آنری اسطوره است ؟

نویسنده: Saeed Milani

وبلاگ من
نویسنده: Saeed Milani
بچه تهران هستم ، 30 سالمه ، عمران خوندم ، عاشق دنیس برگکمپ بودم و خواهم بود و قبل از اینکه به آرسنال بیاد آرسنالی شدم . به شخصه معتقدم مهاجم تمام عیاری با خصوصیات بازیسازی و هوش بالایی در حد برگکمپ دیگه پا به عرصه وجود نخواهد گذاشت!
کل بازدید: 217,516 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
اوسپینا به زودی تست های پزشکی باشگاه ناپولی را پشت سر خواهد گذاشت و با قراردادی قرضی با بند خرید به این تیم خواهد پیوست . اوسپینا به زودی تست های پزشکی باشگاه ناپولی را پشت سر خواهد گذاشت و با قراردادی قرضی با بند خرید به این تیم خواهد پیوست .
مارسی فرانسه قصد به خدمت گرفتن محمد الننی را دارد .به گزارش نشریه Espn با جذب گوندوزی و توریرا در پست هافبک به نظر میرسد الننی رقابت سختی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم خواهد داشت و تلاش میکند از آرسنال جدا شود .مارسی فرانسه تلاش میکند پیش از بسته شدن پنجره ی نقل و انتقالات در این کشور محمد الننی را به خدمت بگیرد .الننی به تازگی قرارداد ۴ ساله ی جدیدی را با آرسنال امضا کرده است .
مارسی فرانسه قصد به خدمت گرفتن محمد الننی را دارد .به گزارش نشریه Espn با جذب گوندوزی و توریرا در پست هافبک به نظر میرسد الننی رقابت سختی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم خواهد داشت و تلاش میکند از آرسنال جدا شود .مارسی فرانسه تلاش میکند پیش از بسته شدن پنجره ی نقل و انتقالات در این کشور محمد الننی را به خدمت بگیرد .الننی به تازگی قرارداد ۴ ساله ی جدیدی را با آرسنال امضا کرده است .
بیشترین میزان دوندگی در هفته ی آغازین رقابت های لیگ جزیره بیشترین میزان دوندگی در هفته ی آغازین رقابت های لیگ جزیره
آرسنال و باشگاه فروزینونه ایتالیا، دیشب بر سر انتقال جوئل کمپل، بازیکن فعلی آرسنال به توافق رسیدند و تا چند ساعت دیگر، این انتقال رسما اعلام می شود. آرسنال و باشگاه فروزینونه ایتالیا، دیشب بر سر انتقال جوئل کمپل، بازیکن فعلی آرسنال به توافق رسیدند و تا چند ساعت دیگر، این انتقال رسما اعلام می شود.
سهامدار سابق آرسنال، علیشر عثمانف، در نظر دارد تا در باشگاه اورتون سرمایه گذاری کند. سهامدار سابق آرسنال، علیشر عثمانف، در نظر دارد تا در باشگاه اورتون سرمایه گذاری کند.
در سال ۱٩٩٦ در چنین روزی: آرسنال با مبلغ ۳.۵ میلیون پوند پاتریک ویرا ۲۰ ساله را از آث میلان خرید. در سال ۱٩٩٦ در چنین روزی: آرسنال با مبلغ ۳.۵ میلیون پوند پاتریک ویرا ۲۰ ساله را از آث میلان خرید.
 الکس سانگ که از آرسنال به بارسلونا رفته بود و بعد از آن راهی وستهم شده بود در انتقالی رایگان به FC Sion سوئیس پیوست. او بیش از ۲۰۰ بار پیراهن آرسنال را در میادین بر تن کرده است.

الکس سانگ هم اکنون ۳۰ ساله است و طی قرارداد دوساله در لیگ سوئیس بازی خود را ادامه خواهد داد
الکس سانگ که از آرسنال به بارسلونا رفته بود و بعد از آن راهی وستهم شده بود در انتقالی رایگان به FC Sion سوئیس پیوست. او بیش از ۲۰۰ بار پیراهن آرسنال را در میادین بر تن کرده است. الکس سانگ هم اکنون ۳۰ ساله است و طی قرارداد دوساله در لیگ سوئیس بازی خود را ادامه خواهد داد
کمپانی آدیداس، مسئول تهیه اقلام ورزشی باشگاه آرسنال از فصل آینده شد. این قرار داد ۵ ساله و به مبلغ ٦۰ میلیون پوند بابت هر سال (مجموعا ۳۰۰ میلیون یورو) میباشد. کمپانی آدیداس، مسئول تهیه اقلام ورزشی باشگاه آرسنال از فصل آینده شد. این قرار داد ۵ ساله و به مبلغ ٦۰ میلیون پوند بابت هر سال (مجموعا ۳۰۰ میلیون یورو) میباشد.
انتظار میرود با جدایی چمبرز ، آرسنال به دنبال خرید یک مدافع وسط دیگر باشد . مدافع اهل کرواسی تیم بشیکتاش ، دوماگوج ویدا اصلی ترین گزینه ی آرسنال است .قیمت این بازیکن حدود ۱۸ میلیون پوند می باشد . انتظار میرود با جدایی چمبرز ، آرسنال به دنبال خرید یک مدافع وسط دیگر باشد . مدافع اهل کرواسی تیم بشیکتاش ، دوماگوج ویدا اصلی ترین گزینه ی آرسنال است .قیمت این بازیکن حدود ۱۸ میلیون پوند می باشد .
به نقل از سایت Goal : لوکاس پرز در حال پشت سر گذاشتن تست های پزشکی باشگاه وستهام است و به زودی به این تیم منتقل خواهد شد ./ به نقل از دی مارزیو : بشیکتاش سعی دارد داوید اوسپینا را به خدمت بگیرد و پیشنهاد انتقال قرضی + آپشن خرید را مطرح کرده که توسط آرسنال رد شده است .آرسنال قصد دارد اوسپینا را بفروشد . به نقل از سایت Goal : لوکاس پرز در حال پشت سر گذاشتن تست های پزشکی باشگاه وستهام است و به زودی به این تیم منتقل خواهد شد ./ به نقل از دی مارزیو : بشیکتاش سعی دارد داوید اوسپینا را به خدمت بگیرد و پیشنهاد انتقال قرضی + آپشن خرید را مطرح کرده که توسط آرسنال رد شده است .آرسنال قصد دارد اوسپینا را بفروشد .

آنری اسطوره است ؟

ابعاد و زوایای پنهان انتقال آنری به بارسلونا در سال 2007 تا کنون به وضوح بیان نشده اما...



آنری بعد از اینکه در سال 2006 قرارداد خود را با آرسنالی ها تمدید کرد گفت که این آخرین قرارداد من با یک باشگاه بزرگ است، من هیچگاه در اسپانیا بازی نکرده ام و در آینده نیز چنین نخواهم کرد. دو روز قبل از این اعلام وفاداری آنری در برابر بارسلون در لیگ قهرمانان اروپا بازی خوبی از خود ارائه نکرده بود و در مصاحبه بعد از بازی هم نشانی از یک بازیکن متعهد به باشگاه نداشت.
 
چند ماه بعد او دومین عنوان نایب قهرمانی خود را ظرف مدتی کوتاه بدست آورد این بار او با فرانسه نایب قهرمان جام جهانی شد. چندی بعد دیوید دین از معاونت باشگاه آرسنال کناره گرفت و آنری اعلام کرد از این اتفاق شوکه شده ولی باز هم به توپچی ها وفادار می ماند. در این زمان او با مصدومیت کشاله نیز مواجه شد و آخرین فصل حضور تی تی در آرسنال اینگونه به پایان رسید زیرا آنری بر خلاف قولی که به هواداران آرسنال داده بود از سرانجام در ژوئن 2007 آبی و اناری پوش شد.

 شاید او به خاطر اختلاف با ونگر چنین تصمیمی را گرفت، اختلافی که ونگر تا به امروز قویا آن را تکذیب می کند.

اسطوره در اسطلاح فوتبالی به بازیکنی اطلاق می شود که فارغ از مشکلات اقتصادی ، اختلاف نظر ، تقابل اندیشه ها و عدم نتیجه گیری و ... به تیم محبوب خود پایبند باشد و در هر شرایطی موفقیت و اعتلای نام باشگاه برای او اولویت باشد. آرسنال در تاریخ با شکوه خود شاهد تولد اسطوره های فراوانی شده که هر یک بعد از خداحافظی بر تارک تالار افتخارات باشگاه تکیه زده اند و هرگز از یادها نخواهند رفت.

بازیکنانی نظیر دیوید سیمن ، مارتین کیون ، تونی آدامز ، دنیس برگ کمپ و ... در تاریخ آرسنال جاودانه شده اند. مسلما هیچ کدام از طرفداران واقعی آرسنال این نام ها را از یاد نخواهند برد و به حضور چنین بازیکنانی در تاریخ آرسنال افتخار خواهند نمود.

بدون شک آنری جزو جدایی ناپذیر از تاریخ آرسنال است. آنری شناسنامه گلزنی آرسنال و از معدود مهاجمین باهوشی است که پا به عرصه فوتبال گذاشته اند. بی تردید آنری یکی از ستاره های درخشان تیم آرسنال در تمام اعصار و یکی از بهترین بازیکنانی است که در طول تاریخ پیدایش آرسنال در این تیم بازی کرده اند. اما به نظر شما به کار بردن لقب اسطوره برای تی تی اجهاف در حق اسطوره های واقعی باشگاه نیست؟

آنری ستاره درخشان تاریخ آرسنال است و خواهد بود اما اسطوره نیست.


برداشتی آزاد از سایت Goal

لینک هایبوری : http://highbury.ir/showthread.php?tid=5459


تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

sam baygan در 9/11/1390 | 19:32 گفت:

تو این شرایط تیم،کم سوژه برا بحث کردن نیست،از بالا تا پایین تیم سوژه بحثه،حالا این بحث ها...
من نمیگم آنری رو باید پرستید،یا حتی برگکپ رو،چون با این طرز تفکر موافق نیستم.آنری ام تو زندگی فوتبالیش اشتباه هایی داشته،مثل همون بازی با ایرلند،ترک آرسنالم چیزی نیس که بخوایم قطعی دربارش نظر بدیم،چون مثل خیلی از مسائل دیگه باشگاه گنگ مونده،ولی چیزی که بدیهیه ترکش کنار ترک امثال نصری قرار نمیگیره...بازی یا لیدز گویا ه این قضایاست.
بهرحال آنری کسیه که جرقه آرسنالی شدن منو زده،برا همینم همیشه بهش افتخار میکنم...
امیدوارم یه روز تمام مسائل باشگاه مثل همین قضیه شفاف سازی بشه.

ehsan_gunner در 9/11/1390 | 17:27 گفت:

بايد باشگاه يه تنديس هم از برگكمپ ميساخت،ولى اميدوارم با برگشتش به عنوان مربى و افتخار آفرينى جاودانه بشه

محسن آزاده در 9/11/1390 | 13:49 گفت:

وقتی که تندیسش جلو امیریتس ساخته شده حتما یه فرقی با بقیه داره ، حالا یکی اسمشو میزاره اسطوره ، یکی بهش میگه نابغه ، یکی میگه معمولی ؟! و . . . ، به نظر من اسطوره یه معنیه مشخص و ثابت نداره ، لقبیه که نمایانگر احساسات و میزان علاقه هواداران به یه بازیکنی مثل آنریه و الزامی به حضور دائمی بازیکن توی تیم نیست تا اسطوره بشه !!!

فرزین سلامي در 9/11/1390 | 12:31 گفت:

رضا شاماخ،استغفراله نمیگیم خدا که انتظار داشته باشی فقط یه نفر باشه، برگکمپ و آدامز اسطوره ن درست ولی هانری هم از نظر من هست.
کسی هم نمیگه که هر بازیکن خوبی که رفته اگه برگرده میشه اسطوره

saeed asghary در 9/11/1390 | 10:25 گفت:

تی تی اسطورست شکی توش نیست

توپچی جنوب در 9/11/1390 | 10:04 گفت:

به جز اشلی کل بقیه اصلا در حد مقایسه با هانری نیستند و اشلی کول هم اگه بگرده که دل و جرئت و و شخصیت چنین کاری رو نداره بازم اسطوره نیست و نمیتونه استثنا شامل حالش بشه چون اشلی کول26ساله واسه پول رفت اما هانری 29 ساله.......

ramin kazemi در 9/11/1390 | 07:33 گفت:

تنها هنر سایت گل تخریبه!!! زردترین سایت ورزشی.

رضاشاماخ چوک بندر در 9/11/1390 | 06:17 گفت:

نه آقاشهرام .حالاجواب منوبده اگه الان اشلی کول برگرده اسطورست؟اگه فابرگاس برگرده اسطورست؟اگه آدبایوربرگرده اسطورست؟پس این وسط برگکمپ کیه سیمن کیه تونی آدامزکیه؟

توپچی جنوب در 9/11/1390 | 02:07 گفت:

بعد از رفتن هانری همه فکر میکردن که تیم ارسنال دچار افت وحشت ناکی میشه و همه گزارشگر ها میگفتن که ایا ارسنال بدون هانری هم میتونه مدعی باشه یا نه ولی فصل بعد هانری تیم با بازیکنانی مثل هلب روسیچکی و فابرگاس و ونپرسی و ادبایور و تئو ولکات و نصری در عرض 4 ثانیه توپ رو از دفاع به حمله میبردن و همه انگشت به دهن از سرعت پاسکاری این جوانان جویای نام شدن
به شخصه فکر میکنم هانری در سن 29 سالگی همه افتخارات رو تو کارنامه داشت بجز لیگ قهرمانان اروپا و به خاطر معلوم نبودن مدیر تیم و جایگاه ونگر باشگاه رو ترک کرد همین 3دلیل رفتن تی تی بود.
ولی این دلیل نمیشه که ما بگیم هانری اسطوره نیست او تمام توانش رو واسه ارسنال گذاشت شاید با موندنش سایه سنگینش اجازه پیشرفت رو از روبین و ادبایور میگرفت البته شاید
البته با این نظر سعید هم موافقم که یک اسطوره باید تا اخرین دوران بازیش تو تیم خودش بمونه مثل دنیس بزرگ
ولی هانری اونقدر واسه ارسنال زحمت کشیده که بشه براش استثنا قائل شد و به چشم یک اسطوره نگاهش کرد و مجسمه اش ساخته بشه!!!! پس هانری اسطوره است

حمید پیرنیا در 8/11/1390 | 23:40 گفت:

اسطوره نیست مسلما من قبلا هم تو یه پست دلیلامو گفتم ولی بدون تردید و مسلما بهترین بازیکن تاریخ آرسنال و بهترین بازیکن تاریخ لیگ انگلیس هست نه یکی از بهترین ها

علی ارشدی در 8/11/1390 | 23:27 گفت:

ربطی به برگشتن نداره عزیز دلم
ولی اینکه بگی آنری معمولیه نشون میده که یا آنری رو نمیشناسی یا نمی دونی که معنی معمولی چیه؟

رضاشاماخ چوک بندر در 8/11/1390 | 23:12 گفت:

آره علی جان معمولی .اسطوره آرسنال برگکمپ سیمن وبقیه هستن.لابداگه الان اشلی کول هم برگرده اسطورست؟

علی ارشدی در 8/11/1390 | 23:07 گفت:

آنری معمولیه؟؟؟؟ رضا واقعا یا داری شوخی میکنی یا...

رضاشاماخ چوک بندر در 8/11/1390 | 23:04 گفت:

اصلااسطوره نیست اونم یه بازیکن معمولی .اگه اسطورست پس برگکمپ چیه؟

علی ارشدی در 8/11/1390 | 23:03 گفت:

عزیزان آنری رفت ولی می خواید بفهمید اسطوره یعنی چی؟ بازی لیدز رو ببینید 20 دقیقه آخرشو

میلاد کشوری در 8/11/1390 | 22:18 گفت:

با سعید موافقم.هانری در عین اینکه یکی از بزرگترین بازیکنای تاریخ آرسناله، اما نمیشه روی وفاداریش خیلی مانور داد. روزهای حضور هانری تو آرسنال مصادف بود با روزهای اوج باشگاه ولی وقتی توی 2007 از موفقیت و آینده ی تیم ناامید شد به بارسلون رفت. همون کاری که خیلی های دیگه هم بعد از اون انجام دادن.
از نطر من کارش منطقی بود اما برای اسطوره شدن، باید منطق زیر پا گذاشته بشه...

Saeed Milani در 8/11/1390 | 22:11 گفت:

حمید توپچی و حمید فرازی و علی جمشیدی و همه بچه ها ، واقعا ازتون ممنونم که باین بحث چالشی خیلی منطقی و با سعه صدر برخورد کردین. اونقدر که فیدبک منفی و غیر منطقی تو هایبوری گرفتم اینجا نگرفتم :-)

همه ما آزادیم و نظر خودمون رو داریم. زیبایی کار اینجاست که این همه آدم مختلف با نظرهای جورواجور هدفشون و عشقشون تنها سربلندی نام آرسناله.

بازم مرسی از همتون.

♥Arsenal♥ در 8/11/1390 | 21:31 گفت:

Saeed Milani : آقا چرا جوش میارین :-) من خودمم آنری رو دوست دارم ولی این مطلب رو ورای احساسات و عواطفی که می تونیم نسبت به یک بازیکن داشته باشیم نوشتم.

اینکه آنری در حساس ترین بازه زمانی و هنگامی که تیم نیاز به یک رهب.......
******************
آقا منم سعید میلانی رو قبول دارم؟؟واقعا انتقاد به معنی کلمه رو انجام میده..!!دستت درد نکنه اینجور پست ها چون جنبه عاطفی اصلا ندارند باعث میشه بدونیم چرا مثلا آنری یا آرسن ونگر رو دوست داریم.....؟

دمت گرم!بهترین پستی که میتونستی تو این مقطع زمانی بدی فکر کنم همین بود!!!!

ولی آره آنری اسوره...یه افسانه است یه افسانه تکرار نشدنی برای آرسنال و فرانسه.....

حمید فرازی در 8/11/1390 | 21:01 گفت:

سعید جان کسی جوش نیورده.ااینجا هرکس میتونه آزادانه نظرشو بگه که شما هم گفتی و قطعا همه واسش احترام قائلن.منم فقط احساسی نظر ندادم بلکه دلایل خودمو گفتم.به هر حال هنوز معلوم نیست چه دلایلی پشت رفتنش بوده و نمیشه به طور قطع گفت نباید میرفت و آنری هم مثل همه یه انسانه و شاید دلایلی داشته که هیچ راهی واسه موندن نبوده.البته اینا فقط حدس و دیدن جنبه دیگه قضیه هست و صرفا نقطه نظر شخصی منه نه چیزی که حتما درست باشه

Hossein Y در 8/11/1390 | 20:40 گفت:

پ ن پ!!!

آرمان امیراحمدی در 8/11/1390 | 20:05 گفت:

اسطوره است !

سعيد غلامي در 8/11/1390 | 20:02 گفت:

شك نكنيد اون يك سوپر اسطورست

Saeed Milani در 8/11/1390 | 19:03 گفت:

آقا چرا جوش میارین :-) من خودمم آنری رو دوست دارم ولی این مطلب رو ورای احساسات و عواطفی که می تونیم نسبت به یک بازیکن داشته باشیم نوشتم.

اینکه آنری در حساس ترین بازه زمانی و هنگامی که تیم نیاز به یک رهبر تمام عیار مثل خودش داشت رفت ، حالا به هر دلیلی ، بیش از اینکه خدمت کنه تیم ضربه خورد بابتش. مگه پولی که از بابت آنری به دست اومد چقدر بود؟ حمیدجان کدوم بازیکن رو ما تو خط حمله تونستیم برای خودمون نگه داریم؟ فان پرسی که بود از قبل ، آدبایور موند آیا؟ نه

این مطلب اصلا دلیل بر توهین به آنری یا نا دیده گرفتن زحماتش نیست اصلا. می خواستم معنی واقعیه کلمه اسطوره رو به چالش بکشم و بگم کسانی که همه چیز رو توی شهرت و پول نمی بینن و واقعا از جون و دل برای تیم خدمت می کنن فقط لایق به کار بردن این کلمه برای خودشون هستند. این تقریبا یه چیزی مثل لقب " سر " میمونه که به همه نمی دن.

آنری فوق ستاره آرسنال بوده ، و هرگز فراموش نخواهد شد. رکورد دار گلزنی تاریخ باشگاه هست و زحماتی که برای آرسنال کشیده بر هیچکس پوشیده نیست. اما نظر شخصی من اینه که نمیشه لقب اسطوره بهش داد.

علیرضا در 8/11/1390 | 18:48 گفت:

بدون شک اسطوره بوده و هست و خواهد بود............

حمید فرازی در 8/11/1390 | 18:47 گفت:

من جدا از این دلایلی که آقا سعید گفت سعی میکنم با احساسی که به یه بازیکن دارم تصممیم بگیرم.من تا وقتی واسه خودم دلیلی دارم نمیتونم همه اینا رو بپذیرم و هروقت کسی تونست منو راضی کنه که این دلایلم اشتباهه اونوقت قبول میکنم.من با خودم میگم شاید هم با این کار به تراز مالی باشگاه کمکی کرده.درسته مبلغ انتقالش خیلی بالا نبود ولی با رفتنش ما مهاجمان بیشتری نسبت به گذشته معرفی کردیم که علاوه بر کمک فنی به تیم تونستیم با فروششون پول خوبیو به دست بیاریم.پس از این جهتم میشه به قضیه نگاه کرد.این یه واقعیته که دلیل رفتن آنری هنوز شفاف سازی نشده و تا وقتی که مطمئن نیستیم اجازه بدید مثبت فکر کنیم و یه اسطوره تلقیش کنیم کما اینکه هم تراز اسطوره های تکرار نشدنی باشگاه نباشه.در ضمن اگه نگاه کنید میبینید که همه حتی هوادارای بارسا آنری با آرسنال میشناسن همونطور که هر اسطوره ای رو با همون باشگاه خودش میشناسن و برعکس

hamidarsenal در 8/11/1390 | 18:40 گفت:

آنری اسطوره ی واقعی آرسنال است

♥Arsenal♥ در 8/11/1390 | 18:38 گفت:

آنری اسطوره است!!آقا سعید آنری هر طور که بازی کرده باشه اونقدر زحمت کشیده قابل احترام باشه!

hamed در 8/11/1390 | 18:18 گفت:

به نظر من با همه ی این حرفا باز هم برای باشگاه یک اسطوره بوده ، هست و میمونه....

ali jamshidi در 8/11/1390 | 18:03 گفت:

آقا فارغ از این که دلایل خودت رو داری باید بگم به نظر من برای باشگاه خیلی زحمت کشیده و همین برای متمایز بودن کافیه.
اگه احساساتی بخوایم تو شرایط الان بگیم آره همه میگن اسطوره هستش. ولی منم موافقم اسطوره به تمام معنا نیست. یکی از بزرگترین بازیکنای تاریخ باشگاه هستش ولی واقعا منم موافقم یاد شبی که خبرش پخش شد می افتم که رفت حالا به هر دلیلی می بینم یک اسطوره این کارو با باشگاهش نمی کنه. ولی واقعاً قابل احترامه.
تو رو خدا به هم بی حرمتی نکنیم

Farhad Rahbari در 8/11/1390 | 17:49 گفت:

اسطوره است

مهران کاظمی در 8/11/1390 | 17:49 گفت:

معلومه که اسطوره هست، اگه آنری نیست پس کیه؟ جورو؟
یه پست تو همین مایه ها چند وقت پیش هم گذاشته شد، درسته که آرسنال چند وقته نتیجه نمی گیره اما اینکه دلیل نمی شه یه روز یکی بیاد بگه من دیگه طرفدار آرسنال نیستم، یکی به ونگر فحش بده، یکی بگه آرسنال باید بره داوید سیلوا رو بخره در صورتی که تیم اصلاً توان این کارو نداره، یکی بیاد بگه آنری اسصوره نیست و... .
البته هر کسی می تونه نظر خودشو داشته باشه منم نمی گم که مثلاً آقای میلانی همش خوبی بنویس ولی واقعاً یه مدت هست که سایت خیلی فضای منفی و مأیوس کننده داره، دیگه اصلاً شبیه سایت هواداران آرسنال نیست، یکم از این پستا کمتر بذارید، وضعیت مملکت و دانشگاه و همه چی که خراب هست یه سایت داشتیم که اونم همش شده یأس و ناامیدی، اصلاً دیگه صفای گذشته رو نداره سر زدن به سایت

فرزین سلامي در 8/11/1390 | 17:24 گفت:

مسلما هانری برای آرسنالی ها اسطوره هست همونطور که برگ کمپ هست. من که قبول ندارم که یه اسطوره حتما 20 سال از زندگیش رو یه جا بازی کنه،که اگه این کارو بکنه حتما کار بزرگیه ولی لازمه ی جاودان شدن این نیست