و اما مقاله 9 دلیل معروف

نویسنده: Saeed Milani

وبلاگ من
نویسنده: Saeed Milani
بچه تهران هستم ، 30 سالمه ، عمران خوندم ، عاشق دنیس برگکمپ بودم و خواهم بود و قبل از اینکه به آرسنال بیاد آرسنالی شدم . به شخصه معتقدم مهاجم تمام عیاری با خصوصیات بازیسازی و هوش بالایی در حد برگکمپ دیگه پا به عرصه وجود نخواهد گذاشت!
کل بازدید: 217,942 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
ونای امری در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار در مقابل لسترسیتی از وضعیت بازیکنان تیم آرسنال پیش از دیدار هفته‌ی سوم لیگ اروپا در مقابل اسپورتینگ لیسبون، سخن گفت:دیروز روز بدی برای ما بود، چون کولاسیناچ و مونرئال را با هم از دست دادیم، علی‌رغم اینکه با ما تمرین کردند ولی با مصدومیت جزئی همسترینگ بازی با لستر را از دست دادند.لیختشتاینر و ژاکا در مقابل لستر در دفاع چپ بازی کردند، اما سئاد و ناچو مناسب این پست هستند و امیدوارم به بازی پنجشنبه برسند.سوکراتیس دیروز تمرینات خودش را آغاز کرد، احتمالا به بازی پنجشنبه می‌رسد، اما باید مراقب او باشیم چون بازی های زیادی در پیش داریم که باید برای آنها آماده باشد، وضعیت دیگر بازیکنان مصدوم تیم هم به همان شکل است و فعلا آنها در دسترس نیستند."
ونای امری در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار در مقابل لسترسیتی از وضعیت بازیکنان تیم آرسنال پیش از دیدار هفته‌ی سوم لیگ اروپا در مقابل اسپورتینگ لیسبون، سخن گفت:دیروز روز بدی برای ما بود، چون کولاسیناچ و مونرئال را با هم از دست دادیم، علی‌رغم اینکه با ما تمرین کردند ولی با مصدومیت جزئی همسترینگ بازی با لستر را از دست دادند.لیختشتاینر و ژاکا در مقابل لستر در دفاع چپ بازی کردند، اما سئاد و ناچو مناسب این پست هستند و امیدوارم به بازی پنجشنبه برسند.سوکراتیس دیروز تمرینات خودش را آغاز کرد، احتمالا به بازی پنجشنبه می‌رسد، اما باید مراقب او باشیم چون بازی های زیادی در پیش داریم که باید برای آنها آماده باشد، وضعیت دیگر بازیکنان مصدوم تیم هم به همان شکل است و فعلا آنها در دسترس نیستند."
اوبامیانگ پس از به ثمر رساندن دو گل در دیدار مقابل لسترسیتی موفق شد در ۲۲ بازی ابتدایی خود در لیگ برتر ۱۶ گل به ثمر برساند، و از رکورد تیری آنری که در ۳۰ بازی ابتدایی خود موفق به زدن ۱۵ گل در لیگ برتر برای آرسنال شده بود، عبور کند. اوبامیانگ پس از به ثمر رساندن دو گل در دیدار مقابل لسترسیتی موفق شد در ۲۲ بازی ابتدایی خود در لیگ برتر ۱۶ گل به ثمر برساند، و از رکورد تیری آنری که در ۳۰ بازی ابتدایی خود موفق به زدن ۱۵ گل در لیگ برتر برای آرسنال شده بود، عبور کند.
آرسنال پس از پیروزی در مقابل لسترسیتی موفق شد، پس از سال ۲۰۰۷ برای اولین مرتبه در ۱۰ دیدار پیاپی در تمامی رقابت‌ها به پیروزی برسد. آرسنال پس از پیروزی در مقابل لسترسیتی موفق شد، پس از سال ۲۰۰۷ برای اولین مرتبه در ۱۰ دیدار پیاپی در تمامی رقابت‌ها به پیروزی برسد.
 جدول لیگ برتر جزیره پس از پایان هفته نهم - اختلاف دو امتیازی آرسنال تا صدر جدول جدول لیگ برتر جزیره پس از پایان هفته نهم - اختلاف دو امتیازی آرسنال تا صدر جدول
الکس ایوبی رسما به عنوان بهترین بازیکن زمین از طرف برگزار کننده‌ی مسابقات در دیدار آرسنال و لسترسیتی انتخاب شد. الکس ایوبی رسما به عنوان بهترین بازیکن زمین از طرف برگزار کننده‌ی مسابقات در دیدار آرسنال و لسترسیتی انتخاب شد.
 تیری آنری در اولین تجربه سرمربی‌گری خودش در قامت سرمربی موناکو، با نتیجه ۲-۱ در زمین استراسبورگ شکست خورد. تیری آنری در اولین تجربه سرمربی‌گری خودش در قامت سرمربی موناکو، با نتیجه ۲-۱ در زمین استراسبورگ شکست خورد.
لباس بازیکنان و دروازه‌بانان دو تیم آرسنال و لستر سیتی برای دیدار دوشنبه شب لباس بازیکنان و دروازه‌بانان دو تیم آرسنال و لستر سیتی برای دیدار دوشنبه شب
طبق گزارش پاریس یونایتد، آرسن ونگر صحبت‌هایی با پاریس سنت ژرمن بر سر اخذ جایگاهی در باشگاه داشته است و دور بعدی مذاکرات در نوامبر برگزار خواهد شد، ونگر برای مالکان قطری باشگاه در اولویت است.آرسن ونگر بیش از هر زمان دیگری در مرکز برنامه‌های آینده پاریس سنت ژرمن جای دارد، در حالی که شرایط برای آنترو هنریک متفاوت است، پاریسی‌ها نمی‌خواهند تا پنجره نقل و انتقالات ژانویه صبر کنند و احتمالاً تا پیش از پایان سال میلادی با ونگر به توافق برسند. طبق گزارش پاریس یونایتد، آرسن ونگر صحبت‌هایی با پاریس سنت ژرمن بر سر اخذ جایگاهی در باشگاه داشته است و دور بعدی مذاکرات در نوامبر برگزار خواهد شد، ونگر برای مالکان قطری باشگاه در اولویت است.آرسن ونگر بیش از هر زمان دیگری در مرکز برنامه‌های آینده پاریس سنت ژرمن جای دارد، در حالی که شرایط برای آنترو هنریک متفاوت است، پاریسی‌ها نمی‌خواهند تا پنجره نقل و انتقالات ژانویه صبر کنند و احتمالاً تا پیش از پایان سال میلادی با ونگر به توافق برسند.
طبق گزارش ESPN، مشخص است که اونای امری با توجه به استعداد لوفتوس چیک، خواهان جذب این بازیکن به صورت دائمی است، اما باشگاه چلسی تنها با انتقال قرضی این بازیکن به صورت شش ماهه موافق است تا بتواند فصل آینده جایگاه ثابتی به او در ترکیب تیم بدهد طبق گزارش ESPN، مشخص است که اونای امری با توجه به استعداد لوفتوس چیک، خواهان جذب این بازیکن به صورت دائمی است، اما باشگاه چلسی تنها با انتقال قرضی این بازیکن به صورت شش ماهه موافق است تا بتواند فصل آینده جایگاه ثابتی به او در ترکیب تیم بدهد
طبق گزارش دیلی میل، آرسن ونگر امروز به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید باشگاه بایرن مونیخ معرفی خواهد شد....بعد از ساعاتی ،  کنفرانس مطبوعاتی کارل هاینز و اولی هونز و حسن صالحمیدزیچ مدیران باشگاه بایرن مونیخ برگزار شد و آنها با صحبت هایی که انجام دادند، شایعات پیرامون پیوستن آرسن ونگر به این باشگاه را رد کردند.
طبق گزارش دیلی میل، آرسن ونگر امروز به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید باشگاه بایرن مونیخ معرفی خواهد شد....بعد از ساعاتی ، کنفرانس مطبوعاتی کارل هاینز و اولی هونز و حسن صالحمیدزیچ مدیران باشگاه بایرن مونیخ برگزار شد و آنها با صحبت هایی که انجام دادند، شایعات پیرامون پیوستن آرسن ونگر به این باشگاه را رد کردند.

و اما مقاله 9 دلیل معروف

با اجازه از آقای امیر احمدی عزیز مقاله و جوابی که فقط نظر شخصی من هست رو در این پست میذارم که بچه هایی که تو هایبوری نخوندن و ندیدن که چه جنجالی سرش به پا شد و چه ها که نشد هم بخونن و نظراتشون رو به اشتراک بذارن. امیدوارم کمال استفاده رو ببرین.  نمی خواستم این کا رو بکنم اما بچه ها اصرار کردن . یکم طولانیه اما ارزشش رو داره.



9 دلیل برای سکوت هواداران و ادامه پشتیبانی ( به قلم آرمان امیر احمدی )

در مقاله زیر 9 دلیل منطقی برای ادامه حمایت از ونگر را میخوانید...

1) مکان کنونی آرسنال در لیگ آرسنال به هر ترتیب توانست تا مکان چهارم لیگ خود را بالا بیآورد و از همین رو نمیتوان به این تیم خورده گرفت . لیورپول با 110 میلیون هزینه امروز پایینتر از آرسنال است.

2) شکست 4-0 در لیگ قهرمانان درست است که ونگر 4-0 شکست خورده است اما 14 سال است آرسنال را در همین سطح ( لیگ قهرمانان ) نگه داشته است. رئال هم سابقه پیروزی 4-0 در برابر تاتنهام را داشته است !

3) وضعیت مالی در لیگ انگلستان به ونگر ضربه میزند. در آلمان شرایط متفاوتی داریم ، هواداران نقش زیادی در نگه داری تیم ها دارند و خبری از دلار های نفتی و عربی نیست ! در لیگ آلمان در 5 سال 4 تیم مختلف قهرمان شده اند.منچستر سیتی هرگز تا 5 سال پیش مدعی نبوده اما با هزینه های سنگین امسال مدعی سرسخت قهرمانی است .

4) بازی زیبای آرسنال بی تردید آرسنال به زیبایی بازی های 2 یا 3 سال پیش نیستند.بازی های اوایل قرن که واقعا دست نیافتنی به نظر میرسد اما به هر ترتیب آرسنال در سال های اخیر با ارائه بازی زیبا نتوانسته است جام بگیرد.

5) نگاهی باز تر سال پیش ونگر بارسلونا را در لندن شکست داد.تیمی که یکی از بهترین های تاریخ فوتبال است. در بازی برگشت با بدشانسی و بی دلیل ون پرسی را از دست داد. بنتنر یک فرصت 100% گل را از دست داد ... فابرگاس همواره میخواست که تیم را ترک کند ، در این فصل ویلشایر مصدوم شد .نصری به میلیون ها پاند تبدیل شد ! چمبرلین و فریمپونگ هم بازی های متفاوتی را نشان دادند که میتوان به آنیده آنها امیدوار بود.

6) جایگزین ندارد !!! جابگزین آرسن ونگر کیست ؟! به مورینیو فکر نکنید ، او به تیمی نمیرود که پول خرج نکند.وارنوک ؟ بروس ؟! یا میک مکارتی ؟! ( یا شاید ریکارد ) .... شما انتخاب کنید !

7) او با شرایط کنار امده است ! بعد از شکست در میلان همه منتظر رفتار متفاوتی از ونگر بودند ، اما او آرام بود و مسلط و البته کمی ناراحت ! ونگر شرایط آرسنال را درک کرده و میتواند آنرا سر و سامان دهد.

8) میلان ترسناک بود ! کمتر کسی فکر میکرد ، میلان با بوآتنگ ، زالاتان و روبینیو بازی کند، ناپولی که باعث خروج منچستر سیتی از لیگ قهرمانان شد امروز با 13 امتیاز اختلاف از صدر ( میلان ) در رده هفتم ایستاده است. به منچستر یونایتد نگاه کنید ، بازل آنها را متوقف کرده است، شکست در براب راین میلان آماده اتفاق خیلی دور از ذهنی نبوده است !

9) ونگر متعهد ماند ، پس هواداران هم بمانند ونگر در سال 2009 میتوانست به تیم بزرگتری برود.شکی نبود که ونگر میتوانست به مادرید برود و تیمی داشته باشد که بهترین های جهان در آن جمع میشوند.هر بازیکنی را که بخواهید به دست میآورید و اگر مربی کار کشته ای باشید قهرمانی ها خواهند امد. آرسنال هنوز هم میتواند قهرمان FaCup شود و همه را راضی کند.


با تشکر از آرمان عزیز و عرض شرمندگی 9 دلیل برای رد ادامه حمایت از ونگر :

1- اولا قیاس با لیورپول قیاسی مع الفارق است ، هر تیمی شرایط خاص خودش رو داره ، چرا اینجوری نمی گیم که ضعیف کار کردن چلسی باعث شد ما به رتیه چهارم برسیم؟! در حالیکه در بازیهای آخر خارج از خانه یا باخته بودیم یا روی شانس و هنر نمایی اعجوبه ای مثل آنری تونستیم سه امتیاز حساس رو بدست بیاریم. و از همه اینها مهمتر آیا موفق به حفظ این جایگاه تا انتهای فصل خواهیم بود به واقع؟!

2- 14 سال در چمپیونز لیگ بدون کسب هیچ گونه افتخاری! با این مقایسه باید به تیم های درجه سه ای مثل اشتروم گراتس که حتی موفق به بردن منچستر یونایتد هم شد و یا لیون که مشتری هر ساله این جامه مدال افتخار داد! فقط و فقط بازدهی مالی این اتفاق میتونه پوئن مثبتی رو به خودش اختصاص بده که اونهم در جای درستی مصرف نشده از شواهد و قرائنی که مشهوده.

3- اما وضعیت مالی ، بر خلاف نظر آرمان می دونیم که بلیط بازیها در انگلستان از گرانترین بلیط ها در سطح لیگ های اروپایی می باشد و هزینه پرداختی هواداران هم به همین ترتیب به نسبت ارزش افزوده پوند نسبت به یورو بیشتر میتونه کمک کنه به باشگاه . در مورد بدهی همونقدر که پوند با ارزش تره بدهی در قالب پوند هم آزار دهنده تره اما این دلیل نمیشه برای سرپوش گذاشتن روی ضعف ها . باشگاهی مثل یوونتوس که به خاطر کالچو پولی به لیگ دو تبعید میشه و از حضور در اروپا محروم میشه و اتفاقا اونها هم به ورزشگاه نوسازشون نقل مکان می کنن امثال قریب به 30 بازیکن جذب کرده که لااقل بیست تای اونها کیفیت عالی دارن و همه اینها در حالیست که فیات که حامی مالیه اصلی یوونتوس هست در آستانه ورشکستگی قرار داره و این باشگاه با بدهی به مراتب بیشتر از آرسنال در حال فعالیت کردنه. به طوریکه میان 30 درصد ازسهامشون رو به اسعد قذافی میفروشن ، کاری که در تاریخچه خانواده آنیلی سابقه نداشته. همه اینها یعنی مدیریت صحیح منابع و هوشمندی در خرید بازیکن ها.

4- بازی زیبا؟! اگه به هفت سال پیش برگردیم میشه در بارش حرف زد ، زمانیکه بدون باخت قهرمان لیگ برتر می شی میتونی دم از بازی خوب و زیبا بزنی اما اگه این بازی ها تداوم نداشته باشه و به نتیجه گیری مختوم نشه نمی شه پ.ئنی براش قائل شد. این همون پروسه جنگ نرم سران و اسپانسرها و مدیران و مربیان باشگاه هست. یعنی پاک کردن حافظه تاریخی هواداران و در یک کلام : " پایین آوردن سطح توقعات " که متاسفانه بسیار هم موفق بودند در این زمینه.

5- در این هفت سال اخیر دقیقا برعکس واقعیت آرسنال در حال اتفاق افتادن هست. ما همیشه در طول اعصار تیمی بودیم پرستاره که اکثر ملی پوش های انگلستان از تیم ما بودند و در بقیه پست ها ملی پوشان مطرح دیگر کشورهای صاحب فوتبال حضور داشتند. مثل هلند ، فرانسه و ... سالی یکی دو استعداد ناب هم به دنیا معرفی می کردیم اما الآن دقیقا برعکس این اتفاق در حال وقوعه ، تبدیل شدیم به تیمی بی تجربه و پر از بازیکن های به اصطلاح جوان و استعدادهای ناب که خیلی هاشون به درد فوتبال نمی خورن و اگر هم ملی پوشی داریم از لهستان و سوئیس و چک و ... این کشورها هست و برای نام بردن ستاره های تیم باید همش دست به دامن فان پرسی و فرمالن بشیم. در مورد نتیجه گیری اگر تداوم نداشته باشه فقط و فقط میشه واژه اتفاق رو براش به کار برد. مثل 4 گلی که در سن سیرو خوردیم.

6- چرا جایگزین ندارد؟! آفت بزرگ ماندن طولانی مدت یک مربی در یک تیم همین ترس از پیدا کردن جایگزین مناسب برای اون هست. بیماری مضمنی که دامن گیر ما و یونایتد هست البته یونایتد ها نیازی به این کار ندارند. همه مربی های فوتبال می تونن در یک تیم موفق باشن ، فقط باید به اونها فرصت کار کردن و نشون دادن توانایی هاشون رو داد. نمیشه گفت مثلا لوئیز فان خال مربیه ضعیفیه چون در سال دوم با بایرن نتونست موفق باشه. همین فان خال با بارسا و بایرن و تیم های دیگه به اندازه کافی افتخار کسب کرده که نشه از کنار اسمش به راحتی گذشت. به شخصه مربی های هلندی رو برای آرسنال مناسب می دونم و معرفی تک تک جانشین های مناسب برای ونگر بحث مفصل جداگانه ای می طلبه. اگر به فرصت دادن باشه هفت سال برای پروژه های ونگر و طرز تفکرش فرصت کمی نبوده اصلا.

7- با شرایط کنار آمده یعنی چی دقیقا که باعث بشه از ونگر حمایت کرد؟! اینکه بعد از هر بازی بیایم و بگیم تیم ما کیفیت خوبی را ارائه کرد ، ما فرصت های زیادی را از دست دادیم که باید برای بازی بعدی روی آنها کار کنیم ، نگاه کنید امروز من بازیکن 17-18 ساله به زمین فرستادم ، این باخت می تواند آغاز یک شروع دوباره برای ما باشد ، جمله ای که به تناوب تکرار شده و به شدت از این جمله متنفرم چون مصداق بارز توهین به شعور مخاطب و هواداره ، ما بدهی های زیادی داریم ، سال بعد بهتر از این خواهیم بود مطمئن باشید ، داور به ما ضربه زد و ... صدها جمله مشابه دیگه که در سال های اخیر بعد از هربازی شنیدیم . بله ونگر با شرایط کنار اومده اما شرایطی که مدیران ، اسپانسرها و سران باشگاه براش تصویر کردن. وقتی مدیر عامل فلای ایمیریتس می گه هدف ما از قرارداد بلند مدت با آرسنال قرار گرفتن این تیم در نیمه بالای جدوله و ما توقع قهرمانی و جام گرفتن از این تیم نداریم تا آخر خط رو باید خوند. متاسفانه مشکل اصلی و بزرگ ونگر که به شدت به تیم ضربه زده " نداشتن مناعت طبع ، آزادی عمل ، غرور کاذب و همسو بودن با مدیران و تبدیل شده به مهره اونهاست " یقینا و قطع به یقین می گم اگر کس دیگه ای جای ونگر بیاد هرگز اینطوری کرنش نمی کنه جلوی مدیران و سابقه خودش و وجهه ای که دراه در برابر هواداران خراب نخواهد کرد.

8- میلان ترسناک بود و همه می دانستند می بازیم این هم دلیل حمایت از ونگر نمی شه! آیا سوانسی هم ترسناک بود؟ آیا باخت های ابتدای فصل رو میشه با این واژه توجیه کرد؟! همه میدونستیم بازیکن های میلان کیا هستن. مگه قبل از بازی همین هوادارها نبودند که می گفتن میلان مدرسه پیرمرد هاست؟! می ترکونیم و از این حرف ها؟! اگر میلان ترسناک بود به قول خود شما بارسلونایی که بردیم که شب اول قبر بود! ونگر همیشه نشون داده متاسفانه در بازیهای بزرگ و حیاتی حتی زمانیکه تیم پر از ستاره بود نمی تونه تحلیل دقیقی از بازی و شرایطش داشته باشه. نمونه های بارزش بازی برابر گالاتاسارای در فینال یوفا کاپ ، بازی دربرابر بازسا در فینال چمپیونز لیگ و اخیرا بازی در برابر یونایتد و بازی که چمبرلین رو تعویض کرد.

9- البته جواب این مساله بر میگرده به همون جانشینان ونگر.همونطور اکثر قریب به اتفاق کارشناسان معتقدند فرگوسن جز منچستر در جای دیگری نمی تونه موفق باشه این گزینه برای ونگر هم صادقه. 15 سال موندن در یه تیم نا خود آکاه این حس رو در شما القا می کنه که همه کاره این تیم هستید و هر نتیجه ای و عملکردی داشته باشید هیچ کسی حتی رئیس باشگاه هم حق اعتراض به شمار و نخواهد داشت. ونگر هم ترسید بره به نظر من. چون اصلا مطمئن نیست کارهایی رو که با آرسنال کرده جای دیگه هم بتونه تکرار کنه بخصوص در سال های اخیر با نتایجی که کسب کرده تنها جایگاهش در آرسنال هست که میتونه محفوظ بمونه نه تیم دیگه ای.

در پایان امیدوارم لااقل اف ای کاپ نصیب تیم ما بشه تا مرهمی برای زخم های هواداران در هفت سال اخیر باشه و امیدوارم هر چیزی که به صلاح تیم هست اتفاق بیفته. در پایان به این جمله نغض بسنده که هیچ نامی از نام باشگاه بزرگتر نیست.

( توضیح : این مقاله و جواب قبل از بازی با ساندرلند نگاشته شده است. )
تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

رضا توپچی در 5/2/1391 | 21:33 گفت:

سلام،من خیلی وقته که به سایت کانون و نوشته های دوستهن عزیز سر میزنم ولی تا به حال علاقه ای به نوشتن نظرات خودم نداشتم (چون میدیم که نظرات دوستان کامله)ولی امروز رئیس رو غریب دیدم اونم نه توی یه مکان نا آشنا بلکه تو خونه ی خودش(که دل ما هوادارانه)،دوستان عزیز:لقب رئیس رو من شما به ونگر ندادیم که هر وقت دوست داشتیم پس بگیریم اینو اسطوره های باشگاهمون بهش دادن همونایی که به قول دوستان با مربیان خیلی بزرگتر!!! از ونگر کار کرده بودند!!!!!
پس اکه یه لحظه از رفتار مالکین عرب تیم های حوزه خلیج فارس وتماشگران ایرانی دست برداریم،میفهمیم که این اساطیر اندک بزرگی در این فرد دیده اند که اونو رئیس میخونن!!!!همونطور که با یک گل بهار نمیشه،با یه برگ خشک هم خزان نمیشه...
بخاطر طولانی شدن مطلب عذرخواهم...

علی ارشدی در 1/12/1390 | 14:08 گفت:

موضع منم از اول مشخص بوده :)

Saeed Milani در 1/12/1390 | 13:50 گفت:

موضع من از اول هم مشخص بوده ، 15 ، 16 سال طرفدار یک تیم بودن که 7 سال آخرش خون دل بوده فقط ، منم از روزی که اولین جمله ام رو توی این سایت نوشتم منتقد ونگر و مدیران و سیاست های کلان باشگاه بودم پس قانون چمن مصنوعی درباره من صدق نمی کنه :-)

♥Arsenal♥ در 1/12/1390 | 12:34 گفت:

بادمه اوایل فوتبال رو چمن معمولی بود ، بعد اروپا و آمریکا کردن چمن مصنوعی ، ایران هم چنان رو چمن معمولی بود !!!
بعدش آمریکایی ها و اروپایی ها فهمیدن بهتره برگردن به هموچ چمن معمولی ، چمن های باد کرده کمپانی هاشونو ما خریدیم ریختیم رو زمین !!! و ایران شد چمن مصنوعی !!!

تاخیر داشتن انگار جزوی از زات ایرانی بودنمونه :))))
**/*****************************************

این حرفتو باید بنویسند با آب طلا....

محمودرضا معینی در 1/12/1390 | 12:34 گفت:

دقیقا با همه حرفات موافقم آقا سعید،

حمید فرازی در 1/12/1390 | 12:08 گفت:

ارمان جان حالا چرا میزنی ؟ :دی
اول اینکه این یه مقاله و نظر شخصی بود که بعد از مدت ها یه مقاله پرمحتوا وخوب دیدیم.بعدش من هنوز از تیمم طرفداری میکنم و حسم نسبت به تیم همون حس 10 سال پیشه و اتفاقا من با اصل مقاله یعنی حمایت از تیم موافقم ولی ما درمورد دلایل بحث کردیم که نمیدونم کجای بحث ما غیر منطقی بود.در مورد سکوت هم که باید بگم سکوت کردن یا نکردن ما هیچ چیزی رو تغییر نمیده.پس من با استدلال خودم از تیم حمایت میکنم و دلیلی نمیشه چون با دلایل شما مخالف بودم اصل مقاله که حمایت از تیمه رو زیر سوال ببرم و فکر کنم حداقلش بحث دوستانه تری نسبت به هایبوری داشتیم.

در مورد تاخیر هم که باید بگم متاسفانه ما خصوصیات بدتر از این داریم که یکی از اونا احترام نذاشتن ما به نظرات بقیه و تحمیل کردن نظر خودمونه.البته خوشبختانه در این کانون این مساله خیلی بهبود یافته ولی هنوزم مواردی دیده میشه

محتشم تمیزی در 1/12/1390 | 11:25 گفت:

دمت گرم سعید

آرمان امیراحمدی در 1/12/1390 | 10:30 گفت:

3 سال زار زرم ... گفتم تاریخ مصرف بعضی ها تموم شده !!
گفتم تیم داره رو به نابودی میره ! همتون ( بدون استثنا ) بهم گفتی نباید اینطوری فکر کنم :)))

امروز که فهمیدک داد و بیداد من به جایی نمیرسه و تحمل میکنم ، شما یادتون افتاده داد بزنید ؟!

چه با تاخیر عکس العمل نشون میدید ؟؟؟؟

بادمه اوایل فوتبال رو چمن معمولی بود ، بعد اروپا و آمریکا کردن چمن مصنوعی ، ایران هم چنان رو چمن معمولی بود !!!
بعدش آمریکایی ها و اروپایی ها فهمیدن بهتره برگردن به هموچ چمن معمولی ، چمن های باد کرده کمپانی هاشونو ما خریدیم ریختیم رو زمین !!! و ایران شد چمن مصنوعی !!!

تاخیر داشتن انگار جزوی از زات ایرانی بودنمونه :))))

علی ارشدی در 1/12/1390 | 01:14 گفت:

من که نگفتم به کم قانعم منظورم اینه که اگر بین اون دو تا بخوام انتخاب کنم وگرنه بین این سه حالت که معلومه سومی رو بر می گزینم!

Saeed Milani در 1/12/1390 | 00:47 گفت:

به کم قانع نباش تا بتونی زیاد رو بدست بیاری و بهش برسی :-)

علی ارشدی در 1/12/1390 | 00:42 گفت:

اِ؟ نه بابا؟ معلومه که هر دوش با هم خوبه چشم بسته غیب گفتی ها ;)

Saeed Milani در 1/12/1390 | 00:36 گفت:

لطف داری علی جان. من هر دوش رو باهم دوست دارم هرچند خیلی سخته ، نبود هر کدومشون یه جوری آدم رو آزار می ده :-)

علی ارشدی در 1/12/1390 | 00:30 گفت:

سعید طرز تفکرت خیلی خوبه سعه صدر عالیی داری

در مورد بحث بازی زیبا و جام گرفتن هم درسته که افتخارات هستن که می مونن ولی اگر بنا باشه انتخابی بین زیبا بازی کردن و جام نبردن یا جام بردن و زیبا بازی نکردن داشته باشم مطمئنم اولی رو انتخاب می کنم

حمید فرازی در 1/12/1390 | 00:14 گفت:

به هرحال بحثی که صورت گرفت نقش اوللش صادق بوواقعا خیلی خوبه که همچین تفکری داره و امیدوارم بقیه هم همینجور فکر کنن.راستش الان که نرفتم هایبوری چون کلا با روحیات من جور نیست ولی سعی میکنم نظرات و پستا رو دنبال کنم.الانم میرم بهش سر میزنم ولی خیلی برام عجیبه همیچین حرفایی رو زده

Saeed Milani در 30/11/1390 | 23:56 گفت:

من اسم از کسی نبردم ولی همین دوستی که ازش نام بردی همین الآن داره به من توهین می کنه ، یه سر به هایبوری بزن. اما اصلا برام مهم نیست و از هیچ کس ناراحت نمی شم و باز هم می گم وقتی این فیدبک ها رو می بینم بیشتر به تحلیل و حرفهایی که زدم ایمان میارم. شخصیتم بهم اجازه نمی ده وقتی پای توهین به فرد وسط میاد بخوام مثل طرف مقابلم رفتار کنم. بالاخره یه چیزهایی برای من حکم ارزش و خط قرمز رو داره که هرگز به خودم اجازه نمی دم ازشون رد بشم.

حمید فرازی در 30/11/1390 | 23:49 گفت:

قبول دارم درسته منطقی تره که اول به فکر جام باشیم ولی برای من جام گرفتن بدون بازی زیبا معنا نداره چون همیشه آرسنالو با توتال فوتبال و بازی شناور شناختم و جام گرفتن به شیوه مورینیو هیچ جذابیتی برام نداره.قطعا امسالم دلیل ااعتراضمون بیشتر به زیبا بازی نکردنه و البته نتایجم خیلی تاثیرداشته.
با همه این تقاسیر همه ما دوست داریم این دو رو در کنار هم داشته باشیم که بارها تا یک قدمیشم رفتیم و بنا به دلایلی چیزی به دست نیوردیم ولی امیدوارم روزی تیم رویایی برگرده..بابت مقاله هم جا داره دوباره ازت تشکر کنم سعید جان

پستای هایبوری هم کامل خوندم و بهت حق میدم نارحت باشی ولی من صادقو میشناسم اصلا همچین آدمی نیست و منظور خاصی نداشته قطعا منظورشو بد گفته و فکر نکنم بقیه از رو غرض چیزی گفته باشن که امیدوارم دیگه ازشون ناراحت نباشی و به فعالیتت ادامه بدی

Kane در 30/11/1390 | 23:43 گفت:

من با دوست خوب حمید توپچی 100% موافقم

Saeed Milani در 30/11/1390 | 23:39 گفت:

منم اینارو مخلوط نکردم با هم :-) اگه زیبا بازی کنی و جام نبری یه عده زیادی معترض می شن و اگه زیبا بازی نکنی ولی جام ببری بازم یه عده می گن چرا زیبا بازی نمی کنی. جمع کردن هر دوی اینها در کنار هم واقعا کار سختیه و تیم های کمی می تونن این کار رو انجام بدن در فوتبال بسیار سخت تر شده امروز. اما خوب گفتم نهایت این بازی ، فینال ها و کاپ ها و جام ها هستند که برای تیم ها شهرت واعتبار ، برای سهامداران و مدیران ارزش افزوده و سود سرشار و برای هوادران سربلندی و رضایت مندی به دنبال دارن.

حمید فرازی در 30/11/1390 | 23:33 گفت:

در مورد تعییر مربی هم واقعا نمیدونم چی بگم اگه بخوان با همین سیاست ادامه بدن همینه و فایده نداره ولی اینو مطمئنم فعلا نباید تغییری ایجاد بشه و اگه هوادارا خواستن شورشی چیزی کنن باید آخر فصل اینو انجام بدن

حمید فرازی در 30/11/1390 | 23:31 گفت:

نه دوتا موضوعو قاطی نکن.بازی زیبا و جام گرفتن همیشه با هم نیستن.من گفتم زیبا بازی میکردیم نه اینکه جام میگرفتیم.کاملا قبول دارم به زیبایی اون فصل رویایی بازی نمیکردیم ولی واقعا خیلی سخته دیگه اون نسل طلایی تکرار بشه.
من میگم دلیلی نداره تیمی که نه جام میگیره نه زیبا بازی میکنه هوادار جذب کنه در حالی که من تعداد زیادی رو میشناسم که ازسال 2008 2007 هوادار آرسنال شدن.خب اینا قطعا به خاطر همون بازی شناور آرسنال هوادار این تیم شدن هرچند که قبول دارم با اون تیم قابل مقایسه نبود ولی بازم زیبا بازی میکرد.واقعا زیبا بازی کردن و جام گرفتن خیلی کار سختیه که این سالا فقظ بارسا این کارو اجام داده که اونا هم کم کم دارن از جام گرفتن عقب میفتن.ما به جز امسال سالای قبل هم زیبا بازی میکردیم و هم تقریبا همه سالا مدعی بودیم ولی میبینیم یه نفر که هنوز 15 سالشم نیست و یادش نمیاد هفته گذشته بازیمون چی شد نیاد میگه ما هیچ وقت مدعی نبودیم .من خودم زیاد به اشتباهات داوری توجه نمیکنم ولی وقتی اون فصل تا هفته 34 مدعی اصلی هستیم و اونجور میان سرمونو قشنگ میبرن و از اونطرف منچستر میاد با بازی های کسل کننده(شبیه تیم امسال خودمون) و کمک هاوارد وب و فیل داود قهرمان میشه من دیگه نمیتونم از داوری حرف نزنم.حتی همین امسال که زیبا بازی نکردیم ولی در مقابل سیتی هرکس خواست مجموعه کامل اشتباهات فیل داود رو میذارم یا اون بازی با نیوکاسل طرف بازیو ندیده میگه چطور 4-4 کردیم منم میگم چون جانوری به نام فیل داود اون بازیو قضاوت کرد و قشنگ سرمونو برید. به هرحال من نظرمو گفتم و ببخشید خیلی طولانی شد چون نیمتونم چشممو رو اتفاقات خارجی هم ببندم هرچند که منم مثل خیلیا به این مجموعه هم انتقاد دارم.حالا هرکس خواست بیاد نظرشو بگه چون شعید با اصرار من اینو گذاشت و بهتره نظرتونو بگید

Saeed Milani در 30/11/1390 | 23:11 گفت:

حمید جان در مرود بازیه زیبا ، اگر دوامی نداشته باشه و به نتیجه گیری ختم نشه از یادها میره ، من قبول دارم شاید بازیهای بسیار زیبا داشتیم ، بعضی جا ها داوری به ضررمون بوده ، خودمون به خودمون ضربه زدیم اما بازم به همون دلیل اصلی و منطقی که به فوتبال زیبا جام نمی دن اینها زود فراموش می شه یا مثل یه تک بازی در برابر بارسا در ذهن ها می مونه ، اما مثلا وقتی بدون باخت قهرمان شدیم باور نمی کنی که تک تک بازیهای اون فصل به صورت Full HD توی ذهنم مونده و همیشه مرورش می کنم :-) نهایت ونتیجه این بازیه ، یعنی فوتبال کسب مقام و افتخار آفرینیه. در این که فکر نمی کنم شکی باشه. در مورد تغییر مربی هم مطمئنا الآن وقتش نیست و هیچ عقل سلیمی این کار رو قبول نمی کنه اما برای آخر فصل می شه جدی روش بحث کرد. از همگی ممنون و متشکر که نظر دادین.

میلاد کشوری در 30/11/1390 | 23:00 گفت:

جالب بود. موافقم.
متاسفانه ما توی لیگ 5 تا بازی سخت رو با تیمای بالای جدول غیر از منچستر داریم. اگرچه تو این شرایط تمام بازی ها برای ما بازی سخته و تقریبا مطمئنم که خبری از سهمیه اروپایی نیست، به خصوص با مصدومین جدید و شرایط فعلی روحی تیم.

در کل ونگر کاملا داره برای مدیریت اشتباه فعلی کار می کنه و نه در راستای منافع واقعی باشگاه به عنوان یه موجودیت ورزشی و نه اقتصادی. از لحاظ فنی هم خیلی قابل دفاع نیست. توی همین لیگ انگلیس حاضرم با هر کی که خواست بحث کنم که عملکرد ردنپ، فرگوسن و اونیل با توجه به داشته ها بهتر از ونگر بوده. تازه بقیشونو خیلی نمیشناسم.

حمید فرازی در 30/11/1390 | 22:58 گفت:

آواتار

حمید فرازی در 30/11/1390 | 22:57 گفت:

آقا راستی کسایی که میرن هایبوری یه کاربر هست ائتارش مثل منه دیروز علی بهم گفت امروزم یکی دیگه از بچه ها.اقا باور کنید من اون نیستم اون اسمش میلاده اگه باهاش مشکلی دارید یقه منو نگیرید تازه آواتار منو دزدیه :دی

مصطفی کاظمی در 30/11/1390 | 22:56 گفت:

دستت درد نکنه که گذاشتی،واقعا مقاله های خوبی بود،هر چند باهاش موافق نبودم

حمید فرازی در 30/11/1390 | 22:55 گفت:

سعید جان اول ممنونم که زحمتشو کشیدی.البته من این مقاله رو تو هایبوری خونده بودم ولی نظری ندادم چون من انصافا زیاد منطقی نیست.البته با احترام به آرمان عزیز ولی فکر کنم این نقطه نظر آرمان خودش نباشه و بیشتر از یه جای دیگه اینو گذاشته(کش رفته :دی) چون تا اونجا که من یادمه آرمان بیشتر شبیه خودت فکر میکرد.

اما در مورد چرئیات مقاله باید بگم با نظرات خودت به جز مورد 4 موافقم.البته درسته و قبول دارم آرسنال با اون نسل طلایی و به عبارت بهتر Dream Team که کلکسیونی ار شتاره بود اصلا با این سالا قابل مقایشه نبوده و به جرات میتونم بگم دیگه تکرار نمیشه ولی انصاف با تا هیمن میانه های فصل گذشته هم اون بازی زیبا و شناورمونو انجام میدادیم.اصلا حرف من اشتباه ولی خودت کههیمشه میگی بارسا زیبا بازی میکنه پس چطور بود که همیشه سبک بازی این دو تیمو مقایسه میکردن؟ بارسا هم تیم کوچیکی نیست که بخوایم بگیم ما باید خیلی از اونا بهتر باشیم.درسته ولی ذیگه فوتبال مثل گذشته نیست و مدیریت و یک سری عوامل که خیلی تعیین کننده هستند رو مطلبه.با این حال من اعتقاد دارم آرسنال تا فصل گذشته هم زیبا بازی میکرد که میبینیم حتی فصل گذشته هم هودارن زیادی رو جذب میکرد که این نمیتونه دلیلی جز زیبا بازی کردن این تیم داشته باشه.

در مرود یکی دو موارد مثل تغییر مربی و ازاین چیزا هم قبلا درموردش بحث کردیم که خودش یه بحث جداست و نیتونم بگم کاملا موافق یا کاملا مخالفم

♥Arsenal♥ در 30/11/1390 | 22:52 گفت:

بند6:
هیچکس نمیتونه مثل آرسن ونگر بمونه تو آرسنال بعد 2سال نتیجه نگرفتن تیم رو ترک میکنه به امون خدا...

بند 5: مقصر ونگر شاید نباشع ولی بیشتر مدیران خصیص رو میشه با این جملات مورد تهاجم قرار داد البته ونگر هم جدا از اینا نیست!!

بند4:تقریبا دیگه میشه گفت فوتبال زیبا نزد آرسنالی ها مرده.....

بند3:در این مورد اطلاعات زیادی ندارم ولی دلیل این شکست های تاریخی نباید موضوع پول باشه.....ما میتونستیم پول دار ترین باشیم ولی از جوونامون درست استفاده نکردیم یه نگاه به منچستر بندازید!!!؟؟به بارسا بندازید؟؟؟!!!


بند2:همیشه سایه تیم های دیگه رو سر آرسنال سنگینی میکرده از وقتی آرسن ونگر بوده.....
هیچ تیم گنده ای رو با قاطعیت نبردیم.....
گربه سیاه هیچ تیمی نبودیم....


بند 1: بهاش موافقم چون ما آرسنالیم و اونا لیورپول.....
خیلی فرق داریم با هم.....اونا تا پارسال علاوه بر اینکه برای قهرمانی میجنگیدن برای قهرمان نشدن منچستر هم میجنگیدن....

ما هم که همه رو قهرمان کردیم.....خصوصا من یوتد

مرتضی در 30/11/1390 | 22:45 گفت:

زمانی که تیم بازیکن خوبش رو از دست میده باید جایگزین مناسب برای اونا داشته باشه . تیم بزرگ احتیاج به بازیکن بزرگ داره .

♥Arsenal♥ در 30/11/1390 | 22:38 گفت:

بند 7: من از ونگر تا زمانی حمایت میکردم که بهم امید میداد ولی.....

دیگه حمایتی از سوی من در کار نیست و فقط احترام موی سفید و زحمتاش تو تیم نگه میدارم....


♥Arsenal♥ در 30/11/1390 | 22:35 گفت:

بند8::

باخت های اول فصل مقصر اونایی هستند که تیم رو تو آخرین روز ترک کردن.....(که 50%به ونگر برمیخوره)

♥Arsenal♥ در 30/11/1390 | 22:33 گفت:

با بند 9 زیاد موافق نیستم:

فرگوسن همه جا میتونه موفق باشه....

***********

او گواردیولاست یا ریکارد....

♥Arsenal♥ در 30/11/1390 | 22:31 گفت:

کاملا با سعید موافقم....

♥Arsenal♥ در 30/11/1390 | 22:29 گفت:

من وقت نکردم بخونم ولی حرف من اینه:

اشتباه های دیگران رو نباید سنگر اشتباه های خودمون کنیم....

ربطی نداره چون لیورپول اینقدر ضعیفه ماهم میتونیم ضعیف باشیم......

یا اینکه باشگاه خرج نمیکنه ما باید قانع باشیم.....

من شخصا دلم به بازی قشنگ آرسنال خوش بود که دیگه خبری ازش نیست.....

Saeed Milani در 30/11/1390 | 22:17 گفت:

وقتی این مقاله رو تو هایبوری گذاشتم ، متاسفانه بچه هایی که نمی خوام اصلا بهش بپردازم و همین جا هم می گم اصلا ازشون دلخور نیستم بدترین فحش ها رو به من دادند و در کمال تعجب از طرف کسانی هم که انتظار نداشتم حمایت شدند و چون من تازه وارد به جمع قدیمیشون بودم در نهایت محکوم شدم! تصمیم گرفته بودم اصلا دیگه چیزی از خودم ننویسم و فقط اخبار رو ترجمه کنم اما به همون علتی که صبح گفتم نتونستم . آرسنال تو خونه منه.

علی ارشدی در 30/11/1390 | 22:12 گفت:

خیلی هم خوب من همون اول هم که مقاله آرمانو خوندم خیلی منطقی نبود به نظرم با کمال احترام به مقام مدیریت:))))))
اصلا دلایل خوبی نیستن
البته من مخالف رفتن ونگرم(فعلا شاید در آینده نظرم عوض بشه)

راجع به خود مقاله سعید من طرف تو رو می گیرم اما راجع به موندن یا رفتن ونگر(به عبارت بهتر حمایت یا عدم حمایت از ونگر) اصلا نه جاش اینجاست که بحث بشه نه حسش هست

راستی سعید چرا نمی خواستی اینا رو اینجا بذاری؟ از خیلی پستای بی خود دیگه بهتره

Saeed Milani در 30/11/1390 | 22:11 گفت:

kane و معین جان یا واضح بگین کدوم قسمت منظورتون هست ومثلا با کجا موافقی بودین و با کجا نبودین ، در ضمن اجازه توهین هم به کسی نمی دم با عرض معذرت و کامنت ههای توهین آمیز پاک میشن.

دانیال در 30/11/1390 | 22:05 گفت:

9 دلیل آرمان: like

mohammad ali در 30/11/1390 | 22:05 گفت:

اعصاب ندارینا !

moeinem در 30/11/1390 | 22:03 گفت:

موافقم.ولی بعضیاش اغراق بووووووووووووووود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!