بیانیه فوری!!خواندن آن برای تمام هواداران الزامیست

نویسنده: شایان

وبلاگ من
نویسنده: شایان
کل بازدید: 348,379 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
طبق گزارش میرور، باشگاه فولام پیش از مذاکرات و بستن قرارداد با کلودیو رانیری، آنها با آرسن ونگر به صورت جدی مذاکراتی را انجام داده بودند، اما آرسن ونگر پیشنهاد این باشگاه لندن نشین را رد کرده است. طبق گزارش میرور، باشگاه فولام پیش از مذاکرات و بستن قرارداد با کلودیو رانیری، آنها با آرسن ونگر به صورت جدی مذاکراتی را انجام داده بودند، اما آرسن ونگر پیشنهاد این باشگاه لندن نشین را رد کرده است.
طبق گزارش تلگراف، اریک بایلی مدافع تیم منچستر یونایتد می‌تواند این تیم را در ژانویه ترک کند.آرسنال و تاتنهام از مشتریان جدی ملی‌پوش ساحل‌عاجی شیاطین سرخ هستند، بایلی این فصل به ندرت مورد استفاده قرار گرفته است و چندان به وی بازی نمی‌رسد، همین عامل توپچی‌ها و رقیب سنتی‌شان را بر آن داشته است تا برای خرید وی اقدام کنند و به نظر می‌رسد یونایتد نیز مشکلی با فروش مدافع میانی خود ندارد. طبق گزارش تلگراف، اریک بایلی مدافع تیم منچستر یونایتد می‌تواند این تیم را در ژانویه ترک کند.آرسنال و تاتنهام از مشتریان جدی ملی‌پوش ساحل‌عاجی شیاطین سرخ هستند، بایلی این فصل به ندرت مورد استفاده قرار گرفته است و چندان به وی بازی نمی‌رسد، همین عامل توپچی‌ها و رقیب سنتی‌شان را بر آن داشته است تا برای خرید وی اقدام کنند و به نظر می‌رسد یونایتد نیز مشکلی با فروش مدافع میانی خود ندارد.
اونای امری سرمربی آرسنال به جذب خوان ماتا هافبک ۳۰ ساله و اسپانیایی تیم منچستر یونایتد بسیار علاقه دارد و از مدیران آرسنال خواسته است نهایت تلاش خود برای به خدمت گرفتن این بازیکن را انجام دهند.قرارداد ماتا در پایان فصل با منچستر یونایتد به پایان می‌رسد و دو تیم آرسنال و یوونتوس تلاش می‌کنند این بازیکن را در نیم فصل (ژانویه) جذب کنند.ماتا سابقه‌ی همکاری با اونای امری را در تیم والنسیا دارد و پیش بینی می‌شود او آرسنال را به یوونتوس ترجیح دهد.
اونای امری سرمربی آرسنال به جذب خوان ماتا هافبک ۳۰ ساله و اسپانیایی تیم منچستر یونایتد بسیار علاقه دارد و از مدیران آرسنال خواسته است نهایت تلاش خود برای به خدمت گرفتن این بازیکن را انجام دهند.قرارداد ماتا در پایان فصل با منچستر یونایتد به پایان می‌رسد و دو تیم آرسنال و یوونتوس تلاش می‌کنند این بازیکن را در نیم فصل (ژانویه) جذب کنند.ماتا سابقه‌ی همکاری با اونای امری را در تیم والنسیا دارد و پیش بینی می‌شود او آرسنال را به یوونتوس ترجیح دهد.
ولبک در اینستاگرام : 

به خانه برگشتم ، از لطف و حمایت های شما متشکرم. بدون شک قوی تر از قبل بازخواهم گشت . ریکاوری از همین الان شروع شده است . ولبک در اینستاگرام : به خانه برگشتم ، از لطف و حمایت های شما متشکرم. بدون شک قوی تر از قبل بازخواهم گشت . ریکاوری از همین الان شروع شده است .
دو عمل موفقیت آمیز بر روی مچ پای راست دنی ولبک انجام شده است و از این بابت جای نگرانی نیست ، هنوز مشخص نیست چه زمانی دوباره میتواند به مستطیل سبز بازگردد اما در حال سپری کردن دوران بهبودی و ریکاوری است .
دو عمل موفقیت آمیز بر روی مچ پای راست دنی ولبک انجام شده است و از این بابت جای نگرانی نیست ، هنوز مشخص نیست چه زمانی دوباره میتواند به مستطیل سبز بازگردد اما در حال سپری کردن دوران بهبودی و ریکاوری است .
ریس نلسون بازیکن آرسنال که به صورت قرضی در باشگاه هوفنهایم فعالیت می‌کند رسماً به عنوان بهترین بازیکن جوان ماه اکتبر بوندسلیگا انتخاب شد. ریس نلسون بازیکن آرسنال که به صورت قرضی در باشگاه هوفنهایم فعالیت می‌کند رسماً به عنوان بهترین بازیکن جوان ماه اکتبر بوندسلیگا انتخاب شد.
طبق گزارش رسمی فدراسیون فوتبال فرانسه، دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه پس از مشورت با کادر پزشکی باشگاه آرسنال الکساندر لاکازت را از لیست تیم ملی فرانسه خط زد و به جای آن آلاسان پلیا مهاجم باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ را به تیم ملی دعوت کرد. طبق گزارش رسمی فدراسیون فوتبال فرانسه، دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فوتبال فرانسه پس از مشورت با کادر پزشکی باشگاه آرسنال الکساندر لاکازت را از لیست تیم ملی فرانسه خط زد و به جای آن آلاسان پلیا مهاجم باشگاه بروسیا مونشن گلادباخ را به تیم ملی دعوت کرد.
 هر دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند و می‌توانستند برنده شوند اما در مجموع نتیجه عادلانه بود. اگر گل دوم را می‌خوردیم بازی برای ما تمام شده بود، پس خیلی مهم بود که دیگر گل نخوریم تا بتوانیم مساوی یا پیروزی را کسب کنیم.ما ۱۶ بازی است که شکست نخوردیم اما چنین بازی‌هایی را به خصوص در خانه باید حتما ببریم و این نتایج کمی دلسردکننده است.

هر دو تیم موقعیت‌های زیادی داشتند و می‌توانستند برنده شوند اما در مجموع نتیجه عادلانه بود. اگر گل دوم را می‌خوردیم بازی برای ما تمام شده بود، پس خیلی مهم بود که دیگر گل نخوریم تا بتوانیم مساوی یا پیروزی را کسب کنیم.ما ۱۶ بازی است که شکست نخوردیم اما چنین بازی‌هایی را به خصوص در خانه باید حتما ببریم و این نتایج کمی دلسردکننده است.
متئو گوندوزی رسماً به تیم ملی زیر ۲۱ فرانسه برای دو دیدار مقابل تیم ملی کرواسی و اسپانیا دعوت شده است. متئو گوندوزی رسماً به تیم ملی زیر ۲۱ فرانسه برای دو دیدار مقابل تیم ملی کرواسی و اسپانیا دعوت شده است.
بعد از مصدومیت آنتونی مارسیال، الکساندر لاکازت رسماً برای دو دیدار مقابل تیم ملی هلند و اروگوئه به تیم ملی فرانسه دعوت شد. بعد از مصدومیت آنتونی مارسیال، الکساندر لاکازت رسماً برای دو دیدار مقابل تیم ملی هلند و اروگوئه به تیم ملی فرانسه دعوت شد.

بیانیه فوری!!خواندن آن برای تمام هواداران الزامیست


آقای ونگر تجربه برای چه زمانی؟؟

عزیزم ای بزرگوار!! شما بعد از باخت ها و نتایج ضعیفی که کسب میکنید در 90% موارد میفرمایید از باخت امروزمان درس گرفتیم!! یا از باخت امروزمان تجربه کسب کردیم!!!




خیلی عذر میخوام اما صحبتی که شما میکنید نوعی چوب است که بر سر هوادار میکوبید!!!!!

حرف شما متین! اما زمانی باید بگید از باخت امروزمان درس گرفتیم که این دومین باخت فصل تیم است و باید درس بگیریم و تجربه ایی برای ما شود که بازی های بعدی را از دست ندهیم!!!

بله زمانی حرف شما درست است که حالت نوشته بالا در تیم حاکم باشد!!

خوردن8 گل از منچستریونایتد این مصاحبه را طلب میکند که ما باید از باخت امروزمان درس بگیریم!!
اما وقتی تیم شما 2 بازی بعد 4 گل از تیم بلکبرن که دریافت میکند تمام حرف های شما و صحبت این که باید از باخت مقابل یونایتد درس بگیریم مثل یک جوک میشود!!


به راستی یک مربی چرا باید به مدیران تیم پایبند باشد؟؟

این سکوت چه معنایی دارد؟؟؟ چرا هر وقت بعد از بازی خبرنگاران از ونگر میپرسند قصد خرید بازیکن دارید؟؟ ونگر فقط طفره میره و خبرنگاران را با چند جمله گمراه کننده سرگرم میکند؟؟؟

چرا نمیاد در جواب بگه: ما امارات را ساخته ایم!! البته این جمله بدترین و گمراه کننده ترین جمله میتواند باشد!!!

در جواب نمیاد بگه مدیران اجازه خرید به ما نمیدهند!!

یک فرضیه!!! اعداد احتمالی

حدود 6..7 سال پیش آرسنال ورزشگاه امارات را تحویل گرفت!!

ساخت یک ورزشگاه چه مقدار هزینه دارد؟؟؟

دقیقا اطلاع ندارم استارت ساخت ورزگاه امرات از چه سالی است!! اما بر فرض سال 1998 آغاز ساخت ورزشگاه امارات بوده!!

آرسنال از سال 1998 تا 2012 ... 14 سال را سپری کرده است!!

در بدترین حالت آرسنال در این چهار سال چهارم شده است!! که به غیر از چهارمی چند قهرمانی و چند دومی و سومی داشته است!!
بنابر این در هر فصل آرسنال بابت 1 یا2 قهرمانی در این 14 سال پاداشی دریافت کرده است!! و بابت صعود به جام باشگاه ها هم جوایز نقدی سنگینی دریافت کرده است!!

در این 14 سال در بدترین حالت سالی 60تا80 میلیون پاند از این جوایز دریافت کرده است!! و تازه این نیمی از ماجراست!!

فروش 40 میلیون پاندی هانری به بارسلونا!!
فروش 35 میلیون پاندی نصری به سیتی!!
فروش 40 میلیون پاندی فابرگاس با بارسلونا!!
و...که همین و... حدودا 100 میلیون پاند میباشد!!

پس الان که سر انگشتی حساب میکنم 14 سال+فروش بازیکنان

رقم بسیار نجومی را نشان میدهد و این درحالی است که گران ترین خرید آرسنال آرشاوین بوده فکر میکنم با 18 میلیون پاند!!

قبل از این 14 سال آرسنال بی پول نبوده!!پس بنابر این با این بودجه و درآمدی که آرسنال داشته 5 تا امرات متونسته بسازه!!


دوستان بلا نسبت بقیه اما آرسنال ما هواداران رو هالو گیر آورده!!!!!!!!!!

پس ونگر با این رفتارش فقط داره به آرسنال ضربه میزند!!!

و سال به سال روبه عقب حرکت میکنیم!! سال آینده برای پنجم شدن و لیگ اروپا رفتن و سال به سال ضعیف شدن و ونگر با سیاست و دیسپلین کاری اش فقط کاری مکنه که ما 10 سال دیگه به ماندن آرسنال در لیگ برتر هم راضی میمانیم!!!!!!!!



امیدوارم دقیق این نوشته را بخوانید و بعد کامنت بگذارید!!
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

مریم ت در 1/12/1390 | 22:37 گفت:

برد و باخت همه جا هست و یه تیم همیشه رو اوج نیست رو همه میدونیم .ولی همینطور که همه اعتقاد داریم ونگر تو سال های قبل قدرت مربی گری و مدیریتش رو نشون داده و به نظر من دلیل بازیکن نخریدنش یه چیز خاص باید باشه .که ما نمیدونیم .اونقدر باید مهم باشه که اون تو این 5سال خودشو تو فوتبال جهان خراب کرده

Hossein TT در 29/11/1390 | 17:06 گفت:

اولا فوتبال همینه بردو باخت داره <چطور وقی تیمی مثل بلکبرنو 7تایی میکنن همه بازیکنا ومربی میشن قدیس اما وقتی 4تا میخورن همه میشن اه اه اهو بیف بیف بیف؟هوادار اگه هوادار باشه باید تو برد وباخت بشت تیمش باشه من بیست سالمه ده ساله با ارسنال بزرگ شدم وعاشقش هستم شما هم اینقد انتقاد نکنیدو به بازی برگشت امیدوار.

جواد تی تی در 29/11/1390 | 11:54 گفت:

حالا کجاشو دیدی تازه اولشه ! در ادامه به قطعنامه ، برائت نامه و این جور چیز ها تبدیل میشه !!

abdulah در 29/11/1390 | 11:53 گفت:

هرکسی توارسنال مقصر باش ونگرنیست شک نکنید

♥Arsenal♥ در 29/11/1390 | 11:28 گفت:

آدم هر چقدر با تجربه باشد بازم کم تجربه است....



همه کسانی که نابود شدند تجربه کافی رو داشتند....

آرمان امیراحمدی در 29/11/1390 | 11:25 گفت:

عجب ! بیانیه هم صادر میکنید پس :D

حمید فرازی در 29/11/1390 | 11:24 گفت:

بله علی آقا.من این مشکل بازیکنا رو از شخص ونگرم میدونم.چرا بعد از این همه سال ونگر نباید تیمشو به بازی در همچین چمنایی عادت بده؟ مربی که اینقدر بزرگ باشه باید تیمی بشازه که در هر زمینی بتونه بازی کنه ولی بارها ما یان مشکلو دیدم.من از نظر دانش فنی در برابر ونگر زیر صفزم قبول ولی اینو میدونم که میلان امسال بارها از کناره ها ضربه خورده و حتی بارسا وقتی در برابرش مشکل پیدا کرد از کناره ها بهش ضربه زد ولی ما به جای اینکه بازیکن سرعتی مثل چمبو رو بذاریم میایم هافبکای میانی تیمو بیشتر میکنیم که این یعنی کند شدن بازی آرسنال و قطعا دادن وسط زمین به حریف ولی اینکه بعضی از بازیکنا که ازشون توقع میره اینجور کار میکنن دیگه قابل هضم نیست و قطعا خودشونم مقصرن.در شکست هر مجموعه کل مجموعه مقصرن حالا یکی بیشتر یکی هم کم تر و مطمئن باشید من خودمم قوبل دارم ونگر مقصر بود ولی من از نظر فنی بهش انتقاد میکنم

حمید فرازی در 29/11/1390 | 11:18 گفت:

اول اینکه رضا جان من نمیدونم کجای حرفام گفتم اطلاعاتم از شما بیشتره.اگه حرف ناحقی در مورد مقالت زدم که میدونم نزدم همینجا عذرخواهی میکنم.من فقط گفتم اگه قراره مقاله یا بیانیه ای بدیم باید با اطلاعات جامع بذاریم.این اشتباهاتی هم که ازتون گرفتم به خاطر خودت هم بود.به من بگو واقعا این اشتباهاتی که کردی درسته یا نه؟ مطمئن باش من هیچ وقت ادعای چیزی رو ندارم و نیازی به نوشتم مقاله نمیبینم چون این مدت همه به جای من این کارو کردن.

دوستانی هم که به سایت بیشتر سر میزنن شاید یادشون باشه بنده یه مقاله با موضوع "از ظهور تا سقوط همراه با ونگر" گذاشتم که فکر نکنم در اون تقریبا همه افتخارات و شکستاشو بررسی کرده بود که چه منتقدان و چه طرفداران پذیرفتن.حالا مشکل بعضی از ما اینه که نمیتونیم برای نظر بقیه احترام قائل بشیم.نمیدونم به چه زبونی بگم من نمیخوام از کسی طرفداری کنم ولی نظرات خوذمو با دلیل گفتم و مطمئن باش برای نظر بقیه هم احترام قائلم به شرطی که از رو احساسات نباشه.بازم میگم فضای مجازی اونقدر بزرگ هست که بتونه نظرات هرکسی رو در خودش جا بده ولی بعضی از میخوایم با تشکیل یه گروه حرف خودمونو به کرسی بنشونیم

ali jamshidi در 29/11/1390 | 09:56 گفت:

انصافاً پتی و مارتین کیون حرف حسابی زدن.
یکی به من بگه رمزی تو بازی میلان چند تا توپ گرفت چندتا پاس داد چندتاش سالم بود؟؟
آره رمزی بازیکن با استعدادی اصلا خدای استعداد ولی نمی تونه تیم بزرگ آرسنال رو رهبری کنه.
آرتتا ، رمزی و ... به درد نیمکت آرسنال می خورن نه ترکیب اصلی.
تو سن سیرو انگار رفته بودنپیک نیک هافبک های ما.
من مشکل رو تو بازیکن ها و بی غیرتی و بی خیالی شون می بینم. عین سیب زمینی شدن. رگ ندارن. با هر نتیجه ای تو هر بازی ای تو هر جایی ببازن براشون مهم نیست چون اصلاً شخصیتی ندارن فوتبالی عرض می کنم.
مثلاً آرتتا کجای فوتبال دنیاس که ازش کسی توقعی داشته باشه.
یادش بخیر سول کمپل بازی آرسنال و منچستر چه جوری خودشو می کوبید به دیوار رختکن با سر و دست و اینا.
یکی بیاد آمار بازی رو بذاره ببینیم این هافبک ها مون چه گلی به سرمون زدن

شایان در 29/11/1390 | 09:27 گفت:

میلاد عزیز اگه این کامنت منو خوندی و اگه دوست داشتی تو همین بلاگ بگو که من آی دیمو بدم بیشتر باهم آشنا بشیم!! چون میدونم تفکراتمون هماهنگه!!

شایان در 29/11/1390 | 09:26 گفت:

میلاد عزیز اگه این کامنت منو خوندی و اگه دوست داشتی تو همین بلاگ بگو که من آی دیمو بدم بیشتر باهم آشنا بشیم!! چون میدونم تفکراتمون هماهنگه!!

شایان در 29/11/1390 | 09:23 گفت:

واقعا خوشم میاد!!! ونگر یک کاری کرده که سال به سال سطح توقعاتمان میاد پایین و سر اون باهم دعوا میکنیم!!!!

حدس میزنم سال 2019 بر سر این که سقوط کنیم چمپیونشیپ یا نکنیم یک عده از ونگر حمایت و عده ایی مثل خودم شکایت دارند

شایان در 29/11/1390 | 09:21 گفت:

واقعا خوشم میاد!!! ونگر یک کاری کرده که سال به سال سطح توقعاتمان میاد پایین و سر اون باهم دعوا میکنیم!!!!

حدس میزنم سال 2019 بر سر این که سقوط کنیم چمپیونشیپ یا نکنیم یک عده از ونگر حمایت و عده ایی مثل خودم شکایت دارند

شایان در 29/11/1390 | 09:19 گفت:

واقعا خوشم میاد!!! ونگر یک کاری کرده که سال به سال سطح توقعاتمان میاد پایین و سر اون باهم دعوا میکنیم!!!!

حدس میزنم سال 2019 بر سر این که سقوط کنیم چمپیونشیپ یا نکنیم یک عده از ونگر حمایت و عده ایی مثل خودم شکایت دارند

شایان در 29/11/1390 | 09:16 گفت:

آقای حمیدفرازی دوست آرسنالی عزیز!! اگر واقعا حس میکنید که اطلاعاتتان از من بیشتره در قالب یک بلاگ بنویسید!! اصلا من بی اطلاع!!

مهدی بحری در 29/11/1390 | 08:28 گفت:

اما وقتی سیاست های ونگر رو دیدم عاشقش شدم!!چرا که نه؟فهمیدم راه مستقیم کدوم طرفی است!به حکومت آرسن ونگر و توپچی ها پناه بردم و تا زمانی که زنده ام توپچی خواهم بود حتی اگه 600 سال جام نگیریم...بزرگ ترین آرزوم اینه که بازی آرسنال_ولورهمتون رو تو ورزشگاه امارات ببینم!

MILAD در 29/11/1390 | 01:43 گفت:

شب همتون بخير خودمم نميدونم دارم جه مينويسم

dady در 29/11/1390 | 01:42 گفت:

تا اونجایی که من اطلاعات دارم هزینه ساخت ورزشگاه امریتس بین 550 تا 600 میلیون دلار بوده که ارسنال طی 10 سال باید این رقمو بپردازه و اسم ورزشگاه امریتس برداشته می شه از روی ورزشگاه و هزینه ورزشگاه را شرکت هواپیمایی امریتس داده این از این
بعدش هزینه فروش بازیکنان که همه تو جیب باشگاه که نرفته دوست گلم

ارسن ونگر به ستاره زیاد علاقه نداره که تیم پر از ستاره بشه

شما بازیهای ارسنال از اول مرور کن ببین چه بازیهای زیبایی ارسنال کرده

همه به فکر بازی ساندرلند باشیم وارسن ونگر اگه مالی فکر می کرد پیشناد نجومی رئال را رد نمیکرد
و در اخر جا داره از دوستالی گلم اقایان {علی ارشدی و محمد جویبار و حمید فرازی عزیز و میلاد جان} نهایت تشکر را داشته باشم که طرفدارای واقعی ارسنال امثال شما دوستان می باشند

حمید فرازی در 29/11/1390 | 01:38 گفت:

قرار شد بحثو ادامه ندم چون باور کنید الان دو روزه که سه ساعتم نخوابیدم.ولی به احترام شما میلاد نظرمو میگم.در مورد صبر که گفتم من همیشه به دوستان هم تاکید میکنم که منتظر اتفاق و ظهور کسی نباشید چون خودتون میتونید درستش کنید.در مورد سیستم داخلی خودمونم صرفا یه مثال زدم که اصلا منظورم این نبود منتظر اتفاق یا کسی هستم چون خودم و بقیه میتونیم تغییرش بدیم و نمیخوام بیشتر به این موضوع پرداخته بشه چون اینجا یه سایت ورزشیه و دوست ندارم به مسائل سیاسی کشیده بشه و اونم فقط یه مثال بود.

در مورد طرفداری از ونگر یا مدیرا هم حرفات درست و منطقیه و منم از هیچکدوم دفاع نکردم ولی انتقاد مطلقم نکردم.به قول خودت یه مجموعه مقصر بودن نه فقط یه شخص منم اینو قبولدارم.در مورد شرایط تیم هم که گفتی الان بضاعت خوب یداریم واقعا اونقدرا خوب نیستیم ولی داریم بهتر میشیم و قول میدم در بازار بهتر کار خواهیم کرد و مطمئن باش من هیچ وقت منتظر اتفاقات نبودم و با دلیل نظراتمو بیان کردم.

در آخرم باید بگم فکر کنم نظراتمون اونقدرا هم خلاف هم نباشه و قطعا هدف مشترکی داریم.من الان واقعا خیلی خسته ام و دیگه نمیتونم بحثو ادمه بدم ولی امیدوارم در فرصت مناسب این بحثو جدی تر و حتی بهتر از این ادامه بدیم.در ضمن در مورد رقم قرارداد آنری هم من تا اونجا که میاد عرض کردم و شاید واحد پولی که گفتم با واحد شما فرق داشتهباشه ولی سعی میکنم بعدا اینو پیدا کنم اما اینا رو نذکر دادم که اگه کسی خوسات مقاله ای بذاره با اطلاعات کامل و جامع این کارو انجام بده

میلاد کشوری در 29/11/1390 | 01:35 گفت:

من از اون منظر صحبت نکردم. منظورم یه منجی بود که این وضع رو خاتمه بده. اگر هم غیر از امام زمان، منتظر ظهور این مدلی هم هستی که هیچی دیگه!

MILAD در 29/11/1390 | 01:30 گفت:

اولن كشور هر جه باشه ربطي به ظهورو دين نداره.من موافق نيستم ولي منتظر ظهور هستم با افتخار

میلاد کشوری در 29/11/1390 | 01:21 گفت:

در ضمن حمید جان برای بهبود اوضاع نباید صبر کرد، باید عمل کرد. حالا چه تیم محبوبت باشه چه کشورت. صبر زمانی معنا داره که بضاعت کمی داشته باشیم ولی بهبود شروع شده باشه و روند مثبت قابل مشاهده باشه. در حالی که هم در مورد کشور و هم تیممون هم منابع و بضاعت در حد وفوره و هم روند کاملا منفیه. منتظر ظهور یه ناجی یا قهرمان وایسادن و دل به اتفاق عجیب غریب بستن هم شیره سر خودمون مالیدنه.

میلاد کشوری در 29/11/1390 | 01:14 گفت:

ونگر در راستای مدیریت عمل می کنه و عملکرد اونا رو کاملا تایید می کنه. اگه ونگر رو قبول دارین پس خواهشا چپ و راست فحش بار مدیریت و روسا نکنید. اگر هم نظرتون اینه که با تعویض مربی وضع آرسنال تا حدودی بهتر میشه که خودو هم این اعتقاد رو دارم، باز هم به ونگر فحش ندین، چون این مدیر عامل باشگاهه که مسئول نظارت بر عملکرد اون و احیانا اخراجشه. از نظر اونا تاییده که هنوز هست.
در ضمن رضا و حمید عزیز، رقم قرارداد هانری نه 40 میلیون بود و نه 15 میلیون. 24 میلیون فروختیمش!

MILAD در 29/11/1390 | 01:12 گفت:

نكته ديكه به دوستان كه خواهشا بشت سرهم بست نذارن تا درست وحسابي باهم در ارتباط باشيم هر 10دقيقه يك بست ميذاريد و همه در يكجا جمع نميشيم.

MILAD در 29/11/1390 | 01:02 گفت:

حميد داداشى واقعا به عنوان طرفدار آرسنال بهت افتخار ميكنم كه حضور فعال در همه بحث ها داري و وقت با ارزشتو براي عشقت ميذاري ولي تو رو خدا از ونكر وتجارتش حمايت نكن و اشك منو در نيار آرسنال من بايد اسمش در مستطيل سبز درخشان باشه همينم ميشه

حمید فرازی در 29/11/1390 | 00:54 گفت:

آخرین کامتمو میذارم:
جواد تی تی امیرتس از سال 2004 ساختش شروع شد و سال 2006 پایان یافت و با بازی دوستانه بین برزیل و آرژانتین افتتاح شد اگه اگه اشتباه نکنم برزیل اون مسابقه رو برد.اگه خواستی میتونم منبعشو هم برات پیدا کنم هرچند که اگه تو ویکی پدیا هم سرچ کنی پیداش میکنی.همین ومبلی که مجهز ترین استادیوم اروپاست طی یک سال و نیم ساخته شد

میلاذ جان میدونم صبرت تموم شده همه خسته شدیم ولی با حرفای ما ونگر یه ذره هم تکون میخوره و سرجاش باقی میمونه.در همچین حالتی من میگم صبر کنیم.قبلا هم گفتم تا اونجا که من میدونم تا دوسال دیگه باید قرارداد اسپانسرامون تمدید بشه و این یه مبلغ کلان رو به باشگاه تزریق میکنه مه نتیجش صاف کردن بدهی هاست.مطمئن باش شرایط تغییر میکنه.بازم میگم فوتبال یعتنی پستی و بلندی فراز و نشیب پیروزی و شکست و همیناست که ما داریم باهاش زندگی میکنیم.این شرایطو بارها تجربه کردیم و بازم بلند شدیم.قول میدم آرسنال در آینده نزدیک بیدار خداهد شد

MILAD در 29/11/1390 | 00:48 گفت:

اون زهرا كه فكر كنم اسمش نيست ديكه خواهشا اسم بارسا رو تو اين سايت نياره بارسا در ايران خودمون سايت داره و به باجه خواراي مثل تو احتياج داره

Benyamin Esmaili در 29/11/1390 | 00:47 گفت:

من کاملا با نظرت موافقم و متاسفم برا هوادارانی که اسم و شخص براشون مهمه فقط میتونم اینو بگم که آرسنال یه تیمی که به دست ونگر داره به متلاشی شدن میره ونگر و بعضی های دیگه من کاملا با حرفت موافقم و میدونم که این مسئله همینجور باقی خواهد موند تا آرسنال به گند کشیده بشه منم این مصاحبه ها رو بررسی میکردم و میدیدم مثل کشدن آدم میمونه و بعدش عرض خواستن و کسب تبرجه واسه نکشتن اما همون آش و همون کاسه امید وترم تیم براتون مهم باشه نه اسو ...

MILAD در 29/11/1390 | 00:43 گفت:

ما بازي زيبا ميخوام تا اوقات فراغتمون باشادي همراه باشه.نه ونكر كه بازيكن مياره نيم ميلين بوند وميفروشه 45ميليون اين تجارته وفوتبال نيست بستونه تو رو خدا كريمو در نياريد واز او حمايت نكنيد نه به خاطر دوستتون به خاطر عشقي كه به توب جي ها دارىد

مصطفی کاظمی در 29/11/1390 | 00:38 گفت:

فکر کنم فردا شبکه 3 یه برنامه ی 2 ساعته بذاره واسه تحلیله ناهار خوردن بازیکنای بارسا،دقیقا هم ساعت 20:45 شروع میشه...باور کن،هرچی از اینا بگی برمیادا.

جواد تی تی در 29/11/1390 | 00:38 گفت:

حمید فرازی امارات سال 2000 یا 2001 ساختش اگه اشتباه نکنم شروع شد غیر ممکنه تو دو سال یک استادیوم رو از صفر بسازی در حقیقت هنوز تکنولوژی به این حد نرسیده

من قبول دارم این سیاست مدیران ارسنال هست که پشت ونگر قائم شدن و به خاطر جیبشون هزینه نمی کنن ولی ونگر هم به خاطر پذیرش اون و سکوت در برابر نابودی ارسنال مقصره و زیاد هم مقصره

حمید فرازی در 29/11/1390 | 00:37 گفت:

میلاد عزیز فکر کنم دیشب تا ساعت 4 صبح در این مورد بحث کردیم و به خدا دیگه خسته شدموبا اون یکی میلادم به نتایج نسبتا خوبی رسیدیم که میتونی بری ببینیش و من دیگه در این بحث شرکت نمیکنم چون همون بحثه و فقط ظاهرش تغییر کرده

حمید فرازی در 29/11/1390 | 00:35 گفت:

زهرا خان فکر کنم کسی از شما نظر نخواست و اصلا این نظرتون بی ربط بود

حمید فرازی در 29/11/1390 | 00:34 گفت:

در ضمن برات یه مثال میزنم.شما از سیستم کشور راضی هستی؟ من که نیستم کاری هم به بحث سیاسی ندارم و منظورم کلیه ولی شاید شما بخوای از اینجا بری.من که نمیخوام جا بزنم باور کن شرایطشم دارم که برم ولی الان حدود 20 ساله دارم اینجا زندگی میکنم و با وجود اینکه میدونم دره از حقم سوئ استفاده میشه نمیتونم ولش کنم با چون میدونم به روز همه چیز درست میشه.حالا اون هوادرای که 2 سال با آرسنال بوده و میگه نمیتونم ولش کنمو در نظر بگیرید.اونوقت ونگر که 15 ساله با آرسنال زندگی کرده به همین راحتی بیاد جا بزنه؟ ونگرم میدونه دارن ازش استفاده میکنن ولی اونم به امید آینده داره کار میکنه و مطمئن باش خیلی بهتر از من و شما میدونه که دارن ازش استفاده میکنن.ولی نمیتونه مستقیم بگه دارن ازم سوء استفاده میکنن.
من خودم از مربی جسور خوشم میاد که از کسی نترسه ولی ونگرم شرایط باشگاهو در نظر میگیره و مجبوره تحمل کنه.با این جال من از نظر فنی به بعضی کارای ونگر انتقاد دارم ولی دانش فنی بالایی هم داره که من میگم با تغییر ونگر چیزی درست نمیشه و یاید از پایه تیمو درست کرد

MILAD در 29/11/1390 | 00:33 گفت:

حميد ميكي بودجه بهش كم ميدن مربي بزركي بره يه تيمه ديكه.نه اينطور نيست مديراي آرسنال جيبشون بره وآرسنال 3باشكه ثروتمند جهانه همش سياسته خودش

زهرا در 29/11/1390 | 00:31 گفت:

ال موندو:
فان پرسی زیر نظر است

شکست آرسنال در لیگ قهرمانان میتواند او را تشویق کند که تیم را ترک کند

دوستی او با سسک و آرزویش برای آمدن به بارسا ، بارسا را محتمل ترین گزینه قرار داده است

ناهار با حس خوب. بازیکنان و کادر فنی بارسلونا در کنار یکدیگر برای انرژی و قدرت بیشتر و کسب عناوین ناهار خوردند

MILAD در 29/11/1390 | 00:27 گفت:

شرافتيان درود بر شرفت واقعا حرف دل همه رو زدى ونكر فكر مدرك اقتصادشه نه فكر من وتو .اما متاسفانه بعضيا همكاري نميكنن واز ونكر كه آرسنال رويايي رو به تيم عادي تبديل كرده حمايت ميكنن ديكه بستونه .6سال بي جامي و فقط معرفي فابركاس واز دست رفتن ركورد هاي خوب آرسنال

حمید فرازی در 29/11/1390 | 00:26 گفت:

اول اینکه اگه خواستی یه مقاله فنی بذاری باید بگم خیلی اشتباه درش دیده میشه.مثلا استادیوم امارت از سال 2004 ساختش شروع شد و سال 2006 تموم شد و مبلغ ساختشم 390 میلیون پوند بود که همین خیلی از حرفاتو نقض میکنه.
یا کی گفته آنری با 40 میلیون پوند رفت بارسا؟ رقم قرارداد آنری 15 میلیون پوند بود.نصری 22 میلیون که نمیدونم 35 رو از کجا آوردی.یا ما ریس رو با 30 میلیون پوند خریدیم که میگی گران ترین بازیکن آرسنال آرشا بود.حتی ویلتورد هم گرون تر از آرشاوین بوده.اینا رو گفتم که اگه بخوای یه مقاله بذاری با اطلاعات کامل و جامع این کارو انجام بدی.

و اما در مورد مطالبت باید عرض کنم دوست عززیمون میلاد یه مقاله فنی و کلی رو دیشب گذاشت که خیلی هم عالی بود فقط یک شخص رو مقصر نمیدونست.حالا منم میگم ونگر مقصر بوده ولی 95 درصد از نظر فنی.من در توانایی فنی ونگر شکی ندارم ولی اشتباه هم زیاد داشته که میتونم تک تک براتون بگم.درمورد خرید هم هم قبلا مثال زدم شما وقتی در یه بازی کامپیوتری مثل همین فیفا یا پی اس مربی تیمی میشی و میخوای بازیکن بخری 50 میلیون بودجه در اختبارت میذان ولی وقتی میخوای یه ستاره بخری میبینی دست مزدش بالای 200 هزارتاست که برای همین بودجه ای پاسخ گو نیست.خالا چیکار میکنی؟ مجبوری با همین سیستم ادامه بدی.
ونگرم دیگه قبول کرده شرایط ما همینه و ممطئن باش هیچ کس از خرید ستاره و حفظ بازیکناش بدش نمیاد با این حال کل مجموعه مقصر بودن و در این بین ونگر هم اشتباهات زیادی داشته ولی نمیشه گفت صرفا ونگر مقصر بوده

محمد جویبار در 29/11/1390 | 00:15 گفت:

آقایو بازم دارین عجله میکنین.چول خرج کردن ملاک نیست.ال کلاسیکو رو که میبینین.
این بازی تفاوت تیمی رو که زیاد بازیکن اونم ستاره میخره رو با تیمی نشون میده که از بازیکن های اکادمیه خودش استفده میکنه .
خواهش میکنم تا انهای فصل صبر کنین و اینقدر زود قضاوت نکنین.
منم عشقم ارسناله واون شب خرد شدم ولی بازم صبر میکنیم

شایان در 29/11/1390 | 00:13 گفت:


در کل این ونگر سخت حمایت میکنم فقط برای دانش فنی اش اما از سیاستی که برای مدیران خرج میکند بسیار بسیار نفرت دارم!!!

مصطفی کاظمی در 29/11/1390 | 00:08 گفت:

راستی سپندارمذگانتون مبارک.

شایان در 29/11/1390 | 00:08 گفت:

دوستان عزیز واقا نمدانم چرا چشماهتون را بسته اید؟؟

جواد تی تی در 29/11/1390 | 00:07 گفت:

ونگر مربی بزرگی هست و در هر باشگاهی که همین الان بره میتونه موفق باشه ولی در ارسنال دیگه هرگز

جواب این سوال میتونه ابهامات رو از بین ببره :

چرا ونگر تو هرکجا میتونه موفق باشه ولی تو ارسنال نه

بله جواب مشخصه چون تنها باشگاه بزرگ دنیا که جایگزینی برای ستاره های جدا شده پیدا نمیکنه و میگه " رفتن که رفتن ما با جوان ها کار می کنیم " ارسناله ، تنها باشگاهی که خرید بالای 15 میلیون انجام نمیده ارسناله ، تنها باشگاهی که ستاره هاشو به خاطر دستمزد بیشتر ندادن اخراج می کنه ارسناله و با این سیاست ها یک دهه دیگه هم وضع ارسنال از این بهتر نمیشه

Farhad Rahbari در 29/11/1390 | 00:04 گفت:


سخت در اشتباهی توپچی

شایان در 29/11/1390 | 00:04 گفت:

علی ارشدی عزیز اتفاقا اون بلاگ هم نوشته ام که از ونگر سو استفاده میشه!!! و این من از ونگر حمایت میکنم اما لجبازی اش کار دستمون داده

این وسط آرسن ونگر را قرار دادند مدیران آرسنال و مالکین و مالک روسی آن که الان اسمش در خاطرم نیست!!همون مدیر که چند سال به جرم پول شوئی تو زندان بوده!!!!!!مدیر آرسنال رو میگم!!
این در آن بلاگ است!!

مصطفی کاظمی در 29/11/1390 | 00:03 گفت:

کاملا سخن علی آقای ارشدی متینه

arash در 28/11/1390 | 23:58 گفت:

مشکل ونگر دانش فنی یا مسایل دیگه ی فنی نیست مشکلش فقط و فقط لجبازیه

ali در 28/11/1390 | 23:57 گفت:

هالوهالوهالوهالوهالوهالوهالو

علی ارشدی در 28/11/1390 | 23:54 گفت:

http://arsenal.ir/blog/post.aspx?BlogId=17&PostID=2141

بین این پست با این بالایی تناقضه عجیبیه رضا

mohammad ali در 28/11/1390 | 23:52 گفت:

like