چرا قضاوت ناعادلانه؟؟؟

نویسنده: امیرحسین

وبلاگ من
نویسنده: امیرحسین
سلام به همه.یه طرفدار بارسلونا که ازدیدن همچین مطالب مقرضانه و بی منطقی دلگیر شدم.
کل بازدید: 3,401 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
لورن کوشیلنی مدافع فرانسوی باشگاه آرسنال رسما از بازی های ملی خداحافظی کرد. لورن کوشیلنی مدافع فرانسوی باشگاه آرسنال رسما از بازی های ملی خداحافظی کرد.
مدیر آتلانتا یونایتد: آرسنال باید مبلغ پیشنهادی خود برای میگل آلمیرون را حداقل سه برابر کند . دارن ایلز مدیر باشگاه آتلانتا یونایتد: خبرهایی مبنی بر علاقه‌ی باشگاه آرسنال به آلمیرون به گوش من رسیده است و گفته می‌شود این تیم قصد دارد پیشنهادی ۱۱ میلیون پوندی برای این بازیکن ارائه دهد.پیش از هر چیز باید بگویم آرسنال باید حداقل پیشنهادش را سه برابر کند تا راضی بشوم درباره‌ی این انتقال فکر کنم. مدیر آتلانتا یونایتد: آرسنال باید مبلغ پیشنهادی خود برای میگل آلمیرون را حداقل سه برابر کند . دارن ایلز مدیر باشگاه آتلانتا یونایتد: خبرهایی مبنی بر علاقه‌ی باشگاه آرسنال به آلمیرون به گوش من رسیده است و گفته می‌شود این تیم قصد دارد پیشنهادی ۱۱ میلیون پوندی برای این بازیکن ارائه دهد.پیش از هر چیز باید بگویم آرسنال باید حداقل پیشنهادش را سه برابر کند تا راضی بشوم درباره‌ی این انتقال فکر کنم.
طبق گزارش اسکای اسپرت، تیری هانری در حال انجام مراحل پایانی مذاکرات با باشگاه موناکو برای جانشینی لئوناردو یاردیم است، به نظر می‌رسد تا ۴۸ ساعت آینده این انتقال رسما اعلام می‌شود. طبق گزارش اسکای اسپرت، تیری هانری در حال انجام مراحل پایانی مذاکرات با باشگاه موناکو برای جانشینی لئوناردو یاردیم است، به نظر می‌رسد تا ۴۸ ساعت آینده این انتقال رسما اعلام می‌شود.
رادیو مونته کارلو (RMC):  سران باشگاه پاریس سنت ژرمن ملاقات هایی به صورت خصوصی با آرسن ونگر انجام داده اند تا از او در یکی از پستهای ورزشی باشگاه استفاده کنند. با این وجود هنوز نشانه ای از توافقی سریع وجود ندارد، اما سیاست گذاران باشگاه پاریسی می‌خواهند به ونگر یک پست ورزشی را پیشنهاد دهند که الزاما مدیریت فوتبال نیست، به او احتمالا پستی پیشنهاد خواهد شد که در سلسله مراتب باشگاه، یک رتبه پایین تر از ناصر الخلیفی خواهد بود. رادیو مونته کارلو (RMC): سران باشگاه پاریس سنت ژرمن ملاقات هایی به صورت خصوصی با آرسن ونگر انجام داده اند تا از او در یکی از پستهای ورزشی باشگاه استفاده کنند. با این وجود هنوز نشانه ای از توافقی سریع وجود ندارد، اما سیاست گذاران باشگاه پاریسی می‌خواهند به ونگر یک پست ورزشی را پیشنهاد دهند که الزاما مدیریت فوتبال نیست، به او احتمالا پستی پیشنهاد خواهد شد که در سلسله مراتب باشگاه، یک رتبه پایین تر از ناصر الخلیفی خواهد بود.
به دلیل مصدومیت کوین تراپ، برند لنو دروازه‌بان آرسنال به تیم ملی آلمان دعوت شد. به دلیل مصدومیت کوین تراپ، برند لنو دروازه‌بان آرسنال به تیم ملی آلمان دعوت شد.
ستاره‌های جوان آرسنال به تیم ملی کشورشان دعوت شدند .ادی انکتیا و جو ویلوک برای دو دیدار مقابل تیم ملی ایتالیا و تیم ملی چک به تیم ملی زیر ۲۰ سال انگلستان دعوت شدند.امیل اسمیت روه برای دو دیدار مقابل تیم ملی پرتغال و تیم ملی مقدونیه به تیم ملی زیر ۱۹ سال انگلستان دعوت شد. فلورین بالوگُن، ونتای دیلی کمبل، تیریس جان جولز، آرتور اوکونکو، بوکایو ساکا برای دو دیدار مقابل تیم ملی سوئد و تیم ملی چک به تیم ملی زیر ۱۸ سال انگلستان دعوت شدند.میگل عزیز، سام گرینوود، یونس موسی به تیم ملی زیر ۱۷ سال انگلستان دعوت شدند تا در تورنمنت بین المللی جوانان در انگلستان که قرار است با تیم ملی های کشور آمریکا، روسیه و برزیل رو به رو شوند، به میدان بروند.
ستاره‌های جوان آرسنال به تیم ملی کشورشان دعوت شدند .ادی انکتیا و جو ویلوک برای دو دیدار مقابل تیم ملی ایتالیا و تیم ملی چک به تیم ملی زیر ۲۰ سال انگلستان دعوت شدند.امیل اسمیت روه برای دو دیدار مقابل تیم ملی پرتغال و تیم ملی مقدونیه به تیم ملی زیر ۱۹ سال انگلستان دعوت شد. فلورین بالوگُن، ونتای دیلی کمبل، تیریس جان جولز، آرتور اوکونکو، بوکایو ساکا برای دو دیدار مقابل تیم ملی سوئد و تیم ملی چک به تیم ملی زیر ۱۸ سال انگلستان دعوت شدند.میگل عزیز، سام گرینوود، یونس موسی به تیم ملی زیر ۱۷ سال انگلستان دعوت شدند تا در تورنمنت بین المللی جوانان در انگلستان که قرار است با تیم ملی های کشور آمریکا، روسیه و برزیل رو به رو شوند، به میدان بروند.
طبق گزارش میرور، میگل آلمیرون بازیکن ۲۴ ساله پاراگوئه ای باشگاه آتلانتا یونایتد، در ژانویه با مبلغ ۱۵ میلیون پوند به باشگاه آرسنال خواهد پیوست. طبق گزارش میرور، میگل آلمیرون بازیکن ۲۴ ساله پاراگوئه ای باشگاه آتلانتا یونایتد، در ژانویه با مبلغ ۱۵ میلیون پوند به باشگاه آرسنال خواهد پیوست.
باشگاه آرسنال رسما اعلام کرد که از اول ژوئیه ۲۰۱۹ با شرکت آدیداس همکاری خود را آغاز می کند.قرارداد باشگاه آرسنال با شرکت آدیداس ۵ ساله خواهد بود که ارزش این قرارداد ۳۰۰ میلیون پوند خواهد بود، این باشگاه به ازای هر فصل ۶۰ میلیون پوند از این برند بزرگ ورزشی دریافت خواهد کرد. باشگاه آرسنال رسما اعلام کرد که از اول ژوئیه ۲۰۱۹ با شرکت آدیداس همکاری خود را آغاز می کند.قرارداد باشگاه آرسنال با شرکت آدیداس ۵ ساله خواهد بود که ارزش این قرارداد ۳۰۰ میلیون پوند خواهد بود، این باشگاه به ازای هر فصل ۶۰ میلیون پوند از این برند بزرگ ورزشی دریافت خواهد کرد.
برای اولین بار در تاریخ لیگ جزیره دو بازیکن تعویضی در یک بازی از لیگ موفق شدند هم گل بزنند و هم پاس گل بدهند ، اوبامیانگ و رمزی پس از ورود به میدان به عنوان بازیکن تعویضی هر کدام یک گل و یک پاس گل را به نام خود ثبت کردند . برای اولین بار در تاریخ لیگ جزیره دو بازیکن تعویضی در یک بازی از لیگ موفق شدند هم گل بزنند و هم پاس گل بدهند ، اوبامیانگ و رمزی پس از ورود به میدان به عنوان بازیکن تعویضی هر کدام یک گل و یک پاس گل را به نام خود ثبت کردند .
آرون رمزی گل سوم آرسنال را تنها ۳۹ ثانیه پس از ورودش به زمین به ثمر رساند . سریعترین گل در لیگ برای آرسنال توسط یک بازیکن تعویضی پس از دسامبر ۲۰۰۷ . در دسامبر ۲۰۰۷ نیکلاس بندتنر پس از ۳۵ ثانیه از ورودش به زمین توانست دروازه تاتنهام را باز کند . آرون رمزی گل سوم آرسنال را تنها ۳۹ ثانیه پس از ورودش به زمین به ثمر رساند . سریعترین گل در لیگ برای آرسنال توسط یک بازیکن تعویضی پس از دسامبر ۲۰۰۷ . در دسامبر ۲۰۰۷ نیکلاس بندتنر پس از ۳۵ ثانیه از ورودش به زمین توانست دروازه تاتنهام را باز کند .

چرا قضاوت ناعادلانه؟؟؟

اولا سلام به همه طرفدارای آرسنال.



انقدر میفهمم که همین اول کار به خاطر اینکه دارم بعنوان یه بارسایی توی سایت آرسنال پست میذارم رسما از همه معذرت خواهی کنم.ولی هرکدوم از شما اگر جای من بودین با توجه به مطلبی که به تازگی در مورد بارسا اینجا گذاشته شده دلگیر میشدین و حتما زحمت ثبت نام و احتمالا شنیدن یه سری توهین و ناسزا رو به خودتون میدادین تا از تیم محبوبتون دفاع کنین.
خواهش میکنم با خودندن این مطلب اگر قانع شدین دیگه هیچوقت بحث داوری رو مطرح نکنید و به خاطر تعصب و احساسات صحت این مطالبو زیر سوال نبرین.اگر هم قانع نشدین که در هر حال هر کسی نظری داره و قابل احترامه.
نیمه نهایی 2009 بارسا چلسی...به گواه اکثر قریب به اتفاق کارشناسان داوری اثبات شد از اون 5 صحنه مشکوک یک صحنه پنالتی صد درصد بوده(پیکه)و یک صحنه دیگه 50 50(یادم نیست کدوم صحنه بود)و سه مورد دیگر به درستی پنالتی اعلام نشد.فکر نکنم اعلام نکردن یه پنالتی برای یک تیم مسئله خیلی نادر و غیر قابل باوری باشه.(بدون در نظر گرفتن این نکته که بالاک باید در بازی رفت اخارج و از بازی برگشت هم محروم میشد و اینکه اخراج آبیدال شاد هم توره درست یادم نیست کامللا اشتباه بود)
بارسلونا-اینتر...البته که نویسنده نباید هم به بازی رفت اشاره میکرد.چون گل سوم اینتر آفساید و یه پنالتی بر روی آلوز گرفته نشد.(مطلب مغرضانه دقیقا به همین میگن)در مورد بازی برگشت فکر نمیکنم قاضی بهتر از طرفدار های اینتر وجود داشته باشن.در بحث رودررو اکثرا اعتراف کردن گل بارسا کاملا سالم بود.کلیپش موجوده میتونید برید دقیقا ببینید.و البته نویسنده نباید هم به گل بویان اشاره میکرد که به خاطر برخورد توپ با سینه توره مردود شد.
در مورد بقیه موارد احتمالا فردا یه پست دیگه میذارم و بقیه موارد رو شرح میدم.
ممنون از همه...من فقط از تیمم دفاع کردم.با کمال احترام به تیم آرسنال و هوادارانش.متقابلا انتظار احترام هم دارم.نه به خودم...به تیم محبوبم.تشکر...
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

Ali&MT در 28/8/1390 | 12:48 گفت:

اگر احترام ميفهميدي نميومدي تو كانون يه تيم ديگه از تيم خودت طرفداري كني ... احترام به اشخاص اين كانون رو با عضويتت زير سوال بردي انتظار احترام نداشته باش لطفا

arsenal در 27/8/1390 | 13:57 گفت:

سلام: مثل اینکه خیلی ادعات میشه که از داروی سر در میاری: من خودم داور فوتبالم و تمام بازی های فوتبال رو نگاه میکنم چه آرسنال باشه چه تیم های دیگه، اون صحنه ای رو که ون پرسی انجام داد و اخراج شد بازیکنای بارسلونا مخصوصا مسی و ویا چند بار توی لیگ اسپانیا و اروپا انجام دادند ولی داور یه تذکر هم بهشون نداد.اگر فکر میکنی دروغ میگم تمام بازی های بارسا رو تو این یکی دو سال نگاه کن من هر بار که اونه این حرکت رو انجام می دادند اون صحنه ون پرسی یادم میومد.

Saeed Milani در 27/8/1390 | 12:57 گفت:

اگه می فهمیدی دو تا پست با یه مضمون نمیذاشتی!

علی ارشدی در 27/8/1390 | 12:31 گفت:

بابا ول کنید این بنده های خدا رو دلشون خوشه تیمشون 5 تا 5 تا میزنه یک عکس سیا سفیدم گذاشته که یعنی من از قدیم طرفدار بارسایم از این تازه به دوران رسیده ها نیستم ولشون کنید اگه تحریم بشه خودش میره

علیرضا در 27/8/1390 | 12:31 گفت:

من با مهدی جان موافقم..........علی جون هم که ما رو با کامنتش شرمنده کرد.........
دمت گرم علی جون.............خیلی با کامنتت حال کردم...........

ناصر در 27/8/1390 | 11:45 گفت:

عکس گرفته شده با عکس طراحی شده خیلی تفاوت های مشخصی داره,البته اگه بخوای دقت کنی!!!!!!!!!!!
رئیس یوفا هم که علنی از تیمتون حمایت میکنه-نمیخوای بگی که حتما این حرفا هم کذب محضه؟؟؟
معمولا توی بازی های مهم و سطح بالا,داور یه بازیکن رو به خاطر یه زدن زیر توپ ساده به راحتی کارت نمیده,چی شد که وقتی بازی 1-1 بود و بارسا در حال حذف شدن به این راحتی بازیکن ما اخراج میشه؟؟؟؟!!!!
چرا بوسکتس به خاطر توهین نژاد پرستانه و بی شرمانه اش به مارسلو محروم نشد,ولی ونگر و مورینیو به این راحتی محروم و ممنوع مصاحبه میشن؟؟؟؟
یه بچه 5 ساله هم میدونه این تیم رو دارن بدجوری ازش حمایت میکنن!
حق ضایع شده برای تیم های بدبخت و فلک زده ی دیگه ست که تونستن با تاکتیک هاشون جلوی بارسا بایستن.
خدایی یه دو دو تا 4 تا کنی میبینی تیمتون عجیب بازیکن محوره-یه بازی مسی یا ژاوی یا اینیستا نباشن باید ماتم بگیرید تا شاید برنده بشین!!!!!!!!
بیا و طرفدار تیمی شو که با وجود رفتن بهترین ستاره هاش هنوز هم با یه مشت جوون با استعداد و سخت کوش برای قهرمانی و فوتبال زیبا بازی کردن تلاش میکنه....Great Arsenal

Fateme در 27/8/1390 | 10:33 گفت:

تو هر سایتی هر کی چیزی در مورد بارسا گفت که قبول نداشتی میری عضو میشی که مثلا از تیمت دفاع کنی ؟؟؟؟؟
عزیزم وقتی تشریف آوردی تو این سایت عضو شی اون بالا رو نخوندی ؟؟؟ سواد که داری ایشالا ؟؟؟ نوشته :
ARSENAL official supporter club in iran
آرسنال ..... متوجه شدی ؟؟؟؟؟
علی مرسی واقعا :) منو شاد کردی با کامنتت :))))

محمد رستگار در 27/8/1390 | 09:41 گفت:

مکه شما همونایی نیستین که بزور پیراهن بارسا تن فابرگاس کردین و با عکسش عکس می گرفتین
تف به شما و تیمتون

HAMED toopchi در 27/8/1390 | 09:32 گفت:

ما از بارسا واسه حذف شدن تو ليگ قهرمانان بدمون نمياد. ما از بارسا متنفريم كه فك ميكنه بازيكناي ما ارث پدر گوارديولا هستن. بارسا خيلي نامردي بازيكن ميخره. خيلي تو خريد بازيكن كثيف كاري ميكنه! دست از سر ما بر دارن خوب. به روز سياه كشوندنمون. اينقد رو يه بازيكن پيله ميكنن. اه اه اه. يهو بياين اين جورو رو هم ازمون بگيرين به زور كلك ما رو بكنين بره! چي از جون ما ميخوان؟

reza najm در 27/8/1390 | 03:19 گفت:

آفرین که آدم مودبی هستی ولی لطف کن و از این جا برو!!

حسین عسگریان در 27/8/1390 | 02:50 گفت:

اقامهدی منم باهات موافقم علی اقا دست شمام درست

علی ارشدی در 27/8/1390 | 02:23 گفت:

آ باریکلا علی جان خوب گفتی!

ali در 27/8/1390 | 02:22 گفت:

بابا ولمون کن. جو گرفتت هاااااا.یه طور از حق و باطل حرف میزنه که انگار اینجا صحنه کربلا هست و بارسا هم شده حسین و یارانش و ما ارسنالی ها و چلسی ها ، هم شدیم شمر و یزید.
من باید از حق دفاع کنم.==>الان شما احساس میکنی که داره حقی ضایع میشه ، بابا دست خوش ، روتو برم.
این کولی بازی ها و مظلوم بازی ها چیه که در میاری.
میاد میگه : من به خاطر تیم محبوبم حاضر توهین بشنوم و تحمل کنم ، بخاطر دفاع از حق.
بابا خیلی خیلی جو گرفته تو رو.الان کسی به شما توهین کرد که داری اینطور مظلوم نمایی میکنی.
شما که دیگه رسوای عالم و آدم هستید ، حالا شما میخواید بیاید ما رو قانع کنید که بارسا حقه و بقیه تیم ها باطل.
بابا برو و این استدلال های مسخره ی خودت رو برای کسی دیگه بگو که حاضر باشه جاش یه دو شاهی بهت بده، نه ما که دست امثال شما برامون رو شده.
آخ بمیرم برای بارسا که اینقدر مظلوم هست و داره در حقش جفا میشه.خدا منو بکش که اینقدر شما ها مظلوم هستید.
اصلا بازی چلسی و بارسا 5 پنارتی برای بارسا گرفته نشد و بازی با ارسنال از نظر من باید همه ی بازیکنای ارسنال اخراج میشدن.
من نمیدونم شاید شما نمی دونید ، اما برید توی قوانین داوری بخونید ، اینطور نوشته شده که :
مقابل بارسا هر تیمی مقابله کرد و حمله کرد باید سریعا یک الی دو بازیکن از تیمی که داره مقابل بارسا بازی میکنه بایداخراج بشه و اگر باز هم جواب نداد ، یه چندتا از بازیکن های خوب تیم حریف رو اخراج کنید.و اگر بازهم جواب نداد کلا تیم رو کله و پا کنید.
این رو حتما برو بخون.
بدبخت تو اصلا میدونی ، توی این چهار سالی که پلاتینی اومده شما سه بار به فینال لیگ قهرمانان رسیدید.

ali در 27/8/1390 | 02:05 گفت:

کسی جواب ایشون رو نده.بذار هر چی دوست داره بگه.خواهش میکنم اصلا به این آقا توهین نکنید و در پست بلاگ ایشون کامنت نذارید.
ایشون دیگه نهایت بی منطق بودن.
من دیگه اینطورش رو ندیده بودم ، فکر کنم خود گواردیلا هم قبول داره که بازی با چلسی 5 پنارتی برای چلسی گرفته نشد.اما متاسفان ایشون شدن کاسه داغ تر از آش.
بعد ایشون میاد به ما میگه خواهشا تعصبی حرف نزنید ، آخه بازی چلسی و بارسا به ما چه ربطی داره که بخوایم تعصبی حرف بزنیم ، این ما هستیم که باید به شما بگیم تعصبی حرف نزن ، نه شما!!!!!!!
آخه بمیرم برات که بخاطر تیم اشغالت باید این هم توهین بشنوی.یه طور حرف میزنه که انگار طرف مقابلش بویی از فوتبال نبرده!!
برو خدا روزی تو جای دیگه بده.برو خدا خیرت بده.برو و جای دیگه این حرفها رو نزن که آبروی هر چی تماشگر و هوادار رو بردی.یعنی تو هنوز خودت عقل نداری ونمیتونی بفهمی که اون 5 تا صحنه پنارتی بودن تا بری توی یه دو تا سایت من در آوردی که اصلا معلوم نیست مال کجا هستن ، بفهمی که پنارتی بود یا نه !؟؟؟!!؟
بعد میگم احیانا اون کارشناسا گفتن که باید بازی رفت بالاک اخراج میشد یا اینم من در آوردی هست و تحلیل شخص خودتون هست!؟!؟!؟
یه نصیحت از من به تو :
اصلا هر جا میخوای بحث کنی ، هر موقع بحث بازی چلسی و بارسا پیش اومد ، خودتو بزن به اون راه و سعی کن بحث رو عوض کنی ، نه این که یه مشت چرت و پرت تحویل یارو بدی.!!!
همین مون کم مونده که این دفعه طرفدارای بارسا از دست داور شاکی باشن!!!!
شما دارید دست پیش رو میگیرید که پس نیفتید!؟؟!؟!

توپچی جنوب در 27/8/1390 | 01:44 گفت:

امیر حسین فردا من نیستم که جواب پستت رو بدم البته اگه ببودم هم نمیدادم ولی نیستم .
اگر تو اون بازی داور ونپرسی رو اخراج نمیکرد و جای بنتر ونپرسی تو زمین بود شک نکن اون توپ دقایق اخر که بنتر از استب کردنش عاجز بود رو به گل تبدیل میکرد و بارسلون...........
داور بازی فینال هم که بعد از بازی از ارسنالیها بابت اخراج لمن عذرخواهی کرد و گفت باید گل رو حساب میکردم و لمن رو اخراج نمیکردم اگه یادت باشه لمن اون دوران کمر و ستاره تیم بود گلهایی که ارسنال خورد هردو زاویه بسته و اشتباه المونیا بود
اما امان از دست این داوران که همیشه سهوا به سود بارسلون سوت میزنن !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

من شخصا نه به دلیل اینکه تو 2تا بازی از بارسلون باختیم از این تیم متنفر باشم بلکه:
1-نحوه جذب بازیکن از تیم های دیگه (خصوصا ارسنال)خیلی سیایت کثیفی دارین بازیکن 2سال دیگه قرارداد داره مثل زیگیل میچسبد بهش که بیاد بارسلون که بازیکنان کل تمرکز روی تیم خودش و فوتبالش از بین میره
2-تیمی که با داوری قهرمانی بیاره خود به خود ادم ازش متنفر میشه
3-شما رو نمیدونم ولی اکثر هواداران ,هوادار که نه اکثر طرفداران بارسلون مثل قارچ یه هو رشد کردن و فقط تو این 4 سال پیداشون شده و تقریبا 87%شون از فوتبال فقط جام رو میبینن واز درک و فهم فوتبالی ان محرومن!!!!

ودر اخر یه نصیحت دوستانه اینجا سایت ارسناله و برای هواداران ارسنال پس لطف کن با احترام کامل از این سایت برو بیرون ودیگه پست نزار تاکید میکنم با احترام وگرنه اگه فردا پست بزاری و یه چیز بد در مورد ارسنال بگی مثل اونیکی دوستت سرت میاد که با ذلت و خاری از سایت انداختنش بیرون.

علی ارشدی در 27/8/1390 | 01:34 گفت:

با مهدی بحری موافقم

مهدی بحری در 27/8/1390 | 00:58 گفت:

از همه ی ارسنالی ها می خوام اصلا به پست های این یارو توجه نکنند خودتون رو بزارید جای اون ادم وقتی ببینه یک نفر هم نرفته که پستش رو بخونه دلسرد میشه و قید چیزی نوشتن توی سایت رو میزنه هر چی شما بیشتر اظهار نظر کنید و کامنت بزارید اون خوشحال تر میشه هر کی با نظر من موافقه اعلام کنه تا از این به بعد خوندن پست ها شو تحریم کنیم

حبیب در 27/8/1390 | 00:22 گفت:

get fuck out of here asshole!!!!!

توپچی جنوب در 27/8/1390 | 00:18 گفت:

امیر حین سلام من از بارسلونا متنفرم به دلایل مختلف باور نمیکنم بارسلون اینجور طرفدارای با شخصیتی داشته باشه واقعا شما طرفدار بارسلونی!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
نویسنده همه موارد رو موشکافانه گفته قبول کن تو اکثر بازیها داوران یار 13شما هستند!!!
راستی اینکه اومدیم اینجا تو بلاگت نظر دادیم یعنی واست احترام گذاشتیم امیدوارم شما مثل اونیکی طرفدارتون در نیای!

arash در 27/8/1390 | 00:04 گفت:

نگرفته شدن 1 یا 2 تا پنالتی برای چلسی کمه!!!!!!!!!!!!!!!!!

امیرحسین در 26/8/1390 | 23:30 گفت:

جواب این دو عزیز رو هم میدم و میرم تا فردا...
ناصر میرغلامی...یعنی واقعا به نظر جنابعال اون خطای لمان توی فینال پاریس ((نهایتا)) کارت زرد داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟حرفی ندارم.
در مورد فن پرسی نمیشه انجوری ادعا کرد به خدا نمیشه...اگر یه مدافع وسط یا حتی هافبک بود میشد تا حدی رو حرفتون فکر کرد ولی فن پرسی مهاجم نوک...عزیزان توی قاونو داوری گفته شده بازیکنی که بعد از سوت داور توپ رو شوت میکنه کارت زرد داره...اصلا حرفی از نشنیدن سوت داور و این مسائل نشده.اگر میبینید توی بازی های دیگه داور کارت نمیده اینجور مواقع در واقع یه جور((( نقض رایج قانونه)))یعنی بطور طبیعی اینطور جا افتاده که داور این مواقع کارت نمیده.ولی برید قانون داوری رو مطالعه کنید ببینید در مورد شوت زدن بعد از اعلام آفساید یا خطا و... چه قانونی گذاشته شده.
در مورد اون عکس بدون همین چندوقت پیش بود که عکس هاوارد وب با پیراهن منچستر به قول خودت به بیرون درز کرد که بعد معلوم شد کار یکی از بازیکنای چلسی بوده.آخه اینم شد دلیل؟؟؟کاری داره عکس یه نفر رو با یه لباس خاص درست کنن؟؟؟

آقای محمد اصغری قبلا توضیح دادم...من فقط چون حرف های غیر منطقی و مغرضانه ای از بارسادر کانون محترم هواداران(((آرسنال))) دیدم اومدم برای حرف زدن.وگرنه کاری با آرسنالی ها ندارم.بازم میگم میخوام از یه سری حقایق در مورد تیم محبوبم دفاع کنم.همین و بس...خداحافظ همگی فعلا.

sam baygan در 26/8/1390 | 23:27 گفت:

اصلا اینا رو ول کن،تو علم غیب داشتی که فهمیدی امروز یه مقاله از بارسا اینجا ثبت میشه؟!

امیرحسین در 26/8/1390 | 23:19 گفت:

ببینید خودتون قضاوت کنید...
این دوست عزیز توی پستش نوشته بوسکتس با تمارض باعث اخراج موتا شد.خب یه سوال...اینکه یه بازیکن تمارض کنه و داور رو گول بزنه و باعث اخراج بازیکن حریف بشه دلیل بر حمایت داور هست؟؟؟دلیل بر حمایت یوفا از تیمی هست؟؟؟خب مگر توی تیم های دیگه هیچکس تمارض نمیکنه و با این کارش باعث اخراج دیگران نمیشه؟؟؟اون جا هم ((داور حمایت میکنه؟؟؟))توی جام جهانی به خاطر تمارض بازیکن ساحل عاج کاکا اخراج شد...میشه ادعا کرد داور از ساحل عاج حمایت میکرده؟؟؟؟خودتون ببینید این حرف غیر منطقی نیست؟؟؟
تازه یه چیز دیگه...یه تناقض واضح.گفته شده موتا که مامور مهار مسی بود اخراج شد و اینتر یک ساعت بدون بازیکنی که((مامور مهار مسی بود))بازی کرد.خیلی جالبه پس چرا با این وجود مسی نتونست توی اون بازی(برخلاف 95 درصد موارد دیگه)بارسا رو نجات بده؟؟؟
خودتون ببینید و قضاوت کنید...این مطالب صرفا به خاطر جو بدیه که علیه بارسا ایجاد شده و جالبه که استارتش هم از اون مصاحبه های کذایی مورینیو بود.
آقای علی ارشدی متاسفم نمیتونم چیزی که خواستی رو انجام بدم.باید بازم پست بذارم و در مورد موارد دیگه توضیح بدم.خواهش میکنم بر خلاف میلت ((تحمل))کن.
برامم عواقبش مهم نیست.بن شدن یا توهین شنیدن و این مسائل.به نظر من همیشه باید از حق دفاع بشه...

ناصر در 26/8/1390 | 23:17 گفت:

سلام دوست عزیز
من از شما میپرسم که داور چرا در بازی برگشت سال پیش لیگ قهرمانان کاملا بی مورد ون پرسی رو اخراج میکنه تا بازی به سمت پیروزی بارسا بره؟
چرا چند روز قبل از فینال سال 2006 لیگ قرمانان عکس یکی از داورها تعیین شده برای مسابقه با پیراهن بارسا به بیرون درز میکنه؟
چرا ینس لمان دروازه بان آرسنال روی حرکتی که نهایتا زرد داشت به راحتی اخراج میشه؟
و چراهای بسیار و بسیار دیگه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

محمد اصغری در 26/8/1390 | 23:10 گفت:

دست محترم مگه نمی دونی ارسنالی ها از بارسا متنفرند پس چرا ریسک می کنی و می ایی پست می زاری.
کانون هواداری به اون گندگی دارید خب برو اونجا شفاف سازی کن اگه خواستی ارسنال رو هم ببر زیر سوال ما تو کانون خودمون شفاف سازی می کنیم.
اصلا تو وقتی ارسنالی نیستی رو چه حسابی به کانون ماسر می زنی ؟هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟

علی ارشدی در 26/8/1390 | 23:05 گفت:

ببین رفیق ما نمیخوایم اینجا با هوادارای تیمای دیگه بحث کنیم حالا یک نفر یک اشتباهی کرده پست نا مربوط گذاشته (من حرفای شهرامو قبول دارم ولی انصافا جاش اینجا نبود) شما هم که اومدی دفاع کردی پس تو رو خدا دیگه پست نذار ما همین تازگی یکیتونو بیرون کردیم شما کاری نکن که بن بشی

امیرحسین در 26/8/1390 | 23:04 گفت:

حمید توپچی دوست محترم من در مورد بازی بارسا آرسنال تو پست بعدیم میخوام بنویسم اونجا به جواب حرفات میرسی.و اگر انصاف داشته باشی قانع میشی.ضمنا برو حتما چند بار فیلم گل پیکه به اینتر رو ببین.
محمد رستگار...منظور جنابعالی رو از حرفت متوجه نشدم.من فقط از تیم محبوبم دارم دفاع میکنم و قصد ورود به حریم خصوصی طرفدارای آرسنال و هیچ تیم دیگه ای رو ندارم عزیز.
حامد توپچی...حرفات منطقی و منصفانه هست.به نظر من با دلایل مفصل که از حوصله اینجا خارجه بارسا و آرسنال خیلی به هم شباهت دارن...به خدا منم این حسی که در حال حاضر آرسنالی ها نسبت به بارسا دارن رو درک میکنم.آرسنال طی دو فصل متوالی توی لیگ قهرمانان توسط بارسا حذف شد(با قاطعیت میگم هر دو بار حداقل شایسته حضور توی نیمه نهایی بود)ولی خب بارسا حذفش کرد و این طبیعیه که حس منفی بوجود بیاد.ولی نباید این مسائل روی منطق و انصاف تاثیر بذاره.یعنی شماها بعنوان هوادارای آرسنال گل سالم مسی رو توی امارات فراموش کردین؟؟؟خیلی بعید میدونم فراموش کرده باشین.حالا لطفا جواب بدین مردود شدن یه گل سالم بیشتر به یه تیم ضرر میزنه یا اخراج بازیکنی که خودتونم قبول دارین اون شب نمیتونست معجزه ای برای آرسنال بکنه.
در هر حال من برای همتون احترام قائلم و حتی اگر توهینی هم بشه ندیده میگیرم.بقیه حرفام هم به امید خدا توی پست بعدی میزنم.حامد توپچی عزیز اینا دروغ نیست...این ها هم جزئی از همون واقعتیه که توی اون پست مغرضانه ازش یاد شد.

HAMED toopchi در 26/8/1390 | 22:41 گفت:

ما هم بوديم همينكار ميكرديم از تيممون دفا ميكرديم. ولي دادا. آرسنالم يه جوري ديگه آكادمي بارساست. فرقي كه ندارن! خودتو ناراحت نكن

hamidtopchi در 26/8/1390 | 22:32 گفت:

بابا خوب نه ما چوب ناداوری از شما خوردیم بلکه مه رئال نه چلسی و نه اینتر!!!!گل پیکه بازی برگشت با اینتر که آفساید بود برو ببین!!!
داور نامرد همش به نفع ماها خراب سوت میزد خوب که ون پرسی اخراج شدا وگرنه.....وای 10-20 تا میخوردیم!!!
این دزوغاتو ببر سر یکی بزار که بازی فوتبال رو نمی بینه؟نه اینکه داور سحوا اشتباه سوت میزنه نه عمدا اشتباه سوت میزنه چون پول خوبی از تیم بارسا میگیره!!!بازی رئال اگه پپه باید اخراج میشد ماسکرانو باید 2بار اخراج میشد!!!شما داور رو میخرید چون دوست ندارید بازیتون با باختتون همراه بشه!!!
انقدر داوری به نفعتون بوده تو این چندسال از 2004 تا الان هرچی اشتباه داوری بوده به نفع شما بوده!!!
این حرفای چرت و پرتت ببر واسه اونایی که 3یا4ساله بارسایی شدن!!!و معنی فوتبال رو درک نکردن بردن با ناداوری عشقشونه!!!!بای

HAMED toopchi در 26/8/1390 | 22:19 گفت:

چكارش داري بنده خدا رو. خوش اومدي. فقط تو همون دشت مشت نيستي؟ اي شيطون

محمد رستگار در 26/8/1390 | 22:15 گفت:

فکر کنم کم کم وارد شدن به حریم خصوصی هوادارای آرسنال داره مد میشه...متاسفم

امیرحسین در 26/8/1390 | 22:10 گفت:

دوست عزیز سپهر چند پست پایین تر رو نگاه کن تا دلیل اومدن من رو متوجه بشی.یک کلمه اون پست مربوط به آرسنال(تیم این سایت)میشه؟؟؟

HAMED toopchi در 26/8/1390 | 22:08 گفت:

از منچستر هم بدمون مياد ها! تنها نيستين

حبیب در 26/8/1390 | 21:53 گفت:

get fuck out of here

sepehr najafian در 26/8/1390 | 21:25 گفت:

با تمام احترام میخواستم بدونم چرا به این سایت اومدی.همون طور که میدونی اکثر آرسنالی از بارسا بدشون میاد>

امیرحسین در 26/8/1390 | 21:23 گفت:

همین اول به خاطر دو بار فرستاده شدن مطلب(به خاطر ناوارد بودن در ارسال کردن)و چند غلط املایی شرمنده همگی...