کلی حرف در مورد همه چی ...

نویسنده: علی آقاشاهی

وبلاگ من
نویسنده: علی آقاشاهی
از سال 96 طرفدار آرسنالم و حتی مسیر زندگیم به سمت آرسناله نیمکت آرسنال دومین هدف بزرگ زندگیمه دوست دخترم هم آرسنالیه دو آتیشس. good luck
کل بازدید: 29,010 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
 راب هولدینگ : من باختن را دوست ندارم و از باختن متنفر هستم ، من با تنفر از مغلوب شدن بزرگ شدم. بدون در نظر گرفتن فصل ۲۰۱۷/۱۸ که بدترین فصل آرسنال در ۲۰ سال اخیر بود ، در دو فصل دیگر حضور هولدینگ در آرسنال ، او ۳۰ بازی انجام داده‌ است که شامل ۱٩ بازی لیگ برتری میشود که تنها در اولین حضورش در مقابل لیورپول مغلوب شده است.
راب هولدینگ : من باختن را دوست ندارم و از باختن متنفر هستم ، من با تنفر از مغلوب شدن بزرگ شدم. بدون در نظر گرفتن فصل ۲۰۱۷/۱۸ که بدترین فصل آرسنال در ۲۰ سال اخیر بود ، در دو فصل دیگر حضور هولدینگ در آرسنال ، او ۳۰ بازی انجام داده‌ است که شامل ۱٩ بازی لیگ برتری میشود که تنها در اولین حضورش در مقابل لیورپول مغلوب شده است.
 ریس نلسون: این حس فوق العاده است که در تیم بازیکنانی داریم که به بازیکنان جوانتر تیم کمک ‌میکنند ، بازیکنانی مثل لاکازت ، اوبامیانگ و ژاکا از جمله بازیکنان بزرگ تیم هستند که به جوانان کمک میکنند. همچنین داوید لوییز همیشه با من درمورد بخش روحی روانی فوتبال صحبت میکند. ریس نلسون: این حس فوق العاده است که در تیم بازیکنانی داریم که به بازیکنان جوانتر تیم کمک ‌میکنند ، بازیکنانی مثل لاکازت ، اوبامیانگ و ژاکا از جمله بازیکنان بزرگ تیم هستند که به جوانان کمک میکنند. همچنین داوید لوییز همیشه با من درمورد بخش روحی روانی فوتبال صحبت میکند.
کانون رسمی هواداران آرسنال در ایران فرارسیدن عاشورای حسینی را به همه محبان آن حضرت تسلیت عرض می‌نماید. کانون رسمی هواداران آرسنال در ایران فرارسیدن عاشورای حسینی را به همه محبان آن حضرت تسلیت عرض می‌نماید.
📊 پیر امریک اوبامیانگ هم اکنون موفق به گلزنی در هفت دیدار متوالی که ترکیب اصلی حضور داشته در ورزشگاه امارات شده است. تنها تیری آنری با گلزنی در ٩ بازی پیاپی خانگی در سال ۲۰۰۰ برای آرسنال نسبت به او رکورد بهتری دارد. 📊 پیر امریک اوبامیانگ هم اکنون موفق به گلزنی در هفت دیدار متوالی که ترکیب اصلی حضور داشته در ورزشگاه امارات شده است. تنها تیری آنری با گلزنی در ٩ بازی پیاپی خانگی در سال ۲۰۰۰ برای آرسنال نسبت به او رکورد بهتری دارد.
متئو گوندوزی راجع به دعوت شدنش به تیم ملی فرانسه برای اولین بار:

"عصری چرت زده بودم که در را زدند اما نشنیدم چون خواب بودم. امروز خیلی غافلگیر شدم. رویای کودکی ام است که به حقیقت پیوسته." متئو گوندوزی راجع به دعوت شدنش به تیم ملی فرانسه برای اولین بار: "عصری چرت زده بودم که در را زدند اما نشنیدم چون خواب بودم. امروز خیلی غافلگیر شدم. رویای کودکی ام است که به حقیقت پیوسته."
کلچی نواکالی از فصل ۲۰۱٦ که به آرسنال آمد در هر فصل قرض داده شده بود و در نهایت نیز نتوانست مجوز کار را دریافت کند و مجبور به ترک آرسنال شد. کلچی نواکالی از فصل ۲۰۱٦ که به آرسنال آمد در هر فصل قرض داده شده بود و در نهایت نیز نتوانست مجوز کار را دریافت کند و مجبور به ترک آرسنال شد.
📝 چارلز واتس [ سایت گل ] :

'' بازی آرسنال با ناتینگهام فارست در دور سوم جام اتحادیه که قرار بود روز ۲۳ سپتامبر برگزار بشود با یک روز تاخیر در روز سه شنبه ۲۴ سپتامبر [ ۲ مهر ] ساعت ۲۳:۱۵ به وقت ایران در ورزشگاه امارات برگزار خواهد شد.''

📝 چارلز واتس [ سایت گل ] : '' بازی آرسنال با ناتینگهام فارست در دور سوم جام اتحادیه که قرار بود روز ۲۳ سپتامبر برگزار بشود با یک روز تاخیر در روز سه شنبه ۲۴ سپتامبر [ ۲ مهر ] ساعت ۲۳:۱۵ به وقت ایران در ورزشگاه امارات برگزار خواهد شد.''
 آرسنال ۲۳ سپتامبر در امارات میزبان ناتینگهام‌فارست خواهد بود. این بازی، اولین بازی آرسنال در لیگ‌کاپ ۲۰۱۹-۲۰۲۰ بشمار میآید. آرسنال ۲۳ سپتامبر در امارات میزبان ناتینگهام‌فارست خواهد بود. این بازی، اولین بازی آرسنال در لیگ‌کاپ ۲۰۱۹-۲۰۲۰ بشمار میآید.
انتظار میرود اونای امری در کنفرانس قبل از بازی کاپیتان تیم خود را به طور قطعی مشخص کند،اگر صحبتی در این مورد نشود احتملا همه چیز روز بازی مشخص خواهد شد.
انتظار میرود اونای امری در کنفرانس قبل از بازی کاپیتان تیم خود را به طور قطعی مشخص کند،اگر صحبتی در این مورد نشود احتملا همه چیز روز بازی مشخص خواهد شد.
 انتظار میرود الکساندر لاکازت که برای بازی روز شنبه در دسترس باشد. انتظار میرود الکساندر لاکازت که برای بازی روز شنبه در دسترس باشد.
تبلیغات توپچی

کلی حرف در مورد همه چی ...

راستش خیلی طولانیه بخاطر همین قسمت بندی میکنم هر کس هر قسمت رو دوست داشت بخونه، فقط لطفا قسمت آخر رو حتما بخونید :)






1- درباره
من ، شروع طرفداری :




دوم راهنمایی بودم (هنوزم این مقطع تحصیلی هست؟
) شبکه 3 برنامه گزارش ورزشی نشون می داد پخش یه مسابقه ضبط شده از دو تا باشگاه
اروپایی، تنها تیم های اروپایی که می شناختم آث میلان و اینتر میلان و یوونتوس بود
اونم در حد اسم چون فوتبال باشگاهی انگار فقط تو ایتالیا معنا داشت، ولی دو تا
تیمی که بازی می کردن تو کالچو انگار جایی نداشتن . یکی از تیما یه لباس سفید قرمز
تنش بود که روش نوشته بود
JVC . 20 دقیقه از بازی گذشت JVC سه – هیچ از
حریفش افتاد جلو ، یه جورایی مسحور شده بودم ، اصلا انگار اونا فوتبال بازی نمی کردن
، درواقع من تازه داشتم می فهمیدم فوتبال یعنی چی.



چند روز بعد دوباره گزارش ورزشی ، دوباره تیم
JVC
دوباره دقیقه 20 و سه – هیچ جلو افتادن از حریف ، هیجان حال عجیبی داشتم ، انگار
تو رگام آدرنالین بود که یه کم خون قاطیش کرده باشن. همون جا شدم طرفدار آرسنال به
همین راحتی و با همین سادگی کودکانه.

 برعکس تمام هم سن و سالای اون زمانم که تو
کوچه و چمن و زمین خاکی دوست داشتن تو بازی گل بزنن من دوست داشتم مراقب تیمم باشم
حتی اگر شده تو کل بازی یه توپ هم بهم نرسه ، واسه همین عاشق اون مرد سیبیلویی شدم
که با موهای دم اسبیش هنوز کسی تو بریتانیا مثل اون رو تو دروازه ندیده.



2- درباره من ، دوران
طرفداری :




زمان می گذشت و من بیشتر با فوتبال اروپا آشنا می شدم ، تلوزیون هم پخش بازی های
جزیره رو بیشتر کرده بود ، توی دبیرستان دیدم هر کدوم از بچه ها که فوتبال
اروپارونگاه می کنن و طرفدار یه تیم انگلیسی هستن اسم اون تیم منچستر یونایتد هستش
... کل کل فوتبالی هر روز بین ماها داغتر می شد تا روزی که اولین کابوس آرسنالی
پیش اومد ... آرسنال 1 منچستر 6 توی مدرسه می خواستم از همه فرار کنم و در عین حال
از تیمم دفاع کنم . اون موقع تیمای دیگه واقعا طرفدار نداشتن ، خودم از لیدز و نیوکاسل
بعد از آرسنال خوشم میومد یعنی بازیشون به دلم می نشست ولی بعدا از لیدز متنفر شدم
چون یه قهرمانی رو تو آخرین سالی که تو لیگ برتر بود ازمون گرفت ولی نیوکاسل همیشه
یه اسم دلهره آور داشت "آلن شیرر" به قول اکثر گزارشگرای اون موقع ماشین
گلزنی نیوکاسل و انگلیس ، یادمه یکی از افتخارات اون موقع برای من این بود که با
وجود "آلن" تو تیم ملی انگلستان "تونی آدامز" کاپیتان انگلیس
بود.



توی سال هایی که چلسی هر چند سال یک بار نوبتش میشد تا تو اروپا بازی کنه یک بار
دربی لندن رو تلوزیون مستقیم نشون داد ، بازی تا دقیقه های آخر 1 0 به نفع آرسنال
بود و بازی هم بازی قشنگی بود ، فکر کنم کمتر از 2 دقیقه نتیجه بازی 3 – 2 به نفع
آرسنال شد ، خیابانی توی گزارشش می گفت (حدودا همین جملات بود)

 " الان اگه کسی کانال تلوزیون رو عوض
کرده باشه و دوباره بزنه شبکه 3 این نتیجه رو باور نمی کنه ، فوتبال فوق العاده
مهیجی رو شاهد هستیم و دیگه از فوتبال کسل کننده آرسنال خبری نیست ، حتی تیم های
حریف یه شعار در مورد آرسنال داشتند که می گفت : یکی می زنه دفاع می کنه ، 3 تا می
خوره نگاه می کنه ، ولی دیگه این آرسنال با تفکرات این مربی اون آرسنال نیست"



تازه داشتم با کارگردان فیلم طرفداری خودم از آرسنال آشنا می شدم ،"آرسن
ونگر" آشپز اقتصاددانی که ذهن من رو در مورد فوتبال رشد داد.



سال 2005 قهرمانی توی جام حذفی برام فقط یک لبخند به همراه آورد چون توقع من از
آرسنال هیچ وقت کمتر از لیگ برتر نبود و نیست ولی حتی توی  تخیلاتم هم نمی دیدم که  دیگه از اون به بعد تا امروز جامی رو تو دستای
کاپیتان آرسنال نبینم.



توی این مدت شوک های زیادی از درون تیم به تیم وارد شد و ستاره هامون پشت سر هم از
تیم جدا شدن ، کول ، ویرا، هانری ، آدبایور ، فلامینی ، فابرگاس ، نصری ، فن پرسی
و ستاره های کوچکتر، ولی بزرگترین شک برای من جدایی یک فوق ستاره از تیممون بود که
اثر نبودنش توی تیم کاملا مشخصه ولی کسی اصلا به نظرش نمیاد ، "پت رایس"
دوست داشتنی که از نگاه من "بولد" هیچ وقت جانشین مناسبی براش نبوده.



3- 2013 – 2014 فصلی با
شادی های لحظه ای و بغض های در گلو:




فصل هنوز تموم نشده ولی خاطرات این فصل شاید برای همیشه برای ما باقی بمونه ، از
خرید رویایی اوزیل تا شکست های سنگین به بالا نشین های جزیره ، از سوپر گل ویلشر
به نورویچ تا پنالتی های روی روبن ، از نشانه های فوق ستارگی در چمبو تا اخراج
اشتباه گیبز و ... شاید این فصل رو برامون حداقل توی این 9 سال بی جامی پر خاطره
ترین فصل کرده باشه و مطمئناً با قهرمانی با کام تلخ توی جام حذفی پایان بخش این
دوره هم باشه ، ولی این فصل چیزهای دیگه ای هم داشت ، به نظ من این فصل مسائل خارج
از مستطیل سبز برای ما خیلی روشن تر بود حتی روشن تر از زمانی که داور از 5 پنالتی
چلسی در مقابل بارسلونا چشم پوشی کرد .

البته منظور من تصمیمات مافیای فوتبال نیست بلکه بازی های دیگر مربوط به فوتبال،
در جایی که تاثیر گذاری تنها 1 بازیکن به نام "جرارد" در عدم انتقال "سوارز"
به تیم ما پررنگ تر از هر جوهر قراردادی بود ، حتی وقتی با پیشنهادی 40 ملیون + 1
پوندی ، آرسنال قرارداد سوارز با لیورپول رو به تکه کاغذی بی ارزش تبدیل کرد. در
جایی که مدیران باشگاهی با استفاده از روابطشون مانع انتقال دراکسلر به آرسنال
شدند . در جایی که بخاطر سفر برزیل موجی از سوپر استارهای دنیای فوتبال بدلیل
اطمینان در قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی کشورشون ، بیش از هر زمان دیگه ای مراقب
ساق هاشون هستند. در جایی که قدرت کار روانی بعضی از افراد روی تیم های حریف تاثیر
گذارتر از 1 فصل تمرینات فشرده و کارهای تاکتیکی برای اون بازی میشه. و در جایی که
ترس از رویارویی با یک اسم تیم شما رو قبل از ورود به زمین بازنده می کنه.



خیلی موارد دیگه توی این فصل وجود داره که آدم می تونه بهش نگاه کنه ولی من در کل
می خوام بگم این طور که به نظر میاد قسمت خیلی کوچیکی از نتیجه ای که آخر هر بازی
اسکور بورد نشون میده در طول 90 دقیقه اتفاق می افته.



4- نتایج ضعیف ، توجیه های
بچه گانه رد نشدنی :




منچستر یونایتد ، منچستر سیتی ، لیورپول ، بایرن مونیخ  ، چلسی... توی هر کدوم از این بازی ها ما ناامید
شدیم ، خیلی ناامید شدیم ، بغض کردیم ، گریه کردیم ، سردرد گرفتیم ، قرص خوردیم و
نخوابیدیم ولی واقعا چرا بعضی از اتفاقات برای ما می افته و برای بقیه نه؟ تا بحال
چند بار دیدید داوری به نفع ما اشتباه کنه؟ دوست دارم تو این قسمت تمام این باخت
ها رو تا یه جاهایی برای دل خودمون هم که شده توجیه کنم ، توجیهی کاملا بچه گانه
ولی منطقی:



منچستر یونایتد ، زمانی برای انتقام ، زمانی برای گفتن خیلی از حرف ها ولی آرسنال
در اوج ناگهان دارایی هاشو ناقص می بینه ، "پر" که ستون اصلی  دفاعیمون بود تو چند بازی قبل بیمار میشه ، این
بیماری حتی به اوزیل هم سرایت می کنه تا اوزیل فوق ستاره اولین بازی ضعیفش رو برای
آرسنال انجام بده و نبود پولدی هم  ژرمن
های آرسنال رو بی استفاده می کنه. شاید فقط بودن "مرتساکر" نتیجه دیگه
ای رو برامون داشت



منچسترسیتی ، توی بازی ای که شکست پرگلی برای آرسنال بود اشتباهات داور حتی اگر
فقط از نظر آماری بهش نگاه  بشه می تونست
بازی رو مساوی برامون تموم کنه و حتی اگر کیفی به این اشتباهات نگاه کنیم برتری
برای ما می شد. دقیقه 39 سیتی گل دوم رو به آرسنال می زنه ، ولی درست قبل از این
گل مونرئال در موقعیتی فوق العاده  و 3 به
یک صاحب توپ میشه که کمک داور به اشتباه آفساید اعلام می کنه ، حتی اگر نخوایم اون
توپ رو برای آرسنال گل حساب کنیم ، برگشتی هم برای اون توپ نباید متصور بشیم ،
نکته بدتر این بود که این گل سیتی منجر به مصدومیت کوشیلینی شد و این یعنی به بازی
اومدن ورمائلن نا آماده. پنالتی !!! نه منظورم پنالتی ای که  ژسنی مرتکب شد نیست ، موقعیتی که زابالتا اون رو
با دست از آرسنال گرفت اون هم با دست ولی این اتفاقات هیچ وقت برای آرسنال پنالتی
نیست. و در نهایت گل سالم ژیرود که باز هم آفساید اعلام شد. حالا تصور کنید که
موقعیت اول برای آرسنال گل میشد اونوقت آرسنال جلو می افتاد و ...



لیورپول ،آرسنال با اعتماد به نفس از بازی رفت به این مسابقه اومد ولی درست اولین
دقایق بازی اشتباه کمک داور در اعلام نکردن آفساید شیرازه آرسنال رو از هم پاچید ،
در بازی ای که ستاره پر فروغ بازی رفت و بهترین بازیکن سال 2013 جزیره غایب بود
عقب افتادن در اولین دقیقه بازی با اشتباه کمک داوردر مقابل لیورپول با انگیزه کار
رو برای آرسنال تموم کرد ، آرسنال در دو بازی دیگه با این تیم نشون داده بود که
توان شکست دادنشون رو داره ، البته شکست دادن لیورپول به تنهایی نه با داور



بایرن مونیخ ، انگیزه برای انتقام و ترس برای تکرار تاریخ ، شروع طوفانی آرسنال و
خطای پنالتی روی اوزیل ، این پنالتی برای آرسنالی ها انقدر هیجان انگیز بود که کسی
به این نکنه توجهی نکرد که اوزیل در موقیت 100% گلزنی قرار داشت ، حتی داور تا
بواتنگ رو بخاطر این خطا از مسابقه اخراج کنه، جدای از بد شانشی در حدر رفتن این
پنالتی مصدومیت گیبز جناح زهردار آرسنال رو به جناح آسیب پذیر تیم تبدیل کرد. و سر
انجام نقطه عطف بازی فرا رسید. فقط کافیه در لحظه ای که پنالتی اعلام شد صحنه رو
فریز کنید و تصور کنید در کنار روبن و ژسنی 2 بازیکن دیگه از بایرن و 2 بازیکن
دیگه از آرسنال قرار دارند، حالا دوبازه صحنه رو ببینید ، کدوم داوری از حرکت
خطرناک روبن بخاطر بالا بردن بیش از حد پا می گذره و خطای ژسنی رو می گیره؟ از اون
گذشته  این تعریف موقعیت مسلم گلزنی هستش :
بازیکن در شرایط" رو" به دروازه ،امکان زدن یک "شوت" به سمت
دروازه رو داشته باشه. آیا روبن در این موقعیت بود؟



چلسی ، فقر بازیکن در این بازی از هر زمان دیگه ای بیشتر بود ، نرسیدن رمزی به این
بازی به اندازه کافی ناراحت کننده بود در جایی که والکات و ویلشر هم نبودند و
اوزیل سورپرایز بعدی آرسنال برای این بازی بود، آرسنال بد بود، بد بود ، بد، ولی
یک اشتباه از سوی داور به این نتیجه فاجعه بار بیشتر دامن زد، اخراج گیبز بجای چمبو
فقط یک پنالتی و یک اخراج برای آرسنال نبود ، در زمانی که مونرئال هم نبود آرسنال
مجبور به آوردن ورما به جناح چپ شد ولی در ادامه عملکرد ضعیف کوشیل به خاطر عدم
هماهنگی با ورما باعت شد که آرسن ترجیح بده ورما رو به وسط بیاره و از سانیا در
سمت چپ استفاده کنه ، چمبو هم که مقصر تمام اتفاقات خودش رو می دونست با افت شدید
روحی عملا به ضرر آرسنال کار می کرد. و 1000 اینگونه گذشت.



5- گپی با پرفسور :



مسلما هر کدوم از ما اگر رو در روی ونگر قرار بگیریم و فرصت صحبت باهاش رو داشته
باشیم خیلی حرف ها داریم که بهش بزنیم . اینا حرف های دل منه که شاید اگر امکانش
رو داشتم بهش می گفتم یا این امکان پیش بیاد بهش بگم.



"آرسن عزیز ، اول از همه می خوام ازت تشکر کنم ، ازت ممنونم که من رو عاشق
کردی ، عاشق فوتبال، عاشق آرسنال ، هانری ، سیمن ، آدامز ، برکمپ ، هایبری ،
اشبرتون و ونگر بال. ازت ممنونم که تو خیلی جاها بهم غرور هدیه دادی ، غرور رسیدن
به فینال چمپیونز لیگ بدون گل خورده ، غرور قهرمانی توی لیگ جزیره بدون باخت ،
غرور معرفی ستاره های جوون و غرور آرسنالی بودن . می خوام بهت تبریک بگم بابت حضور
طولانی مدتت توی آرسنال ، تو قبل از اینکه خیلی از ماها طرفدار آرسنال بشیم اینجا
بودی و شاید خیلی از ماها از این تیم دل بکنیم و بریم مثلا طرفدار چارلتون اتلتیک
بشیم ولی تو باز هم اینجا باشی ، می خوام بگم من آرسنال رو با تو شناختم و اسم تو
هم تو قلب من حک شده ولی چند وقته احساس می کنم دیگه تورو نمی شناسم ...

می دونی چیه... فرق کردی ، دست تنها شدی ، یا بهتر بگم ترسیدی ، ترسیدی از اینکه
با سر پایین مجبور بشی با ماها خداحافظی کنی. خودت باش ، یعنی دوباره خودت بشو ،
نترس ، توی کارت جسارت قبل رو داشته باش ، من دلم می خواد توی بازی های اتحادیه
وقتی بازی تیم رو می بینم با 18 تا بازیکن جدید و زیر 19 سال آرسنال آشنا بشم. دلم
می خواد تو حذفی با تیم دوم به لیورپول 6 تا بزنیم ، اگه نزدیم و باختیم هم اون
موقع فدای سرت، یادته تو یه بازی عقب افتادیم بعد تو با 4 تا مهاجم بازی می کردی؟
هانری ، کانو ، برکمپ ، شوکر ؟ بعدش بازی رو بردیم ولی از ته دلم می گم اگر
اینجوری بازی رو نبریم و حتی 5 تا بخوریم من بازم غرور دارم ، به شجاعتت آفرین می
گم .

راستی اول حرفام گفتم ونگر بال ، چه خبر ازش؟ کم می بینیمش دیگه ، یه لحظه دلم
برای ویلتورد و پیرس تنگ شد ، خودت یادته؟ چرا دیگه اونجری بازیکن نمی سازی؟ یادمه
یکی از دوستای منچستریم بهم گفت این پیرس انگار از فضا اومده ولی من فکر می کنم تو
خودت اونا رو میفرستادی فضا. بازم بازیکن بفرست فضا .

 راستی انقدر به این ژیرود بنده خدا فشار
نیار ، بزار آزادتر باشه ، چه کاریه دم به دقیقه توپ رو از تو دفاع بلند می فرستی تا
اون کنترلش کنه؟ بزار آزادترباشه قول می دم اینطوری بیشتر زبونشو ببینیم.

در آخر یه خواهش ازت دارم ، چیزی که توی دلم هست رو بهت می گم، سعی کن اون موقع که
می ری مثل فرگی تیم رو نابود نکنی و بعدشم فرار کنی و حتی مویس هم نتونه تیمو جمع
کنه، مثل پوپ هاینکس باش که وقتی رفتی  یه
مرده خور مثل گواردیولا هم از تیمت قهرمان بسازه



Good luck "



6- چند کلمه با بچه ها :



دوستان عزیزم ، اول از همه سال نو رو بهتون تبریک می گم ، واقعا شرمنده ام که
زودتر مخصوصا توی پست ویشکا نیومدم برای تبریک. اونجا خیلی از بچه ها اسم من رو
آورده بودن و به من لطف داشتند ، من واقعا از همه متشکرم بابت لطفی که به من دارن.
راستش من 10 روز دیگه امتحان
GRE
Subject

دارم و شدیدا سرم شلوغه واسه همین فعالیت زیادی نمی تونم داشته باشم ولی تا جایی
که بتونم نظرات و پست ها رو می خونم.



یه خواهش از تمام بچه ها دارم ، اینکه توی هر شرایطی سعی کنید مقابل هم قرار
نگیرید ، موافق ونگر یا مخالف ونگر ، اصلا عاشق ونگر یا دشمن ونگر اینا فقط یک سری
تفاوت نظر هستش و نباید این تفاوت نظرها باعث تقابل نفرها بشه. ما همه اینجا
طرفدار آرسنالیم و کسی حق نداره در مورد کس دیگه این مسئله رو زیر سوال ببره. همه
ماها خسته میشیم ، بی حوصله میشیم و دلمون می خواد یه موقع هایی خودمون رو خالی
کنیم ، ولی چرا با توهین به همدیگه؟ اصلا چرا با توهین؟



من الان 2 سال و خورده ایه که از ایران دورم ، حسرت یک لحظه بودن توی میتینگ ها رو
دارم، بزارید همیشه برای دیدن همدیگه به بهانه آرسنال اشتیاق داشته باشید. دلم نمی
خواد حرفام شبیه نصیحت بشه ولی دلم می سوزه که می بینم دوستی هایی که می تونه
شیرین و پایدار باشه با چنتا کلمه اثری ازش نمونه



توی دلم خیلی حرفا دارم اینجا جاش نیست که بزنم.

برای همتون آرزوی تندرستی و سلامتی دارم.



Good luck



تشکر شده توسط : مهرزاد ,

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

محسن عاشوری در 6/1/1393 | 01:55 گفت:

بچه ها خواهش میکنم برید و بخوابید ..
تحمل این همه درد و رنج خیلی سخته ..

مهرزاد در 5/1/1393 | 22:43 گفت:

نه اقا!

به این راحتی باشگاه ونگر رو ول نمی کنه.

کلا اگه دقت کرده باشین بهترین های کل فوتبال چه بازیکنا و الانم که شده سرمربی می خوان بیان ارسنال.

یورمن گلوپ از دورتمند برو نیست.(به این می گن مرد!)

هر کسی بیاد حتی اگه می خواد کلوپ باشه باید حداقل بهش 3 سال وقت داد.(که البته ارسنال و منچستر تو این زمینه واقعا نمونه هستند.)

امیدوارم اگه رفت پست اجرایی نداشته باشه, چون همین جوری سایه یش رو ارسنال هست وای به حال این که بخواد حضور فعال داشته باشه.

amin در 5/1/1393 | 22:21 گفت:

کاشکی همه میتونستن مث علی آقا پست بزارن . دست مریزاد واقعا عالی بود .

علی آقاشاهی در 5/1/1393 | 21:32 گفت:

نقل قول : علی جان راسته کلوپ جانشین ونگر میخواد بشه؟
طرفداری زده


پاسخ شما : چیزی نشنیدم در موردش
چیز بعیدی نیست ولی فکر کنم گزینه اول تمدید قرارداد ونگر باشه (اگه حذفی رو بگیریم بعید می دونم تمدید نکنه)

میثم محمودی در 5/1/1393 | 21:22 گفت:

علی جان راسته کلوپ جانشین ونگر میخواد بشه؟
طرفداری زده

مهرزاد در 5/1/1393 | 20:37 گفت:

اقا من می خوام به تقلید از علی اقا یه امضا واسه خودم داشته باشم(فکر نکنم تو اینترنت استفاده کن)

respect#

خوبه؟ دوستان نظری دارن یا خودشون چیزی به نظرشون می رسه بگن.(فکر کنم چنین صفحه ای تو شبکه ی اینترنتی وجود داشته باشه)

علیرضا در 5/1/1393 | 19:26 گفت:

مرسی علی آقا پستت حرف نداشت

علی ارشدی در 5/1/1393 | 19:16 گفت:

مرسی علی خیلی خوب بود

من از بچه ها خواهش میکنم 2-3 روزی پست نذارن مگر خیلی واجب باشه تا این پست بیشتر بالا بمونه

چون واقعا براش زحمت کشده شده

حداقل برای نوشتنش و صرف از نظر فکری که پشتش بوده

خدا قوت مستر گود لاک

علی آقاشاهی در 4/1/1393 | 23:16 گفت:

آقای خادم اول از همه خدمت شما عرض ادب و سلام دارم و از تعاریفی که از من کردید نهایت تشکر رو دارم.
راستش در مورد رایت حق با شماست باید اسمش رو کنار بقیه بزرگان می آوردم ، جای خیلی های دیگه هم تو نوشته ام خالیه ، دیکسون ، لیونبرگ ، پاولر و ... در مورد بزرگی یان رایت همین بس که وقتی از پسرش (شون رایت فیلیپس) پرسیدن چرا به آخر نام فامیلیت "فیلیپس" اضافه کردی گفت دلم نمی خواد مردم با شنیدن اسمم توقع داشته باشند که بتونم مثل پدرم بازی کنم
من در مورد پاک بودن فوتبال آرسنال شکی ندارم و همین طور به ناپاکی فیفا و یوفا و حتی اتحادیه انگلستان باور دارم ، می دونم که ونگر و آرسنال دارن با فوتبال به رقابت با رسانه و پول و مافیا می پردازن. ولی همچنان عقیده دارم که سبک تاکتیکی آرسنال با رفتن پت رایس و رفتن بازیکن ها و عدم هماهنگی طولانی مدت در تیم تغییرات زیادی کرده، مسلما برای حرکت رو به جلو تغییر لازمه و من این مسئله رو نفی نمی کنم ولی طریقه این تغییرات در آرسنال به نظر من قابل نقد هستش

Good luck

farshad khadem در 4/1/1393 | 21:41 گفت:

لام علی جان
اول یه دست مریزاد واسیه نوشته وتحریروتحلیل قشنگت که چون از دلت بود به دل همه نشست .دوم باکامنتهایی که روپستها وگاها رو دیوار ارت میدیدم مخصوصا با امضا good luck که اخر نوشتهات بود کاملا مشخص بود که اینجا دوستداران زیادی داری ویک کاربر محبوب .این که میگم تعارف نیست در پست نوروزی .ویشکااکثر رفقا بنیکی ازت نام بردن که ار این بابت هم بتو تبریک میگم از زمان هواداریت نوشتی وستاره های پرفروغ اواخر 90 واوایل 2000 کمی دلم ازت گرفت که چرا از ایان رایت بال چپ وراستی که عاشقش بودم وامار صددر صد گل تک به تکش حرف نداشت اسم نبردی حتم دارم یادتنرفته گلهای به یاد ماندنیش. .واین که از فلش بکی که به بازی چلسی ارسنال زدی اتفاقا منو یاد یک 3-2 ای انداختی کهدر زمین چلسی تا دقیقه 75 دو صفر از ارسنال جلو بود ولی با هتریک کانو اون بازی رو 3-2 بردیم یاد اوری خاطرات گذشته اطمینان خاطریست که راه ما هواداران ارسنال راه درستی بود من این جمله رو چندین بار اینجا نوشتم که دوستان ما هوادران ارسنال خاصیم وممتاز .بعنوان یک هوادار قدیمی که با خیلی از هواداران تیمای اروپایی معاشرت دارم بجد وبا اطمینان میگم کمتر طرفداری 9سال پای تیمش ایستاده با شکستهاش گریسته ولی تحقیر نشده چون به اصل وفلسفه تیمش ایمان داره مثل خودت که در دل نوشته هات اشاره ای گذرا به بعضی از نتایج مشکوک کردی علی جان واهای فرشاد با توهم هستم ونگر عوض نشده شخصا اعتقاد دارم ترسو هم نشده چیزی که تغیر کرد ه مناسبات اقتصاذی وتجاریست که فوتبال این پدیده وغول اقتصادی رو بحت تاثیر قرار داده این بحث مفصلی میخواد اینجا ودر این کامنت هم جاش نیست ولی کدام یک از شما هواداران نقش پول را در فوتبال مدرن امروز نادیده میگیرید از فساد در فیفا بگیرید تا نقش اسپانسرها ورشوه هایی که برای حق پخش تلویزیونی تا چرا راه دور بریم در همین فوتبال نیم بند وابگوشتی وطنی خودمون ببیند نقش پول در فوتبال رو حالا من هوادار ارسنال 9 سال جام نبردم بدرک .چکاری از دستم ساختس که مربی تیمم میخواد تیمشو وخریدشو وراه رفتنشو واموزششو با شیوه خودش که مبتنی از اصول خودش که برای خودش ومدیران ارشدش قابل احترامه پایه گذاری کنه .شخصا اهل شعار وتعارف نیستم ولی اگر 10سال دیگه هم جام نبریم ونگر را مقصر نمیدونم موانع ومشکلاتی که سر راه تیمایی که میخان پاک وتمیز فوتبال کنن زیاد شده وگر نه دهه 90 مدیریت در تیمایی مثل رئال بارسلون وبایرن بدین شکل بود ؟ نه بخدا برید تحقیق کنید اون زمان سبک ونگر حواب مبداد وهمراه ونگربال کسب جام هم میسر ولی امروز اکثرا ونگر را ترسو ومحافضه کار میدونن که نظرشون قابل احترام ولی دوست بسیار عریر اقا فرشاد انریکه بیا یک بار هم که شده ...... اخه من چی بگم بتوبا این الفاظی که به این پیرمرد میگی کدوم هوادار خوش انصافی که از فوتبال لذت میبره نقش بی بدیل ونگر وخدمتی که به همین فوتبال پولی کرده نمیدونه ؟ بابا جون در همین 1000 مین باری که رو نیمکت ارسنال نشست چه شخصیتایی ازش تمجید نکردند؟فرشاد جون وفتی بتونی تحسین مخلفاتو بربینگزی بدون که کارت خیلی درسته ونگر پرست نیستم حداقل اینو یاد گرفتم که حق شناس باشم من ارسنالو همیطوری با همین شکل قبول کردم که ونگر بخشی از باشگاهست بقول خودش از صبح که برای کار میره باشگاه فکر میکنه رییس خودشه وهر قدمی که بر میداره درجهت منافع باشگاهست دوستان وفتی در اینده صاحب پست ومقامی شدید بی شک پی به کارهای او خواهید برد ودرک این موضوع براتون اسون میشه .ببخشید پر گویی کردم .اقا علی گل حالی کردیم با پستت .بامید موفقعت تو در امتحان پیش رو ایشلا بازم وقت داشته باشی که ما دوستای هوادار با نوشتهات خوشنود کنی با سر فرازی ارسنال پاک وهواداران صبور وعاشق . خق یارتون

ناصر در 4/1/1393 | 21:09 گفت:

نقل قول : نقل قول : مرسی Mr.Good Luck
سال نو شما هم مبارک باشه.
موافقم با مطالبی که ارائه کردید.متاسفانه یکی از علل ناکامی آرسنال در چند سال
اخیر همین ناداوری هاست.اما،آرسن واقعا فرق کرده،حتی فرگوسن در کتاب زندگی نامه اش به این مطلب اشاره ی
ریزی میکنه که ونگر این اواخر بیشتر دنبال بازیکن های ظریف و ضعیف بود تا بازیکن های قدرتی...
امیدوارم آرسنال دوباره قویتر از همیشه رو پاهاش بلند بشه.من عاشق اون دسته از هوادارنی هستم که به خاطر عشقشون
تو بدترین شرایط جوی و هزاران کیلومتر دورتر از لندن رفتن بازی رو دیدن و تیم محبوبشون رو تشویق کردن.
حتی اونایی که وقتی 6-0 عقب بودیم بازم تیم رو تو استمفوردبریج تنها نگذاشتن.
امیدوارم از امتحان پیشرو موفق بیرون بیای
امتحان نسبتا سختیه!
راستی قضیه ی نیمکت آرسنال چیه؟(البته اگه فضولی نباشه)

Good Luck,Lucky Luke


پاسخ شما : راستش من علاقه زیادی دارم که دیگه در آینده ای نه چندان دور مربی فوتبال بشم یه سری تجربیات کوچیکی هم دارم ولی خوب باید راه طولانی تری رو طی کنم تا به این هدفم برسم ، خوب معمولا وقتی آدم طرفدار یک تیم هم باشه و خودش هم تو فوتبال فعالیتی داشته باشه دوست داره که تو تیم مورد علاقش کار کنه ... منم واقعا یکی از آرزوهام اینه که رو نیمکت آرسنال بشینم

Good luck


پاسخ شما : براتون آرزوی موفقیت میکنم.
اگه به مربی بدنساز احتیاج داشتید میتونید روی من حساب کنید.
Good Luck Which Needs Good Fight

masoud mahmudpur در 4/1/1393 | 19:18 گفت:

آقا دمت گرممممممممممممممم!همشو خوندم بدون این که یه لحظه حوصلم سر بره!اون قسمت صحبتت با ونگر عالی بود!داشت گریم میگرفت بخدا

علی آقاشاهی در 4/1/1393 | 19:11 گفت:

نقل قول : مرسی Mr.Good Luck
سال نو شما هم مبارک باشه.
موافقم با مطالبی که ارائه کردید.متاسفانه یکی از علل ناکامی آرسنال در چند سال
اخیر همین ناداوری هاست.اما،آرسن واقعا فرق کرده،حتی فرگوسن در کتاب زندگی نامه اش به این مطلب اشاره ی
ریزی میکنه که ونگر این اواخر بیشتر دنبال بازیکن های ظریف و ضعیف بود تا بازیکن های قدرتی...
امیدوارم آرسنال دوباره قویتر از همیشه رو پاهاش بلند بشه.من عاشق اون دسته از هوادارنی هستم که به خاطر عشقشون
تو بدترین شرایط جوی و هزاران کیلومتر دورتر از لندن رفتن بازی رو دیدن و تیم محبوبشون رو تشویق کردن.
حتی اونایی که وقتی 6-0 عقب بودیم بازم تیم رو تو استمفوردبریج تنها نگذاشتن.
امیدوارم از امتحان پیشرو موفق بیرون بیای
امتحان نسبتا سختیه!
راستی قضیه ی نیمکت آرسنال چیه؟(البته اگه فضولی نباشه)

Good Luck,Lucky Luke


پاسخ شما : راستش من علاقه زیادی دارم که دیگه در آینده ای نه چندان دور مربی فوتبال بشم یه سری تجربیات کوچیکی هم دارم ولی خوب باید راه طولانی تری رو طی کنم تا به این هدفم برسم ، خوب معمولا وقتی آدم طرفدار یک تیم هم باشه و خودش هم تو فوتبال فعالیتی داشته باشه دوست داره که تو تیم مورد علاقش کار کنه ... منم واقعا یکی از آرزوهام اینه که رو نیمکت آرسنال بشینم

Good luck

ناصر در 4/1/1393 | 18:52 گفت:

مرسی Mr.Good Luck
سال نو شما هم مبارک باشه.
موافقم با مطالبی که ارائه کردید.متاسفانه یکی از علل ناکامی آرسنال در چند سال
اخیر همین ناداوری هاست.اما،آرسن واقعا فرق کرده،حتی فرگوسن در کتاب زندگی نامه اش به این مطلب اشاره ی
ریزی میکنه که ونگر این اواخر بیشتر دنبال بازیکن های ظریف و ضعیف بود تا بازیکن های قدرتی...
امیدوارم آرسنال دوباره قویتر از همیشه رو پاهاش بلند بشه.من عاشق اون دسته از هوادارنی هستم که به خاطر عشقشون
تو بدترین شرایط جوی و هزاران کیلومتر دورتر از لندن رفتن بازی رو دیدن و تیم محبوبشون رو تشویق کردن.
حتی اونایی که وقتی 6-0 عقب بودیم بازم تیم رو تو استمفوردبریج تنها نگذاشتن.
امیدوارم از امتحان پیشرو موفق بیرون بیای
امتحان نسبتا سختیه!
راستی قضیه ی نیمکت آرسنال چیه؟(البته اگه فضولی نباشه)

Good Luck,Lucky Luke

میعاد در 4/1/1393 | 17:51 گفت:

به احترام قلمت کلامو برمیدارم و تعظیییییییییییییییییم میکنم

Enrique در 4/1/1393 | 17:38 گفت:

اینا رو همه گفتم تا به این حرف برسم که :

ما تاکی میخوایم تو خاطرات خوبی زندگی کنیم که مال 9 سال پیش و قبل تره ؟؟؟

اگه اینجوریه پس پیشرفت چی میشه ؟؟؟؟

شد یه بار این آقای سرمربی برای ما اندازه خدا عزیز نباشه ؟؟؟

شد یه بار با دید واقع بینی و به دور از احساس و تعصب بهش نگاه کنیم ؟؟؟

شد یه بار این سرمربی یک دنده و لجباز و کله شقو بازخواستش کنیم و بهش بگیم این چه وضشه آخه ؟؟؟؟

همیشه اشتباهاتشو دیدیم و خودمونو زدیم به نفهمی و هیچ وقت نخواستیم قبول کنیم که "ونگر" هم میتونه اشتباه کنه!

اشتباهاتی که اونقدر فاحش بودن واسه متوجه شدنشون نیازی نبود که حتما باید کارشناس فوتبال می بودید تا متوجهشون می شدید....

همه تون بارها و بارها شاهد بودین که این مرتیکه خر لجباز بخاطر لجبازیش و یک دندگیش یه بازیکنی رو که افتضاح کار میکنه

رو میذاره تو ترکیب و یه بازیکنی که هر وقت اومده تو زمین رو میذاره رو نیمکت !!! جدیدترین نمونه اش : ژیرو و پولدی !!!

همه تون بارها و بارها شاهد بودین که این سرمربی لجباز و یک دنده ، واسه یه بازی خاص از یه ترکیبی استفاده کرده که

کفر یک ملتو در آورده !!! نمونه اش بازی رفت امسالمون با منچستر تو اولد ترافورد ...

تیم ما تا قبل از اون بازی تو بهترین فرم 7 ، 8 ، 10 سال گذشته اش بود و منچسترم تاریک ترین و فلاکت بار ترین دوران تاریخ

خودشو سپری میکرد... ولی بازی که شروع شد و ترکیب مشخص شد ، معلوم شد که آقای لجباز که چند وقتی هس که

بزدل و ترسو هم شده و دیگه اون جسارت و روحیه جنگندگی گذشته شو نداره و روز به روز هم ترسو تر میشه... میخواد با

2 تا هافبک دفاعی بازی کنه : فلامینی + رمزی !!!!

آخه تو اون بازی از چی ترسیدی ترسوووووووووووووووو

همینم باعث شد که منچستر از دقیقه 1 تا دقیقه 90 ما رو تحت فشار بده و نذاره ما هیچ غلطی بکنیم !!!!

همین شد که به منچستر تو فلاکت بار ترین و فاجعه بار ترین فصلشم باختیم ... ای خاااااااااااااااااااااااااک !!!!

اینا رو همه گفتم که حرف آخرمو بزنم :

آقای ونگر !!!!!

ممنون از اینکه منو عاشق فوتبال کردی....

ممنون از اینکه منو روانی آرسنال کردی....

ممنون از اینکه تو این 9 سال قحطی جام مرد و مردونه موندی و همه جور نیش و کنایه ای رو به جون خریدی ...

ولی ما دیگه خسته شدیم از لجبازیت !!!!! بسه دیگه...

ما خسته شدیم از جام نیاوردن...

ما خسته شدیم از بس که باید نیش و کنایه های طرفدارای منچستر و چلسی و لیورپول و من سیتی تازه به دوران رسیده رو تحمل کنیم !!!!

ما خسته شدیم از بس که طرفدارای رئال و میلان و لیورپول و بایرن و بارسلونا و منچستر و چلسی ، افتخارات اروپاییشونو میشمارن و ما هم دم از فوتبال زیبا میزنیم !!!!

ما خسته شدیم از بس که طرفدارای رئال و میلان و لیورپول و بایرن و بارسلونا و منچستر و چلسی به ما چشم یه تیم درجه 2 نگاه میکنن !!!!


آقای ونگر !!!!!

شما یه فلسفه ای رو تو این تیم بنیان نهادی و مطمئن باش که این فلسفه بعد از رفتن تو هم ادامه پیدا میکنه... همونجوری که فلسفه بازی کثیف بارسلونا با اومدن هر مربی دیگه ای به کار خودش ادامه میده !!!!


آقای ونگر : بروووووووووووووووووووووو !!!!

Enrique در 4/1/1393 | 16:38 گفت:

روز های خوب من با آرسنال ادامه داشت تاااااااااااااا سال 2005 و اون فینال حذفی با منچستر که چقدررررر چسبید !!!!

ولی افسوس..... افسوس که از اون سال به دیگه قحطی جام اومد برای ما !!!

تیم ما کماکان قشنگ بازی میکرد ولی خبری از جام نبود !!!! بدتر از همه اینکه بازیکنامون هم یکی یکی گذاشتن رفتن...

یادمه استارت رفتن ستاره هامون با رفتن پیرس به ویارئال کلید خورد...!!! یادمه بعد از رفتن پیرس از آرسنال تا مرز روانی

شدن رفتم!!! اصن تصور آرسنال بدون پیرس برم معنا نداشت !!! با خودم فکر میکردم که حالا کی دیگه میخواد

به آنری پاس گل بده ؟؟؟ غافل از اینکه خود آنری هم فصل بعد میخواد بدترین شوک ورزشی عمرمونو بهمون بده !!!!

به هر حال فصل به فصل میگذشت و نه تنها خبری از جام نبود بلکه اون فوتبال زیبامونم روز به روز کم فروغ تر میشد...

هی باختیم و هی گفتیم : In Arsene We Trust

دیگه انقد باختیم و بد آوردیم که دیگه ضربه شدیم و هیچ دردی رو دیگه حس نمیکردیم و هر بلایی هم که سرمون اومد ،

دیگه جیکمون در نیومد و فقط بغض کردیم !!!! 9 سال بغض کردیم ...

سرمربیمونم هر سال لجباز تر و یک دنده تر از سال قبل میشد ولی هنوز هم برای ما یک اسطوره بود !!!!

خودشم میدونست داره اشتباه میکنه ، ولی هرگز حاضر نبود که رو غرورش پا بذاره و کار درستو انجام بده ....

بعد از تونی آدامز و کمپل و ویرا کمر دفاع ما شکست ولی این مرد لجباز هیچ وقت 1 مدافع قرص و محکم نخرید !!!

خودش شاهد بود که دیگه اون دفاع با صلابت و مطمئن سال های قبل رو نداریم ولی با این حال بازم حاضر نبود مدافع بخره!

شما خودتون شاهد بودید که بعد از تونی آدامز و کمپل و ویرا هر کسی که خواسته بیاد دفاع ما رو پر کنه، خداوندگار سوتی

و گاف دادن بوده : از "مارتین کیون" و "پاسگال سیگان" و "حبیب کولوتوره" و "یوهان ژورو" بگیرید تااااا برسیم به "کوشیلنی" و

"مرته ساکر" و "فرمائلن" و که انصافا اینا دیگه روی پنیر سوئیسی و آبکش رو سفید کردن !!!!

Enrique در 4/1/1393 | 16:10 گفت:

پست خییییییییییییلی قشنگی بود و انصافأ معلوم بود که روش کار کرده بودی و مث بعضی پست ها اسپم نبود ...


من از سال 1998 و جام جهانی 98 فوتبالو فهمیدم و بازیای های فوتبالو یادمه و از 2000 طرفدار 100 آتیشه آرسنال شدم...

جالبه واست بگم که قصه ی طرفدار شدن من و تو خیییییییییییییلی شبیه همه ....

یادمه اون موقع صدا و سیمای ایران بیشتر زوم کرده بود رو بوندس لیگای آلمان و هر هفته بازیای بایرن مونیخ و هرتابرلین و

هانمبورگ و ولفسبورگ و .... رو نشون میداد ؛ بخاطر لژیونرهای ایرانی که تو این لیگ بودن !!!

ولی بعدش کم کم شروع کردن به پخش مستقیم بازی های لیگ جزیره ؛ مخصوصا که یکی دو سالی بود که از اون فینال

دراماتیک منچستر _ بایرن مونیخ میگذشت و تب لیگ انگلیس و و تیمای انگلیسی تو ایران داغ بود !!!!

یادمه اون موقع بازی های آرسنال و منچسترو بیشتر از هر تیم دیگه ای پخش میکردن... قشنگ یادمه وقتی سرعت ،

طراوت ، هیجان و التهاب لیگ جزیره و باشگاه های جزیره رو با بوندس لیگا مقایسه میکردم انقد از دیدن لیگ جزیره و بازی

تیمهاش خر کیف شده بودم که دوس داشتم لیگ انگلیس هر روز بازی داشت و منم هر روز بازیاشو میدیدم!!!

آرسنالم با ونگربالش آدمو مسحور میکرد...!!! اوج طراوت و زیبایی بازی فوتبالو به نمایش میذاشتن!!! با بازیکنایی مثل :

تیری آنری ، دنیس برگکمپ ، روبر پیرس ، سیلوین ویتورد ، نوانکو کانو ، تونی آدامز ، پاتریک ویرا و... بازیکنایی که

چشم بسته همدیگه رو پیدا میکردن و آخرت فوتبالو ارائه میدادن !!!

به این خاطر گفتم که قصه ی آرسنالی شدن من و تو یه جورایی شبیه همه که منم دقیقا یادمه مث شما که یه بازی ازش

دیدم که 0_4 برد و 4 تای دیگه رم نزد ... هفته بعد بازم بازی آرسنالو پخش کردن و 3_4 تا زدن ... ولی من بیشتر از اینکه

بخاطر بازی های پر گلشون عاشقش بشم ، روانی نحوه بازی کردنشون بودم !!!! اصن آدمو سحر میکردن این بازیکنا !!!

منچسترم کمابیش بازیای پر گل داشت و اونم تیما رو با اختلاف میبرد ولی من هیچ وقت از سبک بازی منچستر خوشم نیومد....

از همه مهمتر چهره ای بود که نه فقط من که خیلی دیگه از طرفدارای آرسنالو آرسنالی کرده : " آرسن ونگر "

یه سرمربی بسیار خوش فکر و با کلاس با سبک تهاجمی و درعین حال فوق العاده خوش تیپ و با شخصیت!!!!!!

هر کس دیگه ای هم اگه جای من بود اون موقع هیچ انتخابی جز " آرسنال " براش وجود نداشت !!!!!

اینا رو همه گفتم تا به اصل حرفم برسم.... تو کامنت بعدی .

Hamed.Sh در 4/1/1393 | 15:38 گفت:

سلام!
خیلی توپی....
همین...

sajad coyg در 4/1/1393 | 15:19 گفت:

ایول داری داش علی C:
با تک تک حرفات موافقم غیر از اونجایی که گفتی ونگر بال رو نمیشه یافت،ما نیم فصل اول عالی بودیم ومیشد بسیار خوب ونگر بال رو دریافتش و اینکه تموم مشکلات نبود رمزی هستش ایشالا همه چی درست میشه
و اینکه غصه خوردی داداشی خودم میاد اونور پیشت میتینگ درست کنیم <3
ایشالا امتحانات رو هم موفق باشی
یک دونه ای واس نمونه ای V:

علی آقاشاهی در 4/1/1393 | 14:53 گفت:

از همه دوستان بابت نظرات و ابراز محبتشون تشکر می کنم (بجز امیر )

Good luck

علی آقاشاهی در 4/1/1393 | 14:51 گفت:

نقل قول : سلام رفیق ... خب با خیلی از نظراتت موافقم ولی باید این رو بگم که شاید خیلی از نا داوری هایی که ما میگیم بهانه باشه برای پوشوندن ... قرار نیست وقتی جیرود مثل چون جلو درواره میایسته و پرس کردن بلد نیست ما به داوری گلایه کنیم ... تیم ما انگار 8 نفره بازی میکرد ... ما ترسو شدیم ... بخاطر اینکه چهار تا بازیکن نداریم که تیم حریف ازش حساب ببرند ... یکی مثل یحیی توره ... وین رونی ... فردیناند و خیلی های دیگه ... ما نمیتونیم تو بازی های بزرگ روحیه تیم رو بالا نگه داریم ... ای روحیه باید از کجا به تیم وارد بشه ؟؟ چرا باید اینطور باشه که ما باید دقیقه مثل بازی با لیورپول این بازی رو ببازیم ... چرا درس نمیگیریم ... همه بازی های پر گل که باختیم بخاطر کم روحیه بودن باختیم و همه از تیم های قووی بود ...
ونگر چرا از خرید یه مهاجم خوب پا پس میکشه ؟؟
چرا ریسک توی کار ما نیست ... چرا این همه باید اخراج بدیم ؟؟ این همه توی بازی های بزرگ ...
تیم ما به یکی دو بازیکن بیشتر نیاز داره ولی به 2 بازیکنی نیاز داره که روحیه تیم رو بالا ببرند .. مثلا ما چرا نباید اقدام میکردیم که هانری رو به تیم اضافه کنیم ؟؟ سن ؟؟؟ مگه گیگز چند سالشه ؟؟ آیا هانری خودش روحیه دهنده توی این بازی های بزرگ نیست ؟؟ جیرود مگه چکار میکنه برای تیم ... بخدا هانری با این سنش بهتر ازاین بازیکن بازی میکنه و میدوه ...
مابه این تیپ بازیکن ها نیاز داریم که تیم رو از نظر روحی توی این بازی ها بالا بکشند و وقتی 10 دقیقه اول یکی خوریدم وا ندیم
ما از نظر بازیکن چیز خاصی از چلسی کم نداریم یعنی کیفیت تیمی بالایی داریم ولی وقتی میترسیم و روحیه نداریم باید 10 تا هم بخوریم ... این طبیعیه ... ولی اگه چلسی 2 تا توی 10 دقیقه بخوره با یه جنگ روانی روند بازی رو عوض میکنه و یا بازیکنی داره که تیم رو درون زمین مدیریت کنه و ما هیچکی روندشتیم و این شده آرسنال برای قهرمانی ...
ما با این روند هیچ تیم بزرگی رو نمیتونیم ببریم مگر به شانس و تیمی که تیم های بزرگ رو نبره قهرمان نمیشه ... الان لیورپول که از تیم دوم ما 6 تا میخورد میاد ما رو 5 تا میزنه ... ببینید کار ما به کجا رسیده و تیم ما از همه تیم هایی 7 سال پیش ما بهتر و پر مهره تره غیر از یکی دو نقطه ولی ببینید چقد روحیه تیم و اعتماد به نفس تیم پایینه !!!!!!


پاسخ شما : علی جون صحبت های تو فنی و تحلیلی و درسته و حرف های من حرف های دل بود. ولی من هنوز بر این باورم که مشکل "اصلی" (نمی گم مشکل دیگه ای نداریم) ما از نظر فنی Assistant manager هستش. فقط کافیه یه مقایسه دوران بولد رو با دوران رایس بکنی ، چقدر تفاوت می بینی؟ می دونی دستیار مربی توی جزیره به اندازه کل باقی کادر فنی اهمیت داره
مثل آتیش و پتک آهنگری می مونه ، اگه اون خوب کار نکنه مربی نمیتونه بازیکن ها و تیمش رو به خوبی شکل بده.

اصلا یه نگاه به منچستر فرگوسن بنداز ، چقدر تفاوت بین دوران کیروش و مایک فلان میبینی؟ من که منچستر کیروش رو بیشتر دوست داشتم و زهر دارتر می دیدمش

ولی در کل ما اگه تو این ناحیه مهره مناسب رو نداشته باشیم میشیم مثل رئال زمان لوگزامبورگو یعنی اگه تو تمام نقاط هم بهترین ها رو داشته باشیم به هیچ جا نمی رسیم

Good luck

M o o r I در 4/1/1393 | 13:15 گفت:

همینجا بلند میشم و برات دست میزنم !

دس مریزاد واقعا علی جان

مرسی بابت پست قشنگت

خیلی قشنگ نوشتی

با تک تک حرفات موافقم

ایشالله تو امتحانتم موفق باشی دادا

Alireza در 4/1/1393 | 12:21 گفت:

دستت درد وقتی این متن خوندم خیلی سبک تر شدم کاش وقت داشتی بیشتر مینوشتی، علی جان امیدوارم امتحانت رو خوب بدی و سال نوت هم مبارک

علی قاسمی در 4/1/1393 | 11:29 گفت:

سلام رفیق ... خب با خیلی از نظراتت موافقم ولی باید این رو بگم که شاید خیلی از نا داوری هایی که ما میگیم بهانه باشه برای پوشوندن ... قرار نیست وقتی جیرود مثل چون جلو درواره میایسته و پرس کردن بلد نیست ما به داوری گلایه کنیم ... تیم ما انگار 8 نفره بازی میکرد ... ما ترسو شدیم ... بخاطر اینکه چهار تا بازیکن نداریم که تیم حریف ازش حساب ببرند ... یکی مثل یحیی توره ... وین رونی ... فردیناند و خیلی های دیگه ... ما نمیتونیم تو بازی های بزرگ روحیه تیم رو بالا نگه داریم ... ای روحیه باید از کجا به تیم وارد بشه ؟؟ چرا باید اینطور باشه که ما باید دقیقه مثل بازی با لیورپول این بازی رو ببازیم ... چرا درس نمیگیریم ... همه بازی های پر گل که باختیم بخاطر کم روحیه بودن باختیم و همه از تیم های قووی بود ...
ونگر چرا از خرید یه مهاجم خوب پا پس میکشه ؟؟
چرا ریسک توی کار ما نیست ... چرا این همه باید اخراج بدیم ؟؟ این همه توی بازی های بزرگ ...
تیم ما به یکی دو بازیکن بیشتر نیاز داره ولی به 2 بازیکنی نیاز داره که روحیه تیم رو بالا ببرند .. مثلا ما چرا نباید اقدام میکردیم که هانری رو به تیم اضافه کنیم ؟؟ سن ؟؟؟ مگه گیگز چند سالشه ؟؟ آیا هانری خودش روحیه دهنده توی این بازی های بزرگ نیست ؟؟ جیرود مگه چکار میکنه برای تیم ... بخدا هانری با این سنش بهتر ازاین بازیکن بازی میکنه و میدوه ...
مابه این تیپ بازیکن ها نیاز داریم که تیم رو از نظر روحی توی این بازی ها بالا بکشند و وقتی 10 دقیقه اول یکی خوریدم وا ندیم
ما از نظر بازیکن چیز خاصی از چلسی کم نداریم یعنی کیفیت تیمی بالایی داریم ولی وقتی میترسیم و روحیه نداریم باید 10 تا هم بخوریم ... این طبیعیه ... ولی اگه چلسی 2 تا توی 10 دقیقه بخوره با یه جنگ روانی روند بازی رو عوض میکنه و یا بازیکنی داره که تیم رو درون زمین مدیریت کنه و ما هیچکی روندشتیم و این شده آرسنال برای قهرمانی ...
ما با این روند هیچ تیم بزرگی رو نمیتونیم ببریم مگر به شانس و تیمی که تیم های بزرگ رو نبره قهرمان نمیشه ... الان لیورپول که از تیم دوم ما 6 تا میخورد میاد ما رو 5 تا میزنه ... ببینید کار ما به کجا رسیده و تیم ما از همه تیم هایی 7 سال پیش ما بهتر و پر مهره تره غیر از یکی دو نقطه ولی ببینید چقد روحیه تیم و اعتماد به نفس تیم پایینه !!!!!!

امیر صفای نیکو در 4/1/1393 | 11:28 گفت:

حالم به هم خورد!
good luck!!!

Nima در 4/1/1393 | 11:19 گفت:

در یک کلمه....
عالی
خیلی از ما مثل تو هستیم....
موفق باشی

حسین ملازینل در 4/1/1393 | 10:54 گفت:

سلام علی جان...
سال جدیدت همراه با شادی...

از شنبه تا حالا هر موقع که اومدم اینجا و عنوان و نویسنده ی بلاگ هارو که میدیدم از خوندنش منصرف میشدم...
چون میدونستم که توش پر از شکایت و فحش و بی احترامی و نا امیدیه...

خواستم ازت تشکر کنم که تو این وضعیت یه همچین بلاگ خوب و روحیه دهنده ای گذاشتی برامون...

سال خوبی داشته باشی...

simone در 4/1/1393 | 09:58 گفت:

خیلی زیبا و با احساس نوشته بودی
مرسی

توپچی جنوب در 4/1/1393 | 02:59 گفت:

من رو ک میشناسی.....
100%نظرم رو هم میدونی.....
ببین این شجاعت باز بر میگرده رفیق فقط یه خورده ابزار میخواد .
پستت حرف نداشت و فقط میتونم یه کلمه در موردت بگم مرد

Good luck

میعاد در 4/1/1393 | 02:23 گفت:

نقل قول : عالی بود ولی من با رفتن ونگر بیشتر موافقم

پاسخ شما : خوبی میثم؟ آنلاینی الان؟ رو دیوارت یه سوال فنی ازت کردم میشه جواب بدی ؟

محسن عاشوری در 4/1/1393 | 02:05 گفت:

ونگر لطفا برو

مقالت عالی بود

میثم محمودی در 4/1/1393 | 01:56 گفت:

عالی بود ولی من با رفتن ونگر بیشتر موافقم

علی آقاشاهی در 4/1/1393 | 01:40 گفت:

نقل قول : تو مدرسه انشات چند بود؟؟؟؟؟؟!!!!!!

پاسخ شما : انشاء من یا بابام ؟

فقط یادمه املام """افطذاه""" بود در حد همین افتضاحی که نوشتم

Good luck

علی آقاشاهی در 4/1/1393 | 01:37 گفت:

مرسی دوستان لطف دارید فقط تورو خدا انقد به من نگید شما و آقا احساس فسیل بودن می کنم

مهرزاد من نوشته های تورو دوست دارم (بجز یکیشو ) واقعا نگارش جالبی داری

Good luck

shima در 4/1/1393 | 01:34 گفت:

تو مدرسه انشات چند بود؟؟؟؟؟؟!!!!!!

مهرزاد در 4/1/1393 | 01:23 گفت:

پستی زیبا! این Good Luck به کل 4 تا پستی که من نوشتم می ارزه!

اون قسمت با 4 تا مهاجم بازی کردن واقعا جالب بود."حتی اگه 5 تا می خوردیم باز هم شجاعت... "
درباره ی تیم بعد فرگی و هاینس نکته ی بسیار ظریفی اشاره کردین

حمید pires در 4/1/1393 | 00:46 گفت:

مرسی علی آقا خیلی پست دلنشینی بود خدا خیرت بده.