چرا از دیگر سایت ها خبر نذاریم ؟

نویسنده: reza

وبلاگ من
نویسنده: reza
من منم !!!
کل بازدید: 83,624 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 تیری آنری در اولین تجربه سرمربی‌گری خودش در قامت سرمربی موناکو، با نتیجه ۲-۱ در زمین استراسبورگ شکست خورد. تیری آنری در اولین تجربه سرمربی‌گری خودش در قامت سرمربی موناکو، با نتیجه ۲-۱ در زمین استراسبورگ شکست خورد.
لباس بازیکنان و دروازه‌بانان دو تیم آرسنال و لستر سیتی برای دیدار دوشنبه شب لباس بازیکنان و دروازه‌بانان دو تیم آرسنال و لستر سیتی برای دیدار دوشنبه شب
طبق گزارش پاریس یونایتد، آرسن ونگر صحبت‌هایی با پاریس سنت ژرمن بر سر اخذ جایگاهی در باشگاه داشته است و دور بعدی مذاکرات در نوامبر برگزار خواهد شد، ونگر برای مالکان قطری باشگاه در اولویت است.آرسن ونگر بیش از هر زمان دیگری در مرکز برنامه‌های آینده پاریس سنت ژرمن جای دارد، در حالی که شرایط برای آنترو هنریک متفاوت است، پاریسی‌ها نمی‌خواهند تا پنجره نقل و انتقالات ژانویه صبر کنند و احتمالاً تا پیش از پایان سال میلادی با ونگر به توافق برسند. طبق گزارش پاریس یونایتد، آرسن ونگر صحبت‌هایی با پاریس سنت ژرمن بر سر اخذ جایگاهی در باشگاه داشته است و دور بعدی مذاکرات در نوامبر برگزار خواهد شد، ونگر برای مالکان قطری باشگاه در اولویت است.آرسن ونگر بیش از هر زمان دیگری در مرکز برنامه‌های آینده پاریس سنت ژرمن جای دارد، در حالی که شرایط برای آنترو هنریک متفاوت است، پاریسی‌ها نمی‌خواهند تا پنجره نقل و انتقالات ژانویه صبر کنند و احتمالاً تا پیش از پایان سال میلادی با ونگر به توافق برسند.
طبق گزارش ESPN، مشخص است که اونای امری با توجه به استعداد لوفتوس چیک، خواهان جذب این بازیکن به صورت دائمی است، اما باشگاه چلسی تنها با انتقال قرضی این بازیکن به صورت شش ماهه موافق است تا بتواند فصل آینده جایگاه ثابتی به او در ترکیب تیم بدهد طبق گزارش ESPN، مشخص است که اونای امری با توجه به استعداد لوفتوس چیک، خواهان جذب این بازیکن به صورت دائمی است، اما باشگاه چلسی تنها با انتقال قرضی این بازیکن به صورت شش ماهه موافق است تا بتواند فصل آینده جایگاه ثابتی به او در ترکیب تیم بدهد
طبق گزارش دیلی میل، آرسن ونگر امروز به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید باشگاه بایرن مونیخ معرفی خواهد شد....بعد از ساعاتی ،  کنفرانس مطبوعاتی کارل هاینز و اولی هونز و حسن صالحمیدزیچ مدیران باشگاه بایرن مونیخ برگزار شد و آنها با صحبت هایی که انجام دادند، شایعات پیرامون پیوستن آرسن ونگر به این باشگاه را رد کردند.
طبق گزارش دیلی میل، آرسن ونگر امروز به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید باشگاه بایرن مونیخ معرفی خواهد شد....بعد از ساعاتی ، کنفرانس مطبوعاتی کارل هاینز و اولی هونز و حسن صالحمیدزیچ مدیران باشگاه بایرن مونیخ برگزار شد و آنها با صحبت هایی که انجام دادند، شایعات پیرامون پیوستن آرسن ونگر به این باشگاه را رد کردند.
طبق گزارش فوتبال لندن، سوکراتیس پاپاستاتوپولوس در حین بازی یونان و فنلاند که عصر روز دوشنبه برگزار شد دچار آسیب دیدگی شده است. این دفاع مرکزی با تجربه‌ی یونانی در جریان دیدار یونان و فنلاند از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شده است و در حال حاضر این سوال مطرح است که آیا از لحاظ جسمانی و فیزیکی به بازی با لستر سیتی خواهد رسید یا خیر. طبق این شرایط پیش آمده راب هولدینگ و شکودران موستافی تنها مدافعان مرکزی در دسترس آرسنال هستند، و امری برای خرید تابستانه‌ی خود دعا خواهد کرد تا هر چه سریع‌تر به شرایط بازی بازگردد. طبق گزارش فوتبال لندن، سوکراتیس پاپاستاتوپولوس در حین بازی یونان و فنلاند که عصر روز دوشنبه برگزار شد دچار آسیب دیدگی شده است. این دفاع مرکزی با تجربه‌ی یونانی در جریان دیدار یونان و فنلاند از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شده است و در حال حاضر این سوال مطرح است که آیا از لحاظ جسمانی و فیزیکی به بازی با لستر سیتی خواهد رسید یا خیر. طبق این شرایط پیش آمده راب هولدینگ و شکودران موستافی تنها مدافعان مرکزی در دسترس آرسنال هستند، و امری برای خرید تابستانه‌ی خود دعا خواهد کرد تا هر چه سریع‌تر به شرایط بازی بازگردد.
لورن کوشیلنی مدافع فرانسوی باشگاه آرسنال رسما از بازی های ملی خداحافظی کرد. لورن کوشیلنی مدافع فرانسوی باشگاه آرسنال رسما از بازی های ملی خداحافظی کرد.
مدیر آتلانتا یونایتد: آرسنال باید مبلغ پیشنهادی خود برای میگل آلمیرون را حداقل سه برابر کند . دارن ایلز مدیر باشگاه آتلانتا یونایتد: خبرهایی مبنی بر علاقه‌ی باشگاه آرسنال به آلمیرون به گوش من رسیده است و گفته می‌شود این تیم قصد دارد پیشنهادی ۱۱ میلیون پوندی برای این بازیکن ارائه دهد.پیش از هر چیز باید بگویم آرسنال باید حداقل پیشنهادش را سه برابر کند تا راضی بشوم درباره‌ی این انتقال فکر کنم. مدیر آتلانتا یونایتد: آرسنال باید مبلغ پیشنهادی خود برای میگل آلمیرون را حداقل سه برابر کند . دارن ایلز مدیر باشگاه آتلانتا یونایتد: خبرهایی مبنی بر علاقه‌ی باشگاه آرسنال به آلمیرون به گوش من رسیده است و گفته می‌شود این تیم قصد دارد پیشنهادی ۱۱ میلیون پوندی برای این بازیکن ارائه دهد.پیش از هر چیز باید بگویم آرسنال باید حداقل پیشنهادش را سه برابر کند تا راضی بشوم درباره‌ی این انتقال فکر کنم.
طبق گزارش اسکای اسپرت، تیری هانری در حال انجام مراحل پایانی مذاکرات با باشگاه موناکو برای جانشینی لئوناردو یاردیم است، به نظر می‌رسد تا ۴۸ ساعت آینده این انتقال رسما اعلام می‌شود. طبق گزارش اسکای اسپرت، تیری هانری در حال انجام مراحل پایانی مذاکرات با باشگاه موناکو برای جانشینی لئوناردو یاردیم است، به نظر می‌رسد تا ۴۸ ساعت آینده این انتقال رسما اعلام می‌شود.
رادیو مونته کارلو (RMC):  سران باشگاه پاریس سنت ژرمن ملاقات هایی به صورت خصوصی با آرسن ونگر انجام داده اند تا از او در یکی از پستهای ورزشی باشگاه استفاده کنند. با این وجود هنوز نشانه ای از توافقی سریع وجود ندارد، اما سیاست گذاران باشگاه پاریسی می‌خواهند به ونگر یک پست ورزشی را پیشنهاد دهند که الزاما مدیریت فوتبال نیست، به او احتمالا پستی پیشنهاد خواهد شد که در سلسله مراتب باشگاه، یک رتبه پایین تر از ناصر الخلیفی خواهد بود. رادیو مونته کارلو (RMC): سران باشگاه پاریس سنت ژرمن ملاقات هایی به صورت خصوصی با آرسن ونگر انجام داده اند تا از او در یکی از پستهای ورزشی باشگاه استفاده کنند. با این وجود هنوز نشانه ای از توافقی سریع وجود ندارد، اما سیاست گذاران باشگاه پاریسی می‌خواهند به ونگر یک پست ورزشی را پیشنهاد دهند که الزاما مدیریت فوتبال نیست، به او احتمالا پستی پیشنهاد خواهد شد که در سلسله مراتب باشگاه، یک رتبه پایین تر از ناصر الخلیفی خواهد بود.

چرا از دیگر سایت ها خبر نذاریم ؟

چرا از دیگر سایت ها خبر نذاریم ؟


من چند تا فایده ی این کار رو میگم اگه مخالفین نظر بدین

1 همه سایتهای دیگر رو بلد نیستند. مثلا خودم 2 ماه سایت گل را از طریق همین سایت میشناسم . بازدید 100 نفر تا ماکسیموم 500 نفر از این پست ها سندی بر درستی این قضیه است

2 بچه ها تو اون سایت ها که نظر نمیتونند بدن ولی اینجا با این جمع خالص ارسنالی با تبادل نظر سرگرم میشیم

3 کلیک خور سایت بالا میره

4به جای اینکه چندین سایت بریم این سایت را چندین بار می رویم (گاج!!!!!!)

5 همه نمی تو نند تر جمه کنند و اخبار دست اول خارجی بذارن و خیلی هم دوست دارن تو این کار اطلاع رسانی شریک باشند

تذکر : حتما منبع رو بنویسید که نگن دزدی ادبی شده
اصلا مگه مسابقه پست نویسی داریم هدف فقط اطلاع رسانی هستش همین
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

sam baygan در 24/9/1390 | 19:19 گفت:

آبرومون میره اگه چار نفر بیان ببینن درباره چه چیزایی دارم بحث میکنیم!

sam baygan در 24/9/1390 | 19:17 گفت:

"شما نمی تونید از طرف همه صحبت کنید و بگید همه این سایت ها رو بلد هستند من که خودمئ مثال زدم که ."
یعنی میخوای بگی کسی سایت گل فارسی و ورزش3 (که خودش کپی پیست گل فارسیه) رو نمیشناسه؟؟؟شوخی که نمیکنی؟!
منم که گفتم اگه میخواین از این سایتها و کلا سایتهای خبری (به دلیل همون دلایلی که گفتم) متن کپی بشه بهتره منبع ذکر بشه.این از این.

اما راجع به سایت دوست وبرادر گانرزتراست!که اغلب دوستان باهاش آشنایی دارن و از امکانات اونجا استفاده هایی میبرن تا اونجا که من میدونم مدیر سایت ما و اونجا تو گذشته نه چندان دور با هم بودن و به یه سری دلایلی از هم جدا شدن(جدایی کاری!).اینجا شد برا آرمان و اونم رفت دنبال روزی خودش! اخبار اونجا اکثرا(تقریبا 99 % موارد) زودتر از این سایت قرار میگیره و محیطشم صمیمی تر از ایجاست.برا همینه اینقد ازون سایت اینجا اسم برده میشه.همون سایت فارسی آرسنالی.اینو برا اونایی گفتم که احتمالا نمیشناسنش!

"در ظمن همه که وقت ندارن نظر بدن و اگر هم نگاه کنید نظر ها رو فقط افراد خاصی میدن که دیگه همه اونا رو میشناسند . شاید اصلا افراد دوست ندارن نظر بدن وپس خواهشا به جای دیگران صحبت نکنید"
بحث وقت داشتن یا نداشتن مطرح نیس.بحثی که شد درباره تناسب تعداد بازدید و نظراته که ربطی به این مطلبی که شما اشاره کردی نداره
مطلب دیگه بحث ماهیت وبلاگ و وبلاگ نویسیه که سعید عزیز خیلی قشنگ توضیح داده و من دیگه حرفی راجع بهش نمیزنم.
دوست گلم تمام این حرفایی که ما میزنیم برا اینه که دوست داریم این سایت بهترو بهتر بشه و تمام اینا فقط پیشنهاده و نه چیز دیگه.حالا هر کس میتونه خودش برداشت درستو انجام بده.
اگه بازم مخالفی بگو!

علی ارشدی در 24/9/1390 | 18:52 گفت:

دوست عزیز من با کپی پیست چی گفتم؟؟؟

علی ارشدی در 24/9/1390 | 18:52 گفت:

دوست عزیز من با کپی پیست چی گفتم؟؟؟

reza در 24/9/1390 | 18:40 گفت:

فکر نمی کنم ما حرف همدیگر رو بفهمیم شما میگی با این پستها ارزش سایت پایین میادشبعدش از یک پست شوخی طرفداری میکنی . من میگم باید منبع ذکر بشه بعدش علی اقا با کپی پست این چیزا رو میگه

Saeed Milani در 24/9/1390 | 17:25 گفت:

اتفاقا وبلاگ نویسی یعنی همین ، اینجا جای اخبار نیست دوست عزیز! خبر هم یهک بخش مجزا داره که میتونید اخبارتون رو در اون قسمت ارسال کنید ، همین چیزی که اسمش رو میذاری بی ربط! مفهوم نزدیکتری به وبلاگ نویسی داره تا کپی کردن اخبار از این طرف و اونطرف! متاسفانه دوستان اصلا با مفهوم وبلاگ و بلاگ نویسی آشنایی ندارند! هر چیزی یه قاعده ای داره ولی ما ایرانی ها متاسفانه حاضر به پذیرفتن چیزی جز عقاید خودمون نداریم! اخبار جاش توی قسمت اخباره ، تحلیل و درد دل و تراوشات ذهن کاربران جاش توی قسمت بلاگ هاست ، این حرف من نیست ، قاعده است ، قانونه ، حالا دیگه خود دانید!

علی ارشدی در 24/9/1390 | 15:25 گفت:

در مورد قسمت آخر حرفات یعنی "به نظر من این پست ها خیلی بهتر از دیگر پست ها هستش که یا هیچ ربطی به ارسنال ندارن مثل( فوتبال کثیف) ویا حشو و شوخی هستند ( مثلا پست ویلشرن رفت که خود اقا ارمان هم توش نظر داد و گفته بود یعنی جی !!! یا اصلا بعضی ها احساس نفرتشون رو با ف ح ش بیان میکنند" موافقم این ولی انتخاب بین بد و بدتره
اگر این کپی کردن با ذکر منبع باشه باز جای دفاع داره ولی در نهایت بازم درست نیست خوبه از قسمت کاربری برید و قسمت قوانین رو بخونید تا بهتر متوجه بشید چی میگم

reza در 24/9/1390 | 14:41 گفت:

من که گفتم منبع حتما باید منبع ذکر بشه بعدش شما نمی تونید از طرف همه صحبت کنید و بگید همه این سایت ها رو بلد هستند من که خودمئ مثال زدم که . مطلب بعد که داخل سایت های دیگه که همه کامنت دارن همه ارسنالی هستند ؟ تعداد نظر ها یک سوم ایجا هست ؟ همه همدیگرو مثل اینجا میشناسند و با عقاید هم تا حدودی اشنا هستند ؟ بعدش در مورد کلیک خور سایت : فکر می کنید سایت رسمی ارسنال چی جوری بپمحبوب ترین سایت ورزشی شده ؟ با امار نه اوراد . در مورد .این قسمت سایت یک قسمت تقریبا غیر رسمی هستش و ارزش سایت بیشتر به قسمت اخباری هست که تو صفحه ای اصلی هست و همیشه هم اخبار رو زود تر از دو سایتی که گفتی می نویسه و اصلا هم بعید نیست دیگران او نا از سایتمون مطلب بگیرن !!!!!در ظمن همه که وقت ندارن نظر بدن و اگر هم نگاه کنید نظر ها رو فقط افراد خاصی میدن که دیگه همه اونا رو میشناسند . شاید اصلا افراد دوست ندارن نظر بدن وپس خواهشا به جای دیگران صحبت نکنید . کلا به نظر من این پست ها خیلی بهتر از دیگر پست ها هستش که یا هیچ ربطی به ارسنال ندارن مثل( فوتبال کثیف) ویا حشو و شوخی هستند ( مثلا پست ویلشرن رفت که خود اقا ارمان هم توش نظر داد و گفته بود یعنی جی !!! یا اصلا بعضی ها احساس نفرتشون رو با ف ح ش بیان میکنند) بعدش اقا سام بی سایر نظر ها نگاه کن اکثرا موا فق هستند

reza در 24/9/1390 | 14:41 گفت:

من که گفتم منبع حتما باید منبع ذکر بشه بعدش شما نمی تونید از طرف همه صحبت کنید و بگید همه این سایت ها رو بلد هستند من که خودمئ مثال زدم که . مطلب بعد که داخل سایت های دیگه که همه کامنت دارن همه ارسنالی هستند ؟ تعداد نظر ها یک سوم ایجا هست ؟ همه همدیگرو مثل اینجا میشناسند و با عقاید هم تا حدودی اشنا هستند ؟ بعدش در مورد کلیک خور سایت : فکر می کنید سایت رسمی ارسنال چی جوری بپمحبوب ترین سایت ورزشی شده ؟ با امار نه اوراد . در مورد .این قسمت سایت یک قسمت تقریبا غیر رسمی هستش و ارزش سایت بیشتر به قسمت اخباری هست که تو صفحه ای اصلی هست و همیشه هم اخبار رو زود تر از دو سایتی که گفتی می نویسه و اصلا هم بعید نیست دیگران او نا از سایتمون مطلب بگیرن !!!!!در ظمن همه که وقت ندارن نظر بدن و اگر هم نگاه کنید نظر ها رو فقط افراد خاصی میدن که دیگه همه اونا رو میشناسند . شاید اصلا افراد دوست ندارن نظر بدن وپس خواهشا به جای دیگران صحبت نکنید . کلا به نظر من این پست ها خیلی بهتر از دیگر پست ها هستش که یا هیچ ربطی به ارسنال ندارن مثل( فوتبال کثیف) ویا حشو و شوخی هستند ( مثلا پست ویلشرن رفت که خود اقا ارمان هم توش نظر داد و گفته بود یعنی جی !!! یا اصلا بعضی ها احساس نفرتشون رو با ف ح ش بیان میکنند) بعدش اقا سام بی سایر نظر ها نگاه کن اکثرا موا فق هستند

علی ارشدی در 24/9/1390 | 14:22 گفت:

ماشالله همه حرف ها رو سام و سعید گفتن من فقط اینو اضافه کنم که اگه می خواید خبر بذارید لا اقل از سایت های انگلیسی زبان خبر رو ترجمه کنید که به قول خودتون کسانی که انگلیسی شون ضعیفه بتونن در جریان اخبار باشن وگرنه کپی کردن از ورزش 3 و گل فارسی که لطفی نداره چون همه میشناسن این سایت ها رو و میرن سر میزنن چرا باید اخبارشون عینا اینجا کپی بشه؟

بلاگ نه برای انتقال اخبار بلکه برای نوشتن خود شخصه همین الان برید وبلاگ های ما رو ببینید مثلا وبلاگ هایی که تحت پوشش بلاگفا هستند اکثر مطالب کپی شده میذارن و عده معدودی از خودشون می نویسن این اصلا جالب نیست

sam baygan در 24/9/1390 | 13:43 گفت:

من دلیل این حرفمو که چرا مطالب از یه سایت فارسی آرسنالی دیگه کپی نشه رو گفتم.این کار از نظر اخلاقی درست نیست.اون سایت چند نفر رو به عنوان مترجم داره که میان وقت میذارن اخبارو ترجمه میکنن و براش زحمت میکشن.برا این مهارتشونم زحمت کشیدن و حق طبیعیشونه که زحماتشون به همین راحتی هدر نره(کپی کردن مطلب بدون ذکر منبع).شما وقتی برا یه کار زحمت میکشی و براش وقت میذاری،بعد میبینی که یکی دیگه بدون زحمت میاد ازش استفاده میکنه چه حالی بهت دس میده؟
حالا نکته مهم اینه که اینجا سایت رسمی آرسناله و اینجا به قول آقا سعید باید منبع اخبار سایتای دیگه باشه نه اینکه مطالبشو حاضر و آماده با چن تا کلیک از سایتای دیگه بگیره.این کم کاری مسئولای سایتمونه که تقریبا سایتو به امون خدا ول کردن و هرچن وقت یه بار میان یه سری میزنن.چرا ما نباید بلافاصله بعد اینکه اخبار تو سایت اصلی آرسنال میادو اینجا داشته باشیم و بریم تو یه سایت دیگه دنبالش بگردیم؟
این در مورد یه سایت آرسنالی.اما به خاطر مشکلاتی جلوی پای بچه هاست مثل این که همه نمیتونن به هر دلیل بازیای تیمو ببینن و وقت نوشتن مطالب تحلیلی رو ندارن و یا نمیتونن به راحتی یه خبرو ترجمه کنن،تو این وضعیت،اگه خبر از یه سایت عمونی فوتبال گرفته بشه عیی نداره(با ذکر منبع).بالاخره باید یه جوری اخبار جدید به همه برسه.
یه پیشنهادم که دادم این بود که مثل بچه های دیگه بیایم اخبارو تیتروار قرار بدیم که این کار هم باعث میشه خبر بدون کلمات اضافه بیان بشه،پستها بیخود هدر نره و وقت زیادیم از طرف نگیره.لازم نیست که عین متن ترجمه بشه.
درضمن همونطور که سعید جان گفته همه سایتای دیگه رو بلدن و ازشون هر روز دیدن میکنن.
به نظر من اگه اینکار انجام بشه و پیشنهاد داده بشه تا سایت پربارتر شه نه اینکه اونو به سایت آماده خور تبیدیل کنیم،اینجوری میتونیم یه سایت در حد سایت رسمی باشگاه داشته باشیم.

حمید فرازی در 24/9/1390 | 13:04 گفت:

اگه تونستی دکترو راضی کنی منم موافقم.البته اینجور نشه که هرخبریو بخوایم پست کنیم.بهتره خبرای مهم تر و کوناه ترو بذاریم.

Saeed Milani در 24/9/1390 | 12:59 گفت:

واما در مورد نکاتی که گفتی ، 1- همه این دو تا سایتی که اخبار از روش کپی و پیست میشه رو بلدن ، سایت ورزش3 و سایت گل!
2-داخل سایت گل هم بخش کامنت گذاری وجود داره و این فقط مختص سایت ما نیست. هرچند به قول شما روی هر پست از 100 تا 500 کلیک داریم ، اما تعداد کامنت ها اسفباره! و نشون می ده برای خیلی ها اصلا مهم نیست ای اخبار یا نظری ندارند ، چون همیشه یه عده خاص هستند که نظر می دن.
3- کلیک خور سایت به قول شما بالا بره چه سودی داره؟ من که متوجه نشدم. جایزه می دن نهایتا به سایت ، که با این تعداد کلیک اصلا تو 100 سایت برتر هم قرار نمی گیره.
4-رفتن سایت های دیگه نه تنها عیب نیس بلکه باعث باز شدن ذهن و دید آدم می شه و می تونیم با انواع نگارش و دیدگاه های مختلف هم آشنا بشیم ، همچنین سایت های جدیدتر و بیشتر.
5- درسته ، همه ترجمه بلد نیستند ، اما همه انشا نوشتن رو بلدن دیگه ایشالا نه؟! یه مطلب یا موضوع رو در نظر بگیرید و یه مطلب شیک و تر و تمیز یا یک تحلیل قوی و با دلیل در بارش بنویسید اونوقت ببینید ارزش سایت چقدر بیشتر میشه.
مرسی و متشکر ، در پایان بازهم می گم این ها پیشنهاد هستند و نهایتا هرکسی در کار خویش مختار است.

Saeed Milani در 24/9/1390 | 12:50 گفت:

با کمال احترم ، اول باید مفهوم بلاگ نویسی رو درک کنیم ، اینجا بلاگ هست ، من خودم یکی از کسانی بودم که اخبار رو می ذاشتم قبلا و توی پست های اخیرم فقط تحلیل و مطالب ترجمه رو گذاشتم ، چون با کپی و پیست کردن اخبار اون هم از سایتهایی که همه بلدن ، فقط وزن سایت پایین میاد و از اعتبارش کم میشه. چرا ما از جاهای دیگه مطلب بگیریم؟ بذارین این ستون اینقدر پربار باشه که اون ها بیان از مطالب ما استفاده کنن. البته هرکسی می تونه هرچی دلش می خواد بنویسه اما به قول شما جایزه نمی دن برای پست گذاشتن بیشتر ، پس چه بهتر اگه پستی هم می خواد ارسال بشه در خور نام آرسنال و سایت باشه.

رضا کاظمی در 24/9/1390 | 09:51 گفت:

موافقم باهات

سید امین هاشمی در 24/9/1390 | 09:20 گفت:

رضا جان شماره 4خیلی باحال بود ممنون داداش