برا من فرقی نداره ک...

نویسنده: moeinem

وبلاگ من
نویسنده: moeinem
سلام بر شما توپچی های گل.من معین هستم 17ساله از مهد و پایتخت والیبال ایران گنبد عاشق ارسنالم از بارسا متنفرم.از سال 2006 یا 2007 عاشق ارسنالم .بازيكنان مورد علاقم تئو والكات و جکی و چمبو هستن و همه ي ايرونيارو دوس دارم.زياد به قهرماني فك نميكنم برام تيم مهمه ازنيمچه فوتباليست ها (مث سمير نصري و سسك وانري و... خوشم نمياد چون يادشون ميره كجابودن و از كجا اومدن و چي شدن)البته ببخشید به اسطورتون توهین کردم(انری)ولی نظر شخصیم این اسطوره نیس.
کل بازدید: 44,233 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
الکساندر لاکازت در مصاحبه با ایان رایت در سایت لیگ برتر جزیره در مورد عملکرد تیم در پایان فصل گفت:اگر قرار باشد عملکرد ما را در پایان فصل بررسی کنند و به عنوان یک فصل موفقیت آمیز از او یاد کنند باید در انتهای فصل جامی را بالای سر ببریم، بردن جام بهترین اتفاق ممکن برای ما و هوادارانمان است. الکساندر لاکازت در مصاحبه با ایان رایت در سایت لیگ برتر جزیره در مورد عملکرد تیم در پایان فصل گفت:اگر قرار باشد عملکرد ما را در پایان فصل بررسی کنند و به عنوان یک فصل موفقیت آمیز از او یاد کنند باید در انتهای فصل جامی را بالای سر ببریم، بردن جام بهترین اتفاق ممکن برای ما و هوادارانمان است.
 در چنین روزی یعنی ۲۰ نوامبر ۱۹۹۹، آرسنال موفق شد با نتیجه ۱-۵ میدلزبورو را در ورزشگاه هایبوری شکست دهد، اورمارس (۳ گل) و دنیس برگکمپ (۲ گل) زننده‌ی گل‌های آرسنال در این دیدار بودند. در چنین روزی یعنی ۲۰ نوامبر ۱۹۹۹، آرسنال موفق شد با نتیجه ۱-۵ میدلزبورو را در ورزشگاه هایبوری شکست دهد، اورمارس (۳ گل) و دنیس برگکمپ (۲ گل) زننده‌ی گل‌های آرسنال در این دیدار بودند.
باشگاه یوونتوس آماده‌ی فروش مدافع خود، مهدی بن‌عطیه می‌باشد، طبق گزارش توتواسپرت یوونتوس این بازیکن ۳۱ ساله را ۱۸ میلیون پوند، ارزش گذاری کرده است، او در تابستان گذشته، به تیم‌های آرسنال و مارسی لینک شده بود، اما او در این فصل تنها ۵ بازی برای یوونتوس انجام داده است و اگر باز هم در ترکیب اصلی یوونتوس قرار نگیرد، قطعا به دنبال جدایی از یوونتوس در پنجره زمستانی خواهد بود، گفته می‌شود باشگاه آرسنال برای تقویت خط دفاعی خود در ژانویه برای جذب این بازیکن اقدام خواهد کرد. باشگاه یوونتوس آماده‌ی فروش مدافع خود، مهدی بن‌عطیه می‌باشد، طبق گزارش توتواسپرت یوونتوس این بازیکن ۳۱ ساله را ۱۸ میلیون پوند، ارزش گذاری کرده است، او در تابستان گذشته، به تیم‌های آرسنال و مارسی لینک شده بود، اما او در این فصل تنها ۵ بازی برای یوونتوس انجام داده است و اگر باز هم در ترکیب اصلی یوونتوس قرار نگیرد، قطعا به دنبال جدایی از یوونتوس در پنجره زمستانی خواهد بود، گفته می‌شود باشگاه آرسنال برای تقویت خط دفاعی خود در ژانویه برای جذب این بازیکن اقدام خواهد کرد.
طبق گزارش پاریس یونایتد، باشگاه پاریس سنت ژرمن با آرون رمزی تماسی برقرار کرده است، قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه به دنبال پر کردن جای خالی تیاگو موتا و جیوانی لوسلسو است.آرون رمزی توسط آرسن ونگر به پاریسی‌ها پیشنهاد شده است، اما مشکلات بدنی رمزی آنها را برای جذب او مردد کرده است.
طبق گزارش پاریس یونایتد، باشگاه پاریس سنت ژرمن با آرون رمزی تماسی برقرار کرده است، قهرمان فصل گذشته لوشامپیونه به دنبال پر کردن جای خالی تیاگو موتا و جیوانی لوسلسو است.آرون رمزی توسط آرسن ونگر به پاریسی‌ها پیشنهاد شده است، اما مشکلات بدنی رمزی آنها را برای جذب او مردد کرده است.
برنامه ۶ دیدار آینده آرسنال در تمام رقابت‌ها برنامه ۶ دیدار آینده آرسنال در تمام رقابت‌ها
آرسنال و بارسلونا دقیقا با تعداد بازی، برد، تساوی و باخت یکسان به یک اندازه در لیگ امتیاز جمع کرده اند. بارسلونا در لالیگا اول است و آرسنال در لیگ جزیره پنجم است! آرسنال و بارسلونا دقیقا با تعداد بازی، برد، تساوی و باخت یکسان به یک اندازه در لیگ امتیاز جمع کرده اند. بارسلونا در لالیگا اول است و آرسنال در لیگ جزیره پنجم است!
اونای امری به صورت جدی خواهان به خدمت‌گیری مدافع اسپانیول، ماریو هرمسو شده است، طبق گزارش موثق رسانه‌های اسپانیایی، آرسنال ممکن است تا در نقل و انتقالات ژانویه زودتر از باشگاه رئال مادرید برای جذب این بازیکن اقدام کند.آرسنال باید مبلغ ۳۵ میلیون پوند را که حق فسخ قرارداد هرمسو می‌باشد، را برای جذب او پرداخت کند اما رئال مادرید میتواند با مبلغ به مراتب کمتر با مبلغ ۷ میلیون پوند، او را خریداری کند.
اونای امری به صورت جدی خواهان به خدمت‌گیری مدافع اسپانیول، ماریو هرمسو شده است، طبق گزارش موثق رسانه‌های اسپانیایی، آرسنال ممکن است تا در نقل و انتقالات ژانویه زودتر از باشگاه رئال مادرید برای جذب این بازیکن اقدام کند.آرسنال باید مبلغ ۳۵ میلیون پوند را که حق فسخ قرارداد هرمسو می‌باشد، را برای جذب او پرداخت کند اما رئال مادرید میتواند با مبلغ به مراتب کمتر با مبلغ ۷ میلیون پوند، او را خریداری کند.
طبق گزارش روزنامه لا ریپابلیکا، باشگاه ناپولی آماده است از بند خرید داوید اوسپینا استفاده کند، حتی در صورتی که وی نتواند ۳۰ بازی برای این تیم به میدان برود، این دروازه‌بان کلمبیایی در ماه آگوست و در واپسین روزهای نقل و انتقالات به صورت قرضی با بند خرید دائمی ۳/۵ میلیون یورویی به ناپولی پیوست. این بند در صورتی که اوسپینا ۳۰ بازی برای پارتنوپی به میدان برود به صورت خودکار فعال خواهد شد، بر اساس خبر روزنامه لا ریپابلیکا اگر ضوابط این بند رعایت هم نشود، ناپولی کماکان تصمیم دارد اوسپینا را به صورت دائمی خریداری کند، انتظار می‌رفت این ملی پوش کلمبیایی جای خالی الکس مرت که در ماه ژوئیه از ناحیه آرنج دست دچار شکستگی شد را پر کند اما از آن زمان به چهره کلیدی برای تیم جدید خود بدل شده است.
طبق گزارش روزنامه لا ریپابلیکا، باشگاه ناپولی آماده است از بند خرید داوید اوسپینا استفاده کند، حتی در صورتی که وی نتواند ۳۰ بازی برای این تیم به میدان برود، این دروازه‌بان کلمبیایی در ماه آگوست و در واپسین روزهای نقل و انتقالات به صورت قرضی با بند خرید دائمی ۳/۵ میلیون یورویی به ناپولی پیوست. این بند در صورتی که اوسپینا ۳۰ بازی برای پارتنوپی به میدان برود به صورت خودکار فعال خواهد شد، بر اساس خبر روزنامه لا ریپابلیکا اگر ضوابط این بند رعایت هم نشود، ناپولی کماکان تصمیم دارد اوسپینا را به صورت دائمی خریداری کند، انتظار می‌رفت این ملی پوش کلمبیایی جای خالی الکس مرت که در ماه ژوئیه از ناحیه آرنج دست دچار شکستگی شد را پر کند اما از آن زمان به چهره کلیدی برای تیم جدید خود بدل شده است.
طبق گزارش رسمی سایت لیگ برتر جزیره، باشگاه‌های این لیگ رسماً موافقت خود را برای استفاده از سیستم داور ویدئویی (VAR) در دیدارهای فصل آینده فوتبال انگلستان اعلام کردند. طبق گزارش رسمی سایت لیگ برتر جزیره، باشگاه‌های این لیگ رسماً موافقت خود را برای استفاده از سیستم داور ویدئویی (VAR) در دیدارهای فصل آینده فوتبال انگلستان اعلام کردند.
طبق گزارش میرور، باشگاه فولام پیش از مذاکرات و بستن قرارداد با کلودیو رانیری، آنها با آرسن ونگر به صورت جدی مذاکراتی را انجام داده بودند، اما آرسن ونگر پیشنهاد این باشگاه لندن نشین را رد کرده است. طبق گزارش میرور، باشگاه فولام پیش از مذاکرات و بستن قرارداد با کلودیو رانیری، آنها با آرسن ونگر به صورت جدی مذاکراتی را انجام داده بودند، اما آرسن ونگر پیشنهاد این باشگاه لندن نشین را رد کرده است.

برا من فرقی نداره ک...

سلام توپچیا ی گل،امیدوارم تا آخرش بخونید!


برا من فرقی نداره ک آرسنال جام ببره یا نبره!چون بخاطره جام طرفدارش نشدم!بر عکسه خیلیا تو زمان اوج و قدرت آرسنال طرفدارش نشدم،تو زمانی ک قدرت برتر انگلیس بود طرفداراش نشدم و افتخار میکنم ک دلیل آرسنالی شدنم بخاطره جام نیس!بخاطره بازیکن نیس،(سال 2008 ب بعد سرم ب سنگ خوردو توپچی شدم) !شمایی ک دم از 8سال ناموفق میزنید،شمایی ک باعثه بانی تمام سیه روزیا رو ونگر میدونید،شمایی ک الان خجالت میکشید از آرسنال حمایت کنید،شمایی ک ب ونگر توهین میکنید،شما حق ندارید طرفداران شانسلونا و ریال مادرید و چلسیخو مسخره کنید ک بخاطره جام طرفداره 1 تیم شدن،بازم تکرار میکنم حق ندارید،چون خوده شما هم بخاطره جام گرفتنه آرسنال،بخاطره بازیکنای معروفش آرسنالی شدین،فرقه شما با اونا چیه؟!چرا فک میکنید فوتبال ب جامه؟!چرا ب ونگر توهین میکنید؟!اگه یادتون باشه قبل کوچمون ب امیرتس(اشبرتون)ونگر گف ما از این پس باشگاه فروشنده هستیم،بعله باشگاه فروشنده،ن تنها فروشنده ی بازیکن،بلکه فروشنده ی فوتبال!
تنها کسی ک ب آرسنال عشق میورزه و پایه تیم موند ونگره،اون هانری ک ازش خدا ساختید کجاس؟!پایه آرسنال موند؟بتتون چی؟!انپرسیو میگم،الان کجاس؟!سس فابرگاس  ک همه عاشقش بودن آرسنالو ب چ بهانه ای ترک کرد؟!خونش؟!مگه نگفته بود آرسنال خونمه؟!دوستان شاید بگید من تعصبی و کورکورانه بحث میکنم،مطلب مینویسم هر چی دلتون خواست میتونید بهم بگید ولی همین آرسن بود ک خودشو سوزوند و پایه آرسنال موند!وا3مون 1 ورزشگاه جدید ساخت،جام طلایی آورد،49بازی بدونه شکست!!!!!!!حتی ریال و شانسا تو اون لیگ 2قطبیشون نتونستن 49 بازیه بدونه شکست داشنه باشن!ونگر خیلی وخته پیش میتونست آرسنالو ب مقصده ریال ترک کنه،با ریال جامای مختلفی کسب کنه،بشه امپراطوره سانتیاگو،بههترین مربی جهان لقب بگیره،ولی تو آرسنال موند تا هدفشو تکمیل کنه،ولی با بی مهری خیلیایه دیگه ک صرفا بخاطره جام طرفداره آرسنال شدن ن خوده آرسنال رو برو شد!
در آخرم کسایی ک میگن چرا خریدای تاپ نمیکنیم و هزینه نمیکنیم میخوام بگم شما چندین ساله طرفداراه آرسنال هسین و مثلا از سیاستش کاملا آگاه هسین ندیدین ک وختی ونگر 1 بازیکن میخرید باید همون پولی رو خرج کرده رو ب باشگاه برمیگردوند؟!ینی فروشه یکی از ستاره های خودش!تو این چن ساله از این اتفاقا زیاد افتاده،شما هم پی خرید کردن هستین،فقط خرید،بنظرتون ویا با 31سال سن 15 م میرزه؟!من ک بودم همون 10 م رو هم پیشنهاد نمیدادم!دیامه چقد تو وستهام مفید بود؟!فقط اسمش گنده در اومد!
بازم تاکید میکنم شاید بهم بگین ونگری،تعصبات کورکورانه ولی اینو بدونین همین ونگره ک ما رو ب اینجا ها کشونده!شرمنده سرتونو درد آوردم!

          { من تیمم رو بخاطره جام گرفتن انتخاب نکردم ک با جام نگرفتنش ترکش کنم}
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

محمد يزداني در 7/11/1391 | 08:39 گفت:

با سلام خدمت شما.
راهو اشتباه اومدی اینجور طرفداری رو خود باشگاه آرسنال هم نمیخواد.حرف حساب رو آقا حسین زد جام دوست بودن با جاه طلب بودن تفاوتش از زمین تا آسمونه.آرسنال جاه طلبیش به صفر رسیده شده بنگاه کسب سود.آرسنال شخصیتش داره کلا عوض میشه این آرسنال اون آرسنالی که از 17 یا 18 سال پیش ما باهاش آشنا شدیم زمین تا آسمون فرق پیدا کرده.
اگه نگاه کنی دیگه هیچ بازیکن تازه به دوران رسیده ای هم دوست نداره بیاد آرسنال چه برسه به بازیکن بزرگ.دلیلشم همه میدونن چیه همون جاه طلب نبودنه.

حمید pires در 7/11/1391 | 00:13 گفت:

مثل همیشه عالی.
خدا حفظت کنه معین جان.

هادی در 6/11/1391 | 20:57 گفت:

siamak:
معیــــــــــــــــــــــــــــــــــــن حیلی موافقم باهات ایوووول
دوستان ک جام دوست دارن یا بازیکن خوب برن طرفدار رئال و بارسا منچستر شن
.................................................................................................
ما طرفدار آرسنالیم وهمیشه طرفدارش می مونیم. واسه شما ونگر پرستا متاسفم چون با رفتنش باید با آرسنال خدافظی کنید.
برا بار 1000 تکرار می کنم ما اینجا هوادار تیم آرینالیم اونایی که خوششون نمی اد برن یه سایت هواداری ونگر درست کنند شب تا صبح قربون صدقش برن

siamak در 6/11/1391 | 19:55 گفت:

معیــــــــــــــــــــــــــــــــــــن حیلی موافقم باهات ایوووول
دوستان ک جام دوست دارن یا بازیکن خوب برن طرفدار رئال و بارسا منچستر شن

siamak در 6/11/1391 | 19:55 گفت:

معیــــــــــــــــــــــــــــــــــــن حیلی موافقم باهات ایوووول
دوستان ک جام دوست دارن یا بازیکن خوب برن طرفدار رئال و بارسا منچستر شن

nima در 6/11/1391 | 18:12 گفت:

هادی به من برخورد!!!!!!!!!!

milad در 6/11/1391 | 17:07 گفت:

خواهشا در نظرسنجی:بهترین بازیکن آرسنال درسال2012 انتخاب کنید
شرکت کنید فقط40نفر رای داده

هادی در 6/11/1391 | 17:05 گفت:

آقا من یه پیشنهاد دارم البته به کسی برنخوره اگه سنت به اون حدی نرسیده که بتونی منطق فکر کنی و بحث کنی خودتنو وارد این بحث ها نکنید برید چیپس وپفکتونو بخورید یه +16 بد نیست بزنید تو سایت

amin در 6/11/1391 | 15:09 گفت:

منم سال 2007 به خاطر -- پرسی طرفدارش شدم ولی حالا دیگه اون آشغال واسم اصلا مهم نیس

nima در 6/11/1391 | 14:52 گفت:

قبول دارم انتقاد سازنده خوبه ولی تو این سایت کسی از مسئولین آرسنال عضوه؟!کسی هس انتقادایه ما رو ببینه؟!نیس !چیکار باید کرد؟!کاریشه میشه کرد؟!چرا باید مسخره ی دیگرون بشیم؟!چرا 1منچستری باید بیاد بهم بگه ک خودتون با خودتون تو سایتتون مشکل داره؟!قبولم کنید ک اکثرا بخاطره جام طرفدار شدید!
-------------------------------------------------------------
از این حرفت تعجب میکنم به هر حال این جا آرسنالی ها جمع میشن انتقاد و حمایت میکنن!!!خب اگه من اینجا نیام خودمو خالی کنم و انتقادامو تو این سایت نکنم پس برم پیش مامان بابام بحث کنم به مامانم بگم ونگر خیلی سیاست بدی داره!؟!؟!
بعد منچستریا هم هر گهی میخوان بخورن بخورن به ما هیچ ربطی نداره!!!!!!!!!!!!!!

nima در 6/11/1391 | 14:49 گفت:

لوس بازی در نیار عین این دخترای 14 ساله هر چی میگن قهر میکنی!!!!!!!!!
بیا بینم داریم بحث میکنیم دیگه خب وقتی یه همچین پستی میذاری باید انتظار اینجور بحث هایی هم داشته باشی که یکم تند بشه!!!

nima در 6/11/1391 | 14:46 گفت:

معیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین

javad در 6/11/1391 | 14:40 گفت:

درست میگی بچه هام ناراحتن بعضی وقتا اما مطمعنا از ته دلشون نیست شک نکن کسی آرسنال رو بدون ونگر نمیتونه تصور کنه

milad در 6/11/1391 | 14:36 گفت:

سخنی از استیلی:ما حماسه بازی میکنیم
هادی طباطبایی:حرفی ندارم بری گفتن درست میگن

HOSSEIN در 6/11/1391 | 14:26 گفت:

ما هر حرفی میزنیم از ته دل نیست.اگه از ته دل بود دیگه اینجا نمیومدیم.بابا آرسنال عشقه الآنم بدترین دورانشو داره سپری میکنه.کسی که امیدو ازمون نگرفته که؟قهرمانی هم بالاخره میاد.برای من زیبا بازی کردن تیمم از اون بازی هایی که آدم حال میا داز دیدنش انتظار دارم.جامم خوبه اگه باشه میشه نور علی نور.
اما اگه یه بار دیگه بمیرم و زنده بشم بازی آرسنالو انتخاب میکنم.چون طرفداری از آرسنال یه صفای خاصی داره.مگه نه؟!

مهران کاظمی در 6/11/1391 | 14:19 گفت:

دست و پیش می گیری که پس نیافتی آقای moeinem ؟؟؟؟؟
تو داری به ما توهین می کنی، حالت خوبه؟ شما مگه همون نبودی که گفتی اینقدر انتقاد کنید که بمیرید؟ شما مگه همینی نیستی که می گی ما به خاطر جام طرفدار آرسنال شدیم؟ فرار به جلو می کنی؟؟ واقعاً با آدمی مثل شما به هیچ عنوان نمیشه بحث کرد، مگه تو نبودی تو پست من نوشتی که تحلیلات چرته، مزخرفه؟؟ قبلاً هم گفتم اینا به خاطر این هست که هنوز سنت پایینه و وارد دانشگاه نشدی، وقتی که یه همچین بحثی رو ربط میدی به اوضاع فعلی کشور معلوم میشه دلت از جای دیگه پره، بازم می گم با یه همچین کسی نمیشه بحث منطقی کرد.

milad در 6/11/1391 | 14:12 گفت:

اگه بری یعنی واسه حرفات کم آوردی
سخنی از حضرت علی :همیشه حق خودتو بگیر

moeinem در 6/11/1391 | 14:08 گفت:

حرفه آخرمم میگم،من جایی ک ب مخاطباش احترام نذاره دیگه نمیام!دلیل نمیشه همه مثه شماها فک کنند،میتونید بهم بگین ونگری ،تعصبات کورکورانه ولی همه اینوبدونید کسایی ک از 99تا 06طرفداره آرسنال شدن صرفا جام بوده و باز تاکید میکنم صرفا جام ،کسایی ک مخالفن دلیل بیارن ک چرا طرفداره آرسنال شدن؟!بعله دوستان حرفه حق اینجوریه میتونید فحش بدید،توهین کنید ولی شماها هیچ فرقی با طرفداران شانسا و ریال و چلسیخ ندارید!جاه طلب کیلو چنده؟!جاه طلب چیه!ابنا حرفای امثال نسرین و انپرسی هسن،1 آرسنالیه واقعی هیچ وخت بخاطره جام از تیمش گله نمیکنه!ونگر اگه بره هرکی دیگه بیاد من آرسنالی میمونم حتی بره دسته2 چون هیچ وخت طرفداره تیمی نشدم ک دلیلش قدرت و جام باشه(بیلبائو و آرسنال)
ولی وایی بحاله شما مطمئنم اگه 5سال دیگه آرسنال جام نگیره نصفتون یا فوتبالو میذارید کنار یا طرفدراه 1 تیمه دیگه میشید!مثه داش حسین ک شانسایی هس!من دیگه رفتم امیدوارم منطقی حرفامو بخونید و یک ذره یک ذره ب نظره کاربرا احترام بذارید حتی اگه مخالفتون باشه!منم امیدوارم بودم ب نظرم احترام بذارید و درست باهام حرف بزنید ولی دیدم ک فوش باروونم کردید!امیدوارم آرسنال جام بگیره تا شما تو کفه جام نمونید!خودتونو پیرو کوروش کبیر میدونید ولی یک ذره یک ذره ب حرفاش عمل نمیکنید،کوروشه کبیر گفته ک ب همه احترام بذارید ولی دریغ از احترام!من رفتم کلا رفتم امیدوارم با نبودنه امثاله من هر کاری دوس داشتین بکنید بای تا ابد!
ترکمن توپچی

milad در 6/11/1391 | 14:06 گفت:

خواهشا در نظرسنجی:بهترین بازیکن آرسنال درسال2012 انتخاب کنید
شرکت کنید فقط35نفر رای داده

hosein-gunner در 6/11/1391 | 14:04 گفت:

اونایی که به خاطر جام طرفدار آرسنال شدن دیگه الان فکر نکنم 8سال مونده باشن تا بیان اینجا !!!!!!!!!!
الان مخاطب شما کسایی هستن که هشت سال رو تحمل کردن درصورتی که صحیحش اینه که مخاطبتون اونایی باشن که وقتی هانری رفت بارسا طرفدار بارسا شدن یا وقتی آرسنال پاچید یا وقتی سسک رفت بارسا طرفدار بارسا شدن یا وقتی ونپرسی رفت منچستر طرفدار منچستر شدن !!!!!!!!!!اینا مخاطب شما هستن !!!!!!

milad در 6/11/1391 | 14:03 گفت:

داشmoeinem ما چاکرت هم هستیم خودت میگی جواب خودتهم میگی غذا م هم سرد شد ولی بی خیل
اولا ما هیچ بی احترامی به داداشمون نکردیم تو دلیل آوردی ما هم دلیل انتخاب با خودته
دوم اینج سایت ورزشی هستش بای سیاست رو وسط نکش
سوم بهترین دوستهای خودم طرفدار ونگر هستن
چهارم مرسی از بستت که ادب رو رعایت کردی به جز اون 2تا تهمت
بابا گاز هم رفت هستم باهاتون تا دربی شروع شه

محمد مهدی در 6/11/1391 | 14:03 گفت:

http://www.goal.com/en/news/11/transfer-zone/2013/01/25/3699153/breaking-news-wenger-rules-out-move-for-barcelona-star-villa?source=breakingnews&ICID=HP_BN_5
ونگر گفته شایعات ویا حقیقت نداره و اتفاقات فقط درون باشگاه صورت میگیره
ونگر تو دهنه ما رو سرویس کردی بخر دیگه(دوستانه بود نه بی احترامی)

محمد حسینی در 6/11/1391 | 14:01 گفت:

آرسنالی ها امروز دو دسته ان:
اونایی که هنوز به ونگر اعتماد دارن
و اونایی که دیگه بهش اعتمادی ندارن
دو دسته هم برای خودشون دلایلی دارن
حالا 365 روز سال بشینید در این مورد پست بزنید
خسته شدم بـ شخصه!!!!

دوستان لطفا برای وبلاگ نویسی قوانینی رو مشخص کنید!!! یک بار اعتراض کردیم اشکان با جفت پا پرید تو صورتم بعدا گفتن در حال رسیدگیه یک سال بیشتر که از اون موقع می گذره
کپی کردن قضیش مشخصه ولی باقی موارد ...!!!
بچه ها به عشق آرسنال وقت می ذارن نمی شه که دلخورشون کنیم!!!!
به شخصه با معین مشکل دارم ولی این رویه هم درست نیست !!!
اینا رو در واکنش به حرف هادی گفتم!!!!!

tofigh در 6/11/1391 | 13:57 گفت:

خوب منم همون موقع که تو طرفدار شدی منم طرفدار شدم ولی ما اگه موفقیت باشگاه رو نخوایم ونخوایم جام بیاره که اونموقع طرفدار نمیشیم میشیم بی طرف ..مطمئنن هیچ آرسنالیی از ونگر بدش نمیاد من یه بار گفتم این بحثها رو تموم کنید ولی .....!!!تو رو خدا دیگه این بحثها رو تموم کنید حالم داره بهم میخوره ما آرسنالی هستیم وهرکس آرسنالی باشه رو دوست داریم پس باید همدیگه رو دوست داشته باشیم.

milad در 6/11/1391 | 13:56 گفت:


راستی اینو بگم و برم نهار بخورم
1اولا احترام تیم ها رو نگه دارید سگسلونا یعنی چه
2ون برسی واسه آرسنال زحمت کشید وبه او میگید ان برسی
چه بلایی سر سایت اومده نمیدونم فقط میدونم اینکه کارتون خیلی اشتباه است
3شیش تاییها

moeinem در 6/11/1391 | 13:53 گفت:

حوصله ی جواب دادن ندارم،ولی واقعا براتون متاسفم ک یاد نگرفتین ب نظره همه احترام بزارین،هر چی مخالفه نظرتون باشه باید نابود بشه،مثه همین رژیم هسین،هر چی مخالفشونه نابود میکنه شما هم اینجوری هسین!واقعا برا خودم متاسفم ک طرفداراه تیمی هستم ک هواداراش یه ذره احترام ب مخاطبه خاصشون ندارن!اشکال نداره دوستان تو جامعه ک حقه ماها رو خوردین تو سایتم ما رو بکوبید!دمه همتون گرم ک طرفداره آرسنال هستین ن جام و ونگر!
کسایی ک از 99 ب بعد آرسنالی شدن دمشون گرم 100%بخاطره جام و قدرت طرفداره آرسنال نشدید بلکه بخاطره چشم ابرویه این باشگاه آرسنالی هسین!
ولی من صرفا بخاطره ونگر آرسنالی شدم و صرفا بخاطره جام گرفتنه بیلبائویه ک طرفداره 2آتیششم!

محمد مهدی در 6/11/1391 | 13:45 گفت:

هادی جان مگه دلت کتک میخواد؟؟

قشنگ با این شکلکات انچنان بلاگ رو سرکوب میکنی که یهو محو میشن

milad در 6/11/1391 | 13:44 گفت:

moeinem:
1ولی با فحش،2قبولم کنید ک اکثرا بخاطره جام طرفدار شدید
2 تهمت زدی بهمون کجاست نشونمون بده

حسین در 6/11/1391 | 13:41 گفت:

اولا طرفدارای ارسنال نمیتونن به خاطر جام باشن.دوما اینکه اصولا طرفدار یه تیم شدن به خاطر جام یه موضوع کاملا طبیعیه.

از طرفدارای هر تیمی 1000 تا از متعصب ترین هاشون رو جمع کنی و ازشون بپرسی قول میدم 999 تاشون میگن اون اولا که فوتبال میدیدم تیم محبوبم فلان ستاره رو داشت،فلان جام رو برد،فلان نتایج خوب رو گرفت که من طرفدارش شدم و دیگه هیچوقت نتونتسم بی خیالش بشم.حتی وقتی افت کرد و ستاره هاش رفتن.

مطمئن باش هیچ طرفدار متعصبی هم پیدا نمیکنی که به خاطر نتایج فضاحت بار و بازیکن های معمولی طرفدار یه تیم بشه.چون ذات انسان کمال گرا هست و تمایلش همیشه به سمت بهترین ها و برنده ها هست.(البته این موقع شروع طرفداری از یک تیم هست و نه ادامه اون)

پس هی نگو به خاطر جام طرفدار شدین و...اصلا هرکی به خاطر جام طرفدار ارسنال باشه خیلی بهتره تا به خاطر یک شخص مثل ونگر ارسنالی باشه.

moeinem در 6/11/1391 | 13:35 گفت:

نیما:
الان وضعیتمون اینجوریه قبولم دارم ک شاکی باشی،ولی با فحش،انتقاد،آرزو همه چی درست میشه؟!نمیشه دیگه نمیشه،منم دوست دارم جام ببریم چون ار وختی ک آرسنالی شدم حتی 1 جامم نگرفته،حتی امیرتس کاپم نگرفته
میگی انتقاد سازنده،قبول دارم انتقاد سازنده خوبه ولی تو این سایت کسی از مسئولین آرسنال عضوه؟!کسی هس انتقادایه ما رو ببینه؟!نیس !چیکار باید کرد؟!کاریشه میشه کرد؟!چرا باید مسخره ی دیگرون بشیم؟!چرا 1منچستری باید بیاد بهم بگه ک خودتون با خودتون تو سایتتون مشکل داره؟!قبولم کنید ک اکثرا بخاطره جام طرفدار شدید!

هادی در 6/11/1391 | 13:34 گفت:

واقعا خجالت بکش. خود باشگاه یه مستند 3 ساعته درست کرده تو پست آقا نیما هست. امده تمام جام ها و بازیهای فینال بولد کرده وفقط روی اونا نظر میده برو ببین 100 تا دیگه مثل ونگر امدن و رفتن. سال 1986 ونگر کجا بود سال 1920 ونگر کجا بود و........... اگه باشگاه مخالف جام بود که تو این مستند از فروش بازیکنای و بازی های زیبا و ونگر صحبت می کرد ولی برعکس منطقی از افتخارات باشگاه صحبت می کنه و به هر کسی هم در حد ارزش خودش بها داده

هادی در 6/11/1391 | 13:28 گفت:

یعنی به نظر من ونگر خودشم از همچین طرفدارای بی منطق میل شما بدش می یاد. یعنی ونگر بفهمه امثال شما طرفدارشونید فووتبال می زاره کنار.
بابا خجالت بکش با این پست گذاشتنت. تو حق نداری اسم هیچ بازیکنی بد خطاب کنی همون ون پرسی بود که باعث شد سوم بشیم وگرنه سقوط می کردیم. اینجا ما طرفدار باشگاه فوتبال آرسنالیم نه مدرسه فوتبال ونگر
چرا مسنولین سایت رسیدگی نمی کنن؟ این پست باید پاک بشه یه سری مطالب هجو زائده ی یه ذهن..........................

مهرداد در 6/11/1391 | 13:25 گفت:

تا حدودی باهات موافقم .

ehsan zoola در 6/11/1391 | 13:14 گفت:

نمی دونم چرا یه همچین پستی 4 تا like داره بعد یه پست منطقی و حرف حساب کلی dislike، متأسفانه خیلی ها اینجا مثل شما فکر می کنن اما چون خودشونم یه جورایی می دونن دلایلشون خیلی هم حساب کتاب نداره کامنت نمی ذارن و فقط مخالفا نظر می دن

*********************************

مهران جون سیستم لایک و دیسلایک مشکل داره ... مثلا الان نگاه کن شد 4 تا دیسلایک ... یعنی یه نفر میتونی هرتعداد ک بخاد لایک و دیسلایک بزنه

چند بار من گفتم ولی کسی درستش نکرده

مهران کاظمی در 6/11/1391 | 12:56 گفت:

نمی دونم چرا یه همچین پستی 4 تا like داره بعد یه پست منطقی و حرف حساب کلی dislike، متأسفانه خیلی ها اینجا مثل شما فکر می کنن اما چون خودشونم یه جورایی می دونن دلایلشون خیلی هم حساب کتاب نداره کامنت نمی ذارن و فقط مخالفا نظر می دن

مهران کاظمی در 6/11/1391 | 12:54 گفت:

شما همونی نیستی که می گفتی اینقدر انتقاد کنید تا بمیرید؟؟ کسی که همچین نظری داره نمیتونه بقیه رو قانع کنه، حرفایی که زدی درست نیست، برای مثال هیچ کدوم از ما از هانری بت نساختیم، برای همین وقتی که رفت تو ذوق کسی نخورد، اما عزیز جان شما از ونگر بت ساختی بدجور، مطمئن باش عشق ونگر به آرسنال به هیچ عنوان بیشتر از تونی آدامز نیست، یک درصد هم توش شک نکن

محمد مهدی در 6/11/1391 | 12:53 گفت:

خوب اگه یه نگاه به نظرات بندازی متوجه میشی که اشتباه کردی. جوابتو میلاد و حسین و نیما دادن.

milad در 6/11/1391 | 12:49 گفت:

خواهشا در نظرسنجی:بهترین بازیکن آرسنال درسال2012 انتخاب کنید
شرکت کنید فقط30نفر رای داده

milad در 6/11/1391 | 12:45 گفت:

سلام فک میکنی اطلاعاتت زیاده ولی از هیچی خبر نداری داشم اون ستاره هایی خبر دارن که میگن ونگر از طرفداراش دور افتاده و به طرفداراش توجه نمیکنه هیچکی به خاطر جام طرفدار آرسنال نشده ولی ونگر برای حمایت از طرفداراش حاضر نشد یه جام به خاطر حمایت های چندین ساله به اونا هدیه بده<<<<<اون فقط به فکر اینه که خودشو با سیاست هاش به دیگران تحمیل کنه حتی فرگوسن به اون گفته بود که با عرضه بازیکن ها جوان به بازیکن های طلایی احتیاج داره>>>>فک میکنی چرا مالک آرسنال ونگر رو اخراج نمیکنه به خاطر اینکه ونگر بدون توجه به طرفدارا ن آرسنال رو به تجارت خانه تبدیل کرده و قصه تکراری .خروج ستاره ها به خاطر سود شخصی و.....
بس خواحشا اجازه بده ما که12 سال وبیشتر حوادث این تیم رو دنبال کردیم صحبت کنیم
خدای من چرا این بلا سر شما آمده فک میکنید ونگر به خاطر شما صبر کرده یا به خاطر اینکه در این تیم راحت میتونه مدرک اقتصادی خود رو نمایان کنه

ehsan zoola در 6/11/1391 | 12:33 گفت:

فقط 5 روز از ژانویه مونده .... ونگــــــــــــــربخـــــــــــر

ehsan zoola در 6/11/1391 | 12:32 گفت:

حرفاتو از روی تعصب زیادت زدی و همین باعث شده خیلیاش اشتباه باشه

خیلی از انتقادها سازنده هست و ربطی به جامی نداره

حسین در 6/11/1391 | 12:26 گفت:

دیس لایک شدید!!

معین جان مشکل تو اینه که فرق "جام دوست بودن" و "جاه طلبی" رو نمیدونی.اگر فرق این دوتا مولفه رو بدونی تمام حرفایی که توی این پست زدی رو پس میگیری.

کی گفته کسایی که الان انتقاد می کنن "جام دوست" هستن و به خاطر جام های ارسنال طرفدارش شدن؟؟اصلا اینطور نیست.من خودم میگم مشکل ارسنال جاه طلب نبودن هست.نه جام نبردن.تیم هایی مثل بارسا و رئال و منچستر به شدت قابل تحسین هستن.حتی چلسی.چون این تیم ها جاه طلب هستن و هرفصل دنبال قهرمانی میرن.طرفدراراشون هم به خاطر همین دوسشون دارن.چرا؟؟چون همین بارسا و رئال هم بارها در قهرمانی ناکام موندن ولی طرفداراشون بیشتر از قبل حمایتشون کردن.چون چون روحیه رقابت برای قهرمانی رو توی تیمشون می بینن.ولی ما چی؟

تیم باید جاه طلب باشه.یعنی بتونه در حد تیم های مدعی باشه و برای قهرمانی رقابت کنه.حتی اگر این رقابت منجر به قهرمانی هم نشه ولی ذات جاه طلبی برای یه تیم بزرگ لازمه.

کسی که طرفدار واقعی آرسنال باشه هیچوقت به وضعیت فعلی راضی نمیشه.به اینکه هرفصل ونگر و ارسنال فقط به قرار گرفتن در جمع 4 تیم راضی باشن قانع نمیشه.

فرق تیم های بزرگ با کوچک فقط همین یک کلمه هست.اون کلمه "جاه طلبی" نه "جام گرفتن"

حسین در 6/11/1391 | 12:26 گفت:

دیس لایک شدید!!

معین جان مشکل تو اینه که فرق "جام دوست بودن" و "جاه طلبی" رو نمیدونی.اگر فرق این دوتا مولفه رو بدونی تمام حرفایی که توی این پست زدی رو پس میگیری.

کی گفته کسایی که الان انتقاد می کنن "جام دوست" هستن و به خاطر جام های ارسنال طرفدارش شدن؟؟اصلا اینطور نیست.من خودم میگم مشکل ارسنال جاه طلب نبودن هست.نه جام نبردن.تیم هایی مثل بارسا و رئال و منچستر به شدت قابل تحسین هستن.حتی چلسی.چون این تیم ها جاه طلب هستن و هرفصل دنبال قهرمانی میرن.طرفدراراشون هم به خاطر همین دوسشون دارن.چرا؟؟چون همین بارسا و رئال هم بارها در قهرمانی ناکام موندن ولی طرفداراشون بیشتر از قبل حمایتشون کردن.چون چون روحیه رقابت برای قهرمانی رو توی تیمشون می بینن.ولی ما چی؟

تیم باید جاه طلب باشه.یعنی بتونه در حد تیم های مدعی باشه و برای قهرمانی رقابت کنه.حتی اگر این رقابت منجر به قهرمانی هم نشه ولی ذات جاه طلبی برای یه تیم بزرگ لازمه.

کسی که طرفدار واقعی آرسنال باشه هیچوقت به وضعیت فعلی راضی نمیشه.به اینکه هرفصل ونگر و ارسنال فقط به قرار گرفتن در جمع 4 تیم راضی باشن قانع نمیشه.

فرق تیم های بزرگ با کوچک فقط همین یک کلمه هست.اون کلمه "جاه طلبی" نه "جام گرفتن"

nima در 6/11/1391 | 12:24 گفت:

ببین معین الان به همه ی منتقدین توهین کردی میدونم قصدی نداشتی ولی نباید به هر کی که انتقاد میکنه بگی به خاطر جام طرفدار آرسنال شدی!!!ببین ما یه انتقاد کننده داریم که فقط فحش میده و حرف بیخود میزنه و همینطور یه حمایت کننده از ونگر داریم که همینطوره باز و میخواد غیرتی بازی دراره!ولی خیلی از هوادارا هم منطقی دفاع میکنن و هم منطقی انتقاد میکنن که تو این سایت از این افراد زیاد هست!!!من فک کنم از سال 2005 طرفدار آرسنال شدم بعد اون فینال،دیگه هوادار دو آتیشه آرسنال شدم!!!دقیقا موقعی که دیگه بدبختی ها شروع شد!!!!!
ببین من قبول دارم ونگر بهترین مربی ولی راهی که انتخاب کرده اشتباس ناسلامتی سومین تیم ثروتمند جهانیم!!!اگه هم میگی تقصیر مدیران تیم که نمیذارن ونگر خرج کنه،ونگر اگه علاقه ی زیادی به آرسنال داره میتونه به مدیرا بگه یا پول میدین به من تا تیم رو بسازم یا من از این تیم جدا میشم!!!ولی ونگر اینجورا هم نیست،سیاست خودشه!الان هر سال داریم افت میکنیم ضعیف تر از سال های قبل میشیم!!!!!!!!!
چرا نباید خرج کنیم،منم برای جام گرفتنش طرفدارش نشدم که بخوام به خاطر جام نگرفتنش ولش کنم پاشم میمونم تا آخر ولی این که هر سال ضعیف تر میشیم و این منچستریا بالا سرمون قرار میگیرن واقعا ناراحت کنندس و هوادارا رو دلسرد میکنه!!!!!!!!!!
و دیگه من هیچ جذابیتی تو این آرسنال نمیبینم،هر سال فقط امیدمون میشه این که بین چهارتا اول باشیم!!!!ولی رقابت برای قهرمانی خیلی جذاب تره حتی اگه آخرش شکست بخوریم دوم بشیم یا سوم ولی این که هر سال عادتمون شده برای چهارمی تلاش کنیم...

Arsenalito در 6/11/1391 | 12:08 گفت:

اگه مثل من از سال 1993 طرفدار آرسنال بودی ، اون موقع می فهمیدی که این آرسنال بااون زمونا چه فرقی می کنه و چه بلایی سرش دارن میارن!!!!