آیا از شکست ها درس میگیریم؟!

نویسنده: Saeed Milani

وبلاگ من
نویسنده: Saeed Milani
بچه تهران هستم ، 30 سالمه ، عمران خوندم ، عاشق دنیس برگکمپ بودم و خواهم بود و قبل از اینکه به آرسنال بیاد آرسنالی شدم . به شخصه معتقدم مهاجم تمام عیاری با خصوصیات بازیسازی و هوش بالایی در حد برگکمپ دیگه پا به عرصه وجود نخواهد گذاشت!
کل بازدید: 217,815 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
لورن کوشیلنی مدافع فرانسوی باشگاه آرسنال رسما از بازی های ملی خداحافظی کرد. لورن کوشیلنی مدافع فرانسوی باشگاه آرسنال رسما از بازی های ملی خداحافظی کرد.
مدیر آتلانتا یونایتد: آرسنال باید مبلغ پیشنهادی خود برای میگل آلمیرون را حداقل سه برابر کند . دارن ایلز مدیر باشگاه آتلانتا یونایتد: خبرهایی مبنی بر علاقه‌ی باشگاه آرسنال به آلمیرون به گوش من رسیده است و گفته می‌شود این تیم قصد دارد پیشنهادی ۱۱ میلیون پوندی برای این بازیکن ارائه دهد.پیش از هر چیز باید بگویم آرسنال باید حداقل پیشنهادش را سه برابر کند تا راضی بشوم درباره‌ی این انتقال فکر کنم. مدیر آتلانتا یونایتد: آرسنال باید مبلغ پیشنهادی خود برای میگل آلمیرون را حداقل سه برابر کند . دارن ایلز مدیر باشگاه آتلانتا یونایتد: خبرهایی مبنی بر علاقه‌ی باشگاه آرسنال به آلمیرون به گوش من رسیده است و گفته می‌شود این تیم قصد دارد پیشنهادی ۱۱ میلیون پوندی برای این بازیکن ارائه دهد.پیش از هر چیز باید بگویم آرسنال باید حداقل پیشنهادش را سه برابر کند تا راضی بشوم درباره‌ی این انتقال فکر کنم.
طبق گزارش اسکای اسپرت، تیری هانری در حال انجام مراحل پایانی مذاکرات با باشگاه موناکو برای جانشینی لئوناردو یاردیم است، به نظر می‌رسد تا ۴۸ ساعت آینده این انتقال رسما اعلام می‌شود. طبق گزارش اسکای اسپرت، تیری هانری در حال انجام مراحل پایانی مذاکرات با باشگاه موناکو برای جانشینی لئوناردو یاردیم است، به نظر می‌رسد تا ۴۸ ساعت آینده این انتقال رسما اعلام می‌شود.
رادیو مونته کارلو (RMC):  سران باشگاه پاریس سنت ژرمن ملاقات هایی به صورت خصوصی با آرسن ونگر انجام داده اند تا از او در یکی از پستهای ورزشی باشگاه استفاده کنند. با این وجود هنوز نشانه ای از توافقی سریع وجود ندارد، اما سیاست گذاران باشگاه پاریسی می‌خواهند به ونگر یک پست ورزشی را پیشنهاد دهند که الزاما مدیریت فوتبال نیست، به او احتمالا پستی پیشنهاد خواهد شد که در سلسله مراتب باشگاه، یک رتبه پایین تر از ناصر الخلیفی خواهد بود. رادیو مونته کارلو (RMC): سران باشگاه پاریس سنت ژرمن ملاقات هایی به صورت خصوصی با آرسن ونگر انجام داده اند تا از او در یکی از پستهای ورزشی باشگاه استفاده کنند. با این وجود هنوز نشانه ای از توافقی سریع وجود ندارد، اما سیاست گذاران باشگاه پاریسی می‌خواهند به ونگر یک پست ورزشی را پیشنهاد دهند که الزاما مدیریت فوتبال نیست، به او احتمالا پستی پیشنهاد خواهد شد که در سلسله مراتب باشگاه، یک رتبه پایین تر از ناصر الخلیفی خواهد بود.
به دلیل مصدومیت کوین تراپ، برند لنو دروازه‌بان آرسنال به تیم ملی آلمان دعوت شد. به دلیل مصدومیت کوین تراپ، برند لنو دروازه‌بان آرسنال به تیم ملی آلمان دعوت شد.
ستاره‌های جوان آرسنال به تیم ملی کشورشان دعوت شدند .ادی انکتیا و جو ویلوک برای دو دیدار مقابل تیم ملی ایتالیا و تیم ملی چک به تیم ملی زیر ۲۰ سال انگلستان دعوت شدند.امیل اسمیت روه برای دو دیدار مقابل تیم ملی پرتغال و تیم ملی مقدونیه به تیم ملی زیر ۱۹ سال انگلستان دعوت شد. فلورین بالوگُن، ونتای دیلی کمبل، تیریس جان جولز، آرتور اوکونکو، بوکایو ساکا برای دو دیدار مقابل تیم ملی سوئد و تیم ملی چک به تیم ملی زیر ۱۸ سال انگلستان دعوت شدند.میگل عزیز، سام گرینوود، یونس موسی به تیم ملی زیر ۱۷ سال انگلستان دعوت شدند تا در تورنمنت بین المللی جوانان در انگلستان که قرار است با تیم ملی های کشور آمریکا، روسیه و برزیل رو به رو شوند، به میدان بروند.
ستاره‌های جوان آرسنال به تیم ملی کشورشان دعوت شدند .ادی انکتیا و جو ویلوک برای دو دیدار مقابل تیم ملی ایتالیا و تیم ملی چک به تیم ملی زیر ۲۰ سال انگلستان دعوت شدند.امیل اسمیت روه برای دو دیدار مقابل تیم ملی پرتغال و تیم ملی مقدونیه به تیم ملی زیر ۱۹ سال انگلستان دعوت شد. فلورین بالوگُن، ونتای دیلی کمبل، تیریس جان جولز، آرتور اوکونکو، بوکایو ساکا برای دو دیدار مقابل تیم ملی سوئد و تیم ملی چک به تیم ملی زیر ۱۸ سال انگلستان دعوت شدند.میگل عزیز، سام گرینوود، یونس موسی به تیم ملی زیر ۱۷ سال انگلستان دعوت شدند تا در تورنمنت بین المللی جوانان در انگلستان که قرار است با تیم ملی های کشور آمریکا، روسیه و برزیل رو به رو شوند، به میدان بروند.
طبق گزارش میرور، میگل آلمیرون بازیکن ۲۴ ساله پاراگوئه ای باشگاه آتلانتا یونایتد، در ژانویه با مبلغ ۱۵ میلیون پوند به باشگاه آرسنال خواهد پیوست. طبق گزارش میرور، میگل آلمیرون بازیکن ۲۴ ساله پاراگوئه ای باشگاه آتلانتا یونایتد، در ژانویه با مبلغ ۱۵ میلیون پوند به باشگاه آرسنال خواهد پیوست.
باشگاه آرسنال رسما اعلام کرد که از اول ژوئیه ۲۰۱۹ با شرکت آدیداس همکاری خود را آغاز می کند.قرارداد باشگاه آرسنال با شرکت آدیداس ۵ ساله خواهد بود که ارزش این قرارداد ۳۰۰ میلیون پوند خواهد بود، این باشگاه به ازای هر فصل ۶۰ میلیون پوند از این برند بزرگ ورزشی دریافت خواهد کرد. باشگاه آرسنال رسما اعلام کرد که از اول ژوئیه ۲۰۱۹ با شرکت آدیداس همکاری خود را آغاز می کند.قرارداد باشگاه آرسنال با شرکت آدیداس ۵ ساله خواهد بود که ارزش این قرارداد ۳۰۰ میلیون پوند خواهد بود، این باشگاه به ازای هر فصل ۶۰ میلیون پوند از این برند بزرگ ورزشی دریافت خواهد کرد.
برای اولین بار در تاریخ لیگ جزیره دو بازیکن تعویضی در یک بازی از لیگ موفق شدند هم گل بزنند و هم پاس گل بدهند ، اوبامیانگ و رمزی پس از ورود به میدان به عنوان بازیکن تعویضی هر کدام یک گل و یک پاس گل را به نام خود ثبت کردند . برای اولین بار در تاریخ لیگ جزیره دو بازیکن تعویضی در یک بازی از لیگ موفق شدند هم گل بزنند و هم پاس گل بدهند ، اوبامیانگ و رمزی پس از ورود به میدان به عنوان بازیکن تعویضی هر کدام یک گل و یک پاس گل را به نام خود ثبت کردند .
آرون رمزی گل سوم آرسنال را تنها ۳۹ ثانیه پس از ورودش به زمین به ثمر رساند . سریعترین گل در لیگ برای آرسنال توسط یک بازیکن تعویضی پس از دسامبر ۲۰۰۷ . در دسامبر ۲۰۰۷ نیکلاس بندتنر پس از ۳۵ ثانیه از ورودش به زمین توانست دروازه تاتنهام را باز کند . آرون رمزی گل سوم آرسنال را تنها ۳۹ ثانیه پس از ورودش به زمین به ثمر رساند . سریعترین گل در لیگ برای آرسنال توسط یک بازیکن تعویضی پس از دسامبر ۲۰۰۷ . در دسامبر ۲۰۰۷ نیکلاس بندتنر پس از ۳۵ ثانیه از ورودش به زمین توانست دروازه تاتنهام را باز کند .

آیا از شکست ها درس میگیریم؟!

ای کاش مسئولان آرسنال یک فلاش بک به روزهای اوج تیم میزدند...



بنده خدا جورو در بهترین روزش
مواجه بود با بی کیفیت هایی مثل رمزی و سانگ که عامل باخت های اخیر تیم
بودن. واقعیت اینه که تا بازیکن بزرگی جذب نشه امید به قهرمانی رویایی
کودکانه است. با بازیکن سازی در تیم اول نمیشه جام برد ، بازیکن سازی مال
تیم های دوم و سوم و پایه است ، تیم اصلی جای ستاره ها و نمایش شگفت انگیزه
ستاره هاست نه ساختن ستاره ها. کاش مسئولان تیم زودنر متوجه بشن چیکار دارن می
کنن با تیم.


اونهایی که از بازی آرتتا انتقاد میکردند امروز دیدن در نبودش خط میانی تیم واقعا ضعیف بود ، اگه بازیه آرتتا به چشم نمیاد دلیلش اینه که تو هر بازی باید سوتی های رمزی و سانگ رو جمع و جور کنه و این میشه که نصف انرژیش صرف این مسائل میشه. فوتبال امروز داره به وضوح نشون میده که تیم اول جای با تجربه هاست.



میدونم اصلا قیاس خوبی نیست اما در همین لیگ ایران هم فرهاد مجیدی و علی کریمی بهترین بازیکن های تیمشون بودند.

 در آرسنال هم اومدن آنری وزن تیمی رو بالا برده مثل برگشتن اسکولز. این جریان همون ضرب المثل معروفه که آنچه جوان در آیینه می بیند پیر در خشت خام می بیند.


به امید برگشتن به سبک آرسنالی که در سال های 1995 تا 2004 توی زمین می رفتند.


دیوید سیمن

مارتین کیون ، تونی آدامز ، نایجل وینتر برن ، سول کمپبل...

مارک اوورمارس ، پت ویرا ، امانوئل پتی ، دیوید پلات ، سیلون ویلتورد ، ری پارلور...

دنیس برگ کمپ ، تیری آنری ، نیکلاس آنلکا ، یان رایت و...
و خیلی های دیگه که فراموش کردم نام ببرم.

تنهااسم هایی که تو تیم امروز میبینم که قابل قیاس با این اسامی باشه توماس فرمالن در خط دفاع و رابین فان پرسی در خط حمله است.
در درجات بعدی آرتتا و ...

چند تا بازیکن دیگه که بیشتر معمولین تا خوب

واضحه باید در سیاست های کلان باشگاه تجدید نظر بشه ، نه تقصیر ونگره نه بازیکن ها ، اونها همینی هستند که نشون میدن ، ما نباید از این تیم و اسم ها انتظار همون تیمی که مثال زدم رو داشته باشیم. اینها توانشون در همین حد هست و تمام تلاششون رو می کتتد اما مشخصه انتظار کیفیت زعفران از زردچوبه بی فایده است.

امیدوارم با گذشت این یکی دو فصل پیش رو و بهبود وضعیت مالی تیم ، ونگر هم بتونه خریدهای دلخواهش رو انجام بده و دیگه بهانه ای در میون نباشه. به امید آرسنال همیشه پیروز.
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

علی ارشدی در 26/10/1390 | 19:58 گفت:

دقیقا منظور منم همونه ولی سعید اون ستاره ها رو خودمون ساختیم تا جایی که من میدونم

Saeed Milani در 26/10/1390 | 19:28 گفت:

در ضمن گفتی سبک آرسنال. سبک آرسنال اگه منظورت این شش ساله اخیره که با شکست مواجه شده. سبک آرسنال قهرمان همون اسم هایی که من بالا بهشون اشاره کردم. یعنی یک تیم پرستاره

Saeed Milani در 26/10/1390 | 19:27 گفت:

به نظرت احترام میذارم اما به نظر من مهم قهرمانیه ، شما اگه پول خرج کنی و یک تیم پر ستاره داشته باشی لابه لای اونها چندتا جوون با استعداد رو هم به دنیا معرفی کنی کارت درسته و حرف نداره. این یه جنگه یه صنعته قویتر ضعیفتر رو قورت میده و می بلعه. اگه بخوای ضعیف باشی به جایی نخواهی رسید. اگه الآن پول خرج کنن و ستاره بیارن برای خودشونم بهتره. چون ارزش سهام باشگاه بالاتر میره و هزاران منابع ملی جدید و اسپانسرهای قویتر سرو کلشون پیدا میشه. باید خرج کرد که نتیجه گرفت. خوشبختانه یا بدبختانه این یک واقعیته.

علی ارشدی در 26/10/1390 | 19:14 گفت:

سعید عزیز من هیچ وقت چنین موفقیتی رو نمی خوام قهرمانی به سبک آرسنال خوبه نه به سبک رئال این نظر منه البته

Saeed Milani در 26/10/1390 | 17:32 گفت:

موفقیت در آینده مال همین هاییست که اسم بردی.

Saeed Milani در 26/10/1390 | 17:31 گفت:

منم سوالت رو با سوال جواب میدم. منظورت از خرج با حساب و کتاب یعنی چی؟
وقتی پول خرج می کنی یا سرمایه گذاری میکنی برای یک مشت بی کیفیت داری پولت رو دور می ریزی نه وقتی یک بازیکن ستاره گرون می خری.

علی ارشدی در 26/10/1390 | 17:18 گفت:

سیتی آنژی ماخاچ PSG رئال مالاگا چلسی... بسه یا بازم بگم؟ من دارم می پرسم سعید منظورت چیه که میگی باید از پول استفاده کنیم آیا منظورت اینه؟
اسم این حرف تو دهن کسی گذاشتن نیست در حقیقت من برداشتمو از جمله سعید نوشتم و ازش می پرسم که سعید درست فهمیدم منظورتو یا نه؟

علی ارشدی در 26/10/1390 | 17:17 گفت:

سیتی آنژی ماخاچ PSG رئال مالاگا چلسی... بسه یا بازم بگم؟ من دارم می پرسم سعید منظورت چیه که میگی باید از پول استفاده کنیم آیا منظورت اینه؟
اسم این حرف تو دهن کسی گذاشتن نیست در حقیقت من برداشتمو از جمله سعید نوشتم و ازش می پرسم که سعید درست فهمیدم منظورتو یا نه؟

علی ارشدی در 26/10/1390 | 17:14 گفت:

ali در 26/10/1390 | 16:31 گفت:

علی ارشدی باز این جمله رو تکرار کردی؟!؟بعد بگو نه؟!
میخوای به ذور یه حرفی بذاری تو دهن ما ، بعدش از همون بر علیه همون استفاده کنی؟!!
اصلا تو تیمی به جز سیتی نمیشناسی که اینقدر گیر میدی به سیتی!؟!
سیتی چشه ، تو هم کشتی ما رو با این سیتی؟!

حمیدرضا در 26/10/1390 | 16:25 گفت:

doroste bazikon kharidan sakhte vali alan sakhte chera avalaye fasl nakharidim? chera ? yani ma haghe mast k injoori bebazim inhame vafa dari b bashgah hala in haghe mast hamash taghsire modirhaye pool paraste arsenale va albate fabregas va nasri va clichy. va albate wenger.

علی ارشدی در 26/10/1390 | 16:02 گفت:

سعید منظورت اینه که باید مثل سیتی همین جور بی حساب پول خرج کنیم؟

Saeed Milani در 26/10/1390 | 14:42 گفت:

همیشه میگن تا در اوجی باید بری کنار ، متاسفانه ونگر در این زمینه هوش باقی مربی ها رو نداشت که با کسب قهرمانی در چند جام مختلف اگه میلیاردها هم بهشون بدن دیگه تو اون تیم نمی مونن. باید در اوج می رفت یا از یه دید دیگه هم میشه به قضیه نگاه کرد که می خواست راه فرگوسن رو بره اما خوب الآن 6 ساله که نشده. در هر صورت ونگر جزو تاریخ آرسناله واین بر کسی پوشیده نیست. همیشه محترم بوده و می مونه. اما چیزی که حقیقته اینه که فوتبال امروزه یک صنعته یک جنگه یک رقابته ، اگه همیشه بخوای دلت به تاکتیک های کهنه خوش باشه و به علم روز و بخصوص پول فکر نکنیتوسط رقبای دیگه خورده می شی. همین بلایی که داره سر آرسنال میاد. عوامل زیادی دست به دست هم دادن تا امروز این آرسنال رو ببینیم. باید همه چیز درست بشه از پایه. با وصله پینه دیگه نمیشه این توپ کهنه جنگی رو به کار انداخت. باید یه توپ جدید و مجهز جایگزین اون توپ قدیمی کرد. همون کاری که با توپ روی آرم باشگاه کردن با تیم هم باید بکنن.

ali در 26/10/1390 | 13:54 گفت:

گواردیولا درخشانترین کارنامه رو تو تیم Bبارسلون داشته و90%این بازیکنان الان بارسلون زیر دست خودش بودن.
************************************************
زشت شهرام جان این حرف رو نزن میگم داری افراطی با قضیه برخورد میکنی میگی نه؟!؟!
این یعنی چی!؟!تیم ب بارسا شد دلیلی که بخوان مربیشون بکنن!؟؟
موفقیت ونگر کجا بود!؟؟!
اگه انیطور که شما میگید ما میتونیم خیلی مربی توی جهان بهت معرفی کنم که مربی تیم هایی مثل رنجر و سلتیک و ....
هستن که توی تیمشون چند تا جام اوردن.
مثلا ونگر رفت اون تیم ژاپنی رو قهرمان کرده این شده پیشنه خیلی خوبی برای یک مربی که بخواد مربی تیمی مثل ارسنال بشه؟!!؟
شهرام جان یه طوری حرف نزن که انگار ما از پشت کوه اومدیم.
مگه پارسال من نمی گفت مربی باید عوض بشه شما هی میگفتید هیچ کس مثل ونگر نمیتونه اوضاع رو عوض کنه
چی شده الان یه سال دیگه گذشت و اوضاع بدتر که شد ، بهتر نشد.
پس چرا ونگر اوضاع رو درست نکرد ، نکنه میخوایی یه چند سالی دیگه هم بشه فرصت بدیم!؟؟!
تا اون موقع فکر کنم باید فکر این باشیم که بتونیم اصتون ویلا رو بگیرم نه چلسی یا تاتنهام
دیدی گفتم تانهام خیلی قویتر از ما داره میشه.
راستی اصلا همین هر ردنپ رو نگاه کن چکار کرده.
به خدا قسم اون موقعی که تاتنهام ته جدول بود ، وهری ردنپ اومد که از بحران نجاتشون بده با دیدن اولین بازی به سرمربی گری ردنپ گفتم که این تاتناهم رو متحول میکنه و ببین این تیم رو چکار می کنه.
مربی خوب که حتما نباید پیشنه خوبی داشت باشه.
بعد شما ونگر که قبلش تنها با همین تیم هایی اشغالی مثل تیم ژاپن و....بود رو میزنید به پیشنه مارتین اونیل که اون سال با وجود تیم هایی مثل سیتی و لیورپول و ارسنال و چلسی و یونایتد وتاتنهام اومد چهارم شد کم چیزی بود اونم توی لیگ انگلیس و با اون تجربه کمش!؟؟!!!؟!

توپچی جنوب در 26/10/1390 | 13:40 گفت:

سعید منم کسی رو نمیپرستم و فقط دارم از کسی که یه عمر واسه ارسنال زحمت کشیده دفاع میکنم همین و بس!!!!!

اما بنیتز به اینتر هم رفت و اخراج شد اره اخراج شد چون دوره اش تموم شده بود اینتر هم کم تیمی نیست و اگه بنیتز همون بنیتز قبلی بود شک نکن که الان مربی چلسی بود و ویاس بواس رو نمیگرفتن !!!!!!!!!!!!

Saeed Milani در 26/10/1390 | 13:18 گفت:

شهرام جان که می گی دوران بنیتز تموم شده ، من اصلا کاری به توانایی های فنیش ندارم ، دورانش تو تیم قبلیش تموم شده. هر مربی مثل هر بازیکنی که بعد از یک مدتی باید تیمش رو عوض کنه تا دوباره جون بگیره ، باید تیمش رو عوض کنه. من مخالف صددرصد پرستش یک آدمم. یادتون نره این ونگر نبود که آرسنال رو بزرگ کرد ، آرسنال بزرگ بود ، آرسنال ونگر رو به دنیا معرفی کرد.

محسن شعبانی در 26/10/1390 | 09:35 گفت:

بازیکن باید بخریم مثل پودولسکی

توپچی جنوب در 26/10/1390 | 02:39 گفت:

گواردیولا درخشانترین کارنامه رو تو تیم Bبارسلون داشته و90%این بازیکنان الان بارسلون زیر دست خودش بودن.

فرگوسن تو لیگ اسکاتلند با یه تیم که الان حضور ذهن ندارم 2ال3 بار قهرمان شده بود هم لیگ و هم جام حذفی حتی یک جام اروپایی هم اورده بو د فکر کنم یوفا قبل از پیوستن به منچستر.

رئیس هم که همه مون در موردش میدونیم!!!!!!!!

تیم استون ویلا با مارتین اونیل 5جم شد.

من با رفتن ونگر مخالفم چون تیم از اینی که هست بد تر میشه مثل لیورپول و این تیم رو فقط ونگر میتونه دوباره سر و سامون بده ولی اگه قرار شد زمانی ونگر بره تنها مربی قابل دست رس و در حد ارسنال فقط گاس هیدینگ میتونه باشه که اونم به خاطر دوستی نزدیک با مالک چلسی فکر نکنم بیاد پس ونگر بهترین گزینه است

ali در 26/10/1390 | 01:26 گفت:

شهرام جان میشه افتخارات گواردیلا رو برای من بگی قبل ار اومدنش به بارسا!؟!
یا افتخارت ونگر قبل از اومدنش به ارسنال!؟؟!
یا افتخارت فرگوسن قبل از اومدنش به منچستر؟!؟!
در قدرت مارتین اونیل همین بحث که اون سال با وجود تیم ها مثل سیتی و لیورپول و .....
تونست استون ویلا رو چهارم بود یا پنجم دقیقا یادم نیست بکنه.
در قدرت اونیل همین بس که بعد از فروختن میلنر و اشلی یانگ گفت که من بخاطر اینکه بازیکنانم رو فروختن و باشگاه چوب حراج به بازیکنای تیم زده از این تیم میرم و روبه روی مدیران تیم ایستاد و بعدشم مثل یه مرد استعفا داد.

شاهین فدوی در 26/10/1390 | 00:55 گفت:

ارسنال اگه2فصل بازیکناشو نفروشه وچندتا خریدخوب کنه با ونگربزرگ همه جامهارو میبره

mohsen abbasi در 26/10/1390 | 00:53 گفت:

من از بازی سانگ خوشم میاد ولی خب بدبخت تنهاست معجزه که نمیتونه بکنه

توپچی جنوب در 26/10/1390 | 00:46 گفت:

من کسی رو نمیکوبم......
اگر دوران ونگر الان تموم شده رافائل بنیتز خیلی خیلی خیلی وقت پیش دوره اش تموم شده!!!!!!!

ماتین اونیل الان مربی چه تیمیه؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!! میشه افتخاراتش رو با تیم های قبلیش بگی تا بدونیم یا یه ادرس بدی تا ما هم بدونیم با ونگر چند چنده.!!!!!!!!!!!!

گاس هیدینگ رو قبول دارم....

دیدی کسی رو نکوبیدم.علی جون

ali در 26/10/1390 | 00:31 گفت:

شما گزینه نمیخواید ، شما فقط میخواید من الان گزینه بگم و شروع کنید به کوبوندن این و اون.
رافائل بنیتز===>الان شروع میشه ، میگن این فلان ، این بهمانه.مطمئن باش بدتر از ونگر نیست.اینقدری هست که اگه مدیران خرج نکنند ، جرات مقابل باشون رو داره.تازه مگه نه شما میگید که ونگر بهترین مربی 10 سال اخیر شد ، برید نگاه کنید ببیند همین بنیتز و هیدینگ چندم شدن.
مارتین اونیل
گاس هیدینگ
مورینیو
مارچلو بیلسا ((مربی شیلی بود توی جام جهانی))
خدایی میتونم گزینه های دیگه ای هم نام ببرم ، اما میدونم فایده ای نداره.خدایی اگه بخواید این مربی های که نام بردم رو کمتر از ونگر بدونید دیگه دارید خیلی کم لطفی می کنید.
بیش از هم تاکییدم روی مارتین اونیل چون هم مربی خوبیه ، هم خیلی با دل و جرات و هم همون چیزی که شما ونگرپرستا دوست دارید رو داره ، یعنی به جوان ها زیاد میدون میده.اما بلده چطور میدون بده که نه سیخ بسوزه نه کباب

سروش در 26/10/1390 | 00:20 گفت:

نه درس نمیگیریم............

♥Arsenal♥ در 25/10/1390 | 23:56 گفت:

آرسنال با ونگر اینه بدونه ونگر که اصلا نیست:( وجود نداره

محمودرضا معینی در 25/10/1390 | 23:48 گفت:

یادمه یه زمانی ویلتورد ضایع ترین بازیکن تیم بود و اکثرا با دادشم سر خراب کاریهاش اعصابمون خورد میشد و هم رو میزدیم! ولی ویلتورد اون زمون به والکات الان ترجیح میدم

توپچی جنوب در 25/10/1390 | 23:44 گفت:

سعید و علی چند تا جایگزین واسه ونگر داریم میشه بگین ببینم چقد نظرامون به هم شبیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اصلا جاگه خدایی نکرده(((: ونگر بخواد بره کی باید جایگزینش بشه؟؟؟؟؟؟؟

محمودرضا معینی در 25/10/1390 | 23:44 گفت:

حرفآی سعید خیلی منطقیه! اگه قرار بر رفتن ونگره خوب باید یه جایگزین خوب براش پیدا شه! آره تیم مربی گری نیاز به روح تازه داره اما نه هر مربی! به نظر من ونگر باید کادرشو عوض کنه!دیگه دوران پت تموم شده!شما یه نگا به فرگی بنداز چند تا دستیار عوض کرده!منظورم اینکه حالا حتما نباید ونگر بره تیم مربی گری نیاز به روح تازه داره! چرا باید امثال برگکمپ و آدامز که هر دوشون سابقه مربی گری دارن از تیم ما دور باشن!بازهم میگم اگه قرار بر رفتن ونگرباید کادرش هم برن اگه قرار بر موندنشه باید کادرشو عوض کنه باید یه تیورسین جوون به تیم اضافه کنه!
همین طور هم که باز سعید گفت اگه میدیدیم سانگ توی بازیهای قبلی اونقدر خوب بود به خاطر مکملش بود که آرتتا بود!شاید الان برا خیلیا اثبات شد که بهترین هافبک حال حاضرمون آرتتا ست! با اینکه ستاره نیست اما حداقل سوتیهای خودشو خودش جم میکنه نه کس دیگه!

توپچی جنوب در 25/10/1390 | 23:36 گفت:

منم همون ادم قدیمم خیلی زرنگی سوالهای من رو از خودم میپرسی!!!!!!!!!!!!!!
ولی جواباشون خیلی سخته ولی یه جواب داره مسولان باید عوض بشن.

علی خدایش خیلی زیاد بود حوصله نکردم بخونم اخر شب میخونمش کامل .......

ولی از نظر من مشکل ونگر نیست مشکل مسئولان تیم هستن ونظر تو کاملا برعکس من!!!!!!!!!!!

به هر حال خوشحالم که دوباره برگشتی و تو بحث ها شرکت میکنی.

Saeed Milani در 25/10/1390 | 23:26 گفت:

علی همیشه منتقد ونگر بوده من یادمه ، منم منتقد ونگرم به شخصه اما تا یک جایگزین بهتر از ونگر نشه پیدا کرد رفتنش فقط به تیم ضربه می زنه.

ali در 25/10/1390 | 23:23 گفت:

شهرام جان به این صحفه هم یه سری بزن http://arsenal.ir/blog/post.aspx?BlogId=17&PostID=1753
ببین که همه دیگه از دست ونگر خسته شدن.بعد شما به من میگی که تغییر عقیده بدم.
من الان نزدیک به چند سال که دارم میگم ونگر باید از ارسنال بره.این پیرمرد احمق ترین پیرمردی هست که تا به حال دیدم.

ali در 25/10/1390 | 23:13 گفت:

سلام شهرام جان.
یه سری به این صحفه بزن
http://arsenal.ir/blog/post.aspx?BlogId=43&PostID=1743
بچه ها خواستن که بحث کنیم ، ما هم بحث کردیم.


هنوزم میگی که ونگر بدرد نمیخوره و باید بره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هنوزم به این اعتقاد داری که با رفتن ونگر مسئولین گر و گر پول میریزن و بازیکن بزرگ میگیرن و تیممون جام و جام و جام میاره؟؟؟؟؟؟

هنوزم................آره؟؟؟؟؟؟
************************************************
هنوز میگی که ونگر به درد میخوره و باید بمونه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
هنوزم اعتقاد داری که با موندن ونگر مسئولین گر و گر پول میریزن و بازیکن بزرگ میگیرن و تیممون جام و جام و جام میاره؟؟؟؟؟؟
هنوزم.............آره؟؟؟؟؟؟؟
من همون آدم قدیم هستم.شمایید که باید با این باخت ها و اوضاع بحرانی یه تجدید نظر کلی در عقیده تون کنید.
یعنی الان باختیم ، من باید به این نتیجه برسم که مشکل از ونگر نیست یا هست!؟!؟

Saeed Milani در 25/10/1390 | 22:59 گفت:

همه چیز درست میشه بالاخره آقا سجاد. این جور نمی مونه روز خوشحالی ما هم میرسه ، به قول انگلیسی ها آدم ممکنه زنش رو عوض کنه اما تیمش رو هرگز :-)

سید سجاد حسینی در 25/10/1390 | 22:56 گفت:

خوش به حالت سعید حداقل دوران طلایی آرسنال رو دیدی.ولی من از وقتی طرفدار آرسنال شدم جز سرافکندگی جلوی تیمای رقیب چیزی رو ندیدم.(نمیدونم چرا این طور عاشق آرسنال شدم که نمیتونم ازش دل بکنم).ای خدا فرجی کن!

توپچی جنوب در 25/10/1390 | 22:53 گفت:

سلام علی خوبی خیلی وقته که نیستی !!!!!!!!!!!!

هنوزم میگی که ونگر بدرد نمیخوره و باید بره؟؟؟؟؟؟؟؟؟

هنوزم به این اعتقاد داری که با رفتن ونگر مسئولین گر و گر پول میریزن و بازیکن بزرگ میگیرن و تیممون جام و جام و جام میاره؟؟؟؟؟؟

هنوزم................آره؟؟؟؟؟؟

ali در 25/10/1390 | 22:36 گفت:

کو گوش شنوا سعید جان.
ما بتونیم همین هوادارها رو روشن کنیم ، برامون یه قهرمانی حساب میشه.واقعا خیلی برام عجیب که بعد از هشت سال هنوز نمیتونن عامل این روند ناکامی ها رو تشخیص بدن.
الان باز میان میگن ، آخیه دلم برای ونگر سوخت ، دیدی چقدر بازیکن های خنگ اعصابش رو خراب میکردن.
و اصلا حتی یک درصد هم عامل شکست رو ونگر نمیدونن.
مشکل ارسنال اول هوادارهاشون هست
دومین مشکل هم ارسن ونگر هست.
بیاید به ارسن ونگر افتخار کنید ، بیاید بگید ما عاشقش هستیم ، بیاید بگید تا آخر پاش وایسادیم و بخاطر شکست امروز قسم اصلیمون رو می خوریم که تا آخر پاش بیستیم.

توپچی جنوب در 25/10/1390 | 22:36 گفت:

حرف دل منم همینه سعید ولی آه و صد آه که مسئولین خوابن!!!!!!!!!!