فوتبال+برد=بارسلونا

نویسنده: رضاشاماخ چوک بندر

وبلاگ من
نویسنده: رضاشاماخ چوک بندر
22سالمه بچه گرم جنوب شهربندرعباس از11سالگی عاشق آرسنالم آرسنالم آرسنالم
کل بازدید: 180,680 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
مارسی فرانسه قصد به خدمت گرفتن محمد الننی را دارد .به گزارش نشریه Espn با جذب گوندوزی و توریرا در پست هافبک به نظر میرسد الننی رقابت سختی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم خواهد داشت و تلاش میکند از آرسنال جدا شود .مارسی فرانسه تلاش میکند پیش از بسته شدن پنجره ی نقل و انتقالات در این کشور محمد الننی را به خدمت بگیرد .الننی به تازگی قرارداد ۴ ساله ی جدیدی را با آرسنال امضا کرده است .
مارسی فرانسه قصد به خدمت گرفتن محمد الننی را دارد .به گزارش نشریه Espn با جذب گوندوزی و توریرا در پست هافبک به نظر میرسد الننی رقابت سختی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم خواهد داشت و تلاش میکند از آرسنال جدا شود .مارسی فرانسه تلاش میکند پیش از بسته شدن پنجره ی نقل و انتقالات در این کشور محمد الننی را به خدمت بگیرد .الننی به تازگی قرارداد ۴ ساله ی جدیدی را با آرسنال امضا کرده است .
بیشترین میزان دوندگی در هفته ی آغازین رقابت های لیگ جزیره بیشترین میزان دوندگی در هفته ی آغازین رقابت های لیگ جزیره
آرسنال و باشگاه فروزینونه ایتالیا، دیشب بر سر انتقال جوئل کمپل، بازیکن فعلی آرسنال به توافق رسیدند و تا چند ساعت دیگر، این انتقال رسما اعلام می شود. آرسنال و باشگاه فروزینونه ایتالیا، دیشب بر سر انتقال جوئل کمپل، بازیکن فعلی آرسنال به توافق رسیدند و تا چند ساعت دیگر، این انتقال رسما اعلام می شود.
سهامدار سابق آرسنال، علیشر عثمانف، در نظر دارد تا در باشگاه اورتون سرمایه گذاری کند. سهامدار سابق آرسنال، علیشر عثمانف، در نظر دارد تا در باشگاه اورتون سرمایه گذاری کند.
در سال ۱٩٩٦ در چنین روزی: آرسنال با مبلغ ۳.۵ میلیون پوند پاتریک ویرا ۲۰ ساله را از آث میلان خرید. در سال ۱٩٩٦ در چنین روزی: آرسنال با مبلغ ۳.۵ میلیون پوند پاتریک ویرا ۲۰ ساله را از آث میلان خرید.
 الکس سانگ که از آرسنال به بارسلونا رفته بود و بعد از آن راهی وستهم شده بود در انتقالی رایگان به FC Sion سوئیس پیوست. او بیش از ۲۰۰ بار پیراهن آرسنال را در میادین بر تن کرده است.

الکس سانگ هم اکنون ۳۰ ساله است و طی قرارداد دوساله در لیگ سوئیس بازی خود را ادامه خواهد داد
الکس سانگ که از آرسنال به بارسلونا رفته بود و بعد از آن راهی وستهم شده بود در انتقالی رایگان به FC Sion سوئیس پیوست. او بیش از ۲۰۰ بار پیراهن آرسنال را در میادین بر تن کرده است. الکس سانگ هم اکنون ۳۰ ساله است و طی قرارداد دوساله در لیگ سوئیس بازی خود را ادامه خواهد داد
کمپانی آدیداس، مسئول تهیه اقلام ورزشی باشگاه آرسنال از فصل آینده شد. این قرار داد ۵ ساله و به مبلغ ٦۰ میلیون پوند بابت هر سال (مجموعا ۳۰۰ میلیون یورو) میباشد. کمپانی آدیداس، مسئول تهیه اقلام ورزشی باشگاه آرسنال از فصل آینده شد. این قرار داد ۵ ساله و به مبلغ ٦۰ میلیون پوند بابت هر سال (مجموعا ۳۰۰ میلیون یورو) میباشد.
انتظار میرود با جدایی چمبرز ، آرسنال به دنبال خرید یک مدافع وسط دیگر باشد . مدافع اهل کرواسی تیم بشیکتاش ، دوماگوج ویدا اصلی ترین گزینه ی آرسنال است .قیمت این بازیکن حدود ۱۸ میلیون پوند می باشد . انتظار میرود با جدایی چمبرز ، آرسنال به دنبال خرید یک مدافع وسط دیگر باشد . مدافع اهل کرواسی تیم بشیکتاش ، دوماگوج ویدا اصلی ترین گزینه ی آرسنال است .قیمت این بازیکن حدود ۱۸ میلیون پوند می باشد .
به نقل از سایت Goal : لوکاس پرز در حال پشت سر گذاشتن تست های پزشکی باشگاه وستهام است و به زودی به این تیم منتقل خواهد شد ./ به نقل از دی مارزیو : بشیکتاش سعی دارد داوید اوسپینا را به خدمت بگیرد و پیشنهاد انتقال قرضی + آپشن خرید را مطرح کرده که توسط آرسنال رد شده است .آرسنال قصد دارد اوسپینا را بفروشد . به نقل از سایت Goal : لوکاس پرز در حال پشت سر گذاشتن تست های پزشکی باشگاه وستهام است و به زودی به این تیم منتقل خواهد شد ./ به نقل از دی مارزیو : بشیکتاش سعی دارد داوید اوسپینا را به خدمت بگیرد و پیشنهاد انتقال قرضی + آپشن خرید را مطرح کرده که توسط آرسنال رد شده است .آرسنال قصد دارد اوسپینا را بفروشد .
کالوم چمبرز بصورت قرضی به مدت یک فصل به فولهام پیوست .انتقال چمبرز به فولهام بصورت قرضی انجام شد . آرسنال حالا در پست دفاع وسط  سوکراتیس ، موستافی ، هولدینگ و ماوروپانوس را دارد (تا زمانی که کوشیلنی از مصدومیت برگردد) .احساس میکنم آرسنال به جذب یک مدافع وسط دیگر احتیاج دارد . کالوم چمبرز بصورت قرضی به مدت یک فصل به فولهام پیوست .انتقال چمبرز به فولهام بصورت قرضی انجام شد . آرسنال حالا در پست دفاع وسط سوکراتیس ، موستافی ، هولدینگ و ماوروپانوس را دارد (تا زمانی که کوشیلنی از مصدومیت برگردد) .احساس میکنم آرسنال به جذب یک مدافع وسط دیگر احتیاج دارد .

فوتبال+برد=بارسلونا

فوتبال+برد=بارسلونا


بازی جام ملتهای آفریقاسال2010مالی درحالی که 4.0تادقیقه 78ازآنگولاعقب بودولی در12دقیقه همه چیزعوض شدسوت پایان زده شدمالی 4.4آنگولا..جام ملتهای اروپا2004فرانسه تادقیقه 91ازانگلستان1.0عقب بودولی دقیقه 93سوت پایان زده شدفرانسه1.2انگلستان .یاهمین آرسنال واینتر.وبازی های دیگه..این باشگاه آرسناله یه دفعه دیدی 8گل خوردبعدش7گل زدبعدش 4گل خوردیاباتیم ته جدولی توزمین خودش مساوی میکنه.بردمیخوای داداش؟جام میخوای داداش؟بازیکن میخوای داداش؟افتخارمیخوای داداش بروطرفداربارسلوناشوهیچی پولم نمیخوادبدی برواونجاعشق وحالتوبکن وهرهفته بازیتوازتلوزیون پخمیکنن.اینجامیخوای بمونین بردجام افتخارازاین خبرانیست من طرفدارآرسنال شدم به خاطرهیجانش به خاطررنگ پیراهنش .لیورپولم مثل خودمون چندساله جام نگرفته طرفداراش ولش کنن.ازاین خبرااینجانیست ما4گل خوردیم توخونه میلان ولی ماهم توزمین خودمون بازی داریم شایدبلایی که سربلکبرن آوردیم سرمیلان هم بیاریم...ازته دل میگم خسته نباشی ژوروخسته نباشی ونگرخسته نباشی بچه هااشکال نداره .انشاالله دفعه بعد
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

♥Arsenal♥ در 27/11/1390 | 21:51 گفت:

ههههه

اون مالیه اون پرسپولیسه نه آرسنال......


چی میگی تا حالا چند بار 4 هیچ عقب افتادیم بعد 4-4ش کردیم.......


انسجام تیمی مون که بیشتر من یوتد نیست..............

خدا کنه راحت اوت شیم اقلا رفت و برگشت نشیم...

علیرضا فراهانی در 27/11/1390 | 21:30 گفت:

این طرز تفکر واقعا خنده داره. معلومه که جام میخوایم! معلومه که برد می خوایم. آرسنال اگه بره دسته پایینتر بازم ظرفدارش می مونم اما قرار نیست وضعیت آرسنال این باشه که. 6ساله داریم درجا می زنیم. ونگر باید بره.

کی بود خواب دبده بود قهرمان می شیم؟!!!!

علیرضا فراهانی در 27/11/1390 | 21:29 گفت:

این طرز تفکر واقعا خنده داره. معلومه که جام میخوایم! معلومه که برد می خوایم. آرسنال اگه بره دسته پایینتر بازم ظرفدارش می مونم اما قرار نیست وضعیت آرسنال این باشه که. 6ساله داریم درجا می زنیم. ونگر باید بره.

کی بود خواب دبده بود قهرمان می شیم؟!!!!

حمید فرازی در 27/11/1390 | 20:34 گفت:

حسین جان قرار شد ادامه بحثو بذاریم برای ساعتی دیگه و اداشم بذیم.سعید هم به احترام من فعلا بحثو متوقف کرد تا بقیه هم بیان.بهتره شما هم یه کم صبر کنید و احترام متقابل بذارید.

مجتبی عابدی در 27/11/1390 | 20:16 گفت:

لعنت به بارسا و رئال وهرچی تیمه جز ارسنال.اسم بارسا میاد کهیر میزنم.خسته نباشن با اون همه ستاره!!!

غلامحسین ایمانی در 27/11/1390 | 19:30 گفت:

like

hosein در 27/11/1390 | 19:28 گفت:

آهان! یادم رفت. نظرت در مورد نصری هم جالب بود خداییش!:-) نصری بازیکن ضعیفیههههههه؟!!!! بییییییییخیااااال

hosein در 27/11/1390 | 19:26 گفت:

کی گفته بارسا تیم بزرگی نبوده؟!! بر منکرش لعنت. ولی بارسای برادران دیبوئر و اورمارس و فیگو و لوئیز انریکه کجا .... این بارسا کجا؟ کی تا حالا اینقدر درگیری بارسا و رئال بزرگ شده بود؟ کی تا حالا باریا برای خرید بازیکن اینطوری عمل میکرد؟ کی تا حالا تمام تصمیمات حیاتی داوری به نفع بارسا بوده؟ شرمنده داداش. من تا 2-3 سال پیش عاشق بارسا بودم. ولی بارسای فرانک رایکارد، ونگال و ... ولی حالم از بارسای گواردیولا بهم میخوره. آره یکی از دلایلشم شاخ بودن بیش از حد این تیمه. ولی ما پارسال شاخشو شکستیم. از ... آوردن که حذف نشدن.

من سانگ، ویلشر، گیبز، کوشیلنی و ... رو خیلی قبول دارم داداش. حالا اسمش رو هرچی میخوای بذاری بذار. در ضمن اینا خیلی جا دارن برای بزرگتر شدن. البته اگه تیمای کثیفی مثل بارسا بگذارن. یادت باشه قدیمیای آرسنالم سال به سال بهتر شدن. پاتریک از اول پاتریک نبود. سانگم داره رشد میکنه.

رضاشاماخ چوک بندر در 27/11/1390 | 19:13 گفت:

به نظرم بایدهم خریدخوب داشته باشیم وهم تیم پایمونومحکمترببندیم وتوجام حذفی واتحادیه حداقل از4بازیکن پایه استفاده کنیم

رضاشاماخ چوک بندر در 27/11/1390 | 19:12 گفت:

به نظرم بایدهم خریدخوب داشته باشیم وهم تیم پایمونومحکمترببندیم وتوجام حذفی واتحادیه حداقل از4بازیکن پایه استفاده کنیم

رضاشاماخ چوک بندر در 27/11/1390 | 19:10 گفت:

به نظرم بایدهم خریدخوب داشته باشیم وهم تیم پایمونومحکمترببندیم وتوجام حذفی واتحادیه حداقل از4بازیکن پایه استفاده کنیم

حمید فرازی در 27/11/1390 | 18:52 گفت:

سلام سید.بهتر شدی؟ اتفاقا بعد از مدت ها بحث خیلی خوب و فنی باز شده که دوست ندارم ببندیمش و بهتره ادامش بدیم

البته من الان باید برم باشگاه ولی حداکثر تا دو ساعت دیگه در خدمتونم.اگه دوست داشتید میتوینم بحثو ادامه بدیم

سید امین هاشمی در 27/11/1390 | 18:49 گفت:

چه بحثهایی.اوضاع اینجور نمیمونه دوستان

حمید فرازی در 27/11/1390 | 18:42 گفت:

البته من این بحثم هیچ ربطی به ونگر نداشت و فکر کنم یه بارم اسمشو نیوردم ولی نمیدونم چرا بعضیا میخوان اینو به ونگر ربط بدن و به من انگ ونگر پرستی و از این حرفا بزنن.بابا به خدا من عاشق هیچ کس نیستم و اگه مطمئن باشم با رفتن یه شخص تیم درست میشه هیچ ررفی ندارم و بیشتر سعی کردم در مورد مسائل ریز باشگاته صحبت کنم و زیاد در مورد ونگر چیزی نگم چون هنوز برام یه سری ابهاماتی وجود داره که نمیتونم بدون دلیل نظر بدم ولی تا اونجایی که مطمئن باشم نظرمو میگم.

حمید فرازی در 27/11/1390 | 18:39 گفت:

سعید من بحثم بیشتر در مورد سیستم استعداد یابی بود که گفتی در مورد بازیکنا هم که گفتم ستاره نبودن اصلا ربطی به مقایسه نداشت و فقط خواستم بگم بازیکنای خوبی بودن نه ستاره.دلیل نمیشه بازیکنی که در جام جهانی سه گل زد ستاره باشه.
من اصلا منکر این نمیشم که بارسا آکادمی خیلی خوبی داره و به قول خودت کسی که میگه بارسا آکادمیش ضعیفه حرفش غیر منطقیه. ولی شما که میگی بازیکناش محصول خود باشگاه هستن بحثش جداست.الان ژاوی سال هاست که در بارساست و یه استعداد جدید نیست.پویول هم همین شرایطو داره.از بین استعدادای جدیدش میشه به مسی و بوسکتس و تیاگو و پیکه اشاره کرد.البته بازیکنی مثل والدز هم از نظر خیلیا خوبه ولی هرچه بهش دقت میکنم اونقدر خوب نیست.تنها نقطه قوتش شاید بازی با پاش باشه.ما باید قوانین بی خود لیگ جزیره رو هم درنظر بگیریم.همین استیو راولی در مصاحبش گفته بود وقتی فابرگاسو انتخاب کردیم مسی رو هم انتخاب کرده بودیم که حتی سران بارسا هم موافقت کردن ولی موفق نشدیم براش مجوز کار بگیریم که اینا برمیگرده به قوانین محدود کننده لیگ برتر.از نظر سیستم استعداد یابی من مشکلی نمیبینم.در سیستم پرورش بازیکنا قرار نیست طی یه سال چند بازیکن وارد کنیم.شما نگاه کن فصل پیش ویلشرو وارد کردیم.امثال فریمپونگو.قطعا فصل دیگه هم ریو میایچی و احتمالا بارتلی.قبلا تعدای از بازیکنا رو بررسی کردم و قطعا در آینده خواهند درخشید.در کل نمیدونم مشکلت با سیستم استعداد یابی تیم چیه

در مورد بازیکنایی هم که میگی فقط فابرگاس تونسته بدرخشه حرفت جای بحث داره.مثلا همین هلب به نظرت خوب نبود؟ با وجود علاقه ای که به پیرس دارم با قاطعیت میگم هلب بهتر بود و حداقل هم طراز با اون بود.یا نصری کلاس خیلی بالای داشت.فلامینی در پست خودش عالی بود.حالا اینکه میرن یه جای دیگه و نمیتونن موفق باشن مشکل از ماست و یعنی اینا خوب نبودن؟ مگه از این بازیکنا کم داشتیم؟ اوون کاکا تورس و خیلیای دیگه.

Saeed Milani در 27/11/1390 | 18:14 گفت:

حمیدجان نمی دونم منظورت از این حرف که گفتی اونها هم بازیکن های خوبی بودن که به تیم اضافه شدن احتمالا مقایسه با بازیکن های الآن تیم که نیست! دادش من اون ها ستاره بودن شکی درش نیست ، مثلا میخوای برگ کمپ یا آنری یا پیرس رو با رمزی و سانگ و این عتیقه ها ها که تو این یکی دو سال به تیم اضافه شدن مقایسه کنی؟! نمی دونم به خدا بعضی از هوادارای ایرانی کاسه داغتر از آش هستن انگار ، ونگر هو می کنن 68 هزار نفر میان اینجا میگن نعوذبالله ونگر خداست! خود سایت رسمی باشگاه از این بازیکن ها و از این تیم به عنوان Dream Team یاد می کنه اونوقت میاین میگین اینا ستاره نبودن!

در مورد تحلیل شما حسین جان ، من که سر در نیاووردم منظورت از این همه توهین به بارسلونا چی بود؟ به نظرم جز اینکه از موضع ضعف باشه که بخوایم یه تیم سابقه دار مثل بارسلونا رو بکوبیم چیز دیگری در میان نیست. بارسلومنا مال امسال و پارسال نیست ، برعکس اونهایی که امسال و پارسال تازه با فوتبال آشنا شدن فکر می کنن بارسا بی سابقه و در پیته به اصطلاح. بازیکن های بزرگی مثل گئورگی حاجی ، هریستو استویچکوف ، روماریو ، کلایورت ، سرجی بارخوان ، پپ گواردیولا ، لوئیز انریکه مارتینز ، به به تو ، رونالدو ، ریوالدو ، فیگو و... یک لیست بلند بالا از ستاره های تاریخ باشگاه بارسلونا بودن که در سال های متمادی برای این تیم افتخار کسب کردند و درخشیدند. زیر سوال بردن این واقعیات فقط از روی عصبیت و نا آگاهی و غرض ورزی شخصی میتونه باشه نه چیزه دیگری.

اما استعدادهایی که به نظرتون استعداد هستند! در چند سال اخیر از بین تمام بازیکن هایی که در این تیم به دنیای فوتبال معرفی شدند تنها فرانسیس فابرگاس بوده که در سطح اول فوتبال اروپا درخشیده. نصری تبدیل به یک نیمکت نشین شده در تیم سیتی. چمبرلین خوب و با انگیزه بوده این فصل. یه مدافع خوب مثل حبیب کولو توره به راحتی از دست میره و... اما بایکن هایی مثل سانگ و رمزی و کوکلین و گیبس و شسنی و جورو و جروینیو و ...اکثر قریب بالاتفاق بازیکن های این تیم در حد و اندازه های نام آرسنال به هیچ وجه نیستند. اینو فقط کسایی میتونن درک کنن که دوران طلای آرسنال رو دیده باشند. از تیم فعلی فقط میشه فان پرسی ، فرمالن ونهایتا یکی ، دو بازیکن دیگر رو نام برد که لیاقت پوشیدن پیراهن تیم آرسنال رو دارن. بقیه نمی دونن چه لباسی رو به تن کردن و نمی فهمن با چه اسمی به زمین می رن.

ما داریم تبدیل می شیم به تیم هایی مثل فجر سپاسی ، بانک ملی نابود شده و ... چندتا تیم بازیکن سازه دیگه در ایران و نمونه بارزش در اروپا آژاکس آمستردام که به ورطه نابودی افتاده به خاطر اینکه سیاست هاش دقیقا عین سیاست های تیم ماست. هم هوادارای جوانتر وهم مسئولان تیم باید بفهمن ودرک کنن وقتی می گن آرسنال یعنی چی. یعنی تیمی که پر از ستاره بود و بدون باخت قهرمان لیگ برتر شد! بازیکن سازی کار ما نیست در این سطح. این تیم باید پر از ستاره های نامی باشه و بله هر سال یکی دوتا ستاره آس رو به دنیای فوتبال معرفی کنه. نه اینکه جولانگاه یه مشت بچه بی کیفیت و بدرد نخور باشه که باید برای پیدا کردن یه ستاره بینشون کلی زحمت کشید. متاسفانه تو این هفت سال اخیر همهچیز برعکس شده تو این باشگاه و این جای تاسف دراه.

mostafa در 27/11/1390 | 17:50 گفت:

یکم چشماتونو باز کنید به تیم هایی مثل لیل درتموند بارسا نگاه کنید اوناهم بازیکن میسازن ولی در کنارش خرید موفق هم دارن ولی ارسنال فقط میسازه نمیخواد کمبودهاشو با چندتا خرید جبران کنه .

hosein در 27/11/1390 | 17:05 گفت:

من با اینکه بعد از دیشب به شدت با آرسن به مشکل خوردم!!!:-) ولی بازم نمیشه چشم رو همه چی بست. ونگر استعدادیاب خوبیه. لاماسیا؟!!! میدونی اونجا چی بهشون یاد میدن رفیق؟!! فقط فوتبال؟ یا بر به هر وسیله ای؟؟!! جام ببریم به هر وسیله ای. تیم حریف داغون میشه، به درک!! بازیکنشون نابود میشه، به درک!! فوتبال فقط و فقط بارسا!! اینا رو میچپونن تو ذهنشون. به همین دلیله که حالم از این تیم کثیف به هم میخوره. متاسفم که شما که سالهاست هوادار آرسنالی آقا سعید، چشمت رو رو این معایب میبندی و مثل بقیه ظاهر فریبندۀ لاماسیا رو میبینی. و خود پپ گواردیولا کثیفترین این کثیف هاست. باباشونه دیگه. مثل سگم رو باشگاهش غیرت داره. واسه همینه که تو مخ بروبکسش اینو چپونده که با هر کثافت کاری تونستین ببرین!!!

و اما در مورد ونگر خودمون. شرمنده، یه سری استعدادهایی که ونگر کشف کرد، لطفا نگو ستاره بودن. بعدم ببین چی بودن و چی شدن. ژسنی، کوشیلنی، ورمالن، سانیا، گیبز، الکس سانگ، ویلشر، تئو، چمبرلین، و بعضیا که الان نیستن مثل سسک، نصری، هلب، کلیچی و بعضیای دیگه که الان به ذهنم نمیرسه. نمیگم اینا همشون ستاره و سوپرستاره هستن ها، ولی هم خوب پیشرفت کردن، هم بعضیاشون واقعا عالی شدن و یا عالی خواهند شد. البته اگه گرگ صفتهایی مثل بارسا اجازه بدن (اشاره به انتقال هلب!)

ونگر بسیار مربی خوب با کلاس جهانی .... بووووود. دیگه وقت بازنشستگیش رسیده. وقت اینکه کنار تیم باشه و نه در راس تیم. راس تیم الان به یه نیروی تازه نفس نیاز داره. اینم در مورد ونگر یادآوری کنم که با همین 4تا جام به عنوان بهترین مربی دهه انتخاب شد. بالاتر از عمو فرگی با اون همه جامهاش. اینم در نظر بگیرید

حمید فرازی در 27/11/1390 | 16:51 گفت:

حسین جان در مرود حرف سعیدم که فوتبال صنعت شده مواقم و اینو میشه از انتقالات هنگفت و تزریف مبالغ کلان و گاها جرایمی مثل رشوه گیری و از این موارد درک کرد

حمید فرازی در 27/11/1390 | 16:49 گفت:

سعید منم میگم اینا رو که گرفتیم خیلی خوب بودن ولی ستاره نبودن.البته در این بین ستاره هایی هم به خدمت گرفتیم.حالا دیگه مشکل چیه؟ در مورد آکادمی و استعداد یابی هم من درخدمتتم.نمیدونم چرا ما فکر میکنیم باید یه باریکن در آکادمی تیم به دنیا اومده باشه که بشه اسمشو گذاشت محصول خود باشگاه.به عنوان مثال وقتی فرگوسن رونالدو یا هرناندز رو به خدمت میگیره همه میگن این یه استعدادیابی بود که واقیت امر همینه.حالا خودت حساب کن ما سالای اخیر چقدر از این بازیکنا گرفتیم.
اگه اشتباه نکنم یکی دو سال پیش یکی از سایتای رسمی آکادمی و استعداد یابای جهانو معرفی کرده بود که آکادمی Hale End بهترین آکادمی برتانیا شناخته شد و استیو راولی که قطعا بهترین استعداد یاب جهانه در آرسنال فعالیت داره و این آکادمی توسط اسطوره باشگاه یعنی لیام بریدی اداره میشه.حتی میتونم یه لیست بدم که فقط طی دو سال گذشته چندین بازیکن از همین آکادمی خارج شدن که متاسفانه به دلیل ترافیک در پست خودشون مجبور شدن تیمو ترک کنن ولی سالای آینده خواهیم دید چه بازیکنایی هستن.
شما فقط یه دوره کوتاهو در نظر بگیر.فصل گذشته جکی ویلشر که محصول خود باشگاه هستو وارد تیم اصلی کردیم.امسال فریمپونگو الان بازیکنی مثل ولینگتون درسته محصول خود تیم نیست ولی اینو آرسنال کشف کرد که احتمالا سالای آینده به دلیل نگرفتن مجوز کار باید برای تیمی دیگه بازی کنه که اونوقت میگن این کشف فلان تیمه.کلا من رو سیستم استعداد یابی تیم مشکلی نمیبینم و از معدوی تیمایی هستیم که در این زمینه خوب کار کردیم.البته بارسا هم قطعا خوب کار کرده و به هیچ وجه نمیشه منکر این شد

Saeed Milani در 27/11/1390 | 16:34 گفت:

حسین جان باور کن دیگه نایی برام نمونده اینا رو توضیح بدم! تو پست های قبلیم صدبار توضیح دادم! بازیکن های فرانسوی از تیم قهرمان جام جهانی به آرسنال اومدن همگی ستاره بودن! آنری از یووه اومد در حالی که اگر اشتباه نکنم نفر سوم یا چهارم برترین گلزنان جام جهانی 98 بود با سه گل زده! برگ کمپ ستاره آژاکس بود ، تو اینتر نتونستن ازش خوب بازی بگیرن و به عنوان یک ستاره جانشین آلن اسمیت شد در باشگاه! سول کمپ بل هم که نیازی به گفتن داستانش نیست همه میدونن! دیگه نمی دونم معنی ستاره چی میتونه باشه به نظر شما؟! در مورد استعداد یابی هم جوابی ندادی یا نداشتی بدی احتمالا. در مورد صنعت بودن فوتبال هم حرف من نیست دومین صنعت پولساز دنیا بعد از نفت بوده در سال 2011 به گفته بلومبرگ و خیلی از بنگاه های اقتصادی دنیا و ...

El Pistolero در 27/11/1390 | 16:34 گفت:

بچه ها جام مهم نیست حتی برد هم مهم نیست.
تنها چیزی که مهمه تلاش تا پای جان هستش که توی بازی با میلان فقط انری ، رابین و چمبرلین انجامش دادن و بقیه یا متوسط بودن یا ضعیف.

حمید فرازی در 27/11/1390 | 16:15 گفت:

بچه ها ببخشید میپرم وسط حرفاتون.حالاا بحث سنو ولش کنید.راستش دوست دارم در بحثتون شرکت کنم ولی به خدا از صبح دارم سرطان مغز میگیرم.هر دقیقه یه پست جدید میاد.قشنگ یه پست بذارید تا اونجا تبادل نظر کنیم.ما هم در خدمتونیم

hosein در 27/11/1390 | 16:12 گفت:

نظری که در مورد فوتبال دادی رو اصلا قبول ندارم شاید امسال شما باشن که فوتبال رو صنعت و یا سیاست میبینن همین کاراست که میکنین که فوتبال ما هیچ پیشرفتی نمیکنه هیچ هر روزم بدتر میشه نه داداشه من فوتبال تنها و تنها ورزشه ورزشی که کشور ها و اقشار مختلف رو گرد هم میاره

hosein در 27/11/1390 | 16:09 گفت:

سعید جان اگر حرف از اطلاعات میزنی پس باید بگم اطلاعاتت ناقص و یا مشکل داره ببخشید که اینطور صحبت میکنم اما فقط میگم بریم در مورد این بازیکنانی که نام بردم تا قبل از اینکه به ارسنال بیان تحقیق کنید اگر این بازیکنان ستاره بودن که من هیچ اطلاعاتی ندارم دوست عزیز معنی ستاره بودن رو باید درک کرد همه اینایی که بازیی فوتبال میکنن بازیکنن اما ستاره بودن فرق داره بند 27 سالمه اینم بگم که من از بچگی فوتبال ارسنال رو نگاه میکردم شاید 9 ساله بودم واسه اینکه تمامی ازای فامیل ارسنالی بودن منم از اون موقعه فوتبال ارسنال رو دنبال میکردم پس اینو بگم که لغت ستاره بودن خیلی فرق میکنه

Saeed Milani در 27/11/1390 | 15:53 گفت:

حسین جان چند سالتونه شما؟ من 28 سالمه و از قبل از اومدن ونگر به این تیم طرفدار آرسنال بودم. خوبه با اطلاعات بیایم حرف بزنیم. با کمال احترامی که برات قائلم اگر نمی دونی که برگ کمپ ، آنری ، پیرس ، کمپ بل و ... ستاره هایی بودن که به آرسنال اومدن باید یکمی مطالعات تاریخیت درباره باشگاه رو افزایش بدی. در مورد موفقیت ونگر در استعداد یابی هم همین بس که امثال جورو ، رمزی ، سندروس ، گیبس ، بنتنر ، شاماخ ، سانگ و... خیلی های دیگه به نظرش استعداد میان!
فوتبال امروزه یک صنعته و اگر نخوای پول خرج کنی محکوم به فنا هستی. این یک اصله ، پس کسی که پول خرج میکنه لذت موفقیت رو هم میچشه.

hosein در 27/11/1390 | 15:52 گفت:

دمت گرم رضا جان افرین نباید با یه باخت بهم بریزیم انشاالله میبریم

hosein در 27/11/1390 | 15:48 گفت:

دوست عزیز اقای جواد بله فعلا 2 ساله که بارسلونا بارسلونا داره تو دنیا سر میشه اون لا ماسیا و اون اکادمی که دارین هم تازگیا داره صدا میکنه اینو بگم که همشو از کرویف هلندی دارین واگر هلندیا و استعداد یاباشون نبودن حالا هیچی نبود بارسلونا اگرم یه نگاه به قبل بندازی میبینی که در تمام مراتب رئال و دیگر تیم ها سر تر بودن نسبت به بارسلونا .در جواب خرید ها هم بگم که الوز از اکادمی دیگه ای اومده بود و در اوج بود ابیدال همینطور پیکه ماسکرانو ویا سانچز فابرگاس پس نگو 20 درصد خرید داشتیم بگو 80درصد خرید 20 درصد که مسی اینیستا و ژاوی و پیول هم اکادمی بارسلونا

hesam در 27/11/1390 | 15:47 گفت:

افرين,مرسي رضا

hosein در 27/11/1390 | 15:45 گفت:

جواب شما دوست عزیز
1:اره فابرگاس ماله خودشون بود اما وقتی از ببین ژاوی و انیستا و فابرگاس انیستا و ژاوی رو انتخاب کردن و فابرگاس که 15 سال بیشتر نداشت رو بیرون کردن ونگر با زکاوتی که داشت از اون ستاره ساخت
2:این هنر نیست بلکه این ضعف تیمه شاید مقطعی دور از اوجش باشه چیه باید دک بشه اما اگر پول داشته باشم اره با این پول ها و این پیشنهادات عجیب چرا بازیکنایی که از اوجشون دورن رو دک نکنم
3:کدومشون ستاره بودن دوست عزیز کاملا دقت کن که هانری ویرا برکمپ سول کمپل پیرس همگی مثل ویلشر و همین ونپرسی بودن که بازیکنانی کاملا عادی و در حد معمولی بودن پس نگو که ستاره بودن
4:ونگر استعداد یاب بزرگیه و این هیچ شکی توش نیست چرا هر وقت میبازه ارسنال میایین و علیه ونگر شعار میدین اینو بدون با همین بازیکنانی که در تیم هستن اگر به طور کامل دسته ونگر باشن میلان که هیچ بزرگتر از میلانو هم از پا در میاره
5:بله اتفاقه باخت دیشب همراه با بدشانسی ارسنال اما تو این سال هایی که ارسنال جام نگرفته دلیلش ولخرجی بیش از حد دیگر تیم ها در جذب بازیکنان بود ارسنال بازیکنانی مثل نصری فابرگاس کلیشی و غیره رو با تیم داشته مچ میکرده اما پول مانع شده اینو نمیگم که اشتباه از دیگر تیم ها بوده که بازیکن خریداری کردن اما ونگرم جلوی پیشرفت بازیکنانی که قصد خروج رو دارن رو نمیگیره واین اتفاقات باعث افت تیم تو این چند ساله شده

جواد تی تی در 27/11/1390 | 15:43 گفت:

من با سعید موافقم بهترین تیم در استعدادیابی و اکادمی بارسلونا هست نه ارسنال و بهترین مربی در این زمینه هم گواردیولا هست نه ونگر
سازندگی و خرید ستاره به موازات هم پیش میره الان بارسلونا 80 در صد ترکیبش اکادمی هست اما باز هم فابرگاس و سانچز رو میخرن چون واقعا بهشون احتیاج دارن و نمیگن اون 20 درصد رو هم اکادمی کنیم چون همین 20 درصد هست که تعیین کننده میشه و نتایج رو رقم میزنه و هیچ اشکالی هم نداره یک تیم 80 درصد از اکادمی تغذیه کنه و 20 درصد هم خرید کنه
الان دنیا لاماسیا رو داره تحسین می کنه نه ارسنال رو به اون میگن سیاست گذاری منطقی بومی گرایی یا هرچی
و الا دلمونو خوش کنیم که این ها دو سال دیگه تیم بشن چرا همین حالا با دو تا خرید خوب مدعی نمونیم

Saeed Milani در 27/11/1390 | 15:35 گفت:

زیاد کش نمی دم و جواب تکتک نکاتی رو که مطرح کردی تیتر وار می دم.
1- فابرگاس مال خودشون بود و دیر یا زود می رفت بارسلونا.
2- اینکه بتونی بازیکن های بزرگ رو در بهترین زمان بازیگریشون جذب کنی بعدم که دیگه به درد نمی خورن ردشون کنی هنره نه ضعف.
3- اون بازیکن هایی که اسم بردی همه ستاره بودن وقتی به آرسنال اومدن ، آرسنال اون ها رو نساخته بود ، تو آرسنال به اوج شکوفایی رسیدن.
4- اما بعد از 2004 که رفتن ستاتره ها شروع شد افول تیم هم شروع شد منظورم از خشت اول بر می گرده به به این سال که فکر کردن ونگر با سیستم استعدادیابیش میتونه همون کیفیتی رو ارئه بده که با ستاره ها می داد.
5- بعضی چیزها جزو اتفاقات فوتباله مثل باخت دیشب 4-0 به میلان ، بردن بارسا و ... اگه ثبات پشتش نباشه مشخصه که اتفاق بوده فقط!

hosein در 27/11/1390 | 15:24 گفت:

اقا سعید اگر کسی اسمه پول رو واسه بارسا و رئال اورده درست ذکر کرده من این حرفی که میزنم رو فقط و فقط واسه جواب شما میزنم که کمی به حرفم فکر کرده باشین اولا رئال اینو بگم که معروفه به قبرستان فوتبالیستها شما ببین هر بازیکنی که میاد رئال اخرین بازی هاشو میکنه و همیشه عتدت داره بزرگان دیگر تیمها رو با قیمت وحشتناکی بخره قیمتی که حتی اگر بازیکن وفادار به تیم باشه مدیران دست به فروش بزنن ودر مورد بارسلونا بازم پول داداش همین بارسلونا بود که 3 سال تمام دست رو فابرگاس گذاشته بود قبل از اون خودت ببین چه بازیکنانی بزرگ رو به تیم اورد کدومو پرورش داده از هانری ابراهیمویچ فابرگاس سانچز اتوو ویا یحیا توره پیکه اگر به تمام اینها توجه کنی میبینی که ستاره بودن و به بارسلونا اومدن البته چندتا رو هم جا گذاشتم کلا تیم های اسپانیایی عادت داره بزرگان دنیا رو جذب کنن وپاسخ به جواب شما (خشت اول چون نهاد معمار کج می رود تا ثریا دیوار کج!) این حرفو واسه هر تیمی که میخوای بزن اما واسه ارسنال نزن ارسنال اون رکورد جاودانشو هیچ تیمی نتونسته بشکونه بازیکنانی فوقالعاده از پاتریک ویرا بگیرین تا پیرس هنری برکمپ گلب رییس و بازیکنانی که همگی توی ارسنال رشد میکردن و دیگر تیم ها با قیمت بالای خریداری میکردن بله این تیمی که حالا داریم تیمی قدرتمند همانند تیم دوران اوج هانری نیست اما بازم با همین تیم بود که تیم بزرگی مثل بارسلونا رو از پا در اوردیم

sepehr najafian در 27/11/1390 | 15:08 گفت:

مرسي

Saeed Milani در 27/11/1390 | 15:07 گفت:

ببخشید منظورم به کس خاصی نیست اما کسی که بگه بارسلونا تیم نیست و پول و از این تحلیل های کودکانه معلومه از علم فوتبال چقدر سر در میاره. اونها در روزی که بازیکن هایی مثل پیکه و ژاوی رو هم ندارند با تربیت شده های مدرسه فوتبال لاماسیا همون کیفیتی رو ارائه میدن که وقتی بزرگ تر هاشون هم هستند. رئال هم همینطور ، ببین وقتی از بازیکن هایی که خودشون ساختن استفاده می کنن هیچ افت کیفیتی در بازیشون مشاهده نمی شه. همه چی پول نیست دوستان ، خشت اول چون نهاد معمار کج می رود تا ثریا دیوار کج! این وضع فعلی ماست. کلا اسیر سیاست های غلط مدیران و ضعف در مربیگری و استعدادیابی هستیم اما توهم این رو داریم که بهترین تیم در این زمینه هستیم و می نازیم بهاستعدادیابیه ونگر! در این چند سال اخیر کدوم از بازیکن هایی که ونگر به این تیم آورده واقعا استعداد ناب بودن؟!. استعدادیابی رو اون تیمی می کنه که میره روی یک بچه 12 ساله که دچار مشکل در رشد هست سرمایه گذاری می کنه و خرج دوا و درمونش رو می ده و الآن ازش بهترین استفاده رو می کنه. نه مایی که یه مقدار پولی هم که داریم میخوایم به زور خرج بازیکن هایی بکنیم که عینشون تو تیم زیادن و میخوایم فقط تعدادشون رو بالا ببریم. هر چی برد و قهرمانی کسب میکنه بارسلونا نوش جونشون ونوش جون طرفدارانشون. همین میشه که به اونا میگن رئال و بارسا و ما...

hosein در 27/11/1390 | 15:05 گفت:

دیشب داشتم بازی رو توی لاجزیره اسپورت می دیدم که گزارشگر الجزیره که طرفتار قدیمی میلان بود در مورد ارسنال گفت که ارسنالی ها قبول کنن بازی خودشونو ارائه ندادن .این به این معنی بود که اگر زمین خوب بود و تمامی بازیکنانمان را همانند میلان در اختیار داشتیم قطعا شکستشون میدادیم حالا هم هیچ اتفاقی نیوفتاده 4 تا خوردیم باشه 5تا میزنیم اگرم نزنیم بازم طوری نیست .اما طرفتاران دیگر تیم ها از اینجا که پیداست هر موقعه ارسنال بازی میکنه میشینن بازی رو میبینن که در ان واحد هم منتظر باخت ارسنال هستن هم از بازی زیبای ارسنال لذت میبرن .یکی نیست به اینه بگه به شما چه ارسنال خورد تیم ماست ما هم طرفتاراشیم .تمام بازیکنای میلان اماده بودن اما ارسنال از جورینیو گرفته تا مرتساکر کوسیلینی سانتوس ویلشر دیابی هیچکودم از اینا رو ما در اختیار نداشیم . به امید پیروزی ارسنال در دیگر رقابت ها من ارسنالیم ارسنالی می مانم وارسنالی خواهم بود و هیچ باختی مرا تکان نمی دهد

سید سجاد حسینی در 27/11/1390 | 15:01 گفت:

بین همه ی عشق های دنیا عشق است آرسنال

Farhad Rahbari در 27/11/1390 | 14:56 گفت:


مرسی رضا شاماخ! متحول شدیا

آرسنالی شدن آرسنالی موندن آرسنالی مردن لیاقت میخواد

حامد مبينى در 27/11/1390 | 14:52 گفت:

@حمید : آورین....ولی به نظر من هر دوش لیاقت میخواد

سید سجاد حسینی در 27/11/1390 | 14:49 گفت:

خدا رو شکر شبکه سه توی اخبار هیچی از بازی دیشب نگفت. اگه این طور پیش بره بازی های المپیک هم پخش نمیکنن.

رضا در 27/11/1390 | 14:46 گفت:

بسیار زیبا عشق است ارسنال
مطمن باشید میلان را میبریم در بازی برگشت یک بار سر اینتر همچین بلایی را اوردیم تو خونه ۴ بر ۰ باختیم اما در خانه اینتر ان ها را ۵ بر ۱ بردیم حالا دوباره چرا نتونیم یک بار دیگه این کار را بکنیم و یک بار دیگه تاریخ را دوباره به نفع خودمان رقم بزنیم مطمن باشید میلان را در امارات ۶ بر ۱ خواهیم برد!

arash در 27/11/1390 | 14:42 گفت:

دیشب نمیدونم چرا همه به من اس میدادن و نتیجه رو میگفتن انگار خودم نمیدیدم!!!

حمید فرازی در 27/11/1390 | 14:41 گفت:

حامد جان توپچی شدن لیاقت نمیخواد توپچی موندن لیاقت میخواد.
رضا جان قرار نیبست دیگه از جام خبری نباشه.این وضعیت ادامه خواهد داشت ولی مطمئن باش هیمشه اینجور نمیمونه

علیرضا در 27/11/1390 | 14:41 گفت:

به امید خدا 5 تا رو شاخشونه..................

حامد مبينى در 27/11/1390 | 14:38 گفت:

ماااشااالااااااااااا تپچی های با غیرت و با فهم.....توپچی شدن لیاقت میخواد که نصیب هر کسی نمیشه....ایشالا 4 تا مبزنیم و دقیقه 93 گل 5 را که از ته بسوزن :دی

حامد مبينى در 27/11/1390 | 14:37 گفت:

دیشب تا گل اولا خوردیم از طرفدار میلان ( تو دوستام 1 نفره کلا" ) تا بارسلونا و منچستر و چلسی و رئال و یووه و سپاهان و ..... همه و همه اس ام اس میدادن....والا نمیدونم چرا ...دلیلش معلومه انقدر آرسنال بزرگ هست که حتی همه بازیشا ببینن و منتظر باختش باشن....حالا به همین افراد واسه برد بارسلونا اس ام اس بدی میگن نهههههه...من ؟؟؟؟ من؟؟؟ من کی طرفداره بارسا بودم...عجب.....