاریش تو تیم ملی خیلی کمه و باید واسه انتخابشون اینم در نظر بگیرن.
و اگه ملاک دریبل زدنه بازیکنا از وسط زمینه، پس چرا آنریو انتخاب نکردن! مگه یادت رفته آنری مقابل رئال چکار کرد!
در کل با این روند مسی تو تیم ملی، نمیشه اسم اونو مقابل مارادونا و پله و زیدان بیاریم، چون اینا تو هر دوتاشون عالی بودن.
بعدشم شما چرا موارد خاص رو در نظر میگیری! مورد کلی و اصلی اینه که بیشتر گلای مسی به خاطر ژاوی و اینیستاست.

حق مسی یه توپ طلا بود نه سه تا!

امیررضا در 20/10/1390 | 16:01 گفت:

aso جان..من کاملا با حرف مهران موافقم..اون دریبلی که از وسط زمین رئالیا رو زد یا همون گلی که متاسفانه به ما زد همش روی پاس ژاوی و اینیستا بود؟؟اقا شاهین...تو تیم ملی پستش فرق میکنه..در ضمن مگه همش باید گل بزنه؟؟؟تو ارژانتین فقط پاس گل میده..اون گلی گه به ویارئال زد به مارادونا معروف شد که دیدین؟؟؟اونم رو پاس ژاوی بود؟؟؟البته من کاملاموافقم که حق هانری حد اقل 2تا توپ بوده..ولی سبک بازی هانری و مسی فرق میکنه..

توپچی جنوب در 20/10/1390 | 16:00 گفت:

خدارو شکر تی تی تومد وگرنه بازم این ونگر نفهم حذفمون میکرد

سید سجاد حسینی در 20/10/1390 | 15:59 گفت:

بی شرفسلونایی از سایت برو بیرون!!!!!!

aso در 20/10/1390 | 15:34 گفت:

دوستان ما که نمیگیم بازیکن بدیه، فقط میگیم 3 بار توپ طلا حقش نبود، به نظر من فقط امسال حقش بود.

مهران کاظمی در 20/10/1390 | 15:02 گفت:

فکر می کنم بچه ها دارید یه کم بی انصافی می کنید، من از بازی رونالدو بیشتر از مسی خوشم میاد ولی واقعاً مسی تکه، فقط 2 صحنه از مسی رو بهتون می گم که متوجه بشید:
1- فصل قبل تو نیمه نهایی چمپیونزلیگ که تو سانتیاگو برنابئو با رئال بازی داشتن در حالی که فشار رو تیمشون بود همه دفاع رئال رو دریبل زد و دروازه کاسیاس رو باز کرد و بارسا 1-0 جلو افتاد.
2- همین امسال بازم تو بازی با رئال که دقیقه 1 گل خوردن در حالی که بارسا پوکیده بود با یه حرکت استثنایی در حالی که پپه یه تکل وحشتناکم رو پاش زد باز توپو به زیبایی به سانچز رسوند اونم دروازه رو باز کرد. به نظرتون در حال حاضر، توجه کنید گفتم در حال حاضر، کی می تونه این کارا رو کنه جز مسی؟
درباره آنری هم باید بگم آنری سه بار جزء 3 کاندیدای اصلی شد، که اولیش با رونالدو برزیلی و زیدان بود که رونالدو شد چون اون سال آقای گل جام جهانی 2002 شد پس حق رونالدو بود(البته من خودم رونالدوی برزیلی رو بهترین بازیکن تاریخ فوتبال می دونم) بار دوم با زیدان و فکر کنم رونالدینیو بود که زیدان انتخاب شد، که خدایی دیگه اینو همه قبول دارن که زیدان چیزه دیگه ای بود، بار سومم با رونالدینیو و یکی دیگه بود که نمی دونم که اون موقع اوج فوتبال رونالدینیو بود که تو دنیا آقایی می کرد، به نظرم آنری با بد کسایی سر این عنوان رقابت داشت وگرنه واقعاً لیاقتش رو داشت

mostafaa در 20/10/1390 | 14:53 گفت:

شما هم دیگه مسی رو له نکنید.خدایی بازیکن خوبیه.حالا پارسال با ناداوری مار و حذف کردن دلیل نمیشه مسی رو زیر سوال ببریم.واقعیت رو کتمان نکنید

mostafaa در 20/10/1390 | 14:52 گفت:

من کاری به مسی و هانری ندارم ولی امسال باید کنار رونالدو و مسی رابین فنپرسی قرار می گرفت.باید این اتفاق می افتاد.

حمیدرضا در 20/10/1390 | 14:51 گفت:

همه میدونن مسی بازیکن تواناییه ولی اگه بتونه مثل هانری تو همه ی تیما خوب بازی کنه شرط. منم برم بارسلونا یا رئال 5تا که چه عرض کنک 10تا گل تو یه بازی میزنم. تازه اونم تولیگ دو قطبی اسپانیا. انگلیس 7تا قول داره که بازی کردن روبروشون نفس گیره. اگه بارسا تو لیگ انگلیس دوام بیاره حرفه. تا اینجا که تو انگلیس از همه ی تیم ها خورده بجز منچستر از این به بعدشم هیچ گوهی نیست. زنده باد آرسنال

علی ارشدی در 20/10/1390 | 14:43 گفت:

مسی فقط بخاطرزاوی واینیستا مسی شده اگه مردش بود واسه تیم ملیش کاری میکرد

آفرین

شاهین فدوی در 20/10/1390 | 14:34 گفت:

مسی بازیکن خوبیه خیلی خوووب ولی یه سوال دارم چرا توتیم ملی درحد{{{جورو}}}هم نیست؟؟؟همین الانشم علی دایی به جای مسی توبارسا بازی کنه از این بشر بیشترگل میزنه فقط کافه زاوی واینیستا بفرستن روسرش ودایی گلش کنه
مسی فقط بخاطرزاوی واینیستا مسی شده اگه مردش بود واسه تیم ملیش کاری میکرد

مجید در 20/10/1390 | 14:07 گفت:

هیییییی

masoud mahmudpur در 20/10/1390 | 13:54 گفت:

بابا بازم علی دائی 4 تا گل قشنگ زده.این مسی کجاش بهتر از ونپرسیه؟

aso در 20/10/1390 | 13:53 گفت:

حسین یگانه , amir rezaیه عزیز:
من که نگفتم بازیکن بدیه، من میگم ملاکشون واسه تعیین بهترین بازیکنا اشتباهه، اونا دارن فقط به آمار گل زنی یه بازیکن نگا میکنن، نه تاثیر گزاریش، در اینکه مسی بازیکنه خوبیه شکی نیست، ولی باید اینو در نظر داشته باشید که مسی با پاسای استثنایی ژاوی و اینیستا مسی هست، اگه این دو تا نباشن کاری از دستش بر نمیاد.
واقعا به نظر تو 2010 حق کی بود؟
مسی یا اینسیتا یا ژاوی

اگه گل دوم مسی رو که با ضربه سر زد، یادتون باشه، این پاس استثنایی ژاوی بود که به سر مسی خورد، نه سر مسی به توپ!!!

حق هانریو که خوردن، حدا اقل نزارید حق ژاوی خورده بشه!
من در کل برای طرفدارای بارسا متاسفم که از حق ژاوی دفاع نمیکنن و از انتخاب مسی خوشحل میشن.

توپچی جنوب در 20/10/1390 | 13:53 گفت:

مقایسه عجیبی بود سبک بازی ها متفاوت سطح لیگی که دوتا بازیکن توش بازی میکنن کاملا متفاوت سطح بازی تو رده ملی کاملا متفاوت

دراون سالها خوب یادمه 2بار حق هانری بود ولی دادنش به رونالدینهو .............

راستی جوجه داورلونایی جای تو اینجا نیست لطفا با احترام برو بیرون از سایت.

مهدی احتشام در 20/10/1390 | 13:51 گفت:

آنري براي ما بهترين - با تكينك ترين - سرعتي ترين - شوت زن ترين - با اخلاق ترين - با غيرت ترين بازيكن جهانه حالا اينا به زور تبليغات نايك و سياسي بازي جايزه رو مي دن به بازيكناي بارسا يا رئال بزار بدن

ما سلطان رو نه به خاطر افتخاراتش بلكه خودشو عشقه

T.Vermaelen در 20/10/1390 | 13:42 گفت:

اینا فقط لیگ اسپانیا رو میبینن, آخه من نمیدونم اینا لیگ مسخره اسپانیا رو چی توش دیدن
اونا ملاک های خاص خودشونو دارن,
اگه یکم منطق داشته باشن حتی نگا لیگ اسپانیا هم نمی کنن
حالا خدایی جابی(ژاوی) بازیکن تکیه باید نامزد بشه و بهترین بازیکن/ اما کریستین رونالدو چیکار کرده سال 2011؟خاک بر سرشون
مسی هم که باید گا های لیگ اروپاشو در نظر بگیرن نه بگن تو لالیگای مسخره که همه بهش میخندن و بازیهای اونو بجز رئال-بارسارو کسی نگاه نمیکنه چون میدونن برد همیشه با رئال و بارساست(حتی مساوی خم نمیکنن با تیم های وسط جدول و با تیم دومشمون همیشه بازی میکنن)
ههه ههه ههههههههههههههههههههههه...

Hossein Y در 20/10/1390 | 13:42 گفت:

واقعا كه مقايسه مسخره ايه چشمتونو بستي هيچي رو نميخواين ببينيد برين گل ها و كليپ ها و دريبل هاي مسي رو ببينيد تا بفهميد چرا شده خدايي خيلي خوب تو چند سال اخير بازي كرده

امیررضا در 20/10/1390 | 13:41 گفت:

منم تعجب میکنم چرا هانری اصلا نشده..ولی مطمعنا مسی بازیکن بزرگی..نباید از ارزشاش کم کرد و قابلیتاش نادیده گرفت..واقعا باید منطقی برخورد کنیم و با تعصب به این موضوع نگاه نکنیم...ولی کاملا موافقم عجیبه هانری تو اون سالای به یاد ماندنی یه بارم نشده..

aso در 20/10/1390 | 13:37 گفت:

ببخشید منظورم از اشتباه آلمونیا بود!!1

aso در 20/10/1390 | 13:34 گفت:

لیونل افسانه ای، اولا خوشحالم که شما مثل بعضی از طرفدارای بی منطق بارسا نیستید و همینجوری هر چی که از دهنتون در بیاد نمیگید.
دوما تعجب من اینه که شما چطور می گید آنری جام جهانی 98 ذخیره بود!!
به نظرم این حرفو از رو بی اطلاعی زدید، اما اینکه میگید تو 2006 زیر سایه زیدان بود، درست اما یادتون نرفته که چه کسی ، دور یک چهارم به برزیل گل زد، چه کسی پاس منجر به پنالتیو به مالودا داد!!
یادتون نرفته که آنری همون سال بود که تو فینال با بارسلونا بازی کرد که به لطف اشتباه داوری و لمن بارسا برد! و به نظر من این آنری و لمن بودن که تیم رو تا فینال بالا بردن.
به نظر شما اینا برای این که یه بازیکن حداقل یه بار این عنوان رو بهش بدن کافی نیست و مسی باید سه بار این عنوان رو بگیره!
اگه میبیند که مسی داره اینجوری کار میکنه باور کن بخش اعظمش به خاطر وجود ژاوی و اینیستاست!
همین رونالدینهو که یادتون نرفته تو بارسا چکار میکرد. ولی تو برزیل چکار کرد!!!
من به شخصه به نظرم الان داره تو حق ژاوی و اینسیتا ظلم میشه، خدا وکیلی به نظرتون درسته وقتی ژاوی و اینیستا اسپانیا رو قهرمان جهان میکنن، بعدش عنوان بهترین رو به مسی بدن!!!
به نظر من امسال حقش بود اما خدا وکیلی دو تای قبلی اصلا حقش نبود و حداقل باید یکیشونو به ژاوی یا اینیستا میدادن،
به شخصه واسه فیفا، یوفا به خاطر اینجور تصمیم گرفتناشون متاسفم.
ببخشید که طولانی شد!!

ali jamshidi در 20/10/1390 | 13:32 گفت:

علی ارشدی: اون سال 2004 هم که شوچنکو رو انتخاب کردن حق هانری بود.
2005 رونالدینو شد که به نظر من هم هانری و هم رونالدینو حقشون بود.

ali jamshidi در 20/10/1390 | 13:30 گفت:

لیونل عزیز شما گویا حافظه خوبی ندارید. خط حمله فرانسه تو اون سالها ترزگه و هانری بودن. شما بازی های ضعیف هانری برای تیم ملی رو به بازی های درخشان مسی برای آرژانتین ببخش.
پایان رآفت رو هم بذارن جای مسی ، بهترین بازیکن جهان میشه. اینقدر اینیستا و ژاوی و الانم فابرگاس توپ بهش میرسونن که شتر هم جاش باشه گل میزنه.
البته تکنیک خوبی هم داره انصافاً ها ولی اگه دلیلت برای انتخاب بهترین بازیکن قهرمانی اروپا باشه من امتیاز ژاوی و اینیستا رو بهتر می دونم. این هم از حقه های این تیم فوتبالی هستش که معلوم نیست تیم فوتبال یا تیم سیاسی یا تیم ملی کشور یا تیم مذهبی.
به خدا آگوئرو جای مسی بود خیلی بیشتر پیشرفت می کرد. شک نکن رفیق.

علی ارشدی در 20/10/1390 | 13:26 گفت:

ای بابا این سایت صاحاب نداره که هر کس و ناکسی نیاد تو حریم خصوصی ما؟
در ضمن حق آنری خورده شده یک بار به رونالدینیو دادن جایزه رو یک بار به لمپارد فکر کنم
رونالدینیو حقش بود ولی لمپارد نه

رضا سلیمی در 20/10/1390 | 13:12 گفت:

لیونل کوچولو اگه نمی دونی بدون تو جام جهانی 1998 خط حمله فرانسه هنری و ترزگه بودن همون موقع بود که گفتن چرا کانتونا و پاپین رو گذاشتن کنار ولی بعدا دیدن تیری چه اعجوبه ایه. ترزگه هم اون موقع خوب بود.

علی شهروز در 20/10/1390 | 13:06 گفت:

دوست بارسایی، مسی یه بخش زیادی از موفقیت هاش رو مرهون هم تیمی های بارسلونا هست. سبک بازی مسی یه جوری هست که اتکای زیادی به مالکیت توپ تیمش داره، واسه همینم هست که تو تیم ملی آرژانتین هیچ وقت فوق العاده نبوده.

دوما که تیری بهترین گلزن تاریخ ملی فرانسه هست چطور می تونی بگی خیلی خوب نبوده، غیر از 2008 و 2010 همیشه توی تورنمنت ها خیلی خوب بازی کرده. حتی 2002 که فرانسه کلا تعطیل بود تی تی واقعا خوب بود. ولی البته قبول که توانایی های مسی هم واقعا انکار ناپذیره!

فابرگاس در 20/10/1390 | 12:41 گفت:

استدلال شما به هیچ عنوان درست نیست اولا هانری توی تیم ملی درخشش زیادی نداشته تو 98 که ذخیره بود در 2000 و 2006 هم ستاره فرانسه زیدان بود و هانری زیر سایه زیزو بود ، در رده باشگاهی هم اگرچه افتخارات زیادی رو به دست اورده اما هرگز قهرمانی اروپا با ارسنال رو تجربه نکرد در حالی که توپ طلا رو معمولا به قهرمان اروپا میدن /
در این که تی تی شایستگی دریافت توپ طلا رو داشت هیچ شکی نیست و خود من هم علاقه زیادی بهش دارم و یکی از ارکان قهرمانی 2009 بارسلونا بدون شک هانری بود
اما زیر سوال بردن عناوین مسی منطق خاصی پشتش نیست چرا که اکنون لئو رو در ردیف پله ، مارادونا و ستارگان برتر تاریخ قرار میدن ، مسی یک اعجوبه بی همتاست و به قول کرایف میتونه 5-6 و یا حتی 7 بار توپ طلا رو ببره