یک مقایسه کوچیک بین ونگر و فرگوسن

نویسنده: مرتضی هادیان

وبلاگ من
نویسنده: مرتضی هادیان
توی فیفا 2000 با آرسنال آشنا شدم و عاشقش شدم...
کل بازدید: 9,902 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
طبق گزارش فوتبال لندن، سوکراتیس پاپاستاتوپولوس در حین بازی یونان و فنلاند که عصر روز دوشنبه برگزار شد دچار آسیب دیدگی شده است. این دفاع مرکزی با تجربه‌ی یونانی در جریان دیدار یونان و فنلاند از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شده است و در حال حاضر این سوال مطرح است که آیا از لحاظ جسمانی و فیزیکی به بازی با لستر سیتی خواهد رسید یا خیر. طبق این شرایط پیش آمده راب هولدینگ و شکودران موستافی تنها مدافعان مرکزی در دسترس آرسنال هستند، و امری برای خرید تابستانه‌ی خود دعا خواهد کرد تا هر چه سریع‌تر به شرایط بازی بازگردد. طبق گزارش فوتبال لندن، سوکراتیس پاپاستاتوپولوس در حین بازی یونان و فنلاند که عصر روز دوشنبه برگزار شد دچار آسیب دیدگی شده است. این دفاع مرکزی با تجربه‌ی یونانی در جریان دیدار یونان و فنلاند از ناحیه قوزک پا دچار مصدومیت شده است و در حال حاضر این سوال مطرح است که آیا از لحاظ جسمانی و فیزیکی به بازی با لستر سیتی خواهد رسید یا خیر. طبق این شرایط پیش آمده راب هولدینگ و شکودران موستافی تنها مدافعان مرکزی در دسترس آرسنال هستند، و امری برای خرید تابستانه‌ی خود دعا خواهد کرد تا هر چه سریع‌تر به شرایط بازی بازگردد.
لورن کوشیلنی مدافع فرانسوی باشگاه آرسنال رسما از بازی های ملی خداحافظی کرد. لورن کوشیلنی مدافع فرانسوی باشگاه آرسنال رسما از بازی های ملی خداحافظی کرد.
مدیر آتلانتا یونایتد: آرسنال باید مبلغ پیشنهادی خود برای میگل آلمیرون را حداقل سه برابر کند . دارن ایلز مدیر باشگاه آتلانتا یونایتد: خبرهایی مبنی بر علاقه‌ی باشگاه آرسنال به آلمیرون به گوش من رسیده است و گفته می‌شود این تیم قصد دارد پیشنهادی ۱۱ میلیون پوندی برای این بازیکن ارائه دهد.پیش از هر چیز باید بگویم آرسنال باید حداقل پیشنهادش را سه برابر کند تا راضی بشوم درباره‌ی این انتقال فکر کنم. مدیر آتلانتا یونایتد: آرسنال باید مبلغ پیشنهادی خود برای میگل آلمیرون را حداقل سه برابر کند . دارن ایلز مدیر باشگاه آتلانتا یونایتد: خبرهایی مبنی بر علاقه‌ی باشگاه آرسنال به آلمیرون به گوش من رسیده است و گفته می‌شود این تیم قصد دارد پیشنهادی ۱۱ میلیون پوندی برای این بازیکن ارائه دهد.پیش از هر چیز باید بگویم آرسنال باید حداقل پیشنهادش را سه برابر کند تا راضی بشوم درباره‌ی این انتقال فکر کنم.
طبق گزارش اسکای اسپرت، تیری هانری در حال انجام مراحل پایانی مذاکرات با باشگاه موناکو برای جانشینی لئوناردو یاردیم است، به نظر می‌رسد تا ۴۸ ساعت آینده این انتقال رسما اعلام می‌شود. طبق گزارش اسکای اسپرت، تیری هانری در حال انجام مراحل پایانی مذاکرات با باشگاه موناکو برای جانشینی لئوناردو یاردیم است، به نظر می‌رسد تا ۴۸ ساعت آینده این انتقال رسما اعلام می‌شود.
رادیو مونته کارلو (RMC):  سران باشگاه پاریس سنت ژرمن ملاقات هایی به صورت خصوصی با آرسن ونگر انجام داده اند تا از او در یکی از پستهای ورزشی باشگاه استفاده کنند. با این وجود هنوز نشانه ای از توافقی سریع وجود ندارد، اما سیاست گذاران باشگاه پاریسی می‌خواهند به ونگر یک پست ورزشی را پیشنهاد دهند که الزاما مدیریت فوتبال نیست، به او احتمالا پستی پیشنهاد خواهد شد که در سلسله مراتب باشگاه، یک رتبه پایین تر از ناصر الخلیفی خواهد بود. رادیو مونته کارلو (RMC): سران باشگاه پاریس سنت ژرمن ملاقات هایی به صورت خصوصی با آرسن ونگر انجام داده اند تا از او در یکی از پستهای ورزشی باشگاه استفاده کنند. با این وجود هنوز نشانه ای از توافقی سریع وجود ندارد، اما سیاست گذاران باشگاه پاریسی می‌خواهند به ونگر یک پست ورزشی را پیشنهاد دهند که الزاما مدیریت فوتبال نیست، به او احتمالا پستی پیشنهاد خواهد شد که در سلسله مراتب باشگاه، یک رتبه پایین تر از ناصر الخلیفی خواهد بود.
به دلیل مصدومیت کوین تراپ، برند لنو دروازه‌بان آرسنال به تیم ملی آلمان دعوت شد. به دلیل مصدومیت کوین تراپ، برند لنو دروازه‌بان آرسنال به تیم ملی آلمان دعوت شد.
ستاره‌های جوان آرسنال به تیم ملی کشورشان دعوت شدند .ادی انکتیا و جو ویلوک برای دو دیدار مقابل تیم ملی ایتالیا و تیم ملی چک به تیم ملی زیر ۲۰ سال انگلستان دعوت شدند.امیل اسمیت روه برای دو دیدار مقابل تیم ملی پرتغال و تیم ملی مقدونیه به تیم ملی زیر ۱۹ سال انگلستان دعوت شد. فلورین بالوگُن، ونتای دیلی کمبل، تیریس جان جولز، آرتور اوکونکو، بوکایو ساکا برای دو دیدار مقابل تیم ملی سوئد و تیم ملی چک به تیم ملی زیر ۱۸ سال انگلستان دعوت شدند.میگل عزیز، سام گرینوود، یونس موسی به تیم ملی زیر ۱۷ سال انگلستان دعوت شدند تا در تورنمنت بین المللی جوانان در انگلستان که قرار است با تیم ملی های کشور آمریکا، روسیه و برزیل رو به رو شوند، به میدان بروند.
ستاره‌های جوان آرسنال به تیم ملی کشورشان دعوت شدند .ادی انکتیا و جو ویلوک برای دو دیدار مقابل تیم ملی ایتالیا و تیم ملی چک به تیم ملی زیر ۲۰ سال انگلستان دعوت شدند.امیل اسمیت روه برای دو دیدار مقابل تیم ملی پرتغال و تیم ملی مقدونیه به تیم ملی زیر ۱۹ سال انگلستان دعوت شد. فلورین بالوگُن، ونتای دیلی کمبل، تیریس جان جولز، آرتور اوکونکو، بوکایو ساکا برای دو دیدار مقابل تیم ملی سوئد و تیم ملی چک به تیم ملی زیر ۱۸ سال انگلستان دعوت شدند.میگل عزیز، سام گرینوود، یونس موسی به تیم ملی زیر ۱۷ سال انگلستان دعوت شدند تا در تورنمنت بین المللی جوانان در انگلستان که قرار است با تیم ملی های کشور آمریکا، روسیه و برزیل رو به رو شوند، به میدان بروند.
طبق گزارش میرور، میگل آلمیرون بازیکن ۲۴ ساله پاراگوئه ای باشگاه آتلانتا یونایتد، در ژانویه با مبلغ ۱۵ میلیون پوند به باشگاه آرسنال خواهد پیوست. طبق گزارش میرور، میگل آلمیرون بازیکن ۲۴ ساله پاراگوئه ای باشگاه آتلانتا یونایتد، در ژانویه با مبلغ ۱۵ میلیون پوند به باشگاه آرسنال خواهد پیوست.
باشگاه آرسنال رسما اعلام کرد که از اول ژوئیه ۲۰۱۹ با شرکت آدیداس همکاری خود را آغاز می کند.قرارداد باشگاه آرسنال با شرکت آدیداس ۵ ساله خواهد بود که ارزش این قرارداد ۳۰۰ میلیون پوند خواهد بود، این باشگاه به ازای هر فصل ۶۰ میلیون پوند از این برند بزرگ ورزشی دریافت خواهد کرد. باشگاه آرسنال رسما اعلام کرد که از اول ژوئیه ۲۰۱۹ با شرکت آدیداس همکاری خود را آغاز می کند.قرارداد باشگاه آرسنال با شرکت آدیداس ۵ ساله خواهد بود که ارزش این قرارداد ۳۰۰ میلیون پوند خواهد بود، این باشگاه به ازای هر فصل ۶۰ میلیون پوند از این برند بزرگ ورزشی دریافت خواهد کرد.
برای اولین بار در تاریخ لیگ جزیره دو بازیکن تعویضی در یک بازی از لیگ موفق شدند هم گل بزنند و هم پاس گل بدهند ، اوبامیانگ و رمزی پس از ورود به میدان به عنوان بازیکن تعویضی هر کدام یک گل و یک پاس گل را به نام خود ثبت کردند . برای اولین بار در تاریخ لیگ جزیره دو بازیکن تعویضی در یک بازی از لیگ موفق شدند هم گل بزنند و هم پاس گل بدهند ، اوبامیانگ و رمزی پس از ورود به میدان به عنوان بازیکن تعویضی هر کدام یک گل و یک پاس گل را به نام خود ثبت کردند .

یک مقایسه کوچیک بین ونگر و فرگوسن

خیلی ها میگن فرگوسن هم تو استعداد یابی در حد ونگره!!!


وقتی پارسال ونگر روی خرید کوسیلنی اصرار میکرد و در طی چند مرحله پیشنهادشو حدود 5 میلیون (که به نسبت خودمون زیاده!) بالا برد گفتم لابد بازیکن خفنیه، ولی وقتی بازی های فصل قبل کوسیلنی رو دیدم فکر کردم(علی رغم ایمانم به ونگر) این دفعه ونگر اشتباه کرده! ولی حالا توی این فصل می بینم که نه، انتخاب شایسته ای بوده...

این فصل فرگوسن برای خرید دروازه بان جدیدشون ،دخه آ ، حدود 20 میلیون (!!!) پول خرج کرده! ولی در پی بازی های ضعیفش الآن از دروازه بان دومش توی ترکیب اصلی استفاده میکنه. شاید دخه آ آینده خوبی داشته باشه ، ولی این رقم فقط برای آینده منصفانه  بنظر نمیرسه... کی میدونه ما ژسنی رو چند خریدیم؟!
خرید بازیکنایی از قبیل ژسنی و سانگ و رمسی و ولا و ... اون قدر ارزون و کوچیک بودن که اصلاً به چشم نیومده!!!
هنوز خیلی کار داره که فرگوسن تو استعداد یابی صرفه جویی به ونگر برسه . هرچی باشه رئیس اقتصاد خونده ...!!!

مشکل ما ونگر نیست . این که بازیکن بزرگ نمی خریم تقصیر سران پول پرست باشگاهه ، مگه همین ونگر برگکمپو از اینتر نخرید؟ مگه همین ونگر هانریو از یوونتوس نخرید؟ مگه همین ونگر لمنو از دورتموند نخرید؟ مگه روسیچکی یا آرشاوین وقتی اومدن آرسنال گمنام بودن؟!!! و خیلی از قدیمی های دیگه...
این سیاست های احمقانه باشگاهه که عوض شده.
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

ناصر در 15/11/1390 | 07:51 گفت:

حمید جان من هم مثل شما ونگر رو قبول دارم و میگم بهترین مربی هست که میتونه آرسنال رو بچرخونه.ولی همه ی آدم ها دارای نقاط ضعف و قوتی هستن که مرتضی جان و شما به نقاط قوتش اشاره کردید و من هم یکی از نقاط ضعفش رو بیان کردم.(جای آقا سعید خالی).
ونگر,نقاط قوتش خیلی خیلی بیشتر از نقاط ضعفشه,ولی همین نقاط ضعف تفاوت ایجاد میکنه.

حمید فرازی در 14/11/1390 | 22:48 گفت:

بله ایمان عزیز بحث خوبی بود و منم با اینکه بخوایم در یه پست کانت نامربوط بذاریم کاملا مخالفم ولی اگه کامنتا رو از اول بخونی این ادامه همین بحث مقایسه ونگر و فرگوسنه که البته میشه هنوز ادامش بدیم چون میلاد که خودش این بحثو باز کرد هنوز در بحث ما نبوده و این حق طبیعیه که تو این بحث شرکت کنه

حمید فرازی در 14/11/1390 | 22:45 گفت:

ناصر جان من هیچوقت بدون دلیل از کسی حمایت نکردم و فکر کنم بچه ها هم اینو قبول داشته باشن.ولی واقعا زندگی نامه کامل ونگرو خوندین.الان یه گوشه هایی از زندگی ونگرو در یه پست جداگونه میذارم تا بدونی چه شخصیتی داشته. فقط دو مثال کوتاه میزنم .فکر کنم انگلستان شخصیتی جنجالی تر از تونی آدامز نداشته ولی ببین ونگر ازش چه شخصیتی ساخت یا همین رابین که بعد از اون محروم کردنش چه بازگشت رویایی داشت. البته علی مربوط یه کامنت شما هم میشه.

ايمان عليمي در 14/11/1390 | 19:30 گفت:

بحث خوبي بود .
ولي خودمونيم ها بحثمون هيچ ربطي به اين پست كه مقايسه بين ونگر و فرگوسن هست نداشت.

علی ارشدی در 14/11/1390 | 17:34 گفت:

ایمان جان ممنون از اظهار لطفت

به هر حال بحث خوبی شکل گرفته در مورد چیزای پشت پرده هم حمید مطمئن باش یه چیزیایی هست همیشه همین طور بوده من چشم امیدی به امثال عثمانوف و کرونکه ندارم فقط امیدوارم ونگر که از مسائل پشت پرده خبرداره مثل اون دوتا به فکر منافع شخصی خودش نباشه

مرتضی هادیان در 14/11/1390 | 16:34 گفت:

''منو'' اضافی تایپ شده!

مرتضی هادیان در 14/11/1390 | 16:32 گفت:

ناصر این که گفتی نشوندش سر جاش منو یاد فرگوسن و لنگ کفش و بکهام افتادم!
موافقم.

ناصر در 14/11/1390 | 16:24 گفت:

کاملا موافقم.
ولی ونگر قدرت مدیریتی فرگوسن رو نداره-نمونه اش همین وین رونی-دید داره دم در میاره نشوندش سر جاش.یه طورایی بهش فهموند اینجا من همه کارم.
ولی توی آرسنال برعکسه,یه جوجه بچه فرانسوی مثل نصری فکر میکرد خیلی حالیشه!!!!!!

حمید فرازی در 14/11/1390 | 16:05 گفت:

البته منظورم فر پلی مالی بود که اشتباه تایپ کردم.درضمن من نمیخوام عقیده کسیو تغییر بدم و سعی میکنم واسه نظر همه احترام قائل بشم ولی من فقط نظرمو با توجه به اون چیزی که فهمیدم و برداشت خودم گفتم و شایدم چیزایی پشت پرده باشه که ما نبینمش و ممکنه نظرات ما رو نقض کنه

حمید فرازی در 14/11/1390 | 16:01 گفت:

در مورد اون رکورد خرید هم بگم ما امسال چمبرلینو که فقط 18 سال داشت با حدود همین قیمت خریدیم.وقتی میشه بازیکنی مثل ورما رو فقط با 10 میلیون پوند یا کوشینلی رو فقط با 5 میلیون پوند و خیلی از بازیکنای خوب الانمون مثل ویلشر و سانگ و ژسنی که محصول خود باشگاه هستنو به این راحتی آورد دلیلی نداره بریم 40 میلیون پوند بدیم به گوتزه.من در حال حاضر فقط به همون انتخاب اپانسر منقدم و کارای دیگه میدرا منطقی بوده البته منظورم در شرایط فعلی هست.شما سیتی رو ببینید.تو باز یما با سیتی یه آمارو حساب کردم قیمت کل بازیکنای داخل زمین و رو نیمکت آرسنال 70 میلیون پوند بود درحالی که رفقم قرارداد آگرو و ژکو چیزی حدود دوبرابر این بود ولی واقعا سیتی چقدر خوب کار کرده؟ چقدر از ما بهتر بازی کرد؟ من به شخصه با خرج زیاد مخالفم ولی الان شرایط قوتبال جوری شده که باید قبول کرد یه کمم باید خرج کرد و نمیشه خودتو گول زد ولی اگه واقعا قاونو فلی مالی اجرا بشه این وسط کی سود میکنه؟ الان لیگ آلمان که این قانون درش اجرا شده رو ببینید.چقدر لیگش باکیفیت تر شده چقدر تیما به هم نزدیک تر شدن

حمید فرازی در 14/11/1390 | 15:53 گفت:

خب اینی که میگید درآمد فروش بازیکن از جام گرفتن بیشتره رو قبول ندارم.قبلا هم گفتم جام گرفتن علاوه بر درآمد چیزاییو به تیم اضافه میکنه که اصلا با پول نمیشه به دست آوردش. کی گفته ما بازیکنای نجومی بگیریم؟ به نظرت اگه همین چندسال بازیکنامونو حفظ میکردیم الان مدعی نبودیم؟ در حالی که نیاز نبود پول زیادی هم خرج بشه ولی جام گرفتن یه طرح بلندمدته و برای رفع بدهی ها زمان میبره بنابراین در حال حاضر سیاست باشگاه همین درآمدزایی از طریق فروش بازیکناست که تا الانم برای رفع بدهی ها جواب داده و تیمم با توجه به شرایطش خوب کار کرده.قطعا این طرح یه کم دیگه زمان میبره و ما میتونیم به راحتی خودمونو بازسازی کنیم.از این لحاظ میشه به راحتی بازسازی کرد که بعد از کم شدن بدهی ها میشه بازیکنا رو حفظ کرد و به علاوه آکادمی Hale End در حال بهترین آکادمی در دنیاست که با مدیریت لیام بریدی و بهترین استعداد یاب جهان یعنی استیو راولی میشه بازم حتی بازیکنایی بهتر از ستاره های کنونی کشف کرد که نام آرسنالو بازم زنده کنند

ايمان عليمي در 14/11/1390 | 15:38 گفت:

واقعا اين سود آوري جاي بحث داره ولي فقط اينو بگم كه آرسنال داره با سياست بازيكن سازي بيشتر جام گرفتن سود ميكنه و چون بازيكن رو ارزون ميخره و بعد باقيمت چندين برابر ميفروشه. و لي براي گرفتن جام بايد بازيكناي خوب رو باقيمت چندين ميليون دلار بخره كه هيچ وقت اينكار رو نميكنه. همين قدر بگم كه ركورد دار خري در آرسنال آرشاوينه با رقمي در حدود15ميليون دلار .

ايمان عليمي در 14/11/1390 | 15:25 گفت:

چشم حميد جان . ولي خدايش موقع ديدن بازي آرسنال استرس زيادي بهم وارد ميشه بخصوص اگه بازي باز منچستر باشه

حمید فرازی در 14/11/1390 | 15:25 گفت:

آقا مرتضی میری قسمت در بلاگ خود بنویسید بعد یع گزینه هست لیست کامنت ها.از اونجا میتونی کامنت مربوطه رو حذف کنی

حمید فرازی در 14/11/1390 | 15:23 گفت:

منم مثل شما از میدرای تیم انتقاد دارم ولی اینکه به بگم فقط به فکر جیب خودششونن جای بحث داره و اینو مطمئن نیستم.البته اگه فرض کنیم اینا به فکر جیب خودشونم باشن بازم باید واسه قهرمانی تیم تلاش کنند.به نظرت اگه آرسنال همینجور ضعیف تر شه مدیرا سود میکنن؟

حمید فرازی در 14/11/1390 | 15:20 گفت:

منم نمیگم دستمون به جایی میرسه ولی اینو کلی گفتم و البته اگه توقع داریم هوادارای لندنی طرفداری کنن اول باید از خودمون شروع کنیم.اگه بگیم دستمون به جایی بند نیست که دیگه این بحثا بی فایده هست.خب منم منظورم همین انگیزه بود من هنوز انگیزه دارم چون منتظرم تا شرایط تیم درست بشه و واقعا نمیدونم چه مدت زمان میبره ولی صبر میکنم و بازم مثل قبل انگیزه دیدن آرسنالو دارم.بازم میگم "از عشقت ناامید شو"

مرتضی هادیان در 14/11/1390 | 15:18 گفت:

چطوری میشه کامنتو پاک کرد؟

ايمان عليمي در 14/11/1390 | 15:17 گفت:

من خودم به شخصه عامل اين حال و روز آرسنال رو در درجه اول مديران و مالكان باشگاه ميدونم كه فقط به فكر جيبشون هستن و در درجه دوم كادر فني و پزشكي تيم كه نتيجه اش اين همه مصدومه واينكه جك هنوز نيومده دوباره مصدوم ميشه

ايمان عليمي در 14/11/1390 | 15:10 گفت:

حميد جان سلام. اين كه ميگي حمايت كنيم من هم قبول دارم.ولي من و تو كه دستمون به جايي بند نيس . ما فقط مي تونيم دعا كنيم و اميدوار باشيم به روز هاي باشكوه گذشته برگرديم .
تازه من كه نگفتم بازي هاي آرسنال رو دنبال نميكنم گفتم انگيزه نگاه كردن رو ندارم .

حمید فرازی در 14/11/1390 | 15:08 گفت:

مرتضی بله جدی میگه.به نظر منم بهتره اینو پلک کنی وگرنه کل پستو حذف میکنن.دشمنی که نداریم ولی یه سری اختلاف نظراتی بین مدیرای دو سایت هست که اینجا جای بحث کردنش نیست.بهتره فعلا اون کامنتو حذف کنی

مرتضی هادیان در 14/11/1390 | 14:58 گفت:

علی ارشدی:
جدی می گی؟؟؟؟؟؟من نمی دونستم!!!
ولی چرا آخه؟مگه دشمنی داریم؟همه آرسنالی ایم...

حمید فرازی در 14/11/1390 | 14:50 گفت:

سلام ایمان جان.ببین اینجا هرکسی یه مدته هوادار آرسناله حتی خیلیا دو سه ساله هوادارن من خودم از سال 2002 هوادار آرسنال شدم و همون موقع فکر این روزا رو میکردم.الانم حتی بیشتر از گذشته بازیای آرسنالو دنبال میکنم و این حسم حتی بیشترم شده ولی نه اینکه الکی بخوام به خودم وعذه بدم.درسته ما 6 ساله هیچ جام نبردیم ولی شما جوری صحبت میکنید که آرسنال واسه موندن تو لیگ دست و پا میزده.ما حتی این شش سالم بازی زیبای خودمونو حفظ کردیم.این شش سال کجا اون 14 سال کجا که ما هیچ جامی نبردیم.اگه تاریخ باشگاهو بخونید متوجه میشید اون 14 سال هوادارا چه حمایتی کردن تا بازم آرسنال کمر راست کرد ولی متاسفانه الان دیگه اینجور نیست و ما باید حسرت هوادارایی مثل لیورپولو بخوریم که در این شرایط همیشه پشت تمشون بودن و الانم هرجامی بگیرن حقشونه.به نظر من باید حمایت دوطرفه باشه و اگه میخوایم تیممون به جایی برسه و از ما حمایت کنه ما هم باید حمایت کنیم و مطمئن باشید هیچوقت شرایط اینجوری نمیمونه

ايمان عليمي در 14/11/1390 | 14:40 گفت:

خوشم مياد علي ارشدي توي همه پستها حضور فعال داره

ايمان عليمي در 14/11/1390 | 14:39 گفت:

من خودم دقيقا يادم نيست ولي تقريبا 14 - 15سال ميشه كه طرفدار آرسنالم. البته اولش زياد جدي نبود ولي با گذشت زمان علاقه ام بيشتر شد

ايمان عليمي در 14/11/1390 | 14:37 گفت:

من به شخصه انتظارندارم هميشه در اوج باشيم ولي حداقل دوس دارم هميشه واسه قهرماني بازي كنيم نه مثل الان كه خود ونگر هم ميگه اگه در پايان فصل چهارم بشيم خوشحال كننده است

مرتضی هادیان در 14/11/1390 | 14:33 گفت:

با انتخاب هوادارا کوشیلنی بهترین بازیکن ماه آرسنال شد.

علی ارشدی در 14/11/1390 | 14:33 گفت:

من از 2005 طرفدار آرسنالم

علی ارشدی در 14/11/1390 | 14:33 گفت:

خوب شد اومدی ایمان جان
بله درسته هوادارا جام میخوان ولی هر تیمی دچار این شرایط میشه قرار نیست همیشه در اوج باشیم

من از مقایسه خوشم نمیاد ولی لیورپولو بببین با اون افتخارات به چه روزی افتاده ما که به اندازه اونا افتخار نداریم وضعمون تقریبا مشابهه

ايمان عليمي در 14/11/1390 | 14:31 گفت:

انصافا چند درصد از ما بعد از بي جامي طرفدار آرسنال شديم. يادش اون زمان كه آرسنال توي اوج بود هر وقت هانري توي زمين بود. من دلم قرص بود كه حتما گل ميزنه
يه اعتراف بكنم الان دو سه ساله ديگه انگيزه نگاه كردن بازيهاي آرسنال رو ندارم چون طاقتش رو ندارم

ايمان عليمي در 14/11/1390 | 14:26 گفت:

بله دوستان درست ميگيد استاديوم ما جز استاديومهاي 5ستاره دنياست.واسه ساختش هم خيلي هزينه شده.حدود 10سال پيش يادمه كه خو ونگر جزو طرداراي جدي ساخت يه استاديوم بزرگ بود ولي با تمام اين تفاسير طرفدارا جام ميخان

ايمان عليمي در 14/11/1390 | 14:21 گفت:

بچه ها سلام.من اومدم.

علی ارشدی در 14/11/1390 | 14:12 گفت:

بله همیشه بدتر هم وجود داره
منم میگم بهتره منتظر ایمان و میلاد بشیم

حمید فرازی در 14/11/1390 | 14:10 گفت:

فکر کنم ادامه این بحثو بذاریم تا میلاد و ایمان هم بیان چون خودشون اینو باز کزدن

حمید فرازی در 14/11/1390 | 14:09 گفت:

بله علی جان متاسفانه این اشتباه بزرگی بود و شاید میتونستیم از این اشتباه بدترو هم انجام بدیم.ولی فعلا قرارداد داریم و باید تا اتمامش صبر کرد.فکر کنم خودمون به توافق رسیدیم و اصلا قصدم قانع کردن کسی نیست چون باید برای نظر هرکس احترام قائل شد.دوست دارم این ادامه این بحثو بدا

علی ارشدی در 14/11/1390 | 14:05 گفت:

بله ورزشگاه بی نظیری داریم خدا رو شکر
کاش چشماشونو باز میکردن وقت انتخاب اسپانسر

حمید فرازی در 14/11/1390 | 14:04 گفت:

ساخت ورزشگاه ایده بسیار خوبی بود و مطمئن باش هر تیمی بالاخره مجبوره این کارو کنه.هایبوری هم با همه خاطرات خوبش خیلی قدیمی شده بود و امکانات زیادی نداشت.در مورد اسپانسر کاملا موافقم و این همون موضوعیه که من بهش معترضم

علی ارشدی در 14/11/1390 | 13:59 گفت:

ساخت ورزشگاه و حماقت دوستان در انتخاب اسپانسر

حمید فرازی در 14/11/1390 | 13:53 گفت:

خب به نظرت این بدهی از کجا اومده؟

علی ارشدی در 14/11/1390 | 13:50 گفت:

حالا سوم یا چهارم :))

علی ارشدی در 14/11/1390 | 13:48 گفت:

وضع اقتصادی باشگاه با حماقت آقایون مالک به شدت داغونه بدهی های زیادی داریم و اینکه می بینید همیشه تو رده بندی های مالی سوم هستیم(بعد رئال و من یو) قسمت عمده اش مربوط به فروش ستاره هامونه لطفا دقت کنید که بدهی باشگاه مثل بدهی یک فرد معمولی نیست که نهایتا سه چهار میلیون باشه فکر می کنید پول فروش نصری و سسک کجا رفت؟ مطمئنا قسمت عمده ایش صرف همین بدهی ها شده ضمنا یادتون باشه باشگاه باید حقوق عومالش رو هم از محل درامد هاش بده و از همه مهمتر آقایون سهام دارای عوضی سود سهامشونو میخوان

حمید فرازی در 14/11/1390 | 13:43 گفت:

با همه این اوصاف من خودمم منتقد این وضعم و واقعا دارم خسته میشم ولی میدونم که در شرایط کنونی بهتره از تیمم حمایت کنم و ایمان دارم که شرایط همیشه اینجوری نمینونه و همه چیز درست میشه

حمید فرازی در 14/11/1390 | 13:41 گفت:

اما در مورد کرونکه و عثمانوف باید بگم کرونکه تازه اومده و اختیار تام نداره و خیلی زوده که بخوایم قضاوت کنیم.عثمانوف هم قدرت آنچنانی نداره ولی همینجور که گفتم بر فرض که اینا فکر جیب خودشونن.اگه این هم باشه اینا باید فکر کسب جام باشن و مظمئن باش این ریسکش خیلی کم تره چون قطعا با شرایط امسال فصل آینده از نظر مالی یه افت میکنیم ولی مساله اینجاست که الان باشگاه اونقدر توان مالی نداره و فعلا باید بدهی هاشو صاف کنه.تنها راه اینکارم سپردن باشگاه به یه مالک میلیاره که کم تر کسی حاضره همچین ریسکی کنه و منم زیاد موافقم نیستم چون آرسنال الاان سال هاست که توسط هیئت مدیره مدیریت میشه و در مجموع عملکرد موفق داشتن و شاید الان واسه قضاوت زوده و باید چندسال منتظر بمونیم تا وضعیت این طرح چطور پیش میره

علی ارشدی در 14/11/1390 | 13:36 گفت:

خواهش میشه اقا مرتضی :))

حمید فرازی در 14/11/1390 | 13:36 گفت:

خب دوست داشتم میلاد و ایمان هم که خودشون این بحثو باز کردن باشن ولی الان یه کم درموردش باهاتون بحث میکنم.حساب این علی هم بعدا میرسم:))))
ببینید ما میگیم از نظر مالی در رده سومیم که البته این اشتباهه و در حال حاضر در رده چهارمیم ولی این رده مربوط به درآمدزایی داخلی هست و من شخصا قول مبدم تیمای متمولی مثل سیتی و پاریسن ژرمن و آنژِی و چند تیم نوظهور دیگه که بیرون از باشگاه از راه های مختلفی مثل نفت درآمد دارن خیلی بالاتر از امثال ما هستن.خب با این حساب میگیم ما جزو ده تیم ثروتمند جهان هستیم.درسته ولی فکر کردین این ثروت از چه راهی و برای چی به دست اومده؟ باشگاه پس از تاسیس ورزشگاه جدید زیر بار قرض رفت و این مساله بر کسی پوشیده نیست ولی برای اینکار پروژه چندساله ای مطرح کردن که طی اون با پرورش بازیکنا و فروختن اونا به مبلغ کلان تا حدود زیادی بتون از زیر بار این قرض خارج بشن که پس از چندسال این طرح جواب داده و همین که آرسنال در این شرایط جزو تیمای بالانشین بوده و درآمدزایی خوبی کرده این تا حالا طرح موفقی بوده

مرتضی هادیان در 14/11/1390 | 13:10 گفت:

علی ارشدی کاملاً موافقم...

مرتضی هادیان در 14/11/1390 | 13:08 گفت:

مهدی جان ما مخلصیم....
شهرام جان بنده نیز از مصاحبت با حضرتعالی بسی فیض می برم. :)
حمید و میلاد عزیز دستتون درد نکنه، بحث جالبی شده،لطفاً ادامه بدید که ما هم استفاده کنیم.
حمیدتوپچی من با نظر رضا موافقم.
سینا:اگه فرگوسن هم هر سال رونی و نانی و یا هرکی از ترکیب اصلیشو بفروشه و جایگزین فوری براش نخره همین میشه. فرق ما منچستر متاسفانه اینه!

علی ارشدی در 14/11/1390 | 13:00 گفت:

حمید جان منظورم بود

علی ارشدی در 14/11/1390 | 13:00 گفت:

حمید جام ایمان علیمی درست میگه آرسنال همواره بین 3 تیم اوله از نظر اقتصادی بعد از رئال و من یو
راجع به این که جام گرفتن سود بیشتری داره پس چرا برای این کار اقدام نمی کنن

جواب اینجاست:
شاید برای شما هم این سوال پیش اومده که : اگر تیم قهرمان بشه که سود بیشتری نصیب باشگاه و بالتبع سهام دارا میشه پس چرا تیم رو برای قهرمانی نمی بندن؟ جواب این سوال اینجاست: امثال کرونکه و عثمانوف تاجرن و فقط به سود خودشون فکر میکنن و علاقه ای به فوتبال ندارن مسلما یک تاجر راهی رو برای کسب درآمد انتخاب میکنه که ریسک کمتری داره و خب معلومه که فروختن ستاره ها ریسکش نزدیک به صفره در حالی که رقابت برای قهرمانی کار خیلی سختیه اونم در حالی که مدعی ها یکی و دو تا نیستن و متاسفانه فقط هم یک تیم قهرمان میشه تازه این روش نیاز به یک سرمایه گذاری اولیه زیاد داره که همچین پولی توی باشگاه نیست و اگه باشه هم این عوضی ها تو این راهی که ریسکش اینقدر زیاده خرجش نمی کنن

میثم در 14/11/1390 | 12:58 گفت:

موافقم
ولی فرگی واقعا جاودانه شد

kimia ketabchi در 14/11/1390 | 12:28 گفت:

hanouz ham kheyli monde wenger tou jam gereftan be fergose berese va ehtemale ziyad ta akhare omresham nemirese
welbako mage nemibini tou united ya anderson-jones-hernandez
in bazikonaro ke hamashon setaran va ba kosiyenli ghabele moghayese ham nistano ki sakhte?
fergosen ham bazikon misaze va ham jam migire va li in wenger...

reeza در 14/11/1390 | 06:55 گفت:

حمید مشکل اینجاست که پول در اختیارش قرار نمی دن اگه پول داشت که این همه دلیل و بهونه نمی آورد اگه پول داشت که نصری رو نگه می داشت البته اگه.....................

♥Arsenal♥ در 14/11/1390 | 04:59 گفت:

مقایست در نوع خودش جالب بود....
ولی در کل فرگوسن از ونگر بهتر کار کرده....
درسته پول خرج میکنه ولی همین خرج کردنش براش نمره + حساب میاد و سودشو میبینه....
ماداریم میجنگیم که بارریوس یا دفاع اردن رو بیاریم اما یونایتد داره میجنگه اسنایدر و نصری بیاره....اگه این دوتا رو با هم بیاره فتحه همه تیم ها خونده شدست...

ايمان عليمي در 14/11/1390 | 02:21 گفت:

حميد جان شب خوش
ان شاا...فردا بهت خوش بگذره . جاي ما رو هم خالي كن

ايمان عليمي در 14/11/1390 | 02:16 گفت:

حميد دوست من اگه يه سر به سايتهاي مختلفي كه باشگاهها رو از نظر اقتصادي رتبه بندي ميكنن بزني به حرف من ميرسي.
من كه گفتم اين قضيه يه بحث طولاني رو مي طلبه

میلاد کشوری در 14/11/1390 | 02:14 گفت:

من منکر بازی کوشیلینی نمیشم. قبول دارم که جزء خوبامونه. اما این به معنی اینه که واقعا بازیش خوبه؟ مشکل اینه که تعریف ما از بازیکن خوب افت کرده. فرد یک چشم در شهر کوران پادشاست. (ببخشید، ضرب المثل دقیقش یادم رفته). کوشیلینی توی استاندارد جهانی یه بازیکن کاملا متوسطه. الان توی بازیکنایی که دارن بازی می کنن یه بازیکنه باکلاسه اونم رابینه ( هرچند اونم کم توپ خراب نمی کنه!).
ولی حمید عزیز. بازیکن فروشی حتی با تفاسیری هم که تو میگی سود نداره. وقتی از صعود به لیگ قهرمانان و پاداش مالیش جا موندی، وقتی روز به روز تیمت تو جدول نزول کرد و ارزش سهامت تو بازار با سرعت بیشتری از اون، وقتی این نزول روی تک تک جوانب مالی تیمت تاثیر گذاشت (اسپانسرا، حق پخش، فروش پیرهن، ...) و ... اونوقته که می فهمی ضرره. تازه چند سال بعد به جایی میرسی که نه فقط دامدای دیگت محدود شدن، بلکه بازیکن شاخص دیگه ای رو هم برای فروش نداری.
مدیرای آرسنال اهل ریسک نیستن و سود کم (اما تضمین شده) رو ترجیح می دن. سودی که نه از فروش بازیکن بلکه راهیابی به لیگ قهرمانان و صعود از مرحله ی گروهی و صعود در جام حذفی و ... نصیبشون میشه و صد البته مایل نیستن ابزار این کار که همون بازیکنای خوبشون باشن رو از دست بدن.
ولی امسال اوضاع طبق برنامه پیش نرفت و تاتنهام بیشتر از چیزی که اولش قرار بود باشه، شاخ شد. (بماند که لیورپول هم جدیدا داره خوب نتیجه میگیره). انتظار میرفت که بعد از دو تیم منچستر و چلسی باز هم چهارم بشیم. از دست دادن این رتبه باعث میشه که اون درامد همیشگی تا حد زیادی از بین بره و اینا رو با ضرر مالی شدیدی روبرو کنه که البته فروش اجباری رابین تا حدی تعدیلش می کنه. از من میشنوید باید منتظر سیاست جدیدی از سوی مدیریت و روسا برای فصل بعد باشیم، چون که دیگه روش فعلی جوابگو نیست.

ايمان عليمي در 14/11/1390 | 02:14 گفت:

حميد دوست من اگه يه سر به سايتهاي مختلفي كه باشگاهها رو از نظر اقتصادي رتبه بندي ميكنن بزني به حرف من ميرسي.
من كه گفتم اين قضيه يه بحث طولاني رو مي طلبه

حمید فرازی در 14/11/1390 | 02:10 گفت:

بله ایمان جان منم دوست دارم اینو ادامه بدیم ولی الان ساعت 2 هست و من 6 باید بیدار شم برم کوه.ولی امیدوارم فردا بتونیم در کنار سایر بچه ها ادامش بدیم.شب خوش

حمید فرازی در 14/11/1390 | 02:09 گفت:

کی گفته آرسنال از نظر مالی جزو ثروتمندترین باشگاه های جهانه؟ این که میگن اصلا درست نیست و خودش یه بحث کلیه که در یه پست جداگونه در موردش بحث میکینم.اینو بگم الان آرسنال بحران مالی داره و خیلیا هنوز متوجه این موضوع نشدن ولی واقعیته.ایمان عزیز همینطور که گفتم جام گرفتن چندین آیتمو به تیم میده که پول جام گرفتن فقط یکیشه و اینا خیلی بهتر از فروش ستاره هاست.ولی الان تیم در شرایطی قرار گرفته که مجبوره این کارو انجام بده چون درحال حاضر قادر به جذب ستاره نیست که بخواد برای گرفتن جام رقابت کنه.حتی من از فروش بازیکنی مثل نصری اصلا ناراحت نشدم چون بازیکنی که کم تر از یک سال از قراردادش مونده و حتما فصل آینده میره و از طرفی یه پیشنهاد 20 میلیون پوندی داره دیگه باید چیکار کرد؟ همچین پیشنهادی واقعا یه پیشنهاد فوق العاده هست که من این سالا همچین چیزیو ندیدم.پس حتی فروش بعضی از بازیکنا هم کار زیاد غیر منطقی نبوده هرچند که من به شخصه از این وضعیت خسته شدم و مثل همه هوادارا دوست دارم تیمم به شرایط گذشته برگرده ولی دیگه مجبورم اینو هم تحمل کنم تا شرایط تیم بهبود پیدا کنه

ايمان عليمي در 14/11/1390 | 01:59 گفت:

خيلي دوس دارم اين بحث رو به صورت رو در رو داشته باشيم . چون واقعا جاي بحث طولاني داره

ايمان عليمي در 14/11/1390 | 01:57 گفت:

تيمي دچار بحرانه كه تزار مالي اون منفي باشه نه آرسنال كه حتي در سالهاي اخير با وجود اينكه هيچ جامي رو نگرفته جز سودآورترين باشگاههاست

ايمان عليمي در 14/11/1390 | 01:54 گفت:

حميد جان اگه بخايم از نظر اقتصادي و سود بحث كنيم آرسنال الان داره بهترين كار رو ميكنه. چرا ؟ چون داره هزينه خريد بازيكناي جديد و با درآمد حاصل از جام گرفتن مقايسه ميكنه .نتيجه عيني اين كار آرسنال هم اينه كه همه از نظر تراز مالي جز بهترين باشگاههاي جهانه.

حمید فرازی در 14/11/1390 | 01:48 گفت:

حالا به نظرتون مدیرای تیم ما اینقدر دیونه هستن که نخوان جام بگیرن؟ حتی اگه بگیم اونا به قکر جیب خودشونم هستن پس باید برای جام گرفتن تلاش کنن ولی مساله اصلی اینه که تیم بحران مالی داره و این یه واقعیته.بنابراین مدیرا دیگه مجبور شدن اینو قبول کنن و تا وقتی وضع مالی تیم درست نشده باید همینجور رفتار کرد و ستاره های تیمو فروخت

حمید فرازی در 14/11/1390 | 01:45 گفت:

خب خوشحالم بالاخره این بحث باز شد که یه کم درمورد رفتن یا موندن ستاره ها و جام گرفتن تبادل نظر کنیم.البته همین اول بگم اگه بخوایم نظر بدیم بهتره بدون توهین به شخص نطمونو بگیم تا یه کم دوستانه تر بشه بحث کرد.میلاد جان و ایمان عزیز حرف شما اینه که تیم برای جام گرفتن تلاش و برنامه ریزی نمیکنه منم حرفم همینه و باهاتون موافقم.ولی به نظرتون تیم وقتی جام میگیره سود بیشتری میکنه یا وقتی ستاره هاشو میفروشه؟ قطعا وقتی جام میگیره چون وقتی قهرمان یه جام میشه چندچیزو به دست میاره: یکی پول اون جام یکی اسپانسرای بهتر یکی احتمال رفتن به جامی دیگه و یکی هم ارزش و اعتبار که خیلی چیز مهمیه.من طرفدار بارسا نیستم ولی یه نگاه به وضعیتش بندازین.اونا قطعا از لحاظ مالی بهتر از رئال نیستن ولی بارسا با قهرمانی های متعدد و به دست آوردن همون چیزایی که گفتم الان بهترین تیم جهانه و بدون احساس شخصی این یه واقعیته.الان تیمای متمولی مثل سیتی و پارسینت ژرمن و چند تیم دیگه میتونن از لحاظ مالی با بارسا رقابت کنن ولی به نظرتون یه بازیکن از بین این تیما حاضره به کدوم یک بره؟ قطعا اگه بارسا پیشنهاد کم تری هم بده قبول میکنه.حتی در بسیاری از موارد بین رئال و بارسا این تیمو انتخاب میکنن

ايمان عليمي در 14/11/1390 | 01:41 گفت:

وقتي ما ميريم يه بازيكن آينده دار رو با مبلغ 750هزار دلار ميخريم. اين يعني اينه كه ما به فكر نجات تيم از اين وضعيت نيستيم.ما به فكر سرمايه گذاري واسه آينده هستيم تا با فروش اين قبيل بازيكن در آينده سود بيشتري نصيبمون بشه

saeed asghary در 14/11/1390 | 01:40 گفت:

میلاد :
الان کوشینلی جز بهترینامونه عالی بازی میکنه حتی از فرمائلن که عاشقشمم بهتر بازی میکنه

توپچی جنوب در 14/11/1390 | 01:39 گفت:

کلا از حرف های مرتضی هادیان رو میپسندم خوب میگه و خوب تحلیل میکنه!

مرسی پسر چه عکس اواتار با حالی داری!!!!!!!!!!

حمید فرازی در 14/11/1390 | 01:34 گفت:

البته در مورد کوشینلی من خودم به ورمالن علاقه دارم ولی انصافا این فصل کوشینلی بهتر از ورما بوده و حتی در کارای تهاجمی هم خوب ظاهر شده

ايمان عليمي در 14/11/1390 | 01:33 گفت:

آقا جان چرا دعوا ميكنين.قضيه خيلي ساده اس.
دو دو تا چها تا
همه جام ميخان .گرفتن جام واسه همه يك هدفه ولي فقط اونايي كه براي رسيدن به هدفشون برنامه ريزي و سرمايه گذاري ميكنن ميتونن انتظار موفقيت داشته باشن نه آرسنال

mahdi rajaei در 14/11/1390 | 01:31 گفت:

اقا از همه این مطالب که بگذریم ما چاکر برو بچ مهندسی شیمی هستیم در بست.عشق است مهندسی شیمی و ارسنال و ونگر فقط حالا میخواد استعداد یاب باشه میخواد نباشه.من فقط توصیه میکنم یکم به بازی چمبرلین نگاه کنید تا بفهمید استعداد یابی یعنی چی.این چمبرلین که ترکونده خوده جک هم که دیگه جای حرف نداره.کوشیلنی در کل مدافعی که به نظر من در کنار توماس یه دفاع عالی رو تشکیل میدن ما مشکلمون فعلا اینه که مدافع های وسطمون کنار بازی می کنن و البته ناچارا.

ehsan arabzadeh در 14/11/1390 | 01:14 گفت:

بازی های کوژیلنی رو ببینی میفهمیکه خوب بازی میکنه البته اگه بازی ها رو میبینی و فقط نتایج رو نگاه نمیکنی

مرتضی هادیان در 14/11/1390 | 01:13 گفت:

منظورم از سران هیئت مدیره و مسولین باشگاهه نه مالک ها...

مرتضی هادیان در 14/11/1390 | 01:11 گفت:

میلاد:ببخشید من اینجوری خونده بودم. تصحیح و بروز شد.

در مورد کوشیلینی میتونی به نمره هایی که تو بازی های مختلف گرفته مراجعه کنی.به نظر من بد نبوده.
والکات هم از همون اول بگیر نگیر داشت!!!

میلاد کشوری در 14/11/1390 | 01:10 گفت:

مرتضی جان رفتن ستاره ها چه ربطی به سران داره؟ کدوم ستاره گفت من میخوام بمونم، اونا فروختنش؟ (مثل اتفاقی که واسه رفتن نستا از لاتزیو به میلان افتاد)
رفتن اونا آنچنان هم به سود سهامدارا نیست که در وهله ی اول به نظر میرسه. مشکل اینه که با این شرایط کسی تمایل نداره تو این تیم بمونه. اکثرشون هم خیلی دغدغه ی مالی ندارن که بخوای بندازی گردن روسا. جام می خوان!!!

میلاد کشوری در 14/11/1390 | 01:06 گفت:

میخوای بگی الان کوشیلینی خوب بازی می کنه؟ میشه دقیقا یکی از بازی هایی که بشه بهش گفت خوب رو بهم بگی؟ لیست دور و دراز بازیکنایی که هیچی ازشون در نیومد رو نمیگی؟ بازیکنی مثل والکات که وقتی اومد تو تیم عالی بازی میکرد، الان خیلی خیلی معمولی شده رو چی میگی؟
اگه این ونگر استعداد یاب بود، الان وضعمون این نبود.

مرتضی هادیان در 14/11/1390 | 00:55 گفت:

سعید جان مشکل ما استعداد یابی نیست،ستاره فروشیه که به سران بی خرد و پول پرست باشگاه بر میگرده.
مشکل ونگر نیست.

میلاد کشوری در 14/11/1390 | 00:54 گفت:

چرا الکی گندش می کنی؟ لیسانس اقتصاد داره!

saeed در 14/11/1390 | 00:44 گفت:

استعداد یابی بدرده ما نمی خوره مگه باشگاه ما مدرسه فوتباله ای بابا اههههههههههههههههههههه

علی ارشدی در 14/11/1390 | 00:36 گفت:

خیلی خوب گفتی آپرین