همه ی حمایت های کورکورانه من از آرسن!!!

نویسنده: شایان

وبلاگ من
نویسنده: شایان
کل بازدید: 348,395 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
طبق گزارش پاریس یونایتد، باشگاه پاریس سنت ژرمن با آرون رمزی تماسی برقرار کرده است، قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه به دنبال پر کردن جای خالی تیاگو موتا و جیوانی لوسلسو است.آرون رمزی توسط آرسن ونگر به پاریسی‌ها پیشنهاد شده است، اما مشکلات بدنی رمزی آنها را برای جذب او مردد کرده است.
طبق گزارش پاریس یونایتد، باشگاه پاریس سنت ژرمن با آرون رمزی تماسی برقرار کرده است، قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه به دنبال پر کردن جای خالی تیاگو موتا و جیوانی لوسلسو است.آرون رمزی توسط آرسن ونگر به پاریسی‌ها پیشنهاد شده است، اما مشکلات بدنی رمزی آنها را برای جذب او مردد کرده است.
برنامه ۶ دیدار آینده آرسنال در تمام رقابت‌ها برنامه ۶ دیدار آینده آرسنال در تمام رقابت‌ها
آرسنال و بارسلونا دقیقا با تعداد بازی، برد، تساوی و باخت یکسان به یک اندازه در لیگ امتیاز جمع کرده اند. بارسلونا در لالیگا اول است و آرسنال در لیگ جزیره پنجم است! آرسنال و بارسلونا دقیقا با تعداد بازی، برد، تساوی و باخت یکسان به یک اندازه در لیگ امتیاز جمع کرده اند. بارسلونا در لالیگا اول است و آرسنال در لیگ جزیره پنجم است!
اونای امری به صورت جدی خواهان به خدمت‌گیری مدافع اسپانیول، ماریو هرمسو شده است، طبق گزارش موثق رسانه‌های اسپانیایی، آرسنال ممکن است تا در نقل و انتقالات ژانویه زودتر از باشگاه رئال مادرید برای جذب این بازیکن اقدام کند.آرسنال باید مبلغ ۳۵ میلیون پوند را که حق فسخ قرارداد هرمسو می‌باشد، را برای جذب او پرداخت کند اما رئال مادرید میتواند با مبلغ به مراتب کمتر با مبلغ ۷ میلیون پوند، او را خریداری کند.
اونای امری به صورت جدی خواهان به خدمت‌گیری مدافع اسپانیول، ماریو هرمسو شده است، طبق گزارش موثق رسانه‌های اسپانیایی، آرسنال ممکن است تا در نقل و انتقالات ژانویه زودتر از باشگاه رئال مادرید برای جذب این بازیکن اقدام کند.آرسنال باید مبلغ ۳۵ میلیون پوند را که حق فسخ قرارداد هرمسو می‌باشد، را برای جذب او پرداخت کند اما رئال مادرید میتواند با مبلغ به مراتب کمتر با مبلغ ۷ میلیون پوند، او را خریداری کند.
طبق گزارش روزنامه لا ریپابلیکا، باشگاه ناپولی آماده است از بند خرید داوید اوسپینا استفاده کند، حتی در صورتی که وی نتواند ۳۰ بازی برای این تیم به میدان برود، این دروازه‌بان کلمبیایی در ماه آگوست و در واپسین روزهای نقل و انتقالات به صورت قرضی با بند خرید دائمی ۳/۵ میلیون یورویی به ناپولی پیوست. این بند در صورتی که اوسپینا ۳۰ بازی برای پارتنوپی به میدان برود به صورت خودکار فعال خواهد شد، بر اساس خبر روزنامه لا ریپابلیکا اگر ضوابط این بند رعایت هم نشود، ناپولی کماکان تصمیم دارد اوسپینا را به صورت دائمی خریداری کند، انتظار می‌رفت این ملی پوش کلمبیایی جای خالی الکس مرت که در ماه ژوئیه از ناحیه آرنج دست دچار شکستگی شد را پر کند اما از آن زمان به چهره کلیدی برای تیم جدید خود بدل شده است.
طبق گزارش روزنامه لا ریپابلیکا، باشگاه ناپولی آماده است از بند خرید داوید اوسپینا استفاده کند، حتی در صورتی که وی نتواند ۳۰ بازی برای این تیم به میدان برود، این دروازه‌بان کلمبیایی در ماه آگوست و در واپسین روزهای نقل و انتقالات به صورت قرضی با بند خرید دائمی ۳/۵ میلیون یورویی به ناپولی پیوست. این بند در صورتی که اوسپینا ۳۰ بازی برای پارتنوپی به میدان برود به صورت خودکار فعال خواهد شد، بر اساس خبر روزنامه لا ریپابلیکا اگر ضوابط این بند رعایت هم نشود، ناپولی کماکان تصمیم دارد اوسپینا را به صورت دائمی خریداری کند، انتظار می‌رفت این ملی پوش کلمبیایی جای خالی الکس مرت که در ماه ژوئیه از ناحیه آرنج دست دچار شکستگی شد را پر کند اما از آن زمان به چهره کلیدی برای تیم جدید خود بدل شده است.
طبق گزارش رسمی سایت لیگ برتر جزیره، باشگاه‌های این لیگ رسماً موافقت خود را برای استفاده از سیستم داور ویدئویی (VAR) در دیدارهای فصل آینده فوتبال انگلستان اعلام کردند. طبق گزارش رسمی سایت لیگ برتر جزیره، باشگاه‌های این لیگ رسماً موافقت خود را برای استفاده از سیستم داور ویدئویی (VAR) در دیدارهای فصل آینده فوتبال انگلستان اعلام کردند.
طبق گزارش میرور، باشگاه فولام پیش از مذاکرات و بستن قرارداد با کلودیو رانیری، آنها با آرسن ونگر به صورت جدی مذاکراتی را انجام داده بودند، اما آرسن ونگر پیشنهاد این باشگاه لندن نشین را رد کرده است. طبق گزارش میرور، باشگاه فولام پیش از مذاکرات و بستن قرارداد با کلودیو رانیری، آنها با آرسن ونگر به صورت جدی مذاکراتی را انجام داده بودند، اما آرسن ونگر پیشنهاد این باشگاه لندن نشین را رد کرده است.
طبق گزارش تلگراف، اریک بایلی مدافع تیم منچستر یونایتد می‌تواند این تیم را در ژانویه ترک کند.آرسنال و تاتنهام از مشتریان جدی ملی‌پوش ساحل‌عاجی شیاطین سرخ هستند، بایلی این فصل به ندرت مورد استفاده قرار گرفته است و چندان به وی بازی نمی‌رسد، همین عامل توپچی‌ها و رقیب سنتی‌شان را بر آن داشته است تا برای خرید وی اقدام کنند و به نظر می‌رسد یونایتد نیز مشکلی با فروش مدافع میانی خود ندارد. طبق گزارش تلگراف، اریک بایلی مدافع تیم منچستر یونایتد می‌تواند این تیم را در ژانویه ترک کند.آرسنال و تاتنهام از مشتریان جدی ملی‌پوش ساحل‌عاجی شیاطین سرخ هستند، بایلی این فصل به ندرت مورد استفاده قرار گرفته است و چندان به وی بازی نمی‌رسد، همین عامل توپچی‌ها و رقیب سنتی‌شان را بر آن داشته است تا برای خرید وی اقدام کنند و به نظر می‌رسد یونایتد نیز مشکلی با فروش مدافع میانی خود ندارد.
اونای امری سرمربی آرسنال به جذب خوان ماتا هافبک ۳۰ ساله و اسپانیایی تیم منچستر یونایتد بسیار علاقه دارد و از مدیران آرسنال خواسته است نهایت تلاش خود برای به خدمت گرفتن این بازیکن را انجام دهند.قرارداد ماتا در پایان فصل با منچستر یونایتد به پایان می‌رسد و دو تیم آرسنال و یوونتوس تلاش می‌کنند این بازیکن را در نیم فصل (ژانویه) جذب کنند.ماتا سابقه‌ی همکاری با اونای امری را در تیم والنسیا دارد و پیش بینی می‌شود او آرسنال را به یوونتوس ترجیح دهد.
اونای امری سرمربی آرسنال به جذب خوان ماتا هافبک ۳۰ ساله و اسپانیایی تیم منچستر یونایتد بسیار علاقه دارد و از مدیران آرسنال خواسته است نهایت تلاش خود برای به خدمت گرفتن این بازیکن را انجام دهند.قرارداد ماتا در پایان فصل با منچستر یونایتد به پایان می‌رسد و دو تیم آرسنال و یوونتوس تلاش می‌کنند این بازیکن را در نیم فصل (ژانویه) جذب کنند.ماتا سابقه‌ی همکاری با اونای امری را در تیم والنسیا دارد و پیش بینی می‌شود او آرسنال را به یوونتوس ترجیح دهد.
ولبک در اینستاگرام : 

به خانه برگشتم ، از لطف و حمایت های شما متشکرم. بدون شک قوی تر از قبل بازخواهم گشت . ریکاوری از همین الان شروع شده است . ولبک در اینستاگرام : به خانه برگشتم ، از لطف و حمایت های شما متشکرم. بدون شک قوی تر از قبل بازخواهم گشت . ریکاوری از همین الان شروع شده است .

همه ی حمایت های کورکورانه من از آرسن!!!

تو این چند سالی که تو بند فوتبال بودم تو فصل نقل و انتقالات یک چیز را متوجه شدم...

سروصدای کمتر خرید بهتر!!!





گونزالو هیگواین...وین رونی...مروانه فلایینی...لوییز سوارز...

این صدا های گوش خراش از کجا بلند میشه؟؟
دقیقا سیاست خوبی از سمت آرسن ونگر هدایت میشه..جایی که او در کنفرانس ها اعلام میکنه ما بدنبال خرید های گران قیمت هستیم اما از یک طرف مذاکرات با ستاره هایی مثل رونی را تایید که نه..تکذیب میکند!!

بله ما را سرگرم این بازی های نقل و انتقالاتی خود میکنند!
سیاستی که بین رسانه های نوشتاری و ... و آرسن ونگر و طرافیان او و مدیران طراحی میشه!
اما در مقابل در تیم منچستر سیتی...
برای خرید ها این همه سر و صدا لازم نیست!
آنها جسورانه نگردو.. و... و... و... را به خدمت در می آورند اما در این طرف فقط هر فصل ما هواداران را با اسم ها سرگرم میکنند!!

بله فقط با اسم ها مارا راضی نگه میدارند..اما در عمل هیچ!!
اوج ضعف اوج بیچارگی در تیم تحت رهبری ونگر!
چرا در گام اول در زمین خودی از استون ویلا ته جدولی(تو فصل قبل) باید 3 گل دریافت کنیم؟؟
آیا این کیفیت لازم هست آقای آرسن؟؟

مانوئل پیگرینی سرمربی من سیتی کسی که از نظر ظاهری شاید شباهت هایی به آرسن ونگر داشته باشد اما در باطن او کسی است که بعد از برد پر گل نیوکاسل جسورانه اعلام میکند که فقط بازی تهاجمی که در 90 دقیقه ارائه دادیم برای من مهم بود!!
بله واقعیت اینه که مربی کنونی ما دیگه مثل سابق جسور نیست!!
این جسور نبودن رو زمانی میشه دید که دقیقه91 بازی پودولسکی به بازی میاد! درحالی که 3-1 عقب هستیم!

ما نیاز به یک خون تازه در رگ های آرسنال داریم!

ما تیمی میخواهیم که نه برای چهارمی بلکه حداقل برای قهرمانی بجنگد!

یاحق...
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

مهدی 111 در 1/6/1392 | 19:28 گفت:

یکی از فانتزیام اینه که ونگر بره رئال یا psg بعد ببینم اونا هم مثل ما 8 سال صبر میکنن تا قهرمانی تیماشون رو ببینن؟؟؟مسلما نه و بعد از یک فصل پرتش میکنن بیرون.
اینهمه میگه ما تو نقل و انتقالات همیشه فوق العاده عمل کردیم.یکی نیست بهش بگه وقتی گرونترین خرید باشگاه رو بصورت آزاد میدی یا بازیکنایی مثل دنیلسون ،سانتوس و خیلیای دیگه رو بعد از دادن حقوقهای مفت مجبور میشی آزاد کنی که از شرشون خلاص بشی سوده یا ضرر؟؟؟
--------------------------------------
واقعا معنی اینهمه دیسلایک رو نمیفهمم.کاش دوستان دلیلی واسه این کاراشون داشتن،یا لااقل اینجا یه خط توضییح میدادن.

Enrique در 31/5/1392 | 17:15 گفت:

بابا شمام یه چیزی میگید !!!
رئیس یه وقتایی رو اعصاب آدم پینگ پنگ بازی میکنه ولی حضرت عباسی این فصل دیگه تو بازا نقل و انتقالات خیلی رو اعصاب نبود !!! وقتی که ما به سوارز هرچقد که پول خواسته بهش پیشنهاد کردیم (حتی بیشتر) و خودشم دیگه راضی شد که بیاد ، ولی لیورپولی های کثیف با چنگ و دندون آویزونش شدن و نمیذارن که بره ، اینم تقصر رئیسه ؟؟؟؟ این فصل که بر عکس همه فصل های گذشته ما داریم ولخرجی میکنیم ، این بازیکنا هستن که واسه ما طاقچه بالا میذارن و نمیان !!!

majid در 31/5/1392 | 09:19 گفت:

ستاره بودن ولی هیچکدوم محصول آکادمی نبودن

-------------------------------------------------------------------------------

همشونو ونگر ساخته بود جز گلب و تا حدودی لمن.... من کم کم دارم به سری چیزا شک میکنم وقتی میبینم هنوز داری از این حرفات دفاع میکنی... اخه خریده خوووووب؟؟؟؟

majid در 31/5/1392 | 09:16 گفت:

محمد کاوه:
آقای شاخ دار! تمام اسمهایی که آوردی و با کپی کردن یه خاطره خواستی بگی ما هم آره.............
ستاره بودن ولی هیچکدوم محصول آکادمی نبودن پس بهشون میگن خرید(هر جند لزوما تو اون سال به تیم نیومده باشن)
در ضمن ریس هیچوقت ستاره نشد که بخواد به دست ونگر بشه
متاسفانه فهمیدیم که شما اطلاعاتت از اون دوران خلاصه میشه به کتابهای تاریخی
------------------------------------------------------------------------------------------------
یعنی هنوزم رو حرفت تاکید داری؟؟؟ هنوزم میگم منظورتو از خریدهای خوب نمیفهمم... مائی که ویرا رو هم همون فصل از دست داده بودیم... خرید های خوب؟؟؟
در ضمن فصله 2005-6 شاید واسه شما طرفدارای نوپا احتیاج به کتابهای تاریخی داشته باشه واسه ما خاطرست

سید محمد رضا در 31/5/1392 | 08:48 گفت:

حسین ملازینل:
اگه قراره حداقل برای قهرمانی بجنگه پس حداکثر برای چی باید بجنگه؟
---------------------
حداقل برا قهرمانی میجنگه ، حد اکثر قهرمان میشه.....

محمد کاوه در 31/5/1392 | 06:52 گفت:

آقای شاخ دار! تمام اسمهایی که آوردی و با کپی کردن یه خاطره خواستی بگی ما هم آره.............
ستاره بودن ولی هیچکدوم محصول آکادمی نبودن پس بهشون میگن خرید(هر جند لزوما تو اون سال به تیم نیومده باشن)
در ضمن ریس هیچوقت ستاره نشد که بخواد به دست ونگر بشه
متاسفانه فهمیدیم که شما اطلاعاتت از اون دوران خلاصه میشه به کتابهای تاریخی

majid در 30/5/1392 | 23:36 گفت:

حسین ملازینل:
اگه قراره حداقل برای قهرمانی بجنگه پس حداکثر برای چی باید بجنگه؟

---------------------------------------------------------------------------

حسین ملازینل در 30/5/1392 | 23:20 گفت:

اگه قراره حداقل برای قهرمانی بجنگه پس حداکثر برای چی باید بجنگه؟

majid در 30/5/1392 | 22:34 گفت:


منظورت منم رضا؟؟؟ چون من یادم نمیاد همچین حرفی زده باشم... تا جایی که یادم میاد بعده بازیه من سیتی گفتم نباید به این برد دل خوش کنیم و باختن به ناپولی نا امید شیم

reza در 30/5/1392 | 21:56 گفت:

داداش دمت گرم!!!!!!!!!!!!!!

بعضیا فکر میکنن رییس باشگاهن!!!! پاسخ دوستان و میدن!من اگه جای اینا بودم از حرفایی که قبلا زدن!!!!!!یعنی :ما دوستانه باختیم لیگ و نباختیم ازین حرفااااااا....... دیگه حرف نمیزدم چون رو مخن ...


الکس فرگوسن تیمش همیشه تو این 20 سال اول دوم بوده!پس حمایت خرکی نکنید!

ارسن ونگر زمان کمی بهش داده نشده که حالا بگیم یه فصل دیگه!!!
سود داشته که خرید نمیکنه واسش مریض نیست که این همه فحش بشنوه اما بازیکن نگیره!گرفتن بازیکن ارزون ,گرفتن بازیکنای فرانسوی داغون!!!اینا قطعا براش سود داره که این کارارو میکنه!!واضح به بازیکن داغون تو این لیگ بازی بدی بده 4سال بازی یاد میگیره!بدم فروخته میشه!!!!!!

majid در 30/5/1392 | 21:48 گفت:


آرسنال بعد از 8 سال تازه شده یه تیم پولدار که قدرت خرید داره
----------------------------------------------------------------------

همین جمله رو من 100 بار گفتم اما چشم و گوشه بعضیا رو نفرت از ونگر پر کرده

Milan در 30/5/1392 | 21:35 گفت:

منم بره همین دیس لایک های چرت نه پست میدم نه کامنت این پستم به خاطره اینکه حرف منم بود بره حمایت گذاشتم وگرنه نگاه کنین ونگر عملا پشت کرده به قرداد و اهمیت به هوادار همه چیو تویه بازیکن درجه 3 فرانسوی میبینه باز امثال واران و پوگبا و کاکوتا رو میاورد نمی سوختم تنها کاری که داره میکنه پرورش بازیکن بره تیم ملیه فرانسه دوروغ میگم بگین دوروغ میگی
rezvan جان دعا نمیکنم ببازه ولی ببازه خیلی خوشحال میشم از ته قلب میگم تا این ونگر این چیزیم که بش مینازه رو از دست بده ببینم می خواد بعد چی بگه
من که میدونم یا میندازه تقصیر طرفدارا یا بازم دلیلایه چرت میاره

Morteza Bauer در 30/5/1392 | 21:32 گفت:

بچه ها همین الان به 3000030 پیام بدین که خواهشا به جای اون مسابقه ی مذخرف بازیمونو پخش کنند .......اگه تا اون موقع دیدیم پخش نکردند فحش و هر چیزی که لایقشون هست نثارشون کنید...... اگه تونستم میرم تو سایت هوادارای میلان به اونا هم میگم حسابی از خجالتشون در بیان......... به خدا الان به قدری اعصابم خورده که مثل چکش میزنم رو صفحه کلید .........احمقای عوضی
امیدتون به خدا نه خلقش

به شبکه ورزش پیام بدین جای بازی چلسی و استون ویلا بازی ارسنال رونشون بدن.30000925

Rezvan Geran در 30/5/1392 | 20:46 گفت:

من بارها و بارها و بارها گفتم...آرسنال بعد از 8 سال تازه شده یه تیم پولدار که قدرت خرید داره با تمام گیر و گوری که از اون 8 سال مونده...اگه سوارز با همون پیشنهاد اول میومد ونگر خائن نمیشد؟؟؟اگه هیگواین با وجود پیشنهاد بالاتر ما نسبت به ناپولی میومد اینجا ونگر خائن نمیشد؟؟؟
بازی ناپولی و پورتو رو دیدین؟هر توپی که هیگواین میگرفت تماشاچیا هو میکردنش...این یعنی هوادارای ما هم میدونن این بازیکنا هستن که اعتماد نمیکنن به ما و نمیان آرسنال،به این تیم آرسنال که بعد از 8 سال جنگ تحمیلی !!!قراره آباد بشه...آباد کردنش سخته برادرای من...امشب ببریم بازی رو ایشالا از فردا خبرای خوب میشنویم

ali arsenal در 30/5/1392 | 20:46 گفت:

ونگر هیچوقت توجهی به هوادارا نداشته و همه ی حرفاش الکیه یکی مثل تونی آدامز که تعصب زیادی به باشگاه داره باید بشه سرمربی تا تو نقل و انتقالات هم خوب کارکنه

محمد در 30/5/1392 | 20:41 گفت:

یه طوری صحبت میکنین که الان اگه ونگر بره امثال کلوپ و گواردیولا پشت در باشگاه صف کشیدن بیان سرمربی شن!
هنوز تا آخر نقل و انتقالات زمان هست امیدوارم چنتا بازیکن بدردبخور بگیریم

majid r در 30/5/1392 | 20:38 گفت:

آرسن ونگر کسی رو نفروخته...تنها کار ی که میکنه اینه که نه کسی رو مجبور میکنه بمونه نه کسی رو به زور میاره تو تیم،همین...هیچکس به اندازه ونگر آرسنالو دوست نداره...خیانت چیه داداش من؟!!!!
--------------------------

شما یه تیم دیگه بگو ک همچین کاری بکنه!!!؟؟؟
تیمهای کوچیک این کارو میکنن(اگه از نظرت ما کوچیکیم حرفی ندارم)!!!! ب نظرم ونگر ارسنالو و همینطور طرفداراشو روز ب روز داره نامیدتر میکنه!

ی مثال هم ک میشه زد منچستر یونایتده، اگه یکم تحقیق بکنی میفهمی ک بدهی های منچستر خیلی بیشتر از مال بوده ولی ایا تو سالهای گذشته اونها بازیکن ستارشون رو فروختن!؟؟؟؟؟؟




zahed در 30/5/1392 | 20:31 گفت:

rezvan geran:
دقیقا معنی خیانت چیه ؟؟؟!!!!
یا مسئولان یا ونگر یا هر دو با فروش بازیکن ها و سرگرم کردن طرفدار ها با صرفا شعار مگر این خیانت نیست !!! بازی کردن با احساسات طرفدارا نیست ؟؟!!! اصلا فکر کردید هنگامی که یک نفر ( نه مثل ما ) همه چیزیش رو تو تیم میبینه به عنوان طرفدار چه حسی از باخت ها و از دست رفتن جام ها به سرش میاد ؟!!!!!
ونگر و مدیرا قطعا خیانت کارن !!! خیانتی که به ارمان ها و ادافشون داشتن و دارن !!!!!
چهارم شدن تو لیگ برای تیم هایی مثل لیورپول و اورتون ارزو باید باشه نه ما !!!!!!!!!!!!!!!!

Rezvan Geran در 30/5/1392 | 20:18 گفت:

آرسن ونگر کسی رو نفروخته...تنها کار ی که میکنه اینه که نه کسی رو مجبور میکنه بمونه نه کسی رو به زور میاره تو تیم،همین...هیچکس به اندازه ونگر آرسنالو دوست نداره...خیانت چیه داداش من؟!!!!

majid r در 30/5/1392 | 20:08 گفت:

چندتا نکته بگم برا روشن تر شدن موضوع:
بعضی از دوستان میگن اگه ونگر بره ما میشیم عین لیورپول ولی ما ب مراتب وضعیت اقتصادیمون بهتره و فوتبال الان رو پول میچرخه!!!!!!!
دوم اینکه ونگر مسئول تمام نقلو انتقالات و خودش هم اینو تایید کرده!!!

سوم اینکه ونگر از لحاظ اقتصادی درک پایینی داره با فروختن بازیکنان شاید در ظاهر سود کرده باشیم ولی این کار فرصتهای قهرمانی زیادی رو از ارسنال گرفته ک این ب نظر من بزرگترین خیانت در حق طرفداران و ارسناله!!




majid r در 30/5/1392 | 20:07 گفت:

چندتا نکته بگم برا روشن تر شدن موضوع:
بعضی از دوستان میگن اگه ونگر بره ما میشیم عین لیورپول ولی ما ب مراتب وضعیت اقتصادیمون بهتره و فوتبال الان رو پول میچرخه!!!!!!!
دوم اینکه ونگر مسئول تمام نقلو انتقالات و خودش هم اینو تایید کرده!!!

سوم اینکه ونگر از لحاظ اقتصادی درک پایینی داره با فروختن بازیکنان شاید در ظاهر سود کرده باشیم ولی این کار فرصتهای قهرمانی زیادی رو از ارسنال گرفته ک این ب نظر من بزرگترین خیانت در حق طرفداران و ارسناله!!




Rezvan Geran در 30/5/1392 | 18:50 گفت:

ضمنا املا درست اون کلمه "تبرئه"ست

Rezvan Geran در 30/5/1392 | 18:49 گفت:

Milan
----------------
فحش چیه داداش؟هر کی یه نظری داره...ولی من میخوام اینو بگم،مگه غیر از اینه که بعد 8 سال تازه پولدار شدیم؟مگه غیر اینه که آرسن ونگر بالاترین پیشنهادا رو به بهترین بازیکنا داد؟مگه غیر اینه که ما چون سهمیه ی لیگ قهرمانانمون قطعی نیست بازیکنا شک میکنن بیان؟؟؟داداش احتمالا خیلی از بازیکنا منتظر یه نتیجه ی مطمئن تو بازی امشبن که خیالشون از بابت صعود راحت باشه بعد بیان تیم ما...حالا به خاطر ما یه امشب دعا نکن ببازیم..دمت گرم...آخه لیگ ایرانم دعا کردن داره؟؟؟

zahed در 30/5/1392 | 18:46 گفت:

javad :
یک خبر گذاشتم از دیلی تلگراف 60 دیس لایک خورد خبر واقعی !!
اگه طرفدار ونگر بودن ازش با کامنت حمایت میکردن نه دیس لایک !!!
حرفی دارن بگن که رو دلشون نمونه !!!!

javad در 30/5/1392 | 18:40 گفت:

60تا دیس لایک این ینی ونگر هنو طرفدار داره اونم زیاد

Milan در 30/5/1392 | 18:37 گفت:

دقیقا منم همین حرفو زدم ولی دوستان ونگرو تبرعه میکنن (نمیدونم تبرعه دیکتش درست یا نه)

zahed در 30/5/1392 | 18:35 گفت:

اگه ونگر شجاع بود مثل فرگی میگفت کار مدیرا میلنگه !!!
مگه یک فصل تماشاگراشون با لباس زرد و سبز ( فکر کنم همین رنگ بود) به نشانه اعتراض نیومدن خوب ما هم میایم !!!!
کار سختیه ؟؟!!! اون زمان شانچستر ضرر کرد ؟؟؟!!!

Milan در 30/5/1392 | 18:34 گفت:

zahed
بازم میگم کامنتت عالی بود

Milan در 30/5/1392 | 18:31 گفت:

ببین رئال نشون داده پا بند قهرمانی نیست نشون به این نشون که کاپلو رو بعد از قهرمانی عذرشو خواستن
فکر میکنی ونگر با رونالدو و ایسکو و اون همه ستاره رئال نمتونه تیمو قهرمان کنه؟؟؟؟؟؟
----------
نه چون اونارو میفروشه تا دوتا پیشنهاد بیان
کاپلو رو بره این بیرون کرد یا همین پلگرینیو چون تو جام باشگاها ضعیف کار کردن همین
وگرنه رئال و اون طرفدارایه خل وعضشون کلا خودشونم نمی دونن چی می خوان

zahed در 30/5/1392 | 18:30 گفت:

فصل = فصول (واوش یادم رفت )

javad در 30/5/1392 | 18:27 گفت:

اینو که اصلا نگو
کجای پایبندی ؟! اینکه تیمو بره سوم چارم میکنه میشه پایبندی
نخیر چون میدونه بره اون تیما نتیجه می خوان نه اینکه بازیکناشونو بفروشه
......................

ببین رئال نشون داده پا بند قهرمانی نیست نشون به این نشون که کاپلو رو بعد از قهرمانی عذرشو خواستن
فکر میکنی ونگر با رونالدو و ایسکو و اون همه ستاره رئال نمتونه تیمو قهرمان کنه؟؟؟؟؟؟

امیر صفای نیکو در 30/5/1392 | 18:26 گفت:

http://www.gunnerstrust.com/fa/news-9388.html
سلام.آقایون برین به این لینک یک چیزایی داره که کمی موضوع رو روشن میکنه...به نظر منم جواد درست میگه...کار از مدیر آمریکایی تیم می لنگه...این آشغالا به فکر سود از سرمایشون هستن...بدهی ورزشگاه 230میلیون بوده که امسال تازه تموم شده. ما توی این یک سال ناگهان از سود و درآمد باشگاه 70 میل بدست آوردیم،در صورتی که از سال 2004 تا الان اگه سالی 70 میلیون پوندجمع میکردن، الان ما 330 میلیون داشتیم.پس بقیش کجا رفته؟؟؟؟؟

Milan در 30/5/1392 | 18:25 گفت:

کلا بگو چندمه بین همه مربیای دنیا سال 2004 و اینا نه
لطفا همه بگن
من خودم دوم میدونمش
------------
در حال حاضر 13-14 همین حدودا اونم به خاطر گذشته
بره من اول مورینیو
بعدم کلوپ

majid در 30/5/1392 | 18:24 گفت:


به نظره من و البته فدراسیونه فوتبال(فیفا) دومه

Milan در 30/5/1392 | 18:22 گفت:

چون فکر میکنه هنوز اینجا طرفدار داره
2 حرفه ایه و به قراردادش پایبنده خودشم بارها گفته
-------------
اینو که اصلا نگو
کجای پایبندی ؟! اینکه تیمو بره سوم چارم میکنه میشه پایبندی
نخیر چون میدونه بره اون تیما نتیجه می خوان نه اینکه بازیکناشونو بفروشه

javad در 30/5/1392 | 18:21 گفت:

کلا بگو چندمه بین همه مربیای دنیا سال 2004 و اینا نه
لطفا همه بگن
من خودم دوم میدونمش

javad در 30/5/1392 | 18:19 گفت:

:
ونگر بدرد رئال میخوره که وقتی میگه هازارد و گوتزه رو میخواد پرز تا بازیکن رو نگیره ول کن نیست ولو به قیمت 120میلیون یورو
ونگر بدرد آرسنال نمیخوره که فیورنتینا 30تا میخودد مالکا 27تا میدن
-------------------------------------
خب اگه خوبه چرا نمیره !؟
من از بازیکنای اسطوره ای که به تیم میاره میگم
تیم ما مربیه یه تیم اینگیلیسه تیمو کرده تیم ملیه فرانسه زیر 21 سال
والا یه کارش که اشتباه نیس
خدا رو شکر میکنم تو دوره بی جامیش طرفداره آرسنال شدم ولی پشیمونم که تا پارسال از ونگر حمایت کردم
..........................
چون فکر میکنه هنوز اینجا طرفدار داره
2 حرفه ایه و به قراردادش پایبنده خودشم بارها گفته

سید محمد رضا در 30/5/1392 | 18:18 گفت:

من نگفتم پیغمبره خودت بگو ونگر رو به عنوان چندمین مربی بزرگ دنیا قبول داری همه بگن لطفا
----------------
سال 2004 میتونست جز 4 تا برتر باشه
اما الان میتونم جز 15 تای برتر بیارمش

majid در 30/5/1392 | 18:17 گفت:

تو فصل قبل پر و پولدی و مونرئال رو خرید
----------------------------------------------------

????!!!!!!

Milan در 30/5/1392 | 18:14 گفت:

ونگر بدرد رئال میخوره که وقتی میگه هازارد و گوتزه رو میخواد پرز تا بازیکن رو نگیره ول کن نیست ولو به قیمت 120میلیون یورو
ونگر بدرد آرسنال نمیخوره که فیورنتینا 30تا میخودد مالکا 27تا میدن
-------------------------------------
خب اگه خوبه چرا نمیره !؟
من از بازیکنای اسطوره ای که به تیم میاره میگم
تیم ما مربیه یه تیم اینگیلیسه تیمو کرده تیم ملیه فرانسه زیر 21 سال
والا یه کارش که اشتباه نیس
خدا رو شکر میکنم تو دوره بی جامیش طرفداره آرسنال شدم ولی پشیمونم که تا پارسال از ونگر حمایت کردم
zahed کامنتت عالی بود

javad در 30/5/1392 | 18:14 گفت:

داری مثل احمدی نژاد حرف میزنیااااااااااا
..................
آره یه لحظه فکر کردم رئیس جمهورم

javad در 30/5/1392 | 18:13 گفت:

چرا نمیخوای قبول کنی ونگر دیگه انگیزه برا قهرمان شدن نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خودشم داره حال میکنه با ین وضعیت ، چرا نمیره رئال یا پی اس جی؟؟؟
بعد معجزه که نکرده ونگر ، چندتا جام گرفته ، در حد پیغمبر نبرش بالا ، ویلانووا هم با این همه مسخرهبودنش جام گرفت پارسال
...........................
من نگفتم پیغمبره خودت بگو ونگر رو به عنوان چندمین مربی بزرگ دنیا قبول داری همه بگن لطفا

javad در 30/5/1392 | 18:09 گفت:

خدایی ونگر به درد مربیگریه تیمه ملیه زیر 21 سال فرانسه می خوره
.........................
ونگر بدرد رئال میخوره که وقتی میگه هازارد و گوتزه رو میخواد پرز تا بازیکن رو نگیره ول کن نیست ولو به قیمت 120میلیون یورو
ونگر بدرد آرسنال نمیخوره که فیورنتینا 30تا میخودد مالکا 27تا میدن

سید محمد رضا در 30/5/1392 | 18:09 گفت:

ونگر همون ونگره که انری وبرگکمپ و... رو خرید این وسط سهام دارا و در راس اونا کرونکه مقصره که به فکر پر کردن جیب خودشه
----------------------
داری مثل احمدی نژاد حرف میزنیااااااااااا
شب آخر میگفت هر چه تونستیم به خاطر امام زمان بوده ، هر چی هم نتونستیم به خاطر بقیه
البته این کامنت صرفا جهت شوخی بود ، کسی ناراحت نشه لطفا
اگه رضا هم پاکش کنه ناراحت نمیشم

جواد در 30/5/1392 | 18:08 گفت:

بچه ها یک امشب بی خیال ونگرو مالکان بشید فقط دعا کنید ببریم از فردا صبح هرچی خواستید بگید

سید محمد رضا در 30/5/1392 | 18:06 گفت:

اما با این چیزا اوضاع بهتر نمیشه که هیچ بدترم میشه صدای مام به هیچ جا نمیرسه فقط باید منتظر بمونین و البته حمایت کنیم
8 سال حمایت کافی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
-------------------
دادا این دیگه دقیقا یعنی ساکت میخوام فوتبال ببینم!!!!!!!



واسه ونگری که آرسنال رو به اوجش رسونده 8سال چیزی نیست مشکل مالکان نه ونگر
---------------------
چرا نمیخوای قبول کنی ونگر دیگه انگیزه برا قهرمان شدن نداره؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خودشم داره حال میکنه با ین وضعیت ، چرا نمیره رئال یا پی اس جی؟؟؟
بعد معجزه که نکرده ونگر ، چندتا جام گرفته ، در حد پیغمبر نبرش بالا ، ویلانووا هم با این همه مسخرهبودنش جام گرفت پارسال

zahed در 30/5/1392 | 18:05 گفت:

با همه طرفدارایی که از ونگر انتقاد میکنن ابراز همدردی میکنم ! من هم مثل شمام !
قبل از اومدن ونگر ارسنال بازی هاش کند و کسل شده بود حالا هم بازی هاش هیچ نشانی از شجاعت نداره !
چیزی از اون ونگری که اون همه نبوغ داشت به چشم نمیاد کار به جایی رسیده که حتی اسطوره های باشگاه هم به فکر رفتن ونگرن ! به یاد ندارم هیچ تیمی تو هفته اول فصل اینقد ازش انتقاد بشه حتی نیوکاسلی که فصل قبل ته جدولی بود و این هفته 4 تا گل خورد ! همه این انتقاد ها از اونجا میاد که ونگر شعار جنگیدن برای قهرمانی میده و در عمل براش هیچ کاری نمیکنه !!
خیلی ها میگن ونگر یک سوسیالیسته و برای همین پول زیادی برای بازیکنا خرج نمیکنه ولی خوش به نسبت بقیه مربیان پول زیادی میگیره غیره اینه ؟؟!!! از کیفیت حرف میزنه و جوان گرایی ولی تو فصل قبل پر و پولدی و مونرئال رو خرید که خلاف سیاستش بود !!! چرا ؟!!! طرفداراش از بی پولی حرف میزنن ولی مگه بودجه 80 میلیونی الان نداریم ؟!!!
ونگر به قول تحلیل گر اسکای راه خریدن بازیکن های بزرگ رو یادش رفته !! فلسفه اون که خرید بازیکن متوسط و با پول کم و لی مورد نیاز بارها تست شده !!! البته خوده این فلسفه متغلق به ونگر نیست متعلق به billy beane بوده که از روش هم یک فیلم ساختن !!! moneyball !!!!

Milan در 30/5/1392 | 18:04 گفت:

مشکل مالکان نه ونگر
--------------
چرا همین ونگر فشار نمیاره ؟!
مگه من یو نبود که همه طرفدارا با مالکا مشکل داشتن ؟!
اگه نمیتومه فشار بیاره به طرفدارا بگه من نیستم نه اینکه بدتر حمایت کنه
نمیتونه بره خب
خدایی ونگر به درد مربیگریه تیمه ملیه زیر 21 سال فرانسه می خوره

javad در 30/5/1392 | 17:59 گفت:

من برای جام طرفدار آرسنال نشدم ، اما جام میخوام چون طرفدار یا هوادارم اما شما فقط تماشاگری ، دوست داری همه حمایت کنن تا جو آروم باشه و بتونی بازی رو ببینی..........
..............................
کسی از جام گرفتن بدش نمیاد منم تماشاگر نیستم فوتبالم فیلم سینمایی نیست فقط تماشا کنی همه ما حرص و جوشی که سر بازی با بیرمنگام خوردیم یادمونه که جام هرچند بی ارزش از دستمون پرید یا بازی با ویگان و...
اما با این چیزا اوضاع بهتر نمیشه که هیچ بدترم میشه صدای مام به هیچ جا نمیرسه فقط باید منتظر بمونین و البته حمایت کنیم
8 سال حمایت کافی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

......................
واسه ونگری که آرسنال رو به اوجش رسونده 8سال چیزی نیست مشکل مالکان نه ونگر

Milan در 30/5/1392 | 17:58 گفت:

دعا (تایپ فارسیم داغونه معذرت)

Milan در 30/5/1392 | 17:57 گفت:

rezvan geran
-----
میدونم الان فحشم میدین دلی میگم امیدوارم حذف شیم که تنها چیزی که این ونگر بهش مینازه هم از دس بره
فقط بره اس اس دوا میکنم

Milan در 30/5/1392 | 17:55 گفت:

شما اوبامیانگ رو بهتر از لواندوفسکی میدونی؟؟
----------------
فعلا چیزی که داره نشون میده همینه , بازیه با بایرنش و هفته ی اول بوندس از هفته سوم خبر ندارم ولی مطمئنم خوب کار کرده لازم به ذکره سه تا بازی کرده جا نیوفتاده هنوز اینه چرا همینارو نمیخره ؟!
نمیدونم شاید بره شما افتخار باشه تو سوم چارمی دستو پا می زنیم اگه به این نمیگن ضرر حتما سوده دیگه اینا

Rezvan Geran در 30/5/1392 | 17:50 گفت:

اوایل نقل و انتقالات تند رفت هر کی رو میخواست تو بوق و کرنا میکرد که آهااااااااااااااااااااای ما فلان بازیکن ومیخوایم...الان داره با سیاست میره جلو..انتقاد کردنو بذارین واسه 2 هفته دیگه...بیاین یک دل باشیم امشب بازی سرنوشت سازی داریم....دعا کنید بچه ها...

Milan در 30/5/1392 | 17:50 گفت:

من برای جام طرفدار آرسنال نشدم ، اما جام میخوام چون طرفدار یا هوادارم اما شما فقط تماشاگری ، دوست داری همه حمایت کنن تا جو آروم باشه و بتونی بازی رو ببینی..........
-------------------
عالی بود

javad در 30/5/1392 | 17:49 گفت:

برادر جواد میشه جواب منو بدی ؟!
تا کی قراره حمایت کنی وقتی به ضرر تیمته ؟!
کلوپ رو نگا کن ایا خرید الکی می کنه ؟!
وقتی گوتزه رو فروخت کیو خرید ؟! میختاریان
حتی زمزمه ی رفتن لوا شد رفت یه مهاجم دیگه اورد که بهتر از اونه هفته اول بوندس هم هتریک کرد
ولی معذرتا حمایت شماها تیمو به اینجا کشونده
خیلی وفته که ارسنال به مربیه جدید نیاز داره....
حمایت باید جواب بده نه این که فقط ما رو به سخره بگیرن نمونه بارزش پارسال چلسی وقتی همه طرفدارا از رافا متنفر بودن دلی دیدن داره درست کار میکنه حمایت کردن نه اینکه هر سال داره تیمو به ........ میکشه
...............................
اولا کی گفته به ضرر تیمه؟؟؟؟؟ حمایت باشه از ونگر بهترین تیمو میسازه
ونگر همون ونگره که انری وبرگکمپ و... رو خرید این وسط سهام دارا و در راس اونا کرونکه مقصره که به فکر پر کردن جیب خودشه
شما اوبامیانگ رو بهتر از لواندوفسکی میدونی؟؟

سید محمد رضا در 30/5/1392 | 17:47 گفت:

به نظر شما سید عزیز از ونگر حمایت کردن از ونگر خنده داره؟؟؟ از تو بعیده روزی میرسه که مثل هوادارای من یو حسرت مربی بزرگمون رو بخوریم
-----------------
آره خنده داره ، حمایت کردن از کسی که نمیخواد کاری بکنه خنده داره ، وقتی کسی حمایت میشه که قصد داشته باشه یه کاری انجام بده وگر نه کنار بازار نقل و انتقالات ایستادن و نگاه کردن به خرید های دیگران کار چندان سختی نیست.....

یه تیم برای پیشرفت نیاز به یه تیم پایه قوی داره + چند تا خرید خوب

توی آرسنال که خرید کلا معنا نداره و آخرین بازیکن جوانی که یه ذره مثل استعداد های قبلی بوده ، ویلشر بوده که اونم خیلی قشنگ نه تنها پیشرفت نکرده توی این چند ماه ، بلکه داره پسرفت میکنه

الان نه بازیکن داریم ، نه قشنگ بازی میکنیم ، نه خوب نتیجه میگیریم ، شما میگی به خاطر گذشته ، ونگر رو حمایت کنم؟؟؟ 8 سال حمایت کافی نیست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

این که الان حمایتش کنی به خاطر گذشته دور مثل این میمونه که به من بگن اسمت چیه ، منم جواب بدم : من آنم که رستم بود پهلوان!!!!!!!!!

ونگری که دیگه شجاعت 4-4-2 بازی کردن نداره ، ونگری که بعد 10 نفره شدن ترکیب رو دست بهش نمیزنه ، ونگری که بعد از بازی دادن سانیا در سمت چپ به هیچکس توضیح نمیده چرا بازیکن نمیخره ، ونگری که دقیقه92 پودولسکی رو میاره دیگه ارزش حمایت نداره.

لطفا ، لطفا ، لطفا آرسنال رو به ونگر محدود نکنید ، کسی که نتونست مثل یورگن گلوب نه ، ویاش بواش یا راجرز مرد باشه و بازیکن نفروشه ، دیگه برای من قابل درک نیست...

من برای جام طرفدار آرسنال نشدم ، اما جام میخوام چون طرفدار یا هوادارم اما شما فقط تماشاگری ، دوست داری همه حمایت کنن تا جو آروم باشه و بتونی بازی رو ببینی..........

Milan در 30/5/1392 | 17:44 گفت:

بعدم مجید جان کنته و کلوپ و قبل یووه و دورتمند کیا میشناختن که انقد میگی پشت در منتظرن چرا ما گواردیولا و کلوپ و کنته خودمونو نداشته باشیم ؟!

majid در 30/5/1392 | 17:41 گفت:


mostafa:
اقای ونگر اگه نگرانه ک بودجه الکی صرف نکنه خب خودش از حقوقش بزنه

---------------------------------------------------------------------------------------------

بخدا من خودمم که عاشقه ونگرم و همش تحسینش میکنم الان واقعآ نمیدونم چرا بازیکن نمیخره!!!

Milan در 30/5/1392 | 17:37 گفت:

برادر جواد میشه جواب منو بدی ؟!
تا کی قراره حمایت کنی وقتی به ضرر تیمته ؟!
کلوپ رو نگا کن ایا خرید الکی می کنه ؟!
وقتی گوتزه رو فروخت کیو خرید ؟! میختاریان
حتی زمزمه ی رفتن لوا شد رفت یه مهاجم دیگه اورد که بهتر از اونه هفته اول بوندس هم هتریک کرد
ولی معذرتا حمایت شماها تیمو به اینجا کشونده
خیلی وفته که ارسنال به مربیه جدید نیاز داره....
حمایت باید جواب بده نه این که فقط ما رو به سخره بگیرن نمونه بارزش پارسال چلسی وقتی همه طرفدارا از رافا متنفر بودن دلی دیدن داره درست کار میکنه حمایت کردن نه اینکه هر سال داره تیمو به ........ میکشه

javad در 30/5/1392 | 17:37 گفت:

تنها چیزی که این وسط نقطه تاریک باشگاه به حساب میاد ساختار دستمزده که باعث میشه خیلیا نیان آرسنال در حالی که ونگر خودش جزء پر درامد ترین مربیاس من با این قضیه مخالفم و انتقاد دارم فقط

mostafa در 30/5/1392 | 17:31 گفت:

اقای ونگر اگه نگرانه ک بودجه الکی صرف نکنه خب خودش از حقوقش بزنه

mostafa در 30/5/1392 | 17:31 گفت:

اقای ونگر اگه نگرانه ک بودجه الکی صرف نکنه خب خودش از حقوقش بزنه

mostafa در 30/5/1392 | 17:29 گفت:

ونگر اصصصصصصصصصصصصصصصصصن شاه اصن اخر مربی بابا ولی تیم به خرید نیاز داره هرتیمی نیاز داره چرا این بی مغز نمیفهمه؟

majid در 30/5/1392 | 17:26 گفت:


tofigh:
ونگر بره کلوپ بیاد آزسنال مثل اول میشه...کسی که میگه لازم نمیدونم توضیح بدم یعنی ما هیچی نیستیم ....کدوم مربی میاد به هوادارایی که هشت سار بی جامیش رو تحمل کنن اینطور بگه اصلا غلط میکنه اینطور بگه..خودخواه..

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

تو خودت جای ونگر اینقد روت فشار بیاد عصبانی نمیشی؟؟؟ خب اونم از کوره در رفته یه چیزی گفته... 3-1 که باختیم خودت چقد عصبانی شدی؟؟؟ خودت میدونی که ونگر چند برابره تو عصبانی شده و با این فشارا یه چیزی گفته دیگه... بعدم شما فک کردی کلوپ جلو دره باشگاه منتظره که مدیرای ارسنال اوکیو بدن تا بیاد اره؟؟؟ این مدیرا سزاره 2 میلیون پوندیو خیلی از بازیکنای دیگرو نتونستن بگیرن بعد انتظار داری کلوپ و بیارن؟

Milan در 30/5/1392 | 17:24 گفت:

چه عجب یکی هحرفه منو زد
خیلی وقته که ونگر به دردمون نمی خوره

tofigh در 30/5/1392 | 17:21 گفت:

ونگر بره کلوپ بیاد آزسنال مثل اول میشه...کسی که میگه لازم نمیدونم توضیح بدم یعنی ما هیچی نیستیم ....کدوم مربی میاد به هوادارایی که هشت سار بی جامیش رو تحمل کنن اینطور بگه اصلا غلط میکنه اینطور بگه..خودخواه..

javad در 30/5/1392 | 17:14 گفت:

همین ونگر رو اگه الان ولش کنیم پرز عین کنه میچسبه بهش اما ما بزرگترین سرمایه مون رو اینطوری باهاش برخورد میکنیم
والا منم دوس دارم تیم خرید کنه کی بدش میاد سوارز و .... بیاد اما نه به قیمت رفتن ونگر
اینا فیلم سینمایی یا چیز دیگه ای نیست واقعیته
سید محمد رضا:
به نظر شما سید عزیز از ونگر حمایت کردن از ونگر خنده داره؟؟؟ از تو بعیده روزی میرسه که مثل هوادارای من یو حسرت مربی بزرگمون رو بخوریم

javad در 30/5/1392 | 17:04 گفت:

شما فکر میکنید ونگر بره اوضاع آرسنال بهتر از این میشه؟ میشیم لیورپول/ بشینید تماشا کنید

majid در 30/5/1392 | 16:59 گفت:


پس همه بخاطر جام میان=======نه داداش جمع نبند شما واسه جام اومدی من خودم به شخصه بخاطره انری طرفداره ارسنال شدم و البته بازی شناوره اونموقع ارسنال.... اولین کسی یا چیزی که منو جذبه ارسنال کرد انری بود

ما تو اون دوره بخاطر خریدهای خوب در اوج قدرتمون با در اختیار داشتن بهترین ستاره های اون دوران تو اروپا دوم شدیم==================== خب ببینید چه حرفایی میزنید ادم شاخ درمیاره ... عینه تاریخو میخوام بگم بدونه تحریف:

ارسنال تو اون جام اولین بازیشو با fc thune از سوئیس داشت که 1-1 مساوی شد و تا فینال گل نخورد(!!!!!!!!) یعنی چیزی حدوده 1100 دقیقه اگه اشتباه نکرده باشم که هنوزم رکورد داره تو این زمینه و حالا حالا ها هم رکورد دار میمونه... این رکورد شانسی نیومد.... بخاطره خرید های خوب؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!! اینجاست که میگم ادم شاخ درمیاره... ادامه ی تاریخو میگم ماشاللا اونموقع همتون طرفداره تیم بودینو حتمآ یادتونه:

دروازه بانه تیم لمن بود.... از مرحله ی حذفی یه مقدار مصدومیت ها بالا رفته بود... ویرا هم فروخته شده بود... گلب و خریده بودیم با 12 تا (پوند) تنننها خریدمون بود (روسیچکی هم فصله بعدش اومد یعنی اون موقع نبود)... اشلی کول و کمپبل تا فینال مصدوم بودن و تقریبآ فصل و از دست دادن... لورن هم مصدوم بود (دفاع راست)... دفاع ها : توره ی جوان سندروسه جوان ابوئه ای که هیشکی نمیشناختش و دفاع چپمون فلامینی بود!!!!! یادتونه حتمآ... هافبک ها هم تقریبآ همه بودن جز سیلوا لیونگبرگ که زیاد مصدوم میشدن... فابرگاسم که جوون بود... ریس هم خوده ونگر شاخش کرده بود(چه بازی ای کرد مقابله رئال تو برنابئو) که بعد از همون فصل از ارسنال رفت که دیگه کسی چیزی ازش نشنید... تنها ستاره ی ما انری بود واقعآ که به جز مرحله ی گروهی که زیاد مصدوم میشد بقیه رو بود (و البته لمن که ستاره محسوب نمیشد اما واسه ما عالی کار کرد اون فصل... فقط همون فصل)... پیرس و برگکمپ هم فقط اسمی ازشون باقی مونده بود. ونگر با همچین جوونایی (مخصوصآ تو خط دفاعی) همچین رکوردی زد دوستان... اینا در جوابه این حرفه محمد کاوه ( ما تو اون دوره بخاطر خریدهای خوب) بودش که خودشو خدای منطق میدونه... کدوم خرید های بزرگ؟؟؟ متاسفانه ونگر یه سری سیاست هایی داره که انتقاد هم بهش وارده... اما دیگه دوستان از بیخ و بن نفی نکنیدش بخدا سرمایه ی بزرگیه

محمد کاوه در 30/5/1392 | 16:23 گفت:

آخه جرا همه رجوع میکنن به 2005؟ ما تو اون دوره بخاطر خریدهای خوب در اوج قدرتمون با در اختیار داشتن بهترین ستاره های اون دوران تو اروپا دوم شدیم البته دوم شدن تو اروپا کار بی ارزشی نیست ولی این کاریه که مربی های کوچک زیادی انجامش دادن آخریش هم که کلوب بود.... من نمیگم ونگر خدمت نکرده ولی اگه معیار خوب بودن تو فوتبال امروز سوابق بود الان باید پله و مارادونا به تیم ملیشون دعوت میشدن.... هر مربی ای اگه دنبال دانش روز نباشه کهنه میشه و تاریخ مصرفش سر میاد نمونه بارزش سزار مالدینی( شاید بعضی ها یادشون نیاد ولی مربی آث میلان بود) حالا هم عصر طلاییه این مربی بزرگ سراومده ولی بیشتر از اونکه آرسنال به خون تازه احتیاج داشته باشه این مغرور فرانسوی به تفکر تازه احتیاج داره
شما خودتونو گول نزنید اگه تو دوره کسب جامها طرفدار آرسنال نشدید پس چرا طرفدارش شدید؟
اگه راست میگید چرا طرفداره ساوتهمپتون نشدید؟
پس همه بخاطر جام میان ولی طرفدار بخاطر بی جامی نمیره..............مثل همه ما
کسی که باید بخاطر بی جامی بره ونگره

tofigh در 30/5/1392 | 16:23 گفت:

javad:
..............................................
باشه تو طرفدار وفادار...

مال کی هست این حرفا حرف جدید بزن این فیلم سینمایی ها رو برای ما بازی نکنید ما همینطوریش داغونیم شما هم با این سخنان پر بارت داغونترمون نکن..

majid در 30/5/1392 | 16:13 گفت:


فقط همین رو بهت بگم که دیگه اینجوری حرف نزن که بقیه بهت میخندن...

----------------------------------------------------------------------------------------

شما میخندی سید جان ما استفاده کردیم... گرچه انتقاد هم به ونگر وارده اما هنوزم اسطوره ی باشگاست و احترامش واجب

majid r در 30/5/1392 | 16:02 گفت:

عملکرد ونگر رو اگه از سالی ک تیم رو گرفت برسی کنیم میبینیم که تیم بسیار خوبی ساخت و چند تا قهرمانی اورد و نقطه اوجش 2003و4 بود ولی بعدش تیم رو ب افول رفت و سال ب سال ضعیفتر شد در چند مقطع ک بازیکنهای خوبی توی تیم بودن هم با بی تدبیری ونگر ب فروش رفتن در صورتی که موندن بهترین بازیکنان درامد بیشتری رو ب تیم سرازیر میکنه نمونش رئال
در کل هر چی داریم پولدارتر میشم از اونور ضعیف تر میشیم

سید محمد رضا در 30/5/1392 | 15:56 گفت:

javad:
هرکی واسه جام طرفدار آرسنال شده و به خاطر یه جام و 2تا بازیکن مثل سوارز و ایگواین و... طرفدار آرسنال شده و آرسنالی مونده بهتره بره طرفدار یه تیم دیگه بشه
همینایی که میگن خون تازه نیاز داره جواب منو بدن/شما خودتون میتونید یکی مثل گواردیولا یا هرکی دیگه رو جای ونگر ببینید؟؟
خجالت داره واقعا که طرفدارای همه ی تیمای دیگه حتی اگه تیممون رو قبول نداشته باشن مربی تیم ما رو قبول دارن اون وقت ما پست میزاریم حمایت کور کورانه من از آرسن!!!
هرکی دلش با آرسنال باشه حتی وقتی چهارم هم نشیم از ونگر تشکر میکنن( طرفدارای لیورپول الان به خیلی از آرسنالی ها شرف دارن چون وفا دارن به تیمشون)
خدمتی که ونگر و فرگوسن(با اینکه متنفرم ازش) به این فوتبال کردن امثال گواردیولا با اون سبک مسخره ش و یورگن کلوپ(با تمام احترام) به این فوتبال نکردن
پس از همگی تقاضا دارم به جای اینکه انتقاد کنید حمایت کنید
به قول فرگوسن کسانی که توی سختی پشت تیمشون نباشن حق ندارن توی موفقیت هوادار تیم باشن

-----------------------------
داداش سعی کن تو زندگیت به کیفیت پایین رضایت ندی...

بعد ونگر 8 ساله فقط داره به بارسا ، من سیتی و جدیدا منچستر خدمت میکنه نه آرسنال ، ستاره میسازیم تحویل میدیم بهشون...

هیچ باشگاهی اینقدر سیاستش کثیف نیست که تو یه فصل 2 تا ستاره بده به تیم رقیب اما ما نصری و کلیچی رو مفت دادیم به سیتی
اما منچستر رونی رو به تیم داخلی نمیده.
تازه تاتنهام پدر رئال رو سر انتقال بیل در آورده ، لیورپول سوارز رو نگه داشته ، اون وقت ما چی؟؟؟ میفروشیم ؟؟؟ نه ! ما راحت میفروشیم...
خیلی حرف واسه گفتن دارم.
فقط همین رو بهت بگم که دیگه اینجوری حرف نزن که بقیه بهت میخندن...

mohammad mehdi در 30/5/1392 | 15:50 گفت:

agha javad bahse bache ha jam nis,bahse bache ha ine ke age ba in team berim ba teami mese 4030 ya man che TERRRR bazi konim emkan dare beja 8ta 10ta bkhorim va in ke in fasl behtarin zaman baraye jelo zadan az roghabas,ke <3 wenger<3 dare be rahati in shanso nabood mikone

سید محمد رضا در 30/5/1392 | 15:50 گفت:

دمت گرم رضا ، عالی بود!
امیدوارم دوباره مثل گذشته زود به زود پست بدی.

javad در 30/5/1392 | 15:26 گفت:

هرکی واسه جام طرفدار آرسنال شده و به خاطر یه جام و 2تا بازیکن مثل سوارز و ایگواین و... طرفدار آرسنال شده و آرسنالی مونده بهتره بره طرفدار یه تیم دیگه بشه
همینایی که میگن خون تازه نیاز داره جواب منو بدن/شما خودتون میتونید یکی مثل گواردیولا یا هرکی دیگه رو جای ونگر ببینید؟؟
خجالت داره واقعا که طرفدارای همه ی تیمای دیگه حتی اگه تیممون رو قبول نداشته باشن مربی تیم ما رو قبول دارن اون وقت ما پست میزاریم حمایت کور کورانه من از آرسن!!!
هرکی دلش با آرسنال باشه حتی وقتی چهارم هم نشیم از ونگر تشکر میکنن( طرفدارای لیورپول الان به خیلی از آرسنالی ها شرف دارن چون وفا دارن به تیمشون)
خدمتی که ونگر و فرگوسن(با اینکه متنفرم ازش) به این فوتبال کردن امثال گواردیولا با اون سبک مسخره ش و یورگن کلوپ(با تمام احترام) به این فوتبال نکردن
پس از همگی تقاضا دارم به جای اینکه انتقاد کنید حمایت کنید
به قول فرگوسن کسانی که توی سختی پشت تیمشون نباشن حق ندارن توی موفقیت هوادار تیم باشن

حاکم 26 در 30/5/1392 | 14:52 گفت:

شرمنده حواسم نبود . ممنون از پستت . خیلی خوب و زیبا بود . نویسنده بزرگ

zahed در 30/5/1392 | 14:47 گفت:

بسیار عالی بود ممنون !!!!http://www.arsenal.ir/images/smile/8.gif

حاکم 26 در 30/5/1392 | 14:32 گفت:

به به . رضا اسپم . دلمون برات تنگ شده بود . کجایی تو پ ؟

ahmad behrozi در 30/5/1392 | 14:31 گفت:

ولی من هنوز بهش اعتماد دارم و عاشقشم

tofigh در 30/5/1392 | 14:04 گفت:

آرسن ونگر خونسردی همیشگی خودش را از دست داد و پیامی با عصبانیت به هواداران آرسنال فرستاد که : "من نیازی نمی بینم خودم را برای همه توضیح دهم."
...........................................................................
اصلا مارو حساب نمیکنه .....خودخواه ..

خسیس اگه یه مربی از شوشتر میاوردیم اینقدر خسیس بازی در نمیاورد..

parsa در 30/5/1392 | 14:04 گفت:

به به آقارضای گل
مرسی بابت پست
حرفت حقه دادش واین ونگر هم آدم بشو نیست که نیست

محمدرضاجاشي در 30/5/1392 | 13:18 گفت:

اگر ونگر این فصلم بازیکن نخره و تیم رو تقویت نکنه دیگه نمیدونم باید چیکار کنم شکست عشقی سنگینی میخورم

M o o r I در 30/5/1392 | 13:12 گفت:

با حرفایی ک دیشب ونگر زده آب پاکی رو ریخته رو دستای هوادارا بهخونید این متن رو :

" آرسن ونگر با دفاع صریح از استراتژی نقل و انتقالاتش ادعا می کند که نسبت به هزینه های کلان تاتنهام در بازار بی اعتناست و قول می دهد که آرسنال با ترکیبی کاملاً متعادل به کارش در پنجره نقل و انتقالات پایان خواهد داد. "
( منبع دیلی تلگراف )

خب حالا همه فهمیدیم ک تمام حرفای گازیدیس و ونگر واسه خرج کردن دروغ بوده و میخوان سیاستشون رو در نقل و انتقالات ادامه بدن

دیگه خسته شدم

" ونگر فقط تا بسته شدن نقل و انتقالات وقت داری وگرنه ب فوش میبندمت "

بازیکن نخری باید بری بیرون

ختم کلام

امیر صفای نیکو در 30/5/1392 | 12:42 گفت:

مرسی از پستت.موافقم...

محمد کاوه در 30/5/1392 | 12:32 گفت:

بابت پست تاثیر گذارت ممنون

محمد کاوه در 30/5/1392 | 12:28 گفت:

بابت پست تاثیر گذارت ممنون

masoud mahmudpur در 30/5/1392 | 12:20 گفت:

به به!رضا شرافتیان.کنکور چی کار کردی داداش؟