قابل توجه همه!

نویسنده: سیدعلی موسوی امامزاده

وبلاگ من
نویسنده: سیدعلی موسوی امامزاده
سلام.من بچه بوشهرم.دقیقا به یاد ندارم از کی توپچی ام!!!!!!!ولی از وقتی خودمو فوتبالو شناختم همیشه خدا آرسنال و سیاستای ونگرو دوس داشتم تا دلتون بخواد پای بازی آرسنال حالم خراب شده و یا گریه کردم! از فینال لیگ قهرمانان 2006-تمام باختامون به چلسی یونایتد لیورپول-تاباخت4-2 به لیورپول تو لیگ قهرمانان2007 پارسال که دیگه نور علی نور بود مخصوصا باخت به اسپرز و بیرمنگام و تساوی با نیوکاسل خلاصه-تا اوجایی که درست باشه پشت ونگر و آرسنالم!
کل بازدید: 12,455 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
اسکای اسپورت گفته که صحنه اصلا چک هم نشده! افراد زیادی در شبکه مجازی واکنش نشون دادن به این تصمیم عجیب داور اسکای اسپورت گفته که صحنه اصلا چک هم نشده! افراد زیادی در شبکه مجازی واکنش نشون دادن به این تصمیم عجیب داور
در چنین روزی یعنی ۱۸ اکتبر ۲۰۰۵، تیری آنری با زدن دو گل در مقابل اسپارتا پراگ توانست صد و هشتاد و ششمین گل خود را به ثمر برساند و رکورد گلزنی ایان رایت را شکست دهد و به تنهایی به عنوان بهترین گلزن تاریخ آرسنال شناخته شود. در چنین روزی یعنی ۱۸ اکتبر ۲۰۰۵، تیری آنری با زدن دو گل در مقابل اسپارتا پراگ توانست صد و هشتاد و ششمین گل خود را به ثمر برساند و رکورد گلزنی ایان رایت را شکست دهد و به تنهایی به عنوان بهترین گلزن تاریخ آرسنال شناخته شود.
لنو:"وقتی بعد از قرنطینه به اینجا آمدیم ۳ ۰ باختیم و شانسی نداشتیم ولی امروز بازی بسیار نزدیک بود و می توانستیم مساوی کنیم یا حتی ببریم.ما در مسیر درست هستیم و سیتی هم این را حس کرده است." لنو:"وقتی بعد از قرنطینه به اینجا آمدیم ۳ ۰ باختیم و شانسی نداشتیم ولی امروز بازی بسیار نزدیک بود و می توانستیم مساوی کنیم یا حتی ببریم.ما در مسیر درست هستیم و سیتی هم این را حس کرده است."
 اسطوره ایان رایت راجع به اوبا : برای ما هواداران آرسنال، وقتی بیشتر از هر زمانی به تو احتیاج داشتیم، و در زمانی که دیده بودیم اسطوره ها وقتی به آنها احتیاج داشتیم ترکمان کردند، تو برای ما تا ابد مقام اسطوره را داری. عاشقتم کاپیتان. اسطوره ایان رایت راجع به اوبا : برای ما هواداران آرسنال، وقتی بیشتر از هر زمانی به تو احتیاج داشتیم، و در زمانی که دیده بودیم اسطوره ها وقتی به آنها احتیاج داشتیم ترکمان کردند، تو برای ما تا ابد مقام اسطوره را داری. عاشقتم کاپیتان.
در دوران جوانی من هم هوادار بوده‌ام، من احساس آنها را درک میکنم وقتی تیم برنده میشود یا شکست میخورد. من آنها را میفهمم و دلیل ماندن من همین است. چون من عاشق آنها هستم در دوران جوانی من هم هوادار بوده‌ام، من احساس آنها را درک میکنم وقتی تیم برنده میشود یا شکست میخورد. من آنها را میفهمم و دلیل ماندن من همین است. چون من عاشق آنها هستم
پیر امریک اوبامیانگ در مورد جام‌های بیشتر: "احساس خیلی خوبی است.  اول از همه ، من باید بگویم تولدت مبارک برادر [نایلز].  او بهترین بازیکن مسابقه بود ، من واقعاً برای او خوشحالم ، او شایسته آن است.  ما این جام را خواهیم گرفت و این بار امیدوارم که آن را رها نکنم! "  [مصاحبه با BT قبل از لیفت کردن جام بود] پیر امریک اوبامیانگ در مورد جام‌های بیشتر: "احساس خیلی خوبی است. اول از همه ، من باید بگویم تولدت مبارک برادر [نایلز]. او بهترین بازیکن مسابقه بود ، من واقعاً برای او خوشحالم ، او شایسته آن است. ما این جام را خواهیم گرفت و این بار امیدوارم که آن را رها نکنم! " [مصاحبه با BT قبل از لیفت کردن جام بود]
 آرسن ونگر درباره محمد الننی : "او یک بازیکن در خدمت تیم خارق العاده است و اگر مصری باشید ، به کشور شما اعتبار داده است. او یک پسر خارق العاده است ، ما او را در اینجا دوست داریم." آرسن ونگر درباره محمد الننی : "او یک بازیکن در خدمت تیم خارق العاده است و اگر مصری باشید ، به کشور شما اعتبار داده است. او یک پسر خارق العاده است ، ما او را در اینجا دوست داریم."
✅ ونگر اخبار مربوط به احتمال جانشینی مربی تیم ملی هلند را تکذیب کرد و گفت: من در حال حاضر برای فیفا کار میکنم و در دسترس نیستم... واقعا نمی‌دانم این خبرها از کجا میآیند. هیچکس با من تماس نداشته است. ✅ ونگر اخبار مربوط به احتمال جانشینی مربی تیم ملی هلند را تکذیب کرد و گفت: من در حال حاضر برای فیفا کار میکنم و در دسترس نیستم... واقعا نمی‌دانم این خبرها از کجا میآیند. هیچکس با من تماس نداشته است.
💢 به نقل از برخی خبرگذاری‌ها آرسنال و لیل بر سر مبلغ ۳۰ میلیون یورو برای گابریل به توافق رسیده‌اند و گابریل فردا تستهای پزشکی پیش از قرارداد را خواهد گذارند.

💢آرسنال قصد دارد در صورت مهیا شدن شرایط در هفته آینده اقدامات مربوط به فعال کردن بند آزادسازی توماس پارتی را انجام دهد. پیش از این اتلتیکو گفته بود تنها با فعالسازی بند آزادسازی قرارداد حاضر به فروش توماس پارتی میباشد.

💢 برخی از خبرگزاری‌ها مبلغ توافق شده برای خرید گابریل دفاع لیل را رقمی بین ۲۳ تا ۲۵ میلیون یورو اعلام کرده اند، اما چیزی که تقریبا همه روی آن اتفاق نظر دارند این است که باید گابریل را آرسنالی بدانیم زیرا او به زودی تستهای پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت و با قراردادی ۵ ساله به آرسنال ملحق خواهد شد. 💢 به نقل از برخی خبرگذاری‌ها آرسنال و لیل بر سر مبلغ ۳۰ میلیون یورو برای گابریل به توافق رسیده‌اند و گابریل فردا تستهای پزشکی پیش از قرارداد را خواهد گذارند. 💢آرسنال قصد دارد در صورت مهیا شدن شرایط در هفته آینده اقدامات مربوط به فعال کردن بند آزادسازی توماس پارتی را انجام دهد. پیش از این اتلتیکو گفته بود تنها با فعالسازی بند آزادسازی قرارداد حاضر به فروش توماس پارتی میباشد. 💢 برخی از خبرگزاری‌ها مبلغ توافق شده برای خرید گابریل دفاع لیل را رقمی بین ۲۳ تا ۲۵ میلیون یورو اعلام کرده اند، اما چیزی که تقریبا همه روی آن اتفاق نظر دارند این است که باید گابریل را آرسنالی بدانیم زیرا او به زودی تستهای پزشکی را پشت سر خواهد گذاشت و با قراردادی ۵ ساله به آرسنال ملحق خواهد شد.
مربی جدید بارسلونا از اظهار نظر در مورد کوتینیو خودداری کرده اما مشخص است می‌خواهد تیمش را بر اساس "دی‌یانگ" بچیند.با توجه به مجموعه گزارشات موجود ...‌ می‌توان همچنان به انتقال دیر هنگام فیلیپ به آرسنال امیدوار بود. انتظار می‌رود طی هفته پیش‌رو گابریل معرفی شود. آرسنال احتمالا چند بازیکن از جمله سوکراتیس، گندوزی، توریرا  (و احتمالا لاکازت) را بفروشد و در خرید بعدی توماس پارتی را به لندن بیاورد و در نهایت کوتینیو به یک توپچی تبدیل شود.

☝️ پاراگراف آخر مجموعه‌ای از گزارشات از تعدادی توئیت و خبر از پایگاه‌های مختلف خبری است و فعلا چیزی قطعی نیست. مربی جدید بارسلونا از اظهار نظر در مورد کوتینیو خودداری کرده اما مشخص است می‌خواهد تیمش را بر اساس "دی‌یانگ" بچیند.با توجه به مجموعه گزارشات موجود ...‌ می‌توان همچنان به انتقال دیر هنگام فیلیپ به آرسنال امیدوار بود. انتظار می‌رود طی هفته پیش‌رو گابریل معرفی شود. آرسنال احتمالا چند بازیکن از جمله سوکراتیس، گندوزی، توریرا (و احتمالا لاکازت) را بفروشد و در خرید بعدی توماس پارتی را به لندن بیاورد و در نهایت کوتینیو به یک توپچی تبدیل شود. ☝️ پاراگراف آخر مجموعه‌ای از گزارشات از تعدادی توئیت و خبر از پایگاه‌های مختلف خبری است و فعلا چیزی قطعی نیست.

قابل توجه همه!

واسا بینم، واسا بینم.
با تمام دوستانی دارم که میان تو این سایت و پست میذارن.





واسا بینم، واسا بینم.
با تمام دوستانی دارم که میان تو این سایت و پست میذارن.
خواهش میکنم احترام خودتونو نگه دارین و پاتونو از گلیمتون درازتر نکنید. میدونین چیه؟ هر کی خوب تو سایتای بریتانیایی یا انگلیسی زبان گشته باشه، میدونه که سایتای ایرانی تنها سایتایی هستن که هر کی هر چی دلش میخواد میگه و خیلیا حقوق مربی و بازیکنان رو رعایت نمیکنن!!! در حالیکه تو تمام مناطق دیگه، با این موضوعات خیلی راحت و منطقی برخورد میکنن.:NO
من کاملا با فرهود و به ویژه با آقا حسین موافقم!!! آخه بابا با انصافا اونوقت که رلبین گل میزد، کجا بودید؟ درسته که به عنوان مهاجم وظیفشه اما آخه مرد مومن خودتم خوب میدونی که تا صد سال امثال شماک و ... نمیتونستن همچین کاری کنن؟ حالا هم که دو بازیکن( لوکاس و ژیرو ) اومدن، اینو میگین!!!!!! که مطمئنم به همین سادگی و تو فصل اول، این دو هم تا صد سال عمرا بتونن! مگه الکیه 8 سال تجربه؟؟!!!!!!!!! مگه شوخیه که با دو کلام امثال شما بره؟؟؟ راه باز جاده دراز هررررررررررررررررررررررررابین بمون!رریییی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آقای عزیز حتی اگه بره هم شما حق ندارین توهین کنین.@:
من خودم بچه جنوبم؛ بچه بوشهر. معمولاً جنوبیا به خونگرمی، مهمون نوازی، خوش رفتاری و صبر حوصله معروفن.
نه این که تا هنوز تقی به توقی نخورده رو سر کسی خراب شن!!!!!!
با تمام احترامی که برا کینگ آنری قائلم، میخوام بدونم که چیکار کرده که رابین نکرده؟ مگه همه چی به کمیته؟ پس کیفیت چی؟ مگه همش تعداد گله؟ فراموش نکنید که اونوقت که تیری آنری رو دور بود، با Back four، با ویرا، پارلر، پتیت، با پیرز، برگ کمپ،لیونبرگ و .... پشتیبانی میشد! نه تیم کنونی! که نوپاست.هنر اون نیست که وقتی تیم همه رو میروفه و میره وتمام بازیکنا فوق ستاره ان و آخرم قهرمان شه، کسی واسش گل بزنه که هنر اونه که با نظام سرمایه داری امروز و این همه ریخت و پاش امثال سیتی و در حالیکه تیم سومه، کسی آقای گلش شه!!!
ضمن این که کاری کنین که این تو ذهنتون نقش ببنده : در حال حاضر "رابین ون پرسی" با زدن 35 گل در یک سال (2011) بالاتر از همست حتی آنری!!! مگه یادتون رفته؟؟؟؟ آخه بازیکن چیکار کنه وختی تیم نتیجه نمیگیره؟؟؟؟
مثال بارزی میزنم : هممون اینو خوب میدونیم که به نسبت سن و سال، مانوئل نویر اگه چیزی از بوفون و کاسیاس بیشتر نداشته باشه، کمترم نداره! اون حقیقتا یکی از بهترین سنگرباناست؛ حالا وختی آلمان بد شانسی میاره و با تغییر نادرست تاکتیک یا هر چیزه دیگه حذف میشه، نویر چجوری بیاد و بهترین دروازه بان اروپا شه؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
معلومه که جایزه رو به یکی از اون دو میدن ولی هرگز چیزی از ارزشای نویر کم نخواهد شد.
اینو همیشه یادمون باشه ما اینور دنیا تو خونه خودمون نشستیمو به راحتی کارشناسانه این و اونو نقد میکنیم یا ایطور به باد بی حرمتی میگیریم در حالیکه اونا اونجا خیلی خیلی خوب میدونن دارن چیکار میکنن!!! رابین تا حالا کارشو خیلی هم خوب انجام داده اگه بره هم حق داره!!! فقط خدا میدونه من آرسنال و اونو چقد دوس دارم ولی وقتی تیم جام نمیاره و بازیکن هم همه جا میخوانش و میتونه بره افتخارات جامی آمار و ارقامی کسب کنه و در حالیکه 9-28 سالشه و کم کم عمره فوتبالیش داره سر میاد، چرا بمونه و آخرشم هیچ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
لطفا از امثال آقای آنری و ویرا هم " بت " نسازین؛ اونام اگه مرد بودن و خیلی تیمو میخواستن، ترکش نمیکردن و مثه برگ کمپ بزرگ کنارمون میموندن تا ابد!!!
در حالیکه قضیه رابین برای اونام صادقه! اونام یه جورایی حق دارن! چی شد؟؟؟ هیچ، تیری تا سال 2007 تو دنیا به هر افتخار ممکنی رسیده بود جز 2 تا : !!!! جام قهرمانان باشگههای اروپا و جام قهرمانان باشگاههای دنیا! که آرسنالو ول کرد با بارسا به این دو هم رسید!!! به همین سادگی! کلکسیون تکمیل!!!!!
حالا انصافا شما چجور میخواین رابینی که نه تو رقابت های ملی نه با آرسنال( بغیر اتحادیه 2005) هیچ جامی نیاورده تو تیم بمونه؟؟؟؟؟؟ بخدا داریم حرف زور میزنیم!!! این طبیعت و غریزه هر بازیکنیه که افتخار و جام بخواد؛ قهرمانی و خوشحالی بخواد!!! اون مسی که میگه تا ابد تو بارسا میمونم یا امثاله، دارن جام درو میکنن!!! یا دست کم هر سال یه جام، فقط یه جام میارن!
ویرا چی؟ ویرا چی شد؟ هیچ، با تمام احترامی که برای کاپیتان و کمر سابق تیممون قائلم، باید بگم که یکی از بی غیرتانه ترین مصاحبه های دنیا مال خودشه!!! اونوقت که در اومد گفت یکی از بزرگترین اشتباهات عمرم این بود موقعی که تو آرسنال بودم و رئال خواستم، نرفتم و تو آرسنال موندم!!! هر چند که رئالم اونوقت(2003-2006) زیر سایه بارسا بود وجام نمیگرفت، اما اگه اون اعلام نارضایتی و رفتن میکرد، از کجا معلوم که همون خود بارسا که اون زمان جام میبرد یا تیمایی مثه چلسی و ... برا مزایدش صف نمیکشیدن؟؟؟!!!!!!!

اون نصری  تازه به دوران رسیده  و ناسپاس و سسک چی؟ در حالیکه فقط 4-23 سال داشتن و راه درازی تو آرسنال در پیش، ول کردن و در رفتن!!!

داستان اینه عزیزان من!!!

و در آخر به عنوان کوچیکترین آرسنالی، خدمت تمام هواداران و هواخوهان تیم اعلام میکنم که : هیچ کس مجبور نیست طرفدار آرسنال باشه و اگه کسی هم ناراضیه و دوس نداره، میتونه ولش کنه!!! و به قول خودتون( مقابله ی به مثل) راه باز و جاده دراز..............

تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

سعيد توپچي در 12/4/1391 | 22:29 گفت:

درست ميگي
ولي آقاجون من هانري وقتي رفت که آدبايور و سسک و ... بودن و بقول شما کينگ هنري! نقطه اتکاء تيم نبود ولي ونپرسي منجي تيممونه دقيقا عين سسک پارسال، اگه بره داغش برا هميشه بدلمون مي‌مونه البته درسته آقاي گل فرانسه رو با زحمات ونگر خريديم ولي کو تا جا بيفته؟ ونپرسي منجي تيممونه نبايد بسادگي سسک بزاره بره يا اگرم ميره بقول مصطفي زودتر تکليفمونو مشخص کنه

milad foadiyan در 12/4/1391 | 15:30 گفت:

خدمت شما سید عزیز عرض کنم که اولا سفسطه درسته
ثانیا خدمتت عرض کنم که من به هیچ وجه با کلمات بازی نکردمو مفهومو نپیچوندم که شما میگی سفسطه.این صرفا تحلیل شخصی من بود که با خوندن همه ی حرفای شما هنوزم رو نظرم هستم.
با این حال که تحلیلتو قبول ندارم ولی براش احترام قائلم چون نظر هر احدی واسم محترمه
بازم مرسی از وقتی که گراشتی...

مجتبی هانری در 12/4/1391 | 12:49 گفت:

آقا موافقت کامل!
خوب رابین هم به نوبه ی خودش برای آرسنال زحمت کشیده سند نداده که تا آخر عمرش تو آرسنال بمونه!
نگاه کن از بازیکنان قدیمی آرسناله! این خودش کم نیست.

رضاشاماخ چوک بندر در 12/4/1391 | 12:32 گفت:

من کاملاباحرفای مصطفی موافقم.
فانپرسی ظیفش بوده گل بزنه اصلاخریدنش که گل بزنه حالاتویه فصل میادآقای بشه بعدش میادبرای میلیونهاهوادارنازمیکنه که من بودم تیمتونوسوم کردم.ماهم رابینودوست داریم فقط میگیم آقاجان یاتمدیدکن وبمون یابروپشت تم نگاه نکن ..وگرنه مادوست داریم که بمونه ولی من ازاین ناراحتم که بازیکنان ازآرسنال پله استفاده میکنن یعنی میان آرسنال که به تیمهای بزرگ برسن .من به عنوان یه هوادارمیگم ازاینجوربازیکنامتنفرم .مگه رونالدوومسی بهترازرابین نیستندچرااونانازنمیکنند؟درجواب بایدگفت باشگاهشون وهواداراشونودوست دارن

سیدعلی موسوی امامزاده در 12/4/1391 | 11:35 گفت:

بازم میگم عشق، شور و اشتیاق نه جبررررررررررررررررررررر..........................

سیدعلی موسوی امامزاده در 12/4/1391 | 11:27 گفت:

خدمت آقا رضا، میلاد فوادیان و ... :
تکلیف ما مشخصه!!! اگه آرسنال میخواد تیم باشه، اصلا نباید بسته به رابین باشه و اگه رابینم رفت، بازیکن جاش داشته باشه.
اما دعوا سر اینه که نه پولدی نه اولیویر یا هر کس دیگه با یه سال، دو سال نمیتونن به اون شناختی که رابین از آرسنال داره برسن.
بعدشم آقا میلاد، با تمام احترامات، باید خدمتتون عرض کنم که این موضوع(رابین) با موضوعات دیگه هیچ فرقی نمیکنه.
مشکل اینجاست که شما تمام بحثو محدود کردین به رابین! بابا، این سیاست باشگاست که به قول شما جوونیشو پای بازیکناش بریزه!!! اگه شما مدعی حقین، برید گلاویز اون سسکی بشید که از 16 سالگی عمرمونو بپاش ریختیمو و آخرشم هیچ!!! در حالیکه 23 سال داشت و میتونست خیلی بیشتر تو تیم بمونه، ول کرد و در رفت؛ نه ون پرسی ای که از 20(!) سالگی تو باشگاه بوده و حالام داره میره تو 29.
عزیزان من با این حرفای شما که بیشتر بوی سفسته (صفصته) میده، هیشکی حق نداره پاشو از باشگاه بذاره بیرون!
بازم تاکید موکد میکنم که دوستان، این سیاست دیرینه باشگاه بوده وهست؛ از 5-84 سال پیش زمان چپمن که عمره خودشو صرف بازیکنایی چون دیوید جک، کلیف بَستین، الکس جیمز، با تام ویتکر و ... گرفته تا ونگر کنونی سر بازیکنایی چون آنری، ویرا+ما بقی فرانسویها، سسک، و نصری ای که کسی تو بندر مارسی تُربک( تُرُب) هم بارش نمیکرد.( اصطلاح بوشهری : محلشم نمیذاشت!!!)
همین الآنم آرسنال داره خیلی پای بازیکنایی مثه چمبو، میایچی، ژول کمپل یا اونایی که تازه باشون قرارداد حرفه ای امضا کرده میمونه مثه سسک دوم : یان تورال یا هموطنش اِکتور بیه رین که هر دو کاتالونیایی هستن!!! یا حتی همون ولکاتی که از ساوث همپتون گرفته و بزرگش کردیم ، حالا میگن میخواد بره رقیبمون اسپرز تازه هم 23 سالشه!!!
تازه یادمون نره که رابین از لحاظ مالی اصن پشتیبانی نمیشد!!!
آقا میلاد به نظر نمیاد آرسنال بیشتر به قول شما پای بازیکنایی مثه چمبو-که بابت اون تو 18 سالگی 12.5 میلیون پوند میده(!)- جوونیشو میذاره که معلوم نیس فرداشون چیه !!! تا رابینی که همش با 2.75 میلیون پوند یعنی نصف قیمت در خواستی فاینورد ( 5 میلیون) به آرسنال اومد. البته اختلاف این دو 8 ساله و این خیلیه ولی در کل، از کجا معلوم که فردا نه پس فردا امثال چمبو که اسم و رسمی برا خودشون دست و پا کردن، ساز رفتن بزنن و آخرشم مفت بدیمشون به امثال سیتی؟؟؟؟؟!!!!!!!
صحبتم اینه، این وظیفه سیاست و در نتیجه وظیفه باشگاس!!! بابا نخواستیم مثه رونالدو ساقهاشو 120 میلیون بیمه کنن، فقط سعی کنن نگهش دارن!!! اگه دوسم نداره، راحتش بذارن. چون بازیکن باید با عشق و میل برامون بازی کنه نه جبر ما!!!

nima در 12/4/1391 | 10:35 گفت:

منم با حرفا کاملا موافقم ولی میلادم یه جورایی داره درست میگه ها...

مصطفی کاظمی در 12/4/1391 | 10:18 گفت:

راستی ما هم قبول داریم که رابین این فصل خیلی زحمت کشید و خیلی هم خوب بود ولی اینجوری که نیست که چون این کارو کرده دیگه هیچ ایرادی بهش وارد نیست،منم مثل شما اونو دوست دارم،تصور اینکه یه کاپیتان رو از دست بدیم واسم سخته ولی این رو هم بدونید به چه قیمتی؟
شما فقط فکر کن بشه یه هفته مونده به لیگ اون موقع رابین بگه من به خاطر کسب جامو فلان میخوام برم،اون موقع چی؟باشگاه که تا اون لحظه فکر میکرده رابین میمونه و واسش دنبال جانشین نبود چی کار میتونه کنه؟اون موقع هم میاید به گازیدیس و هیلوود و ونگر فحش میدید که چرا نگه نداشت؟
.
یه چی دیگه این که هیچ وقت فردی و پت و هنری رو با رابین مقایسه نکن،به هیچ وجه اونا آرسنال رو ول نکردن،بلکه آرسنال فروختشون،در مورد فردی و هنری به خاطر مشکلات مالیه زیاد مجبور شد و پت رو هم به خاطر سسک،خود ونگر مصاحبه کرده بود که من بین سسک و ویرا باید یه کدومشون رو میزاشتم تو زمین،چون که سسک جوون بود اگه رو نیمکت مینشست ممکن بود باشگاه رو ترک کنه مجبور بود که ویرا رو نیمکت نشین کنه که با این کارم از لحاظ دستمزد همش ضرر میشد پس مجبور شد بفروشتش،هنریم که همه میدونید یک سال قبل از رفتنش قراردادش رو بلند مدت تمدید کرد تا با قیمت پایین نره،کاری که گوتزه واسه دورتموند امسال کرد،مشکل ما با رابین اینه که حتی اجازه مذاکره هم نمیده و جواب هم نمیده که چیکارست،در آخر اینکه خیلی زود از کسی قدیسه درست نکنید و اینجور نشه که بگیم معصومه و بعد هر کاری کرد یه جوری با دروغ و این چیزا بخوایم جمش کنیم.

Vishka در 12/4/1391 | 10:18 گفت:

کاملا موافقم

مصطفی کاظمی در 12/4/1391 | 10:02 گفت:

حرفت کاملا درست ولی منظور رضا این بود که زودتر تکلیف مارو مشخص کنه،ما نمیتونیم همش استرس داشته باشیم که میره یا نه،شما چی؟به نظرت این بلاتکلیفی به نفع باشگاس؟

رضاشاماخ چوک بندر در 12/4/1391 | 00:56 گفت:

اگه میخوادبمونه بایدسریع تمدیدکنه اگه میخوادبره هم زودبره که این ملتوسرکارنذاره

Farhad Rahbari در 12/4/1391 | 00:22 گفت:

فقط میگم دمت گرم باد

hesam در 12/4/1391 | 00:19 گفت:

Khoob gofti!

(Hooman sam (Dark metal در 12/4/1391 | 00:17 گفت:

مرسی...

like like

aso در 12/4/1391 | 00:16 گفت:

مرسی بابت حرفات
واقعا که گل گفتی
منم حرفم همین بود، یه پست گذاشتم، اونم در مورد این بود که اگه پرسی رفت لطفا بش توهین نکنن، رابین واسه من یه اسطورست
بازم ممنون واسه پست قشنگت

milad foadiyan در 11/4/1391 | 23:01 گفت:

عزیز دل حرف شما متینه و کاملا منطقی ولی با همه این تفاسیر حرف بنده ی حقیر اینکه درست شاید هوادارای رئال از رونالدو هوادارای بارسا از ویا هوادارای یووه از کسی مثل پیرلو نباید توقع وفاداری داشته باشن(یا حتی خود ما از نصریو...).چرا میگم نباید توقع داشته باشن؟؟؟چون اسم این فوتبال فوتبال حرفه ایه و هر کسی به دلایل شخصیه خودش میتونه تیمشو تغییر بده ولی مسئله ی رابین فرق میکنه.
از این جهت فرق داره که قضیه ی رابین مثل خیلی از بازیکنا نیست که یه بازه ی زمانی تو یه باشگاه باشنو برای باشگاهشون زحمت بکشنو بعد بنا به همون حقی که گفتم تیمو ترک کنن.رابطه ی خیلی از بازیکنا با باشگاهشون یه رابطه ی یک طرفس که تو اون رابطه باشگاه هیچ هزینه مادیو معنوی ای رو متحمل نمیشه و صرفا این بازیکنه که داره به باشگاه کمک میکنه ولی به قولی ارسنال جوونیشو به پای رابین ریخت.رابین کسیه که به جای این که اون به باشگاه خدمت کرده باشه تا همین الانشم باشگاه بهش خدمت بیشتری کرده.شاید این حرف تو سایت زیاد زده شده باشه و تا حدی نخ نما هم شده باشه ولی حقیقته.به نظر من قضیه ی رابینو از دید حرفه ای نباید بهش نیگا کرد.چون ارسنال در حقش هر کاری کرد.قبول دارم که اگه رابین نبود امسال وضع فاجعه باری رو رقم میزدیم ولی به نظر شما 8 سال صبر یه باشگاه حرفه ای(هیچ باشگاه حرفه ای انقدر به پای بازیکنش نمیشینه)بیشتر ارزش داره یا خوبی یه بازیکن تو یه فصل؟؟؟؟/
منم با توهین به رابین به شدت مخالفم ولی حق رفتن از تیمم بهش نمیدم...

فرهاد در 11/4/1391 | 22:58 گفت:

واقعا که حرف دله من رو زدی دمت گرم اونهایی که به رابین توهین میکنن اصلا طرفدار آرسنال نیستن و کوتاه فکر هستن.
طرف اومده میگه هری یعنی چی هری خجالت هم نمیکشه آخه بدبخت اگه رابین نبود الان دهم هم نمی شدیم رابین 29 سالشه میدونی یعنی چی یعنی دیگه نمیتونه پای ونگر و سیاست شکست خوردش بمونه و جام می خواد

farhood در 11/4/1391 | 22:43 گفت:

سيد علي جان با حرفات موافقم اين فرهنگ ما ايرانياس كه وقتي كارمونو انجام بده ادم خوبس ولي وقتي بخواد
براي جام و ارزو هاي ديگه به يه تيم ديگه بره خاىن هستو هزار تا چيز ديگه
خودتونو جاي اون بزاريد ديگه چقدر صبر كنه وقتي ونگرميگه ما به سومي راضي هستيم چه انتظاري داريد