چرا این کار رو میکنید؟

نویسنده: علی ارشدی

وبلاگ من
نویسنده: علی ارشدی
دانشجوی حسابداری
کل بازدید: 198,123 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
ونای امری در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار در مقابل لسترسیتی از وضعیت بازیکنان تیم آرسنال پیش از دیدار هفته‌ی سوم لیگ اروپا در مقابل اسپورتینگ لیسبون، سخن گفت:دیروز روز بدی برای ما بود، چون کولاسیناچ و مونرئال را با هم از دست دادیم، علی‌رغم اینکه با ما تمرین کردند ولی با مصدومیت جزئی همسترینگ بازی با لستر را از دست دادند.لیختشتاینر و ژاکا در مقابل لستر در دفاع چپ بازی کردند، اما سئاد و ناچو مناسب این پست هستند و امیدوارم به بازی پنجشنبه برسند.سوکراتیس دیروز تمرینات خودش را آغاز کرد، احتمالا به بازی پنجشنبه می‌رسد، اما باید مراقب او باشیم چون بازی های زیادی در پیش داریم که باید برای آنها آماده باشد، وضعیت دیگر بازیکنان مصدوم تیم هم به همان شکل است و فعلا آنها در دسترس نیستند."
ونای امری در کنفرانس مطبوعاتی پس از دیدار در مقابل لسترسیتی از وضعیت بازیکنان تیم آرسنال پیش از دیدار هفته‌ی سوم لیگ اروپا در مقابل اسپورتینگ لیسبون، سخن گفت:دیروز روز بدی برای ما بود، چون کولاسیناچ و مونرئال را با هم از دست دادیم، علی‌رغم اینکه با ما تمرین کردند ولی با مصدومیت جزئی همسترینگ بازی با لستر را از دست دادند.لیختشتاینر و ژاکا در مقابل لستر در دفاع چپ بازی کردند، اما سئاد و ناچو مناسب این پست هستند و امیدوارم به بازی پنجشنبه برسند.سوکراتیس دیروز تمرینات خودش را آغاز کرد، احتمالا به بازی پنجشنبه می‌رسد، اما باید مراقب او باشیم چون بازی های زیادی در پیش داریم که باید برای آنها آماده باشد، وضعیت دیگر بازیکنان مصدوم تیم هم به همان شکل است و فعلا آنها در دسترس نیستند."
اوبامیانگ پس از به ثمر رساندن دو گل در دیدار مقابل لسترسیتی موفق شد در ۲۲ بازی ابتدایی خود در لیگ برتر ۱۶ گل به ثمر برساند، و از رکورد تیری آنری که در ۳۰ بازی ابتدایی خود موفق به زدن ۱۵ گل در لیگ برتر برای آرسنال شده بود، عبور کند. اوبامیانگ پس از به ثمر رساندن دو گل در دیدار مقابل لسترسیتی موفق شد در ۲۲ بازی ابتدایی خود در لیگ برتر ۱۶ گل به ثمر برساند، و از رکورد تیری آنری که در ۳۰ بازی ابتدایی خود موفق به زدن ۱۵ گل در لیگ برتر برای آرسنال شده بود، عبور کند.
آرسنال پس از پیروزی در مقابل لسترسیتی موفق شد، پس از سال ۲۰۰۷ برای اولین مرتبه در ۱۰ دیدار پیاپی در تمامی رقابت‌ها به پیروزی برسد. آرسنال پس از پیروزی در مقابل لسترسیتی موفق شد، پس از سال ۲۰۰۷ برای اولین مرتبه در ۱۰ دیدار پیاپی در تمامی رقابت‌ها به پیروزی برسد.
 جدول لیگ برتر جزیره پس از پایان هفته نهم - اختلاف دو امتیازی آرسنال تا صدر جدول جدول لیگ برتر جزیره پس از پایان هفته نهم - اختلاف دو امتیازی آرسنال تا صدر جدول
الکس ایوبی رسما به عنوان بهترین بازیکن زمین از طرف برگزار کننده‌ی مسابقات در دیدار آرسنال و لسترسیتی انتخاب شد. الکس ایوبی رسما به عنوان بهترین بازیکن زمین از طرف برگزار کننده‌ی مسابقات در دیدار آرسنال و لسترسیتی انتخاب شد.
 تیری آنری در اولین تجربه سرمربی‌گری خودش در قامت سرمربی موناکو، با نتیجه ۲-۱ در زمین استراسبورگ شکست خورد. تیری آنری در اولین تجربه سرمربی‌گری خودش در قامت سرمربی موناکو، با نتیجه ۲-۱ در زمین استراسبورگ شکست خورد.
لباس بازیکنان و دروازه‌بانان دو تیم آرسنال و لستر سیتی برای دیدار دوشنبه شب لباس بازیکنان و دروازه‌بانان دو تیم آرسنال و لستر سیتی برای دیدار دوشنبه شب
طبق گزارش پاریس یونایتد، آرسن ونگر صحبت‌هایی با پاریس سنت ژرمن بر سر اخذ جایگاهی در باشگاه داشته است و دور بعدی مذاکرات در نوامبر برگزار خواهد شد، ونگر برای مالکان قطری باشگاه در اولویت است.آرسن ونگر بیش از هر زمان دیگری در مرکز برنامه‌های آینده پاریس سنت ژرمن جای دارد، در حالی که شرایط برای آنترو هنریک متفاوت است، پاریسی‌ها نمی‌خواهند تا پنجره نقل و انتقالات ژانویه صبر کنند و احتمالاً تا پیش از پایان سال میلادی با ونگر به توافق برسند. طبق گزارش پاریس یونایتد، آرسن ونگر صحبت‌هایی با پاریس سنت ژرمن بر سر اخذ جایگاهی در باشگاه داشته است و دور بعدی مذاکرات در نوامبر برگزار خواهد شد، ونگر برای مالکان قطری باشگاه در اولویت است.آرسن ونگر بیش از هر زمان دیگری در مرکز برنامه‌های آینده پاریس سنت ژرمن جای دارد، در حالی که شرایط برای آنترو هنریک متفاوت است، پاریسی‌ها نمی‌خواهند تا پنجره نقل و انتقالات ژانویه صبر کنند و احتمالاً تا پیش از پایان سال میلادی با ونگر به توافق برسند.
طبق گزارش ESPN، مشخص است که اونای امری با توجه به استعداد لوفتوس چیک، خواهان جذب این بازیکن به صورت دائمی است، اما باشگاه چلسی تنها با انتقال قرضی این بازیکن به صورت شش ماهه موافق است تا بتواند فصل آینده جایگاه ثابتی به او در ترکیب تیم بدهد طبق گزارش ESPN، مشخص است که اونای امری با توجه به استعداد لوفتوس چیک، خواهان جذب این بازیکن به صورت دائمی است، اما باشگاه چلسی تنها با انتقال قرضی این بازیکن به صورت شش ماهه موافق است تا بتواند فصل آینده جایگاه ثابتی به او در ترکیب تیم بدهد
طبق گزارش دیلی میل، آرسن ونگر امروز به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید باشگاه بایرن مونیخ معرفی خواهد شد....بعد از ساعاتی ،  کنفرانس مطبوعاتی کارل هاینز و اولی هونز و حسن صالحمیدزیچ مدیران باشگاه بایرن مونیخ برگزار شد و آنها با صحبت هایی که انجام دادند، شایعات پیرامون پیوستن آرسن ونگر به این باشگاه را رد کردند.
طبق گزارش دیلی میل، آرسن ونگر امروز به صورت رسمی به عنوان سرمربی جدید باشگاه بایرن مونیخ معرفی خواهد شد....بعد از ساعاتی ، کنفرانس مطبوعاتی کارل هاینز و اولی هونز و حسن صالحمیدزیچ مدیران باشگاه بایرن مونیخ برگزار شد و آنها با صحبت هایی که انجام دادند، شایعات پیرامون پیوستن آرسن ونگر به این باشگاه را رد کردند.

چرا این کار رو میکنید؟

از بس که تو این چند روز غر زدین از بس موج منفی دادین و... خسته شدم





سلام



به خدا دیگه خسته شدم از بس غر زدین چرا
بازیکن نمی خریم مگه بازیکن خریدن الکیه؟ نشستین کنار گود می گید لنگش کن یکی میگه
سیلوا رو بخر یکی میگه کیهیل یکی میگه سیسوکو یکی هم یک بازیکن دیگه



اصلا همین خریدن مدافع رو در نظر بگیرید:
ما الان تو پست دفاع کنارمون جنکی باک گیبس و سانتوس رو داریم که همه مصدومن حالا
چاره چیه؟ خریدن مدافع؟ نه عاقلانه نیست چون بعد که مصدوما برگردن ترافیک ایجاد
میشه به قول ونگر یک تیم نمی تونه 17 تا دفاع کنار بخره تا در این مواقع بالاخره
یکیشون در دسترس باشه مصدوم شدن بازیکنا هم لابد تقصیر ونگره یعنی ونگر به
بازیکنای حریف پول میده که بزنن بازیکنای ما رو مصدوم کنن یا به کادر پزشکی میگه
کاری کنید که اینا حالا حالا ها خوب نشن!!!!



از نظر عقلی خرید که منتفیه می مونه قرض
گرفتن: برای قرض گرفتن بازیکن هم کار خیلی سخته بازیکنای فیکس رو قرضی نمی دن بلکه
نیمکت نشینا و ناراضی ها و جوونا و کلا کسایی که بازی نمی کنن گزینه های انتقال
قرضی هستن از کجا معلوم بازیکنی که کلا تا الان 3 بار یا 4 بار بازی کرده بتونه
کمک کنه به تیم؟ تا بخواد جا بیوفته مصدوما برگشتن باشگاه هم باید با قرض دادن بازیکنش
موافق باشه و گفتم که بازیکنای ثابت رو قرض نمیدن چون براشون سودی نداره تا جایی
که من میدونم تو انتقال قرضی پولی بین باشگاه ها رد و بدل نمیشه و باشگاهی که
بازیکن رو قرض میگیره فقط باید دستمزدشو بده و عملا پولی دست باشگاه فروشنده رو
نمی گیره به خاطر همین بازیکنای مازاد تیم ها تنها گزینه های انتقال قرضی هستن که
اگه بریم اونا رو بخریم باز همین شما میایید میگید کارمون به کجا کشیده که باید
بریم بازیکنای مازاد بقیه رو بگیریم



دوست عزیزی که اینو می خونی من و شما
اینجا نشستیم فکر میکنیم می دونیم چی به صلاح باشگاهه اون وقت کسی که بالا سر تیمه
داره بازیکنا رو تو تمرینا می بینه 25 _ 30 ساله تو فوتبال بوده کارش اینه تخصصش
اینه نمی فهمه



اینو قبلا هم گفتم الان هم میگم مشکل تیم
ونگر نیست مشکل مالکای عوضی باشگاه هستن باور کنید رفتن ونگر چیزی رو عوض نمی کنه
تا زمانی که این لعنتی های پول پرست مالک این باشگاه باشن ضمنا اینم بهتون بگم من
آرسنال رو نه به خاطر جام دوست دارم نه به خاطر ونگر نه به خاطر ستاره هاش سیاست
آرسنال منو به خودش جذب کرد : "ستاره هاتو نخر اونا رو بساز" و اگه
آرسنال هم بخواد بشه تیمی مثل چلسی و من سیتی و رئال مادرید و بعد قهرمان بشه اون
قهرمانی برای من هیچ ارزشی نداره همه امید من به اینه که یه روزی این مالکای کله
پوک از آرسنال برن و بازیکنایی که خودمون با بدبختی میسازیمشون به راحتی به فروش
نرسن به ونگر ایمان دارم تا آخرش چون هیچکس به اندازه ونگر فوتبال رو نمی
فهمه(اصلا منظورم این نیست که معصومه راجع به اشتباهاش قبلا گفتم خودتون از آرشیوم
پیداشون کنید)



تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

علی ارشدی در 26/10/1390 | 00:31 گفت:

اون پیوندن یک اشتباه تایپی بود پیچوندن درسته وقتی من میگم نمی خوام بپیچونم بعد میگی نه داری می پیچونی یعنی من دروغ میگم دارم می پیچونم اما میگم نمی پیچونم

در مورد اون ماجرای کامنت هم بله حق با توئه اونو فراموش کرده بودم و البته اون پستی که می خواستم بذارم اصلا این نبود در حقیقت می خواستم یک پست بذارم و توش بررسی کنم ببینم ونگر که بره چه اتفاقاتی ممکنه بیفته که به علت مشغله زیاد اصلا فراموشش کردم و الان که گفتی یادم اومد انشالله اگه فردا بتونم می نویسمش

ازت عذر خواهی میکنم واقعا اون کامنت رو فراموش کرده بودم و ممنون که وقت گذاشتی من رفتم بخوابم هر وقت تونستی بیا بحث رو ادامه بدیم با وجود کمبود وقت هر روز به سایت سر میزنم اگه اومدی رو دیوارم بنویس تا منم بیام :دی

ali در 26/10/1390 | 00:15 گفت:

علی جان ، به پست ها خوب دقت کن.تو چند روز پیش به من گفتی که میخوام در مورد ونگر بحث کنیم و از من دعوت کردی که در بحث شرکت کنم.وحال که من وقت گذاشتم و از کار وزندگی زدم دارم میام اینجا وقت میذارم ، میاید میگید که من وقت ندارم و حوصله نوشتن ندارم
حوصله نوشتن ندارم یعنی چی؟!؟با این حرکتت داری به ما توهین میکنی.
یعنی ما مسخره ایم که اومدیم این همه نشستیم حرف زدیم.
وقتی شما میگی من وقت ندارم ، لابد من که دارم کامنت میذارم وقت دارم و بیکارم
شما غیر از این چه چیزی برداشت می کنید.غیر از اینه؟!!؟
علی جان اگه قرار این وسط کسی شاکی باشه ، اون منم نه شما؟!!
ولی من اصلا اهل شکایت کردن ودل خوری نیستم.
من کجا متهمت کردم به دروغ گویی؟متوجه نشدم منظورت چی بود از این جمله (((در مورد قضیه پیوندن))

علی ارشدی در 25/10/1390 | 23:48 گفت:

واقعا علی چرا من هر چی میگم شما واسه خودت یک چیز دیگه برداشت می کنی؟
من میگم تیم زیبا بازی میکنه شما فکر می کنی دارم میگم بقیه بد بازی میکنن
میگم وقت ندارن فکر میکنی میگم بقیه وقتشون آزاده آزاده
واقعا چرا؟

ضمنا خیلی ممنون که به همین راحتی منو متهم به دروغ گویی کردی(در مورد قضیه پیوندن)

ali در 25/10/1390 | 22:28 گفت:

علی ارشدی : علی من نمی خوام زود جوابتو بدم اونم بدون فکر اگه جملات من برات نامفهومه یا بد برداشتشون می کنی تقصیر خودمه چون نه وقتشو دارم نه حوصلشو که بخوام منظورمو کامل بنویسم(این که میگم بد برداشت کردی با توجه به جوابای خودته بعد که بر میگردم نگاه می کنم می بینم جمله من نتونسته منظورمو کامل برسونه)
برای اینکه نگی دارم می پیچونمت یک مثال میزنم و بقیه شو بیخیال میشم درگیر امتحانا هستم و وقتم خیلی کم شده متاسفانه
من نگفتم بقیه زیبا بازی نمی کنن گفتم بازی ما زیبا ترین بود یعنی زیبا هم داشتیم ولی مال ما زیبا ترین بود اما اگه تو داری میگی بازی های پارسال ما زیبا نبود این تویی که داری از روی دشمنی با ونگر این حرفو میزنی و حاضر نیستی اعتراف کنی که تیم داشت پارسال قشنگ بازی می کرد
********************************************************
من درگیر امتحانات نیستم علی!؟؟!فکر کردی من وقتم رو از سر راه اوردم.منم از وقتم گذشتم.
میگم داری میپی چونی ، میگی نه!!!
داری می پیچونیمون دیگه.حالا میخوای انکار کن ولی کاملا مشخص داری میپی چونی.
اشکال نداره علی جان باشه من این حرکتت رو به فال نیک می گیرم و میذارم پا حساب اینکه وقت نداشتی.
ولی پذیریش چیزی به این واضحی نباید اینقدر براتون سخت باشه

علی ارشدی در 25/10/1390 | 21:49 گفت:

علی من نمی خوام زود جوابتو بدم اونم بدون فکر اگه جملات من برات نامفهومه یا بد برداشتشون می کنی تقصیر خودمه چون نه وقتشو دارم نه حوصلشو که بخوام منظورمو کامل بنویسم(این که میگم بد برداشت کردی با توجه به جوابای خودته بعد که بر میگردم نگاه می کنم می بینم جمله من نتونسته منظورمو کامل برسونه)
برای اینکه نگی دارم می پیچونمت یک مثال میزنم و بقیه شو بیخیال میشم درگیر امتحانا هستم و وقتم خیلی کم شده متاسفانه
من نگفتم بقیه زیبا بازی نمی کنن گفتم بازی ما زیبا ترین بود یعنی زیبا هم داشتیم ولی مال ما زیبا ترین بود اما اگه تو داری میگی بازی های پارسال ما زیبا نبود این تویی که داری از روی دشمنی با ونگر این حرفو میزنی و حاضر نیستی اعتراف کنی که تیم داشت پارسال قشنگ بازی می کرد

میلاد کشوری در 25/10/1390 | 18:59 گفت:

چاکرتیم علی اقا. ما شاگرد شماییم. جای منم جواب علی ارشدی رو عالی دادی. من حرف دیگه ای ندارم.
تو هم که مث خودم عشق برگکمپی :)

ali در 25/10/1390 | 17:47 گفت:

آقا بالاخره تعریف شما از موفیق چیه؟ اگه جام گرفتنه که چرا سنگ من سیتی و چلسی رو به سینه میزنید اونا مدعی بودن درست مگه ما مدعی نبودیم فرق ما چیه؟ تیمی که الان داره جام میگیره بارسائه که اونا هم با بازیکنای ساخت خودشون دارن این کارو میکنن(البته خرید میکنن گرون هم میخرن ولی نه در حد سیتی و رئال) و این روشو از رو آرسنال کپی کردن

**************************************************************
نه خیر علی جان ما کجا مدعی هستیم.اگه همین الان ارسنال صدر جدول باشه با اختلاف ده امتیاز من میتونم بهت تضمین بدم که ارسنال قهرمان نمیشه.همین دیگه وقتی من میام بعد برد چی میگم ، شما میگید اوقاتمون رو تلخ نکن.نتیجه اش همین میشه که بی خودی با یه برد خودتون رو فریب میدید و فکر می کنید که دیگه الان شدید مدعی قهرمانی.
خیلی از تیم های دیگه وقتی ارسنال صدر جدول هست اصلا براشون مهم نیست میدونن که خیلی زود میاد پایین و نمیتونه قهرمانی کسب کنه.این مسئله اینقدر واضح که همین برادر من هم این رو میدونه.وپارسال با وجود اینکه ما توی صدر بودیم اصلا ما رو به حساب نمی یاوردن و مسخره می کردن و میگفتن که ارسنال اصلا به حساب نمیاد.
وقتی میگم بی خود ، خودتون رو فریب ندید همینه.من همون پارسال میتونستم بهتون تضمین بدم که ارسنال نمیتونه قهرمان بشه.
مثل روز برام روشن بود.آقا علی شما یه خورده احساساتت رو کنار بذاری راحت میتونی به این جواب برسی.
تعریف هر کسی میتونه از موفقیت یه چیز باشه.اما من فصل مشترکش رو برای شما میگم.
فصل مشترک همه هوادارها اینه که جام میخوان.حالا یکی دوست داره که در کنار بازی تهاجمی جام بگیریم ، یکی دیگه دوست داره که با سبک دفاعی.ولی مهم اینه که هوادارها روی این مسله اتفاق نظر دارن که باید جام بیاریم.دلایلی زیادی هم برای ارزش جام اوردن هست که آقا میلاد به بعضی هاشون توی اون پست اشاره کردن

اینهم پست آقا میلاد که هم چیز درش کاملا واضح هست.یعنی واقعا این آقا میلاد یه پا کارشناس.قدرش رو بدونید به خدا ، خیلی بیشتر از ونگر و امثال ونگر میفهمه.

(((((وقتی نتونستیم به لیگ قهرمانان (یا حتی یوفا در آینده نزدیک) بریم، وقتی درآمدای آرسنال به شدت کاهش پیدا کنه، سهام باشگاه سقوط می کنه، سهامدارای عمده و جزء، سهمشونو میفروشن، درامد فروش بلیط خیلی کمتر میشه، فروش فروشگاه های آرسنال در همه جای دنیا افت می کنه، اعتبار مدارس فوتبالش از بین میره، حق پخش تلویزیونیش کمتر میشه چون جاهای کمتری حاضرن بازیو نمایش بدن و ... یه بحران به تمام معنا که به دلیل اثرات روانی روی تیم و عملککردش و همینطور هوادارا و سهامدارا باعث سرعت زیاد این پدیده میشه و البته قبل از اینکه دیر بشه کرونکه، عثمانوف و سایرین پول خودشونو می کشن بیرون. اتفاقی که شاید امسال به خاطر عدم راهیابی به لیگ قهرمانان و رفتن فن پرسی اتفاق بیفته. اونوقته که تیم ورشکست میشه و چند وقت بعد این بازیکنای متوسطمون نیستن که میخوان تیمو ترک کنن (چون بازیکن بزرگی نمونده) بلکه تیمه که به خاطر شرایط بد اقتصادیش اونارو میفروشه.
باور کنید کرونکه به آرسنال به چشم یه سرمایه گذاری کوتاه مدت نگاه می کنه و به موقعش میره بیرون، ونگر هم داره تو این قضیه باهاش همکاری میکنه. سال به سال تیم داره بی جون تر و ضعیف تر و کم اعتبارتر میشه و این داستان فعلا ادامه دارد...)))))

ali در 25/10/1390 | 17:32 گفت:

علی ارشدی : آقا میلاد که گفتی: "البته خیلی نیشدار نیستیم تو حمله، دفاعمون فاجعست، نصف پاسا خطاست، ولی خب، میگن که تیم داره خوب بازی می کنه. مهم هم همینه" کسی این فصل ادعا نکرده تیم داره زیبا بازی میکنه ولی تا همین فصل پیش زیباترین فوتبال رو ما داشتیم ارائه میکردیم این فصل هم تیم اول فصل رفت تو یک بحران سوسک و سمیر رفتن بازیکنا روحیه خودشونو باختن و.... تازه خیلی خوبه که با اون بحران الان اینجاییم از این اتفاقا برای هر تیمی پیش میاد مهم اینه که چه جوری جمعش کنن مثل ما یا مثل لیورپول که هنوز داره دست و پا میزنه
********************************************
با اجازه داش میلاد من جوابت رو میدم.
کی گفت ما تا همین پارسال داشت بهترین فوتبال رو ارائه میدادیم.این نظر شماست نه همه ی ما.
آنجلوتی که توی چلسی قهرمان شد رکورد بیشترین گل زده لیگ رو شکست و تمام بازی هاشم تهاجمی و چشم نواز بود.
اصلا شما بازی تیم های دیگه رو نگاه میکنی!؟همین بازی من سیتی رو نگاه کن ببین دارن چکار میکنن.
شما همین رئال رو نگاه کن ببین چقدر قشنگ بازی میکنه.
کی گفت ما بهترین بازی رو ارائه میدیم؟!!؟شما داری تعصبی نظر میدی!!یا اینکه بازی تیم های دیگه رو نگاه نمی کنی!!!
ارسنال یه زمانی که تیری آنری و اشلی کول و ویرا و ......بودن سبک بازی ارسنال واقعا استثنایی بود نه الان که نمیتونن دوتا پاس بهم بدن!!!!
بحران جناب آقای سسک فابرگاس و جناب آقای سمیر نصری بزرگوار رو کی بوجود اورد!؟!؟مسببش کی بود؟!!
آیا مسببش این نبود که فابرگاس دیده بود که تیمش حتی توانایی شکست دادن بیرمنگام رو هم نداره ونمیتونه حتی اتحادیه رو هم ببره.؟!؟!!؟آیا نصری به این خاطر نرفت که ارسنال هیچی بازیکنی نخرید و تازه رفت فابرگاس رو هم فروخت؟!!؟مگه نصری نگفت اگه بازیکن نخرید من میرم ؟چرا بازیکن نخریدن؟!من نمیگم به حرف نصری بریم بازیکن بخریم ولی حرفش حق بود و باید بازیکن میخریدیم و نیاز تیم رو تامین میکردیم نه اینکه بیاییم یکی دیگه هم بفروشیم.
پس تنها مسبب و بانیش ونگر هست نه کس دیگه.

ali در 25/10/1390 | 17:22 گفت:

، مثل باقی تیم ها بازیکنانمون رو حفظ کنیم و چند بازیکن خوب بخریم.همین.
علی سعی نکن به زور یه حرفی رو بذاری توی دهن ما که ما میخوایم عینهو منسیتی باشیم الان چند بار داری به ادبیات مختلف این رو میگی.هدفت چیه ؟؟!میخوای با این حرف چی رو اثبات کنی؟!؟!

ali در 25/10/1390 | 17:18 گفت:

ببین عزیزم یا واقعا من نمی تونم منظورمو به شما برسونم یا خودتو زدی به نفهمیدن منظور من از موفقیت اینجا کسب جامه کاری که الان داره بارسلونا انجام میده رسیدن به فینال و شانس قهرمانی بودن و.... رو که ما هم داشتیم همین فصل پیش مگه ما مدعی نبودیم؟ حالا فرق ما با چلسی چیه اونا پول مفت خرج کردن ما نه ولی تهش به یک جا رسیدیم
****************************************************************
ببین علی جان من بچه نیستم که بخوای دورم بزنی.اره نکنه منظور شما این بود 2 تا 2 تا میشه 4 تا!!!!!!
چرا حرفت پس میگیری!؟؟
این عین جمله شما بود ((من سیتی و ... که مثل ریگ پول خرج می کنن تا الان کجا رو گرفتن؟ )))
کجا رو گرفتن یعنی چی؟!!من سیتی جام نگرفت؟!!چلسی جام نگرفت!؟؟!رئال پارسال با اینکه اولین سال حضور مورینیو بود ، جام حذفی رو نگرفت!؟!؟!؟
ببین علی من بچه نیستم که بخوای بپیچونیم.


حالا فرق ما با چلسی چیه اونا پول مفت خرج کردن ما نه ولی تهش به یک جا رسیدیم
************************************************************
در مورد این جملت نمیدونم چی بگم؟!دوستان شما قضاوت کنید|؟!؟!ما و چلسی توی چند سال اخیر توی یک وضعیت هستیم.
خوش میاد علی چشم بست فقط میخوای جواب بدی ، اصلا فکر نمی کنی.
ما و چلسی به یه جا رسیدیم.


هر بازیکنی که زیاد مصدوم شد بندازنش دور پس با این حساب! رابین مگه چند فصل مصدوم بود الانو ببین داره چه کار میکنه تازه فرض میگیریم میشد حدس زد که گیبس و جنکینسون مصدوم میشن سانتوس با اون هیکلش هم که مصدوم شد لابد باید حدس میزدن اینا داداش بدشانسیه
---------------------------------------------------------------------
رابین چند سالش؟!؟!توی چند سالگی به این جا رسید!؟!28 سالگی درسته؟
گیبز چند سالشه ؟!گیبز اصلا چندتا بازی کرد؟!؟شما پتانسیل یه بازیکن خوب شدن رو درش می بینید!؟!
آقا علی شما هنوز نمیدونید که توی مثال ، مثال نباید بیارید.اینطور که هیچی پیش نمیره.شما مثال بیار من هم میاره.مثال رو میگن که مساله جا بیوفته ، نه اینکه بخوای باش چیزی رو اثبات کنی.
فقط شما یه سوال ازت دارم شما نمی تونید بفهمید که هارگریوز مصدوم میشه یا نه!؟؟!روسیچکی میشه یا نه؟!
سانتوس بد شانسی نبود ، بلکه احمق بازی ونگر بود ، چه دلیل داشت که بازیش بده!؟!؟نیازی بود اون بازی ، بازی کنه.
بعد بگو من ونگر رو خدا نمیدونم.این یعنی چی؟!!هم دنیا میدونن که مقصر اصلی مصدومیت سانتوس ونگر بود که بازیش داد نه بابای من.
ببین علی اگه بخوای اینطور بحث رو پیش ببری که به هیچ جا نمیرسی.باز داری از یه شاخه دیگه میپری روی یه شاخه دیگه.
الان میخوای پست بنده رو نقل و قول کنی و بگی که نه مصذومیت تقصیر مدیران هست و بحث رو به بیراهه بکشی در صورتی که صحبت اصلی ما اینه که این چند سال چرا بازیکن نمیخریم.خواهش میکنم بی خیال شو.اصلا مصدومیت سانتوس تقصیر پدر منه.خوبه؟؟



به این دلیل که سیاست باشگاه رو مالکا تعیین میکنن نه مربی و اگه مربی بخواد شاخ بشه اخراجش میکنن یکی دیگه رو میارن کسی هم صداش در نمیاد (مگه الان چلسی و رئال و لیورپول که مربیشونو فرتی عوض میکنن کسی اعتراض کرده؟) مطمئن باش تا مالکای باشگاه همینا هستن چیزی عوض نمیشه
ونگر هم اگه چیزی رو تایید میکنه ریخت و پاش نکردنه وگرنه فروش ستاره هاشو تایید نمی کنه همین فصل نصری رو گفت حاضرم فصل بعد مجانی بفروشم ولی نذاشتن شما به ظاهر نگاه نکن مسائل داخلی باشگاه بر ما پوشیده است و اوضاع دقیقا از زمان اومدن آقایون این مدلی شده نه از زمان ونگر
*******************************************************
بعد علی این سیاست رو که مدیران تعیین میکنن کی باید اجراش کنه؟!؟!من یا شما یا ونگر؟!؟!
وقتی ونگر حرفی نمیرنه یعنی چی؟!یعنی اینکه من باهاشونم.
مطمئن باش تا ونگر نره هیچی عوض نمیشه!؟؟!ببین مورینیو چطور رئال رو تحت فشار قرار میده که باید فلان بازیکن رو بخری.
مگه همین مورینیو نبود که گفت من نور شاهین رو نمیخواستم ، این خرید رو مدیران انجام دادن ، چی شد؟!!رئال از هم پاشید؟!چون افشاگری کرد تیمشون وارد بحران شد؟!نه داداش چون جرات داشت.
من موندم ونگر از چی میترسه؟!؟اگه مرزش رو جدا کنه که همه ی هوادارها پشتش رو میگرن و حمایت میکنند و حتی هوادارا میتونه مدیریت رو عوض کنن.
علی فکر کردی کاری داره ونگر بیاد بگه من نمیخواستم نصری رو بفروشم.برای اینکه سر یه چهارتا مثل تو رو شیره بمالونه.
پس کی میخواست بفروشش.ویرا رو کی میخواست بفروش؟؟!!حتما خودش دلش میخواست بره!؟!!؟
کسی نگفت بریز و بپاش کنیم ، مثل باقی تیم ها بازیکنانمون رو حفظ

علی ارشدی در 25/10/1390 | 13:35 گفت:

نصری رو که ونگر نمی خواست بفروشه

محمودرضا معینی در 25/10/1390 | 12:55 گفت:

من با علی ارشدی کم و بیش موافقم!اینکه بگیم همه تقصیرا گردن ونگر نیست! اگه فرض کنیم ونگر از این تیم بره هیچ کس دیگه ای نمی تونه این تیمی رو که بسته جم کنه! و اگه بگیم با خرید چند بازیکن میتونه خوب با وجود این مدیرا هیچ ستاره ای خریده نمیشه! شما الان یه نگاه به بهترین مربیایه دنیا بنداز (در ظاهر) موریانه هر جا که میره تیم منتخب جهان رو میخره! پپه هیچکار خاصی انجام نداده بلکه با خریدایی که نیمکت خودشو شلوغ کرده! که اگه رایکارد هم این بازیکنا رو داشت الان همین وضع بود! وقتی یه تیمدچار بحران مصدومیت میشه دیگه بیشگو نیست که پیش بینی کنه! همین انچستر رفته دوباره اسکولز رو اورده! السیتی با این همه خ! ایرید چه طور الان مدعی یه جامه! که اونم مطمینم نمی بره ! ونگر هم البته بی تقصیر نیست اینکه چرا جلوی مدیران سکوت می کنه برای من قابل هضم نیست شاید نخریدن بازیکن برای مدیرا پول داشته باشه اما اوردن جام حقوق مربی رو افزایش میده! شما همین مربی السیتی رو ببین یه نیم فصل قهرمان شد میخان حقوقشو چند برابر کنن! البته وقتی ونگر از بازیکنی تعریف میکنه معلومه دوست داره تو تیمش بازی کنه! همه این چیزا بستگی به پشتت پرده ای داره که ما نمی بینیم

♥Arsenal♥ در 25/10/1390 | 12:39 گفت:

آقا علی این تیم آرسناله!!!!
باید با 1اشاره بازیکن با کله بیاد نه اینطور سرمون بیاد یا بزاریم بیاد که نصری و کلیچی به راحتی برن!!!!
رئیس میدونه چی میکنه ولی نمیتونه کاری بکنه!!!!
حیف که امتحان دارم کم میام اینجا!!!!!!!!!:((((((((((

محسن آزاده در 25/10/1390 | 12:28 گفت:

من و علی ارشدی تو یه تیمیم : دی

علی حسن آبادی در 25/10/1390 | 11:42 گفت:

رییس خودش میدونه داره چیکار میکنه

In arsene we trust

علی ارشدی در 25/10/1390 | 11:25 گفت:

آقا بالاخره تعریف شما از موفیق چیه؟ اگه جام گرفتنه که چرا سنگ من سیتی و چلسی رو به سینه میزنید اونا مدعی بودن درست مگه ما مدعی نبودیم فرق ما چیه؟ تیمی که الان داره جام میگیره بارسائه که اونا هم با بازیکنای ساخت خودشون دارن این کارو میکنن(البته خرید میکنن گرون هم میخرن ولی نه در حد سیتی و رئال) و این روشو از رو آرسنال کپی کردن

علی ارشدی در 25/10/1390 | 10:52 گفت:

آقا میلاد که گفتی: "البته خیلی نیشدار نیستیم تو حمله، دفاعمون فاجعست، نصف پاسا خطاست، ولی خب، میگن که تیم داره خوب بازی می کنه. مهم هم همینه" کسی این فصل ادعا نکرده تیم داره زیبا بازی میکنه ولی تا همین فصل پیش زیباترین فوتبال رو ما داشتیم ارائه میکردیم این فصل هم تیم اول فصل رفت تو یک بحران سوسک و سمیر رفتن بازیکنا روحیه خودشونو باختن و.... تازه خیلی خوبه که با اون بحران الان اینجاییم از این اتفاقا برای هر تیمی پیش میاد مهم اینه که چه جوری جمعش کنن مثل ما یا مثل لیورپول که هنوز داره دست و پا میزنه

علی ارشدی در 25/10/1390 | 10:47 گفت:

--------------------------------------------------------------------------------------
علی جان از نظر شما بحران یعنی چی؟!؟!و.....
******************************************************************************
من نگفتم الان شرایط گل و بلبله الان هم بحرانیه اما فکر کن شلوغ کردن اوضاع داخلی باشگاه با افشاگری و نمی دونم این کارا باعث بهتر شدن اوضاع نمیشه
-------------------------------------------------------------------------------------
راجع به ستاره خریدن و اینکه گفتم برین طرفدار تیم دیگه ای بشید: شما چرا آرسنالی شدی؟ من آرسنالی شدم چون از روش آرسنال خوشم اومد شما چرا آرسنالی شدی؟ من از اول به خاطر همین ستاره نخریدن و به جاش ستاره ساختن عاشق آرسنال شدم و نمی تونم شاهد این باشم که تیمم بشه یک آماده خور مثل رئال وگرنه همون اول میرفتم رئالی میشدم هنوز نمی دونم چرا آرسنالی شدی تو آرسنال چی دیدی که خوشت اومد اینو بگو تا بعد بهت بگم منظورم دقیقا چی بوده

علی ارشدی در 25/10/1390 | 10:47 گفت:

شما چرا اینطور میگید ، بگید تا 8 سال پیش کسی اصلا چلسی رو می شناخت؟؟یا تا همین 3سال پیش کسی من سیتی رو میشناخت؟ اینا اسمشون چیه!؟در عوض الان کی ارسنال رو میشناسه؟؟؟کسی اصلا به حساب میارتش؟؟کسی میگی خدا کنه توی دور گروهی به ارسنال نخوریم!؟!میگن ؟؟ اگه میگن بگو بدونیم؟؟
من سیتی بعد از چهل سال پارسال اولین جامش رو اورد ، و سهمیه لیگ قهرمانان رو گرفت.
آقا علی این اسمش چیه؟!اسم شکست منسیتی؟!!؟!؟
امسال هم که داره برای قهرمانی میجنگه و شانش اول قهرمانی بود تا اینجا!؟!؟من نمیدونم از یه باشگاه که تازه داره جون می گیره شما انتظارات بیشتری دارید!؟!؟!؟!؟بارسا خرج نمی کنه!؟!؟
چلسی اصلا اسمش چلسی بود!!؟!؟اصلا شما میشناختینش!؟!یا بعد از اومدن ابرامویچ شناختیدش؟؟
نتیجه زحمات ابرامویچ همین شد که می بینید الان چندین بار لیگ رو فتح کردن ، و دوبار هم لیگ قرمانان تا فینال رفتن.((با احتساب اون بازی که با ناداوری حذفشون کردم میگم دوتا فینال))
****************************************************************************
ببین عزیزم یا واقعا من نمی تونم منظورمو به شما برسونم یا خودتو زدی به نفهمیدن منظور من از موفقیت اینجا کسب جامه کاری که الان داره بارسلونا انجام میده رسیدن به فینال و شانس قهرمانی بودن و.... رو که ما هم داشتیم همین فصل پیش مگه ما مدعی نبودیم؟ حالا فرق ما با چلسی چیه اونا پول مفت خرج کردن ما نه ولی تهش به یک جا رسیدیم
---------------------------------------------------------------------
واقعا اینقدر برات مشکل.نمیتونی بفهمی که بازیکنی مثل گیبس که پیشنه ای خوبی در مصدومیت نداره و مدام مصدوم میشه ، نمیشه بهش اعتماد کرد.یا شما نمی تونید اول فصل بفهمید که روسیچکی حداقل دوبار در طول فصل مصدوم میشه.
یا نمیتونید بفهمید که هارگریوز مصدوم میشه!؟!یا اندرسون بازیکن منچستر یونایتد!؟!!؟اینا نیاز به علم غیب دارن از نظر شما!؟!؟!
****************************************************************************
هر بازیکنی که زیاد مصدوم شد بندازنش دور پس با این حساب! رابین مگه چند فصل مصدوم بود الانو ببین داره چه کار میکنه تازه فرض میگیریم میشد حدس زد که گیبس و جنکینسون مصدوم میشن سانتوس با اون هیکلش هم که مصدوم شد لابد باید حدس میزدن اینا داداش بدشانسیه
---------------------------------------------------------------------
اره شکست خورده.ونگر بی ستاره ، هیچی نیست.همون موقع هم ستاره داشت که یه غلطی کرد.همچین کار شاخی هم نکرد فقط 3 بار لیگ رو برد.
مورینیو که توی مدت 3سال که چلسی بود ، دوبار لیگ رو برد.
کدوم موفقیت شما اسم دو ، سه تا جام رو میذارید موفقید!!؟؟!اگه اینطور که مورینیو که خیلی بهتر از ونگر یا همین انجلوتی توی 2 سالی که بود تونست ، لیگ و جام حذفی رو ببره.در ضمن شما چه کار به گذشت دارید؟!باز میخواید بحث رو شاخ ، شاخ کنید!؟!
****************************************************************************
اولا که ونگر اگه ستاره داشت همشونو خودش ساخته بود نه اینکه آماده خوری کنه بعدشم خیلی بی چشم و رویی که داری اینجور گذشته ونگرو ندید می گیری اصلا لازم نیست از افتخارات ونگر چیزی بگم چون هم من و هم تو و هم بقیه میدونیمشون فقط مثل اینکه بعضیا نمی خوان به یاد بیارنشون افتخار فقط به قهرمانی نیست داداش ما تو اون سالا زیبا ترین فوتبال تاریخو بازی کردیم که هنوز رو دستش نیومده 49 تا بازی تو لیگ برتر نباختیم بارسا الان با همه ادعاش نمی تونه تو لیگ زپرتی اسپانیا همچو کاری بکنه بذار از گذشته ها بحث نکنیم
-------------------------------------------------------------------------------------
مطمئن باش اون عوضی بهتر از این عوضی هست که شما دارید ازش حمایت میکنید.
شما به کدوم دلیل به این نتیجه رسیدید که اگه یه نفر دیگه بیاد بدتر میشه اوضاع؟!
***************************************************************************
به این دلیل که سیاست باشگاه رو مالکا تعیین میکنن نه مربی و اگه مربی بخواد شاخ بشه اخراجش میکنن یکی دیگه رو میارن کسی هم صداش در نمیاد (مگه الان چلسی و رئال و لیورپول که مربیشونو فرتی عوض میکنن کسی اعتراض کرده؟) مطمئن باش تا مالکای باشگاه همینا هستن چیزی عوض نمیشه
ونگر هم اگه چیزی رو تایید میکنه ریخت و پاش نکردنه وگرنه فروش ستاره هاشو تایید نمی کنه همین فصل نصری رو گفت حاضرم فصل بعد مجانی بفروشم ولی نذاشتن شما به ظاهر نگاه نکن مسائل داخلی باشگاه بر ما پوشیده است و اوضاع دقیقا از زمان اومدن آقایون این مدلی شده نه از زمان ونگر
------------------------------------------------------

ali در 25/10/1390 | 09:26 گفت:

واقعا میلاد جان گل گفتی.
************************************************
البته خیلی نیشدار نیستیم تو حمله، دفاعمون فاجعست، نصف پاسا خطاست، ولی خب، میگن که تیم داره خوب بازی می کنه. مهم هم همینه
***************************************************

آخ من نمیدونم این سبک بازی که اینا میگن کجاست؟!؟!یعنی الان ما خیلی داریم قشنگ بازی می کنیم/!!
واینکه حاضر نیستیم تیم رو با هیچی عوض کنیم ، چون سبکی که الان داره بازی میکنه خداست.!؟!!؟


خدایی میلاد جان نظراتت رو روی یه word ذخیره میکنم ، که حداقل هر موقع اعصاب از دست بعضی ها خورد شد ، نظرات امثال شما رو بخونم ، و دوباره یه روحیه بگیرم که بابا باز خدا رو شکر که یه دوتا آدم روشن مثل شما و فرهاد و aso هست و گرنه خدا میدونه باید ما چکار میکردیم با این جماعت ونگر پرست.

میلاد کشوری در 25/10/1390 | 09:07 گفت:

خطاب به بقیه دوستان: روند ناکامی آرسنال چند ساله شروع شده و سال به سال هم شیبش داره بیشتر میشه اما هنوز به نقطه ی اوجش نرسیده. وقتی نتونستیم به لیگ قهرمانان (یا حتی یوفا در آینده نزدیک) بریم، وقتی درآمدای آرسنال به شدت کاهش پیدا کنه، سهام باشگاه سقوط می کنه، سهامدارای عمده و جزء، سهمشونو میفروشن، درامد فروش بلیط خیلی کمتر میشه، فروش فروشگاه های آرسنال در همه جای دنیا افت می کنه، اعتبار مدارس فوتبالش از بین میره، حق پخش تلویزیونیش کمتر میشه چون جاهای کمتری حاضرن بازیو نمایش بدن و ... یه بحران به تمام معنا که به دلیل اثرات روانی روی تیم و عملککردش و همینطور هوادارا و سهامدارا باعث سرعت زیاد این پدیده میشه و البته قبل از اینکه دیر بشه کرونکه، عثمانوف و سایرین پول خودشونو می کشن بیرون. اتفاقی که شاید امسال به خاطر عدم راهیابی به لیگ قهرمانان و رفتن فن پرسی اتفاق بیفته. اونوقته که تیم ورشکست میشه و چند وقت بعد این بازیکنای متوسطمون نیستن که میخوان تیمو ترک کنن (چون بازیکن بزرگی نمونده) بلکه تیمه که به خاطر شرایط بد اقتصادیش اونارو میفروشه.
باور کنید کرونکه به آرسنال به چشم یه سرمایه گذاری کوتاه مدت نگاه می کنه و به موقعش میره بیرون، ونگر هم داره تو این قضیه باهاش همکاری میکنه. سال به سال تیم داره بی جون تر و ضعیف تر و کم اعتبارتر میشه و این داستان فعلا ادامه دارد...
افسوس برای آرسنال دوست داشتنی من

میلاد کشوری در 25/10/1390 | 08:38 گفت:

در هر صورت مهم اینه که موفقیت تیمای دیگه یا شانسه، یا داوری، یا پولای کثیف و .... و شکستای ما به خاطر ناداوری و مصدومین و بدشانسی. هیچ ربطی هم به شخص خاصی نداره!

میلاد کشوری در 25/10/1390 | 08:32 گفت:

خطاب به علی، فرهاد و آسو: بابا چرا اینقدر شلوغش می کنین؟ تیم داریم گل و بلبل. به این خدایی. حالا نهایتش 2 یا 3 سال دیگه بریم 15 ام جدول. چه اهمیتی داره. مهم اینه که تیم داره خیلی قشنگ بازی میکنه، البته خیلی نیشدار نیستیم تو حمله، دفاعمون فاجعست، نصف پاسا خطاست، ولی خب، میگن که تیم داره خوب بازی می کنه. مهم هم همینه. تازه ونگر تونسته آرسنال رو این همه سال تو لیگ برتر انگلیس حفظ کنه، از این بهتر؟ حالا بالفرض که آرسنال قبل از اومدن ونگر دومین تیم پر افتخار انگلیس بود که چی؟ مهم اینه که تیم هنوز تو لیگ برتره. تازه چند سال بعد هم بره لیگ دسته دو یا دسته سه، احتمالا به خاطر داروی و مصدومین بوده، بعدشم این همه سال با درایت ونگر تو لیگ برتر بودیم، حالا هم بریم لیگ های پایین تر.
حتی 30 سال دیگه هم بگذره و جام نگیریم. باز هم طرفدار ونگر می مونم، چون 40 سال قبلش سه چهارتا جام واسه این تیم گرفته. هرچند که اونموقع بهترین بازیکنای لیگ برتر رو داشتیم و غیر از آرسنال و منچستر تیم قدرتمند دیگه ای تو جزیره نبود، اما احتمالا حقمون نبوده بود و فقط هوش ونگر بوده که اینا رو گرفته
این همه هم آرسنال آرسنال نکنین. چه اهمیتی داره، مگه تیمه که مهمه؟ حالا اعتبارش هم رفت، حالا دیگه تو بگه یه میلیارد، کسی هم نیومد تو تیم، که چی؟؛ مهم ونگره که رسالت ما اینه ازش حمایت کنیم، بی چون و چرا. در حد خدا.

رضاشاماخ چوک بندر در 25/10/1390 | 02:26 گفت:

ای باباونگریه کمربندبرای خودش نمیخره توقع داری بازیکن بخره

ali در 25/10/1390 | 00:07 گفت:


قبلا گفتم بازم میگم اگه از سیاست ستاره نخریدن تیم ناراحتین برین طرفدار یک تیم دیگه بشین چون آرسنال از اول همین سیاستو داشته که ستاره نخره
***********************************************************
با احترام تمام داداش علی.به شما هیچی ربطی نداره که من بخوام تیمم رو عوض کنم یا نه.
مگه من با حرف شما ارسنالی شدم که حالا به من میگید برو طرفدار یه تیم دیگه!؟!؟
شما بهتر برید طرفدار آژاکس بشید اگه خیلی جون گرایی دوست دارید.
البته فکر کنم آژاکس هم کم کم داره سبکش رو تغییره میده.
اینطور جوابت رو دادم چون داری به شعور ما توهین میکنی.این چه طرز حرف زدن

ali در 25/10/1390 | 00:01 گفت:

علی ارشدی : من سیتی و ... که مثل ریگ پول خرج می کنن تا الان کجا رو گرفتن؟ رئال تو سالای اخیر با این همه خرج کردن چند تا جام برده یا چلسی؟ همه جام ها رو داره بارسا درو میکنه که از چلسی و سیتی و رئال و... خیلی کمتر خرج میکنه پول موفقیت نمیاره

*************************************
شما چرا اینطور میگید ، بگید تا 8 سال پیش کسی اصلا چلسی رو می شناخت؟؟یا تا همین 3سال پیش کسی من سیتی رو میشناخت؟ اینا اسمشون چیه!؟در عوض الان کی ارسنال رو میشناسه؟؟؟کسی اصلا به حساب میارتش؟؟کسی میگی خدا کنه توی دور گروهی به ارسنال نخوریم!؟!میگن ؟؟ اگه میگن بگو بدونیم؟؟
من سیتی بعد از چهل سال پارسال اولین جامش رو اورد ، و سهمیه لیگ قهرمانان رو گرفت.
آقا علی این اسمش چیه؟!اسم شکست منسیتی؟!!؟!؟
امسال هم که داره برای قهرمانی میجنگه و شانش اول قهرمانی بود تا اینجا!؟!؟من نمیدونم از یه باشگاه که تازه داره جون می گیره شما انتظارات بیشتری دارید!؟!؟!؟!؟بارسا خرج نمی کنه!؟!؟
چلسی اصلا اسمش چلسی بود!!؟!؟اصلا شما میشناختینش!؟!یا بعد از اومدن ابرامویچ شناختیدش؟؟
نتیجه زحمات ابرامویچ همین شد که می بینید الان چندین بار لیگ رو فتح کردن ، و دوبار هم لیگ قرمانان تا فینال رفتن.((با احتساب اون بازی که با ناداوری حذفشون کردم میگم دوتا فینال))



علی آقا از کجا می دونستی که گیبس مصدوم میشه؟ علم غیب داری؟ بله جنکنیسون رو میشه یه چیزی گفت ولی گیبس رو نه
*************************************
واقعا اینقدر برات مشکل.نمیتونی بفهمی که بازیکنی مثل گیبس که پیشنه ای خوبی در مصدومیت نداره و مدام مصدوم میشه ، نمیشه بهش اعتماد کرد.یا شما نمی تونید اول فصل بفهمید که روسیچکی حداقل دوبار در طول فصل مصدوم میشه.
یا نمیتونید بفهمید که هارگریوز مصدوم میشه!؟!یا اندرسون بازیکن منچستر یونایتد!؟!!؟اینا نیاز به علم غیب دارن از نظر شما!؟!؟!




عقاید ونگر شکست خورده؟ خوبه که هنوز زمان زیادی نگذشته از موفقیت هایی که آرسنال با همین عقاید ونگر و شاگرداش(آنری پیرس لیونبرنگ ویرا و...) به دست آورده چه زود فراموش کردین اینا رو
*************************************************
اره شکست خورده.ونگر بی ستاره ، هیچی نیست.همون موقع هم ستاره داشت که یه غلطی کرد.همچین کار شاخی هم نکرد فقط 3 بار لیگ رو برد.
مورینیو که توی مدت 3سال که چلسی بود ، دوبار لیگ رو برد.
کدوم موفقیت شما اسم دو ، سه تا جام رو میذارید موفقید!!؟؟!اگه اینطور که مورینیو که خیلی بهتر از ونگر یا همین انجلوتی توی 2 سالی که بود تونست ، لیگ و جام حذفی رو ببره.در ضمن شما چه کار به گذشت دارید؟!باز میخواید بحث رو شاخ ، شاخ کنید!؟!




عزیز من از تیم بره بره که چی بشه وردارن یک عوضی رو بیارن سر تیم؟ ********************************************************************
مطمئن باش اون عوضی بهتر از این عوضی هست که شما دارید ازش حمایت میکنید.
شما به کدوم دلیل به این نتیجه رسیدید که اگه یه نفر دیگه بیاد بدتر میشه اوضاع؟!




واقعا فکر می کنید اگه ونگر بره مالکای عوضی کیو سرمربی می کنن افشا گری و آبرو ریزی مال ونگر نیست چون در نهایت باشگاه رو به یک بحران داخلی میندازه که اصلا به نفع تیم نیست علیه عثمانوف مصاحبه میکنه چون عثمانوف می خواد با پول خرج کردن تیمو نابود کنه
*******************************************
علی جان از نظر شما بحران یعنی چی؟!؟!نکنه بحران اون موقعی که ما میریم لیگ دسته 2 ؟!؟! مگه ارسنال بلکبرن که بگیم موقعی بحران میشه که ما 16 هم جدول بشیم؟!؟
برای ارسنال 8 سال جام نیاوردن یعنی بحران؟!؟برای ارسنال پشت سر تاتنهام قرار گرفتن یعنی بحران!؟!
دیگه بحران بدتر از این ها هم هست؟!یعنی شما میگید بحران چه شکلی هست!؟؟
حتما باید گرد باد بیاد و در ورزشگاه کند بشه تا بگیم که اوضاع بحرانی
من نمیدونم چطور میشه با پول خرج کردن تیم رو نابود کنه!؟!مگه الان تیم نابود نیست!؟؟!
یعنی پولی که عثمانوف میخواد بده جای بازیکن ازمثلا از راه حرام ، و پولی که مدیران بدست میارن از راه حلال و اگه ما از پول عثمانوف استفاده کنیم خداوند ما رو عذاب میکنه!؟!؟!؟
بابا بس کنید تو رو خدا.خوب هر روز خودتون میگید که ارسنال باید بازیکن بخره؟؟بعد نوبت عثمانوف که میشه میگید نه ما پول نمیخوایم!؟!؟یعنی چی؟ِ؟ِنابود کردن اینی هست که ونگر داره انجام میده




قبلا گفتم بازم میگم اگه از سیاست ستاره نخریدن تیم ناراحتین برین طرفدار یک تیم دیگه بشین چون آرسنال از اول همین سیاستو داشته که ستاره نخره
******

مصطفی در 24/10/1390 | 23:50 گفت:

من به شخصه ونگر رو میپرستم به کسی هم مربوط نمیشه

البته دیگران هم میتونن نسبت به تیم انتقاد داشته باشن هر کس نظر خودشو داره

ولی لطفا عقده هاشونو با توهین خالی نکنن

محمود در 24/10/1390 | 23:46 گفت:

من با علی آقای ارشدی کاملاً موافقم.

محسن آزاده در 24/10/1390 | 23:42 گفت:

@ali :موضوع این نیست که ما بخوایم از کسی بی چون وچرا حمایت کنیم ، بحث اینه که ما نباید خدماتی که یه فردی مثله ونگر کردرو به راحتی فراموش کنیم ، قهرمانی هایی که با رئیس بدست آوردیم ، یه فصل بدون باخت و . . .
الان هم که اوضاع این جوریه نه تنها نباید از ونگر ناراضی باشیم ، بلکه باید به خاطر اینکه همچنان ما رو به لیگ قهرمانان می بره سپاس گذارش هم باشیم چون همونطور که میدونید ما داریم تاوان ورزشگاه جدیدمون رو می دیم ، اتفاقی که دیر یا زود برای خیلی از تیمهای دیگه هم خواهد افتاد . . .
قرض های این ورزشگاه هم به سر می رسه و باز هم آرسنال رویایی رو خواهیم دید ( البته باز هم نه با خرید ستاره بلکه با حفظ ستاره هایی که می سازیم، این رو گفتم که کسایی که دنبال خرید ستاره هستن به این جمله آخر امیدوار نشن و سخت کوشانه به دنبال یه تیم دیگه باشن )

aso در 24/10/1390 | 23:42 گفت:

اگه از نظر فنی انتقاد میخوای، من ژورو،رو بهت معرفی میکنم!
خدا وکیلی اگه تو بودی تو بدترین شرایط همچین بازیکنیو تو ترکیب میزاشتی!
بازم از نظر فنی آلمونیا رو بهت معرفی میکنم،خودت بهتر از من میدونی این آلمونیا حرومزاده چند تا جام رو از دستمون در آورد.
هنوزم به خاطر فینال 2006 ازش متنفرم.
اما اینکه میگی نخریدن بازیکن تقصیر مدیراست اصلا قبول ندارم،البته من خودم قبلا این حرفو میزدم،ولی الان به این نتیجه رسیدم که مقصر اصلی نخریدن بازیکن خود ونگره، مثلا شما ببینید فابرگاس پارسال گفت که میخواد بره، خوب وقتی یه بازیکن میگه میخواد بره تو که نمیتونی جلوشو بگیری،پس باید دنبال یه جانشین باشی و یه بازیکن براش پیدا کنی،یا همین نصری، چند بار گفت که میخواد بره! اما ونگر چیکار کرد،اومد فقط رفتنشونو به تاخیر انداخت،بعد روز آخر یکی مثل آرتتا رو خرید!!بنایون رو هم قرضی گرفت!!!
شاید بتونیم بگیم که ونگر تابستون پول واسه خرید نداشت،چون مدیرای عوضی تیم به اون پول ندادن،اما الان چی،نزدیک 50 میلیون از فروش بازیکنای تابستون تو جیب خود ونگره ولی حتی حاضر نیست یه مدافع خوب بخره و ما رو از دست این ژورو لعنتی خلاص کنه،الان تیم بدترین خط حمله تاریخشو از زمان ونگر داره!
ما تنها تیم لیگ برتر هستیم که فقط یه مهاجم داریم"به استثنای هنری".
به نظر من که طرفدار همیشگی ونگر بوده ، هستم و خواهم بود،یا ونگر باید یه ذره تو تفکراتش تغییر عقیده بده، یا باید بره.

بعدم کی میگه بارسلونا به نسبت رئال کمتر خرج میکنه، واقعا حرف بی منطقی زدی علی آقا.
تفاوت رئال و بارسلونا تو خرید بازیکن اینه که رئال کل بازیکنای مورد نظرشو تو یه فصل میخره اما بارسلونا توی چندین فصل.
بازیکنایی که بارسلونا تو این چهار سال اخیر خریده :
ویا،هنری،فابرگاس،سانچز،آدریانو،ماکسول،ابراهیمویچ و...
بازیکنایی که رئال از پنج سال پیش تا الان خریده :
رونالدو،کاکا،اوزیل،نوری شاهین،و ...

پس میبینی که این بارسلوناست که داره بازیکنای بیشتری میخره نه رئال.
امیدوارم به این نتیجه رسیده باشی که خریدن بازیکن تنها راه موفقیت یه تیمه!

فرهاد در 24/10/1390 | 23:29 گفت:

همین منچستر یونایتد هر سال چندتا خرید خوب میکنه که هنوز سر پاست و حتی بارسلونا

شایان در 24/10/1390 | 23:25 گفت:

دوستان گلم اهل کوفه نباشید ما همه از یک خانواده هستیم خانواده آرسنال!! من اگه میگم بازیکن بگیریم میدونم خمره رنگ رزی نیست!! باشه اگه دل دوستان خنک میشه من دیگه حرفی از خرید نمیزنم!!

شایان در 24/10/1390 | 23:25 گفت:

دوستان گلم اهل کوفه نباشید ما همه از یک خانواده هستیم خانواده آرسنال!! من اگه میگم بازیکن بگیریم میدونم خمره رنگ رزی نیست!! باشه اگه دل دوستان خنک میشه من دیگه حرفی از خرید نمیزنم!!

شایان در 24/10/1390 | 23:24 گفت:

دوستان گلم اهل کوفه نباشید ما همه از یک خانواده هستیم خانواده آرسنال!! من اگه میگم بازیکن بگیریم میدونم خمره رنگ رزی نیست!! باشه اگه دل دوستان خنک میشه من دیگه حرفی از خرید نمیزنم!!

mohammad ali در 24/10/1390 | 23:22 گفت:

علی یه جا اشتباه کردی...
بارسا کم بازیکن نمیخره !!!! ارزون هم نمیخره !

ali در 24/10/1390 | 23:20 گفت:

محسن آزاده : واقعا چه هوادارای پر و پا قرصی داریم ؟!؟! واقعا چه حمایت همه جانبه ای از تیممون تو این شرایط سخت می کنیم ( ali فکر نکنی با توام ها . . . نه اصلا ) ولی وقتی بعضیا میان این جا این حرفا رو می زنن اصلا دور از انتظار نیست که جلو هوادارای بقیه تیما هم همینا رو بگن . . . و این یعنی ما هم شدیم مثل هوادارای کوته فکر بارسا که تیممونه واسه 4 تا جام دوست داریم !!!!

======================
با ارسن جونت خوش باش دوست عزیز.اینقدر حمایت کنه تا بترکی.تا هم بگن به به و چه چه ، عجب هوادار های دارن این تیم ارسنال.
بنده خدا هم دارن ما رو مسخره میکنن ، کجایی دنیایی!؟!به ما میگن هنوز شما زنده اید؟!؟!
به من میگن مگه ارسنال سایت هم داره!؟!براش جای تعجب داره!؟!
نگاه من پاشه بیوفته از شما خیلی بدتر هستم توی حمایت از ارسنال تا از نظر من شما خیلی ضعیف هستید توی حمایت از تیم.
نشون به این نشون که هشت سال دارم با تمام گند کاری هایی که این ادم عوضی سر باشگاه میاره دارم حمایت میکنم ازش.اما بحث خود فریبی یک چیز.شما تا کی میخواید خودتون رو فریب بدید!؟تا کی حمایت !؟!؟اصلا این حمایت چه سودی داره!؟!آیا باعث بهتر شدن اوضاع میشه!؟؟!این حمایت شما یعنی اینکه ما از روند موجود راضی هستیم ، و مشکلی نیست.نتیجش این میشه که بازم ونگر هی گستاخ تر میشه و هر بلایی که بخواد سر تیم میاره.من از اونایی نیستم که بگم چون یارو توی تیم ارسنال و زیر پرچمه ارسنال حتما باید ازش حمایت کنم ، نه خیر اتفاقا برعکس اجازه نمیدم کسی بخواد از ارسنال سو استفاده کنه و بنام ارسنال هر کاری که دوست داره بکنه.

من یه سوال از شما دارم ، خواهش مکینم درست جواب بدید
آیا شما هرکسی که در راس حکومت ایران قرار می گیره ، و اوضاع رو به بدترین شکل موجود در میاره ، شما همیچین موقعی میگید که ما باید ازش حمایت کنیم ، چون اون یه ایرانی هست!؟!!یعنی میذارید هر کاری دوست داشت بکنه!؟تنها بخاطر اینکه ایرانی هست و باید ازش حمایت کنیم چون اون موقع کشورهای دیگه به ما میخندن!؟!؟
خواهش میکنم این بافته کوته فکرانه رو از بین ببرید

morteza در 24/10/1390 | 23:18 گفت:

خواهشم اینه که بلاگ های چرند نزارین

علی ارشدی در 24/10/1390 | 23:15 گفت:

من سیتی و ... که مثل ریگ پول خرج می کنن تا الان کجا رو گرفتن؟ رئال تو سالای اخیر با این همه خرج کردن چند تا جام برده یا چلسی؟ همه جام ها رو داره بارسا درو میکنه که از چلسی و سیتی و رئال و... خیلی کمتر خرج میکنه پول موفقیت نمیاره قبلا گفتم بازم میگم اگه از سیاست ستاره نخریدن تیم ناراحتین برین طرفدار یک تیم دیگه بشین چون آرسنال از اول همین سیاستو داشته که ستاره نخره
*************************************
علی آقا از کجا می دونستی که گیبس مصدوم میشه؟ علم غیب داری؟ بله جنکنیسون رو میشه یه چیزی گفت ولی گیبس رو نه
*************************************

عقاید ونگر شکست خورده؟ خوبه که هنوز زمان زیادی نگذشته از موفقیت هایی که آرسنال با همین عقاید ونگر و شاگرداش(آنری پیرس لیونبرنگ ویرا و...) به دست آورده چه زود فراموش کردین اینا رو
************************************

عزیز من از تیم بره بره که چی بشه وردارن یک عوضی رو بیارن سر تیم؟ واقعا فکر می کنید اگه ونگر بره مالکای عوضی کیو سرمربی می کنن افشا گری و آبرو ریزی مال ونگر نیست چون در نهایت باشگاه رو به یک بحران داخلی میندازه که اصلا به نفع تیم نیست علیه عثمانوف مصاحبه میکنه چون عثمانوف می خواد با پول خرج کردن تیمو نابود کنه

ضمنا اگه انتقادی به ونگر هست باید از نظر فنی و مسایل داخل زمین باشه

mohammad ali در 24/10/1390 | 23:09 گفت:

از اکیپ مدیریت خواش میکنم اونایی که حزیون میکنن رو دی اکنیو کنند

فرهاد در 24/10/1390 | 23:03 گفت:

وقتی اسم گیبس میاد یاد اون بازی با منچستر تو نیمه نهایی میفتم با هزار امید و آرزو داشتیم بازی میکردیم که آقا روی خط دروازه سر میخوره و........................

فرهاد در 24/10/1390 | 22:59 گفت:

نه عزیز من این حرفا نیست مشکل اینه که آرسنال داره نابود میشه

فرهاد در 24/10/1390 | 22:57 گفت:

آقا علی کاملا باهات موافقم اگه مشکل از مدیران باشگاه هستش بیاد بگه که ما هم بدونیم.

محسن آزاده در 24/10/1390 | 22:54 گفت:

واقعا چه هوادارای پر و پا قرصی داریم ؟!؟! واقعا چه حمایت همه جانبه ای از تیممون تو این شرایط سخت می کنیم ( ali فکر نکنی با توام ها . . . نه اصلا ) ولی وقتی بعضیا میان این جا این حرفا رو می زنن اصلا دور از انتظار نیست که جلو هوادارای بقیه تیما هم همینا رو بگن . . . و این یعنی ما هم شدیم مثل هوادارای کوته فکر بارسا که تیممونه واسه 4 تا جام دوست داریم !!!!

ali در 24/10/1390 | 22:45 گفت:

فرهاد : اگه همینجوری پیش بره شک ندارم رابین ساله دیگه از تیم میره.............دیگه خیلی نامید شدم امسال دیگه فکر نکنم سهمیه هم بگیریم...ونگر نابودم کردی نابودت میکنم

===========================
آقا فرهاد انشالله که خداوند ما رو از شر هر چی شیطان صفت خلاص میکنه.
ونگر نابود میشه این مطمئن باشه ، هر چند تا همین حالا هم نابود شده و دیگه حتی اسمی ازش باقی نیست.
فقط این وسط مشکل اینه که داره اسم ارسنال هم از ذهن ها پاک میکنه

محسن آزاده در 24/10/1390 | 22:41 گفت:

@ morteza: خوب همه ی این حرفا که زدی، به جا . . . حالا خواهشت چی بود : دی

ali در 24/10/1390 | 22:39 گفت:

به خدا دیگه خسته شدم از بس غر زدین چرا
بازیکن نمی خریم مگه بازیکن خریدن الکیه؟ نشستین کنار گود می گید لنگش کن یکی میگه
سیلوا رو بخر یکی میگه کیهیل یکی میگه سیسوکو یکی هم یک بازیکن دیگه
================================================
به خدا دیگه خسته شدیم از بس گفتید مدیران بازیکن نمیخره و تقصیر ونگر نیست.
اره بازیکن خریدن الکیه. همونطور که برای سیتی و لیورپول و چلسی و بارسا و رئال هیچ کاری نیست.
اون کسایی که نشستن توی گود بهتر که از گود بیان بیرون ، و اجازه بدن افراد لایق برن توی گود ومیدان رو خالی کنن.یعنی واقعا خرید کیهل اینقدر برای تیمی مثل ارسنال سخت شده!؟!؟کی مسبب این اتفاقات هست که دیگه هیچ بازیکن حاضر نیست به تیم ما بیاد!؟!؟



ما الان تو پست دفاع کنارمون جنکی باک گیبس و سانتوس رو داریم که همه مصدومن حالا
چاره چیه؟ خریدن مدافع؟ نه عاقلانه نیست چون بعد که مصدوما برگردن ترافیک ایجاد
میشه به قول ونگر یک تیم نمی تونه 17 تا دفاع کنار بخره تا در این مواقع بالاخره
یکیشون در دسترس باشه مصدوم شدن بازیکنا هم لابد تقصیر ونگره یعنی ونگر به
بازیکنای حریف پول میده که بزنن بازیکنای ما رو مصدوم کنن یا به کادر پزشکی میگه
کاری کنید که اینا حالا حالا ها خوب نشن!!!!
======================================================
چرا اینه که اول فصل تیم رو با امثال گیبس و جنکیکسون نبنده.مگه لیگ مسخره بازی.یعنی میگه این آقایون به قول شما که نزدیک هستن و دارن می بینن نمیدونست که گیبس مصدوم میشه.هر آدم کودنی هم میدونه که گیبس بیشتر از چهار بازی نمی کنه که مصدوم میشه.آخ این بازیکن که دم به دقه مصدوم میشه.همون اول نمی تونست بره یه بازیکن مثل کنترائو بخره.چرا تیم رو با امثال جورو بست.!؟؟!!؟!




دوست عزیزی که اینو می خونی من و شما
اینجا نشستیم فکر میکنیم می دونیم چی به صلاح باشگاهه اون وقت کسی که بالا سر تیمه
داره بازیکنا رو تو تمرینا می بینه 25 _ 30 ساله تو فوتبال بوده کارش اینه تخصصش
اینه نمی فهمه
==================================================
اره دیگه ، وقتی سیاست های باشگاه اینقدر مسخره هست و دروغ میگن به هوادارها که شما باید بیاید این حرف رو بزنید.اگه از همون اول شفاف سازی میکردن الان شما با یه حساب دوتا دوتا ، چهار تا چهارتا میفهمیدید که چی به نفع باشگاه هست.میشه راحت فهمید که فروختن بازیکن اصلا سودی برای ما نخواهد داشت.اگه شما اسم این ونگر لوده رو میذارید متخصص ، پس من باید به خودم خیلی امیدوارشم.بس تخصص نیست.بحث اینه که این آقا میخواد عقاید و طرز فکرش رو عملی کن و هر بار داره شکست میخوره و باز پا پس نمیکشه.



اینو قبلا هم گفتم الان هم میگم مشکل تیم
ونگر نیست مشکل مالکای عوضی باشگاه هستن باور کنید رفتن ونگر چیزی رو عوض نمی کنه
تا زمانی که این لعنتی های پول پرست مالک این باشگاه باشن
=========================================================
مشکل ارسنال دقیقا خود ونگر عوضی.آقا این عقلانی نیست که ما بگیم ونگر هشت سال که داره با این مدیران پول پرست همکاری می کنه و یکبار هم حاضر به این نشده که مصاحبه ای علیه اینها کنه و بلعکس تازه مصحابه هایی زیادی هستن که مدیران رو تایید میکنه و میگه که من با مدیران نظر یکی هست ، صبح تا شب دارن همدیگر رو تایید میکنن.بعد شما چطور به این نتیجه رسیدید که تقصیر ونگر نیست.اگه نیست پس چرا حرفی نمیزن!؟!مثل رافائل بنیتز بره کنار و بگه من از مدیران بیزارم ، پس چرا این کار رو نمی کنه|!!؟!؟
چون خودش هم اعتقادش همین و با مدیران هیچ مشکلی نداره.چرا علیه علیشر عثمانوف مصاحبه میکنه!؟؟!دقیقا عثمانوف نقطه مقابل مدیران هست ، اما ونگر در عوضش چه موضعی گرفت!؟!؟موضع علیه عثمانوف گرفت نه مدیران فعلی
این یعنی چی!؟!یعنی اینکه ونگر از مدیران بیزاره


مشکل ارسنال تنها و تنها بارفتن ونگر حل میشه ، نه کس دیگه.

hesam در 24/10/1390 | 22:37 گفت:

احسنت!!!!!جدّن دمت داغ!!

morteza در 24/10/1390 | 22:33 گفت:

یه خواهشی که از دوستان داشتم قرار دادن بلاگ هاست.یکی میاد خبر های یک ماه پیش رو می زاره،یکی میاد خبرهای تیم های دیگه رو می زاره،یکی می اد خبری رو که قبلی گذاشته می زاره،موقع بازی ها به ازای هر پاس یه بلاگ می زارن.

محسن آزاده در 24/10/1390 | 22:26 گفت:

خوبی رضا شاماخ ؟!؟!؟!
:O

محسن آزاده در 24/10/1390 | 22:24 گفت:

حرفت حقه . . . بدم حقه . . . ساختار شکنانه باهات موافقم ;)

رضاشاماخ چوک بندر در 24/10/1390 | 22:23 گفت:

این قالی سلیمونه کارخوده اصفهونه نقشای اون جهانیه گل بوته هاش بهاریه..بافتونگاری سنتی بیاببین چه عالیه اینوپسندیده جهان ازهنرنصف جهان...قالیه سلیمان

فرهاد در 24/10/1390 | 22:20 گفت:

حالم از این فصل بهم میخوره معلوم نیست داریم به کجا میریم.تاتنهام بعد از صد سال اومده جلومون دیگه حتی نمی تونم جدول رو نگاه کنم همش هم تقصیر ونگره اون فصل رو یادتون بیارید که با اختلاف 13 امتیاز تا اواخر فصل صدر بودیم اما ونگر نتونست تیمو جمع کنه و قهرمانی از دست رفتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت

رضاشاماخ چوک بندر در 24/10/1390 | 22:19 گفت:

گل گل گل گل ازهمه رنگ سرتوباچی میشوری باشامپوگلرنگ

فرهاد در 24/10/1390 | 22:14 گفت:

اگه همینجوری پیش بره شک ندارم رابین ساله دیگه از تیم میره.............دیگه خیلی نامید شدم امسال دیگه فکر نکنم سهمیه هم بگیریم...ونگر نابودم کردی نابودت میکنم

مهران کاظمی در 24/10/1390 | 22:12 گفت:

دمت گرم، حرف دل منو زدی، بچه ها هم یه توقعاتی دارن، خود ونگرم گفته که ما حالا حالا ها نمی تونیم مثل منچستر یونایتد بازیکن بخریم

arash در 24/10/1390 | 22:11 گفت:

کسی به ونگر حرف نزد که
بچه ها نمیدونستن که باید از اومدن بازیکن عمانی خوشحال و ذوق زده بشن

mohammad ali در 24/10/1390 | 22:04 گفت:

علی اعصاب نداریا ! حساس نشو حساس نشو...