بررسی شرایط تیم بعد از رفتن ونگر

نویسنده: علی ارشدی

وبلاگ من
نویسنده: علی ارشدی
دانشجوی حسابداری
کل بازدید: 195,559 بار

Arsenal Official website

Arsenal Supporter club

Telegram

Twitter

Instagram

دیگر بلاگ های من
آخرین اخبار کوتاه
اوسپینا به زودی تست های پزشکی باشگاه ناپولی را پشت سر خواهد گذاشت و با قراردادی قرضی با بند خرید به این تیم خواهد پیوست . اوسپینا به زودی تست های پزشکی باشگاه ناپولی را پشت سر خواهد گذاشت و با قراردادی قرضی با بند خرید به این تیم خواهد پیوست .
مارسی فرانسه قصد به خدمت گرفتن محمد الننی را دارد .به گزارش نشریه Espn با جذب گوندوزی و توریرا در پست هافبک به نظر میرسد الننی رقابت سختی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم خواهد داشت و تلاش میکند از آرسنال جدا شود .مارسی فرانسه تلاش میکند پیش از بسته شدن پنجره ی نقل و انتقالات در این کشور محمد الننی را به خدمت بگیرد .الننی به تازگی قرارداد ۴ ساله ی جدیدی را با آرسنال امضا کرده است .
مارسی فرانسه قصد به خدمت گرفتن محمد الننی را دارد .به گزارش نشریه Espn با جذب گوندوزی و توریرا در پست هافبک به نظر میرسد الننی رقابت سختی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم خواهد داشت و تلاش میکند از آرسنال جدا شود .مارسی فرانسه تلاش میکند پیش از بسته شدن پنجره ی نقل و انتقالات در این کشور محمد الننی را به خدمت بگیرد .الننی به تازگی قرارداد ۴ ساله ی جدیدی را با آرسنال امضا کرده است .
بیشترین میزان دوندگی در هفته ی آغازین رقابت های لیگ جزیره بیشترین میزان دوندگی در هفته ی آغازین رقابت های لیگ جزیره
آرسنال و باشگاه فروزینونه ایتالیا، دیشب بر سر انتقال جوئل کمپل، بازیکن فعلی آرسنال به توافق رسیدند و تا چند ساعت دیگر، این انتقال رسما اعلام می شود. آرسنال و باشگاه فروزینونه ایتالیا، دیشب بر سر انتقال جوئل کمپل، بازیکن فعلی آرسنال به توافق رسیدند و تا چند ساعت دیگر، این انتقال رسما اعلام می شود.
سهامدار سابق آرسنال، علیشر عثمانف، در نظر دارد تا در باشگاه اورتون سرمایه گذاری کند. سهامدار سابق آرسنال، علیشر عثمانف، در نظر دارد تا در باشگاه اورتون سرمایه گذاری کند.
در سال ۱٩٩٦ در چنین روزی: آرسنال با مبلغ ۳.۵ میلیون پوند پاتریک ویرا ۲۰ ساله را از آث میلان خرید. در سال ۱٩٩٦ در چنین روزی: آرسنال با مبلغ ۳.۵ میلیون پوند پاتریک ویرا ۲۰ ساله را از آث میلان خرید.
 الکس سانگ که از آرسنال به بارسلونا رفته بود و بعد از آن راهی وستهم شده بود در انتقالی رایگان به FC Sion سوئیس پیوست. او بیش از ۲۰۰ بار پیراهن آرسنال را در میادین بر تن کرده است.

الکس سانگ هم اکنون ۳۰ ساله است و طی قرارداد دوساله در لیگ سوئیس بازی خود را ادامه خواهد داد
الکس سانگ که از آرسنال به بارسلونا رفته بود و بعد از آن راهی وستهم شده بود در انتقالی رایگان به FC Sion سوئیس پیوست. او بیش از ۲۰۰ بار پیراهن آرسنال را در میادین بر تن کرده است. الکس سانگ هم اکنون ۳۰ ساله است و طی قرارداد دوساله در لیگ سوئیس بازی خود را ادامه خواهد داد
کمپانی آدیداس، مسئول تهیه اقلام ورزشی باشگاه آرسنال از فصل آینده شد. این قرار داد ۵ ساله و به مبلغ ٦۰ میلیون پوند بابت هر سال (مجموعا ۳۰۰ میلیون یورو) میباشد. کمپانی آدیداس، مسئول تهیه اقلام ورزشی باشگاه آرسنال از فصل آینده شد. این قرار داد ۵ ساله و به مبلغ ٦۰ میلیون پوند بابت هر سال (مجموعا ۳۰۰ میلیون یورو) میباشد.
انتظار میرود با جدایی چمبرز ، آرسنال به دنبال خرید یک مدافع وسط دیگر باشد . مدافع اهل کرواسی تیم بشیکتاش ، دوماگوج ویدا اصلی ترین گزینه ی آرسنال است .قیمت این بازیکن حدود ۱۸ میلیون پوند می باشد . انتظار میرود با جدایی چمبرز ، آرسنال به دنبال خرید یک مدافع وسط دیگر باشد . مدافع اهل کرواسی تیم بشیکتاش ، دوماگوج ویدا اصلی ترین گزینه ی آرسنال است .قیمت این بازیکن حدود ۱۸ میلیون پوند می باشد .
به نقل از سایت Goal : لوکاس پرز در حال پشت سر گذاشتن تست های پزشکی باشگاه وستهام است و به زودی به این تیم منتقل خواهد شد ./ به نقل از دی مارزیو : بشیکتاش سعی دارد داوید اوسپینا را به خدمت بگیرد و پیشنهاد انتقال قرضی + آپشن خرید را مطرح کرده که توسط آرسنال رد شده است .آرسنال قصد دارد اوسپینا را بفروشد . به نقل از سایت Goal : لوکاس پرز در حال پشت سر گذاشتن تست های پزشکی باشگاه وستهام است و به زودی به این تیم منتقل خواهد شد ./ به نقل از دی مارزیو : بشیکتاش سعی دارد داوید اوسپینا را به خدمت بگیرد و پیشنهاد انتقال قرضی + آپشن خرید را مطرح کرده که توسط آرسنال رد شده است .آرسنال قصد دارد اوسپینا را بفروشد .

بررسی شرایط تیم بعد از رفتن ونگر


بررسی شرایط تیم بعد از رفتن ونگر





سلام به همه آرسنالی های گل



توضیح یک: قصد ندارم جو سایت رو به هم
بزنم پس لطفا تو این بلاگ با ادب باشین فحش بدین کامنتتونو حذف میکنم



توضیح دو: توضیح یک تهدید نبود صرفا یک
توضیح بود



 



الان قصد دارم بشینیم منطقا بررسی کنیم
ببینیم با رفتن ونگر چه اتفاقاتی ممکنه بیفته سعی کردم همه احتمالات رو در نظر
بگیرم(حتی احتمالاتی که خیلی بعیدن) و نظر شخصی خودم رو هم بعدش اضافه کنم اگه
حالتی از قلم افتاد یاد آوریش با شما
J



ضمنا اگه به نظرتون نظر شخصی من غلط بود
لطفا کل حالتی که راجع بش نظر دادم رو زیر سوال نبرید چون این حالت ها کاملا منطقی
هستن و اگه چیزی غلط باشه نظر شخصیه منه نه اون حالت



 



حالت اول:



با رفتن ونگر سیاست باشگاه عوض بشه و خرج
کنیم ستاره بخریم بازیکنا مونو نفروشیم و الخ...   



نظر شخصی: بعیده چون سیاست باشگاه توسط
مربی تعیین نمیشه که با رفتنش عوض بشه اگر هم چنین اتفاقی بیفته میشیم مثل چلسی و
سیتی و رئال که برای من به معنی مرگ آرسناله و قهرمانی که اون جوری بدست بیاد برای
من مفت نمیارزه اصلا اگه می خواستم طرفدار همچو تیمی بشم نمی یومدم آرسنالی بشم



حالت دوم:



علی رغم رفتن ونگر سیاست باشگاه حفظ بشه:
این حالت خودش دو حالت دیگه داره یا یک مربی میارن بالا سر تیم که اهل خرج کردنه
یا یکی مربی میارن که استعداد یابه(شبیه ونگر) و خیلی اهل بریز و بپاش نیست هر
حالت رو جداگانه بررسی میکنم



حالت دوم بخش اول: مربی اهل ریخت و پاش



نظر شخصی: این حالت رو هم بعید می دونم
پیش بیاد چون آقایون اینقدر زرنگ هستن که نرن مربیی بیارن که سیاستش خلاف اونا
باشه و بعدا بخواد خرج کنه و جیب دوستان سهام دار خالی بشه بر فرضی هم چنین مربی
بیارن وقتی ببینه حاضر نیستن پول خرج کنن استعفا میده میره رد کارش یا هم اینکه یک
مصاحبه علیه مدیرا میکنه و به قول دوستان تحت فشارشون میذاره تا خرج کنن حالا یا
دوستان سهام دارخرج میکنن و بازم میرسیم به جایی که میشیم مثل چلسی و... یا اینکه
خرج نمی کنن و بعد صدای هوادارا در میاد و آقایون میرن یک عده دیگه میان که خرج می
کنن و بازم تهش میرسیم به جایی که میشیم مثل چلسی و...  



حالت دوم بخش دوم: مربی کم خرج و موافق
با سیاست باشگاه :



 این مربی هم که بیاد مطمئنا از ونگر بهتر نتیجه
نمی گیره اگه قرار باشه همه چیز مثل الان باشه فقط ونگر بره و یکی دیگه به جاش
بیاد اوضاعمون بهتر که نمیشه بدتر هم میشه چون طرف جدید نه مثل ونگر به بازیکنا
شناخت داره و احتمالا دانش فنی ونگر رو هم نداره پس بعیده بهتر از الان بشیم



بعد که این مربی نتیجه نگیره میگن باید
بهش وقت داد فصل بعد هم با سیاست مسخره آقایون(پرورش ستاره ها و بعد فروختنشون)
بازم همون آشه و همون کاسه تهش اینه که اخراجش میکنن میرن یکی دیگه مثل نفر که
قبلی کم خرج باشه رو میارن باز اونم همین ماجرا های بالا رو داره و خلاصه اینکه
این مسیر تهش به جای خوبی نمیرسه



 



 این
چیزی بود که به ذهن من می رسید منظورم از منطقی بودن حالات بالا که در ابتدای مطلب
بهش اشاره کردم این بود که با رفتن ونگر سیاست باشگاه یا عوض میشه یا نمیشه از این
دو حالت که خارج نیست دیگه حالا باید اینا رو بررسی کرد که سعی کردم این کارو بکنم



اما نتیجه ای که من از این بحث میگیرم اینه:
درمان باشگاه رفتن ونگر نیست رفتن سهام دارا و مالکان باشگاهه تا ونگر بازم بتونه
ستاره هاشو بسازه و نگهشون داره و دوره طلایی دیگه ای برای آرسنال شروع بشه خودتون
انصاف بدین ونگر از اول اینجوری بود؟ نه! از وقتی آقایون اومدنه که داریم ستاره
هامونو از دست میدیم ضمنا اینکه چرا ونگر علیه مسئولین مصاحبه نمی کنه رو بذارین
تو یک پست دیگه جدا گانه ازش بنویسم تو این پست اون بحث رو پیش نکشید خواهشا منتظر
نظراتتون هستم



  



تشکر شده توسط :

ثبت نظر شما



نظرات پیشین

علی ارشدی در 27/10/1390 | 13:57 گفت:

اینکه سیاست باشگاه توسط مربی تعیین نمی شه نابخردانست؟ خب معلوم شد چیزی از فوتبال نفهمیدی

حمیدرضا در 27/10/1390 | 13:38 گفت:

حالت اول رو میپذیرم ولی نظر شخصی تورو نسبت به حالت اول نه. اصا میدونی چیه؟ هیچ کدوم از نظر هاتو نمیپذیرم. چون خیلی نابخرد انست.

شایان در 27/10/1390 | 13:32 گفت:

خب من نظر شخصی مو بخوام بگم با رفتن ونگر یک دوران جدید در آرسنال شروع خواهد شد!!

2 حالت داره:1- یک مربی بزرگ به آرسنال بیاد
2-یک اسطوره باشگاه مربی آرسنال بشه

اگه حالت اول بشه یک مربی بزرگ اولین کارش اینه که فشار روی مدیران بیاره برای خرید های بزرگ!!

اما حالت دوم شاید همین شرایط ادامه داشته باشه!!!

مشکلی که الان اینجا هست تفکرات منفی ونگره!!

ما اگر 50 میلیون پاند بدیم و یک ستاره به تیم بیاریم:1-فروش تی شرت های اون بازیکن+حضور بیشتر هواداران+خرید پخش تلوزیونی بازی ها و... از همه مهم تر افزایش هواداران و کسب نتایج بهتر!! کاری که الان منچستر سیتی که تا همین4 سال پیش هیچی نبود داره میکنه!! منظورم از این حرفا اینه که آرسنال هم همون بودجه رو داراست!! اما یک دیوار سیمانی جلوی راه هست به نام ونگر!!! تاریخ مصرف ونگر برای آرسنال تموم شده!!! من خودم حامیش بودم تا 6 ماه پیش اما الان واقعا شرایط عوض شده و نمیشه چشم بسته به فکر پرواز بوود!!!


حرف نهائی:

رفتن ونگر..آمدن یک مربی کارآمد!!

شایان در 27/10/1390 | 13:28 گفت:

خب من نظر شخصی مو بخوام بگم با رفتن ونگر یک دوران جدید در آرسنال شروع خواهد شد!!

2 حالت داره:1- یک مربی بزرگ به آرسنال بیاد
2-یک اسطوره باشگاه مربی آرسنال بشه

اگه حالت اول بشه یک مربی بزرگ اولین کارش اینه که فشار روی مدیران بیاره برای خرید های بزرگ!!

اما حالت دوم شاید همین شرایط ادامه داشته باشه!!!

مشکلی که الان اینجا هست تفکرات منفی ونگره!!

ما اگر 50 میلیون پاند بدیم و یک ستاره به تیم بیاریم:1-فروش تی شرت های اون بازیکن+حضور بیشتر هواداران+خرید پخش تلوزیونی بازی ها و... از همه مهم تر افزایش هواداران و کسب نتایج بهتر!! کاری که الان منچستر سیتی که تا همین4 سال پیش هیچی نبود داره میکنه!! منظورم از این حرفا اینه که آرسنال هم همون بودجه رو داراست!! اما یک دیوار سیمانی جلوی راه هست به نام ونگر!!! تاریخ مصرف ونگر برای آرسنال تموم شده!!! من خودم حامیش بودم تا 6 ماه پیش اما الان واقعا شرایط عوض شده و نمیشه چشم بسته به فکر پرواز بوود!!!


حرف نهائی:

رفتن ونگر..آمدن یک مربی کارآمد!!

شایان در 27/10/1390 | 13:23 گفت:

خب من نظر شخصی مو بخوام بگم با رفتن ونگر یک دوران جدید در آرسنال شروع خواهد شد!!

2 حالت داره:1- یک مربی بزرگ به آرسنال بیاد
2-یک اسطوره باشگاه مربی آرسنال بشه

اگه حالت اول بشه یک مربی بزرگ اولین کارش اینه که فشار روی مدیران بیاره برای خرید های بزرگ!!

اما حالت دوم شاید همین شرایط ادامه داشته باشه!!!

مشکلی که الان اینجا هست تفکرات منفی ونگره!!

ما اگر 50 میلیون پاند بدیم و یک ستاره به تیم بیاریم:1-فروش تی شرت های اون بازیکن+حضور بیشتر هواداران+خرید پخش تلوزیونی بازی ها و... از همه مهم تر افزایش هواداران و کسب نتایج بهتر!! کاری که الان منچستر سیتی که تا همین4 سال پیش هیچی نبود داره میکنه!! منظورم از این حرفا اینه که آرسنال هم همون بودجه رو داراست!! اما یک دیوار سیمانی جلوی راه هست به نام ونگر!!! تاریخ مصرف ونگر برای آرسنال تموم شده!!! من خودم حامیش بودم تا 6 ماه پیش اما الان واقعا شرایط عوض شده و نمیشه چشم بسته به فکر پرواز بوود!!!


حرف نهائی:

رفتن ونگر..آمدن یک مربی کارآمد!!

شایان در 27/10/1390 | 13:21 گفت:

خب من نظر شخصی مو بخوام بگم با رفتن ونگر یک دوران جدید در آرسنال شروع خواهد شد!!

2 حالت داره:1- یک مربی بزرگ به آرسنال بیاد
2-یک اسطوره باشگاه مربی آرسنال بشه

اگه حالت اول بشه یک مربی بزرگ اولین کارش اینه که فشار روی مدیران بیاره برای خرید های بزرگ!!

اما حالت دوم شاید همین شرایط ادامه داشته باشه!!!

مشکلی که الان اینجا هست تفکرات منفی ونگره!!

ما اگر 50 میلیون پاند بدیم و یک ستاره به تیم بیاریم:1-فروش تی شرت های اون بازیکن+حضور بیشتر هواداران+خرید پخش تلوزیونی بازی ها و... از همه مهم تر افزایش هواداران و کسب نتایج بهتر!! کاری که الان منچستر سیتی که تا همین4 سال پیش هیچی نبود داره میکنه!! منظورم از این حرفا اینه که آرسنال هم همون بودجه رو داراست!! اما یک دیوار سیمانی جلوی راه هست به نام ونگر!!! تاریخ مصرف ونگر برای آرسنال تموم شده!!! من خودم حامیش بودم تا 6 ماه پیش اما الان واقعا شرایط عوض شده و نمیشه چشم بسته به فکر پرواز بوود!!!


حرف نهائی:

رفتن ونگر..آمدن یک مربی کارآمد!!

علی ارشدی در 27/10/1390 | 13:12 گفت:

همه چیزایی که گفتی نشات گرفته از یک ذهن مسمومه من اگر ازت پرسیدم اصلا ونگر خوبی داره و سوالاتی از این دست برای اینه که بفهمم طرفم عقایدش چیه من کاری ندارم اصول تو برای بحث کردن چیه من اصول خودمو دارم
1. عقاید طرفتو بشناس بعد باهاش بحث کن
2. به طرفت اعتماد داشته باش بهش بد بین نباش: تو اعتماد نداری به من نمونه: بهت میگم نمی خوام بپیچونمت فقط حال تایپ ندارم بعد تو میگی نه می خوای بپیچونی انکار نکن این یعنی من دارم بهت دروغ میگم خب وقتی همین اندازه به من اعتماد نداری چه بحثی با تو بکنم؟
3. نظرتو به بقیه تحمیل نکن: نظرات باید بیان بشن ملت عقل دارن خودشون نظرات مختلف رو می بینن و با عقلشون می سنجن و اتنخاب میکنن یا نظر خودشونو بیان میکنن
4.راجع به همه جوانب موضوع بحث کن
5. اول اطلاعاتتو کامل کن بعد حرف بزن(من از پشت پرده باشگاه خبر ندارم پس چیزی هم نمی گم حدس هایی میزنم اما تو بحث از حدس و گمان استفاده نمی کنم)
و....

اون بحث قانون که پیش کشیدی: ما کی با هم قرار دادی بستیم کی به یک نقطه مشترک رسیدیم که من بخوام زیر پا بذارمش؟

ببین عزیزم یکی از اصول بحث کردن اینه که شما باید اول منظور طرفتو بفهمی بعد بیای بکوبونیش وقتی شما هنوز منظور منو نفهمیدید من مجبور میشم اول منظورمو بیان کنم شما اسمشو بذار انحراف بحث

در آخر بازم تاکید می کنم من از بحث و استدلال استقبال می کنم اما خودت انصاف بذار وسط ببین از این همه کامنت چند تاش به بحث بالا مربوطه؟ قبلا هم گفتم فقط 2 تا که جوابشونو دادم بعد برو ببین کی بحث منحرف کرده؟ فقط انصاف داشته باش
اصلا خودت پست منو خوندی؟ نمی دونم راجع بهش فکر کردی؟ نمی دونم اصلا راجع به پست من کامنت گذاشتی؟ نه!!!!!!!
هم تو این و هم تو پست قبلی من در حسرت این موندم که شما منتقدای ونگر پیرامون همون پست بحث کنید فقط میگید ونگر باید بره

آخرا اینکه من ادعایی ندارم اینکه بیان منو تایید کنن نظر لطفشونه اما باعث نمی شه به خودم مغرور بشم فقط این نکته به ذهنم متبادر میشه که یک نفر حرفای منو خونده و باهاش موافقه فقط همین

من نه بحث رو شاخ شاخ میکنم نه می پیچونم نه قراردادی رو زیر پا میذارم حالا باز برو کامنت 100 خطی بذار یکی یکی حرفای منو ریز ریز کن ازش ایراد در بیار لا اشکال ولی جواب سوالام رو هم بده

ali در 27/10/1390 | 07:50 گفت:

علی ازم پرسیدی منظورم از شاخ ، شاخ چیه؟!
شاخ ، شاخ یعنی اینکه شما میای از من میپرسی که ونگر اصلا خوبی داره؟!که چی؟!
شما جواب منو ندادی و درعوض میای از یه مخالف میخوای که خوبی کسی رو بگه که داره نقدش میکنه.!!!!
اصلا چه ربطی به بحث ما داشت؟!این یعنی چی؟!؟!بعد که من هم جوابت رو اونطور میدم ، میگی که تو از اون ور بوم افتادی و اینکه تو ادم معتدلی نیستی وبحث رو به جایی میکشونی که ما باید بیایم ثابت کنیم که کی بلد بحث کنه و کی بلد نیست بحث کنه وکی وسط بومه و کی داره از بوم میوفته و از هدف اصلیمون دور میشیم!؟
این شاخ و شاخ کردن بحث رو فکر کنم بچه های دبستانی هم بلد باشن.
ولی از این به بعد حالا که دوست داری هروقت بحث رو شاخه ، شاخه کردی بهت میگم تا متوجه بشی دقیقا منظورم چیه.
دقیقا به همین پست هات توجه کنه ، ببین چندتا موضوع رو هر بار در جواب یه شخص مطرح میکنی!!!!!
یه بار دیگه پست های خودت رو بخون شاید متوجه شدی.تو رو خدا باز با من لج نکن که هیچ سودی این وسط نیست.
یه مثال دیگه برات میزنم ، خوب نگاه اینجا بحث به کجا کشید و شما اون رو به کجا بردید؟!؟!
من اومدم اونجا گفتم :
آقا علی شما الان فرض بگیر که تیم بشه مثل سیتی
خوب شما اینجا باید بین بد و بدتر رو انتخاب کنی((البته بد و بدتر از نظر شما))
شما خودت قبول داری که دیگه حتی آثار اون بازی های خوب هم داره از بین میره و جام هم که نمیاریم
اما حالت دوم اینه که بشیم مثل سیتی ، بد بازی کنیم و جام ببریم. ((البته این نظر شماست ، وگرنه از نظر من ستی خیلی هم زیبا بازی میکنه ،
من حاضر قسم بخورم کسانی که میگن سیتی داره بد بازی میکنی این فصل حتی دوتا بازی هم از سیتی ندیدن و دارن رو هوا نظر میدن.حتی آمار هم گویای این مسئله هست)).
خوب آقا علی شما میخوای یه چوب دوسر نجس داشت باشی یا لااقل یک طرفش طلا باشه.
.
.
وشما در جواب به من چی گفتید:


دهنم وا موند!!!!!!!!!!! من گفتم من سیتی بد بازی میکنه؟؟؟؟؟؟؟ نشون بده من کی اینو گفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من از سیتی بدم میاد چون مفت خوره!!!!!!! ربطی به بازی قشنگ نداره! بله هر تیمی با اون همه ستاره بایدم زیبا بازی کنه

اینکه آرسنال ستاره هاشو نمی خریده از اول بوده اصلا من برای همین بود که آرسنالی شدم داداش این توجیهی برای ناکامی ها نیست من از قهرمانی بدم نمیاد چند بار اینا رو تکرار کنم؟؟؟ حرفامو کامل می خونید؟ مطمئنید؟


خوب اومدی چی گفتی ، باز شروع کردی گفتی من برای این که ارسنال فلان طور هست ارسنالی شدم.شما اصل موضوع رو ول کردی و میگی که من کی گفتم سیتی بعد بازی میکنه.که این خودش جای بحث مفصل داره شما تا دیروز میگفتید که ما عاشق این سبک بازی هستیم ، وکسی مثل ونگر نمیتونه اجراش کنه.
وقتی ما به شما میگم دیگه حتی آثاری از اون بازی خوب هم دیده نمیشه و حتی سیتی هم میتونه بازی زیبا انجام بده و این فقط مختص ونگر نیست.
باز شما میاید میگید که من عاشق اینم که خودمون ستاره بسازیم ومفت خوری نکنیم.و بحث رو میبری به یه شاخه دیگه و دوباره ما باید بیایم بشینیم برای رد این مسلئه دلیل بیاریم و وقتی شما قانع شدید ، دوباره میپرید سر یه چیز دیگه و میگید من فلان چیز رو دوست دارم.واین سناریو اینقدر تکرار میشه تا جایی که دیگه خودتم حالت بهم میخوره ومیگی آقا باشه ونگر شیطان و فلان چیزی اما من دوستش دارم و من نمیخوام مفت خوری کنیم.واینجاست که دوباره بر می گردیم سر خونه اول و این یعنی اینکه شما هرچی گفتید به اندازه پشم گوسفند برای من مهم نبود و فقط علایق خودم برام مهم.
واینه میشه که ما هرچی رشته کردیم شما میاید و به راحتی هرچی تمام تر پنبه میکنی.

ali در 27/10/1390 | 07:13 گفت:

گفتم عزیزم من خیلی بحث میکنم اونم تو دنیای واقعی نه مجازی تنها محیط مجازی که توش بحث میکنم همینه بحث کردن تو دنیای واقعی خیلی سخت تره اما هیچ کس تا حالا این ایرادا رو به من نگرفته بود چون انصافا این ایرادایی که گفتی رو ندارم
*************************************************************
علی نگاه کن من خیلی درک وشعورم بالاست.اونقدر هم با جرات بهت میگم که من خیلی بهتر از شما بلد هستم بحث کنم.
چون شما اصول اولیه بحث کردن رو بلد نیستی.به همون دلایلی که خدمت عرض کردم.
یکی دیگه از مشکلاتت رو میخوای برات بگم ؟!یه مشکل دیگه شما اینه که شما قرار دادها رو زیر سوال میبری!!!.
این در فلسفه هست که همیشه شما یه بحثی میکنید وقتی به یه جایی رسیدید طبق قرار دادهای قبلی وقتی به اون نقطه رسیدین باید اون رو بپذیریذ نه اینکه خود قرار دادها هم زیر سوال ببرید کاری که شما میکنید.((نمیتونم برات مثال بزنم چون ذهنت محدود میشه ،و چون فلسفه کلی هست نباید مثال زیاد بیاری)).
اشکال نداره یه مثال میزنم برات جا بیوفته :
مثلا من با شما قرار داد میبندم که اگه ثابت کردیم که درخت رو میشه شکست ، پس خدایی وجود نداره.
اگه فردا روز ما یه بحثی کردیم که آخرش رسید به این که درخت شکست شده ، شما نباید بیایی بزنی زیر هم چیز و بگی کی گفته اگه درخت بشکنه ، خدا وجود نداره ، یعنی شما در اینجا قرار دادی که بین من وشما بود رو زیر سوال بردی.
علی جان ، من اصلا آدمی نیستم که ادعا داشت باشم ، من بارها گفتم که من در زمینه فوتبالی کوچیک امثال میلاد و سعید میلانی هم هست ، چون این آقایون هم اطلاعاتشون بالا هست ، هم اینه که تجربه بیشتری دارن.
اما میتونم این رو بهت تضمین بدم که من بهتر از تو میفهم و درک دارم.فکر نکن یه دو نفر ونگر پرست بر میداره میگه علی کاملا باهات موافقم و اینکه یا بعضا بصورت خیلی مسخره در میان میگن که ما شدیدا باهات موافقیم علی((واقعا من نمیدونم این کجای دنیا بابه که این آقایون میان این حرف رو میزنن ، معمولا میگن به شدت مخالفیم نه موافق))
دیگه حسابش رو بکشه یارو چقدر شوته و توهم فکر میکنی که بله برنده بحث من و شما ، خودت هستی.
چون کسی نگفت من موافق علی هستم ولی اومدن گفتن به شدت موافقم ارشدی هستیم.
علی واقعا اگه مدعی این هستی که در بحث کردن از من قوی تر هستی و بهتر بلدی
برو یه شخص باسواد و آشنا به اصول اولیه بحث کردن رو بیار و ازش بخواه که به طور منصفانه بین من و شما ومیلادقضاوت کنه.
بذار تمام کامنت ها رو بخونه وبعد ازش بخواه که حق باکی هست و کی داره حاشیه میری و جواب نمیده؟!
البته از نظر من نیازی نیست.
من الان تا حالا 5 نکته راجع به بحث کردن گفتم علی ، شما خودت نگاه کن ، شما کدوم یکی از این نکات رو بلد بودی؟!؟واقعا بلد بودی یا تازه که من گفتم یاد گرفتی!؟اما در عوضش تو چی به من یاد دادی!؟!این قیاس رو هم میتونی به راحتی پیش خودت انجام بدی.

علی از لحاظ سنی هم بخوایم بگیم من بزرگتر هستم و تجربه بیشتری دارم و قطعا منم در فضای حقیقی و مجازی خیلی بحث می کنم.اما این دلیل نمیشه که این معیار سنجش باشه!؟؟!
شما برو با همون کسایی که میگی بحث میکنم باهاشون!؟!!
ببین این نکاتی که من برای بحث کردن میگم اصلا رعایت میکنن؟!؟فکر کردی هم بلدن بحث کنن؟!؟
100سال که آمریکایی ها به زور تونستن فرهنگ بحث کردن رو جا بندازن ، بعد شما توی ایران به راحتی چنین فرهنگی رو می بینی؟!؟!

آقا به خدا من کوچیک هم شما هم هستم.من اصلا اهل ادعا بازی نیستم و اینکه بگم من خیلی بیشتر از شما بلدم.
اما مجبور شدم اینطور حرف بزنم ، بحث تواضع یک چیز!؟!بحث ادعا بازی یه چیز؟!بحث معرفی خودت به دیگران هم یه چیز؟!!
مثلا امام علی هرجا میرفت میگفت بیاید و از من استفاده کنید که من دریای علم هستم.
این رو اسمش نمیزارن غرور بلکه به این میگن معرفی خود به دیگران البته اگه در ادعای خودت راستگو باشی.
مثلا اگه شما یک فیزک دان باشید و وارد یه روستا بشید وبگید من فیزیک دان هستم و بیاید از من سوال کنید هیچ اشکالی نداره.
به این نمیگن یارو چقدر ادعاش میشه ، بلکه میگن داره خودش رو معرفی میکنه.
وگرنه ما کوچیک همه هم هستیم.

ali در 27/10/1390 | 06:37 گفت:

در ضمن یک سال بدهی ، 2سال بدهی ، 3سال بدهی ، 4سال بدهی ، نه 100ساله که ما زیر بدهی هستیم
*************************************************************
الان علی ارشدی بلند میشه ،میگه ما کجا 100سال زیر بدهی بودیم!؟!؟همش پنج و شش سال هست.
واینکه شما عدد 100 رو از کجا اوردی؟!؟! و کاری به این نداره که منظورم از بیان عدد 100 چیه!!!!!
یعنی واقعا استاد همین بحث های بچه بازی ها هست.

ali در 27/10/1390 | 06:31 گفت:

تفاقا این خیلی خوبه که مربی تو این زمان حداقل به ظاهر موافق با مالکا باشه ، چرا که اون تو باشگاهه و می دونه اوضاع باشگاه چه جوریه و چه مشکلاتی داره ، میدونه که اگه بخواد هر انتقادی بکنه ، هیچ اثر خاصی تو شرایط نداره ، میدونه که انتقاد از مالکا بی انصافیه ، چون اول باید تیم قرضا یی که به خاطر ورزشگاه چدید داره رو پرداخت کنه و بعد بیاد حرف از خرید بزنه و بگه که چرا این مالکا پول خرج نمی کنن ! ( حتما می دونید که ساخت یه ورزشگاه با 1 ، 2 یا 3 میلیون دلار محقق نمیشه و آرسنال برای ساخت این ورزشگاه چند ده میلیون دلار خرج کرده که اگه این هزینه ها نبود جاش خرید ستاره و . . . بود ، کاری که دیر یا زود خیلی از تیم های دیگه هم باید انجام بدن ، شاید احمقانه به نظر برسه و لی ما باید به خاطر داشتن یه ورزشگاه تازه تاسیس و مدرن خیلی خوشحال باشیم و مطمئن باشیم که این قرض ها هم تمام خواهد شد )
****************************************************
با اجازه داش میلاد.
دوست عزیز تو رو خدا بحث ورزشگاه رو پیش نکشه که بحث طولانی و بی خودی هست واینکه قبلا در این مورد صحبت کردیم و اصلا حوصله ندارم یه بار دیگه به اون وضع در بیاییم.
ما هر چقدر هم بی پول باشیم حداقلش اینه که باید بتونیم بازیکنانمون رو حفظ کنیم یا حداقل بعد از هشت سال بتونیم یه خرید 8 میلیونی کنیم((الان باز نیا جواب من رو بده و بگو که ما خرید 8 ملیونی نداشتیم!؟!پس چمبرلین چی بود!؟))که دیگه اصلا حوصله اینطور بحث کردن رو ندارم ، کلی میگم میخوای بفهم ، میخوای به همراه علی ارشدی شروع کن به برداشت نکات بچگانه و جواب دادن به من.من وقتی میگم خرید 8 میلیونی یعنی اینکه سر خرید کیهیل اینقدر سر 1 میلیون و 2 میلیون چونه نزنیم.وقتی میگم که خرید 8 میلیونی منظورم اینه که نریم یه بازیکنی بخریم که ارزش 8 میلیون رو نداشت باشه.
خوب علی ارشدی شما این توضیح آخر رو در مورد خرید بازیکن اگه من نمی گفتم شما باز بلند میشدی شروع میکردی به جواب دادن که ما ارتتا رو 15 میلیون خریدیم و ......
مشکل شما این علی جون.نمیتونی حرف مقابلت رو بفهمی و سعی میکنی با کوچک ترین چیزی که مخالف علایق شخصیت بود رو جواب بدی و کاری به این نداری که هدف شخص از گفتن 8 میلیونی چیه بوده؟!؟!
اما ادامه بحث مگه همین 2سال پیش نبود گفتن که بدهی ها به طور کامل پرداخت شد؟!دقیقا خودشون اعلام کردن و گفتن.
در ضمن یک سال بدهی ، 2سال بدهی ، 3سال بدهی ، 4سال بدهی ، نه 100ساله که ما زیر بدهی هستیم.اینم یکی از مشکلات مدیریت.هر چند من اینا رو دروغ میدونم که فقط میخوان شما رو فریب بدن و گرنه بدهی همون سال اول و دوم تموم شده بود.
وبعدش اینا شروع کردن به اجرای اون فکری که توی ذهن ونگر بوده و هست.
شما در مورد این چیزی که در مورد ونگر و هدفش گفتم چی گفتید محسن؟!!
دلیل اوردی برای رد حرف بنده!؟!فقط اومدی گفتی یعنی اینقدر زورش زیاده!؟!؟اینم شد دلیل!!؟؟
من نشسته یه ساعت برات تحلیل کردم که جریان از این قراره بعد شما میای به راحتی هر چه تمام فقط با گفتن یه جمله کوتاه از کنار حرف من میگذری؟!؟علی ارشدی هم که اصلا جواب نداد؟!!
الان علی ارشدی چون من این حرف رو زدم به زور میخواد بره جواب اون پستم رو بده.اینم یه بچه بازی دیگست.
شما اگه جوابی داشتی همون اولی میدادی علی ارشدی نه حالا که من گفتم جواب ندادی میخوای بخاطر اینکه بگی من کم نمی یارم ، مثل روز برام روشنه که داری لج میکنی و گرنه هر کس رو میخوای بیار قضاوت کنه ، تو اصلا جواب حرفهای ما رو نمیدی فقط میگی من نمیخوام تیم مفت خوره باشه و اصلا دلیلی برای حرفت نداری فقط میگی که من اینطور بزرگ شدم وبخاطر این طرفدار ارسنال شدم و باز شروع میکنی به گفتن علایق شخصیت .و اصلا کاری به این نداری که ارسنال داره نابود میشه و گاهی اوقات باید بخاطر عشقت ، علایقت رو زیر پا بذاری و مثل الان دوبار بر میداری ج.اب منو میدی که باز بگی من کم نمیارم و جوابتو دارم و اینکه من نمیخوام ارسنال مفت خور باشه و ......!!!؟!؟
اما بازم ادامه بحث رو بگم
لیورپول برای حل بحرانی مالیش چه کرد ؟!؟!مالکانش رو عوض کرد؟!؟!درسته؟!؟!اگه عثمانوف میومد مطمئنن میتونست اون بدهی ارسنال رو ((به قول مدیران باشگاه وشما و گرنه از نظر من بدهی در کارنیست واینا همش بازیه)) پرداخت کنه تا ارسنال از بحران بیاد بیرون کاری که لیورپول کرد.
الان باز علی ارشدی میپره وسط میگه من دوست ندارم تیمم مثل لیورپول بشه و اصلا کاری با اصل حرف من نداره.؟!؟!

علی ارشدی در 27/10/1390 | 02:06 گفت:

الان منظورتو فهمیدم
ولی نگفتی اون بقیه ایرادا چی؟ حل شد؟ گفتم عزیزم من خیلی بحث میکنم اونم تو دنیای واقعی نه مجازی تنها محیط مجازی که توش بحث میکنم همینه بحث کردن تو دنیای واقعی خیلی سخت تره اما هیچ کس تا حالا این ایرادا رو به من نگرفته بود چون انصافا این ایرادایی که گفتی رو ندارم

ali در 27/10/1390 | 01:09 گفت:

اتفاقا علی آقا من مدت ها بودم می خواستم بهت بگم بلد نیستی بحث کنی ولی نگفتم چون فکر کردم
**************************************************************
به این میگن از موضع یک شخص ، جوابش رو دادن.شما همون موضعی که من علیه شما گرفتم ، میای علیه من می گیری.
حتی اگه واقعا حسن نیت داشته باشی و دوستانه هم بگی ، این حرفت جای اشکال داره ونباید این حرف رو به من بزنی.
پسر خوب لاقل یه خورده ادبیاتت رو عوض کنه ، نه قشنگ همون چیزی که من میگم به خودم میگی.

محسن آزاده در 27/10/1390 | 00:36 گفت:

میلاد جان من اعتقاد دارم که این وسط سهامدارا هم مقصر محض نباشن ، برای همینم هست که ونگر از اونا انتقادی تمی کنه جون به نظر اون ، اون ها تقصیری ندارن و این یه دورا ن گذار هست که باید بگزره و پیشنهاد می کنم دوباره این کامنتم رو بخون
==============
تفاقا این خیلی خوبه که مربی تو این زمان حداقل به ظاهر موافق با مالکا باشه ، چرا که اون تو باشگاهه و می دونه اوضاع باشگاه چه جوریه و چه مشکلاتی داره ، میدونه که اگه بخواد هر انتقادی بکنه ، هیچ اثر خاصی تو شرایط نداره ، میدونه که انتقاد از مالکا بی انصافیه ، چون اول باید تیم قرضا یی که به خاطر ورزشگاه چدید داره رو پرداخت کنه و بعد بیاد حرف از خرید بزنه و بگه که چرا این مالکا پول خرج نمی کنن ! ( حتما می دونید که ساخت یه ورزشگاه با 1 ، 2 یا 3 میلیون دلار محقق نمیشه و آرسنال برای ساخت این ورزشگاه چند ده میلیون دلار خرج کرده که اگه این هزینه ها نبود جاش خرید ستاره و . . . بود ، کاری که دیر یا زود خیلی از تیم های دیگه هم باید انجام بدن ، شاید احمقانه به نظر برسه و لی ما باید به خاطر داشتن یه ورزشگاه تازه تاسیس و مدرن خیلی خوشحال باشیم و مطمئن باشیم که این قرض ها هم تمام خواهد شد )

میلاد کشوری در 27/10/1390 | 00:32 گفت:

حمید جان اصلا استدلالت قابل قبول نیست. مشروعیت درامد عثمانوف چه ربطی به ونگر داره؟ ونگر یه مربیه که پول میگیره کارش رو انجام بده، نه اینکه بخواد در مورد ترکیب سهامدارا نظر بده

میلاد کشوری در 27/10/1390 | 00:29 گفت:

محسن جان این پروژه ی ونگر که شما در موردش صحبت میکنین دقیقا چی هست؟ فعلا که ما فقط انحطاط تدریجی میبینیم. در ضمن، ایمان و عشق به کار مهم هستن اما اگه ببینی که داری روز به روز داری بدتر نتیجه می گیری نباید فکر کنی که ممکنه ایراد از تو باشه و خودت استعفا بدی؟
چرا باید خودش رو سپر بلا کنه و تمام ایرادات دیگران رو به جون بخره؟ تازه ازشون هم دفاع کنه؟ چرا اعتبارش رو تا این حد پایین بیاره؟ اگه میبینه که کارای روسای باشگاه داره به تیم لطمه میزنه چرا نباید ماجرا رو رسانه ای کنه؟ تا حداقل به خاطر ایستادگی هوادارا اونا عقب نشینی کنن؟ گمون نمیکنم ونگر آدم احمقی باشه که بخواد بیخود و بی جهت خودش رو در دفاع از یه سری سهامدار مزخرف، خراب کنه و همه چیز رو به جون بخره؛ که اگه اینطور باشه باید به سلامت عقلیش شک کرد و هرچی زودتر یه جانشین واسش پیدا کرد.

حمید فرازی در 27/10/1390 | 00:23 گفت:

به خدا من کاری به ونگر ندارم.خوب یا بد تا وقتی هست باید قبولش کنیم.ونگر فرشته نیست بلکه اشتباهات زیادی هم داشته اما خدمات کمی هم نکرده میلاد جان.من خودم مخالف کرونکه و موافق عثمانوفم.اما ونگر واسه این مخالف عثمانوفه که یکی از مافبای روسیه هست.البته منظور از مافیا قاتل نیست.اما خلاف مالی کم نداشته که سال گذشته شبکه های انگلیس و روسیه حسابی درموردش گفتن.من خودم چون فکر بازیکن خریدنم میگم دوست دارم عثمانوف باشه اما بقیه به فکر مسائل دیگه هم هستن که این بین آرسنال داره چوب جنگ کرونکه و عثمانوفو میخوره

حمید فرازی در 27/10/1390 | 00:17 گفت:

علی آقا علی ارشدی راست میگه.البته منظورم درمورد بحث کردنه.توجه کردم شما همیشه میخوای نظرتو به بقیه تحمیل کنی.من همیشه سعی کردم احترامتو به عنوان داداش بزرگتر حفظ کنم اما خودت خیلی بی حرمتی کردی.امروزم حرفایی زدی که واسه اولین بار تو این سایت خیلی بهم برخورد.هروقت تونستی فرهنگ بحث کردنو یاد بگیری و اینکه نباید حتما نظرتو به بقیه تحمیل کنی من درخدمتتم

محسن آزاده در 27/10/1390 | 00:16 گفت:

میلاد جان در جواب باید خدمتتون عرض کنم که برای این که آدم یه کاری مثل ونگر رو بکنه ، الزاما نیازی نیست که فرشته باشه ، چرا که همه مردم تو دنیا اعتقادشون این نیست که دنیا جنگله و فقط باید همدیگرو بخورن تا زنده بمونن و فقط نفع و سود خودشون مهمه ، بعضیا هستن که به کاری که می کنن ایمان و عشق دارن و بنابر این همه چیز رو با پول مقایسه نمی کنن و فقط به خاطر پول کار نمی کنن، مثل خود ما ها که بدون هیچ چشم داشتی اومدیم تو سایت عشقمون آرسنال و بدون این که کسی به ما پولی بده وقتمون رو گذاشتیم و با هم بحث می کنیم ، ضمن این که ونگر پروژه ای رو در باشگاه شروع کرده که نسبت به اون احساس مسئولیت می کنه و مثل هر آدم با انصافی وظیفه ی خودش می دونه که همون طور که تو دوران خوب باشگاه با تیم بوده تیمو تو بحرانم رها نکنه و یک کم از اعتباری که تو همین آرسنال بدست آورده رو واسه همین باشگاه خرج کنه!
در ضمن من حتی یه جورایی فکر می کنم شما عثمانوف رو یه فرشته به حساب می آرین که با یه کیسه پول از آسمون اومده و می خواد به تیم خدمت کنه و شیاطین ( ونگر و کرونکه ) در مقابل اون ایستادن ، باور کنید همه چیز به وعده دادن نیست ، خوب این هم میتونه یه ترفند از سمت عثمانوف بوده باشه تا همه رو قانع کنه که بتونه سهامشو بیشتر کنه ، جداقل شما رو که قانع کرده !

حمید فرازی در 27/10/1390 | 00:14 گفت:

کلا بحث جلبی شده.کاش میشد یه نظرسنجی درمورد ونگر تو سایت میذاشتن

میلاد کشوری در 26/10/1390 | 23:54 گفت:

به عنوان سوال آخر. به نظر شما ونگر فرشتست؟ که بخواد اعتبار و آبروشو روی ارسنال بزاره در حالی که حقوق ظاهریش هم کمتر از خیلی مربیای دیگست؟ که همه ناکامی های آرسنال رو به پای اون بزارن و ازش متنفر شن؟ که وقتی میتونه بره تیمی مثل رئال، و با بهترین بازیکنای جهان قهرمان بشه و بیشتر حقوق بگیره، نره؟ که فردا پس فردا روسای باشگاه به خاطر نتایج ضعیف بندازنش بیرون؟
فکر می کنید کلا یه همچین آدمی پیدا میشه که ونگر بخواد از اون دسته باشه؟
نه، من فکر نمی کنم. توی این چند سال با وجود نتایج ضعیف، ونگر سر جاش بوده و کرونکه هم به عنوان اصلی ترین سهامدار ازش همیشه تعریف کرده. از اون طرف ونگر هم طرف اونو داشته؛ از مدیریت اعلام رضایت کرده و دشمن سرسخت عثمانوف رقیب اونه. این به نظر شما چه جیزی رو می رسونه؟ در جواب دوست عزیزی که می گفت بهش پول نمیدن، مگه همین عثمانوف نگفته بود که اگه من بیام بازیکنای کلاس بالا می خریم، چرا ونگر باهاش مخالفت کرد و گفت اگه اون بیاد تو راس، من واینمیسم. کی بدش میاد از بازیکن خوب؟
ظاهرا یه همکاری پشت پرده بین ونگر و کرونکه وجود داره. آرسنال در چند سال اخیر به خاطر فروش بازیکن تراز مالی خوبی داشته و سود زیادی نصیب سهامدار اصلی شده، هرچند که به قیمت نابودی ارسنال این اتفاق افتاده. به نظر شما این وسط ونگر در عوض افتخار و آبرو و حقوق بیشتر تیمای دیگه، چی گیرش اومده؟ خیلی ساده لوحانست اگه بگیم که عشق به آرسنال باعث این فداکاری بوده.

علی ارشدی در 26/10/1390 | 23:43 گفت:

اتفاقا علی آقا من مدت ها بودم می خواستم بهت بگم بلد نیستی بحث کنی ولی نگفتم چون فکر کردم پیش خودت میگی اینا از سر لجبازیه اگه بخوای بدونی من نصف عمرم به بحث کردن با این و اون گذشته و تا الان کسی نگفته به من که بلد نیستم بحث کنم
اما ایراداتی که گفتی:
1) قبول دارم اما باور کن وقتی کسی یک مثال خوب بزنه من همچو کاری نمی کنم اما وقتی مثالی میزنه که مناسب نیست منم مثال تو مثال میارم تا طرف بفهمه مثالی که زده نتونسته منظورشو برسونه
2) من دلیل نمیارم؟ ببخشید پس این همه اون بالا نوشتم علایق شخصیمه؟ نه عزیزم اونا همش دلیله همون نظرات شخصیه منو که بخونی می بینی همش دلیله اما تو کامنتا کسی اصلا راجع به نوشته های اون بالا حرف زد؟ فقط تو 2 تا کامنت که جواشونم دادم یکیش میلاد بود که جوابش تو کامنت دوم منه اون بنده خدا فکر کرده بود من از جام گرفتن بدم میاد و بعد هم دیدی که میگفت دفاع از سیاست آرسنال برای سر پوش گذاشتن روی ناکامی هائه وقتی طرف از اول منظور منو بد فهمیده چی کار کنم دومی هم مال آسو بود که قسمتیشو تایید کردم و اون قسمت تناقض رو هم تو کامنت اولم جواب دادم
3) شاخ شاخ نمیدونم منظورت چیه؟
4)این یکی رو هم نفهمیدم چی میخوای بگی همش که شد موضع؟

خلاصه اینکه من همیشه سعی کردم منطقی جواب بدم فقط بعضی وقتا نمی دونم چی میشه که نمی بینید حرفای منو

میلاد کشوری در 26/10/1390 | 23:21 گفت:

نه بابا ali جون اختیار داری. ما شاگرد شماییم. این حرفا چیه. مارو خجالت میدی :)

محمودرضا معینی در 26/10/1390 | 23:18 گفت:

آقا من قبلا هم گفتم این ونگر نیاز به روح تازه داره!خداییش باید یکی باشه که بتونه باهاش مشورت کنه بتونه ازش کمک بگیره متد جدید ازش بگیره!من باز هم میگم دوست دارم ونگر بمونه به شرطی که کادرشو عوض کنه! به نظر میاد دیگه پت لیاقت کمک مربی گری رو از دست داده! روح تازه این نیست که مربی که به ستاره های حال حاضرمون شناخت داره بندازیم بیرون!روح تازه رو میشه با چند تا تغییر بزرگ هم در تیم دمید!حضور دنیس و آدامز میتونه همون روح تازه باشهبه علاوه که دو اسطوره باشگاهن و شاگرد همین ونگر هم بودن

ali در 26/10/1390 | 22:55 گفت:

علی من گزینه 3 رو انتخاب میکنم: رفتن این سهام دارای عوضی موندن ونگر حفظ ستاره ها و کسب قهرمانی

اگه نمی خوای از خوبی ونگر بگی اشکال نداره ولی فقط می خوام اینو بدونم که آیا اصلا ونگر خوبیی هم داره از نظر تو؟

*************************************************************
علی به خدای احد و واحد حاضرم هر کسی میخواد بیاد اینجا تمام کامنت های من و شما و میلاد رو بخونه وبعد هر قضاوتی میخواد بکنه.
واقعا دیگه شورش رو در اوردی ، هر بار جواب نمیدی و داری حرف خودت رو میزنی ، مثلا شما در رد حرفهای من و میلاد چه استدلال هایی اوردین.دیگه مسخرش رو در اوردی!؟!
توی اصول منطق میگه : برای رد حرف یک شخص باید دلیل بیار در غیر این صورت زیر پا گذاشتن حرف مقابل ،زیر پا گذاشتن اصول منطق هست وشما به راحتی دارید بارها اینکار رو میکنید و من هی گذشت میکنم.وچیزی نمیگم.
علی به خدا این رو به عنوان یه دوست بهت میگم اصلا اصول اولیه بحث کردن رو بلد نیستی.فکر نکن که دارم از سر لج میگم ، خیلی ها توی این سایت مخالف من هستن ، اما من به هم این حرف رو نمیزنم.اشکال نداره منم یه زمانی مثل شما بودم اما با مطالعه وتحقیق کمی خودم رو اصلاح کردم.اما شما شاید فکر کنی من دارم از سر لج میگم ولی این رو بدون اصلا بلد نیستی بحث کنی همش سعی میکنی حاشیه بری.
نمیگم از قصد این کار رو میکنی شاید عادت کردی به این شیوه بحث کردن.
من یه اصلاح طلب هستم ، اگه بدونم نیاز به اصلاحات دارم حتما اصلاح می کنم. من همینجا میگم که من در زمینه فوتبالی انگشت کوچیکه میلاد هم نیستم ، مگه نمی بینی چقدر خوب مسائل رو موشکافانه بررسی میکنه.
اما برعکس شما چه کار می کنید؟!همش سعی می کنی حرف خودت رو بزنی!؟!ببین میلاد چقدر انعطاف داره از خودش نشون میده و میگی باشه حق با شما ، اما شما از اول تا حالا که این دو روز داریم بحث می کنیم بگو ببینم چی رو قبول کردی!؟
حتی آسو هم میاد انعطاف از خودش نشون میده اما شما حاضر نیستید یه سر سوزن کنار بکشید همش مدام بدون اوزدن دلیل ، مثل اینه بچه ها هی مگی من فلان رو دوست دارم ، من بهمانه رو دوست دارم!!!من از این بدم میاد ، از اون خوشم میاد!!
به خدا بچه ها هم دیگه اینطور بحث نمی کنن.
در صورتی که صحبت ما کلی بود و داریم ریشه مشکلات رو بررسی میکنیم ، نه ریشه علایق شما آقای ارشدی.
1_شما مدام توی مثال ، مثال میاری ، در صورتی که این از لحاظ منطقی مردود هست . نباید توی مثال ، مثال بیاری.
2_برای رد حرف دیگران دلیل نمیاری ، بلکه علایق خودت رو میگی.
3_نباید بحث رو شاخ ، شاخ کنی ، اما شما مدام این کار رو میکنی.
4_نباید از موضع کسی که موضع گرفته ، بخوای از موضع خودش جوابش رو بدی اما شما مدام این کار رو می کنی.
و مهمتر از همین اینه که شما وقتی حرف میزنید باید حرفهاتون مثل یه تیکه پازل باشه که وقتی میچسبونیشون بهم به حرفهات انسجام بده ، نه اینکه دم به دقه تناقض توی حرفهات دیده میشه.مثل همون نمونه ای که آسو گفت.
علی اینا رو به عنوان یه که دوست از من بپذیر.به خدا بحث ارسنال و ونگر نیست.
بحث زندگی خودت ، همین بحث هایی که توی این سایت میکنی باعث میشه افکار و اعتقادت به همین طریق شکل بگیره و این باعث میشه در آینده ای نه چندان دور به مشکلات زیادی بر بخوری

مهران کاظمی در 26/10/1390 | 22:33 گفت:

ونگر اگه بره که بد بختیم، والا به خدا

محسن آزاده در 26/10/1390 | 22:30 گفت:

قدرت داره.بله قدرت داره.می بینی که داره.ا
این دیگه یه حساب دو ، دوتا ، چهارتاست.مشخصه که این وسط هم مدیران دارن سود میکنن. بافروش بازیکنان تا حالا فکر دوبرابر سهامشون رو بردن دوست عزیز.
در ضمن اگه ونگر بتونه اون فکرش رو عملی کنه ، مطمئنن اسم مدیریت ارسنال هم در تاریخ ثبت میشه ، نه فقط ونگر.
به همین دلیل هست که دوتاشون همدیگه رو تایید میکنه.
===============================
در جواب ارجاعت می دم به همون کامنتم در مورد ساخت استادیوم که من اونجا حرفم اینه که الان نه مالکا و نه ونگر مقصرند ، بلکه ما در دورانی هستیم که باید فقط منتظر گذشتنش باشیم و احساسی برخورد نکنیم

ali در 26/10/1390 | 22:28 گفت:

اره داره که چی؟

علی ارشدی در 26/10/1390 | 22:23 گفت:

علی من گزینه 3 رو انتخاب میکنم: رفتن این سهام دارای عوضی موندن ونگر حفظ ستاره ها و کسب قهرمانی

اگه نمی خوای از خوبی ونگر بگی اشکال نداره ولی فقط می خوام اینو بدونم که آیا اصلا ونگر خوبیی هم داره از نظر تو؟

میلاد کشوری در 26/10/1390 | 22:00 گفت:

آقا حرف شما. ونگر میمونه، ما هم به همین روند ادامه میدیم. امسال پنجم تا هفتم میشیم. فبل تابستون هم ونگر و هم مدیرا میگن بازیکن میخریم و میترکونیم، اما چیزی که میبینیم اینه که دو سه تا دیگه رو می فروشیم. و دو تا جورو دیگه میاریم. به خاطر عدم راهیابی به لیگ قهرمانان و از دست دادن پاداش، سهام باشگاه سقوط میکنه و وضع از اینی هم که هست بدتر میشه، خیلی بدتر. و همینطور به این روند چند سالمون ادامه میدیم و سال به سال ضعیف و ضعیف تر میشیم.
آقا ونگر بهترین انسان تاریخ، روسا پست ترین و پلیدترین و کثیف ترین، ونگر فداکار تیم؛ نه فقط پولی بهش نمیرسه که داره از اعتبارش خرج می کنه، بازیکنایی که به امید پیشرفت میرن خائن،.... آخرش چی؟
حتی بالفرض چند سال دیگه بخوایم دوباره پول خرج کنیم (بعد از اتمام بدهی ها)، کی میاد آرسنال؟ باید مثل سیتی دو سال قبل دو سه برابر قیمت به یه بازیکن پیشنهاد بدیم تا شاید حاضر بشه بیاد آرسنال.
تا پارسال میشد اطمینان داشت که تیم یا سوم میشه یا چهارم. با رشد منسیتی فقط چهارم واسمون موند که خیال روسای باشگاه رو راحت میکرد. فقط کسی حساب تاتنهام رو نکرده بود که بتونه اینقدر خوب نتیجه بگیره. احتمالا واسه فصل بعد یه سناریوی جدید رو واسه پول دراوردن پیاده میکنن. فقط امیدوارم این سناریوشون به نفع تیم باشه. یه تغییر اساسی!

ali در 26/10/1390 | 21:59 گفت:

راستی علی! قضیه اینور بوم اونور بوم برات روشن شد؟
تو ادعای اعتدال و میانه روی میکنی اما واقعا این طور نیست چون وقتی ازت پرسیدم خوبیای ونگر رو بگو گفتی خوب دروغ میگه خوب هوادارا رو گول میزنه و... اینا خوبین؟
میانه رو کسیه که هم خوبی ها و هم بدی ها رو ببینه جایی که باید انتقاد و جایی که باید دفاع کنه اما من ندیدم تو یک بار هم که شده از ونگر خوب بگی یا ازش دفاع کنی
یعنی ونگر شر مطلقه و هیچ خوبی نداره؟
پس وقتی بهت میگم از اون ور بوم افتادی انکار نکن
*******************************************************************
عزیز بنده در این شرایط که شما دارید صبح تا شب از ونگر حمایت می کنید ، نیازی نیست که من بیام حسن ونگر رو بگم.
ببین یه مثال برات میزنم توی انتخابات 88 پیش یکی از رقبای رئیس جمهور کنونی رفتن(اسمش رو نمیگم که سایت فیلتر نشه)
و گفتن شما همش انتقاد میکند ، یعنی شما هیچی خوبی در این آقا نمی بینید؟؟
میدونی اون کاندید میدونی چی گفت : گفت وقتی که صدا و سیما صبح تا شب داره از ایشون حمایت میکنه و حتی عمل های بد ایشون رو خوب جلوه میده ، بنده هیچی دلیلی نمی بینم که توی این فرصت اندکی که دارم ، بیام وقت رو بذارم و از خوبی های ایشون بگم.حرفش کاملا منطقی بود
حالا حکایت ماهم همین صبح تا شب داریم از طرف سایت ارسنال و بعضی از دوستان ونگر پرست ار خوبی و کمالات ایشون میشنویم ، دلیلی بر این نمی بینم که توی این اوضاع من هم بیام از خوبی ها ایشون بگم!!!!!
حالا میفهمی که چرا من از خوبی های ونگر نمی گم.؟!

ali در 26/10/1390 | 21:48 گفت:

یعنی واقعا ونگر یک چنین قدرتی داره که بیاد واسه این باشگاه به این بزرگی خودش تصمیم بگیره و اراده کنه که تو اینجا شروع به سعی و خطا کنه ؟! واقعا اینقدر قدرت منده که عقایدش رو تحمیل کنه ؟!؟!
آیا مالکا فقط گوشه ی گود نشستن و تماشا می کنن که ونگر چی کار می کنه و منتظرن ونگر نام خودشو به هر قیمتی تو تاریخ ثبت کنه ، حتی به قیمت افت سهامشون ؟!؟!؟
البته تو کامنت قبلی هم یه جورایی جواب این رو هم دادم که موضوع ساخت ورزشگاه رو مطرح کردم
************************************************************************
قدرت داره.بله قدرت داره.می بینی که داره.ا
این دیگه یه حساب دو ، دوتا ، چهارتاست.مشخصه که این وسط هم مدیران دارن سود میکنن. بافروش بازیکنان تا حالا فکر دوبرابر سهامشون رو بردن دوست عزیز.
در ضمن اگه ونگر بتونه اون فکرش رو عملی کنه ، مطمئنن اسم مدیریت ارسنال هم در تاریخ ثبت میشه ، نه فقط ونگر.
به همین دلیل هست که دوتاشون همدیگه رو تایید میکنه.

ali در 26/10/1390 | 21:45 گفت:

: دهنم وا موند!!!!!!!!!!! من گفتم من سیتی بد بازی میکنه؟؟؟؟؟؟؟ نشون بده من کی اینو گفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من از سیتی بدم میاد چون مفت خوره!!!!!!! ربطی به بازی قشنگ نداره! بله هر تیمی با اون همه ستاره بایدم زیبا بازی کنه

اینکه آرسنال ستاره هاشو نمی خریده از اول بوده اصلا من برای همین بود که آرسنالی شدم داداش این توجیهی برای ناکامی ها نیست من از قهرمانی بدم نمیاد چند بار اینا رو تکرار کنم؟؟؟ حرفامو کامل می خونید؟ مطمئنید؟

***************************************************
آقا من اشتباه کردم.شما حالا بگو از بین این دو راه میخوای کدوم رو انتخاب کنی؟
جام با مفت خوری
یا اینکه نه جام بیاریم ، نه ستاره داشت باشیم ، نه بازی زیبایی به نمایش میذاریم.
خودت داری میگی که سیتی ستاره داره که خوب بازی میکنه.
بابا بخدا وقتی بازیکن نتونه پاس بده ، نمیشه بازی خوب ارائه داد.
علی باز شروع نکن حاشیه رفتن ، شما بگو گزینه 1 یا 2

محسن آزاده در 26/10/1390 | 21:33 گفت:

دوست عزیز اگر به شما پول بدن و بگن که اگه مقدار کمی از این پول استفاده کنی ما اسم تو رو برای همیشه توی تاریخ می نویسم و به خوبی همه ازت یاد میکنن ، اون موقع چه کار میکنی!؟؟!آیا یه تجدید نظر نمی کنی در عقیدت!؟!؟
=========================
یعنی واقعا ونگر یک چنین قدرتی داره که بیاد واسه این باشگاه به این بزرگی خودش تصمیم بگیره و اراده کنه که تو اینجا شروع به سعی و خطا کنه ؟! واقعا اینقدر قدرت منده که عقایدش رو تحمیل کنه ؟!؟!
آیا مالکا فقط گوشه ی گود نشستن و تماشا می کنن که ونگر چی کار می کنه و منتظرن ونگر نام خودشو به هر قیمتی تو تاریخ ثبت کنه ، حتی به قیمت افت سهامشون ؟!؟!؟
البته تو کامنت قبلی هم یه جورایی جواب این رو هم دادم که موضوع ساخت ورزشگاه رو مطرح کردم

davood در 26/10/1390 | 21:24 گفت:

کلا قهرمانی ارسنال بدون ونگر یا با روش منسیتی برای من یکی که خیلی جالب نیست

علی ارشدی در 26/10/1390 | 21:22 گفت:

راستی علی! قضیه اینور بوم اونور بوم برات روشن شد؟
تو ادعای اعتدال و میانه روی میکنی اما واقعا این طور نیست چون وقتی ازت پرسیدم خوبیای ونگر رو بگو گفتی خوب دروغ میگه خوب هوادارا رو گول میزنه و... اینا خوبین؟
میانه رو کسیه که هم خوبی ها و هم بدی ها رو ببینه جایی که باید انتقاد و جایی که باید دفاع کنه اما من ندیدم تو یک بار هم که شده از ونگر خوب بگی یا ازش دفاع کنی
یعنی ونگر شر مطلقه و هیچ خوبی نداره؟
پس وقتی بهت میگم از اون ور بوم افتادی انکار نکن

علی ارشدی در 26/10/1390 | 21:21 گفت:

دهنم وا موند!!!!!!!!!!! من گفتم من سیتی بد بازی میکنه؟؟؟؟؟؟؟ نشون بده من کی اینو گفتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من از سیتی بدم میاد چون مفت خوره!!!!!!! ربطی به بازی قشنگ نداره! بله هر تیمی با اون همه ستاره بایدم زیبا بازی کنه

اینکه آرسنال ستاره هاشو نمی خریده از اول بوده اصلا من برای همین بود که آرسنالی شدم داداش این توجیهی برای ناکامی ها نیست من از قهرمانی بدم نمیاد چند بار اینا رو تکرار کنم؟؟؟ حرفامو کامل می خونید؟ مطمئنید؟

ali در 26/10/1390 | 21:20 گفت:

این یه چیز منطقیه که اگه به ونگر پول بدن احتمالا ایشونم خرج خواهند کرد ، از شما می پرسم اگه به شما یه پولی بدن و بگن برو بهترین رستوران و بهترین غذا رو بخور، آیا شما میرید و یه ساندیس کیک می گیرید و بقیه پول رو پس می دین
*************************************************************************
بالاخره میخوام بتونم بگم که هدف ونگر چیه.
دوست عزیز اگر به شما پول بدن و بگن که اگه مقدار کمی از این پول استفاده کنی ما اسم تو رو برای همیشه توی تاریخ می نویسم و به خوبی همه ازت یاد میکنن ، اون موقع چه کار میکنی!؟؟!آیا یه تجدید نظر نمی کنی در عقیدت!؟!؟
دقیقا نمیدونم چند سال پیش توی امریکا ، فکر کنم توی همین ورزش که بهش مگین فوتبال آمریکایی یه نفر بود که مثل ونگر عقیده داشت ، در عین حال که تیم های دیگه خرجهای زیادی میکردن و قهرمان میشدن ، این مربی با ساختن یک تیم و به دور از خرج کردن ، تونست بر اونها غلبه کنه و قهرمان بشه و اسمش رو برای همیشه در تاریخ ثبت کنه.حتی همین امسال یه فیلمی در موردش ساخت شده که جایز هم گرفت.
ونگر فوق ، فوقش 2 الی 3 سال دیگه بمونه ، توی این دو الی سه سال بخواد همه جام ها رو ببره ، بازم نمیتونه اسمش رو برای همیشه توی تاریخ ثبت کنه ، چون باز یه مربی مثل فرگوسن و مورینیو پیدا میشن که رکورد اون رو بشکونن.
اما اگه بتونه اون چیزی که توی ذهنش هست بخواد عملی کنه ، اینطور اسم خودش رو جاودانه میکنه.
من دوست داشتم این فکر ونگر عملی بشه ، اما متاسفانه نشد که نشد و الان داریم وارد سال 9 هم میشه و باز داریم در این زمینه شکست میخوریم.
حالا شما باشید کدوم راه رو انتخاب می کنید ، من هم بودم قطعا راه ونگر رو انتخاب میکردم ، اما وقتی دیدم نمیشه کنار میکشیدم و یه تجدید نظر کلی در عقاید میکردم.اما ونگر حاضر به انجام همچین کاری نیست.
این مشکل ارسنال ، این وسط مدیران هم دارن سود میکنن.
پس در وحله اول ونگر مقصره.
وانیکه این عقلانی نیست که شما بگی ونگر هشت سال داره پاسوزه مدیران میشه ، بلکه این آرسنال که داره به پای ونگر میسوزه و میسازه ، اما متاسفانه دیگه باشگاه ارسنال کمر خم کرد و دیگه نمیتونه بلندش
این ما هوادارها هستیم که یک بار دیگه باید ارسنال رو از دست اینها نجات بدیم

محسن آزاده در 26/10/1390 | 21:20 گفت:

البته یادت نره ali آقا ، شما که قائل به پاسخگویی هستی یادت رفته یه سری از نظرامو تو بقیه بلاگا جواب بدی !

محسن آزاده در 26/10/1390 | 21:18 گفت:

@ali : اتفاقا این خیلی خوبه که مربی تو این زمان حداقل به ظاهر موافق با مالکا باشه ، چرا که اون تو باشگاهه و می دونه اوضاع باشگاه چه جوریه و چه مشکلاتی داره ، میدونه که اگه بخواد هر انتقادی بکنه ، هیچ اثر خاصی تو شرایط نداره ، میدونه که انتقاد از مالکا بی انصافیه ، چون اول باید تیم قرضا یی که به خاطر ورزشگاه چدید داره رو پرداخت کنه و بعد بیاد حرف از خرید بزنه و بگه که چرا این مالکا پول خرج نمی کنن ! ( حتما می دونید که ساخت یه ورزشگاه با 1 ، 2 یا 3 میلیون دلار محقق نمیشه و آرسنال برای ساخت این ورزشگاه چند ده میلیون دلار خرج کرده که اگه این هزینه ها نبود جاش خرید ستاره و . . . بود ، کاری که دیر یا زود خیلی از تیم های دیگه هم باید انجام بدن ، شاید احمقانه به نظر برسه و لی ما باید به خاطر داشتن یه ورزشگاه تازه تاسیس و مدرن خیلی خوشحال باشیم و مطمئن باشیم که این قرض ها هم تمام خواهد شد )
خوب دقت کنین ونگر داره از اعتبارش خرج می کنه تا تیم از بحران در بیاد ( باز بگین اجساسی حرف زدم )

ali در 26/10/1390 | 21:04 گفت:

مورد چیزای دیگه ای که تو کامنتت کفتی کاری ندارم ، اما در مورد این حکله باید بگم که تا زمان که شما به صورت دیفالت و پیش فرض متصور هستید که فقط حرف خودتون درسته و واقعیته ، بحث به هیچ وحه پیش نمیره ، چون من شخصا برداشت دیگه ای از واقعیت در این مورد دارم .

*******************************************
دقیقا بگو باید کجای حرف شما رو قبول میکردم که نکردم .من که اصلا با شما بحثی نداشتم اگه داشتم هم در مورد این مسائل بچه بازی که مثلا من موافقم با فلانی.
بابا حرف من از دیشب تا حالا اینه که چرا جواب نمیدید؟!اصلا به هیج وجه قبول ندارم که بخوای بگی من باید حرف شما رو قبول کنم چون اصلا شما دلیلی نمیارید و فقط احساسی نظر میدید.
من دیگه مردم بس که پستهای 20 خطی دادم.من دیروز داشتم به علی ارشیدی گیر میدادم میگفت چرا جواب نمیدی!؟اون گفت وقت ندارم.حالا شما جواب منو بده
اگه ونگر مرزش از مدیران جداست پس چرا یه مصاحبه انتقادی توی این چند سال ازش نمی بینیم.؟!؟!
چون این اعتقادش هست.

میلاد کشوری در 26/10/1390 | 20:52 گفت:

میلاد عزیز اون موقعی که آرسنال قهرمان میشد مگه ستاره می خرید؟ بابا همه حرف من اینه باید ستاره های خودمونو حفظ کنیم
******************************************************************************
برای اینکه ستاره هاتو حفظ کنی باید براشون جذابیت داشته باشی. ما چه جذابیتی داریم؟ پول زیاد؟ قهرمانی و مدال؟ اعتماد به نفس؟
الان این تیم فقط برای چهارتا جوون جویای نام جذابیت داره که بیان تو بالاترین سطح بازی کنن (در حالی که جاهای دیگه این امکان رو ندارن) و وقتی رشد کردن برن جایی که چیزای بیشتری بهشون بده.
تو چند فصل پول و بازیکن و افکار جدید به تیم تزریق کن، می بینی که دیگه ستاره هامون نمیرن و می تونیم دوباره قوی بشیم. الان نمی تونیم اونارو نگه داریم. حالا تو هی بگو اگه بتونیم نگه داریم چی میشه و چی نمیشه. در ضمن غیر از فرمالن و فنپرسی ستاره دیگه ای نداریم که اینقد رو رفتن و نرفتنش مانور میدین. بقیشون حتی امیدی نیست که تحت بهترین شرایط تو 4 5 سال آینده هم چیزی ازشون درآد.

ali در 26/10/1390 | 20:51 گفت:

من فکر می کنم این ایده که من دوست ندارم تیمم با پول خرج کردن قهرمان بشه از اینجا میاد که اول تو برای قانع کردن خودت از ناکامی یا برای اینکه جوابی داشته باشی که به دوستات که بابت قهرمانی تیمشون و ناکامی تیمت بهت میزنن بدی، میگی، کم کم با تکرار این قضیه واست به صورت یه اصل مسلم درمیاد که من اینطور میخوام و غیر از این مفت نمی ارزه
*****************************************************************
دقیقا میلاد جان من قبلا برای توجیحه ناکامی های تیم ، خودم این رو می گفتم و همیشه ازش استفاده میکردم ، اونقدر از این حرفها میزدم که به قول شما برای من شده بود یه اصل.
اما یه بار با یکی از بچه های لیورپولی نشستیم بحث کردیم.اون خیلی من رو روشن کرد واقعا ازش ممنونم که اجازه نداد که کار من به جای بکشه که از ونگر یه بت بسازم.
من به راحتی اون اصل رو شکوندم و دیگه به اون اصل لجن مال برنمی گردم.تازه اینطور دیگه راحت تر با بچه های تیم های دیگه بحث می کنم.میگم که ارسنال بعد از ونگر رو ببینید.اینطور حداقل باز یه جواب بهتری هست تا اینکه هی بخوام توجیه کنم.
آقا علی شما الان فرض بگیر که تیم بشه مثل سیتی
خوب شما اینجا باید بین بد و بدتر رو انتخاب کنی((البته بد و بدتر از نظر شما))
شما خودت قبول داری که دیگه حتی آثار اون بازی های خوب هم داره از بین میره و جام هم که نمیاریم
اما حالت دوم اینه که بشیم مثل سیتی ، بد بازی کنیم و جام ببریم. ((البته این نظر شماست ، وگرنه از نظر من ستی خیلی هم زیبا بازی میکنه ،
من حاضر قسم بخورم کسانی که میگن سیتی داره بد بازی میکنی این فصل حتی دوتا بازی هم از سیتی ندیدن و دارن رو هوا نظر میدن.حتی آمار هم گویای این مسئله هست)).
خوب آقا علی شما میخوای یه چوب دوسر نجس داشت باشی یا لااقل یک طرفش طلا باشه.

محسن آزاده در 26/10/1390 | 20:48 گفت:

چرا هر وقت یه بحث درست میشه سعی می کنید اون رو به بیراهه بکشید.یعنی واقعا اینقدر برات سخت که واقعیت ها رو بپذیری!!؟!؟
========================
در مورد چیزای دیگه ای که تو کامنتت کفتی کاری ندارم ، اما در مورد این حکله باید بگم که تا زمان که شما به صورت دیفالت و پیش فرض متصور هستید که فقط حرف خودتون درسته و واقعیته ، بحث به هیچ وحه پیش نمیره ، چون من شخصا برداشت دیگه ای از واقعیت در این مورد دارم .

============
@ میلاد
در مورد جواب آقا میلادم باید بگم که من متوجه نشدم چه طور ایشون رفتن ونگر رو با خرید ستاره هم ارز می دونن و اعتقاد دارن که اگه ونگر بره باشگاه ستاره می خره ، این یه چیز منطقیه که اگه به ونگر پول بدن احتمالا ایشونم خرج خواهند کرد ، از شما می پرسم اگه به شما یه پولی بدن و بگن برو بهترین رستوران و بهترین غذا رو بخور، آیا شما میرید و یه ساندیس کیک می گیرید و بقیه پول رو پس می دین ؟
در مورد این که ایشون دوست دارن تیمشون توی بهترینای فیفا نامزد داشته باشه ، کاملا خواسته ی به حقی هست ، اما در نظر داشته باشیم که این مهم الزاما با خرید ستاره محقق نمیشه ، وبرای روشن تر شدن موضوع بارسا رو مثال می زتم که ژاوی ، مسی ، اینیستا ، پیکه و . . . خودش ساخته و وارد لیست نامزدا کرده . . . .

علی ارشدی در 26/10/1390 | 20:46 گفت:

عزیز من میلاد جان من اصلا از اون چیزی که بلاگم نوشتم این بالا منطقی تر بلد نیستم صحبت کنم

علی ارشدی در 26/10/1390 | 20:44 گفت:

منم بدم نمیاد تو لیست نامزدای توپ طلا از تیم ما بازکن باشه اتفاقا خوشحال هم میشم که تیمم ستاره داشته باشه فقط میگم نمی خوام آماده خوری کنیم میخوام ستاره هامونو خودمون بسازیم دیگه از این واضح تر نمی تونم بگم اگه باز چیز دیگه ای برداشت کردید مشکل از من نیست

بله خرید های ونگر نسبت به قبل اصلا جالب نبوده ولی نیازی نیست تو افکار ونگر تجدید نظر بشه فقط باید سهام دارای ما برن و جاشونو بدن به امثال بانوی آرسنال و بذارن ونگر کارشو بکنه

لطفا به مصاحبه ها و بازی های رسانه ای هم توجه نکنید چون 99% دروغه مسائل پشت پرده کدوم باشگاهو که رسانه ای نمی کنن

میلاد کشوری در 26/10/1390 | 20:44 گفت:

Ali جون، متاسفانه بحث کردن با کسایی که یه عقیده تا پنهانی ترین لایه های ذهنشون هم رسوخ کرده کار سختیه. البته واقعا نمی تونم درک کنم چرا یه مربی باید برای بعضیا یه همچین حکمی داشته باشه. خوبه که در مورد دین بحث نمیکنیم. ما نمیگیم حرفامون عاری از اشتباهه. اتفاقا دوست داریم بیای با دلیل و مدرک بهمون ثابت کنی که داریم اشتباه می کنیم. اینطوری حداقل خیال من و ali و بقیه راحت میشه که اینا تقصیر هیچکس نیست و قضا و قدره و الان بهترین عملکردو داریم و باید افتخار کنیم و اگه این نبود الان چندم بودیمو ... باور کن اگه این ایمان رو بتونی به ماها برگردونی کار خیلی خوبی کردی چون باعث میشی شبا راحت تر سر رو بالش بزاریم. :)

علی ارشدی در 26/10/1390 | 20:38 گفت:

میلاد عزیز اون موقعی که آرسنال قهرمان میشد مگه ستاره می خرید؟ بابا همه حرف من اینه باید ستاره های خودمونو حفظ کنیم
اون صورت مسئله و اصل مسئله و اینا رو هم اصلا نفهمیدم چی میگی چون از اول برای من مسئله همین بوده که تیمم یک فرق اساسی با امثال رئال و... داشته

aso در 26/10/1390 | 20:31 گفت:

من حرف میلاد در مورد شوک وارد کردنو قبول دارم.
اما کی گفته شوک یعنی تغییر مربی!!
به نظر من الان بهتره تو افکار ونگر تجدیدنظر بشه، نه اینکه خود ونگر عوض بشه.
الان دو هفته بیشتر به نقل و انتقالات نمونده، امیدوارم مقابل منچستر 5 - 1 ببازیم!(ببینید به چه روزی افتادم،دارم دعا میکنم مقابل منچستر 5 تا بخوریم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!"ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا")
مطئنا باخت فجیع مقابل منچستر فعلا بهترین و راحتترین راه حل!!!
می دونید اصل بدبختی ما از کجاست اینه که ونگر قدرت شناسایی بازیکنارو از دست داده!
واقعا این ونگرو با ونگر 6 سال پیش مقایسه کنید!!
یعنی به نظر شما اون ونگر به بازیکنایی مثله ژورو ، آرتتا ، جروینیو، شاماخ،اسکیلاچی،سیلوستره، مرتسکار ، رمسی ، جنکینسون ، بنایون و.... بازی میداد!!
اصلا آدم حسابشون نمیکرد، ولی نمیدونم چه اتفاقی واسه ونگر افتاده که هر چی بازیکن هرزه ست میگیره میزاره تو ترکیب، اینارو خود ونگر به تیم آورده نه مالکان باشگاه، اونا به ونگر پول میدن بازیکن بخره نه یه گوسفندی مثله ژورو...

ali در 26/10/1390 | 20:30 گفت:

اقای ارشدی ، دیگه فک کنم وقتشه به حرف بچه ها گوش کنی و ونگرو برکنار کنی!!! یک کم هم به من پول بده برم سر کوچه یه چندتا بازیکن بخرم . . . بلکه بحران تیم حل شه :))
*********************************************************
بحران تیم اینطور حل نیمشه.تا قبول نکیند که بحران هست ، بحران حل نیمشه.
حالا هی مخوای مسخره بازی کنه!!!برام منم کاری نداره شروع کنم همه چیز رو مسخره کردن.
چرا هر وقت یه بحث درست میشه سعی می کنید اون رو به بیراهه بکشید.یعنی واقعا اینقدر برات سخت که واقعیت ها رو بپذیری!!؟!؟
دوست عزیز شما اگه میتونی جواب میلاد رو بده؟!جواب ما رو که کسی نداد حداقل جواب این داش میلاد رو بدید.
الان باز بیا جواب من رو بده ، ویه دوتا متلک بگو.
این کارات تنها من رو می خندونه نه چیز دیگه.
اگه میخوای جواب بدی هم زمان توی همون پست سعی کن جواب میلاد رو هم بدی که من باز نیام جواب متلک های شما رو بدم

میلاد کشوری در 26/10/1390 | 20:29 گفت:

من فکر می کنم این ایده که من دوست ندارم تیمم با پول خرج کردن قهرمان بشه از اینجا میاد که اول تو برای قانع کردن خودت از ناکامی یا برای اینکه جوابی داشته باشی که به دوستات که بابت قهرمانی تیمشون و ناکامی تیمت بهت میزنن بدی، میگی، کم کم با تکرار این قضیه واست به صورت یه اصل مسلم درمیاد که من اینطور میخوام و غیر از این مفت نمی ارزه.
بابا چرا بده که تیممون دو تا بازیکن کلاس جهانی داشته باشه. که تو نامزدای توپ طلا ما هم کسی رو داشته باشیم. که قهرمان بشیم و جام ها رو درو کنیم. که همه از تیم ما حرف بزنن. چرا؟ قهرمانیای همین آرسنال تو انگلیس، از دهه 30، تو اصلا می دونی بازیکنامون چه طور بودن؟ چیزی که آخرش میمونه نه ونگره نه سهامدارا نه من و تو. باشگاهه و افتخارات و اعتبارش. این که الان تمام بازیکنا دوست دارن تو رئال و بارسا بازی کنن و همه از آرسنال فرار می کنن.
شما چون از ونگر یه بت بی چون و چرا ساختین، سیاست آکادمی فوتبالشم گذاشتین رو سرتون. فقط ما هواداری آرسنال با شعوریم و از این سیاستا لذت می بریم. هوادارای بقیه تیما یا یه مشت ... هستن یا همش دارن زجر میبینن از اینکه باشگاهشون با بازیکنای خوب قهرمان میشه. بابا بس کنید این حرفا رو.
به خودتون اجازه بدین که تقدس چیزایی که بهشون اعتقاد دارین رو بشکنین و نقدش کنین.

hesam در 26/10/1390 | 20:23 گفت:

تقريبن موافق

محسن آزاده در 26/10/1390 | 20:20 گفت:

اقای ارشدی ، دیگه فک کنم وقتشه به حرف بچه ها گوش کنی و ونگرو برکنار کنی!!! یک کم هم به من پول بده برم سر کوچه یه چندتا بازیکن بخرم . . . بلکه بحران تیم حل شه :))

ali در 26/10/1390 | 20:13 گفت:

علی ارشدی خدایی مگه نخواستی بحث کنی ، بفرما جواب آقا میلاد رو بده.ول کن این رو که هی بگی من با فلانی موافقم ، من با بهمانی مخالفم.نظرت رو بگو.ببینم امروز قانع میشی یا باز....

سید سجاد حسینی در 26/10/1390 | 20:10 گفت:

اون موقع که آرسنال خرج نمیکرد و قهرمان میشد تیمای چلسی و من سیتی مثل الان خرپول و خرستاره نبودن داداش!!

ali در 26/10/1390 | 20:07 گفت:

ارسنال با این وضعیت و با ونگر داره رو به پرتگاه میره

محسن آزاده در 26/10/1390 | 19:57 گفت:

یه اصل روانشناسی هست که میگه تو همچین مواقعی تیم نیاز به شوک داره
==========================
یه اصل روانشناسی بین مدیرای تیمای ایرانی دیگه ؟!

علی ارشدی در 26/10/1390 | 19:56 گفت:

ضمنا سعید درست میگه این سهام دارا فقط تاجرن همین!!!!!!!!!! کسی که میاد رو کار باید مثل بانوی آرسنال باشه یا مثلا دین

علی ارشدی در 26/10/1390 | 19:55 گفت:

آقا میلاد شما درست بخون جمله منو:
"قهرمانی که اون جوری بدست بیاد برای من مفت نمیارزه" اون چوری یعنی به روش سیتی و... مگه زمانی که ما قهرمان میشدیم مثل ریگ پول خرج می کردیم؟

سید سجاد حسینی در 26/10/1390 | 19:49 گفت:

آی گل گفتی سعید

Saeed Milani در 26/10/1390 | 19:43 گفت:

بدبختی تیم ما اینه که بین شیوخ طرفدار نداشتیم و آدم های اشتباهی اومدن تیم رو خریدن.

استن کرونکه که نمیدونه فوتبال چی هست و بارها گفته فقط به خاطر کلاسش سهام باشگاه رو خریده.

آلیشر عثمانوف هم جزو مافیای نفت و تنها فکرش اینه که سهامش از کرونکه بیشتر بشه.

این داستان دوتا سهامدار عمده تیمه که بیش از 90 درصد سهام باشگاه در اختیارشونه.

اما مثلا این بچه شیخ های عرب پول میدن که موفقیت ببینن حالا قیمتش هرچی باشه می پردازن. یا مثلا یکی مثل آبراموویچ عاشق فوتباله و از جون و دل براش خرج می کنه ... هزاران مثال دیگه.

میلاد کشوری در 26/10/1390 | 19:42 گفت:

باید بگم که تعویض سهامدارا دست خودشونه؛ تا زمانی که از آرسنال سود عایدشون بشه میمونن و اگه اوضاع خیلی بحرانی بشه (که خیلی از اون حالت دور نیستیم) یه تغییری تو کادرشون پیش میاد که چون مربوط به حالت بحران میشه، نه فقط اوضاع بهتر نمیشه که دیگه همین رمزی و آرتنا رو هم نمی تونیم نگه داریم.
میمونه ونگر. یا باید توی عقاید ونگر تغییر ایجاد بشه یا اینکه یکی دیگه جاش بیاد. میدونیم که ونگر عوض بشو نیست و با این وضع هم روز به روز ضعیف تر میشیم. باشگاه نه از لحاظ مالی و نه اعتبار و احتمال قهرمانی، نه برای کسایی که می خوان بیان جذابیت داره و نه برای تک و توک بازیکن های خوب تیم، که میزارن و میرن؛ این میشه که روز به روز تیم فقیرتر و ضعیف تر میشه.پس ظاهرا تنها چاره رفتن ونگره.
سناریوی اولت، که نظر خودتو گفتی که دوست نداری جام بگیری؛ بقیه هوادارا با تو هم عقیده نیستن. یا مالکا خرج میکنن که تیم درست میشه یا نه، که ایستادگی مربی و قطعا حمایت هوادارا، اوضاع رو تغییر میده. در ضمن مطمئن باش اینا هیچوقت نمیان مثل منسیتی 100 میلیون بیشتر از فروششون بازیکن بخرن، سالی دو سه تا بازیکن درست حسابی، توی دو سه سال میتونه دوباره ارسنالو مدعی قهرمانی کنه.
در ضمن چرا فکر میکنی که هیچ مربی کم خرجی بهتر از ونگر نیست؟ که ونگر در صدره؟ کو؟ چرا اینهمه ازش ناراضین؟ حتی بالفرض ونگر بهترین مربی دنیا باشه. یه اصل روانشناسی هست که میگه تو همچین مواقعی تیم نیاز به شوک داره. حتی یکی بدتر از اون. الان خود ونگر هم به چهارم شدن اعتقاد نداره. یه سد روانی واسه همه ایجاد شده که حکم به بازندگی ما میده. بازیکنا رو میبینی چه بی انگیزه بازی میکنن؟ انگار نه انگار مسابقه ی لیگ برتره! بی غیرتی و بی تعصبی تو همه موج میزنه. همه تو این فکرن که حقوقشونو بگیرن و به فکر یه تیم درست حسابی تر باشن (البته اکثر بازیکنای الانمون، مشتری بهتری ندارن، وگرنه تا حالا رفته بودن).
تیم نیاز به تغییر داره. باید افکار جدید به تیم تزریق بشه. شخص ونگر مانع روانی موفقیته. نه هوادارا، نه بازیکنا، نه مدیرا، و نه حتی خودش روش حساب باز نمیکنه.
هر لحظه ای که بگذره ما بیشتر به ته دره نزدیک میشیم. با ادامه این رویه تا چند وقت دیگه تو بحرانی میفتیم که خروجی ازش نیست. شاید 10 20 سال بریم وسطای جدول. شاید به دست دوم سقوط کنیم. دیگه نه لیگ برتر، لیگ چند سال پیشه که با اول و اخرش میشد چهارم شد و نه تیم ما تیم قبلیه.
ونگر باید بره.

مجید در 26/10/1390 | 19:41 گفت:

5سال صبر کنید همه چیز درست میشه

سید سجاد حسینی در 26/10/1390 | 19:40 گفت:

اگه ما بخواهیم قهرمان بشیم باید مثل من سیتی و چلسی و... خرج کنیم

Saeed Milani در 26/10/1390 | 19:39 گفت:

بدبختی تیم ما اینه که بین شیوخ طرفدار نداشتیم و آدم های اشتباهی اومدن تیم رو خریدن.

استن کرونکه که نمیدونه فوتبال چی هست و بارها گفته فقط به خاطر کلاسش سهام باشگاه رو خریده.

آلیشر عثمانوف هم جزو مافیای نفت و تنها فکرش اینه که سهامش از کرونکه بیشتر بشه.

این داستان دوتا سهامدار عمده تیمه که بیش از 90 درصد سهام باشگاه در اختیارشونه.

اما مثلا این بچه شیخ های عرب پول میدن که موفقیت ببینن حالا قیمتش هرچی باشه می پردازن. یا مثلا یکی مثل آبراموویچ عاشق فوتباله و از جون و دل براش خرج می کنه ... هزاران مثال دیگه.

شاهین فدوی در 26/10/1390 | 19:36 گفت:

من عاشق ارسنال شدم چون مث تیمای دیگه مفت خور نیست هرفصل منتظر اینم که پیرمرددوست داشتنی بازم یه استعدادجدید کشف کنه عاشق اینم باکار تیمی دروازه حریف روبه توپ ببندیم ولی متاسفانه مالکان باشگاه فقط هدفشون پوله پول وبه موفقیت تیم فکر نمیکنن وستاره های تیم رومیفروشن این فصل ارسنال خیلی بدبازی میکنه ولی من به رئیس ایمان دارم هیچ بشری جزونگر بزرگ نمیتونه تیمو نجات بده امیدوارم رئیس باچندخریدخوب تیم رو تقویت کنه اگه مالکان پول پرست بزارن

به امید اوج گیری ارسنال به همراه ونگر بزرگ

محسن آزاده در 26/10/1390 | 19:28 گفت:

چرا ما باید بشیم مثل رئال ، سیتی یا چلسی ؟!! من که به خاطر همین تفاوتای آرسنال عاشقش شدم !
خود نوعیم رو عرض می کنم . . . اگه تیمایی امثال چلسی و رئال رو دوست دارم خوب هر چه سریع تر اکانتم رو از این جا حذف کنم و برم تو سایتای اونا ثبت نام کنم !
به هیچ وجه قصد توهین نداشتم ، فقط می خواستم بگم اینقدر بیگانه پرست نباشیم !

میلاد کشوری در 26/10/1390 | 19:26 گفت:

باید بگم که تعویض سهامدارا دست خودشونه؛ تا زمانی که از آرسنال سود عایدشون بشه میمونن و اگه اوضاع خیلی بحرانی بشه (که خیلی از اون حالت دور نیستیم) یه تغییری تو کادرشون پیش میاد که چون مربوط به حالت بحران میشه، نه فقط اوضاع بهتر نمیشه که دیگه همین رمزی و آرتنا رو هم نمی تونیم نگه داریم.
میمونه ونگر. یا باید توی عقاید ونگر تغییر ایجاد بشه یا اینکه یکی دیگه جاش بیاد. میدونیم که ونگر عوض بشو نیست و با این وضع هم روز به روز ضعیف تر میشیم. باشگاه نه از لحاظ مالی و نه اعتبار و احتمال قهرمانی، نه برای کسایی که می خوان بیان جذابیت داره و نه برای تک و توک بازیکن های خوب تیم، که میزارن و میرن؛ این میشه که روز به روز تیم فقیرتر و ضعیف تر میشه.پس ظاهرا تنها چاره رفتن ونگره.
سناریوی اولت، که نظر خودتو گفتی که دوست نداری جام بگیری؛ بقیه هوادارا با تو هم عقیده نیستن. یا مالکا خرج میکنن که تیم درست میشه یا نه، که ایستادگی مربی و قطعا حمایت هوادارا، اوضاع رو تغییر میده. در ضمن مطمئن باش اینا هیچوقت نمیان مثل منسیتی 100 میلیون بیشتر از فروششون بازیکن بخرن، سالی دو سه تا بازیکن درست حسابی، توی دو سه سال میتونه دوباره ارسنالو مدعی قهرمانی کنه.
در ضمن چرا فکر میکنی که هیچ مربی کم خرجی بهتر از ونگر نیست؟ که ونگر در صدره؟ کو؟ چرا اینهمه ازش ناراضین؟ حتی بالفرض ونگر بهترین مربی دنیا باشه. یه اصل روانشناسی هست که میگه تو همچین مواقعی تیم نیاز به شوک داره. حتی یکی بدتر از اون. الان خود ونگر هم به چهارم شدن اعتقاد نداره. یه سد روانی واسه همه ایجاد شده که حکم به بازندگی ما میده. بازیکنا رو میبینی چه بی انگیزه بازی میکنن؟ انگار نه انگار مسابقه ی لیگ برتره! بی غیرتی و بی تعصبی تو همه موج میزنه. همه تو این فکرن که حقوقشونو بگیرن و به فکر یه تیم درست حسابی تر باشن (البته اکثر بازیکنای الانمون، مشتری بهتری ندارن، وگرنه تا حالا رفته بودن).
تیم نیاز به تغییر داره. باید افکار جدید به تیم تزریق بشه. شخص ونگر مانع روانی موفقیته. نه هوادارا، نه بازیکنا، نه مدیرا، و نه حتی خودش روش حساب باز نمیکنه.
هر لحظه ای که بگذره ما بیشتر به ته دره نزدیک میشیم. با ادامه این رویه تا چند وقت دیگه تو بحرانی میفتیم که خروجی ازش نیست. شاید 10 20 سال بریم وسطای جدول. شاید به دست دوم سقوط کنیم. دیگه نه لیگ برتر، لیگ چند سال پیشه که با اول و اخرش میشد چهارم شد و نه تیم ما تیم قبلیه.
ونگر باید بره.

علی ارشدی در 26/10/1390 | 19:22 گفت:

آسو عزیز من گفتم باید اینا برن درسته ولی دلم میخاود کسایی بیان سر کار که وقتی ستاره های خودمون میخوان از تیم برن سعی کنن نگهشون دارن نه اینکه یک عده دیگه ای بیان که ریخت پاش کنن

سید سجاد حسینی در 26/10/1390 | 19:19 گفت:

ای کاش ما هم مثل من سیتی و چلسی و رئال بشيم.

mohammad ali در 26/10/1390 | 19:18 گفت:

gulsen ----> ofof
ahange ghashangie hamoontor ke az esme khanandash maloome torkie. vali ghashange... bakhtim raft dg
enghad asab be ham narizin o taghsire in oon nandazin...che bekhaym che nakhaym wenger hast... pas enghad karshenasi nakonid eyne man enghad khar nabashin too 2 rooz 2 gig traffic ro bara bahs sare in ghazie haroom kardam... valla... mage ma tasmim begirim wenger avaz she mage avaz mishe ? ma begim podolski ro begir migire ?!!....
bikhial postaye bahal tar bezarin... eyne manam nakhayn ke khodetoono khali konin ke mojebe dava beshe too site... man dg kheyli kam nazar midam. age ham bedam bahse fanni o khali kardane khodam nist... bahs dar morede ahango akso forooshgaho ... dg nemikham dardesar doros she ! khodamo arsenale khodam va digar hich...

aso در 26/10/1390 | 19:07 گفت:

تبریک میگم، چلسی کیهیلم خرید،اونم با 7 میلیون!!!
بعد ما میریم مرتسکارو میخریم.
ونگر جونم خرید کردنم بلد نیستی!!!!!!!!!!!!!

Hossein Y در 26/10/1390 | 18:59 گفت:

باشه بابا ونگر بهترين مربي دنيا خوب شد؟؟؟ولي الان چند فصله گند زده به آرسنال

محمودرضا معینی در 26/10/1390 | 18:48 گفت:

آقا اگه قرار بر رفتن ونگر باشه بهترین مربی که می تونه بیاد به نظر من یواخیم لو که فک کنم بعد از یورو قراردادش با آلمان تموم میشه اگه تمدید نکنه!!!!!!!!!!!!!!چون هم شخصیتی با نظمه و هم توی فوتبال صاحب سبک!البته هنوز تو رده باشگاهی کار نکرده حتی اون موقعی هم که کلینزمن تو آلمان بود همش علم لو رو استفاده می کرد وگرنه تو بایرن هم باید نتیجه می گرفت!!!!هم به جوونا خوب میدون هم با کسی تعارف نداره اگه بد بازی کنه میره رو نیمکت حتی اگه اون بازیکن کریس رونالدو باشه!!!!!!!!

علیرضا در 26/10/1390 | 18:18 گفت:

راستی علی دمت گرم..........من خیلی پست هات رو دوست دارم و همشون رو میخونم...............

علیرضا در 26/10/1390 | 18:16 گفت:

بهترین کار اینه که یه بدنساز خوب بیاریم که انقدر مصدوم ندیم..............
ما هنوز خیلی ستاره خود ساز داریم..............
تا ابد آرسنال.............

nima در 26/10/1390 | 17:53 گفت:

vaghean mer30
manam nazaram hamine az rozi k be donya omadam ta hala arsenal ro ba arsen wanger didam
be nazaram behtarin morabi arsen wanger hast

aso در 26/10/1390 | 17:46 گفت:

علی تناقض تو حرفات بیداد میکنه!
اول میگی دوست نداری تیم با ریخت و پاش و خریدن بازیکن قهرمان بشه، بعدشم میگی که سهامدارا باید برن چون اونا به فکر جیب خودشونن و فقط میخوان ستاره ها رو بفروشن،و دوست داری یکی بیاد که شبیه این سهام دارا نباشن!
به نظر من ما نباید هیچوقت کسی رو عاری از خطا بدونیم و بگیم که هر کاری که میکنه درسته، این میشه همین سیاستی که الان تو کشور ما حکمفرماست!
به نظر من الان بزرگترین مقصر خود ونگره!
بیا از اول شروع کنیم بعد رفتن ویرا=> ونگر کسیو نخرید به جاش اومد فابرگاسو جای اون گذاشت که اونم پارسال رفت.
بعد رفتن هنری، اومد ولکاتو جانشینش کرد،که اونم خودت الان داری نتیجشو میبینی، الان شما لیور پولو نگا کن بلافاصله بعد رفتن تورس اومدن ،اول سوارزو خریدن بعدش امسال کاررول رو از نیوکاسل با 32میلیون(اگه اشتباه نکنم) خریدن، و کنار اینا هم چند تا جون دارن بازی میکنن، ولی ونگر بعد رفتن یه ستاره میاد یه بازیکن جوون رو جاش میزاره!!!!!
یا همین امسال، با وجود اینکه هم فابرگاس،هم نصری گفتن که میرن، ونگر حاضر یه بازیکنم نخرید و گذاشت تا روز آخر و بعد اینکه هر دوتاشون رفت تو روز آخر یه بازیکن عادی مثل آرتتا رو خرید! بعدشم رفت بنایون رو خرید(تا الان جمعا 4 تا بازی فیکس نبوده!!)
به نظرم بنیاون رو فقط خرید تا بگه که بله من خسیس نیستم و اگه لازم باشه بازیکن میخرم.

در کل میگم اگه الان وضع تیم اینه بیشترش تقصیر ونگره!!
البته من با رفتنش موافق نیستم، فقط میگم باید سیاست شکست خوردشو عوض کنه!!!

یه نکته بدی هم که از ونگر تو این روزا دیدم همش داره به داور تلویزیون و زمین چمنو تماشاگر و هوای بارونی زمین و دفاعش و مصدومان تیم گیر میده و اینا رو مقصر شکست تیم میدونه!!!!!!!!!!1

Saeed Milani در 26/10/1390 | 17:33 گفت:

علی تا بلاگم محو نشده لطفا جواب بده سوال کردم اونجا ازت

امیررضا در 26/10/1390 | 17:29 گفت:

کاملا موافقم..مخصوصا حالت دوم بخش اول..مرسی